Partyflock

Forumonderwerp · 958505
5530x bekeken
Waarschuw beheerder
ik krijg zaterdag meth,
is slecht spul hoorde ik,maar wil et toch proberen,,
mensen met ervaring..??:smoke:

Waarschuw beheerder
Nee geen zooi nodig :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop dat je er dood aan gaat (l) *kuch*

Met andere woorden: Ben je nou helemaal gek geworden? Niet doen joh.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pfiew! jij liever als ik :S
Waarschuw beheerder
wat een fotos die ene link..

lijkt me toch niet zon goed plan..:(

kan beter base roken,wat ik al deed:smoke:

wil er niet zo uit zien als op die fotos.....:)

Waarschuw beheerder
doe het ajb niet!!!!!!!!!!!!! het is echt klerezooi!!!!!!!!!!!! zorg dat je van iemand een beurt krijg zaterdag als het goed gebeurt word je higher dan met METH ...Hoop dat je verstandig bent en het niet doet...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 18:46:
kan beter base roken,wat ik al deed

das ook niet best mn jongen! Gewoon die joint succen, desnoods rook je er 50!

Waarschuw beheerder
Base is ook erg verstandig om te doen(NOT)...ik zou als ik jou was gewoon ff hulp gaan zoeken en zorgen dat je van al die toestand afkomt je heb echt hulp nodig....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van koezer op maandag 2 juli 2007 om 18:45:
pfiew! jij liever als ik

PFF idd!:jaja:
Heb je die filmpjes van mensen niet gezien van:"Ervoor en na de Meth"???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 18:48:
doe het ajb niet!!!!!!!!!!!!! het is echt klerezooi!!!!!!!!!!!!

:lol:
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
SOW GEK!

:lol: die foto's 8)

Beter doe je het niet (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 18:46:
wat een fotos die ene link..

lijkt me toch niet zon goed plan..

kan beter base roken,wat ik al deed

wil er niet zo uit zien als op die fotos.....

Watje
Waarschuw beheerder
donateur
Amerikaanse propaganda :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GieK op maandag 2 juli 2007 om 18:56:
SOW GEK!

die foto's

aah joh vet overdeven!!
Uitspraak van GieK op maandag 2 juli 2007 om 18:56:
Beter doe je het niet

tuurlijk wel gewoon doen!! laat ff weten hoe het was...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tin Tin ™ op maandag 2 juli 2007 om 18:49:
Heb je die filmpjes van mensen niet gezien van:"Ervoor en na de Meth"???

allemaal de schuld van de VS (y).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 juli 2007 om 19:01:
jezus zie deze dan en dat na een jaar

was sowieso al niet wat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:03:
Uitspraak van koos bananendoos op maandag 2 juli 2007 om 19:01:
jezus zie deze dan en dat na een jaar

was sowieso al niet wat

:roflol:

ja doe maar op! is even ongevaarlijk als basen!
hoogstens een beetje misselijk, is even verslavend als weedjes hoor :lol:

Waarschuw beheerder
Bij deze weet ik niet of ze mooier of lelijker is geworden van meth:lol:
[img width=800 height=503 cacheid=000e288c00287146ffdd23771a01f0e057]http://www.methawareness.org/images/faces/Faces_of_Meth_Esther.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:14:
Bij deze weet ik niet of ze mooier of lelijker is geworden van meth

ze ziet er in ieder geval wel gezonder uit!

Waarschuw beheerder
Met(h)amfetamine ('meth') is een amfetamine. Het heeft een extra methylgroep en werkt sterker dan "gewone" amfetamine. Metamfetamine werkt op het centrale zenuwstelsel. De gebruiker voelt zich tijdelijk onvermoeibaar en euforisch. Nadat de meth is uitgewerkt volgt een crash, de gebruiker voelt zich neerslachtig en moe.

Metamfetamine is verkrijgbaar in poedervorm, kristalvorm en basevorm. In het illegale circuit wordt metamfetamine meestal in de hydrochloride zout-vorm verkocht.

Er zijn verschillende medische toepassingen voor dit middel. Voorbeelden van gebruik zijn atleten, studenten of (straaljager)piloten die onder grote druk toch goed willen of moeten presteren. In de Tweede Wereldoorlog gebruikten beide zijden het middel. Ook in de recente conflicten in het Midden-Oosten wordt meth gebruikt door soldaten. Metamfetamine wordt ook gebruikt als vermageringsmiddel (omdat interesse in eten verloren gaat). Ook bij extreme vormen van ADHD en ADD wordt het gebruikt. Een merknaam voor metamfetamine is desoxyn.

Metamfetamine kan in hoge doseringen hersenschade veroorzaken, maar onduidelijk is nog of het in lage doseringen (zoals wanneer het toegepast wordt als medicijn) schade toebrengt. Negatieve effecten van gebruik komen vooral voort uit het gebrek aan slaap, zoals geirriteerd zijn, paranoia, slecht zien en waanbeelden. In heel extreme gevallen kan het ook de dood veroorzaken.

Metamfetamine kan zeer verslavend werken op sommige mensen. Een gebruiker kan ook in een vicieuze cirkel raken als hij zijn vermoeidheid door gebruik van methamfetamine probeert op te vangen

De werking berust op het beïnvloeden van de hoeveelheid dopamine in de hersenen.
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
meth is toch gewoon extra goeie pep?

Waarschuw beheerder
'Gewone' cocaïne wordt voornamelijk gesnoven. Door oplossen in water kan het ook in een ader worden geïnjecteerd. Cocaïne kan door een chemisch proces worden bewerkt tot 'crack' of 'basecoke'. Het roken van 'crack' of 'basecoke' wordt 'basen' genoemd. Bij het roken worden een waterpijp, een speciaal pijpje of folie gebruikt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:27:
Ook bij extreme vormen van ADHD en ADD wordt het gebruikt. Een merknaam voor metamfetamine is desoxyn.

Niet helemaal waar. Ritalin is precies hetzelfde. Zij het in een erg lage dosering. ahum volgende x maar beter googlen. Ritalin is Methylfenidraat, komt wel in de buurt toch.... :bloos:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op maandag 2 juli 2007 om 19:36:
Niet helemaal waar. Ritalin is precies hetzelfde. Zij het in een erg lage dosering. ahum volgende x maar beter googlen. Ritalin is Methylfenidraat, komt wel in de buurt toch....

Methylfenidaat is een aan amfetamine verwant indirect werkend sympathicomimeticum dat sinds het begin van de jaren zestig is geregistreerd. Overigens is het geen echte amfetamine zoals wel vaak wordt gezegd, het bevat niet de phenethylamine kern zoals de amfetamines, maar een piperidine-kern. Het valt als wekamine onder de Opiumwet. Methylfenidaat remt de heropname van dopamine en noradrenaline. Methylfenidaat is het werkzame bestanddeel van Concerta en Ritalin (Rilatine).
Waarschuw beheerder
heeft iemand er ook ervaring mee,dat wou ik eigenlijk wel weten..:P niet dat ik nou nog zoon behoefte aan heb,na al die fotos:(

:smoke: forlive
Waarschuw beheerder
mischein word ik er ook wel knapper op:P:)
Waarschuw beheerder
Meth is een zeer verslavende drug, die je moeilijk onder controle kan houden. De meeste mensen zijn na 1 keer gebruiken al verslaafd. Het is ook niet voor de niets de snelst verspreidende drugs epidemie van de wereld. Want niet alleen in Amerika zijn er veel verslaafden, het spreid zich ook uit naar Australie en ook in Azie is het zeer populair.
Zo populair zels dat werkgevers het verstrekken aan hun werknemers, zodat ze langer door kunnen werken. En dus meer geld in het laatje brengen. Wat voor de meeste werknemers een goede oplossing lijkt, omdat het een werelddeel is waar veel armoede heerst. Meth wordt daar "ÿaba" genoemd.
Meth is zo populair omdat iedereen het zelf kan maken, want alle ingrediënten zijn verkrijgbaar bij een drogisterij en het kost niet zoveel om te maken.

Mensen die verslaafd zijn of zijn geweest aan meth ondergaan een lichamelijke metamorfose, zo hebben ze vaak open zweren op hun lichaam, als gevolg van "meth kevers" ( door de meth begin je te hallucineren, waardoor je gaat denken dat er overal kevers over je heen lopen, die je weg moet krabben ---> gevolg open zweren). Maar ook een meth gebit ----> door vocht tekort en geen geld hebben of willen besteden aan een tandarts, rotten de tanden uit je mond.

Niet echt een fijne drug dus, maar goed, iedereen is vrij om te doen wat ie wil. Alleen zou ik het nooit doen.

Waarschuw beheerder
donateur
Beter mescaline (Y)
Waarschuw beheerder
Toevallig heb ik er vorige week zaterdag op discovery iets over gezien..

Maar 98 % van de methgebruikers vallen na behandeling terug in oude regime..

Respect voor die 2% :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:31:
'Gewone' cocaïne wordt voornamelijk gesnoven. Door oplossen in water kan het ook in een ader worden geïnjecteerd. Cocaïne kan door een chemisch proces worden bewerkt tot 'crack' of 'basecoke'. Het roken van 'crack' of 'basecoke' wordt 'basen' genoemd. Bij het roken worden een waterpijp, een speciaal pijpje of folie gebruikt.

krijg je gaten van in je longen toch.. sneller als bij roken? of is dat gelul?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nel.nl op maandag 2 juli 2007 om 20:21:
krijg je gaten van in je longen toch.. sneller als bij roken? of is dat gelul?

Dat is zeker geen gelul...maar van snuiven ga je ook niet echt beter ruiken..toch :p

Base is gewoon heel erg link para word je alles moet afgesloten zijn en je krijg een tik van ...een vriend van mij ging altijd al zijn rekeningen op alfabet doen en heel irri ook wat sommige hebben luister je hoor je wat ik zeg luister je...dat zijn nog maar een paar trekjes...oerkracht komt er ook los...cv op 30 ook al vallen de mussen dood van de dak..kan nog wel uren doorgaan maar ik laat het hier bij..

Waarschuw beheerder
zou t maar niet doen! waar je nie aan begint kan je ook nie aan verslaafd rake toch:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 18:59:
tuurlijk wel gewoon doen!! laat ff weten hoe het was...

Uitspraak van 8-bit Kid™ op maandag 2 juli 2007 om 19:00:
allemaal de schuld van de VS

:jaja:

Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 19:51:
mischein word ik er ook wel knapper op

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 20:35:
Dat is zeker geen gelul...maar van snuiven ga je ook niet echt beter ruiken..toch

Waarschuw beheerder
Goh allemaal meningen van mensen die het nooit gebruikt hebben.
Denk dat de nederlandse overheid deze propaganda ook over alle andere drugs op de buis moet brengen. Iedereen hier is wel erg goedgelovig!

Ik heb er geen ervaring mee, maar denk echt niet dat je meteen verslaafd bent en na een jaar onder de bulten en schrammen zit.

Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen. Hun anti coke en pott campagnes waren net zo.
Waarschuw beheerder
Fotos doen ook niets tegen de nicotine-rokers.
Daarnaast is alles mogelijk op internet de afgebeelde fotos kunnen net zo goed XTC junks zijn, of alcoholisten.
Trouwens zonder ziektekosten verzekering zie je er ook zo uit.

Meth is net zoals heroine en speed, lekker verslavend harstikke ongezond. Vooral als je flink doorspuit en niet naar de kapper gaat komt alles goed.

Alles wat uit Amerika komt is bullshit, LSD daar zou je van dood gaan etc etc.

Laat hem lekker even wat Christal nemen, nog 1 tippie ?

Nooit die zooi basen, niets basen, gewoon opvreten indien mogelijk en genieten.

Succes der Lutser

Waarschuw beheerder
dus het is ook al op de nederlandse markt, jammer maar was te verwachten.
Waarschuw beheerder
Als je dan toch al van plan bent om het te gaan proberen, wat zouden de eventuele ervaringen van medepf-ers er dan nog toe doen?

Sterkte..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 22:34:
Het grote probleem is gewoon dat het te makkelijk te maken is

Blikbaar met gewone Vicks hoestpastilles. Was vorige week nog docu op National Geographic. Erg Amerikaans dat wel maar redelijk boeiend...
Waarschuw beheerder
Angeldust is er ook al jaren ik heb het nog nooit gezien.

Nu is dit er weer .. we wachten het af, een tripreport zou wel erg fijn zijn. Ook als het niet leuk was.

Lutser
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:44:
Uitspraak van Kleuzzz op maandag 2 juli 2007 om 19:36:
Niet helemaal waar. Ritalin is precies hetzelfde. Zij het in een erg lage dosering. ahum volgende x maar beter googlen. Ritalin is Methylfenidraat, komt wel in de buurt toch....

Methylfenidaat is een aan amfetamine verwant indirect werkend sympathicomimeticum dat sinds het begin van de jaren zestig is geregistreerd. Overigens is het geen echte amfetamine zoals wel vaak wordt gezegd, het bevat niet de phenethylamine kern zoals de amfetamines, maar een piperidine-kern. Het valt als wekamine onder de Opiumwet. Methylfenidaat remt de heropname van dopamine en noradrenaline. Methylfenidaat is het werkzame bestanddeel van Concerta en Ritalin (Rilatine).

Thnx

Waarschuw beheerder
W8 ff hoor...

Hebben we het over Chrystal Meth (die gevaarlijke drugs in amerika) of over methaphetamine ? Of is dat hetzelfde :x
Waarschuw beheerder
Methamphetamine (methylamphetamine or desoxyephedrine), popularly shortened to meth, is a psychostimulant drug. It is prescribed for attention-deficit hyperactivity disorder or narcolepsy under the brand name Desoxyn. It is also used illegally for recreational purposes. "Crystal meth" refers to the crystalline, smokeable form of the drug and is not used for the drug in pill or powdered form.

Methamphetamine acts as a dopaminergic and adrenergic reuptake inhibitor and as a sympathomimetic. Since it stimulates the mesolimbic reward pathway, causing euphoria and excitement, it is prone to abuse and addiction. Methamphetamine rapidly enters the brain and triggers a cascading release of norepinephrine, dopamine and serotonin. Users may become obsessed or perform repetitive tasks such as cleaning, hand-washing, or assembling and disassembling objects. Withdrawal is characterized by excessive sleeping, eating and depression-like symptoms, often accompanied by anxiety and drug-craving.[2] Users of methamphetamine often take one or more benzodiazepines as a means of "coming down".

Bron:http://en.wikipedia.org/wiki/Methamphetamine

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 23:36:
Of is dat hetzelfde

:yes:

Bij deze weet ik niet of ze mooier of lelijker is geworden van meth:lol:

die is er toch op vooruit gegaan of ligt het aan mij :p

Waarschuw beheerder
lekker zelf weten als je snel kapot wil vooral doen

veel sucses ermee
Waarschuw beheerder
+1
donateur
patatje meth altijd lekker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kleuzzz²³ op maandag 2 juli 2007 om 23:15:
Blikbaar met gewone Vicks hoestpastilles. Was vorige week nog docu op National Geographic. Erg Amerikaans dat wel maar redelijk boeiend...

Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden.
Waarschuw beheerder
Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen

En dat zou voor Nederland niet gelden? Als je het in Amerika makkelijk kan maken, dan kan het in Nederland toch ook? Dus zou je er hier op een duur toch ook makkelijk aan kunnen komen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:10:
Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden

hmmmm met de "juiste" connecties valt over al aan te komen, dus ook aan efidrine....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:10:
Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden.

Als jij goed oplet zul je zien dat het in sommige winkels gewoon verkocht word ;)
Waarschuw beheerder
donateur
anders word jij ff verslaafd, :loser:

Waarschuw beheerder
Mensen maken zig wel erg snel druk hier :o
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor :no:
hij vraagt om ervaring..heb ik niet, meeste slimme mensen denk ik niet.
dus tja, probeer het lekker zou ik zeggen (Y)
goed feessie :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shoppie ;) op dinsdag 3 juli 2007 om 11:49:
En dat zou voor Nederland niet gelden? Als je het in Amerika makkelijk kan maken, dan kan het in Nederland toch ook? Dus zou je er hier op een duur toch ook makkelijk aan kunnen komen?

Uitspraak van Shoppie ;) op dinsdag 3 juli 2007 om 11:49:
hmmmm met de "juiste" connecties valt over al aan te komen, dus ook aan efidrine....

Genoeg andere drugs hier slimmerik

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 12:19:
Als jij goed oplet zul je zien dat het in sommige winkels gewoon verkocht word

Efedrine is al een aantal jaar verboden in nederland ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 20:35:
Base is gewoon heel erg link para word je alles moet afgesloten zijn en je krijg een tik van

Er bestaat geen base van Meth, het hci zout wordt gewoon gerookt (al dan niet in de vorm van kristallen)

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 23:06:
dus het is ook al op de nederlandse markt, jammer maar was te verwachten.

Het meeste wat verkocht wordt als speed is verkapte methamphetamine of dextro amphetamine
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 12:19:
Als jij goed oplet zul je zien dat het in sommige winkels gewoon verkocht word

in België wel, onder de naam Alfavit. Kost maar een paar euro.
Waarschuw beheerder
donateur
xtc kan je in van die toeristen shops kopen in a'dam, dus tja kijk er niet vreemd van op.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy op dinsdag 3 juli 2007 om 16:13:
in België wel, onder de naam Alfavit. Kost maar een paar euro.

Dat is toch al sinds 2005 uit de handel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scally op dinsdag 3 juli 2007 om 18:22:
Dat is toch al sinds 2005 uit de handel?

dan loop ik op achter :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 13:45:
Mensen maken zig wel erg snel druk hier :o

die amerikaanse antidrugspropaganda met die nepfoto's en verhalen werkt dus goed, de helft hier is zo dom om erin te trappen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 08:12:
die amerikaanse antidrugspropaganda met die nepfoto's en verhalen werkt dus goed, de helft hier is zo dom om erin te trappen :/

lol idd. Beetje 't zelfde als met die anti wiet filmpjes van vroeger, dat je er helemaal gek van werd en van gebouwen sprong enzo.

Je ziet meteen op die plaatjes linksonder al dat die foto's van de regering komen, de amerikaanse regering nog wel. De amerikaanse regering staat er nou niet om bekend echt eerlijk te zijn richting haar burgers en al helemaal niet wat betreft drugs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:21:
:X of ben ik de enige die dat niet weet?

jep

google it...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 09:27:
De amerikaanse regering staat er nou niet om bekend echt eerlijk te zijn richting haar burgers en al helemaal niet wat betreft drugs.

hehe

Net als de cia, komt nu naarbuiten wat altijd al bekent was, dat ze onvermoedende personen lsd hebben gevoert

heil amerika
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van T@mmie op dinsdag 3 juli 2007 om 18:03:
xtc kan je in van die toeristen shops kopen in a'dam, dus tja kijk er niet vreemd van op.

sjah, en de paus is heilig aan satan

Waarschuw beheerder
Pffffffff, volgens mij valt de verslavingskans reuze mee. dat er in Amerika zoveel meth junkies zijn komt omdat dit door veel mensen wordt gebruikt. En hoe meer mensen een bepaalde drug gebruiken, hoe meer verslaafden er zijn aan dat middel. Et zelfde als met coke en gewone pep. Je hebt ook best vaak gewoon meth als pep. Dus ik zie het probleem nou niet.
Waarschuw beheerder
ken ook mensen die meth hebben gebruikt.zijn ook niet verslaafd.al dat prpoganda komt uit amerika...dus dat moet je zowiezo niet serieus nemen.
als je daar blowt ben je al drugsverslaafd :s

meth is best een bekende partydrugs in canada en amerika en australie. wat ik ervan hoorde dat je gaat hallucineren en dat je best lang wakker blijft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 4 juli 2007 om 11:52:
wat ik ervan hoorde dat je gaat hallucineren en dat je best lang wakker blijft.

Dat doe je met alles als je te lang wakker blijft

Waarschuw beheerder
zijn er hier mensen die het al gebruikt hebben en uit eigen ervaring spreken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 16:08:
Genoeg andere drugs hier slimmerik

ja en in Amerika niet zeker??? Slimmerik ;) (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shoppie ;) op woensdag 4 juli 2007 om 12:34:
ja en in Amerika niet zeker??? Slimmerik

XTC Coke etc etc zijn in Amerika niet zo makkelijk te verkijgen als in nederland, en de prijzen liggen er ook stukken hoger.
Waarschuw beheerder
Coke is over het algemeen net zo duur in de VS. Een 8-Ball (3.5 gram)kost ongeveer 150 dollar in NYC

In Colombia betaal je 2 dollar :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 17:31:
XTC Coke etc etc zijn in Amerika niet zo makkelijk te verkijgen als in nederland, en de prijzen liggen er ook stukken hoger

daar zit wel wat in, maar toch is het gewoon niet verstandig om aan meth te beginnen...
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij weten de helft van de mensen niet eens wat het is en wat het doet.
Meth is amfetamine, alleen dan met een -N methyl groep eraan, je kan ook zeggen meth is (pseudo)ephedrine zonder de OH groep...

Meth is qua uitwerking euforischer dan speed en intenser.
Meth wordt in de USA als medicijn DESOXYN verstrekt daar hoor je niets over :vaag: al die filmpjes en foto's van zwaar verlepte mensen, dat zijn dus de exces-gevallen zoals je die ook hebt bij cocaine, heroine en speedgebruikers. de mensen hier oordelen zonder dat ze echt weten waar ze het over hebben...
(pseudo)Ephedrine wordt als anti-astma medicijn gebruikt en tegen (neus)verkoudheid....
Waarschuw beheerder
donateur

ze is tenminste wat afgevallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:27:
(zoals wanneer het toegepast wordt als medicijn)

hahaha jah my ass die troep word in een uur gemaakt :S allemaal chemise rommel zit derin. ik heb foto;s gezien was iemand aan meth die heeft zn eigen buik opengesneden en zn ingewanden eruit getrokken :vaag: zalt nie probere
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 5 juli 2007 om 18:45:
volgens mij weten de helft van de mensen niet eens wat het is en wat het doet.
Meth is amfetamine, alleen dan met een -N methyl groep eraan, je kan ook zeggen meth is (pseudo)ephedrine zonder de OH groep...

Meth is qua uitwerking euforischer dan speed en intenser.
Meth wordt in de USA als medicijn DESOXYN verstrekt daar hoor je niets over :vaag: al die filmpjes en foto's van zwaar verlepte mensen, dat zijn dus de exces-gevallen zoals je die ook hebt bij cocaine, heroine en speedgebruikers. de mensen hier oordelen zonder dat ze echt weten waar ze het over hebben...
(pseudo)Ephedrine wordt als anti-astma medicijn gebruikt en tegen (neus)verkoudheid....

Ehm, het verschil zit em in het feit dat Desoxyn maar 5mg methylmethamphetamine bevat en dat verslaafden het per grammen tegelijk halen. Het is dus weldegelijk de, tot nu toe, meest verslavende drug en is bovendien zeer makkelijk te produceren.

Die zwaar verlepte mensen zijn trouwens ook geen grap. Ik ken mensen die al jaren coke gebruiken en blowen, of al jarenlang van alles wat gebruiken, en er prima uitzien. Maar bij verschillende onafhankelijke documentaires zie je mensen die van het ene jaar op het andere jaar echt totaal zijn veranderd. Komt door de methyl-groep die eraan vastzit. Die zorgt ervoor dat de drug gemakkelijk langs de bloedbreinbarriere komt, die normaal voorkomt (zoals bij normale afmetamine) dat een drug gemakkelijk bij de hersenen komt, waardoor de rush heftiger wordt en de kans op verslaving groter. Doordat mensen helemaal opgaan in de drug, vergeten ze zichzelf (want het wordt namelijk: live your live, or live the drug). Tanden poetsen, genoeg drinken, wassen en dergelijke dingen worden vaak nagelaten en dat zie je terug aan hun uiterlijk.

In de VS wordt het misschien overschat, maar je moet het zeker niet onderschatten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Goh allemaal meningen van mensen die het nooit gebruikt hebben.
Denk dat de nederlandse overheid deze propaganda ook over alle andere drugs op de buis moet brengen. Iedereen hier is wel erg goedgelovig!

Ik heb er geen ervaring mee, maar denk echt niet dat je meteen verslaafd bent en na een jaar onder de bulten en schrammen zit.

Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen. Hun anti coke en pott campagnes waren net zo.

zo toch nog een beetje wijsheid hierzo :respect:,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 18:38:
mensen met ervaring..??

ja, de ice junkies die ieder dag buiten mijn werk lopen, tegen hun eigen en iedereen die er voorbij loopt agressief te schreeuwen (Y)

Waarschuw beheerder
Ophalen en Meth nemen! :D

Waarschuw beheerder
ik krijg zaterdag meth,
mensen met ervaring..??

Nou als je al die enge foto's ziet..
dan durf je al niet meer...
Waarschuw beheerder

Herbal xtc ja, oftewel stackers..

En heb je nu onderhand die meth al op? we wachten op een ervaringsdeskundige..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De Kartoffelsalade niet vergeten:smoke:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MasterGuido op zaterdag 7 juli 2007 om 10:59:
we wachten op een ervaringsdeskundige..

4 dagen lang actief en Suuuuuuper vrolijk...en daarna voel je je 2 dagen lang een depressieve parkinsonpatient.

gewoon speed++ en niks anders.

edit: en door dat gebrek aan slaap zie je ook wel wat rare dingen en ging ik op een gegeven moment ook stemmen horen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik krijg zaterdag meth,

zou het nie doen als ik jou was ,, tijdje trg was er op discovery een stukje over die kk zooi en je wil nie weten hoe kk lelijk je ervan word majah eigen keus hea ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ekster op zaterdag 7 juli 2007 om 18:29:
discovery

en alles wat ze op discovery zeggen is waar! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
xtc kan je in van die toeristen shops kopen in a'dam, dus tja kijk er niet vreemd van op

:roflol: groen als gras...
Waarschuw beheerder
die kartoffel salade niet vergeten!! hahahaha

laat em dat mr roken,verslaafde is het!!! meer niet....

Waarschuw beheerder
ik krijg zaterdag meth,
mensen met ervaring..??:smoke:

miss moet je maar die aflevering opzoeken op youtube van oprah winfrey..:) daar zijn heel wat mensen langsgeweest met hun (alleen maar nare) ervaringen met meth:) binnenkort sta jij ook in een afkickcentrum ingeschreve:S of ben je dood kan ook natuurlijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 15:23:
ging ik op een gegeven moment ook stemmen horen

Daar heb ik wel vaker last van..
en tja meth, lijkt me gewoon rotzooi
Waarschuw beheerder
zo ongelovelijk slecht is meth niet als je je maar een beetje kan beheersen (en een beetje slecht is bijna alles wel zolang je maar lol hebt)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelle... op maandag 9 juli 2007 om 14:45:
zo ongelovelijk slecht is meth niet als je je maar een beetje kan beheersen (en een beetje slecht is bijna alles wel zolang je maar lol hebt)

Is waar. Die horrorverhalen uit Amerika zijn wel wat overtrokken. Het is slecht voor je, maar als je er goed mee om kan gaan, kun je het best wel een keer proberen.

Waarschuw beheerder
Meth zelf? Want in Amerika gaat hem om Crystal meth.

Meth zelf zit in meer drugs dan je denkt.

MDMA (3,4-methyleen.dioxy.METH.amfetamine).

Met(h)amfetamine ('meth') is een amfetamine.

Crystal Meth:

[img width=480 height=328 cacheid=000e32fe00288a4f0cc2a5641a01f37c0c]http://www.neatorama.com/images/2006-04/faces-of-meth.jpg[/img]

Op google kan je nog meer plaatjes vinden van mensen die het lang gebruikt hebben.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat die junks nou al hun geld uitgeven aan MethAmp, dat ze geen geld meer overhebben voor hygiene enzo, tja....dan krijg je dit.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 juli 2007 om 18:54:

:roflol: sorry dat ik je uitlach

er zit geen METHamp in MDMA mensen , er zit een methylamp groep in de mdma molecule.....

Methapm=100% methamp molecule
mdma=100% mdma molecule

get educated
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tja, dat krijg je als onwetende zieltjes anti-drug propaganda gaan aanhalen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kinderachtig laat mensen doen wa ze zelf willen. als ze da willen vattuh dan vattuh ze dat. dan steek ik nu een joint aan en neem een lekkere lijn pep.
Waarschuw beheerder
Bah bah dat is echt rommel...

Waarschuw beheerder
Retteketet naar beter meth!

Waarschuw beheerder

Zucht,...
Waarschuw beheerder
:P:P doen gewoon..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 18:35:
en alles wat ze op discovery zeggen is waar!

jaah dat wel jaah .. ze lieten zelfs foto's van mense zien hoe ze ervoor uitzagen en erna
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardstyle c-tje op donderdag 12 juli 2007 om 18:18:
wat kan er nou gebeuren?!

ga het gebruike dan ;) je merk het vanzelf wel wat er gebeurt..!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 juli 2007 om 19:47:
miss moet je maar die aflevering opzoeken op youtube van oprah winfrey.. daar zijn heel wat mensen langsgeweest met hun (alleen maar nare) ervaringen met meth binnenkort sta jij ook in een afkickcentrum ingeschreve of ben je dood kan ook natuurlijk...

Ik heb het ook gezien ja, was best ziek!
Waarschuw beheerder
nee geen ervaring mee!!
maar dat spul spul is pas eg rotzooi!!!
Waarschuw beheerder
weet niet of et rotzzoi kan er pas ober oordelen als ik je het hebt gehad..

vorige heb ik niet kunnen krijgen..word nu einde van de maand:D
Waarschuw beheerder
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. morgen middag krijg ik methh,eindelijk na lang wachten:smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ekster op vrijdag 20 juli 2007 om 13:44:
ze lieten zelfs foto's van mense zien hoe ze ervoor uitzagen en erna

als ik een foto van iemand maak met make-up en daarna 1 als ze net uit bed komen met een felle lamp erop gericht heb je hetzelfde resultaat :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op vrijdag 3 augustus 2007 om 12:42:
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. morgen middag krijg ik methh,eindelijk na lang wachten

ben benieuwd! ga t zelf noooit doen. niet eens aan denken maar ben wel benieuwd naar een gebruikerservaring.
Waarschuw beheerder
In Azie noemen ze 't Ice, gek spul.

Geen shit voor ammateurs.
Ken 'iemand' die is er 4 dagen aan gegaan en kwam er als een ander persoontje uit. Kon er gewoon niet van afblijven.
Heeft trouwens wel genoten van die 4 daagjes b)
Waarschuw beheerder
Volgens mij heet het daar yaba?

Waarschuw beheerder
rot toch op jong aandachtstrekker, jij probeerd nogal al wat of niet

Waarschuw beheerder
laat morgen maar weten hoe het gegaan is, stumpie

Waarschuw beheerder
als je het uberhaupt al gaat gebruiken. Of heb je laats op sbs6 die documentaire gezien, en denk je nu dat je er ook aan zit?

Waarschuw beheerder
nah geef eens antwoord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ioH op vrijdag 3 augustus 2007 om 20:10:
Volgens mij heet het daar yaba?

Ook ja, maar in Maleisie en Thailand ook wel Red Bull en Ice.
Zit trouwens, net als hier met de Speed, behoorlijk wat verschil in de kwaliteit. Van goede Meth ga je makelijk 4, 5, 6, 7, 8, ... dagen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 20:29:
rot toch op jong aandachtstrekker, jij probeerd nogal al wat of niet

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 20:40:
laat morgen maar weten hoe het gegaan is, stumpie

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 20:41:
als je het uberhaupt al gaat gebruiken. Of heb je laats op sbs6 die documentaire gezien, en denk je nu dat je er ook aan zit?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 augustus 2007 om 20:59:
nah geef eens antwoord

www.eenschizofreenisnooitalleen.com

volgens mij zit JIJ aan de meth!! je lult slap, en je lult tegen jezelf oelewapper
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. Easy op vrijdag 3 augustus 2007 om 21:24:
Van goede Meth ga je makelijk 4, 5, 6, 7, 8, ... dagen

zonder slaap?:O

Waarschuw beheerder
het gevoel van meth is inpreciepe hetzelfde als speed... Maar dan in mindere mate.. en in speed zit meer rommel..
En die foto's/filmpjes met before and after zijn trouwens nep... Naja.. bijna allemaal.. mooi opgezet door de politie..

Maar toch zou ik uitkijken met dat spul;)
Waarschuw beheerder
Op google kan je nog meer plaatjes vinden van mensen die het lang gebruikt hebben.laatste aanpassing 11 juli 2007 18:59

Wou net zeggen, gewoon best die meth haha NOT
Waarschuw beheerder
Uitspraak van de ekster op zaterdag 7 juli 2007 om 18:29:
tijdje trg was er op discovery een stukje over die kk zooi en je wil nie weten hoe kk lelijk je ervan word

Ja ik heb et gezien :rot:
Waarschuw beheerder
Heb weleens op sbs6 gezien wat voor zooi daar allemaal in gaat..
Daar wordt je niet echt vrolijk van kan ik je vertellen.
Er zitten bv. stoffen van batterijen in en amoniac enz.
Maar gewoon lekker doen joh als je je leven beu bent.

Waarschuw beheerder

als je geen verstand van chemie hebt, ga dan niet van zulke onzin posten (y)

en tis erg verontrustend hoe mensen gemanipuleerd kunnen worden door de tv en de overheid :no: mensen met geen enkele ervaring weten precies wat er met je gebeurd, hoe slecht het wel niet is en bla bla. Tis gewoon een potentere amfetamine, normale speed ga je toch ook niet meteen dood aan :/

Uitspraak van Fpm op zaterdag 4 augustus 2007 om 19:24:

bullshit. amfetamine bestaat niet uit stoffen, het IS de stof. Vast wel eens salmiakdrop op? salmiak is niets minder dan ammoniak en zoutzuur met elkaar laten reageren. Dus nogmaals: als je geen verstand van chemie hebt, praat dan ook geen onzin (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 augustus 2007 om 19:44:
bullshit. amfetamine bestaat niet uit stoffen, het IS de stof. Vast wel eens salmiakdrop op? salmiak is niets minder dan ammoniak en zoutzuur met elkaar laten reageren. Dus nogmaals: als je geen verstand van chemie hebt, praat dan ook geen onzin (y)

lol:wie zal het t eerst geproeft hebben...
mensen met geen enkele ervaring weten precies wat er met je gebeurd

je moet er ook rekening mee houden dat iedereen tering-dom is.
Waarschuw beheerder
bullshit. amfetamine bestaat niet uit stoffen, het IS de stof. Vast wel eens salmiakdrop op? salmiak is niets minder dan ammoniak en zoutzuur met elkaar laten reageren. Dus nogmaals: als je geen verstand van chemie hebt, praat dan ook geen onzin

We hebben het toch over chrystal meth en niet over amfetamine of wel dan? crystal meth is een soort die valt onder de amfetamine. En je weet zelf ook wel dat het nooit puur is en dat er allerlei rotzooi bij wordt gegooid;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Chrystal Meth = instant death.....! Als je tenminste krijgt waar je voor betaald..... :) Ik begin er cker nooit aan.

Waarschuw beheerder
dat doe je toch niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wietze Young op zondag 5 augustus 2007 om 06:06:
Chrystal Meth = instant death

kan je mij daar een verklaring voor geven zonder de woorden "TV" en "Oprah" te gebruiken?
Waarschuw beheerder
Meth is troep :O. Ik ken iemand uit Den Haag die dat verkoopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 augustus 2007 om 14:56:
kan je mij daar een verklaring voor geven zonder de woorden "TV" en "Oprah" te gebruiken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wietze Young op zondag 5 augustus 2007 om 06:06:
Chrystal Meth = instant death.....! Als je tenminste krijgt waar je voor betaald..... Ik begin er cker nooit aan.

valt best mee..net als alle andere drugs moet je het gewoon niet misbruiken..ik ken een paar gasten die het gebruiken en zien er nog goed uit .en functioneren ook normaal.
Waarschuw beheerder
Krijgen we nog te horen hoe t is of ben je overleden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op maandag 6 augustus 2007 om 13:20:
en functioneren ook normaal.

mag ik dit ook, heb nl nog nooit gefunctioneerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. Easy op dinsdag 7 augustus 2007 om 09:08:
mag ik dit ook, heb nl nog nooit gefunctioneerd

ik zou eerst ff bij je ouders aankloppen wat er mis ging :p

Artiest Dimão
Waarschuw beheerder
donateur
geen ervaring mee..maar heb er een x een reportage over gezien..dat spul is super verslavend en t word ook wel onder andere namen verkocht als speed..
Waarschuw beheerder
Hey opener als het goed is sta je nu strak van de meth zeg is: hoe is het nou?

Waarschuw beheerder
waarschijnlijk is hij aan het genieten nou dus heeft hij iets beters te doen dan op partyflock zitten nou :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 14:14:
waarschijnlijk is hij aan het genieten nou dus heeft hij iets beters te doen dan op partyflock zitten nou :lol:

als hij het zaterdag genomen heeft is nou nog wel leip ja...

ik nam 1 mini sleutelpuntje en was ook t/m woensdag aan de gang.
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=AiameNdfb7Y

lekker spul...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ MorienteZ op donderdag 9 augustus 2007 om 09:12:

lekker spul...

bedankt voor het relativeren van het gevaar van meth, zo te zien waren het allemaal al van die disfunctional retard rednecks...dank u.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 augustus 2007 om 17:06:
ik nam 1 mini sleutelpuntje en was ook t/m woensdag aan de gang.

lijkt me nogal sterk..
Waarschuw beheerder
gozah?? ga je lekkah hard??

Waarschuw beheerder
heb er iets van gezien op tv.. eens je eraan zit blijf je eraan :yes:
wil het ook niet proberen ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
EEY!!! nou moet het toch wel eens uitgewerkt zijn? komop vertel het ons hoe is het wat voelje...

Of heb je nog een btj genomen om de dip weer op te vullen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Erik:bier: op zondag 12 augustus 2007 om 03:07:
Of heb je nog een btj genomen om de dip weer op te vullen:P

:lol: zou best kunnen ja...die downer daarna...pfffffff, niet normaal meer. was ff echt goed depri :s
ook best moeilijk om niet gewoon nog wat te nemen om dat uberklotegevoel over te laten gaan...denk ook wel dat daar het probleem ligt, je zoo kut voelen dat je nog wat neemt..cirkel cirkel..

Waarschuw beheerder
Vraag waar ik nou niet echt een antwoord op heb kunnen vinden...

Is Meth nou hetzelfde als amphetamine/speed????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 08:32:
Vraag waar ik nou niet echt een antwoord op heb kunnen vinden...

Als je goed zoekt in dit forum zie je van niet.
maar euh gemak dient te worden gerespecteerd, dus NEE
Waarschuw beheerder
heeuu ja ben ik weer na 2weken..:p...

wat een ervaring de eerste keer meth,
niet best..

dikke klap voor me kop en vol energie..

wel dag later goed verott en moe.. had toen wel zin in nieuwe maar jah dat was er niet..
heb me er toen sterk overheen gezet.

denk niet dat ik het nog een keer doe,was leuk voor deze ene keer..

dit was mijn ervarin met meth.
Waarschuw beheerder
Was da alles?:/
Waarschuw beheerder
ja is dat alles stoomer!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=420 height=300 cacheid=000e55110028dd51233dc7a61a01fc98a8]http://www.totallychoice.com/wp-content/uploads/2007/01/meth.jpg[/img]

veel plezier zou ik zeggen
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Schatje vs. Boefje Tamara o:) op woensdag 11 juli 2007 om 18:54:

als je geen verstand van chemie hebt, ga dan niet van zulke onzin posten

en tis erg verontrustend hoe mensen gemanipuleerd kunnen worden door de tv en de overheid mensen met geen enkele ervaring weten precies wat er met je gebeurd, hoe slecht het wel niet is en bla bla. Tis gewoon een potentere amfetamine, normale speed ga je toch ook niet meteen dood aan

Uitspraak van Fpm op zaterdag 4 augustus 2007 om 19:24:

bullshit. amfetamine bestaat niet uit stoffen, het IS de stof. Vast wel eens salmiakdrop op? salmiak is niets minder dan ammoniak en zoutzuur met elkaar laten reageren. Dus nogmaals: als je geen verstand van chemie hebt, praat dan ook geen onzin

OHHH weer een waar bloedbad :D, prachtig crispy heeft er gewoon kennis van wat je van weinig anderen hier echt kan zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djerk op donderdag 16 augustus 2007 om 14:19:
prachtig crispy heeft er gewoon kennis van wat je van weinig anderen hier echt kan zeggen

Leeftijd: 19

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Meth is cool B)
Waarschuw beheerder
knakker je bent 10 maanden ouder... gapert en hoor je mij zeggen dat ik er verstand van heb? ik vindt het prachtig hoe hij elk fabeltje wegveegt van pf. en er zijn gewoon weinig lui hier op pf die het zo exact weten... dus beetje jammer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Djerk op donderdag 16 augustus 2007 om 14:37:
knakker je bent 10 maanden ouder..

dus wel 10maanden meer respect eh :9

Uitspraak van Djerk op donderdag 16 augustus 2007 om 14:37:
dus beetje jammer.

ik vind het juist mooi dat jij hun komt uitleggen B)
Waarschuw beheerder
ahhh dus dan was het een aanvulling... dan begraaf ik de strijdbijl ;)

Waarschuw beheerder
Ga maar flink aan de Meth :x
Zullen je ouders blij mee zijn:P

Waarschuw beheerder
+1
volgens mij heeft 99% hier z'n mening gebaseerd op de oprah winfrey aflevering. Er waren als ik me goed herinner 2 gasten; een dochter van zo'n moeder die er ook aan ging, en een bareback homo. Die dochter was een superlekker wijf, had zo voor model door kunnen gaan. Die bareback homo zag er, voor zover ik dat als hetero kan beoordelen, ook niet verkeerd uit.. Ze leken iig in de verste verte NIET op die belachelijke faces of meth foto's!! ow en ze waren toch zooo verslaafd.. (uiteraard zijn ze er door god van afgekomen, god blessed them :kotssmiley: ) En toch trappen mensen nog steeds in dat soort anti-drugs propaganda :frusty: ik kan precies zulke foto's maken van koffie, tabak of desnoods soepstengels! Kortom: wees es niet zo oppervlakkig, en als je dan toch wil meepraten verdiep je dan eens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 08:32:

tis een soort amfetamine, met ook nog tripeffecten. Chemisch gezien is het een amfetamine/speed ja, maar de meth-vorm is rookbaar en een stuk potenter (minder nodig)

Waarschuw beheerder
Die amerikanen zijn gewoon een stelletje chauvinisten!
Alle acties die ik maak met drugs op komt door mijzelf, niet door de drugs. Ik ben voor al die acties zelf verantwoordelijk. In amerika is het precies andersom, daar doet de drug allemaal rare dingen met je en zijn ze zoganaamd ontoerekeningsvatbaar. Die domme amerikanen moeten eens in gaan zien dat ze een hoop gestoorde burgers hebben rondlopen en dat komt niet door de drugs, maar door alle andere maatschappelijke gebreken (armoede, te hoge verwachtingen van jongeren etc).
Nederland zal waarschijnlijk het grootste drugs consumptie land ter wereld zijn, maar ik zie daar nergens de problemen van. Kanslozen hou je overal.
Waarschuw beheerder
Ik heb wel eens een tv programma gezien op MTV over cristal meth verslaafden, in USA ofcourse. Het was echt schrikbarend!!! Ik denk als je dat gezien had dat je niet eens ervaringen meer hoeft te weten van mensen... Zo afstotelijk is het allemaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Barby op donderdag 16 augustus 2007 om 19:30:
Ik heb wel eens een tv programma gezien op MTV over cristal meth verslaafden, in USA ofcourse. Het was echt schrikbarend!!! Ik denk als je dat gezien had dat je niet eens ervaringen meer hoeft te weten van mensen... Zo afstotelijk is het allemaal.

jah maar dat willen ze juist ze willen het afschrikken en tegenwoordig is er niets wat je niet kan laten lijken.. Bedoel iemand die een beetje kan fotoshoppen kan van jou ook een meth verslaafde maken. En voor die filmpjes spotjes en foto's zoeken ze natuurlijk ook de lelijkste op...

Waarschuw beheerder
Barbie zulke dingen niet snappen...

Waarschuw beheerder
donateur
Gi'mé Heavy Meth!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 17:39:
chauvinisten

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 16:27:
volgens mij heeft 99% hier z'n mening gebaseerd op de oprah winfrey aflevering....................Kortom: wees es niet zo oppervlakkig, en als je dan toch wil meepraten verdiep je dan eens!

3 uurlater...
Uitspraak van Barby op donderdag 16 augustus 2007 om 19:30:

:lol:
Waarschuw beheerder

PURE fake,dat is van die amerikaanse war on drugs commercial shit,

Waarschuw beheerder

vreselijk dom dit:/
ik zal het nog eens uitleggen met het pindakaas-verhaal :P

in pindakaas zit ook het woord kaas en er zit ook geen kaas in, de `kaas´ geeft slechts de vorm aan.. net zoals bij mdma geeft het alleen maar de molecuulstructuur aan..

(het is misschien beetje moeilijk uitgelegd maar was moeilijk om te vergelijken met voorbeeldje ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 16:31:
tis een soort amfetamine, met ook nog tripeffecten. Chemisch gezien is het een amfetamine/speed ja, maar de meth-vorm is rookbaar en een stuk potenter (minder nodig)

Roken is minder kopen!
Waarschuw beheerder
nou zou je af en toe willen reageren want ben best beniuwd in hoeveel tijd jij erf zwaar aan zit

want eerst zei jed ik doen het niet meer

en nu zeg je straks weer genieten

nou nou ben beniewd

Waarschuw beheerder
Meth zonder jas ga ik altijd na buite
Waarschuw beheerder
ik lach me nog altijd kapot als ik deze foto zie :D
[img width=283 height=176 cacheid=000e5c0a0028f13734ef78471a01fef17f]http://blogvecindad.com/imagenes/2007/01/meth4.jpg[/img]

EDIT
:Godver de godver nou werkt ie niet meer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gewoon doorgaan Tog hehe
Waarschuw beheerder
he daar ben ik weer!!!!!!! de scampie..:P

vandaag weer neiuw spul opgehaald,helemaal losss hier achter pf met de pijp op me lippie..smulleuhhhhh...:$

meer info persoonlijk berichie.:P:P

Waarschuw beheerder
Geef een reportje over de je *trip* of wat je ook merkt van dat spul :P
Is dat hetzelfde spul als waar toen die reportage over was op sbs6?
Waarschuw beheerder
ja hetzelfde jah,,ben nu helemaal van dekaak.
moest ontiegelijk van poepen..liep me de broek uit,die bruine smurrie:P:P:P

maar dat maakt niet uit.
pamper om en dan verder gaan...

maar als je nog wat wilt weten enzo over deze drugs,
vragen is VRIJ!!??:P
Waarschuw beheerder
wat voel je? geloof dak die vraag nog niet heb gezien :P klapt hij erin? hoelang duurt de trip? ben je nog ...ja...bewust van je omgeving of space je m in je eigen wereldje? hallucinatie?
ken deze drug niet echt :) ben er ook niet bepaald van plan aan te gaan hoor maar vind gewoon interessant :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SuburbanKnight op woensdag 11 juli 2007 om 19:22:
get educatedlaatste aanpassing 11 juli 2007 19:25

indeed :)

Crispy kicks :)

Jammer dat de onzin op Partyflock soms in de buurt komt van Oprah Winfrey..
Waarschuw beheerder
heb morgen wweer goed spul van (golden shower
) op pf.
ebn lkker dat het is... groten de scampie`s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op maandag 24 december 2007 om 18:56:
wat voel je? geloof dak die vraag nog niet heb gezien klapt hij erin? hoelang duurt de trip? ben je nog ...ja...bewust van je omgeving of space je m in je eigen wereldje? hallucinatie?
ken deze drug niet echt ben er ook niet bepaald van plan aan te gaan hoor maar vind gewoon interessant

vertel ik je morgen wel of later vandaag kijk eerst op mijn pf!!!
Waarschuw beheerder
zeg mij scampie en snel ik wil weten ik kan het kopen!!!!!