Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 juli 2007 om 15:39:kost het je ook geen btg
Dat bedoel ik... als je zo 7 keer je relatie stop zet hebbie een gratis Mac Burger
tja het is ook zielig maar ja door dit onder werp ben ik eimand tegen gekome die graag wel eens weer wil spreken die ogen van haar waren uhmm zeg ik maar ik hoop dat ze me herkend wand ja ik voeg wel om haaar nummer
we hebben van nacht om d ehoek van de sport zaak ge staan wachet op je vriendin die dubbel date had hihi
ver hoop je snel in kontact met je krijg
greets ray
we hebben van nacht om d ehoek van de sport zaak ge staan wachet op je vriendin die dubbel date had hihi
ver hoop je snel in kontact met je krijg
greets ray
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 11:16:Behoorlijk kinderachtig en laf
Als je lef hebt om het uit te maken, heb dan ook het lef om het recht in de gezicht te zeggen 
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 juli 2007 om 16:52:maar t hangt er van af hoe ver je uit elkaar woont!
dan nog.. je hebt ook tijd in die relatie gestoken, wees dan ook zo volwassen om et persoonlijk uit te maken..
erg relax 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 12:16:ik vind het zelf heel erg laf...
Of heb ik dat mis?????
Nee Helemaal mee eens !!!
mannen zeggen dat ze niet van drama moeilijk doen en ellelanggezeik houden
Nou inderdaad, dan doen we het toch makkelijk?
Easy like that !
... vinden ze leuk ... kort maar krachtig
En dan ook geen eindeloze discussies meer he?
want dat kost geld
laatste aanpassing

![[PV] LadyTerror](/images/user/603647_1579396.jpg)