Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 11:11:
Ik neem aan dat je een grapje maakt maar er zijn dus mensen die dat echt doen en het is legaal!
Wellicht dat ze niet direct een konijn zullen penetreren mun hun penis, maar mogelijk wel beffen of pijpen of vingeren in de anus of vagina van het konijn. Of mensen die s' avonds hun poes of hondje met hun penis penetreren of pijpen of beffen.
Als zoiemand betrapt wordt dan is zijn of haar daad legaal en moet je hem of haar laten begaan. Als je de man die een kooikerhondje aan het beffen, vingeren of zelfs neuken is slaat en hij een rechtzaak aanspant wegens mishandeling bestaat er een grote kans dat de man wint.laatste aanpassing 10 augustus 2007 11:20
weet je wat ik nou onbegrijpenlijk vindt? dat mensen daar geil op kunnen worden

ook op kinderen en die toestanden, dat is toch gewoon van de idioten zoiets? afslachten dat soort mensen, ik heb er totaal geen begrip voor en keur het ten strengste af
maar als ik met mijn vriend in het bos lig te wippen, waar niemand last van ons heeft, en ik niet opvallend mensen wil provoceren, en er komt een agent die niet schappelijk is, krijg je wel mooi een proces verbaal voor je ''buiten sex''
dat begrijp ik in de verste verte niet