hier in afghanistan schijnt het normaal te zijn onder de bevolking om sex te hebben met dieren .... ik weet niet wat de koraan er over te vertellen heeft maarja
geef mij toch maar een vrouw in plaats van een teef
Er bestaan ook dierentuinsex fanaten die sex willen hebben met zoveel mogelijk exotische dieren zoals giraffen, lama's cavia's, wilde konijnen en ook gevaarlijkere dieren zoals wolven, beren en katachtigen.
Ik verwacht dat een vrouwtjes hond pijn zal ervaren wanneer ze door een menselijke penis gepentreerd wordt en mannetjes honden of katten vinden het vast ook niet bepaald prettig om anaal gepenetreerd te worden
ik wil geen discussie aanwakkeren maar wat is er zo mis met de opmerking van wilders? (ik neem aan dat het om de koran-mein kampf gaat).....
in saudi arabie zijn alle boeken behalve de koran verboden
Zoals je mogelijk weet is het neuken van dieren legaal in Nederland...
Wat vind je daarvan? Vind je het normaal dat het in Nederland is toegestaan om je hond te penetreren of te beffen (of pijpen) en dat het eveneens legaal is om de seks op video op te nemen en te verkopen?
Wellicht dat ze niet direct een konijn zullen penetreren mun hun penis, maar mogelijk wel beffen of pijpen of met hun vingers in hun anus of vagina. Of mensen die s' avonds hun kater/poes of hondje in het liefdes spel betrekken en de hond/kat met hun penis penetreren of de hond pijpen of beffen.
Als zoiemand betrapt wordt dan is zijn of haar daad legaal en moet je hem of haar laten begaan.