ik krijg zaterdag meth,
is slecht spul hoorde ik,maar wil et toch proberen,,
mensen met ervaring..??
mensen met ervaring..??
mensen met ervaring..??
kan beter base roken,wat ik al deed
wil er niet zo uit zien als op die fotos
maar wil et toch proberen,,
wat een fotos die ene link..
lijkt me toch niet zon goed plan..
wil er niet zo uit zien als op die fotos.....
deze mensen wel:
http://www.drugfree.org/Portal/DrugIssue/MethResources/faces/
meth
base
Ook bij extreme vormen van ADHD en ADD wordt het gebruikt. Een merknaam voor metamfetamine is desoxyn.
Niet helemaal waar. Ritalin is precies hetzelfde. Zij het in een erg lage dosering. ahum volgende x maar beter googlen. Ritalin is Methylfenidraat, komt wel in de buurt toch....
'Gewone' cocaïne wordt voornamelijk gesnoven. Door oplossen in water kan het ook in een ader worden geïnjecteerd. Cocaïne kan door een chemisch proces worden bewerkt tot 'crack' of 'basecoke'. Het roken van 'crack' of 'basecoke' wordt 'basen' genoemd. Bij het roken worden een waterpijp, een speciaal pijpje of folie gebruikt.
krijg je gaten van in je longen toch.. sneller als bij roken? of is dat gelul?
tuurlijk wel gewoon doen!! laat ff weten hoe het was...
allemaal de schuld van de VS
Bij deze weet ik niet of ze mooier of lelijker is geworden van meth
Bij deze weet ik niet of ze mooier of lelijker is geworden van meth
mischein word ik er ook wel knapper op
Dat is zeker geen gelul...maar van snuiven ga je ook niet echt beter ruiken..toch
Uitspraak van Kleuzzz op maandag 2 juli 2007 om 19:36:
Niet helemaal waar. Ritalin is precies hetzelfde. Zij het in een erg lage dosering. ahum volgende x maar beter googlen. Ritalin is Methylfenidraat, komt wel in de buurt toch....
Methylfenidaat is een aan amfetamine verwant indirect werkend sympathicomimeticum dat sinds het begin van de jaren zestig is geregistreerd. Overigens is het geen echte amfetamine zoals wel vaak wordt gezegd, het bevat niet de phenethylamine kern zoals de amfetamines, maar een piperidine-kern. Het valt als wekamine onder de Opiumwet. Methylfenidaat remt de heropname van dopamine en noradrenaline. Methylfenidaat is het werkzame bestanddeel van Concerta en Ritalin (Rilatine).
Blikbaar met gewone Vicks hoestpastilles. Was vorige week nog docu op National Geographic. Erg Amerikaans dat wel maar redelijk boeiend...
Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen
Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden
En dat zou voor Nederland niet gelden? Als je het in Amerika makkelijk kan maken, dan kan het in Nederland toch ook? Dus zou je er hier op een duur toch ook makkelijk aan kunnen komen?
hmmmm met de "juiste" connecties valt over al aan te komen, dus ook aan efidrine....
Als jij goed oplet zul je zien dat het in sommige winkels gewoon verkocht word
Base is gewoon heel erg link para word je alles moet afgesloten zijn en je krijg een tik van
dus het is ook al op de nederlandse markt, jammer maar was te verwachten.
die amerikaanse antidrugspropaganda met die nepfoto's en verhalen werkt dus goed, de helft hier is zo dom om erin te trappen
De amerikaanse regering staat er nou niet om bekend echt eerlijk te zijn richting haar burgers en al helemaal niet wat betreft drugs.
(zoals wanneer het toegepast wordt als medicijn)
volgens mij weten de helft van de mensen niet eens wat het is en wat het doet.
Meth is amfetamine, alleen dan met een -N methyl groep eraan, je kan ook zeggen meth is (pseudo)ephedrine zonder de OH groep...
Meth is qua uitwerking euforischer dan speed en intenser.
Meth wordt in de USA als medicijn DESOXYN verstrekt daar hoor je niets overal die filmpjes en foto's van zwaar verlepte mensen, dat zijn dus de exces-gevallen zoals je die ook hebt bij cocaine, heroine en speedgebruikers. de mensen hier oordelen zonder dat ze echt weten waar ze het over hebben...
(pseudo)Ephedrine wordt als anti-astma medicijn gebruikt en tegen (neus)verkoudheid....
Goh allemaal meningen van mensen die het nooit gebruikt hebben.
Denk dat de nederlandse overheid deze propaganda ook over alle andere drugs op de buis moet brengen. Iedereen hier is wel erg goedgelovig!
Ik heb er geen ervaring mee, maar denk echt niet dat je meteen verslaafd bent en na een jaar onder de bulten en schrammen zit.
Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen. Hun anti coke en pott campagnes waren net zo.
mensen met ervaring..??
mensen met ervaring..??
ik krijg zaterdag meth,
mensen met ervaring..??
we wachten op een ervaringsdeskundige..
ik krijg zaterdag meth,
ik krijg zaterdag meth,
mensen met ervaring..??
zo ongelovelijk slecht is meth niet als je je maar een beetje kan beheersen (en een beetje slecht is bijna alles wel zolang je maar lol hebt)
Meth zelf zit in meer drugs dan je denkt.
MDMA (3,4-methyleen.dioxy.METH.amfetamine).
Metamfetamine ('meth') is een amfetamine.
wat kan er nou gebeuren?!
miss moet je maar die aflevering opzoeken op youtube van oprah winfrey.. daar zijn heel wat mensen langsgeweest met hun (alleen maar nare) ervaringen met meth binnenkort sta jij ook in een afkickcentrum ingeschreve of ben je dood kan ook natuurlijk...
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. morgen middag krijg ik methh,eindelijk na lang wachten
Volgens mij heet het daar yaba?
rot toch op jong aandachtstrekker, jij probeerd nogal al wat of niet
laat morgen maar weten hoe het gegaan is, stumpie
als je het uberhaupt al gaat gebruiken. Of heb je laats op sbs6 die documentaire gezien, en denk je nu dat je er ook aan zit?
nah geef eens antwoord
Er zitten bv. stoffen van batterijen in en amoniac enz.
bullshit. amfetamine bestaat niet uit stoffen, het IS de stof. Vast wel eens salmiakdrop op? salmiak is niets minder dan ammoniak en zoutzuur met elkaar laten reageren. Dus nogmaals: als je geen verstand van chemie hebt, praat dan ook geen onzin
mensen met geen enkele ervaring weten precies wat er met je gebeurd
bullshit. amfetamine bestaat niet uit stoffen, het IS de stof. Vast wel eens salmiakdrop op? salmiak is niets minder dan ammoniak en zoutzuur met elkaar laten reageren. Dus nogmaals: als je geen verstand van chemie hebt, praat dan ook geen onzin
s slecht spul hoorde ik,maar wil et toch proberen,,
Chrystal Meth = instant death
Chrystal Meth = instant death.....! Als je tenminste krijgt waar je voor betaald..... Ik begin er cker nooit aan.
http://www.youtube.com/watch?v=AiameNdfb7Y
lekker spul...
Of heb je nog een btj genomen om de dip weer op te vullen
Uitspraak van Schatje vs. Boefje Tamaraop woensdag 11 juli 2007 om 18:54:
als je geen verstand van chemie hebt, ga dan niet van zulke onzin posten
en tis erg verontrustend hoe mensen gemanipuleerd kunnen worden door de tv en de overheid mensen met geen enkele ervaring weten precies wat er met je gebeurd, hoe slecht het wel niet is en bla bla. Tis gewoon een potentere amfetamine, normale speed ga je toch ook niet meteen dood aan
Uitspraak van Fpm op zaterdag 4 augustus 2007 om 19:24:
Er zitten bv. stoffen van batterijen in en amoniac enz.
Ik heb wel eens een tv programma gezien op MTV over cristal meth verslaafden, in USA ofcourse. Het was echt schrikbarend!!! Ik denk als je dat gezien had dat je niet eens ervaringen meer hoeft te weten van mensen... Zo afstotelijk is het allemaal.
chauvinisten
volgens mij heeft 99% hier z'n mening gebaseerd op de oprah winfrey aflevering....................Kortom: wees es niet zo oppervlakkig, en als je dan toch wil meepraten verdiep je dan eens!
Ik heb wel eens een tv programma gezien op MTV over cristal meth verslaafden, in USA ofcourse. Het was echt schrikbarend!!! Ik denk als je dat gezien had dat je niet eens ervaringen meer hoeft te weten van mensen... Zo afstotelijk is het allemaal.
Metamfetamine ('meth') is een amfetamine.
get educatedlaatste aanpassing 11 juli 2007 19:25
wat voel je? geloof dak die vraag nog niet heb gezien klapt hij erin? hoelang duurt de trip? ben je nog ...ja...bewust van je omgeving of space je m in je eigen wereldje? hallucinatie?
ken deze drug niet echt ben er ook niet bepaald van plan aan te gaan hoor maar vind gewoon interessant