| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik geloof die mensen wel en gelukkig voor hen een top avond, maar als er maar 23000 komen terwijl er 38000 kaarten zijn, zegt dat wel genoeg over het algemeen.
wat is dat nou weer voor regel?? Had iemand anders dan geen kaartjes voor jullie mee kunnen nemen?
Ik heb nog altijd spierpijn.
Geen idee, maar hij had ze wel meegenomen, maar werden bij de ingang in beslag genomen. Jammer, maar was al blij dat er foto's gemaakt kon worden. En het zijn erg vette foto's geworden
niet uitverkocht zijn vaak zelfs de betere feesten..
De uitverkochte feesten zijn minder.
Geen idee, maar hij had ze wel meegenomen, maar werden bij de ingang in beslag genomen.
Het is anders om.
De uitverkochte feesten zijn minder.
één zo'n hondje rook nog wel aan me... maar hij blafte niet.. dus zou wel goed zijn
Ik kan ook echt niet meer wachten tot we de HMH weer mogen betreden van Q-dance
daarom vindt ik het grappig te lezen dat het zoooooooo top was.
ik geloof die mensen wel en gelukkig voor hen een top avond, maar als er maar 23000 komen terwijl er 38000 kaarten zijn, zegt dat wel genoeg over het algemeen
Qlimax 25.000 mensen maar dit waren er toch echt wel meer hoor
veld was ook kleiner gemaakt ivm teleurstellende verkoop van kaartjes
in oktober mag je weer
ik hoop t.. heb nog nix bevestigd gehoord..
nja, ik sta iig stipt 9 uur voor de deur, dat weet ik nu al
We kwamen aan en een flinke rij bij J.
Tot er iemand zei dat je ook bij G naar binnen mocht dus waren we sneller binnen.
één zo'n hondje rook nog wel aan me... maar hij blafte niet.. dus zou wel goed zijn
Maar drugshondjes gaan volgens mij altijd zitten als ze iets ruiken.. die blaffen niet
Moet je ook maar geen VIP ingang nemen hé
wel hondjes bij de vip dus?
En eigenlijk zo'n vip dekje met eigen barman is wel super relaxt, geen drukte en vervelende mensen
noord A ook niet.
ik dacht dat het een vogel was
Die hond ging ook netjes naast iemand zitten en die jongen mocht meteen meekomen. Stond binnen 1 minuut 4 man sterk naast hem. laatste aanpassing 16 juli 2007 14:51
en de bass is ver te zoeken.
Geef mij maar gewoon middenin de zaal, daar voel en proef je de sfeer en bass gewoon.
hoe je het noemen wil..
Maar idd, die feestjes in de HMH waar geen reclame voor wordt gemaakt, geen posters, een halve flyer, geen media-aandacht.. Dat zijn de mooiste Groot maar toch kleinschalig, en zooooo gruwelijk hard los
Ik kan ook echt niet meer wachten tot we de HMH weer mogen betreden van Q-dance