Partyflock

Forumonderwerp · 963624
Waarschuw beheerder
Toen niet, nu weer niet! 4 augustus AFA demonstratie Den Haag

Neo-nazi's en racisten van de Nederlandse Volks Unie (NVU) en haar
sympathisanten hebben aangekondigd 4 augustus naar Den Haag te komen om daar te demonstreren, net als op 14 juli zullen wij dat niet geruisloos laten passeren.

Wij roepen op tot een breed en krachtig protest tegen fascisme en ter nagedachtenis van al haar slachtoffers.

De NVU is een extreem-rechtse partij, wiens demonstraties een vergaarbak zijn voor gewelddadige neo-nazistische groeperingen zoals onder andere Blood and Honour.

De vorige demonstratie tegen racisme in Den Haag -op 14 juli- was zeer geslaagd, ruim 200 mensen van verschillende politieke en culturele achtergrond lieten gezamelijk horen dat ze extreem rechts en racisme niet tolereren. De demonstratie stond ook in het teken van het feit dat de NVU zeker een keer zal terug zou kunnen komen, en dat we dan gezamelijk weer waakzaam zijn en masaal onze afkeer laten blijken.

4 augustus zullen de NVU en haar neo-nazistische aanhang dus gaan demonstreren in Den Haag. De noodzaak om een signaal af te geven aan de NVU, de gemeente
Den Haag en aan heel Nederland en verder blijkt uit de recente ontwikkeling van
extreem-rechts. Zo werden bij huiszoekingen bij leden van de ordedienst van de NVU wapens aangetroffen. Ook werd zaterdag 21 juli (jl.) een anti-kernenergiekamp in Angarsk in Siberië door extreem-rechts aangevallen, waarbij een jongeman de dood vond. En niet alleen in Rusland, maar ook in Duitsland en Belgie zijn recente voorbeelden te noemen van rechts-extremistisch geweld. Of dichter bij huis een Antilliaanse man uit Papendrecht die ernstig mishandeld is door neo-nazi's, waarbij ook NVU sympathisanten betrokken waren.

Het zijn al lang geen incidenten meer, het is de Nazi pest die na ruim
60 jaar weer zijn kop op steekt. Met dezelfde agressie en haat maken ze de
straten onveilig voor een ieder die niet in hun denkbeelden past. Deze
neo-nazistische bendes horen niet thuis op straat, niet in Den Haag en ook
niet elders.

De Anti-Fascistische Actie organiseert daarom op zaterdag 4 augustus een demonstratie tegen de Racisme en Fascisme en roept iedereen op ook te komen!
Het startpunt van onze demonstratie is plein Wijnhaven (nabij het centraal station) de starttijd van onze demonstratie wordt later bekend gemaakt, dus hou deze site en www.indymedia.org in de gaten.

Omdat wij de kans hebben om er iets aan te doen!
Omdat zwijgen toestemmen is!

Toen niet, nu niet nooit meer fascisme!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vrijheid van meningsuiting, ook voor racisten.
Dit is een vrij land!

Mensen de mond snoeren (desnoods met geweld) vanwege hun politieke overtuiging komt toch redelijk dicht in de buurt van wat de facisten in de 2e wereldoorlog deden :/

Ik heb een hekel aan racisten, maar door een demonstratie te gaan lopen verstoren breng je echt mensen niet op andere gedachten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 15:03:
De NVU is een extreem-rechtse partij, wiens demonstraties een vergaarbak zijn voor gewelddadige neo-nazistische groeperingen zoals onder andere Blood and Honour.

het is fucking niet normaal!

verbieden die handel!

Waarschuw beheerder
extremisme (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 15:05:
Ik heb een hekel aan racisten, maar door een demonstratie te gaan lopen verstoren breng je echt mensen niet op andere gedachten.

Een tegen demonstratie is nog niet hetzelfde als hun demonstratie verstoren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 15:09:
Een tegen demonstratie is nog niet hetzelfde als hun demonstratie verstoren

Geloof je het zelf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 15:10:
Geloof je het zelf?

Er is altijd een groep die het niet kan laten idd.

Maar dat is niet het doel van de mensen die dit organiseren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 15:05:
hun politieke overtuiging

ik denk dat het meer is dan enkel 'een overtuiging' :/ de mensen die naar dit soort demonstraties komen proberen zelf meestal op gewelddadige wijze politieke of sociale veranderingen te veroorzaken. een tegen-demonstratie is alleen een kritische, onschuldige noot hun richting op.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
4 augustus naar Den Haag te komen om daar te demonstreren

Heb wel wat beters te doen, dan dit kansloze gedoe (Y)

Waarschuw beheerder
zaterdag 4 augustus een demonstratie tegen de Racisme en Fascisme en roept iedereen op ook te komen

Uitspraak van Michael__ op maandag 30 juli 2007 om 15:14:
Heb wel wat beters te doen, dan dit kansloze gedoe

ik denk ook dat je er juist zo min mogelijk aandacht aan moet besteden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 15:13:
Er is altijd een groep die het niet kan laten idd.

Ik haal mijn zwarte pak en bijpassende bivakmuts uit de kast heur :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
extreem-rechts, extreem-links
ik weet allebij niet waar dat ligt, of dat nu wel bestaat

Nou moet je eens even luisteren Dimitri

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:14:
een tegen-demonstratie is alleen een kritische, onschuldige noot hun richting op.

Uhuh, want antifa staat er om bekend hun handjes thuis te kunnen houden! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:20:
antifa staat er om bekend hun handjes thuis te kunnen houden

euh :nocheer: dat wist ik niet, ik dacht dat het hier om een vredige tegenactie ging :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er staat vaak genoeg in het nieuws dat zo'n tegendemonstratie weer zwaar uit de hand loopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:19:
allebei

handjes thuis

houden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:24:
Er staat vaak genoeg in het nieuws dat zo'n tegendemonstratie weer zwaar uit de hand loopt

Tja een vijftigtal debielen met ss uniformen aan, nazi vlaggen en tekens opgespeld die leuzen roepen waar de bejaarden van in tranen raken, goh heey... wat een slechte reden om ze een pak slaag te geven :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 15:27:
Tja een vijftigtal debielen met ss uniformen aan, nazi vlaggen en tekens opgespeld die leuzen roepen waar de bejaarden van in tranen raken, goh heey... wat een slechte reden om ze een pak slaag te geven :lol:

Tja, daar kan ik weinig tegen inbrengen :P
Waarschuw beheerder
hoe meer aandacht die lui krijgen hoe meer resultaat hun acties krijgen.

antifa is ook links tuig. mag van mij net zo hard aids krijgen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 15:27:
Tja een vijftigtal debielen met ss uniformen aan, nazi vlaggen en tekens opgespeld die leuzen roepen waar de bejaarden van in tranen raken, goh heey... wat een slechte reden om ze een pak slaag te geven

:D

Waarschuw beheerder
Maargoed, AFA is ook niet de onschuldigste natuurlijk, ook al wekt je beginpost een andere indruk :P

Waarschuw beheerder
Linkse rakkers zijn ook niet alles,

maar Blood and Honour.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:33:
ook al wekt je beginpost een andere indruk

zie je wel, ik ben niet helemaal debiel O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:33:
Maargoed, AFA is ook niet de onschuldigste natuurlijk, ook al wekt je beginpost een andere indruk

Was een quote van Indymedia ;)

Waarschuw beheerder
donateur

Dat is strafbaar in Nederland dus dat zal de NVU vast niet doen.

Mochten ze dat doen dan is het aan de politie om die mensen op te pakken en is het niet de zaak van Antifa.

Antifa (n)

NVU (n)

antifa staat er om bekend hun handjes thuis te kunnen houden

Ze staan voor Anti facisme, terwijl Antifa zelf één van de grootste fascisten zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uhuh, de politie en z'n werk doen. Woon jij wel in nederland?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:38:
Ze staan voor Anti facisme, terwijl Antifa zelf één van de grootste fascisten zijn

En dat baseer jij op?

Fascisme is dat de natie zichzelf boven het individu stelt, terwijl links het tegenovergestelde nastreeft. De natie dient het individu.

Waarschuw beheerder
donateur
En dat baseer jij op?

Fascisme is dat de natie zichzelf boven het individu stelt, terwijl links het tegenovergestelde nastreeft. De natie dient het individu.

Als Antifa vindt dat iets extreem rechts is, dan is het ook extreem rechts. En als zij iets eenmaal als extreem rechts zien, dan zijn alle middelen toegestaan om die organisatie of persoon kwaad te doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Kan me nog herinneren dat ooit ene Pim Fortuyn de grootste racist was die er rondliep en met alle mogelijke middelen het zwijgen toegebracht moest worden, terwijl veel van de linkse rakkers met losse handjes niet eens het partijprogramma gelezen hadden.
Dat partijprogramma dat vol met linkse ideeen zat, en alleen op het gebied van vreemdelingenbeleid punten deelde met extreem-rechts...
Desondanks werd Pim Fortuyn meteen als extreem-rechts bestempeld :S

Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik vind ook dat die gasten gewoon lekker mogen demonstreren, ik lach er eerder om als dat ik ze serieus neem, en dat doet iedereen verder ook behalve zij zichzelf en de Antifa...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:56:
Als Antifa vindt dat iets extreem rechts is, dan is het ook extreem rechts. En als zij iets eenmaal als extreem rechts zien, dan zijn alle middelen toegestaan om die organisatie of persoon kwaad te doen

Dat zou vallen onder intolerantie maar om er dan gelijk Fascist van te maken, je hebt wel een punt hoor aangezien de houding van Antifa over het algemeen weinig vergevingsgezind is. Aan de andere kant is dat door de jaren heen toch grotendeels uit dezelfde kliek komen ;)

Je kan het beestje wel een nieuwe naam geven maar of het veranderd?

Maare, dat VOC plaatje heeft zeker ook geen achterliggende gedachten? :loL:
Waarschuw beheerder
Gaan ze weer klappen krijgen, net als in Rotterdam?

Waarschuw beheerder
De AFA gebruikt verschillende actiemiddelen tegen vermeende extreemrechtse personen en organisaties. Bij een aankondiging van een demonstratie van een extreem-rechtse groep kondigt de AFA bijvoorbeeld een tegendemonstratie aan. De bedoeling is het voorkomen of verstoren van de manifestatie van extreem-rechts.

Hierbij wordt de confrontatie niet geschuwd en het komt bij tegendemonstaties soms tot geweld tussen beide groepen. Ook vindt bedreiging, intimidatie en openlijke geweldpleging plaats.

Zo werd op 27 mei 2006 werd een groep van 20 AFA sympathisanten gearresteerd die een demonstratie van evenzoveel extreem-rechts aanhangers verstoorden. Een van de AFA sympathisanten bleek daarbij in het bezit van een honkbalknuppel, twee andere hadden traangas bij zich. In 2007 werden in Uitgeest 25 neo-nazi's van Blood and Honour gearresteerd die met knuppels en ploertendoders een AFA tegendemonstratie aanvielen. Aanleiding hiertoe, was dat de AFA met vuurwerk begon te gooien.

AFA streeft naar geweldloos protest, AFA-Utrecht werd daarom opgeheven toen "uit naam van AFA" een Stormfront-moderator in elkaar werd geslagen. AFA stelt niet geassocieerd te willen worden met geweld, "hetzelfde middel dat onze tegenstanders zo graag hanteren".

Daarnaast doet de AFA onderzoek, vaak samen met andere organisaties zoals KAFKA en FOK. Hierbij wordt gedocumenteerd hoe actief extreem-rechts is. Ook wordt actief gezocht naar promotiemateriaal, zoals stickers en posters van rechtse organisaties om deze te verwijderen en worden er flyers en stickers door AFA zelf verspreid.

Verder geeft AFA voorlichting en verspreidt men in verkiezingstijd folders en kranten waarin tot waakzaamheid wordt opgeroepen, en vooral om geen extreem-rechts te stemmen.

bron Wikipedia

http://nl.wikipedia.org/wiki/Anti-Fascistische_Aktie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:10:
Aanleiding hiertoe, was dat de AFA met vuurwerk begon te gooien

Met Vuurwerk+stenen richting een gebouw waar zuigelingen/kleine kinderen, oudere mensen en vrouwen rondliepen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:16:
Met Vuurwerk+stenen richting een gebouw waar zuigelingen/kleine kinderen, oudere mensen en vrouwen rondliepen.

We meet again :lol:

De oudere mannen en vrouwen die woedend waren over het gebruik van nazi tekens, bedoelde je die? Je hebt vast wel eens van dat soort mensen gehoord, ze hebben een of andere oorlog meegemaakt ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:10:
De bedoeling is het voorkomen of verstoren van de manifestatie van extreem-rechts.

Racisten heb ik niks mee, maar wel met vrijheid van meningsuiting.
Als je mensen belet hun politieke mening vrij te mogen uiten ben je net zo erg bezig.
Racisten hebben dus net zoveel recht op een demonstratie als welke legale politieke groepering dan ook.

En waarom zie je geen Antifa staan bij anti-Israel demonstraties van moslims???
Daar worden anti-semitische leuzen gescandeerd, geparadeerd met vlaggen met hakenkruizen en is de haat tegen andere bevolkingsgroepen waarschijnlijk nog erger dan bij extreem-rechts demo's.

Waarschuw beheerder

Jaja, tis al duidelijk waar jouw sympathie ligt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 16:18:
We meet again

De oudere mannen en vrouwen die woedend waren over het gebruik van nazi tekens, bedoelde je die? Je hebt vast wel eens van dat soort mensen gehoord, ze hebben een of andere oorlog meegemaakt

We meet again? is goed kerel.

Nee die oudere mannen en vrouwen bedoel ik niet, ik zei duidelijk:

richting een gebouw waar zuigelingen/kleine kinderen, oudere mensen en vrouwen rondliepen.

Waarschuw beheerder

Waar staat dat ????? of maak jij dat ervan ?????????????? anyway ..lees het waar ik een link naar gemaakt heb...daar heb ik het vandaan gehaald...staat ook BRON WIKIPEDIA....

voor mij is dit gesloten vind beide niet goed te praten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Joodse mensen werden mishandeld, hitlergroeten werden gebracht, Joodse winkels en hotels werden vernield, etc.
Kan me niet voorstellen dat de NVU na afloop van hun demo massaal shoarmatenten gaan vernielen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:19:
Jaja, tis al duidelijk waar jouw sympathie ligt.

:aai:

''Indien het hier in 't vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang mijn ogen open staan'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:20:
Waar staat dat ????? of maak jij dat ervan ?????????????? anyway ..lees het waar ik een link naar gemaakt heb...daar heb ik het vandaan gehaald...staat ook BRON WIKIPEDIA....

Waar dat staat in mijn geheugen, ik was er namelijk zelf bij.
Dus ik weet zelf denk ik beter wat er gebeurd is dan jij of iemand anders die er niet bij was hier in dit forumonderwerp.

Weetje; Des te meer een leugen herhaald word, het word dan op ten duur vanzelf de ''waarheid'' is het niet?
Dat is hier dus weer het geval ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:22:
''Indien het hier in 't vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang mijn ogen open staan'

Dit zinnetje slaat helemaal nergens op in dit verhaal. Ik begrijp dat je het leuk vindt om dit te vermelden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:25:
Dit zinnetje slaat helemaal nergens op in dit verhaal. Ik begrijp dat je het leuk vindt om dit te vermelden?

Copy paste JWT :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:25:
uit het album van Goebelsgirl88)

:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:25:
Dit zinnetje slaat helemaal nergens op in dit verhaal.

Jawel hoor.
De waarheid mag niet gesproken worden is het niet?
Want dan zijn het toch meteen ''leugens of verzinsels'' ?
Dus het is hier zeer ellendig gesteld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 16:26:
Copy paste JWT

Ooh, ff laten zien wat ie allemaal kan? In dit geval: goed gedaan, knap hoor!

Waarschuw beheerder
donateur
Maare, dat VOC plaatje heeft zeker ook geen achterliggende gedachten?

Waarom zou dat een achterliggende gedachte moeten hebben?

Dat zou vallen onder intolerantie maar om er dan gelijk Fascist van te maken, je hebt wel een punt hoor aangezien de houding van Antifa over het algemeen weinig vergevingsgezind is. Aan de andere kant is dat door de jaren heen toch grotendeels uit dezelfde kliek komen ;)

Als jij met geweld jouw mening wilt uitdrukken ben je in mijn ogen niets meer dan een facist.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:28:
Jawel hoor.
De waarheid mag niet gesproken worden is het niet?
Want dan zijn het toch meteen ''leugens of verzinsels'' ?
Dus het is hier zeer ellendig gesteld.

Waar staat dat jij je bek moet houwen?
Waarschuw beheerder
Hier heb ik dan wel weer een pleurishekel aan

Een hekel aan 2 handen :roflol: ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:28:
Waar staat dat jij je bek moet houwen?

:gaap: Wat is lezen toch moeilijk voor je hé?
Ik zeg ; de waarheid mag niet gesproken worden is het niet?
Aangezien het dan al meteen als leugens of verzinsels bestempeld wordt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom zou dat een achterliggende gedachte moeten hebben?

Dat is nogal eens het geval toch, terug naar de VOC mentaliteit, de gouden eeuw en dergelijke, zie je nogal vaak de laatste tijd bij lui met een rechts gedachtengoed :yes:

Als jij met geweld jouw mening wilt uitdrukken ben je in mijn ogen niets meer dan een facist.

Das wel heel makkelijk zeg :/

Een hekel aan 2 handen

*zucht*

Misschien hebben die gasten toch wel een punt om mensen uit de genetische pool te halen :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we hebben hier vrijheid van meningsuiting, ook voor racisten

Volgens mij vergeet je dat vrijheid van meningsuiting ook zijn grenzen heeft.

Het verheerlijken van haat jegens bepaalde mensen vanwege geloof, ras of huidskleur lijkt me één van die grenzen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een hekel aan 2 handen

met een tattootje met Odal rune

wat ben je dan kansloos als je dat op je hand tattooeerd

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is nogal eens het geval toch, terug naar de VOC mentaliteit, de gouden eeuw en dergelijke, zie je nogal vaak de laatste tijd bij lui met een rechts gedachtengoed

Ja en iedere kraker is een linkse extremist...Praat niet zoveel poep man.

Waar doel je op met "ie je nogal vaak de laatste tijd bij lui met een rechts gedachtengoed"

Das wel heel makkelijk zeg :/

Nee je antwoord is lekker makkelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 16:31:
een rechts gedachtengoed

wat is er mis met een rechts gedachtengoed?

terug naar een tijd waarin iedereen gewoon zijn eigen boontjes moest doppen, en iedereen verantwoordelijk was voor z'n eigen succes.
Niet in deze maatschappij waarin mensen niet worden gestimuleerd om wat van hun leven te maken omdat rijkdom bestraft wordt met extreme belastingen en armoede beloond wordt met gratis geld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:33:

Dan ben ik maar kansloos, het zal mij een worst wezen wat jij of iemand anders uberhaupt van mij vind;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:31:
Wat is lezen toch moeilijk voor je hé?

Nee, voor mn afgeronde hbo-opleiding heb ik heel veel boeken moeten lezen. Was geen enkel probleem. (y)

Ik snap het nog niet. Je reageerde immers op mijn post.

Waarschuw beheerder
donateur

Voor sommige mensen veel want dit betekent dat zij geen handje meer kunnen ophouden bij vadertje staat :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:36:
Ik snap het nog niet. Je reageerde immers op mijn post.

Heb al eerder discussie's met je gevoerd in andere forumonderwerpen, weet je het nog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:36:
jij of iemand anders uberhaupt van mij vind

Precies en daarom hebben we niets aan mensen zoals jij in dit land. Andere mening prima, maar
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 16:32:
Het verheerlijken van haat jegens bepaalde mensen vanwege geloof, ras of huidskleur lijkt me één van die grenzen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij vergeet je dat vrijheid van meningsuiting ook zijn grenzen heeft.

Mooi, wanneer gaan we alle extremistische moslims het zwijgen opleggen???

Ik verwacht uit die hoek namelijk een grotere dreiging dan een paar laaggeschoolde gefrustreerde kaalkoppen met een gebrek aan moederliefde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:34:
Ja en iedere kraker is een linkse extremist...Praat niet zoveel poep man.

Waar doel je op met "ie je nogal vaak de laatste tijd bij lui met een rechts gedachtengoed"

Nou sinds die opmerking van Balkenende over de VOC mentaliteit, is dat de VOC in sommige kringen weer helemaal 'hot' is. Beetje realistisch zijn zou je geen kwaad doen hoor ;)

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:35:

Niks mis mee, geen problemen met rechts, wel met nazi's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:38:
Precies en daarom hebben we niets aan mensen zoals jij in dit land. Andere mening prima, maar

Ik geef hier geen antwoord op, aangezien ik dan meteen weer ''facistische/racistische'' opmerkingen maak volgens het partyflock beleid :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:38:
Heb al eerder discussie's met je gevoerd in andere forumonderwerpen, weet je het nog?

Nee, help eens even dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:40:
Mooi, wanneer gaan we alle extremistische moslims het zwijgen opleggen???

Wat mij betreft vandaag nog.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:40:
Ik verwacht uit die hoek namelijk een grotere dreiging dan een paar laaggeschoolde gefrustreerde kaalkoppen met een gebrek aan moederliefde

Hehe, idd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:41:
Ik geef hier geen antwoord op, aangezien ik dan meteen weer ''facistische/racistische'' opmerkingen maar volgens het partyflock beleid

Haat jij dan andere mensen vanwege geloof, ras of huidskleur?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 16:40:
Nou sinds die opmerking van Balkenende over de VOC mentaliteit, is dat de VOC in sommige kringen weer helemaal 'hot' is. Beetje realistisch zijn zou je geen kwaad doen hoor

Ik snap even niet wat er mis zou moeten zijn met een VOC mentaliteit?

Weg met die slappe jaren 70 aanpak die er voor heeft gezorgd dat ons land zo'n gefrustreerd zooitje is, en terug naar de tijd waarin men verantwoordelijk was voor z'n eigen sores, en niet een of andere door de staat betaalde sociaal werker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:43:
Zoek en je zult vinden.

Ik heb niet eerder discussies met jou gevoerd en als jij zegt van wel dan is het wel zo prettig om daar even naar te linken. Ik kan het me namelijk niet herinneren. :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mijn punt: extreem-rechts in Nederland is redelijk onschuldig en bestaat uit allerlei kleine splintergroepjes die meer met elkaar overhoop liggen dan met allochtonen en antifa.

De grootste dreiging komt uit de hoek van het moslim-extremisme, een groep die nagenoeg geen strobreed in de weg gelegd wordt om hun homohaat, jodenhaat, blankenhaat, vrouwenonderdrukking, geloofsintolerantie en radicale denkbeelden over een totalitaire staat te verkondigen.

dat gebeurd immers elke week in de moskees en geen antifa die het lef heeft om die haatpraat te gaan lopen verstoren met tegendemo's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:44:
Haat jij dan andere mensen vanwege geloof, ras of huidskleur?

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:44:
Uitspraak van Hell is your place. op maandag 30 juli 2007 om 16:41:
Ik geef hier geen antwoord op, aangezien ik dan meteen weer ''facistische/racistische'' opmerkingen maak volgens het partyflock beleid

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom zou je überhaupt op PF willen zitten op het moment dat je niet kan uitdragen waar voor je staat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:45:
Ik snap even niet wat er mis zou moeten zijn met een VOC mentaliteit?

Het is meer de draai die extreem rechts eraan gegeven heeft dat de Gouden Eeuw weer moet herleven en hoe dat idee zich ontwikkeld als een groot nationalistisch goed. Ik zeg ook sommigen, ik vind de V.O.C een machtig mooi stukje geschiedenis :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom zou je uberhaupt op een site willen zitten waar drugsgebruik verheerlijkt wordt, en waar o.a. negers en liefhebbers van negermuziek te vinden zijn???

Rot aub op, stelletje nep-racisten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op maandag 30 juli 2007 om 16:53:
Waarom zou je überhaupt op PF willen zitten op het moment dat je niet kan uitdragen waar voor je staat?

Als er niet zo van die zielige envelopjesklikkers waren, dan had ik dat allang gedaan.

Owja wat vind ik net toch :x

''De AIVD erkent wel dat B&H zich voorbereidt op een rassenstrijd in de toekomst,
maar behalve 'de relatief onschuldige fysieke trainingen en survivalkampen' is daar volgens de dienst weinig van te merken.
Ook van 'actieve wapelverzamelingen' is geen sprake.
Nee, het is juist AFA die goed georganiseerd is en geweld uitlokt.''
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 17:02:
Als er niet zo van die zielige envelopjesklikkers waren, dan had ik dat allang gedaan.

Je mag me PM'en. Ben toch altijd geïnteresseerd hoe iemand tot zulke gedachtes kan komen. Moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit ook maar één iemand kunnen vinden die kan dat soort haat kan onderbouwen (en dus rechtvaardigen).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 17:01:
Waarom zou je uberhaupt op een site willen zitten waar drugsgebruik verheerlijkt wordt, en waar o.a. negers en liefhebbers van negermuziek te vinden zijn???

Waarschuw beheerder
gaat lekker (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 17:11:
gaat lekker

Dat is ook de charme van dit soort topics :lol:

Waarschuw beheerder

Daar hoeft niet voor op het vloppie geduwd te worden. Er zijn nu eenmaal admins die meelezen. :flower: Je gaat wel steeds van het meest negatieve uit he? Heb je onze eerder discussies al gevonden trouwens waarin ik zeg dat de waarheid niet gezegd mag worden? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
survivalkampen

ik zie daar allemaal van die skinheads met marshmellows op een stokje rond een kampvuur zitten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:19:
Daar worden anti-semitische leuzen gescandeerd, geparadeerd met vlaggen met hakenkruizen en is de haat tegen andere bevolkingsgroepen waarschijnlijk nog erger dan bij extreem-rechts demo's.

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 17:31:

PUNT!

Ik ga never nooit niet met een Antifa demonstratie meelopen, dat houd zeker niet in dat ik nazi-sympatisant, integendeel maar beide zijn het 2 uitersten waar ik een hekel aan heb!

En je voorbeelden over een antiliaan die zwaar mishandeld die pareer ik met de opmerking dat er dagelijks of wekelijks veel meer autochtone mensen slachtoffer zijn van geweld, bedreiging etc door medelanders (wat niets afdoet aan het feit dat het mishandelen van die antiliaan te ziek is natuurlijk)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:19:

Waarschuw beheerder
Nvu :loser:
Afa :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 16:49:
Mijn punt: extreem-rechts in Nederland is redelijk onschuldig en bestaat uit allerlei kleine splintergroepjes die meer met elkaar overhoop liggen dan met allochtonen en antifa.

De grootste dreiging komt uit de hoek van het moslim-extremisme, een groep die nagenoeg geen strobreed in de weg gelegd wordt om hun homohaat, jodenhaat, blankenhaat, vrouwenonderdrukking, geloofsintolerantie en radicale denkbeelden over een totalitaire staat te verkondigen.

dat gebeurd immers elke week in de moskees en geen antifa die het lef heeft om die haatpraat te gaan lopen verstoren met tegendemo's

Klopt als een biet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 30 juli 2007 om 18:29:
PUNT!

Ik ga never nooit niet met een Antifa demonstratie meelopen, dat houd zeker niet in dat ik nazi-sympatisant, integendeel maar beide zijn het 2 uitersten waar ik een hekel aan heb!

Maar antifa is meer een verzamelnaam dan een echte partij dan wel organistatie, binnen in zo'n groep mag ook niet iedereen elkaar en zijn mensen met verschillende opvattingen die totaal niet overeenkomen, ze hebben op een ding wat gemeen: Tegen Nazi's :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 19:49:
binnen in zo'n groep mag ook niet iedereen elkaar en zijn mensen met verschillende opvattingen die totaal niet overeenkomen

?

Waarschuw beheerder
donateur
AFA :roflol:

NVU :roflol:

allemaal kansloos volk :loser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 30 juli 2007 om 20:18:
?

Er loopt van alles in zo'n massa mee, Antifa is geen grote bende met een doelstelling, er lopen anarchisten, communisten, Maoisten, Mileu activisten, SPers, zelfs PvdA, relschoppers en god weet wat nog meer:

Men komt bij mekaar vanwege de doelstelling om fascisme te stoppen, daarna valt het vweer uit elkaar. Zelde zie je bij extreem rechts maar die kunnen juist weer geen front vormen omdat ze altijd ruzie hebben met elkaar :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Goebelsgirl88

Die naam..... wat is er toch aan de hand met dat volk? Slechte jeugd gehad? Moet haast wel......zieltjes

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 19:49:
Tegen Nazi's

kwaad met kwaad vergelden (n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 20:54:
Men komt bij mekaar vanwege de doelstelling om fascisme te stoppen, daarna valt het vweer uit elkaar. Zelde zie je bij extreem rechts maar die kunnen juist weer geen front vormen omdat ze altijd ruzie hebben met elkaar

Zijn het allemaal van die zelfgebreide truien figuren van 70 kilo die weggeslagen worden door een groepje van 20 man, of gaat het dit keer wel leuk worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 21:02:
Zijn het allemaal van die zelfgebreide truien figuren van 70 kilo die weggeslagen worden door een groepje van 20 man, of gaat het dit keer wel leuk worden?

hahahahahahah

Waarschuw beheerder
Wel beetje triest dat die antifa altijd optochten en bijeenkomsten lopen de verzieken.
Lijkt me weinig getuigen van eigen meningsrecht.
Overigens hoor ik nooit dat Rechtse groeperingen bijeenkomsten van de linkerzijde verzieken (met deksels en pannen :x)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 21:02:

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 21:27:
Wel beetje triest dat die antifa altijd optochten en bijeenkomsten lopen de verzieken.
Lijkt me weinig getuigen van eigen meningsrecht.

Precies wat ik zeg, mensen het recht van meningsuiting ontnemen omdat die denkbeelden je niet aanstaan is puur facisme
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 21:30:
Precies wat ik zeg, mensen het recht van meningsuiting ontnemen omdat die denkbeelden je niet aanstaan is puur facisme

Recht van meningsuiting heeft grenzen die in dit geval duidelijk overschreden worden door het dragen van verboden tekens, gebaren en dergelijke :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Over het algemeen zijn juist die tekens en gebaren de reden dat een hoop mensen deze partijen met een korreltje zout nemen.
Staat daar zo'n malloot met een megafoon een beetje te schreeuwen tegen 5 duiven, een politieagent en wat antifa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 21:41:
Staat daar zo'n malloot met een megafoon een beetje te schreeuwen tegen 5 duiven, een politieagent en wat antifa

haha:p

Waarschuw beheerder
donateur

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 21:35:
Recht van meningsuiting heeft grenzen

Het verheerlijken van haat jegens bepaalde mensen vanwege geloof, ras of huidskleur lijkt me één van die grenzen

Waarschuw beheerder
Over het algemeen zijn juist die tekens en gebaren de reden dat een hoop mensen deze partijen met een korreltje zout nemen.

best triest, hou dan helemaal geen demo en ga ondergronds maar neeeee :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja laatst zag ik zo'n gast met een Hitler-coupe en Hitler snor en die stond wat in zo'n ding te schreeuwen over pedofielen en zo.
Was in 1 of ander dorp, dr stond werkelijk helemaal niemand te luisteren :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 21:55:
Ja laatst zag ik zo'n gast met een Hitler-coupe en Hitler snor en die stond wat in zo'n ding te schreeuwen over pedofielen en zo.
Was in 1 of ander dorp, dr stond werkelijk helemaal niemand te luisteren

Oh dat verhaal ken ik, wacht ff zoeken :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 62016, 34383}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 30 juli 2007 om 15:45:

Niet altijd, sommige communistische stromingen stellen de staat ook boven het individu.
En niet iedereen die met 'n antifa-betoging meeloopt is een communist, laat dat duidelijk wezen. En onder de communisten heb je er ook genoeg die stalin of mao verwerpen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 15:24:
Er staat vaak genoeg in het nieuws dat zo'n tegendemonstratie weer zwaar uit de hand loopt.

Er verschijnt zoveel in het nieuws.... Vorige x niets van geweld gezien hoor :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SMOKUM op maandag 30 juli 2007 om 18:42:
Nvu :loser:
Afa :loser:

En niet te vergeten:
Ajax :loser: 8)
Verder hebt u gelijk 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op maandag 30 juli 2007 om 21:57:
Niet altijd, sommige communistische stromingen stellen de staat ook boven het individu.
En niet iedereen die met 'n antifa-betoging meeloopt is een communist, laat dat duidelijk wezen. En onder de communisten heb je er ook genoeg die stalin of mao verwerpen.

Mao is meer een monarch dan bijvoorbeeld een communistisch leider zoals hij leid als 'Grote Leider', Communisme is prachtig maar in praktijk toch wel een utopie tenzij uitgevoerd in kleine gemeenschappen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op maandag 30 juli 2007 om 21:57:
En onder de communisten heb je er ook genoeg die stalin of mao verwerpen.

Dat mag ik hopen ja.
Waarschuw beheerder

Anti nazi spotje in duitsland. Geweldig :lol:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Prachtig filmpje(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Op 4 augustus ga ik een bami schijf eten :/
Moeten ze het weer verstooreng jeetje zeg :dood:

Waarschuw beheerder
geen antifa die het lef heeft om die haatpraat te gaan lopen verstoren met tegendemo's

Heb je een punt, alleen organiseren die betreffende radicalen geen publieke demo's om homo en jodenhaat te verkondigen. Kan je het ook moeilijk gaan verstoren.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 21:30:

Van mij mogen ze best hun mening gaan lopen demonstreren, hebben ze zeker recht op. Maar ik neem dan ook mijn recht op meningsuiting. (in de vorm van stenen 8))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 16:37:
Van mij mogen ze best hun mening gaan lopen demonstreren, hebben ze zeker recht op. Maar ik neem dan ook mijn recht op meningsuiting. (in de vorm van stenen )

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je een punt, alleen organiseren die betreffende radicalen geen publieke demo's om homo en jodenhaat te verkondigen. Kan je het ook moeilijk gaan verstoren.

Weleens een pro-Palastina demo meegemaakt?

Van mij mogen ze best hun mening gaan lopen demonstreren, hebben ze zeker recht op. Maar ik neem dan ook mijn recht op meningsuiting. (in de vorm van stenen )

Dus geweld gebruiken is goed omdat het tegen een in jouw minderwaardig persoon is?Hmmmz waar heb ik dat vaker gehoord?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 16:54:
Weleens een pro-Palastina demo meegemaakt?

Dat zijn losse groepen, dat is geen antifa :yes:

Dus geweld gebruiken is goed omdat het tegen een in jouw minderwaardig persoon is?Hmmmz waar heb ik dat vaker gehoord?

Neeuh geweld tegen Nazi's gebruiken is gewoon leuk :lol:

Waarschuw beheerder
Oprotten die Nazi's, het is hier geen Duitsland!

Het is hier Multicultureel Nederland :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 16:37:
alleen organiseren die betreffende radicalen geen publieke demo's om homo en jodenhaat te verkondigen.

nee, hun jodenhaat is veel beter georganiseerd, vandaar dat dit ook vele malen gevaarlijker is dan een paar iq-loze kaalkoppen met een megafoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 16:20:
BRON WIKIPEDIA....

:lol: Wikipedia een bron :D ? ieder debiel kan daar wat opzetten :lol: :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 augustus 2007 om 21:07:
Wikipedia een bron ? ieder debiel kan daar wat opzetten

Dat zie je veel vaker, Wikipedia is god die alle feiten kent :loL:

Waarschuw beheerder

Uitspraak van Fietsketting op woensdag 1 augustus 2007 om 17:20:
Neeuh geweld tegen Nazi's gebruiken is gewoon leuk

Waarschuw beheerder
donateur
Zij hateng mij , ik hateng hen , einfach

Stenen zijn ok ,en geweld tegen nazi's is gewoon leuk (oud joods gezegde "de vijand van mijn vijand is mijn vriend")

Waarschuw beheerder
donateur
Neeuh geweld tegen Nazi's gebruiken is gewoon leuk

Dat zeiden ze ook op kristalnacht over de Joden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 16:14:

Groot verschil is dat die mensen onschuldig waren terwijl deze lui moedwillig andere mensen naar het leven willen staan. Dus technisch gezien val je de mensen die de kristalnacht gepleegd hebben aan -voordat- ze in staat zijn om zelf een kristalnacht te houden. :yes:

Waarschuw beheerder

Waarom praat jij dingen goed?

Elke Nazi verdient gewoon een pak rammel, een schop onder ze kont en heropvoedingscursus van 21 jaar..

Mensen haten of veroordelen op basis van afkomst, huidskleur of religie is NIET normaal. NIET gewenst en verachtelijk.

Is dat zo vreemd?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 16:25:
Elke Nazi verdient gewoon een pak rammel, een schop onder ze kont en heropvoedingscursus van 21 jaar..

Ik mag jou wel geloof ik :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2007 om 16:25:

Mensen haten of veroordelen op basis van afkomst, huidskleur of religie is NIET normaal. NIET gewenst en verachtelijk.

Dat geld net zo zeer voor bepaalde baardmannen hier die er ook een nogal intolerantie houding op nahouden tegenover mensen met een ander geloof, sexuele geaardheid of geslacht.
Waarom worden mensen die daar terecht opmerkingen over maken (Pim Fortuyn) meteen als racist bestempeld????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik bijvoorbeeld vanuit eigen ervaring zeg dat Marokkanen een naar volkje zijn, ben ik dan een racist?
Ook als ik niets tegen mensen heb van een andere huidskleur?

Ga ervan uit dat 90% van de jongens en meisjes die bij zo'n demonstratie staan nagenoeg weinig ophebben met de echte ideologie van zo'n partij, maar meer uit frustratie door negatieve ervaringen met allochtonen op die manier hun woede willen uiten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:13:
Dat geld net zo zeer voor bepaalde baardmannen hier die er ook een nogal intolerantie houding op nahouden tegenover mensen met een ander geloof, sexuele geaardheid of geslacht.
Waarom worden mensen die daar terecht opmerkingen over maken (Pim Fortuyn) meteen als racist bestempeld????

Waar zeg ik dat niet bedoel?

Maar daar gaat het toch niet om? Waarom moeten we dingen ombuigen, afzwakken of tegenargumenten maken?

Nazi's zijn gewoon een verdervelijk volk, KLAAR!
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:19:
Ga ervan uit dat 90% van de jongens en meisjes die bij zo'n demonstratie staan nagenoeg weinig ophebben met de echte ideologie van zo'n partij, maar meer uit frustratie door negatieve ervaringen met allochtonen op die manier hun woede willen uiten...

Het is een pro-Iran demo volgens mij.. lekker dubbel ben je dan bezig.. :roflol: De meeste NVU & B&H leden zijn ook pro-Palestia..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:24:
Nazi's zijn gewoon een verdervelijk volk, KLAAR!

Ben ik met je eens, maar buiten dat zijn ze nog redelijk ongevaarlijk en ongeoorganiseerd, dit in tegenstelling tot baardmans & co.
Waarom ons focussen op een stelletje gefrustreerde stumpers terwijl de echte haat tegenover Joden en homo's juist ligt bij hele andere groepen.
Waarschijnlijk omdat men de confrontatie niet aan durft te gaan

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:24:
Het is een pro-Iran demo volgens mij.. lekker dubbel ben je dan bezig.. De meeste NVU & B&H leden zijn ook pro-Palestia..

Ja, en bij Feyenoord zie je ook altijd wel een palestina vlag hangen, als provocatie.
Volgens de rassenleer zijn Iraniers arisch en daarom geen untermenschen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:30:
Ben ik met je eens, maar buiten dat zijn ze nog redelijk ongevaarlijk en ongeoorganiseerd, dit in tegenstelling tot baardmans & co.
Waarom ons focussen op een stelletje gefrustreerde stumpers terwijl de echte haat tegenover Joden en homo's juist ligt bij hele andere groepen.
Waarschijnlijk omdat men de confrontatie niet aan durft te gaan

Ja maar nu klaag je dat men niet te wapen komt zoals tegen de nazi's, en die groepen zoals jij ze noemt hebben geen partijen waarin ze zich organiseren zoals de nazi's...

Smoesjes als je het mij vraagt. :/

Waarschuw beheerder

Georganiseerde Baardmans & Co? Oh je bedoelt de Hofstadgroep.. :roflol:

Laat me niet lachen, Wat dat betreft zijn de Neo's hier een stukje verder: Demo's, wapens thuis, leiderschap en "onschuldige" trainingskampen in de Ardenne.. (N)

Denk dat 90% van de Himmlerpubers hier op PF het daar niet mee eens zal zijn.. :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:34:
Ja maar nu klaag je dat men niet te wapen komt zoals tegen de nazi's, en die groepen zoals jij ze noemt hebben geen partijen waarin ze zich organiseren zoals de nazi's...

Nee?
Ik zie veel overeenkomsten met nazi's...
Men heeft een levensovertuiging; het salafisme.
Men komt minstens 1 keer per week bij elkaar in het 'clubhuis' (moskee), alwaar de Fuhrer (imam) dmv donderpreken speecht over haat, nijd, dood en verderf en zo z'n volgelingen ophitst tot geweld tegen andersdenkenden...

Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:34:
Smoesjes als je het mij vraagt.

ja, zijn het ook, maar ik lees altijd met veel plezier de discussies daarover op Stormfront.
Gewoon leuk om te zien dat die lui met elkaar nog meer overhoop liggen dan met hun 'vijand'.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:49:
Laat me niet lachen, Wat dat betreft zijn de Neo's hier een stukje verder: Demo's, wapens thuis, leiderschap en "onschuldige" trainingskampen in de Ardenne..

Dat hebben de salafisten ook, alleen hebben zij nog een extra troef; de bereidheid te willen sterven voor het doel.
Dat gaat er bij nazi's niet in

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:49:
Laat me niet lachen, Wat dat betreft zijn de Neo's hier een stukje verder: Demo's, wapens thuis, leiderschap en "onschuldige" trainingskampen in de Ardenne..

Daarom had jason w granaten thuis en is een van de lui opgepakt met een doorgeladen machinegeweer.
O ja en ene mohammed b heeft iemand vermoord op gruwelijke wijze.
Totaal ongevaarlijk verder die jongens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
als het de linkse knokploegen echt om de (joden)haat te doen is moet je indd ook het principe hebben om stelling te nemen tegen de radicale islam.

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom praat jij dingen goed?

Is dat zo vreemd?

Ik praat geen dingen goed, maar als Anitafa mensen met een andere mening in elkaar gaat slaan ben je in mijn ogen niets minder dan een fascist.

Volgens de rassenleer zijn Iraniers arisch en daarom geen untermenschen

Waarom denk je dat er in die regio ook een speciale ss-divisie zat?

als het de linkse knokploegen echt om de (joden)haat te doen is moet je indd ook het principe hebben om stelling te nemen tegen de radicale islam.

idd maar dat doet Antifa niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:18:

[img width=288 height=360 cacheid=000e48e20028c0d2f2e166a81a01f95329]http://www.patchesofpride.com/poppics/decalsets/waffensspanzerdivisionchart.gif[/img]
Hmmmm welke was dat dan ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 cacheid=000e48fc0028c0e15e250ece1a01f95398]http://www.therupturedduck.com/WebPages/Cloth/images/C-407thumb.jpg[/img]

Dit was hun logo; het Islamitische zwaard met het nazi-kruis

Waarschuw beheerder
Er is nooit een ss divisie geweest in iran!
Er zijn geleerde van de ss waaronder himmler in die contreien geweest om de oorsprong van de mens te onderzoeken.

Waarschuw beheerder
donateur
Hajj Amin al-Husseini was de groot-mufti van Jeruzalem en voor en tijdens de Tweede Wereldoorlog een overtuigde medestander van de nationaal-socialisten.

Er is nooit een ss divisie geweest in iran!
Er zijn geleerde van de ss waaronder himmler in die contreien geweest om de oorsprong van de mens te onderzoeken

Nee niet in Iran maar wel in die regio.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:47:
Nee niet in Iran maar wel in die regio.

:s ja zo kan je er om heen blijven draaien
Er is ook niet in de buurt een ss divisie geweest.
De ss divisie die het verst van nazi duitsland aflag die heeft bestaan is de turkse wolfsdivisie helaas kan zijn hier nauwelijks verwijzingen naar omdat deze divisie 2 dagen voor het eind van de oorlog is opgericht.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik praat geen dingen goed, maar als Anitafa mensen met een andere mening in elkaar gaat slaan ben je in mijn ogen niets minder dan een fascist.

Jou strooit heel makkelijk met de titel fascist, ga eens opzoeken wat dat betekend joh :loL:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:40:
Dit was hun logo; het Islamitische zwaard met het nazi-kruis

Fout! Dat is een kroatische Berg divisie..

C-407 13th Waffen Mountain Division of the SS "Handschar" (Croatian Number 1) Collar Tab (13. Waffen-Gebirgs-Division der SS, Kroat. Nr.1)
Great example of this Divisional tab, with its distinctive scimitar-wielding hand and mobile swastika, both machine embroidered in silvery grey thread on the soft napped black wool/felt tab face. The buckram stiffener is the very tight weave, even surfaced type, lightly age browned and virtually intact.

Waarschuw beheerder
donateur
ja zo kan je er om heen blijven draaien

De moefti bezocht meerdere concentratiekampen en moedigde Hitler aan om de Endlösung ook toe te passen op de joden van Noord-Afrika en Palestina. Zijn enige voorwaarden voor het werven van de moslimlegioenen op de Balkan was de belofte van Hitler na de oorlog ook de joden van het Midden-Oosten aan te pakken. Deze moefti was Arafats mentor en spirituele 'peetoom'

Waarschuw beheerder
donateur
Jou strooit heel makkelijk met de titel fascist, ga eens opzoeken wat dat betekend joh

oa

Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.

Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.

Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, in zoverre dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.

Waar Antifa allemaal goed in is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:50:

C-407 13th Waffen Mountain Division of the SS "Handschar" (Croatian Number 1) Collar Tab (13. Waffen-Gebirgs-Division der SS, Kroat. Nr.1)
Great example of this Divisional tab, with its distinctive scimitar-wielding hand and mobile swastika, both machine embroidered in silvery grey thread on the soft napped black wool/felt tab face. The buckram stiffener is the very tight weave, even surfaced type, lightly age browned and virtually intact.

Bij deze dit is het klopende symbool bij de divisie
[img width=124 height=150]http://www.go2war2.nl/upload/wss-13.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur

Wat doet dat er toe?Het ging erom dat de moslims in die regio nazi-gezind waren.

Nazi-Duitsland zend wapens en vliegtuigen naar Irak om de strijdkrachten van de Groot-Moefti bij te staan maar de desondanks slagen de Britten er in om Irak te heroveren. De Groot-Moefti en Generaal El Gailani kunnen ontkomen naar Teheran (Iran). Op 9 mei 1941 roept de Groot-Moefti via de omroep een fatwa uit en kondigt de Jihad (=Islamitische heilige oorlog) af tegen Groot-Brittannië. De Moeftie wil de oprichting van een Arabisch-Islamitische Unie waarin worden verenigd: Irak, Saoudi-Arabië, Syrië, Palestina, Trans-Jordanië en Egypte samen met Duitsland en Italië om een Pan-Moslim/Arabisch Blok van landen te stichten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:56:
Wat doet dat er toe?Het ging erom dat de moslims in die regio nazi-gezind waren.

iran en kroatie is een aardig verschil :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat je zoal niet tegenkomt op internet...

[img width=182 height=350 cacheid=000e48fb0028c1171184f5cf1a01f95531]http://www.patriot.dk/neger.jpg[/img]

Noemen ze dit een Blazi?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:01:
Noemen ze dit een Blazi?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:54:
Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.

Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.

Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, in zoverre dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.

als je fascisme vervangt door anarchistische kraakbeweging is er geen verschil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 15:58:
iran en kroatie is een aardig verschil

Nee dat maakt niks uit voor deze mang. :loL:

En waarom denk je dat die islamitische landen een fatwa uitvaardigen tegen groot brittanie? Zou dat meschien zo zijn om dat grote delen van die gebieden onder engelse heerschappij vielen en ze toch wel geintreseerd zouden zijn in een eigen land of denk je dat ze dat doen omdat ze de Nazi's zo lief vonden?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:09:
En waarom denk je dat die islamitische landen een fatwa uitvaardigen tegen groot brittanie? Zou dat meschien zo zijn om dat grote delen van die gebieden onder engelse heerschappij vielen en ze toch wel geintreseerd zouden zijn in een eigen land of denk je dat ze dat doen omdat ze de Nazi's zo lief vonden?

Ik denk optie 1 :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik dit zo lees zijn moslim extremisten en nazi's gewoon 1 pot nat...
vind het dan ook best laf dat de antifa zich niet tegen het moslimnazisme durft uit te spreken

Waarschuw beheerder
donateur

Dat en natuurlijk hun afkeer van het Joodse volk.

Nee dat maakt niks uit voor deze mang

Waarom reageer je niet op de overéénkomsten tussen Antia en Facisten?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:18:
moslimnazisme

:LOL:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=380 height=228 cacheid=0002e4490006cb829bf4aead1a01f95670]http://www.likud.nl/palestiniansalute.jpg[/img]

[img width=751 height=859 cacheid=0002e4540006cb86e8b9c5591a01f95670]http://www.cornermark.com/hiddenfolder/enemies/hezbollah_hamas_nazi_salute.jpg[/img]

moslimnazisme

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:18:
Waarom reageer je niet op de overéénkomsten tussen Antia en Facisten?

Dat heb ik al in diverse topics gedaan. Antifa is geen organisatie die streeft naar een bepaald doel tenzij het het tegenwerken van Extreem rechts is. Het is een verzamelnaam voor diverse groepen die dan al niet hetzelfde over dingen denken. Anarchisten, Communinsten, Maoisten, krakers, milieu activisten tot SP/pvda en gewoon relschoppers.

Er loopt van alles en dat jij ze nou in het kader van 'Partijen' zoals de NVU, die wel degelijk een programma voor de toekomst van nederland met het zaaien van haat als doelstelling boven hun meer normale meningen hebben, als fascisten wil neerzetten snap ik niet.

Antifa = Anti Fascisten, meer dan een verzamelnaam is het niet, het is geen partij, er is geen partij programma. Niets noppes nada.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat heb ik al in diverse topics gedaan. Antifa is geen organisatie die streeft naar een bepaald doel tenzij het het tegenwerken van Extreem rechts is. Het is een verzamelnaam voor diverse groepen die dan al niet hetzelfde over dingen denken. Anarchisten, Communinsten, Maoisten, krakers, milieu activisten tot SP/pvda en gewoon relschoppers.

Er loopt van alles en dat jij ze nou in het kader van 'Partijen' zoals de NVU, die wel degelijk een programma voor de toekomst van nederland met het zaaien van haat als doelstelling boven hun meer normale meningen hebben, als fascisten wil neerzetten snap ik niet.

Antifa = Anti Fascisten, meer dan een verzamelnaam is het niet, het is geen partij, er is geen partij programma. Niets noppes nada.

Je lult er dus gewoon overheen.

Je wilt gewoon niet toegeven dat jullie veel overéénkomsten hebben met het begrip facisme.

Waarschuw beheerder

dus....
en ter nagedachtenis van al haar slachtoffers

Waarschuw beheerder
mening

Rascisme is geen mening.. Net zo min als pedofilie een mening is..

Heel simpel..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:29:
Je lult er dus gewoon overheen.

Je wilt gewoon niet toegeven dat jullie veel overéénkomsten hebben met het begrip facisme.

Ik lul er niet overheen, ik zet vraagtekens bij jou bewering dat je wat termen in de discussie gooit die op een groep als deze totaal misplaatst zijn, had je dat gezegd over de regering van china of Noord Korea had ik het met je eens kunnen zijn, nu niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:29:

Even hoor......waar maak je je zo druk om?
Ben jij er dan dus vóór dat deze mongolen hier komen?
Ben jij zo'n pro nazi dan dat je je hier zo tegen verzet?

Overeenkomsten of niet......

Ongedierte moet je uitroeien....
Als jij de kakkerlakken in je huis doodspuit ben je ook iemand die overeenkomsten heeft met een moordenaar...je vermoorde levend spul.
Maar je vind het wél prima omdat je last hebt van dit ongedierte....
De wereld heeft ook last van dit nazi ongedierte..... spuiten dus...

Je verdedigt hun recht tot demonstreren nogal fanatiek....heb jij ook een uniformpje thuis hangen met een mooi adelaartje er op?

rijksambtenaar of reichswacht that's the question!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wil eigenlijk gewoon weten waarom de antifa zich niet durft te richten op de joden- en homohaat vanuit de extreem-islamitische hoek?
omdat dat de mensen zijn die ze in de jaren 80 en 90 zo geknuffeld hebben en dat blijken nu ware nazi's te zijn als het om haat gaat...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:36:
Je verdedigt hun recht tot demonstreren nogal fanatiek....heb jij ook een uniformpje thuis hangen met een mooi adelaartje er op?

ik vind ook dat de antifa er een dubbele moraal op nahoud.
ze zijn tegen mensen die haten, maar uiten die haat vervolgens met haat en geweld.

in mijn optiek zijn ze dus geen haar beter dan die kutnazi's, en als de antifa een tegendemo mag geven, mag de NVU ook gewoon demonstreren.

ik ben anti-nazi, maar ben pro-vrijheid van meningsuiting

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:39:
antifa

eerst even ter verduidelijking.....ik heb er nog nooit van gehoord en heb geen idee waar ze voor staan.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:36:
ik wil eigenlijk gewoon weten waarom de antifa zich niet durft te richten op de joden- en homohaat vanuit de extreem-islamitische hoek?
omdat dat de mensen zijn die ze in de jaren 80 en 90 zo geknuffeld hebben en dat blijken nu ware nazi's te zijn als het om haat gaat...

Als dit zo is....ben ik dat helemaal met je eens.

Maar deze stelling is zooooooooooo PF vind!

Als ik zeg....ik ben tegen Kippenplukkers in de Balkan dan is altijd steevast de reactie: oh ja....maar wat dan met de paardevleessnijders in Venendorp?

Ik ben het wel met je eens (als het zo is) maar dat is simpelweg niet de issue hier...

ze zijn tegen mensen die haten, maar uiten die haat vervolgens met haat en geweld.

Dát vind ik dus wél kunnnen. Nooit met haat, maar soms is geweld geoorloofd om dingen op te lossen als praten niet blijkt te werken.

in mijn optiek zijn ze dus geen haar beter dan die kutnazi's, en als de antifa een tegendemo mag geven, mag de NVU ook gewoon demonstrer

nee vind ik dan weer niet: antifa demonstreet tegen de volgende serie vergassingen....tegen zinloos geweld dus!

NVU demonstreet vóór zinloos geweld...dát is het verschil!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:47:
nee vind ik dan weer niet: antifa demonstreet tegen de volgende serie vergassingen....tegen zinloos geweld dus!

Zelf ze ook zinloos geweld gebruikers.
Antifacisten zijn gewoon de nieuwe facisten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:36:

Denk je dat nou echt? Waar is de moslim partij of groepering zoals Blood en Honour dan die de straat op gaat om haar mening te verkondigen? Moet je dan Moskeeen gaan aanvallen omdat daar -misschien- word gepreekt tegen joden? Leg eens uit hoe je dit denkt te gaan doen?

in mijn optiek zijn ze dus geen haar beter dan die kutnazi's, en als de antifa een tegendemo mag geven, mag de NVU ook gewoon demonstreren.

Beide mogen toch hun mening geven door een demo te houden op een wettelijke manier? Zij protesteren voor iets, de andere tegen de acties die de een voorstelt. Zo gaat het er aan toe in een democratie.

ben pro-vrijheid van meningsuiting

Wat is het probleem nou?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:51:
Denk je dat nou echt? Waar is de moslim partij of groepering zoals Blood en Honour dan die de straat op gaat om haar mening te verkondigen?

Ik kan me nog een pro palestina demonstratie herinneren ongveer 3 jaar terug in den haag.
Daar was geen enkele antifacist te zien terwijl er toch flink wat anti israel leuzen en spandoeken werden ten toongesteld.
En jij vindt de antifa zo geweldig blijkt uit je posts dan heb ik een vraag.
Waarom zijn er nooit anti-facisten bij de jaarlijkse rudolf hess mars ?
Mischien omdat er dan teveel tegenstand is ?
Mischien omdat ze dan niet kansloos 40 tegen 1 kunnen vechten ?
Simpel de antifa is gewoon de meest lafhartige kliek die er bestaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ff die website zitten doorbladeren, maar wat een enge figuren zeg...
niet zomaar een extreem-rechts partijtje

www.nvu.info
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:53:
Ik kan me nog een pro palestina demonstratie herinneren ongveer 3 jaar terug in den haag.
Daar was geen enkele antifacist te zien terwijl er toch flink wat anti israel leuzen en spandoeken werden ten toongesteld.

Ja maar antifa draait niet om jodenhaat, het draait om het tegengaan van fascisten, inclusief joden/home/rassenhaat en al de rotzooi die het met zich meebrengt. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:56:
Ja maar antifa draait niet om jodenhaat, het draait om het tegengaan van fascisten, inclusief joden/home/rassenhaat en al de rotzooi die het met zich meebrengt.

Over het algemeen zijn palestijnen niet zo dik met joden en ze riepen ook voldoene verering naar A Hitler dus wat is jouw punt nu ?
Ze zijn tegen nazis maar niet tegen jodenhaters :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:58:
Over het algemeen zijn palestijnen niet zo dik met joden en ze riepen ook voldoene verering naar A Hitler dus is wat is jouw punt nu ?

Maar wat zou een onofficiele groep die zich wil verzetten tegen de invloed van fascisten dan wel extreem rechts daar nou te zoeken hebben?

Lijkt er meer op dat men het allemaal wel mooi zou vinden als antifa zich ook tegen die gasten zou keren en mocht er zoiets komen als een extremistische partij van die kant dan zal dat heus wel gebeuren zoals dat tegen de grijze wolven als een gebeurd is.

Je verwacht toch ook geen antifa bij de wedstrijd Den Haag- Ajax ofnie dan :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:56:
Ja maar antifa draait niet om jodenhaat, het draait om het tegengaan van fascisten, inclusief joden/home/rassenhaat en al de rotzooi die het met zich meebrengt.

weet je waar antifa volgens mij gewoon om draait als ik het zo lees?
want volgens mij hebben ze helemaal geen principes, immers als ze die wel zouden hebben zouden ze ALLE jodenhaters aanpakken.

Het zijn gewoon een stelletje raddraaiers, op zoek naar aanleiding voor een potje vechten, in dit geval met nazi's.
Geen haar beter dan voetbalhooligans, ruziemakende anabolengasten op feestjes of Marokkaanse blufmannetjes die ook elke aanleiding aangrijpen om met z'n allen lekker iemand in mekaar te kunnen trappen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:02:
Maar wat zou een onofficiele groep die zich wil verzetten tegen de invloed van fascisten dan wel extreem rechts daar nou te zoeken hebben?

Nou zeg je weer iets anders ze zijn toch tegen facisten ?
Ze zijn ook toch zo tegen nazis ?
Kom op zeg maak gewoon je punt en draai er niet omheen waarom gaan ze niet naar moslinazistische betogingen die er ook zijn in dit land en wel naar knuppels als de nvu ?

Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:02:
Je verwacht toch ook geen antifa bij de wedstrijd Den Haag- Ajax ofnie dan

Zou gezellig zijn :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:04:
volgens mij hebben ze helemaal geen principes, immers als ze die wel zouden hebben zouden ze ALLE jodenhaters aanpakken.

:respect: tenminste nog iemand bij wie het kwartje valt.
Het zijn gewoon een stelletje raddraaiers, op zoek naar aanleiding voor een potje vechten, in dit geval met nazi's.

Waarschuw beheerder
weet je waar antifa volgens mij gewoon om draait als ik het zo lees?
want volgens mij hebben ze helemaal geen principes, immers als ze die wel zouden hebben zouden ze ALLE jodenhaters aanpakken.

Wat een trieste redenering zeg, kinderlijk zelfs, denk jij dta fascisme bestaat uit jodenhaat? :loL:

Geen haar beter dan voetbalhooligans, ruziemakende anabolengasten op feestjes of Marokkaanse blufmannetjes...

Zolang de normale mensen er maar geen last van hebben toch :lol:

Waarschuw beheerder
Fietsketting stumperd je draait overal omheen je durft concrete vragen niet te beanwoorden.
:loser: meer ben je niet

Waarschuw beheerder
donateur

idd niets meer en niets minder.

Maar ze denken dat ze goed bezig zijn en dat is best triest.

Even hoor......waar maak je je zo druk om?
Ben jij er dan dus vóór dat deze mongolen hier komen?
Ben jij zo'n pro nazi dan dat je je hier zo tegen verzet?

Ik heb niets met Nazi-tuig(extreem-rechts) maar ook niets met Antifa(extreem-links) die in mijn ogen gevaarlijker en georganiseerder zijn dan wat loslopend Nazi-tuig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:11:
Fietsketting stumperd je draait overal omheen je durft concrete vragen niet te beanwoorden.
meer ben je niet

Kommeeeh prutser, je gaat maar door over jodenhaat terwijl ik je al 4/5 keer heb gezegd dat het daar niet om draait. Heb je een bord voor je kop mang? :loL:

Edit: niet gauw extra vragen aan een post toevoegen heey :loL:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:07:
Wat een trieste redenering zeg, kinderlijk zelfs, denk jij dta fascisme bestaat uit jodenhaat?

Ik bekijk het even objectief en simpel, noem het dus maar kinderlijk dat vind ik geen belediging...

Het gaat dus om het facisme, maar als ik het nuchter bekijk en de eigenschappen van facisme lees komen zie ik heel veel van die eigenschappen overeen met het antifascisme...
Gaat het om de (joden)haat, dan vind ik het krom dat men zich slechts beperkt tot de nazi's.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Eigenlijk zijn die antifa dus ook maar een groep duidelijk gefrustreerde mensen die zich voeden met haat tegen een bepaalde partij en die haat alleen met geweld kunnen uiten...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:12:
Maar ze denken dat ze goed bezig zijn en dat is best triest.

Dat word me wel duidelijk indd.
Dacht in eerste instantie ook dat die Antifa gewoon een groepering was die zich inzette tegen onrecht en voor een goede zaak, maar niets meer is dan een ordinaire knokploeg zonder principes
laatste aanpassing
Werkzaam bij Nul4Elf
Waarschuw beheerder
Kijk 'm nou eens lopen met z'n bek
achter een sjaal
Te vies om aan te pakken, wat een
voddenbaal
Gaten in zijn kleren, luizen, schurft,
exceem
Uitgekotst, onaangepast dat vind ie wel
extreem
Linkse leuzen brullend, zwarte sterren
op zijn jas
Vroeger was hij al de allerdomste van de
klas
Zoontje van een rijke vent, nu bedeld ie
voor elke cent
Op zijn knieën voor de staat van wie die
zegt dat hij ze haat

Lui, laf en lelijk, ze zijn
Lui, laf en lelijk, Antifa, HA HA HA
Lui, laf en lelijk, Antifa, Ha Ha Ha

Kijk haar nou eens janken op de vlucht
voor de ME
Daarnet had ze een grote bek nu schijt
ze diaree
Welbespraakt, goed opgevoed, een suffe
grijze muis
Ponyposterkamertje geen vriendjes mee
naar huis
Maar in de pubertijd kreeg ze puisten op
haar smoel
Ze werd haast gek van jaloezie op de
meisjes in haar sjoel
Nu woont ze in een kraakpand, tussen
junks en idioten
Haar kleren uit de zak van Max en voelt
zich uitgestoten

En wie staat daar achteraan te beven als
een rietje
De woordvoerder der Antifa het
misselijke mietje
Voor de televisie had hij net nog praats
voor tien
Maar nu er echt gevochten wordt is hij
niet meer te zien
Een klas met puberkinders mag de klappen
weer opvangen
Zodat deze lafbek complimentjes kan
ontvangen
Naderhand heeft hij natuurlijk weer de
allergrootste bek
En zoals altijd pikt men dat, wat zijn
die gasten gek

Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha

Elk jaar dezelfde grap op éénentwintig
maart
Politieke bonzen spelen hun troefkaart
De Tweede Wereldoorlog wordt van stal
gehaald
Nieuwe vijandbeelden politiek bepaald
Fakkels, demo's, leuzen, machteloos
gebrul
Linker vuist de lucht in, mijn god wat
een gelul
Anarchist en autonoom hebben niks
geleerd
Na elke strijd zijn zij toch door de
roden gefusilleerd

Zie ze nou eens brullen met hun spandoek
voor hun kop
Schuilend achter de ME anders krijgen ze
weer klop
Normaal zijn dat voor hun fascisten maar
als het zo uitkomt
Dan smeken ze om bescherming tegen het
nazifront
Communisten, socialisten en het
kapitaal
Gebruiken en misbruiken deze sukkels
allemaal
Ze zijn het voetvolk voor de heersers in
het Parlement
Maar als ze neergeknuppeld worden
krijgen ze geen cent

Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha
Waarschuw beheerder
Ik heb nooit gezegd dat ik antifa ben joekkies, ik sympatiseer met ze. Je denkt toch niet dat ik mijn stoere stone island jas ga uitdoen voor een doek heey :lol:

Dat houd wel in dat alle nazi's van mij dood mogen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het zijn allemaal mongooltjes

nazi's en antifascisten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Seth! op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:27:
het zijn allemaal mongooltjes

nazi's en antifascisten

Het is best onderhoudend hoor, bijna net zo leuk als naar deventer gaan neem ik aan :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:25:
ik sympatiseer met ze

wat moet ik me bij sympatiseren voorstellen, dus je wil wel maar je durft niet?
je gaf zelf al aan dat antifa een groep was zonder leden, dus als je met ze sympatiseert ben je dr 1, zo simpel is dat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:32:
wat moet ik me bij sympatiseren voorstellen, dus je wil wel maar je durft niet?
je gaf zelf al aan dat antifa een groep was zonder leden, dus als je met ze sympatiseert ben je dr 1, zo simpel is dat...

Dan ben ik er een, ik ben het met hun denkbeelden eens dat Fascisme nooit meer een kans moet krijgen in dit land. Ik heb wel eens een paar demo's bezocht hoor maar niet hardcore, ik gaat liever naar het voetbal :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Na ik zie dat iedereen hier zowat wel en grote bek heeft op het feit neger te koop.
Maar in de werkelijkheid zal zowat niemmand hier zijn bek open trekken!!
Ja een neger als slaaf maar toch echt niet in me huis .
Laat ze maar lekker in een warm land graan plukken of zo .
Maar niet in EUROPA!!!
En ik heb het niet alleen over negers.
Maar ach nederland is een goed begin dus mensen die hier zo iets tegen negers hebben kom er mee naar buiten ,En laat je niet manipuleren door de regering.Mensen maak NEDERLAND zuiver !!!.
Dat is een stukje van EUROPA.
Of hou gewoon je waffel!!!

Kom jongens, moeten deze mensen gewoon een goed pak slaag krijgen of niet heey, zou jij je kind in aanraking willen laten komen met dit soort mensen? Of je oma die op straat loopt en dit allemaal opnieuw moet aanhoren? Nee beter dat het gelijk in de kiem gesmoord word.

Nou met ze allen.. ANTIFA :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
achter een sjaal
voddenbaal
exceem
extreem
op zijn jas
klas
voor elke cent
zegt dat hij ze haat

Hahaha :) klopt redelijk vooral de laatste regel.

Waar komt die tekst vandaan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 19:10:
Hahaha klopt redelijk vooral de laatste regel.

Waar komt die tekst vandaan?

Liedje van brigade m.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Seth! op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:23:
achter een sjaal
voddenbaal
exceem
extreem
op zijn jas
klas
voor elke cent
zegt dat hij ze haat

Kijk haar nou eens janken op de vlucht
voor de ME
Daarnet had ze een grote bek nu schijt
ze diaree
Welbespraakt, goed opgevoed, een suffe
grijze muis
Ponyposterkamertje geen vriendjes mee
naar huis
Maar in de pubertijd kreeg ze puisten op
haar smoel
Ze werd haast gek van jaloezie op de
meisjes in haar sjoel
Nu woont ze in een kraakpand, tussen
junks en idioten
Haar kleren uit de zak van Max en voelt
zich uitgestoten

En wie staat daar achteraan te beven als
een rietje
De woordvoerder der Antifa het
misselijke mietje
Voor de televisie had hij net nog praats
voor tien
Maar nu er echt gevochten wordt is hij
niet meer te zien
Een klas met puberkinders mag de klappen
weer opvangen
Zodat deze lafbek complimentjes kan
ontvangen
Naderhand heeft hij natuurlijk weer de
allergrootste bek
En zoals altijd pikt men dat, wat zijn
die gasten gek

Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha

Elk jaar dezelfde grap op éénentwintig
maart
Politieke bonzen spelen hun troefkaart
De Tweede Wereldoorlog wordt van stal
gehaald
Nieuwe vijandbeelden politiek bepaald
Fakkels, demo's, leuzen, machteloos
gebrul
Linker vuist de lucht in, mijn god wat
een gelul
Anarchist en autonoom hebben niks
geleerd
Na elke strijd zijn zij toch door de
roden gefusilleerd

Zie ze nou eens brullen met hun spandoek
voor hun kop
Schuilend achter de ME anders krijgen ze
weer klop
Normaal zijn dat voor hun fascisten maar
als het zo uitkomt
Dan smeken ze om bescherming tegen het
nazifront
Communisten, socialisten en het
kapitaal
Gebruiken en misbruiken deze sukkels
allemaal
Ze zijn het voetvolk voor de heersers in
het Parlement
Maar als ze neergeknuppeld worden
krijgen ze geen cent

Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha
Antifa, Ha Ha Ha

Beetje jammer van al die spelfouten. Ben benieuwd of de auteur de basisschool helemaal heeft doorlopen. Helemaal triest als je hier liedjes voor maakt. Dat maakt je sowieso tot een triest figuurtje dat regelmatig met zijn handje staat te wapperen. Ieder normaal mens zou namelijk niet zoveel aandacht aan de antifa geven. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 19:42:
Liedje van brigade m.

Wat staat voor Brigade Mussert, vooral meezingen joekkies :loL:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat staat voor Brigade Mussert, vooral meezingen joekkies

Dat is dan weer jammer want die tekst is best grappig...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 16:24:
Het is een verzamelnaam voor diverse groepen die dan al niet hetzelfde over dingen denken. Anarchisten, Communinsten, Maoisten, krakers, milieu activisten tot SP/pvda en gewoon relschoppers.

Hier ben ik het helemaal niet mee eens, deze mensen hebben gedachten in dezelfde richting.
Rascisten, fascisten, Volks-Nationalisten, Staats-Nationalisten worden ook over 1 kam geschoren maar dat is niet geheel terecht.

Trouwens, de antifa zijn gewoon de hippies van de 21e eeuw :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Alsof de huidige regering niet fascistisch is.

De discrimineren alleen niet, iedereen mag slaaf worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 3 augustus 2007 om 21:19:
Hier ben ik het helemaal niet mee eens, deze mensen hebben gedachten in dezelfde richting.
Rascisten, fascisten, Volks-Nationalisten, Staats-Nationalisten worden ook over 1 kam geschoren maar dat is niet geheel terecht.

Ja maar ze worden toch over een kam geschoren? Heb je het topic wel gelezen? :p

Uitspraak van Satanica op vrijdag 3 augustus 2007 om 21:19:
Trouwens, de antifa zijn gewoon de hippies van de 21e eeuw

Nou ik wou ze niet vredelievend noemen anders... :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 21:52:
Heb je het topic wel gelezen?

Ik had helemaal geen zin om al die lange berichtn te lezen :$

Uitspraak van Fietsketting op vrijdag 3 augustus 2007 om 21:52:
Nou ik wou ze niet vredelievend noemen anders...

Nou, laat ik het dan even anders zeggen :9
De antifa wil dat iedereen maar werken naar dat "Sociaal Nederland" m.a.w. een Multiculti on-ingeburgergde samenleving waarin je je als Nederlander de underdog voelt.
Dat is voor hun een Utopia geloof ik :nosmile:
Waarschuw beheerder
G
E
N
E
R
A
L
I
S
E
R
E
N
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 3 augustus 2007 om 21:57:
Ik had helemaal geen zin om al die lange berichtn te lezen

Dat blijkt, het onderwerp is ondertussen uitgekauwd :p

De antifa wil dat iedereen maar werken naar dat "Sociaal Nederland" m.a.w. een Multiculti on-ingeburgergde samenleving waarin je je als Nederlander de underdog voelt.
Dat is voor hun een Utopia geloof ik

Ff een copy paste van een eerdere post ertegenaan gooien:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou echt vet onder de indruk ben ik niet geworden van al die linkS-fascistische schrijfsels in de voorgaande reacties van die linkSe Fietsketting.

Wel heel stoer nu zestig jaar na dato boe te roepen tegen een toenmalig razend populaire leider van een Nederlandse volksbeweging.

Mussert was toen niet alleen populair, maar heden onder ouderen van die generatie nog steeds, en ook nog onder sommige jongeren.

Vast en zeker hielelikker van al die "verrijkende nieuwe" Nederlanders, dat je nu boe roept...?

Nu zaterdag middag zeker weer met je fietsketting op nazi-jacht, om vervolgens weer hard weg te rennen voor de politzei in Den Haag, of lekker ingehaald worden door ze, en op de grond gekneveld liggen door burgeragenten.............

Anti-Fa
Ha Ha Ha, Lui Laf en Lelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 augustus 2007 om 03:14:
Nou echt vet onder de indruk ben
Anti-Fa

Je bent 33 kerel, en je hebt nog steeds geen leven gevonden? :loser:

Jezus als jij de oude garde van Neo's moet voorstellen? :roflol:

Buiten dat je hele onderbouwing over Mussert totaal niet klopt, want hij was maar populair onder 1,4 % van de bevolking (ledenaantal NSB)

En er was nou ook niet een andere leider in die 5 jaar die populairiteit kon vergaren.

Oh ja! één iemand, die wel geliefd was door het complete volk. De verzetsheld van de hele oorlog: Prins Bernard :respect:
Waarschuw beheerder
Nou echt vet onder de indruk ben ik niet geworden van al die linkS-fascistische schrijfsels in de voorgaande reacties van die linkSe Fietsketting.

Wel heel stoer nu zestig jaar na dato boe te roepen tegen een toenmalig razend populaire leider van een Nederlandse volksbeweging.

Mussert was toen niet alleen populair, maar heden onder ouderen van die generatie nog steeds, en ook nog onder sommige jongeren.

Vast en zeker hielelikker van al die "verrijkende nieuwe" Nederlanders, dat je nu boe roept...?

Nu zaterdag middag zeker weer met je fietsketting op nazi-jacht, om vervolgens weer hard weg te rennen voor de politzei in Den Haag, of lekker ingehaald worden door ze, en op de grond gekneveld liggen door burgeragenten.............

Anti-Fa

Ik weet niet of ik nou heel hard moet lachen of huilen dat er nog mensen lopen met die denkbeelden :/
Waarschuw beheerder

Anti-Fa

Weet je wat laf is, daar een fake profiel voor aanmaken om dat te durven zeggen :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 20:32:
Wat staat voor Brigade Mussert, vooral meezingen joekkies

Dat is dan weer jammer want die tekst is best grappig...

Band is idd jammer maar de tekst is behoorlijk komisch en realistisch

Waarschuw beheerder
Toen niet, nu niet nooit meer fascisme!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe staan de zaken er voor inmiddels?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

heb me een beetje zitten verdiepen in die hele antifa en afa beweging, maar het valt mij op dat die lui geen haar beter zijn dan de zogenaamde facisten waar ze tegen strijden.

[img width=222 height=299 cacheid=0013b34c002251a01586acff1a01f98b98]http://kafka.antifa.net/wijkampsportret.jpg[/img]
Stefan Wijkamd

dit soort gasten mogen ze wel vergassen imo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 augustus 2007 om 16:38:
heb me een beetje zitten verdiepen in die hele antifa en afa beweging, maar het valt mij op dat die lui geen haar beter zijn dan de zogenaamde facisten waar ze tegen strijden.

hier klopt iets niet :lol:

dit soort gasten mogen ze wel vergassen imo

nix te vergassen, dan ben jee al even slecht, als die nazi's.

Waarschuw beheerder
Stefan Wijkamd

:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 19:10:
zegt dat hij ze haat

True :jaja:

Zinloze discussie dit.

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 augustus 2007 om 17:32:
dus je wil wel maar je durft niet?

8) :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De NVU claimt mede n.a.v.deze demo de overwinning voor het ongedaan maken van het verbod op het dragen van het Keltisch kruis.
Maar of dat helemaal terecht is, waag ik te betwijfelen.

Want wat nou verbod op Keltisch kruis "OPGEHEVEN"......?

Dat het verbod op het Keltisch Kruis opgeheven is,
is volgens mij grootschalige onzin.

Ik zelf draag zelf al zeker tien jaar dit symbool aan een ketting om mijn nek, daarnaast heb ik een zwart t-shirt met daarop dit symbool in het wit, met een diameter van minimaal DERTIG centimeter.
Je moet wel erg scheel of loens zijn omdat niet gezien te hebben.
Dat symbool hebben dus ook vele (zelfs allochtone!!) beëdigde opsporingsambtenaren, dus politieagenten met en ZONDER uniform gezien al die jaren, in winkelstraten, winkelcentra, en bijéénkomsten / manifestaties en demonstraties van diverse rechtse organisaties / partijen etc.
en geen enkele wetshandhaver die er ooit aan gedacht heeft om daarvoor een bon voor uit te schrijven, laat staan dit in beslag te nemen.

Dit is gewoon weer een juridische en / of journalistieke zet van media en justitie om dit geheel onschuldige, historische en culturele symbool te demoniseren en te criminaliseren.
Dit symbool roept hooguit wat agressieve en denigrerende kritiek van allochtonen (of blanken met een zwart hart, dus linkSen) op.
Daarom is het voor wat angstige bange mensen wellicht een omstreden symbool,
meer niet.
Het is dan ook een nationalistisch symbool, en behoort daarmee niet bij de nationaal-socialistische symboliek.

Geheel anders is dat met het nationaal-socialistische hakenkruis / swastika.

Dat is wel bij wet verboden in het openbaar mee te voeren / te vertonen.
(Ten onrechte vindt ik, ondanks dat het niet mijn symbool is)
Daarvoor is dan ook al diverse malen een bekeuring in het verleden uitgeschreven, daarvoor hoeft men alleen maar de jurispondentie hieromtrent bij justitie na te trekken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 augustus 2007 om 23:38:
De NVU claimt mede n.a.v.deze demo de overwinning voor het ongedaan maken van het verbod op het dragen van het Keltisch kruis.

Pauper :lol:

Ik zelf draag zelf al zeker tien jaar dit symbool aan een ketting om mijn nek, daarnaast heb ik een zwart t-shirt met daarop dit symbool in het wit, met een diameter van minimaal DERTIG centimeter

Je ben gewoon een sukkel dat je met zoiets loop, een eikeltje doie totaal geen rekening houd met de mensen en dan vooral de bejaarden om je heen. God, je zal iemands kleinzoon maar wezen :lOL:
Dit symbool roept hooguit wat agressieve en denigrerende kritiek van allochtonen (of blanken met een zwart hart, dus linkSen) op.
Daarom is het voor wat angstige bange mensen wellicht een omstreden symbool,
meer niet.

Laat ons niet lachen, verstop je nou maar achter de ME :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja en ga jij nou maar lekker met je minimaal honderd gebivakmutste holmaatjes op nazi-jacht, met minder dan honderd krakers tegen rechtse demo. kom je niet eens je linkSe krakershol uit, en op straat doe je met minder dan 10 tegen één ook al niets.

En gewoon onder eigen banier, met open vizier strijden is ook al niet aan jullie Luie Laffe en Lelijke soort besteed.

Nee jullie zijn van die flinke en dappere dodo's zekers.........?

Tssssssss.........over verstoppertje spelen gesproken, die linkSe kameraden van je gingen onlangs wel met zijn vijfen zwaar op de vlucht voor een drie a viertal "nazi's"........WAHAHAHAHAHA.

En waar is die foto linksboven bij je reacties gemaakt Fietsketting?
Zeker in het homokraakpand waar je woont?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 04:35:
Ja en ga jij nou maar lekker met je minimaal honderd gebivakmutste holmaatjes op nazi-jacht, met minder dan honderd krakers tegen rechtse demo. kom je niet eens je linkSe krakershol uit, en op straat doe je met minder dan 10 tegen één ook al niets.

ga je het ons nou kwalijk nemen dat je maar 35 man op de been weet te krijgen die via een of ander zandpad geleid worden? :lol:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 04:35:
Tssssssss.........over verstoppertje spelen gesproken, die linkSe kameraden van je gingen onlangs wel met zijn vijfen zwaar op de vlucht voor een drie a viertal "nazi's"........WAHAHAHAHAHA.

En waar is die foto linksboven bij je reacties gemaakt Fietsketting?
Zeker in het homokraakpand waar je woont?

Wat een praatjesmaker ben jij zeg, kom, laten we dit ff prive nemen dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Is er soms iets waar je je voor schaamt, wat je niet openlijk durft te zeggen en / of doen,
iets wat niet ontdekt mag worden dat er wat privé geschreven moet worden?

Kan best zijn hoor,
maar ben helaas niet geïntresseerd in de "gezelligheid" van een homokraakpand, dat wil ik vast al wel bekend maken dus openlijk geschreven hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 05:17:
Is er soms iets waar je je voor schaamt, wat je niet openlijk durft te zeggen en / of doen,
iets wat niet ontdekt mag worden dat er wat privé geschreven moet worden?

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 05:17:
maar ben helaas niet geïntresseerd in de "gezelligheid" van een homokraakpand, dat wil ik vast al wel bekend maken dus openlijk geschreven hebben.

Een homokraakpand, wat geeft jou te denken dat ik homo dan wel in een kraakpand woon? :/

Ik bied je gewoon een mogelijkheid je mening te geven man tot man onder het genot van een biertje en niet vanachter een computer. Zoniet rot dan lekker op naar je vriendjes op Holland hardcore joh :loL:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij zag ik ben gister nog op een gay pride boot staan hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 5 augustus 2007 om 03:53:
Je ben gewoon een sukkel dat je met zoiets loop, een eikeltje doie totaal geen rekening houd met de mensen en dan vooral de bejaarden om je heen. God, je zal iemands kleinzoon maar wezen

Je zal maar net de achterlijkste opmerking van de eeuw gemaakt hebben :lol:

Uitspraak van Fietsketting op zondag 5 augustus 2007 om 03:53:
Laat ons niet lachen, verstop je nou maar achter de ME

HAHAHA en dat zeg JIJ !!! ?
Waarschuw beheerder
een Multiculti on-ingeburgergde samenleving waarin je je als Nederlander de underdog voelt

daar zitten we dus NIET op te wachten, maar gebeurt helaas wel ondertussen.....

en iedereen maar lekker Links stemmen.....:s

en fietsketting, met je FCUYOUTH,ook voorraan staan als je vriendjes Joden roepen?

Waarschuw beheerder
Om even in te haken op het celtisch kruis.
Dat hebben veel rechte groepering misbruikt.
In de germaanse oudhed was dit een heillig symbool en het van oorsprong niks met racisme te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 09:11:
Je zal maar net de achterlijkste opmerking van de eeuw gemaakt hebben

Zou jij het prettig vinden als bejaarde dan, die ik weet niet wat heeft meegemaakt in de oorlog en die haar kleinzoon ziet lopen met SS runen op ze jasje en met ze arm omhoog staat? Nou geweldig :/

Uitspraak van Rougherdam op zondag 5 augustus 2007 om 09:29:
en fietsketting, met je FCUYOUTH,ook voorraan staan als je vriendjes Joden roepen?

Uiteraard, je weet zelluf :loL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 11:57:
Om even in te haken op het celtisch kruis.
Dat hebben veel rechte groepering misbruikt.
In de germaanse oudhed was dit een heillig symbool en het van oorsprong niks met racisme te maken.

Net als de swastika maarja, tegenwoordig ontkom je er niet aan dat tekens misbruikt worden :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 5 augustus 2007 om 12:10:
Zou jij het prettig vinden als bejaarde dan, die ik weet niet wat heeft meegemaakt in de oorlog en die haar kleinzoon ziet lopen met SS runen op ze jasje en met ze arm omhoog staat? Nou geweldig

Ik ben ten eerste niet van plan bejaard te worden, ik hoef de tijd niet mee te maken waarin je ritueel gecremeerd wordt omdat anders het kerkhof niet meer halal is (Y)

Niet alles wat je op school leert is waar :gaap: En dat een stel demente bejaarden van alles vertelt, tja. Ik kom niet janken dat ik de holokots ontken, want je bent ook niet zo stom dat je dat niet begrijpt. Maar misschien moet je een aan je linkse vriendjes vragen wat propaganda inhoud (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 12:24:
misschien moet je een aan je linkse vriendjes vragen wat propaganda inhoud

De winnaar schrijft de gesciedenis en dat hoeft niet de waarheid te zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 12:26:
hoeft de waarheid te zijn

Ik denk dat daar ergens nog een niet tussengeplaatst moet worden ? :P
Waarschuw beheerder
Ik ben ten eerste niet van plan bejaard te worden

Goede zaak.

Niet alles wat je op school leert is waar En dat een stel demente bejaarden van alles vertelt, tja. Ik kom niet janken dat ik de holokots ontken, want je bent ook niet zo stom dat je dat niet begrijpt.

Demente bejaarden? je heb het ove rmensen die dit land met bloed zweet en tranen weer opgebouwd hebben zodat jij nu een lekker leven heb, achterlijk kind :loL:

Hoe kan je nou de holocaust ontkennen?

Zeggen de namen Auschwitz, Sobibor, Dachau, Bergen-belsen en Buchenwald je iets? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 12:31:
Ik denk dat daar ergens nog een niet tussengeplaatst moet worden ?

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 5 augustus 2007 om 12:33:
Auschwitz, Sobibor, Dachau, Bergen-belsen en Buchenwald

Tuurlijk dat zegt iedereen iets.
Maar blijft toch vreemd dat het verboden is hem te ontkennen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 12:35:
Tuurlijk dat zegt iedereen iets.
Maar blijft toch vreemd dat het verboden is hem te ontkennen.

Is dat verboden dan? Ik vind het alleen maar getuigen van totaal verlies van elke realiteits zin :/

Waarschuw beheerder
Hoe kan je nou de holocaust ontkennen?

Als je had gelezen, achterlijke debiel ( wat geeft jou het recht mij achterlijk kind te noemen ? ) had je gezien dat ik m ook niet ontken. Er is een verschil tussen je kop in t zand stoppen of meeroepen met de rest en weten waar je t over heb. Begrijpend lezen is blijkbaar lastig voor je (Y).

Wat ik zeg is dat niet alles wat jij geleerd heb op school waar is (Y). Nee, echt niet.

Demente bejaarden? je heb het ove rmensen die dit land met bloed zweet en tranen weer opgebouwd hebben zodat jij nu een lekker leven heb, achterlijk kind

Lekker leven ? Ik mag mijn mening niet vrij uiten, ik word achtergesteld op andere bevolkingsgroepen. Ze hebben met bloed zweet en tranen gewerkt om dit lang compleet te verkankeren. Liever in een ruine waar ik krijg wat ik verdien dan in zoiets als wat Nederland nu is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 12:34:
Ik denk dat daar ergens nog een niet tussengeplaatst moet worden ?
:jaja:

Ik dacht al, ik mis iets :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 5 augustus 2007 om 12:36:
Ik vind het alleen maar getuigen van totaal verlies van elke realiteits zin

Waarom verbieden dan ?
Het wordt zelfs door hoogeleerde van joodse kom af verworpen de holocaust.
Vreemd hoor als je het mij vraagt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 12:37:
Als je had gelezen, achterlijke debiel ( wat geeft jou het recht mij achterlijke debiel te noemen ? )

Begrijpend lezen

Achterlijk kind, lezen :lol:

Wat ik zeg is dat niet alles wat jij geleerd heb op school waar is . Nee, echt niet.

Ik geef de voorkeur aan wat ze op een school verkondigen dan waar jij je informatie vandaan haalt, waar precies eigenlijk?

Lekker leven ? Ik mag mijn mening niet vrij uiten, ik word achtergesteld op andere bevolkingsgroepen. Ze hebben met bloed zweet en tranen gewerkt om dit lang compleet te verkankeren. Liever in een ruine waar ik krijg wat ik verdien dan in zoiets als wat Nederland nu is

Meen je dit nou echt? Ongelooflijk :/
Waarschuw beheerder
Wat ik zeg is dat niet alles wat jij geleerd heb op school waar is . Nee, echt niet.

ben ik wel benieuwd na.
kom eens met iets dan? onderbouw je waarneming is!?

Ze hebben met bloed zweet en tranen gewerkt om dit lang compleet te verkankeren. Liever in een ruine waar ik krijg wat ik verdien dan in zoiets als wat Nederland nu is.

:gaap: straks als je uit je pubertijd bent, maak je deze nutteloze uitspraken niet meer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Oh ja /8/, nu gaan we het weer krijgen hoor...

Pas als je je leven op een multi-cul turele manier georganiseerd hebt, en link(S) stemt ben je volwassen zeker?

Fijn dan zeg,
iedereen die niet denkt volgens jouw communistische denkraam
(alle mensen zijn gelijk, wat grootschalige onzin is uiteraard),
en zoals iedereen in landen als Cuba en Noord-Korea van de regering moet denken.

voor gek verklaren, psychiatriseren.

Het liefst zou jij dus zeker ook heropvoedingskampen oprichten in Nederland voor alle mensen die niet lid zijn van DE Linkse Sekte
Waarschuw beheerder
get a life
me al die betogingen, daar bereikte toch niks mee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Betogingen / manifestaties en demonstraties, hebben wel degelijk zin.

Namelijk een signaal afgeven.

Waarom dan juist al die verhitte discussies hier momenteel?

Gaat wel degelijk ergens over, en zeker niet zomaar om een paar druppeltjes kattepis.

Het gaat hier om de toekomst van onze mooie Nederlandse cultuur, identiteit en tradities.

Wij de rechtsen / nationalisten zijn geen slaafse kuddedieren, vandaar,
geen kuddedieren die zonodig moeten denken als het huidige regime van dit land dat doet.
Want dat zijn een stelletje aan Brussel slaafse, onderdanige en kruiperige islamcollaborateurs.
Waarschuw beheerder
Wij de rechtsen / nationalisten zijn geen slaafse kuddedieren, vandaar,

Als ik die demos van jullie zie zie ik toch een hoop van dezelfde soort mensen met dezelfde kleertjes enzo.. Vaak roepen jullie zelf ook nog met z'n allen dezelfde slogan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gijsjuh op zondag 5 augustus 2007 om 15:58:
Als ik die demos van jullie zie zie ik toch een hoop van dezelfde soort mensen met dezelfde kleertjes enzo.. Vaak roepen jullie zelf ook nog met z'n allen dezelfde slogan

en in '39 -'45 deden ze ook al allemaal hetzelfde :/

Armpje omhoog, armpje omlaag en herhalen :loL:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
....Vaak roepen jullie zelf ook nog met z'n allen dezelfde slogan

Woooooow, nee zeg wat verbazingwekkend nieuws hé....................!

Zoiets heet DISCIPLINE, een woord dat wellicht niet in het woordenboek van veel drugsgebruikers voorkomt.....

Een demonstratie met mensen die allemaal slogans door elkaar roepen zou pas echt een wereldvreemde vertoning worden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En die linkSen doen ook allemaal hetzelfde:

namelijk allemaal boeroepen naar vermeend (extreem)-rechts.

Of niet soms, lees al die draden hier in deze sectie van de afgelopen dagen maar na....
Waarschuw beheerder
Ahh.. als linkse mensen het doen is het kudde, maar bij jullie is het discipline :P

"Een demonstratie met mensen die allemaal slogans door elkaar roepen zou pas echt een wereldvreemde vertoning worden."

Tja..alle mensen zijn nou eenmaal kudde dieren ;)

Is het dan trouwens de moeite waard om inhoudelijk op je in te gaan, of kom je zelf ook enkel met propaganda en pseudo-waarheden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 5 augustus 2007 om 12:44:
Achterlijk kind, lezen

Typfout (Y) 1-0, want dat wil je zo graag toch ? je gelijk halen ?

Uitspraak van Fietsketting op zondag 5 augustus 2007 om 12:44:
Ik geef de voorkeur aan wat ze op een school verkondigen dan waar jij je informatie vandaan haalt, waar precies eigenlijk?

Ik ben iedere zondag naar de hitler jugend geweest vroeger :gaap:
Wat denk je zelf ? Dat krijg je niet voorgeschoteld, daar is een bepaalde autodidactische instelling voor nodig.

Uitspraak van \8/ op zondag 5 augustus 2007 om 12:58:
straks als je uit je pubertijd bent, maak je deze nutteloze uitspraken niet meer.

Je bent tenslotte wel 4 jaar ouder :lol: Dat maakt je natuurlijk zoveel wijzer als ik (Y). Het is geen nutteloze uitspraak, het is mijn mening. Of mag ik mijn mening niet verkondigen omdat die niet voldoet aan wat de meesten denken en/of vinden ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 16:39:
Typfout 1-0, want dat wil je zo graag toch ? je gelijk halen ?

Leesfout bedoel je toch?

Wat denk je zelf ? Dat krijg je niet voorgeschoteld, daar is een bepaalde autodidactische instelling voor nodig.

Je heb toch duidelijk een medium nodig dat jou verhaal ondersteunt? Boeken, artikelen enz enz. Als een van je vriendjes zegt dat het allemaal een grote leugen is dan is dat een weinig bevredigend antwoord :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op zondag 5 augustus 2007 om 16:55:
Leesfout bedoel je toch?

Zie je :) Altijd gelijk.

au·to·di·dact (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die zijn kennis door zelfstudie verkregen heeft

Dus t is niet uit de lucht gegrepen of van 1 van mijn vriendjes, zeker niet van dat Wikipedia :lol: Als je echt zo geinterseerd bent waar ik het vandaan heb, ga dan eens op zoek :) Maar aangezien je sympatiseert met antifa neem ik niet de moeite jou in te lichten over mijn bronnen en aangezien je zelf niet op zoek zal gaan kan je inderdaad maar beter bij links blijven (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 5 augustus 2007 om 14:59:
en zoals iedereen in landen als Cuba en Noord-Korea van de regering moet denken.

Cuba heeft de hoogste levensverwachting in heel latijns amerika.
Minste analfabetisme.
Gezondheidszorg en onderwijs is er volledig gratis.
Zelfs studenten uit de omringende landen, zelfs uit florida komen er studeren.
Waarschuw beheerder
Auschwitz, Sobibor, Dachau, Bergen-belsen en Buchenwald

center parcs?

kom op man!!!! laat t verleden ,t verleden........!

of je nou links,rechts,krom, of hoekig bent.....je leeft hier met elkaar helaas....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rougherdam op zondag 5 augustus 2007 om 22:06:

waarom grijpen extreem-rechtse figuren dan zelf terug naar dingen in het verleden, die ze willen herstellen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rougherdam op zondag 5 augustus 2007 om 22:06:
center parcs?

"Who Knows only his own Generation remains always a child."

Cicero
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [s.o.s.] op maandag 6 augustus 2007 om 00:03:
wat klopt hier niet?

Ik neem aan dat je dat in de volgende post gaan duidelijk maken?

Ik neem aan dat het zoiets zou zijn van 'Fascisten zijn geen nazi's!' misschien?

Waarschuw beheerder
:lol:wat een gezelligheid hier:D

Waarschuw beheerder
zucht..

Zullen wel wat weekend frustratie's hebben moeten uiten ofzo..
Waarschuw beheerder
Wat een zielige figuren

om je zo druk om te maken.!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Demente bejaarden? je heb het ove rmensen die dit land met bloed zweet en tranen weer opgebouwd hebben zodat jij nu een lekker leven heb, achterlijk kind

Ja, en dat nu even in 20 jaar naar de vernieling is geholpen door het wanbeleid van een paar geitenwollensokkenridders, waardoor dit hele land nu een luilekkerland is voor alle armoedzaaiers die uit de hele wereld vandaan hier naartoe zijn gekomen om van ons sociale stelsel te profiteren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 augustus 2007 om 11:42:
Ja, en dat nu even in 20 jaar naar de vernieling is geholpen door het wanbeleid van een paar geitenwollensokkenridders, waardoor dit hele land nu een luilekkerland is voor alle armoedzaaiers die uit de hele wereld vandaan hier naartoe zijn gekomen om van ons sociale stelsel te profiteren.

Tja, als die mensen hier naar toe komen dan moet de regering toch wel iets goed doen he? Ik kan me heel goed voorstellen dat die mensen weg willen maar of je er blij mee moet wezen? :/
Waarschuw beheerder
Je bent tenslotte wel 4 jaar ouder :lol: Dat maakt je natuurlijk zoveel wijzer als ik (Y). Het is geen nutteloze uitspraak, het is mijn mening. Of mag ik mijn mening niet verkondigen omdat die niet voldoet aan wat de meesten denken en/of vinden ?

Jawel maar zeg dan geen stomme dingen
:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zou Pino die stelling misschien even kunnen toelichten?

Welke beslissingen zijn er in die 20 jaar genomen? Door welke ministers? Waarom heeft Nederland dan nu de reputatie van een van de meest ongastvrije landen? Over hoeveel economische vluchtelingen (Die volgens mij niet eens meer worden toegelaten) heb je het hier? Wat heeft de milieubeweging ("Geitenwollensokken") hier mee te maken?

Kortom, ik snap er eigenlijk niks van. :(
Waarschuw beheerder
*zucht*
Ik snap bijna nooit wat van ultraconservatieven of rechtsextremisten.
met centrumrechtsen en liberalen, kan je nog praten, of met communisten; ookal ben je 't niet eens met hun gedachtengoed.
Je zou bijna gaan denken dat rechtsextremisme en ultraconservatisme enkel en alleen bestaat uit het "afgeven" op eenieder die anders is, denkt of er anders uitziet.

Want het is altijd een ander z'n schuld, of het nou joden, homo's of islamieten dan wel zigeuners zijn, de hand wordt zelden in eigen boezem gestoken, want daar is natuurlijk alles koek en ei.

Concreet politiek haalbare voorstellen worden nooit besproken of toegelicht, ze schijnen jammer genoeg zelf niet te beseffen met wat voor absurde en simpelwel belachelijke theoriën ze rondstrooien (zoals een outdated, onjuiste 19e-eeuwe rassentheorie); en het enige wat ze in een discussie (kunnen) doen is anderen linksextremistisch, stalinistisch fascisme verwijten, alle andere politieke, ethische en morele nuances negerend, en de gesprekspartners betitelen als bomenknuffelaars, geitenwollensokkendragers, ras- en landverraders enzovoort.
Over andere theoriën wordt zelden gediscussieerd, ze blijven standvastig bij hun eigen outdated, foute, racistische en fascistische theorie'tje, in de meeste gevallen zonder daar ook maar enige (persoonlijke) nuance of eits wat voor een mening zou kunnen doorgaan, aan toe te voegen. Best sneu, en dat werkt al snel de beeldvorming in de hand dat hedendaags rechtsextremisme bijna uitsluitend lijkt weggelegd voor de politiek minder begaafde mensen, gesteunt op generaliseren en stigmatiseren van anderen.
Best jammer. kan misschien ook verklaren waarom het hedendaags populisme een stuk naar rechts verschoven is. economisch gezien niet echt in het voordeel van die grote arbeidersklasse (die toch wel talrijk vertegenwoordigd is in de kiezersgroepen van (extreem)rechts.)
(economisch rechts in acht genomen.)Dat de populistische taal van extreem-rechts daartoe heeft bijgedragen, zal daar naar alle waarschijnlijkheid allerminst vreemd aan zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus

Waarschuw beheerder
:respect: Deekore :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 13:09:
Welke beslissingen zijn er in die 20 jaar genomen?

Het onbeperkt en zonder restricties binnenlaten van grote groepen criminele Antillianen, Berbers, Afrikanen zonder paspoort, Yoegoslavische oorlogsmisdadigers, en andere mensen die eigenlijk weinig bijdragen aan onze samenleving en nu op onze kosten lekker van de sociale voorzieningen mogen profiteren zonder daar ooit 1 euro aan te hebben bijgedragen.

Had Nederland 20 jaar geleden al net zo'n streng beleid gehanteerd als dat ze nu doen dan hadden we veel meer tolerantie gehad ten aanzien van onze 'gasten'
Nu het kalf verdronken is dempt men de put.

Complete zwarte wijken waar de verloedering niet meer te stoppen is, zwarte scholen waar het slagingspercentage vele malen lager is dan op blanke scholen omdat kinderen amper Nederlands spreken als ze 6 zijn en zo al 6 jaar achterstand hebben.
Asielcentra vol met mensen die claimen politiek asiel te willen terwijl men met hele vliegtuigen vol naar het beloofde land zijn verhuisd omdat je in Nederland niet hoeft te werken en toch geld krijgt.

Moet ik nog verder gaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 6 augustus 2007 om 14:10:
Het onbeperkt en zonder restricties binnenlaten van grote groepen criminele Antillianen, Berbers, Afrikanen zonder paspoort,

Volgens mij zijn die mensen gekomen omdat wij het vuile werk niet wouden doen in de jaren 70? :/

Yoegoslavische oorlogsmisdadigers

Duizenden oorlogsmisdadigers? :/

Had Nederland 20 jaar geleden al net zo'n streng beleid gehanteerd als dat ze nu doen dan hadden we veel meer tolerantie gehad ten aanzien van onze 'gasten'
Nu het kalf verdronken is dempt men de put.

Idd, dat had Den Uyl wel wat slimmer kunnen aanpakken, ik neem aan dat men nooit verwacht heeft dat het zo ver zal gaan komen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fietsketting op maandag 6 augustus 2007 om 14:38:
Volgens mij zijn die mensen gekomen omdat wij het vuile werk niet wouden doen in de jaren 70?

waren de jaren 60, en het ging daarbij om kleine groepen Turken, Grieken, Italianen en Marokkanen.
In Zwitserland kan men alleen werk krijgen als men een vaste arbeidsovereenkomst heeft en op het moment dat men geen werk meer heeft moet men het land verlaten, zolang men werk heeft kan men ook gebruik maken van het sociale stelsel van het land.
Wat is daar mis mee?
Waarom zou ik een rechts-extremist zijn als ik puur constateer dat men de afgelopen jaren ons sociale stelsel letterlijk heeft weggegeven ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Duizenden oorlogsmisdadigers?

al zijn het er 2, het is toch belachelijk dat Servische oorl;ogsmisdadigers in Nederland gewoon politiek asiel konden krijgen zonder dat er onderzoek gedaan werd naar de achtergrond van deze mensen.
Zo is het ook met al die gelukszoekers die vanuuit Afrika zijn gekomen onder het mom van 'politiek asiel' en onderweg in het vliegtuig maar even de paspoort door de plee hebben getrokken.
Deze mensen werd geen strobreed in de weg gelegd om toch ons land binnen te komen en een generaal pardon te krijgen.
Liegen wordt beloond dus...

Idd, dat had Den Uyl wel wat slimmer kunnen aanpakken, ik neem aan dat men nooit verwacht heeft dat het zo ver zal gaan komen

Er waren genoeg mensen die het zagen aankomen.
Alleen was het in die tijd nog zeer ongepast en werd je voor nazi en racist uitgemaakt als je kritiek durfte te hebben op het vreemdelingenbeleid.

Waarschuw beheerder
onbeperkt en zonder restricties

is hetzelfde

Het onbeperkt en zonder restricties binnenlaten

hebben we hier nooit gehad. Je moest hier werk hebben, of familie, of kunnen aantonen dat je vluchteling was. Dat zijn RESTRICTIES. (Illegalen tellen niet mee, want die worden niet "binnen gelaten")

en andere mensen die eigenlijk weinig bijdragen aan onze samenleving en nu op onze kosten lekker van de sociale voorzieningen mogen profiteren zonder daar ooit 1 euro aan te hebben bijgedragen.

Doe eens wat harde cijfers? :)

Asielcentra vol met mensen die claimen politiek asiel te willen terwijl men met hele vliegtuigen vol naar het beloofde land zijn verhuisd omdat je in Nederland niet hoeft te werken en toch geld krijgt.

Doe eens wat harde cijfers? :) (Alleen maar roepen kunnen we allemaal en je kunt asielzoekers moeilijk verwijten dat ze niet MOGEN werken tot ze een verblijfsvergunning hebben.)

Bovendien, die mensen worden toch teruggestuurd als hun "claim" niet klopt?

En daarnaast zijn het nog altijd CDA en VVD geweest die in Nederland het meest aan de macht waren, dus ik snap nog steeds niet wat die "geitewollensokken" er mee te maken hebben. :/

Waarom zou ik een rechts-extremist zijn als ik puur constateer dat men de afgelopen 20 jaar ons sociale stelsel letterlijk heeft weggegeven ?

Omdat het niet door feiten wordt ondersteund. Ons sociale stelsel bestaat namelijk nog steeds en is aan niemand "weggegeven."

Deze mensen werd geen strobreed in de weg gelegd om toch ons land binnen te komen en een generaal pardon te krijgen.
Liegen wordt beloond dus...

Nee, wat wordt "beloond" is het feit dat een aantal asielzoekers plotseling met terugwerkende kracht onder een nieuwe regeling werd geplaatst en dat dat TERECHT is teruggedraaid voor diegenen die nog steeds op een uitspraak zaten te wachten (Sommigen zelfs meer dan 8 jaar.)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 augustus 2007 om 15:02:
Je moest hier werk hebben, of familie, of kunnen aantonen dat je vluchteling was.

Nee, hoor...
Paspoort door de plee trekken en laat ze het maar uitzoeken.
Dan kom je in een asielzoekerscentrum waar je je uitzet tot in den treure kon blijven aanvechten door gesubsidieerde juristen.
Nu worden die mensen beloond met een generaal pardon (n)

Doe eens wat harde cijfers?

De werkloosheid onder allochtonen is het hoogst onder Marokkanen (27 procent), bij Antillianen is dat 22 procent, bij Turken 21 procent en onder Surinamers bedraagt het 16 procent.
En dat is dan de beroepsbevolking.
Gaat er maar vanuit dat een groot deel van de niet-werkende allochtonen zich heeft laten afkeuren.
Ook al zo'n product van onze samenleving waarin elke zielepoot met een rugkrampje een reden had om niet te hoeven werken en toch gewoon betaald kreeg van vadertje staat; de WAO

Bovendien, die mensen worden toch teruggestuurd als hun "claim" niet klopt?

procederen, procederen, procederen, vele miljoenen aan rechtzaken en juridische rompslomp.

En daarnaast zijn het nog altijd CDA en VVD geweest die in Nederland het meest aan de macht waren, dus ik snap nog steeds niet wat die "geitewollensokken" er mee te maken hebben.

Sociaal werkers en pro-deo advocaten, die die uitzettingsprocedure vertragen bijvoorbeeld.

Maar ik heb geen zin in een spelletje met jou, aangezien ik kan posten wat je wil maar je alleen uit bent op een confrontatie.
Ondertussen ergert half Nederland zich inmiddels aan Marokkaanse en Antilliaanse jeugdbendes, zwarte wijken, zwarte scholen, knuffelallochtonen, asielzoekerscentra en andere geldverslindende goedbedoelde projecten.

We hadden een goed voorbeeld moeten nemen aan Zwisterland, waar men wel gewoon vanaf het begin streng is geweest.
Door ons lakse beleid is de integratie compleet mislukt.
Deze multiculturele samenleving is ons echt door de strot gedrukt.

Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan buitenlanders maar wel een hekel aan profiteurs
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is dit een triest artikel.
Demonstraties verlopen altijd rustig als je ze maar laat demonstreren.
En hoe kun je incidenten in Siberie(16.000km hiervandaan)op een Nederlands clubje afschuiven??
Lekker kortzichtig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Paspoort door de plee trekken en laat ze het maar uitzoeken.

Over hoe veel gevallen gaat het volgens jou en hoeveel daarvan zijn uiteindelijk teruggestuurd?

Dan kom je in een asielzoekerscentrum waar je je uitzet tot in den treure kon blijven aanvechten door gesubsidieerde juristen.

Ondanks wat je steeds op internetforums leest is er een grens aan hoe lang je kunt doorprocederen. Daarnaast heeft iedereen die in Nederland verblijft het RECHT om als iets niet bevalt naar de rechter te stappen en het RECHT op gesubsidieerde rechtsbijstand als je dat zelf niet kan betalen. Als we niet terug willen naar een situatie dat je alleen je recht kunt halen als je een hoog inkomen hebt, zullen we helaas moeten accepteren dat daar wel eens misbruik van wordt gemaakt.

De werkloosheid onder allochtonen

is geen antwoord op hoeveel mensen van de Staat profiteren zonder daar ooit iets voor terug te geven. Bovendien geef je zelf al aan dat het merendeel kennelijk WEL werkt.

Gaat er maar vanuit dat een groot deel van de niet-werkende allochtonen zich heeft laten afkeuren.

is een aanname en geen bewijs.

Ook al zo'n product van onze samenleving waarin elke zielepoot met een rugkrampje een reden had om niet te hoeven werken en toch gewoon betaald kreeg van vadertje staat; de WAO

Erg beledigend tegen mensen die ECHT niet meer kunnen werken. Hoeveel mensen zitten volgens jou dan onterecht in de WAO?

Sociaal werkers en pro-deo advocaten, die die uitzettingsprocedure vertragen

zijn niet degenen die het BELEID bepalen of de uitvoering er van, dus nogmaals: welke "geitenwollensokken" hebben de BESLISSINGEN genomen die "ons sociaal stelsel hebben weggegeven"?

Maar ik heb geen zin in een spelletje met jou, aangezien ik kan posten wat je wil maar je alleen uit bent op een confrontatie.

Nee, op een onderbouwing. :P

Begrijp me goed, ik heb geen hekel aan buitenlanders maar wel een hekel aan profiteurs

Ik ook hoor, maar ik leg gewoon liever niet atuomatisch de schuld bij hele bevolkingsgroepen (Of sociaal werkers) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brinkie-Venlo op maandag 6 augustus 2007 om 16:09:
Demonstraties verlopen altijd rustig als je ze maar laat demonstreren.

Ze mogen toch demonstreren, wat is dan het probleem? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op maandag 6 augustus 2007 om 13:52:
*zucht*
Ik snap bijna nooit wat van ultraconservatieven of rechtsextremisten.
met centrumrechtsen en liberalen, kan je nog praten, of met communisten; ookal ben je 't niet eens met hun gedachtengoed.
Je zou bijna gaan denken dat rechtsextremisme en ultraconservatisme enkel en alleen bestaat uit het "afgeven" op eenieder die anders is, denkt of er anders uitziet.

Want het is altijd een ander z'n schuld, of het nou joden, homo's of islamieten dan wel zigeuners zijn, de hand wordt zelden in eigen boezem gestoken, want daar is natuurlijk alles koek en ei.

Concreet politiek haalbare voorstellen worden nooit besproken of toegelicht, ze schijnen jammer genoeg zelf niet te beseffen met wat voor absurde en simpelwel belachelijke theoriën ze rondstrooien (zoals een outdated, onjuiste 19e-eeuwe rassentheorie); en het enige wat ze in een discussie (kunnen) doen is anderen linksextremistisch, stalinistisch fascisme verwijten, alle andere politieke, ethische en morele nuances negerend, en de gesprekspartners betitelen als bomenknuffelaars, geitenwollensokkendragers, ras- en landverraders enzovoort.
Over andere theoriën wordt zelden gediscussieerd, ze blijven standvastig bij hun eigen outdated, foute, racistische en fascistische theorie'tje, in de meeste gevallen zonder daar ook maar enige (persoonlijke) nuance of eits wat voor een mening zou kunnen doorgaan, aan toe te voegen. Best sneu, en dat werkt al snel de beeldvorming in de hand dat hedendaags rechtsextremisme bijna uitsluitend lijkt weggelegd voor de politiek minder begaafde mensen, gesteunt op generaliseren en stigmatiseren van anderen.
Best jammer. kan misschien ook verklaren waarom het hedendaags populisme een stuk naar rechts verschoven is. economisch gezien niet echt in het voordeel van die grote arbeidersklasse (die toch wel talrijk vertegenwoordigd is in de kiezersgroepen van (extreem)rechts.)
(economisch rechts in acht genomen.)Dat de populistische taal van extreem-rechts daartoe heeft bijgedragen, zal daar naar alle waarschijnlijkheid allerminst vreemd aan zijn

Deze post krijgt helaas niet de aandacht die hij verdient, puur en alleen omdat iedereen die het leest en zich aangesproken voelt niet de capaciteit heeft om de post voledig te begrijpen.

Daarom ook de reden dat ze zich aangesproken voelen.. B)

Deekore(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 augustus 2007 om 00:11:
Deze post krijgt helaas niet de aandacht die hij verdient, puur en alleen omdat iedereen die het leest en zich aangesproken voelt niet de capaciteit heeft om de post voledig te begrijpen.

Ik denk dat dat komt omdat driekwart van de eerdere voorstanders van nazi praktijken gebanned is, een discussie moet van twee kanten komen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat ik helaas jammer vind is dat vanuit extreem-links oogpunt behoorlijk rechts denkende mensen zoals ik over 1 kam geschoren worden met dat nazi-tuig.

Ik vind dat ieder mens verantwoordelijk is voor z'n eigen sores, en ik wens niet op te willen draaien voor andermans ellende.
is iemand echt zielig vanwege een handicap of iets dergelijks; okeej.
maar allerhande gelukzoekers, werkschuw tuig, anarchisten, kansloze schoolverlaters en ander geldverslindend volk moeten ze eens laten werken.

Waarschuw beheerder
En wat IK "helaas jammer" vind, is dat vanuit extreem rechts en behoorlijk rechts oogpunt mensen die tegen extreem rechts zijn over een kam worden geschoren met extreem links.

Een aantal van de meest fanatiek anti extreem rechtsen die ik ken, stemmen zelfs VVD! (En worden dan toch regelmatig voor extreem links uitgemaakt.) :S :S

Ja, mensen die KUNNEN werken, zouden ook MOETEN werken, maar dan moeten daar ook vacatures voor zijn. En als ze niet WILLEN werken, krijgen ze heus wel problemen met hun uitkering (Als ze die al hebben, want lang niet iedereen die niet werkt heeft een uitkering en "gelukszoekers" MOGEN niet eens werken tot ze een verblijfsvergunning hebben, die ze dus meestal NIET krijgen), dus om erg veel mensen kan het volgens mij niet gaan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als mensen die KUNNEN werken nu gewoon eens het werk zouden doen dat we nu aan Polen overlaten dan hebben we dat probleem niet.
Maar men voelt zich op basis van opleiding te goed voor dit werk.
Als je 60 jaar geleden niet wilde werken, had je gewoon geen vreten, en dan was de keuze snel gemaakt...

Waarschuw beheerder
Volgens mij hebben we al die Polen aan de VVD te danken. Toch niet echt een "geitenwollensokken" partij. ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgens mij zijn het de geitenwollensokkenpartijen die ons die multiculturele bullshit door onze strot hebben gedouwd...

Culturen mixen gewoon niet, hoe naief kun je zijn om in die ideologische bullshit te geloven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 augustus 2007 om 15:02:
Culturen mixen gewoon niet, hoe naief kun je zijn om in die ideologische bullshit te geloven?

Denk hier nog eens aan als je je turkse pizza naar binnen aan het werken ben ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat we gebruik maken van elkaars culturen wil niet zeggen dat we een succesvolle integratie hebben ;)

Want ik denk dat pizzabakker Mehmet thuis gewoon z'n vrouw heeft opgesloten, alleen naar Düzgün TV op z'n schotel kijkt en thuis Turks lult tegen z'n kinderen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 augustus 2007 om 18:03:
Dat we gebruik maken van elkaars culturen wil niet zeggen dat we een succesvolle integratie hebben

Niet? :p

Want ik denk dat pizzabakker Mehmet thuis gewoon z'n vrouw heeft opgesloten, alleen naar Düzgün TV op z'n schotel kijkt en thuis Turks lult tegen z'n kinderen...

Of hij gaat naar ze nederlandse vrouw, geeft d'r een kus, eet zuurkool met worst want de turkse pizza komt ze strot uit en gaat daarna naar het koffiehuis toe? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en hij verlaat haar na 3 jaar omdat hhij dan toch legaal in het land mag blijven.

Waarschuw beheerder
donateur
:LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlaams feest beest op woensdag 8 augustus 2007 om 19:57:
en hij verlaat haar na 3 jaar omdat hhij dan toch legaal in het land mag blijven

Das wel heel negatief zeg :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlaams feest beest op woensdag 8 augustus 2007 om 19:57:
en hij verlaat haar na 3 jaar omdat hhij dan toch legaal in het land mag blijven.

en in die 3 jaar een hoop kinderen kweken voor kinderbijslag ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Je denkt het, dat wil dus niet zeggen dat het ook zo is.
Overigens willen turken nogal vrouwvriendelijker zijn dan veel conservatieve westerlingen.
Kheb al pittabars gezien waar de vrouw ook meehelpt, in eeen rustige, aangename sfeer, zonder hoofddoek of whatsoever. Me vriendelijk in het nederlands bedient etc.
Wat Duzgun tv is, weet ik niet precies, maar als je ziet naar wat voor hersenloze shows men in het westen kijkt, lijkt me dat niet zo'n probleem. Dat ie turks zou praten met z'n kinderen zou ook niet per se een probleem hoeven te zijn. :-)
Achja generaliseren ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op donderdag 9 augustus 2007 om 01:12:
Dat ie turks zou praten met z'n kinderen zou niet per se een probleem hoeven te zijn.

Nee, totdat kinderen van 6 op de basisschool komen zonder 1 woord kennis vd Nederlandse taal en lopen ze meteen 4 jaar achter
Waarschuw beheerder
Duurt de kleuterklas bij jullie 4 jaar dan??
Men stuurt er tegenwoordig wel op aan om allochtonen hun kinderen ook naar de kleuterklas te sturen.
En er zijn ook nog taalklasjes en dergelijke genoeg, voor mensen die pas op hun 12e , of zelfs 16e pas in België aankomen.

Waarschuw beheerder
donateur
kinderen beginnen vanaf hun 2e te praten, dus als ze 6 zijn en geen Nederlands praten hebben ze 4 jaar taalachterstand

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op donderdag 9 augustus 2007 om 01:26:
Men stuurt er tegenwoordig wel op aan om allochtonen hun kinderen ook naar de kleuterklas te sturen

men moet gewoon thuis Nederlands praten :S
mijn nicht van 30 spreekt geen woord Nederlands, terwijl haar ouders pas 38 jaar geleden naar Canada zijn verhuist, dat is het verschil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 01:33:
men moet gewoon thuis Nederlands praten

Waarom? Dat slaat nergens op, mensen kunnen in hun huis praten in welke taal zij maar willen. het gaat erom dat ze in de omgang met de buitenwereld in staat zijn zich in het nederlands verstaanbaar te maken.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 01:33:
mijn nicht van 30 spreekt geen woord Nederlands, terwijl haar ouders pas 38 jaar geleden naar Canada zijn verhuist, dat is het verschil

38 jaar? Nou dan is zij toch een geboren canadese en spreekt ze engels/frans? Waarvoor zou ze nederlands nodig hebben als ze hier toch zo goed als nooit komt :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op donderdag 9 augustus 2007 om 16:18:
mensen kunnen in hun huis praten in welke taal zij maar willen. het gaat erom dat ze in de omgang met de buitenwereld in staat zijn zich in het nederlands verstaanbaar te maken

zodra kinderen in Nederland tot de dag dat ze naar school moeten alleen in het Turks zijn aangesproken beginnen ze met een achterstand die ze in moeten halen, dus dat slaat wel degelijk ergens op.

Uitspraak van Fietsketting op donderdag 9 augustus 2007 om 16:18:
8 jaar? Nou dan is zij toch een geboren canadese en spreekt ze engels/frans? Waarvoor zou ze nederlands nodig hebben als ze hier toch zo goed als nooit komt

Je houdt er wel een dubbele moraal op na, maar ik koppel het ff terug op wat je eerder zei.
Waarom zou een geboren Nederlander Turks nodig hebben als hij daar toch zo goed als nooit komt???
Dus geef 1 reden waarom Turkse ouders hun kind Turks zouden moeten opvoeden ipv zoals Nedertlanders over de hele wereld gedaan hebben; gewoon aanpassen aan de taal en je kinderen niet met een achterstand het onderwijs in sturen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 16:41:
zodra kinderen in Nederland tot de dag dat ze naar school moeten alleen in het Turks zijn aangesproken beginnen ze met een achterstand die ze in moeten halen, dus dat slaat wel degelijk ergens op.

En dat is precies waarom ik dan een voorstander ben van dat men thuis beide talen leert . Dan behouden ze hun gevoel voor identiteit en passen zij zich (hopelijk) moeiteloos aan aan de nederlandse maatschappij.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 16:41:
Waarom zou een geboren Nederlander Turks nodig hebben als hij daar toch zo goed als nooit komt???
Dus geef 1 reden waarom Turkse ouders hun kind Turks zouden moeten opvoeden ipv zoals Nedertlanders over de hele wereld gedaan hebben; gewoon aanpassen aan de taal en je kinderen niet met een achterstand het onderwijs in sturen

Omdat de ouders uit Turkije komen misschien, dat die mensen hun identiteit als turk willen behouden maar wel in de nederlandse samenleving willen staan. Als ik een arabier of iets dergelijks zou zijn dan zou ik idd blij zijn als mij arabisch als kind werd bijgebracht :yes:

Jij doelt vooral op de extreme gevallen waar men nooit nederlands heeft willen leren en men opgesloten zit in hun eigen kleine wereldje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn oom en tante kwamen uit Nederland, toch hebben ze besloten om zich aan te passen en hun kinderen in het Engels op te voeden omdat ze daarmee hun kinderen een kansrijkere toekomst gaven, dat is het hele verschil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 18:25:
Mijn oom en tante kwamen uit Nederland, toch hebben ze besloten om zich aan te passen en hun kinderen in het Engels op te voeden omdat ze daarmee hun kinderen een kansrijkere toekomst gaven, dat is het hele verschil

Ja maar willen ze de nederlandse taal dan niet bij hun kind bijbrengen, ik zou daar toch wel op staan als ouder :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op maandag 30 juli 2007 om 16:36:
Uitspraak van Pino Racefiets op maandag 30 juli 2007 om 16:33:

Tis misschien een late reactie, maar Pino ik heb de Odal rune en ook andere runen op mijn arm staan als tattoo, maar ben ik dan per definitie ook kansloos?
Die runen staan wel voor meer dingen dan alleen de betekenissen die extreem rechts verkeerd interpreteerd :yes:

Zolang extreem rechts vaker met elkaar op de vuist gaat dan met
allochtonen of AFA maak ik me geen zorgen.

AFA, KAFKA en noem maar op zijn net zo goed fascisten als die extreem rechtse figuren, dus tis gewoon allemaal 1 pot nat :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 19:39:
Tis misschien een late reactie, maar Pino ik heb de Odal rune en ook andere runen op mijn arm staan als tattoo, maar ben ik dan per definitie ook kansloos?
Die runen staan wel voor meer dingen dan alleen de betekenissen die extreem rechts verkeerd interpreteerd

Je geeft onbedoeld toch een signaal af terwijl je helemaal gelijk heb.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 19:39:
AFA, KAFKA en noem maar op zijn net zo goed fascisten als die extreem rechtse figuren, dus tis gewoon allemaal 1 pot nat

Ze gaan beide van het socialisme uit ja, nadeel is dat extreem rechts het alleen voor blanken wil en links dat iedereen gelijk is ;)

Tis meer een hoefijzer idee zeg maar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op donderdag 9 augustus 2007 om 19:45:
Je geeft onbedoeld toch een signaal af terwijl je helemaal gelijk heb.

Daar heb je wel gelijk in :yes:
Heb wel op feestjes gehad dat zo'n figuur naar me toe kwam en gewoon me arm begon te zoenen :S
En ze dan heel verbaasd kijken als ik zeg dat het niet staat voor de dingen die hun denken.
Tis meer een hoefijzer idee zeg maar

Hoefijzer of niet, beide beweging/organisaties zijn gewoon fout bezig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 19:51:
Daar heb je wel gelijk in
Heb wel op feestjes gehad dat zo'n figuur naar me toe kwam en gewoon me arm begon te zoenen
En ze dan heel verbaasd kijken als ik zeg dat het niet staat voor de dingen die hun denken.

Dat bedoel ik dus :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 19:51:
Hoefijzer of niet, beide beweging/organisaties zijn gewoon fout bezig

Nou daar ben ik het niet mee eens, als een partij voor de hele gemeenschap goed wil doen ipv voor een bepaalde huidskleur dan kan je moeilijk fout bezig zijn, je kan het niet eens zijn met de manier waarop maar dat is aan de mensen zelfs.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op donderdag 9 augustus 2007 om 19:55:
je kan het niet eens zijn met de manier waarop maar dat is aan de mensen zelfs.

Je hebt gelijk, de manier waarop is naar mijn idee fout :yes:
Achjah ben sowieso geen fan van de AFA :no:
Wil niet zeggen dat ik extreem rechts ben, maar moet wel toegeven dat ik toch wel neig naar rechts.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 20:02:
Je hebt gelijk, de manier waarop is naar mijn idee fout
Achjah ben sowieso geen fan van de AFA

Maar AFA/Antifa zijn geen partijen he, dat zijn groepen van divers pluimage die zich verenigen met een doel in gedachten: Het tegenwerken van nazi's dan wel extreem rechts. Hangt van los zand aan mekaar ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 20:02:
Wil niet zeggen dat ik extreem rechts ben, maar moet wel toegeven dat ik toch wel neig naar rechts.

Ik vind zowel links als rechts goede punten hebben, zwevende kiezer zeg maar :loL:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op donderdag 9 augustus 2007 om 20:47:
Maar AFA/Antifa zijn geen partijen he, dat zijn groepen van divers pluimage die zich verenigen met een doel in gedachten: Het tegenwerken van nazi's dan wel extreem rechts. Hangt van los zand aan mekaar

Duhhhh, dat weet ik :yes:
Maar dan nog ben ik geen fan van ze :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fietsketting op donderdag 9 augustus 2007 om 18:38:
Ja maar willen ze de nederlandse taal dan niet bij hun kind bijbrengen, ik zou daar toch wel op staan als ouder

Dat is wat anders als alleen maar Turks thuis praten tot de kinderen naar school moeten en dan ineens Nederlands moeten gaan leren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 21:01:
Dat is wat anders als alleen maar Turks thuis praten tot de kinderen naar school moeten en dan ineens Nederlands moeten gaan leren

dat valt ook erg mee hoor wat je bedoeld dat die kinderen geen nederlands kunnen. Nederlands krijgen ze zowiezo wel mee. Ik bedoel ik spreek zelf ook goed genoeg nederlands dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 augustus 2007 om 15:02:
Culturen mixen gewoon niet, hoe naief kun je zijn om in die ideologische bullshit te geloven

jij bent dom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 9 augustus 2007 om 22:50:
ik bent dom

Daar heb je groot gelijk in, hoe kan je in die bullshit geloven idd?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van S.F.X. op donderdag 9 augustus 2007 om 22:50:
jij bent dom

en jij stinkt uit je bek

Maar geloof jij maar lekker in een multiculturele samenleving, ik (en de rest van Nederland) weet inmiddels wel beter...

Waarschuw beheerder
Culturen mixen gewoon niet

Een cultuur die zich afsluit voor invloeden van buitenaf, wordt vanzelf een DODE cultuur. Culturen zijn namelijk niet statisch maar dynamisch en als je een homogene gemeenschap afsluit, houdt die vanzelf op te bestaan.

"Mixen" is dus een overlevingsnoodzaak.
Waarschuw beheerder
Ze gaan beide van het socialisme uit ja, nadeel is dat extreem rechts het alleen voor blanken wil en links dat iedereen gelijk is

Da's wel heeeeeeeeeel kortzichtig geschetst.
Er is ook n verschil tusssen centru- en extreem rechts, en dat zie je ook aan de linkerzijde. Je hebt ook economisch rechts en links en die kunnen zowel beiden fascistisch als non-fascistisch van aard zijn.
Veder kan je ook een a-politieke stroming aanhangen (anarchisme), en tussen al die termen in zijn nog zoveel schemerzones (of verschillende stromingenz, zo u wil) 't word 'ns tijd dat mensen die oubollige, 18e eeuwse links-rechts verdeling achterwege laten, aangezien ze totaal niet meer toepasbaar is op hoe onze maatschappij georganiseerd is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 augustus 2007 om 21:01:

In hoeverre ga je dat dan doortrekken?? Want iemand die op z'n 16 jr naar west-europa komt, wat doe je daarmee??? Ga je die dan gewoon weigeren omdat ze een 14-jarige taalachterstand hebben ofwat? :s
't Idee waarvan jij uitgaat is vrij absurd en druist in tegen het behoud op zelfbeschikking en een eigen (culturele of individuele) identiteit.
Er zijn ook genoeg mensen die op n paar maanden 'n taal leren, buiten 't feit dat je er 'n beetje aanleg voor moet hebben, is het ook 'n kwestie van willen. Maar met semi-dogmatische maatregelen mensen een andere cultuur bijna verplicht gaan opleggen creëer je juist een aversie.

De wereldwijde emigratie en immigratie is niet enkel een kwestie van "aanpassen" en "integreren", maar het is gewoon veeleer een gevolg van de toenemende globalisering, met een eno-liberale politiek als drijfveer. Dat daarbij één deel rijker wordt en een ander armer, wil welens zorgen dat de mensen uit het armere deel, ook deel willen uitmaken van die rijkere helft.
Dat heeft niets te maken met ras, geloof of afkomst, maar alles met vroegere kolonisaties, onderdrukkingen en uitbuitingen.

Dus als er misschien wat wordt gedaan aan die wereldwijde globalisering ten nadele van de plaatselijke bevolking, en de plaatselijke levensstandaard voor de mensen verbeteren, zou je misschien wat kunnen doen aan de immigratie. Zolang dat niet gebeurt, en een groot deel van de mensheid als goedkope werkkrachten, zelfs bijna nog steeds slaven, wordt gezien, zal er altijd immigratie blijven. Dat is ook de reden waarom mensen emigreren, op zoek naar een beter leven; en dat is iets wat de mensheid altijd al heeft gedaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deekore. op vrijdag 10 augustus 2007 om 03:03:
Da's wel heeeeeeeeeel kortzichtig geschetst

Het was maar het aangeven van een punt, ik ga niet alle stromingen neerzetten dan ben ik morgen nog bezig :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Deekore. op vrijdag 10 augustus 2007 om 03:13:
Want iemand die op z'n 16 jr naar west-europa komt, wat doe je daarmee??? Ga je die dan gewoon weigeren omdat ze een 14-jarige taalachterstand hebben ofwat?

Ja die zouden ze gewoon moeten kunnen weigeren, mits hij een goede beheersing heeft van de Nederlandse/Engelse taal en/of een vaste arbeidscontract, of deze niet nodig heeft vanwege een tijdelijke arbeidsbetrekking bij een multinational.

Er zijn ook genoeg mensen die op n paar maanden 'n taal leren, buiten 't feit dat je er 'n beetje aanleg voor moet hebben, is het ook 'n kwestie van willen.

Precies, en zulke mensen zijn wat mij betreft van harte welkom in Nederland.
Mensen die moeite willen doen om hier te mogen wonen en willen laten zien dat ze het Nederlanderschap waard zijn.
Geen analfabetische gelukzoekers die al bij voorbaat kansloos zijn op de arbeidsmarkt.

De wereldwijde emigratie en immigratie is niet enkel een kwestie van "aanpassen" en "integreren", maar het is gewoon veeleer een gevolg van de toenemende globalisering, met een eno-liberale politiek als drijfveer.

Dat is een hele mooie gedachtengang, maar ik vrees dat die culturen nu met elkaar botsen.
Je ziet dat de integratie in bepaalde groepen mislukt door het naar binnen laten van te grote groepen mensen tegelijk, en dat die mensen vervreemden van de samenleving waarin ze hadden moeten integreren.

Dat daarbij één deel rijker wordt en een ander armer, wil welens zorgen dat de mensen uit het armere deel, ook deel willen uitmaken van die rijkere helft

Ja, maar dat gebeurd niet altijd op een legale manier is wel gebleken uit de scheve verhoudingen allochtonen/autochtonen in de gevangenissen en criminaliteiscijfers.

Dat heeft niets te maken met ras, geloof of afkomst, maar alles met vroegere kolonisaties, onderdrukkingen en uitbuitingen.

Ook dat is niet waar.
Landen als Ethiopie en Liberia zijn nooit gekolonialiseerd geweest en toch hebben deze landen geen welvaart.
Aan de andere kant is Indonesie wel gekolonialiseerd geweest en toch zie je dat immigranten uit deze landen wel goed geintegreerd zijn, met behoud van identiteit.

Wat de werkelijke reden is hiervan is ooit door een resepekteerd antropoloog onderzocht, maar de inhoud van dat raport kon je gerust als racistisch bestempelen.
Wil je weten wat er in stond kun je me PB'en
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 augustus 2007 om 13:19:
Ja die zouden ze gewoon moeten kunnen weigeren, mits hij een goede beheersing heeft van de Nederlandse/Engelse taal en/of een vaste arbeidscontract, of deze niet nodig heeft vanwege een tijdelijke arbeidsbetrekking bij een multinational.

dan krijg je van die sukkels die engels op straat tegen je gaan praten