Partyflock

Forumonderwerp · 961028
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 124798, 157045}
Waarschuw beheerder
+1
Nou vertel :)

Waarschuw beheerder
Waar blijven die setjes? Ik kan niet wachten om Dana opnieuw te horen. :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Faniac op maandag 16 juli 2007 om 16:54:
'als Q-dance een geloof was dan was de HMH mijn kerk'

daar sluit ik me bij aan :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :yes: ramona :yes: loves the dj op maandag 16 juli 2007 om 16:43:
ik dacht dat het een vogel was

adelaar ofzo leek het wel op

Volgens mij heeft die hond niet goed geroken aan je :P haha

Wat ook 'grappig' was, was dat een gozer bij de kluisjes in t begin in het volle zicht van iedereen een snoepje dropte en daarop vervolgens gelijk een stille kwam om hem de boeien om te doen! Lkkr spacen in de cel :rot: :9..

Daardoor wist ik wel gelijk dat je t niet zomaar kon nemen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 17:02:
en daarop vervolgens gelijk een stille kwam om hem de boeien om te doen!

Ik stond vorige week bij white ook ff bij de kluisjes om wat geld uit me portomonee te halen maar ik kon het niet zo snel vinden en opeens staat er een vent naast me en die vraagt of ik me handen kan laten zien. Had verder niets en toen was ie weer weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 16:59:
Waar blijven die setjes? Ik kan niet wachten om Dana opnieuw te horen.

dana?
das wel de ergste dj die ik gehoort heb:s
voor de rest was het een goed feest mooie aankleding en werd goed hard gedraait

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 17:09:
Ik stond vorige week bij white ook ff bij de kluisjes om wat geld uit me portomonee te halen maar ik kon het niet zo snel vinden en opeens staat er een vent naast me en die vraagt of ik me handen kan laten zien. Had verder niets en toen was ie weer weg.

Dan kan ie je weinig maken idd..

T risico blijft sowieso als je beslist drugs mee te nemen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 17:10:
dana?
das wel de ergste dj die ik gehoort heb

:/ Ik was echt bang dat zij zacht ging draaien maar was echt een heerlijke set!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kies voor mij op maandag 16 juli 2007 om 16:29:
Bij ingang M was dus geen Rex te bekennen

nee pcies heb er geen hond gezien en de fouliring stelde geen reet voor:s
Waarschuw beheerder
ik heb me prima vermaakt..
ben nu 6 keer geweest en dit was mijn mooiste..
VINCE en ANGERFIST waren SUPER

alleen die klote honden bij J durfde de pep niet mee te nemen net voor ik na binnen ging heb ik 3 gr weggegooit GVD
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 17:10:
dana?

Smaken verschillen. Ik vond verder niemand echt tegenvallen, zelfs niet als ik iemand zou moeten aanwijzen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 13:12:
Flutargument

Flut geciteert

Waarschuw beheerder
Ik ben dus voor de 4e keer geweest en vind niet dat
sensation geslaagd is om de voorgaande jaren te overtreffen
ik vond t niet zo heel hard
t geluid qua volume goed maar de bass was wat minder stond voorgaande jaren tog egt harder
en angerfist naar mijn mening eerste paar nummers zit ik nie op te wachten maar dat nummer stainless steel en yes waren tog wel erg lekker
vince vond ik tog egt de beste
en qua decor en effects beter dan voorgaande jaren
Waarschuw beheerder
donateur
was egt lekker feest, prachtig om die harde muziek/show vanaf de tribune relaxt met een biertje te bekijken.

Ik ben voornamelijk een hardcore fan, maar ik moet zeggen dat ik de hardstyle beter vond. HS past beter bij het feest en beukt ook lekker hard door die arena heen. Vince had wel een leuk setje, maar ik vind doffe early vlak na snoeiharde HS van Zany niet egt lekker :(

Oublast&Promo von ik te standaart en te veel breaks

En tsjah over angerfist daar kan ik kort over zijn, Keb zn live set al vaker gezien en tis altijd dezelfde bagger(vooraf thuis in elkaar gemixt, cd'tje erin en net doen of je aan het draaien bent.)

Ik Ging naar binnen bij ingang G Ik werd ook besnuffeld door zo'n hond maar ik liep gewoon met mn blik in de verte door. Niet aangehouden ondanks ik 5 Pillen in mn boxer had zitten. Was dat gewoon geluk, of zijn die honden er gewoon om je bang te maken en kijkt de politie naar je angstig gedrag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 16:59:
Waar blijven die setjes?

Had al een mailtje gestuurd met de vraag of ze überhaupt komen, kreeg dit terug:

"En wees maar gerust, er zullen de komende week een heleboel setjes online komen hoor!! Sowieso via Dance Tunes.

Ook aan de dvd 2007 wordt op dit moment heel hard gewerkt!! Hier zal tevens een compilatie van 2006 komen te staan!"

Dus gelukkig komen ze nog :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van DenSation op maandag 16 juli 2007 om 18:08:
Ook aan de dvd 2007 wordt op dit moment heel hard gewerkt!! Hier zal tevens een compilatie van 2006 komen te staan!"

Zal ook GVD tijd worden (y)
Waarschuw beheerder
Tering zooi, ik weet alweer niks meer :@
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben naar alle black edities geweest behalve vorig jaar. En dit was verruit de beste.

Het vetste podium, de vetste lasershow, Veel hardere muziek als normaal en gewoon vanaf kwart voor 12 al beuken zoals het hoort.

Die licht/laser show was perfect opgezet, en ik had constant het gevoel alsof ik echt op the world's leading dance event was.

Alleen promo/outblast voor ik tegen vallen..Vooral dat nummer dat fuckin 5 min duurde, waarbij elke x de bpm wat opvoert werd.. Sloeg nergens op.

Geen hond tegen gekomen bij M, maar ik had mn *** wel in een zakje gestopt Helemaal volgegooid met parfum. En daar nog meer zakjes over heen. Voor de zekerheid
Waarschuw beheerder
Heb geen hond bij de vip gezien. Gelukkig. :cheer:

Sensation was super moet ik zeggen. Ben in 2005 geweest en toen vond ik het niet zo best.

Volgend jaar ga ik weer. :bounce: Dana in tijden niet meer zo horen draaien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het echt super kicke!! was dit jaar goed hard!!
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Aankleding van de Arena was tip-top in orde, zag er heel goed uit! Grote pluim daarvoor! Organisatie was ook niets op aan te merken. (Y)

Alleen eerst de hele dag rondzuilen op Dance Valley en vervolgens de rest van de nacht op Black word ik toch enigszins te oud voor. Op een gegeven moment een beetje laveloos rondlopen of zitten schiet ook niet op... beetje genant zelfs. :S Vooral als je de maandag daarop om 7.30 uur weer volop geconcentreerd de discussies moet aangaan binnen de organisatie. Daarnaast een beetje jammer omdat je jezelf op de ene inhoudt en de volgende niet eens meer volop kunt meemaken zoals je zou willen. Voortaan maar anders en meer gedosseerd. :)

Desalniettemin beiden top feesten! :yes: Organisatie chappeau!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
@ Joran! Party On!

leuk forum plaatje heb je, zelf geschoten? :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 17:13:
dana?

ja ik vond dr ook kut draaien niks aan joh steeds stiltes ook :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 19:46:
ja ik vond dr ook kut draaien niks aan joh steeds stiltes ook

smaken verschillen, ik vond haar goed draaien
Waarschuw beheerder
Vondt het een prima feestje.Goed geregeld allemaal.En de controle bij binnenkomst,een gewaarschuwd persoon laat zich niet pakken,toch???
Vind het opzicht ook niet zo erg tot er zoveel politie was,want er werden toch een hoop coke snuivende blotebuikannabole typetjes eruit gehaald die met een agresieve gedrag een beetje minder zijn voor de sfeer.Zeggen we geen sorrie meer als je iemand half omver loopt.

Maargoed,vond de intro wel kicken met dat vuurwerk,super.
Scott Project vond ik niet zo,maar das een kwestie van smaak.
Vond Luna en Dana echt lekker,al is het niet mijn muziek.Hebben alvast de voetjes losgegooid en ff de hakbaarheid getest.Black ID eigenlijk het zelfde.Maar Vince,uiteraard fenomenaal.Wat een supersetje,Veruit de beste hardcore DJ(vind ik).Promo & Outblast redelijk,niet spectaculiar.En Angerfidt,tjah.Tenminste niet eerst 5 minuten lang raise your fist,maar dat daglicht,wat dan de overhand krijgt.Is een beetje uhh apart.

Maar ID&T,goed gedaan hoor.Heb me prima vermaakt en veel gezellige mensuh<thnx voor een prima feest.

Hmm,lijkt al haast een verslag,boeiuh!!!
Waarschuw beheerder
donateur

(L)(L)(L)

Veruit mn vetste Black :yes:

Geen hond gezien, ben zelfs niej eens echt gefouilleerd :S
Waarschuw beheerder
donateur

:jaja: sluit ik me voor 100% bij aan. :respect:

Wat ook 'grappig' was, was dat een gozer bij de kluisjes in t begin in het volle zicht van iedereen een snoepje dropte en daarop vervolgens gelijk een stille kwam om hem de boeien om te doen! Lkkr spacen in de cel

:roflol:

Daardoor wist ik wel gelijk dat je t niet zomaar kon nemen..

Had je van te voren al kunnen weten. Ik had al het idee dat het extra streng zou zijn.

Uitspraak van Tommyisgone op maandag 16 juli 2007 om 17:59:
Was dat gewoon geluk, of zijn die honden er gewoon om je bang te maken en kijkt de politie naar je angstig gedrag?

Denk gewoon geluk. Toen ik binnenkwam liep een gozer langs een hond en die was mooi de lul ondanks dat hij niet anders reageerde naar mijn gevoel.

Waarschuw beheerder
donateur
Dana draaide echt een geweldig nummer wat ik al een aantal keren op feesten heb gehoord. Ik heb een filmpje gemaakt welke helaas nogal onduidelijk is maar ik hoop dat iemand er iets van kan maken. Ongeveer op de helft beginnen de vocalen:

http://www.youtube.com/v/uBWLzRpd9UI

Weet iemand misschien de titel? Volgens mij is het iets met cocaine???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 19:59:
Weet iemand misschien de titel?

black & white - dirty games (tatanka remix)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DenSation op maandag 16 juli 2007 om 18:08:
Dus gelukkig komen ze nog

Gelukkig, ja. Ik begin eigenlijk al een beetje heimwee te krijgen.

Waarschuw beheerder
ben n aantal keer op sensation geweest,maar heb t nog nooit zo rustig gezien...was bij lange na nie uitverkocht,t was zelf leeg op de tribunes en aan de randen van t veld.....mischien n link met de vele hardcore dit jaar? trekt toch nie zo`n breed publiek...

en vond t zeer jammer op te zien dat iedereen stond te jumpen op de hardstyle...en ze probeerden t zelfs op de hardcore :( ze hadden waarschijnlijk nie door dat hele drommen mensen ze aan t uitlachen waren...

en wat een paniek bij iedereen voor die honden,ze doen geen flikker...op Nature one lopen hele Roedels van die beesten terwijl iedereen genoeg drugs bij zich heeft om horizontaal te gaan,t is puur om af te schrikken...en k maak me er nie eens druk om..hoe meer je strest...hoe meer je opvalt :P

maja,voor de rest was t wel lache,wordt wel ieder x minder...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 19:44:
@ Joran! Party On!

leuk forum plaatje heb je, zelf geschoten?

Whahahaha srry man! Als je wil dat ik hem verwijder doe ik t voor je, maar tis zo'n vette foto!

Zelf heb ik niet zown mooie foto kunnen schieten ;) vandaar...

Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 16 juli 2007 om 19:54:
Had je van te voren al kunnen weten. Ik had al het idee dat het extra streng zou zijn.

Ik vond de controle erggg meevallen, maar dit was een goed voorbeeld van hoe t niet moest hahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bergkamp op zondag 15 juli 2007 om 16:25:
wat ik niet begrijp is dat als je 60 euro betaal, dat je op de tribune gaat zitten. Er wordt toch niet gevoetbald!

Ga jij lekker oip de grond zitten, zal je moeder blij mee zijn als ze je broek mag gaan wassen. En ik moet zeggen; die stoelen @ VIP zaten best lekker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 20:23:
en vond t zeer jammer op te zien dat iedereen stond te jumpen op de hardstyle...en ze probeerden t zelfs op de hardcore ze hadden waarschijnlijk nie door dat hele drommen mensen ze aan t uitlachen waren...

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 20:24:
Whahahaha srry man! Als je wil dat ik hem verwijder doe ik t voor je, maar tis zo'n vette foto!

Zelf heb ik niet zown mooie foto kunnen schieten ;) vandaar...

Vooruit, laat maar staan hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 16 juli 2007 om 20:26:
die stoelen @ VIP zaten best lekker.

Nu zaten we ook wel erg goed Jermaine :)

[img width=640 height=428]https://album.partyflock.nl/15075905.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oblivion op maandag 16 juli 2007 om 20:06:
black & white - dirty games (tatanka remix)

Zo'n verdomd lekker beuqnummer :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 20:30:
Nu zaten we ook wel erg goed Jermaine :)

*Pssst*, niet iedereen jaloers maken met ons Grolsch VIP deck met "gratis" drank van Q-Bookings :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 16 juli 2007 om 20:32:
*Pssst*,

oww je hebt gelijk. Met eigen asbakken enzo :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 20:23:
en vond t zeer jammer op te zien dat iedereen stond te jumpen op de hardstyle...en ze probeerden t zelfs op de hardcore ze hadden waarschijnlijk nie door dat hele drommen mensen ze aan t uitlachen waren...

Iedereen? :| Ik heb weinig jump gezien hoor. Alleen even bij Boze Vuist. O:) ;p

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 20:24:
Ik vond de controle erggg meevallen, maar dit was een goed voorbeeld van hoe t niet moest hahah

Nou het grietje dat me fouilleerde greep me nog net niet in mijn kruis. :X Maar VIP schijn je altijd goed gefouilleerd te worden.

Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 20:33:
Met eigen asbakken enzo

Ja zie het. Worden je schoenen niet onnodig als je op je krent zit. :rot:
Waarschuw beheerder
Super!,. naja na dat me leeftijd werd gecontroleerd en ik dus gewoon naar huis mocht om me id op te halen omdat ze me niet geloofde dat ik ouder ben dan 18!! ben 21 maar ja,. was het echt toppie!!:D
Waarschuw beheerder
Foto,s online op http://www.travel2dance.nl/galleries/
Waarschuw beheerder
ze mogen eens best gaan bedenken of black nog wel gegeven moet worden?! 40.000 kaarten, 24.000 verkocht.... dat is een half leeg stadion...
Waarschuw beheerder
Sensation Black was knalle...
HELEMAAL LOSSS

geweldig... volgend jaar weer

Waarschuw beheerder
Was het maar weer volgend jaar. Wat een heerlijk feessie!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pigmans op maandag 16 juli 2007 om 20:48:
ze mogen eens best gaan bedenken of black nog wel gegeven moet worden?! 40.000 kaarten, 24.000 verkocht.... dat is een half leeg stadion...

Lekker negatief zeg. :S Denk dat een aantal mensen dit jaar hebben overgeslagen ivm Rob Gee vorig jaar. Het feest heeft dit jaar een geweldig gekregen dus dat zal volgend jaar weer een hoop mensen aantrekken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op maandag 16 juli 2007 om 20:52:
Denk dat een aantal mensen dit jaar hebben overgeslagen ivm Rob Gee vorig jaar

en omdat dansvallei ook op dezelfde dag was, denk ik zomaar dat er veel mensen voor gekozen hebben daar naartoe te gaan, en Black maar even te laten schieten..
weinigen kunnen beide bekostigen :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op maandag 16 juli 2007 om 20:33:
oww je hebt gelijk. Met eigen asbakken enzo :P

Die zaten alleen maar in de weg :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 16 juli 2007 om 20:59:
Die zaten

met de nadruk onder zaten zeker :P