Partyflock

Forumonderwerp · 961028
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 14 juli 2007 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Artiest {SHOWLIST artist 124798, 157045}
Waarschuw beheerder
+1
Nou vertel :)

Waarschuw beheerder
Geslaagd feessie! :bounce:
Waarschuw beheerder
Inderdaad die lichtinval doet de sfeer ook niet goed, moete ze maar is wat op bedenken volgend jaar, verder was het lache

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Techno-Belske op zondag 15 juli 2007 om 15:46:
Catscan - Creative Response

Ik hoorde hem op de tribune. :respect:

Superparty! Heb er echt van genoten. Dana, Luna, Vince, Outblast & Promo... :respect:
Waarschuw beheerder
prachtfeesie, echt genoten :D

Waarschuw beheerder
Superrrrrvetjes!!!:jaja:

tot t einde flink staan beuken met ons groepje..super sfeer, zany draaide wel vaag..ben beter van m gewend maarrr toch de toppers weer langs horen komen:kwijl:
Vince was echt :kwijl:
outblast en promo viel erggggg tegen!!!
angerfist mocht tempo wel wat eerder opschroeven riching yes yes yes :[ normaal beuken ze retehard maar goed..they did it well:jaja:
toch hun klassiekers weer ff gehad..lekkerr hooorrrrr:kwijl:

We hebben weer n stel leuke foto's erbij en uiteraard n top feest erbij op ons lijstje :woep:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Echt helemaal te gek, Black :respect: voor mij beste black tot nu toe!
Waarschuw beheerder
ben er niet bij geweest maar vraag me toch af wie nou de black identity was :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 09:30:
vince held van de avond

als ik het alleen al omdat hij een rob gee plaat draaide

en niemand die het door had

euhm er waren er meer die t doorhadden :D

Promo draaide ook erg lekker, maar VInce :respect: DE topper van de avond
ik vond angerfist maar slapjes vergeleken bij VInce en Promo.
Waarschuw beheerder
was een super feest!

wat ik niet begrijp is dat als je 60 euro betaal, dat je op de tribune gaat zitten. Er wordt toch niet gevoetbald!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Silver Corvette. op zondag 15 juli 2007 om 16:24:
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 15 juli 2007 om 16:23:
ben er niet bij geweest maar vraag me toch af wie nou de black identity was

de paus

:O cool B)

heb echt wat gemist dus :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bergkamp op zondag 15 juli 2007 om 16:25:
wat ik niet begrijp is dat als je 60 euro betaal, dat je op de tribune gaat zitten.

iedereen beleefd een feestje anders he :)

ik vind het af en toe ook heerlijk om met een groot feest op de tribune te gaan zitten en te genieten van de lasers enzo .

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 16:25:
euhm er waren er meer die t doorhadden :D

nah minimaal 90% denk ik niet

en die gingen er nog allemaal op los ook :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] daphie op zondag 15 juli 2007 om 16:23:
ben er niet bij geweest maar vraag me toch af wie nou de black identity was

Dat waren "wij"
Het publiek was BI.
Athans dat was het verhaal erachter, wie er nou op het podium stond weet ik ook niet, ik gok JDX!
Waarschuw beheerder
heb het zojuist gelezen ja, maar toch bedankt :)
Waarschuw beheerder
donateur
at5:

Honderden arrestaties op Dancefeest

15-7-2007
Bij het dansevenement Black zaterdagnacht in de Amsterdam ArenA werd gehouden, zijn 308 mensen aangehouden. Dat meldt de politie.
De meeste verdachten waren in het bezit van verdovende middelen. Vier verdachten werden gearresteerd voor handel in drugs en een aantal voor mishandeling, openbare dronkenschap, belediging en vernieling.
Alle gasten werden voor binnenkomst door de politie met drugshonden gecontroleerd. 174 arrestanten werden direct vrijgelaten omdat zij geen of een niet strafbaren hoeveelheid softdrugs bij zich hadden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bergkamp op zondag 15 juli 2007 om 16:25:
wat ik niet begrijp is dat als je 60 euro betaal, dat je op de tribune gaat zitten. Er wordt toch niet gevoetbald!

was idd jammer :( mar ke me ook voorstellen da je kapot ben...was ik ook was alleen te dwars om te gaan zitten ik moest en zou dit feestje uitdansen en....gelukt :P:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 16:53:
mar ke me ook voorstellen da je kapot ben

zal ik dan maar bekennen dat ik wel ff lekker heb gezeten.
Waarschuw beheerder
pictures soon on http://www.digitalfrog.nl

[img width=800 height=654 cacheid=000e37220028947b721729d61a01f46214]http://www.pbase.com/digitalfrog/image/82252773.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Me eerste Sensation en ik hou absoluut niet van de Hardstyle maar heb me echt goed vermaakt, En Vince wat draaide die super! :yes:
Verder was alles echt goed geregeld..!
Nacht vloog voorbij,
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 14:30:
euromasters - alles naar de klote ?
sunbeam - the outside world

promo - the tablet
promo - doing my thing
outblast & korsakoff - face 2 face

promo - my claim to fame
en nog een nr met vocals van de film 300 in z'n eige style kneem aan dat het een nieuwe track is van hem??
Waarschuw beheerder
Dit was dus echt een vet feest. Vince draaide echt hard!

Hoorde paar gasten trouwens roepen dat black identity chuckie was? Ik zag hem wel ff 1 seconde in een flits op de tv zonder effecten, maar echt zeker was ik niet. Leek me alleen wel beetje sterk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het weer een top feestje!!

Vince :respect:
Artiest Faniac
Waarschuw beheerder
tuurlijk waren de grote namen zoals Vince, Promo & Dana super lekker maar ik vond dat Angerfist toch ook een pluim verdiend. platenkeuze had idd wat beter kunnen zijn maar er werd toch wel gehakt dus dat maakte geen drol uit. jammer dat Vato niet gedraaid werd :(

Respect voor de 2 MC's van Angerfist, die ene ging gewoon express in die fontein staan, gruwelijk gezicht was dat jonge :D.
ze pepten je op de een of andere manier echt op door mee te hakken, springen, schreeuwen.. heerlijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ziet er wel heel vet uit die filmpjes ... toch maar een keer de moeite nemen een keertje heen te gaan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mikey-??? op zondag 15 juli 2007 om 17:06:
chuckie was?

die zit nu toch in kreta? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van mees_89 op zondag 15 juli 2007 om 10:57:
Was het trouwens ''vol'' in de arena?
Er waren geruchten dat er nog geen eens 30.000 man waren!
Terwijl ik de foto's bekijk en kmerk toch dat het volle bak was daaro

Het was lang niet vol.. er waren zeeën van ruimte en de tribune was voor een groot deel niet toegankelijk. Als er gezegd wordt dat er nog geen 30.000 man was dan geloof ik dat zo.
Waarschuw beheerder
wat een moooi feestje, stukke beter dan vorige jaar.
de hele avond door werd er top gedraait, en een goeie show neer gezet.

op teletekst stond dat er 23 duizend man waren.......
maja ik vond redelijk vol en zeker gezellig!
Waarschuw beheerder
er werden foto's gemaakt door ene jan smit....... wie weet precies welke site dat is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Schoolmeester op zondag 15 juli 2007 om 17:24:
er werden foto's gemaakt door ene jan smit....... wie weet precies welke site dat is

www.jansmit.nl

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JohnyHamburg op zondag 15 juli 2007 om 08:50:
It was not too bad, maar echt niet "the world leading dance event",

Ja idd. Vond het een leuk feest maar heb weleens leukere feesten gehad. Show was wel mooi, veel vuurwerk. Geluid was idd een beetje zoeken waar je moest staan maar over het algemeen blijf ik het slecht vinden in de Arena. Voor de rest allemaal top geregeld. Had ook het idee dat de sfeer rond de wissel naar hc wat grimmiger werd maar toen we wat meer in het publiek stonden was het wel weer goed. Vond Promo vs Outblast toch wel het leukst van de nacht, Demons blijft het goed doen. :lief: :kwijl: :bounce: Heb een hele gezellige nacht gehad met al mijn vrienden. Thanks guys! (F)

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 09:30:
vince held van de avond

als ik het alleen al omdat hij een rob gee plaat draaide

en niemand die het door had

Ik had het ook door. B) 8) Zei nog tegen een vriendin, gewaagde plaat. Straks gaat weer iedereen zitten. Ken maar weinig Rob Gee nummers maar je herkend zijn platen wel meteen. Blijf het takkeherrie vinden. :X
Waarschuw beheerder
[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/14996866.jpg[/img]

[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/14997128.jpg[/img]

Deze en meer komen op www.technolusion.com/gallery
Waarschuw beheerder
Weet iemand misschien wat de site is van Axe effect met de foto's van black...
Ben daar paar keer op de foto geweest.. maar hij had geen
kaartjes meer, en hij zei staat op de axe effect site,, maar
op die site staan geen foto's
Waarschuw beheerder
www.jansmit.nl???? daar staan gen foto's van black
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Doby op zondag 15 juli 2007 om 16:09:
Inderdaad die lichtinval doet de sfeer ook niet goed

Wat een onzin zeg. Waar ik stond ging het aardig los. Ik vind het juist wel wat hebben dat je het licht ziet worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Schoolmeester op zondag 15 juli 2007 om 17:31:
www.jansmit.nl???? daar staan gen foto's van black

hahaha ;) goh

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 juli 2007 om 17:35:
Wat een onzin zeg. Waar ik stond ging het aardig los. Ik vind het juist wel wat hebben dat je het licht ziet worden.

Ik denk dat er bedoeld wordt, dat als om 2 uur de witte lampen in "de takken" ( zo noem ik ze maar ff dan) aangaan, je in de zaal het zelfde lichteffect krijgt als om 5 uur.... en dat was geen prettig gevoel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op zondag 15 juli 2007 om 08:21:
Maar daarna was het KUT KUTTER KUTST!!! Hardcore begon en de sfeer sloeg om (mijn mening) allemaal malende kaken, en aggressief gedrag van een aantal mensen..

war ben jij geweest dan:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kon het niet laten, ik moest even mijn euforie van de nacht verwoorden in een verslag

Lees het hier
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Chrissy - op zondag 15 juli 2007 om 17:30:
op die site staan geen foto's

Misschien omdat die fotograaf ffies wil slapen en chille, die foto's komen echt wel hoor...

Waarschuw beheerder
was een goed feest de beste van allemaal.
alleen weer jammer dat er van die zieke gasten waren die weer moesten gaan boksen daar:s
Waarschuw beheerder
donateur
Honderden arrestaties bij Dancefeest Black
Uitgegeven: 15 juli 2007 15:08
Laatst gewijzigd: 15 juli 2007 15:40

AMSTERDAM - Bij het dansevenement Black, dat zaterdagnacht in de Amsterdam Arena werd gehouden, heeft de politie 308 mensen gearresteerd. Dat heeft de politie zondagmiddag laten weten.

De meeste verdachten waren volgens de politie in het bezit van verdovende middelen.

Vier verdachten werden gearresteerd voor handel in verdovende middelen en een aantal voor mishandeling, openbare dronkenschap, belediging en vernieling.

De politie controleerde streng tijdens het dancefeest. Alle gasten werden voor binnenkomst gecontroleerd door drugshonden.

Van de 308 verdachten konden 174 bezoekers uiteindelijk toch genieten van het dansevenement omdat zij geen of een niet strafbare hoeveelheid softdrugs bij zich hadden.

88 gasten die een hoeveelheid harddrugs bij zich hadden worden daarvoor niet vervolgd, maar mochten de Arena niet in.

Sfeer

Het dansevenement trok dit jaar 23.445 bezoekers. Volgens de politie was er, op een aantal kleine vechtpartijen aan het einde van het feest na, sprake van een goede sfeer. In totaal werden 24 geldboetes opgelegd ter waarde van 6400 euro.

Drie jongeren kregen ter plaatse een taakstraf opgelegd. Er zijn 19 verdachten in verzekering gesteld en zij worden maandag voorgeleid aan de officier van justitie.

Beetje overdreven dus, uiteindelijk zitten 19 mensen nog maar vast, wel typisch dat meer dan de helft is gepakt en uiteindelijk nix / weinig bij zich blijken te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 15 juli 2007 om 17:56:
23.445 bezoekers

oeiiiii

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Thijs-BK op zondag 15 juli 2007 om 17:56:
Beetje overdreven dus, uiteindelijk zitten 19 mensen nog maar vast, wel typisch dat meer dan de helft is gepakt en uiteindelijk nix / weinig bij zich blijken te hebben

kijk nou eens wat je zegt :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 18:00:
oeiiiii

voor het gevoel waren het er meer,

Misschien dit het VVK aantal, er was ook nog deurverkoop.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 juli 2007 om 18:01:
kijk nou eens wat je zegt

Lees het artikel eens, het is zowiezo best wel een krom artikel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juli 2007 om 18:00:
23.445 bezoekers

oeiiiii

lekker boeie als het nog drukker was geweest kon je amper uit j best gaan!! dus vond et wel prima zo!
eg super ver feessie!! net wakker uit me coma..