Partyflock

Forumonderwerp · 961028
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 124798, 157045}
Waarschuw beheerder
+1
Nou vertel :)

Waarschuw beheerder
donateur
was egt wel vet :d
draaide superrrrr :d
heb me goed vermaakt :yes:
Waarschuw beheerder
Het was gewoon egt superrr.... De sfeer was leuk en heb me egt vermaakt.. topavond gehad met me wijffie!!
Waarschuw beheerder
donateur
Eerste keer Sensation voor mij, en het was precies zoals ik het verwacht had eigenlijk. Leuk feestje zo even tussendoor ( op het allerlaatste moment toch gegaan.. ) maar die slogan "Wordt leading dance event" is natuurlijk onzin. Ik bedoel ik heb leukere feesten meegemaakt. Sowieso was dat hele Sensation een beetje overhyped zeker een paar jaar terug, waar ik sowieso niet zo van hou.

Maar opzich was de lineup goed in orde, en werd leuk gedraaid door o.a. Luna, Zany, Vince, Promo ( Outblast hadden ze thuis mogen laten zoals altijd .. ) en ik vond Angerfist wel ietsje te langzaam gaan, maar lekker ragwerk was het wel allemaal vanaf 4 tot het einde

Goed vermaakt, leuke sfeer en aardige ( bekende ) mensen. Maar zou er niet snel weer heengaan wat mede komt door het geluid wat ik in Arena's nooit zo heel denderend vind, en dat je niet de keuze hebt uit meerdere zalen, maarja das persoonlijk.

Maarja goed vermaakt

Ik weet niet op welk feest jij bent geweest, maar het was iig niet sensation in de arena........ niets bijzonders?? Nou, ik ga al wat jaartjes mee, en heb zelden zo'n show meegemaakt als gisteren....... geluid niet heel denderend?? Nou sorry, maar het was eerder heel goed als niet denderend, niets op aan te merken.......Was mijn eerste sensation, maar ik ga er elk jaar een vaste prik van maken, want WAT EEN GRUWELIJK VET FEEST WAS DIT..........

(special thnx 2 my bro.....angerfist roeleerd ten alle tijden :p)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog een paar hardstyle filmpjes

{argument 'id' ontbreekt}

Waarschuw beheerder
was echt een dik feest!!! helemaal toen we binnen waren:bloos:
b.i. gizmo, weirdo, buzz fuzz, of toch een andere scantraxx held? iig draaide ie acid dreams (prophet remix) ook nog ff:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Top top top ID&T :D
Bedankt weer voor deze supereditie van de Zwarte Sensatie :respect:
Show was leuk,vond vorig jaar beter met die groene MC ;)
Intro's waren zo goed als hetzelfde als bij PROMO in de HMH (N)
Scot project heerlijke Hardtrance,Luna Early Hardstyle (y)
Dana Knalluh :d
Black indentity was top,alleen zal ik er dus niet achter komen wie dat nou eigenlijk was die daar met ze masker op stond te draaien :p Jammer jammer
Zany met MC dv8 was leuk (y)
vince :kwijl: :honger: Early set was super,begon weer te nijgen naar TD 2003 :P
Promo vs outblast was zeker geslaagd,beide heren draaide toch waardig wat hitjes maar vond dat deze keer niet zo erg :d
Angerfist (N) Volgende keer maar weggblijven van dit feest AUB!
waardeloze set weer,geschreeuw door die Mic :(
Zelfde nummers als altijd,totaal niet passend op dit concept :s
Heb heerlijk gechild tijdens hun op de tribune :)
id&t Bedankt weer voor een waardige editie van Zwarte Sensatie :respect:
Waarschuw beheerder
hi Partyfreaks,

this edtition wars the best sensation ever!! FOTOS are now online! much fun with look the more than 700 Fotos

check www.hardmusic-community.de
Waarschuw beheerder
donateur
Feest was SUPER!

Dana als altijd, Respect, je draaide fantastisch. :D
Waarschuw beheerder
damn k heb me echt heerlijk vermaakt..het begin was helemaal kut, echt helemaal kut maar toen k eenmaal genoeg gedronken had, lkkr lsgegaan.. beste setjes gehoord..die lasershow :kwijl: echt niet normaal :D drinken goed geregeld, alleen die arena kaarten :S kutsysteem..verder geen problemen gehad met security..me zelfs super geholpen toen k t vroeg..applausje voor hun, mooi lichtplan, decoratie leuk gedaan, al met al had k t neit willen missen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op zondag 15 juli 2007 om 23:05:
ja dat het bullshit is weet ik ook wel.. maar ik wor een beetje moe van mensen die maar gewoon wat namen roepen
Ik hoorde ook al Darkraver..

Iemand dacht dat het Luna was terwijl die qua postuur veel groter en breder is dan dat iele mannetje (no offence mocht die meelezen 8) ) is. Denk idd dat het gewoon een onbekende was.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 16 juli 2007 om 09:10:
is. Denk idd dat het gewoon een onbekende was.

Maakte me verder nie uit wie het was,was ben blij dat het toch de megamix was (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
23000 bezoekers...
wel 'weinig' als er er 38000 in mogen voor zo'n feest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Augy op maandag 16 juli 2007 om 09:07:
..verder geen problemen gehad met security..me zelfs super geholpen toen k t vroeg..

Snap ook niet waarom mensen problemen krijgen met de beveiliging, zijn helemaal geen beroerde gasten.
Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar zijn 117 mensen fan van zichzelf. 8) Ga mezelf ook maar aanmelden. ;p

Waarschuw beheerder
DJ VINCE@!!!
promo en outblast vond ik niet geweldig draaien,
goede sfeer:)

Waarschuw beheerder
ik vond het beter dan de jaren ervoor!
geweldig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 16 juli 2007 om 09:19:
Blijkbaar zijn 117 mensen fan van zichzelf. Ga mezelf ook maar aanmelden.

:roflol: :p

Waarschuw beheerder
Op http://www.musicincontrol.nl/index.php?do=livesets staan een paar warm-up sets. Ik ga ze nu eens even proberen.
Waarschuw beheerder
vanaf 2002 ga ik elke editie,2004 blijft toch de beste met die superset van promo.verder leek t minder druk als voorgaande jaren..maar goed das mijn mening....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van mokum72 op maandag 16 juli 2007 om 10:09:
maar goed das mijn mening

Ben ik met je eens maar dat is ook wel is lekker de ruimte (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 16 juli 2007 om 09:19:
Blijkbaar zijn 117 mensen fan van zichzelf. Ga mezelf ook maar aanmelden.

:lol:

Waarschuw beheerder
Was echt een topfeest! Boven al mijn verwachtingen! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 juli 2007 om 10:11:
dat is ook wel is lekker de ruimte

en daar heb jij weer gelijk in ouwe!! toch is het jammer dat dit een beetje wordt gezien als vervanger voor sporthallen zuid...daar kan dit toch echt niet aan tippen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van mokum72 op maandag 16 juli 2007 om 10:30:
toch is het jammer dat dit een beetje wordt gezien als vervanger voor sporthallen zuid..

Nooit feesten meegemaakt daar,ben bang dat ik er nooit over zal kunnen praten maar dit is toch best te doen joh ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van :bounce:TerrorMadness:bounce: op maandag 16 juli 2007 om 10:34:
zijn er nou livesets uitgezonden of niet?

wie weet in het begin van deze week..

Waarschuw beheerder
komen de livesets nou op music in control ? ik heb ergens een kaartje gekregen van een site waar op stond dat music/pictures/video/compilaties daar werden gedumpt ... maar waar the f*ck dat kaartje is gebleven :P ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 juli 2007 om 10:32:
maar dit is toch best te doen joh

zeker ouwe!!! ben nu 6 keer geweest,en als ik het niks zou vinden was t bij 1 keer gebleven....toch moet er maar eens een actie op touw worden gezet om die verdomde sporthallen zuid weer open te laten gaan!! dus cohen als je dit leest!!! geef die vergunning weer eens af!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van mokum72 op maandag 16 juli 2007 om 10:57:
toch moet er maar eens een actie op touw worden gezet om die verdomde sporthallen zuid weer open te laten gaan!! dus cohen als je dit leest!!! geef die vergunning weer eens af!!!!

indd Alleen maar gezellige mensen :d
Waarschuw beheerder
Vonden het een topfeest.
We kwamen aan en een flinke rij bij J.
Tot er iemand zei dat je ook bij G naar binnen mocht dus waren we sneller binnen.

Verder weinig van controle gemerkt en geen hond gezien.

We hebben ons prima vermaakt en de sfeer was beter dan de week ervoor bij White.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mokum72 op maandag 16 juli 2007 om 10:30:
sporthallen zuid

die tijd haal je niet meer terug (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 juli 2007 om 11:14:
die tijd haal je niet meer terug

nee helaas niet nee....maar is er ooit wel genoeg moeite voor gedaan vraag ik me af....om die vergunning weer te krijgen bedoel ik..hellraiser wat was dat vet ouwe!!!! heerlijk verdwalen in al die gangetjes...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 juli 2007 om 09:59:
Dit zijn de nieuwe generatie Feesters

OMG wat een kokosnoot zeg :s :looser:

Waarschuw beheerder
Vond het een "redelijk" feest... niet helemaal wat ik ervan had verwacht. De hardstyle sets vond ik wat minder, vorige week bij supersized werd bv veel beter gedraaid door Luna!!! Vince ging wel lekker los gelukkig, heeft de avond nog goedgemaakt voor mij! Technisch was het niet altijd even sterk (heb hem wel betere sets horen afgeven), maar zijn platenkeuze was weer geniaal! Kon gelukkig die 2 liters vocht nog kwijt die ik had opgebouwd in de uren daarvoor ;). Outblast & Promo begonnen naar mijn mening te rustig.. tempo lang een stuk lager dan de set van Vince, terwijl ik toch net lekker op stoom was gekomen. Maarja, leuk om een keer te zijn geweest, maar denk niet dat ik volgend jaar terug kom. Een hogere waardering dan "goed" kon het toch niet geven (is geheel dankzij Vince en de show elementen)
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig feest meegemaakt!! lekker staan te stampen tot uurtje of 4 en d=toen naar beneden om echt te gaan knallen.

Heerlijk deze sensation, ben meteen met me neus in de boter gevallen!
Waarschuw beheerder
Zijn er al tracklists bekend? Ben wel benieuwd wie wat heeft gedraaid!!

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonathome op maandag 16 juli 2007 om 11:10:
We kwamen aan en een flinke rij bij J.
Tot er iemand zei dat je ook bij G naar binnen mocht dus waren we sneller binnen.

Je kan gewoon met je kaartje bij elke ingang naar binnen..
Waarschuw beheerder
er staan inmiddels 452 foto's op www.technolusion.com/gallery

Waarschuw beheerder
ik wil de tracklist van vince hebben .. hij draaide dat nummer van mindcontrol your body .. mindcontroller / what ever kan m nergens vinden op download programma's .. weet iemand de titel ? alvast bedankt (Y)
Waarschuw beheerder
Was echt helemaal SUPER!!!
was voor mij de eerste keer sensation en mijn verwachtingen waren hoog. Zulke goeie muziek en geluid en leuke mensen. 1 hele grote groep voor de muziek en blijven genieten. geweldig gewoon. Volgend jaar gaan we zeker weer en hoop dat het dan weer zo gaaf word....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 juli 2007 om 09:16:
23000 bezoekers...
wel 'weinig' als er er 38000 in mogen voor zo'n feest

Ja idd een beetje wazig:vaag: Want vond het behoorlijk vol op t veld:roflol: Qlimax 25.000 mensen maar dit waren er toch echt wel meer hoor:o

Waarschuw beheerder
donateur
Knalluh dak eraf...helemaal los:D

Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 16 juli 2007 om 12:35:
mensen maar dit waren er toch echt wel meer hoor

Hoe meer zielen hoe meer vreugd(y)
Waarschuw beheerder
Fotos van Sensation black op www.nongetjie.nl

Van de week komen er nog 2 series bij
Waarschuw beheerder
echt super genoten met zijn allen! was een super editie dit jaar :D :respect:

Waarschuw beheerder
veld was ook kleiner gemaakt ivm teleurstellende verkoop van kaartjes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 12:43:

Rechts stond geen bar dus wordt t veld ook weer groter links stond er wel een;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 12:43:

daarom vindt ik het grappig te lezen dat het zoooooooo top was.
ik geloof die mensen wel en gelukkig voor hen een top avond, maar als er maar 23000 komen terwijl er 38000 kaarten zijn, zegt dat wel genoeg over het algemeen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
terwijl er maar 32000 mensen in mogen :O