Partyflock

Forumonderwerp · 961028
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 124798, 157045}
Waarschuw beheerder
+1
Nou vertel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 juli 2007 om 13:01:
ik geloof die mensen wel en gelukkig voor hen een top avond, maar als er maar 23000 komen terwijl er 38000 kaarten zijn, zegt dat wel genoeg over het algemeen.

Dat zegt helemaal niets over het feest zelf. Tuurlijk zijn het er minder dan erin kunnen maar dat kan ook aan andere factoren liggen zoals Dance Valley of mensen die de ArenA gewoon niet goed vinden voor een feest i.v.m. het geluid.

Één van de beste feesten van vorig jaar: X-Qlusive Holland vs Itali vorig jaar was ook niet uitverkocht, dat zegt dan zeker ook al genoeg.
Waarschuw beheerder
was eg vet!!!!maar ik vond t einde een beetje tegenvallen!!!!!ze draaide niej meer langer door ofso!!!

maarrr de rest was tegek!!!:cheer:

Waarschuw beheerder
maar als er maar 23000 komen terwijl er 38000 kaarten zijn, zegt dat wel genoeg over het algemeen.

Flutargument

Waarschuw beheerder
Ik heb nog altijd spierpijn. :(

Maar ik heb genoeg gefeest voor de komende weken. Eerst maar eens flink geld verdienen en aan het einde van de zomer weer een party aandoen.
Waarschuw beheerder
donateur
De foto's van AxeWeb.nl (gemaakt door Martijn) staan inmiddels online. Wij mochten geen kaartjes meenemen, daardoor is het lastig om de bezoekers te duiden op de website ;)

Afijn hier staan een kleine 400 foto's!

[img width=700 height=466]http://www.axeweb.nl/copper/albums/Feesten/14-7-Sensationblack/Sensationblack027.jpg[/img]

[img width=700 height=466]http://www.axeweb.nl/copper/albums/Feesten/14-7-Sensationblack/Sensationblack064.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Binne op maandag 16 juli 2007 om 13:15:
Wij mochten geen kaartjes meenemen

wat is dat nou weer voor regel?? Had iemand anders dan geen kaartjes voor jullie mee kunnen nemen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 13:10:
Één van de beste feesten van vorig jaar: X-Qlusive Holland vs Itali vorig jaar was ook niet uitverkocht, dat zegt dan zeker ook al genoeg.

niet uitverkocht zijn vaak zelfs de betere feesten.. Denk bijv aan Q-base ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 13:19:
wat is dat nou weer voor regel?? Had iemand anders dan geen kaartjes voor jullie mee kunnen nemen?

Geen idee, maar hij had ze wel meegenomen, maar werden bij de ingang in beslag genomen. Jammer, maar was al blij dat er foto's gemaakt kon worden. En het zijn erg vette foto's geworden :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 13:13:
Ik heb nog altijd spierpijn.

Ik ook joh :/ Me kuiten willen niet meer.. Te hard gegaan :P

Was gruwelijk feest! Heerlijke sfeer! Niks vernomen van de vechtpartij op de tribune...

En ik heb ook helemaal niks vernomen van de strenge controle..
Geen hondjes waar ik naar binnen ging...
Wel stonden er 3 mensen je te fouilleren maar kreeg de indruk dat het hun weinig kon schelen :9

Gwn toppie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Binne op maandag 16 juli 2007 om 13:22:
Geen idee, maar hij had ze wel meegenomen, maar werden bij de ingang in beslag genomen. Jammer, maar was al blij dat er foto's gemaakt kon worden. En het zijn erg vette foto's geworden

Hm, misschien heb ik aan het begin van de avond dan toch 1 van jullie gezien. Even die foto's bekijken, hopelijk sta ik er per ongeluk op de achtergrond op. :P

Waarschuw beheerder
donateur
[img width = 200https://partyflock.nl/images/user/620289_large.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 13:27:
Even die foto's bekijken, hopelijk sta ik er per ongeluk op de achtergrond op

Ik moet zeggen,ik heb geen 1 camera of fototoestel gezien
Ik had het te druk met andere dingen:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 16 juli 2007 om 13:20:
niet uitverkocht zijn vaak zelfs de betere feesten..

Het is anders om.
De uitverkochte feesten zijn minder.

Daar is de sfeer minder, dagjespubliek, ze komen omdat het Defqon/Sensation is en niet omdat ze van de muziek houden of een DJ/act goed vinden.

Bij Q-base is de drempel hoger (afstand) om te gaan en feestjes in de HMH worden niet zo populair.
donateur
mooi feestje :respect:

angerfist vond ik misschien nog wel het leukst :yes:
echt mooie hardcoreplaatjes.... echt gaaf :D

één zo'n hondje rook nog wel aan me... maar hij blafte niet.. dus zou wel goed zijn :LOL:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op maandag 16 juli 2007 om 13:33:

hoe je het noemen wil.. ;)
Maar idd, die feestjes in de HMH waar geen reclame voor wordt gemaakt, geen posters, een halve flyer, geen media-aandacht.. Dat zijn de mooiste :lief: Groot maar toch kleinschalig, en zooooo gruwelijk hard los :lief:

Ik kan ook echt niet meer wachten tot we de HMH weer mogen betreden van Q-dance :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Binne op maandag 16 juli 2007 om 13:22:
Geen idee, maar hij had ze wel meegenomen, maar werden bij de ingang in beslag genomen.

was je wel naar binnen via een persuitnodiging? Of een normale ingang? Van andere heb ik wel kaartjes gekregen namelijk.

Uitspraak van ENROC op maandag 16 juli 2007 om 13:33:
Het is anders om.

Inderdaad, Defqon is ieder jaar even k*d :s :s

Bij white en tiesto zijn mss. veel dagjesmensen maar op veel hardstyle feesten valt dat wel mee hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 16 juli 2007 om 13:34:
één zo'n hondje rook nog wel aan me... maar hij blafte niet.. dus zou wel goed zijn

:lol: Keek je boos naar m.. :9
Of misschien vond ie gewoon dat je lekker rook ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vond het tof!

Alleen jammer dat t zo ineens afgelopen was.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo te zien méér lasers.
En een mooie aankleding van de Arena.
Hardere muziek.

Kortom.. had ik nou maar wél gegaan! :D
Waarschuw beheerder
donateur
daarom vindt ik het grappig te lezen dat het zoooooooo top was.
ik geloof die mensen wel en gelukkig voor hen een top avond, maar als er maar 23000 komen terwijl er 38000 kaarten zijn, zegt dat wel genoeg over het algemeen

De dagjesmensen hebben zich af laten schrikken.

Trouwens het vald was niet kleiner gemaakt, alleen de tribunes aan de kopse kanten waren dicht, voor de rest was gewoon alles open :jaja:

Uitspraak van GabberPinda4Life op maandag 16 juli 2007 om 12:35:
Qlimax 25.000 mensen maar dit waren er toch echt wel meer hoor

Op het veld passen er bij sensation ook veel meer mensen, als er bij qlimax 18.000 mensen op het veld staan is het bomvol, als er in de ArenA 18.000 mensen op het veld staan heb je meer dan voldoeinde ruimte. Ervan uitgaande dat bij uitverkocht qlimax 25.000 mensen komen die uiteraard niet allemaal op het veld passen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 12:43:
veld was ook kleiner gemaakt ivm teleurstellende verkoop van kaartjes

:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mind.Illusion op maandag 16 juli 2007 om 13:39:
in oktober mag je weer

ik hoop t.. heb nog nix bevestigd gehoord..
nja, ik sta iig stipt 9 uur voor de deur, dat weet ik nu al :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 16 juli 2007 om 13:54:
ik hoop t.. heb nog nix bevestigd gehoord..
nja, ik sta iig stipt 9 uur voor de deur, dat weet ik nu al

over welk feest hebben we het nu?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 13:56:
over welk feest hebben we het nu?

ik weet nix, maar Qlubtempo was de afgelopen 2 jaar in oktober in de HMH, dus als Q-dance niets veranderd wordt het weer qlubtempo :)
Waarschuw beheerder
donateur
qlubtempo
Waarschuw beheerder
donateur
In 2004 had je in oktober XQ. Vind eigenlijk dat ze dat maar weer eens in oktober moeten houden. O:)
Waarschuw beheerder
‘Ook waren wij bij en moment dat bij sensation de geschiedenisboeken in zal gaan als: De eerste StageDive op Sensation! MC RUFFIAN stond het publiek op te hitsen, en wij stonden vooraan. Op een moment had het publiek het voor elkaar, hij zou gaan stagediven. Onder het geluid van een keiharde beat, werd Ruffian door de Arena gedragen, toen hij terugliep bedankte hij iedereen vooraan voor dit mooie moment!’ Verslag van [CSR]-Alwin-[NL]

Ik heb em gevangen! :D

‘Tenslotte ook nog even een compliment voor MC Ruffian die toch wel veruit de meest geschikte MC is voor dit soort feesten. Met zijn goede teksten breidde hij feilloos voort op de teksten die werden verteld bij de intro's en die het concept moesten uitdragen. Hij zweepte het publiek op de goede momenten op en deed zijn werk meer dan uitstekend. Ik vond hem opvallend goed!’ Verslag van T-mac

Ik heb het niet altijd op MC’s maar ‘the Preachor’ was wel goed bezig (Y)
Waarschuw beheerder
Overzicht van fotografen die zijn geweest is te vinden via de onderstaande link. Er zijn vast meer fotografen geweest dus voeg gerust toe :-) Thnx alvast!

http://www.waarstaatmijnfoto.nl/feest/323/14-juli-2007_Sensation_Black_Arena_Amsterdam.html
Waarschuw beheerder
weet iemand ook de playlisten van black ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonathome op maandag 16 juli 2007 om 11:10:
We kwamen aan en een flinke rij bij J.
Tot er iemand zei dat je ook bij G naar binnen mocht dus waren we sneller binnen.

Ja was blij dat ik bij C naar binnen kon en niet door die ingang hoefde pffff wat een rij zeg ik was me 5 min binnen :cheer:
Tja en dan kom je binnen en hoor je van een vriend dat hij via zijn werk nog eens vip kaartjes had kunnen regelen maar het enige probleem was dat we dan wel weer naar buiten moesten en dan door de vip weer naar binnen om die bandjes op te halen.. Ach ja dat doen we dan maar ;P :lol: Dus al met al een vreselijk goedkoop avondje 20 euro uitgeven omdat we toch wel even op het veld wouden kijken en daar toch wel dorstig werden :D

En eigenlijk zo'n vip dekje met eigen barman is wel super relaxt, geen drukte en vervelende mensen.

Zany (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 16 juli 2007 om 13:34:
één zo'n hondje rook nog wel aan me... maar hij blafte niet.. dus zou wel goed zijn

hahah gelukkig :P Maar drugshondjes gaan volgens mij altijd zitten als ze iets ruiken.. die blaffen niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op maandag 16 juli 2007 om 14:44:
Maar drugshondjes gaan volgens mij altijd zitten als ze iets ruiken.. die blaffen niet

:jaja: zag het gebeuren toen we binnenkwamen. Die hond ging ook netjes naast iemand zitten en die jongen mocht meteen meekomen. Stond binnen 1 minuut 4 man sterk naast hem. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 16 juli 2007 om 14:50:
zag het gebeuren toen we binnenkwamen.

Moet je ook maar geen VIP ingang nemen hé ;)

Bij ingang M was dus geen Rex te bekennen
Waarschuw beheerder
donateur
wel hondjes bij de vip dus?
had ik ff mazzel dat k geen vip had :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 14:53:
Moet je ook maar geen VIP ingang nemen hé

Ach ieder voordeel heeft een nadeel. ;p Volgende keer probeer ik jouw manier, werkt schijnbaar ook goed. 8)

Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 16 juli 2007 om 14:53:
wel hondjes bij de vip dus?

:jaja: eentje en zijn neus werkte wel goed.

Waarschuw beheerder
dit was me derde keer sensation
en ik vond het weer helemaal toppie
volgend jaar ben ik zeker weer van de partij

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 16 juli 2007 om 14:33:
En eigenlijk zo'n vip dekje met eigen barman is wel super relaxt, geen drukte en vervelende mensen

Ik heb ook ff op zo'n vip-dekje gestaan, en de bass is ver te zoeken.
Geef mij maar gewoon middenin de zaal, daar voel en proef je de sfeer en bass gewoon.

Maar effe ontopic: WAT ENN FAKKING RELAXED FEEST!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 12:43:
veld was ook kleiner gemaakt ivm teleurstellende verkoop van kaartjes

Nee hoor, alleen de achterste tribune was afgesloten maar het veld was gewoon net zo groot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 14:53:
Bij ingang M was dus geen Rex te bekennen

noord A ook niet. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van kies voor mij op maandag 16 juli 2007 om 16:29:
noord A ook niet.

Bij J wel,en er werd er 1 gelijk gepakt door de hondjes 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 juli 2007 om 16:32:
Bij J wel,en er werd er 1 gelijk gepakt door de hondjes

inderdaad... en er werden er wel meer dan 1 gepakt :P

Waarschuw beheerder
donateur
mn eerste sensation
en ik vond het helemaal geweldig
wat een super feest, de show,de verlichting, vuurwerk, lasers, de super grote boom, de dj's de mensen
alles was een kippevel ervaring
volgend jaar weer !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 juli 2007 om 16:32:
Bij J wel

Yup! en dat heb ik gemerkt :D ik zei nog tegen die hond dat ik em zo knap vond, maar dat leide deze hond niet af :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 16 juli 2007 om 16:43:
ik dacht dat het een vogel was

ja op white was het the oak of love geloof ik ;)
maar t was iig een boom :p
Waarschuw beheerder
Die hond ging ook netjes naast iemand zitten en die jongen mocht meteen meekomen. Stond binnen 1 minuut 4 man sterk naast hem. laatste aanpassing 16 juli 2007 14:51

Ja of ze sprongen tegen je op en dan werd je aan gehouden zodat de hond beter kon ruiken, zag het inderdaad ook nog maar die jongen werd niet mee genomen..

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 16:19:
en de bass is ver te zoeken.
Geef mij maar gewoon middenin de zaal, daar voel en proef je de sfeer en bass gewoon.

Voor een keertje vond ik het wel relaxt en had prima uit zicht geluid was super en als je met heel veel gezellige mensen bent is het ook erg gezellig.
Eerlijk is eerlijk in de zaal is het zeker beter kan ik je geen ongelijk in geven.. Maar even geen drukte vond ik ook zeker niet verkeerd vooral als mensen denken dat ze door je heen kunnen lopen :[
Waarschuw beheerder
weet iemand een site, iets met jan smit ofzo, ie foto's hebben gemaakt?
Artiest Faniac
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 16 juli 2007 om 13:36:
hoe je het noemen wil..
Maar idd, die feestjes in de HMH waar geen reclame voor wordt gemaakt, geen posters, een halve flyer, geen media-aandacht.. Dat zijn de mooiste Groot maar toch kleinschalig, en zooooo gruwelijk hard los

Ik kan ook echt niet meer wachten tot we de HMH weer mogen betreden van Q-dance

serieus, heb jij dezelfde hersenen als mij???
ik ben het 1000% eens met deze uitspraak, op feestjes in de HMH komt er echt een die hard select publiek. daarom gaat ook altijd die hele zaal compleet uit zn plaat. op Sensation zag ik toch vooral veel dagjesmensen en alleen vooraan werd er wel stevig doorgehakt.

'als Q-dance een geloof was dan was de HMH mijn kerk' :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Die hond ging ook netjes naast iemand zitten en die jongen mocht meteen meekomen

als zo'n hond ooit langs me komt zitten denk ik : oh shit :nocheer:

8)