Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2007 om 15:36:f ja..
Heb het zelf ook uitgemaakt via een smsje.
lkkr makkelijk maar nie slim
Heel erg laf
zwak, triest en zielig....en al helemaal na de sex.....
Uitspraak van British babe op dinsdag 11 december 2007 om 17:03:zwak, triest en zielig....en al helemaal na de sex.....
Das het mooiste juist, eerst ff sexen en doen of alles nog goed is, uitzwaaien enzo en dan de sms sturen en gelijk je telefoon uit zetten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2007 om 17:24:Das het mooiste juist, eerst ff sexen en doen of alles nog goed is, uitzwaaien enzo en dan de sms sturen en gelijk je telefoon uit zetten
vrij kansloos dus.....ach what goes around, comes around he!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2007 om 18:04:Als je heel lang een relatie met elkaar hebt, nee okee dat kan echt niet.
Het kan ook niet als je samen een kind hebt en je krijgt een lullig smsje met er in dat het beter is dat we vrienden blijven want dit schiet zo niet op sorry
Lijkt me best makkelijk.
Scheelt een hoop gezeik en gezeur joh!

Scheelt een hoop gezeik en gezeur joh!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 12:16:ik vind het zelf heel erg laf...
daar sluit ik mij helemaal bij aan doe het dan persoonlijk maar niet via sms
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 juli 2007 om 12:16:ik vind het zelf heel erg laf...
me to
wat ook erg is via de mail
Uitspraak vanik vind het zelf heel erg laf...i love danny
4-life
op woensdag 30 januari 2008 om 12:32:
zeker zeer laf recht in de ogen kijken is het beste
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 februari 2008 om 20:39:Ik vind het telefonisch toch wel vrij makkelijk moet ik zeggen
en ook lekker persoonlijk..
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 februari 2008 om 20:46:en ook lekker persoonlijk..
Nee, daarom ook
wilde er geen reet meer mee te maken hebben
Nee, lange afstand relatie
je gaat ze niet 4 uur laten reizen om vervolgens aan de deur te zeggen
'sorry joh, je mag weer terug'
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 februari 2008 om 21:15:je gaat ze niet 4 uur laten reizen om vervolgens aan de deur te zeggen
'sorry joh, je mag weer terug'
zou ook wel grappig zijn...
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 16:02:echt kk zielig als je dat doet
oh so true