| Betreft: | evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik dacht dat het een vogel was
adelaar ofzo leek het wel op
en daarop vervolgens gelijk een stille kwam om hem de boeien om te doen!
Ik stond vorige week bij white ook ff bij de kluisjes om wat geld uit me portomonee te halen maar ik kon het niet zo snel vinden en opeens staat er een vent naast me en die vraagt of ik me handen kan laten zien. Had verder niets en toen was ie weer weg.
Bij ingang M was dus geen Rex te bekennen
Waar blijven die setjes?
'als Q-dance een geloof was dan was de HMH mijn kerk'
Wat ook 'grappig' was, was dat een gozer bij de kluisjes in t begin in het volle zicht van iedereen een snoepje dropte en daarop vervolgens gelijk een stille kwam om hem de boeien om te doen! Lkkr spacen in de cel
Daardoor wist ik wel gelijk dat je t niet zomaar kon nemen..
Was dat gewoon geluk, of zijn die honden er gewoon om je bang te maken en kijkt de politie naar je angstig gedrag?
@ Joran! Party On!
leuk forum plaatje heb je, zelf geschoten?
Had je van te voren al kunnen weten. Ik had al het idee dat het extra streng zou zijn.
wat ik niet begrijp is dat als je 60 euro betaal, dat je op de tribune gaat zitten. Er wordt toch niet gevoetbald!
en vond t zeer jammer op te zien dat iedereen stond te jumpen op de hardstyle...en ze probeerden t zelfs op de hardcore ze hadden waarschijnlijk nie door dat hele drommen mensen ze aan t uitlachen waren...
Ik vond de controle erggg meevallen, maar dit was een goed voorbeeld van hoe t niet moest hahah
Met eigen asbakken enzo
ze mogen eens best gaan bedenken of black nog wel gegeven moet worden?! 40.000 kaarten, 24.000 verkocht.... dat is een half leeg stadion...
Denk dat een aantal mensen dit jaar hebben overgeslagen ivm Rob Gee vorig jaar