| Betreft: | evenement: Ground Zero Festival, zaterdag 7 juli 2007 om 21:00 |

hoop zelf op Promo
Ruffneck
wat maakt et uit wie er komt als hij/zij nog maar ff lekker de laaste energie uit je kan trekken met 1 korte dikke set!
Het is een `suprise` act,dus dat weet nog niemand wie er komt,dus wat je zegt slaat nergens op
Ik gok Imca marina
of de toppers
and maybe later a surprise performance from george michael
ze gaan egt niet langer door dan 7 uur het zit namelijk in de buurt van een woonwijk even een indicatie: ik woon ongeveer 10 kilometer ervan af en mijn ouders horen altijd het harde geluid
dus ik denk 6:30 - 7 suprise act (een live act)
het raakt echt niet uitverkocht iig
als je steeds snel het nummertje opbouwt en alleen de climax draait kan je in een half uur 3 kwartier een goede promo files set neer zetten daar ben ik van overthuigt
Het wordt Rob Gee met een hele dikke hardrock set
En vervolgens kunnen we fluitend nagenieten met een live vechtpartij zittend op de grond met een lekker koud biertje in de hand
het is bijna uitverkocht
het is bijna uitverkocht
nee ik niet, als je heel snel mixt kan je in een half uur misschien 10-15 files draaien, en zowiezo mixt promo niet echt heel snel..
volgens mij gaat het best goed met de voor verkoop!!!!
vorig jaar 6000 nu al bijna 15000 dus zo slecht gaat het helemaal niet!!!
waarom niet?
lenny dee komt helemaal uit de vs en die draait toch ook voor een half uur
ik denk dat iemand lenny dee komt vergezellen het laatste half uur, omdat hij zelf ook maar een half uurtje geboekt staat.
idd dat was echt een lachertje
draaien ze nog wel een plaat maar echt op een volume om bij te huilen
DJ Nosferatu was de suprise act,
samen met predator en partyraiser
nd het trouwens echt maf dat lenny dee dan 30 minuten draait en partyraiser en nosferatu 3x draaien en ook de tijd van pcp erbij kregen
Vind het nog steeds maf dat er met zulke harde en snelle muziek moet worden afgesloten
Dat niet alleen, hoeveel moeite is het nou om even te zeggen: "Hee jongens, dit was Ground Zero 2007! Bedankt dat jullie er zo'n mooi feestje van hebben gemaakt en have a safe trip home!"
Heb werkelijk nog nooit zo'n afsluiter meegemaakt, constant denk je oh nu komt ie, maar nee hoor...
Wat is dat trouwens met die PCP ?
Die gasten komen nooit opdagen als ze geboekt zijn... Defqon lieten ze het ook al afweten hoorde ik... en dat was niet de eerste keer!!
Dan ben je ff lekker bezig voor je fans...
er wordt gezegd dat het niet aan hun ligt.. ze worden vaak gebruikt als trekpleister zonder dat ze het zelf weten..laatste aanpassing 8 juli 2007 19:18
lijkt mij ook, anders zullen ze zich niet beschikbaar voor boekingen stellen
volgens mij was het unexist will eat your steak
Predator, Gizmo, Partyraiser en Nosferatu. Ze draaiden alleen wel super snel en hard, had ik niet verwacht van Gizmo en Predator.
Dat niet alleen, hoeveel moeite is het nou om even te zeggen: "Hee jongens, dit was Ground Zero 2007! Bedankt dat jullie er zo'n mooi feestje van hebben gemaakt en have a safe trip home!"
volgens mij was het unexist will eat your steak
maar sandy warez was beter
maar sandy warez was beter
hmmmm, die wilde ik zo graag zien, maar uiteindelijk niet geweest
Uitspraak van Dr. Struggle op zondag 8 juli 2007 om 10:56:
DJ Nosferatu was de suprise act,
samen met predator en partyraiser
Predator heeft er geen plaat opgelegd
Da TMC heeft ons als publiek nog laten omdraaien om een applaus voor onszelf te geven, want zonder ons geen feest is toch leuk joh!
En de allerlaatste plaat was qua volume misschien wat minder hard, so what? Heb je de platen daarvoor niet meegekregen ofzo?
Ik niet, ik vond het wel t3rr3ur
Je vind een film toch ook kut als er geen einde aan zit?
Nu ging ik naar huis met een gevoel alsof ik halverwege de avond naar huis was gegaan.
Wat minder hard? Ik kon niet eens horen wat er gedraaid werd toen ik wat verder naar achter stond zo zacht stond het volume toen
daarbij laatste plaat is een groot woord, laatste fragment was beter op zijn plaats geweest.
Snap je wat ik bedoel?
ben haar wel tegen gekomme en paar x was zij het ???
De echte gabber staat ook altijd vooraan
Wat kan jij zeiken zeg
Nee
Uitspraak van Jilly0705 loves the weekend op maandag 9 juli 2007 om 11:53:
Wat kan jij zeiken zeg
Ach, jij gelukkig niet, dat scheelt weer.
Maar als jij dat zeiken noemt, het is toch gewoon de waarheid of niet? Erg lang duurde dat stukje niet hoor.
Uitspraak van Jilly0705 loves the weekend op maandag 9 juli 2007 om 11:53:
Nee
Gelukkig.
'Jongens, als jullie deze niet kennen horen jullie hier niet te zijn' Geleihoofd... Wat n heerlijke herrie
En de allerlaatste plaat was qua volume misschien wat minder hard, so what? Heb je de platen daarvoor niet meegekregen ofzo?