ik krijg zaterdag meth,
is slecht spul hoorde ik,maar wil et toch proberen,,
mensen met ervaring..??
mensen met ervaring..??
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 22:34:Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:10:Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:10:Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden.
En dat zou voor Nederland niet gelden? Als je het in Amerika makkelijk kan maken, dan kan het in Nederland toch ook? Dus zou je er hier op een duur toch ook makkelijk aan kunnen komen?
hmmmm met de "juiste" connecties valt over al aan te komen, dus ook aan efidrine....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 12:19:Als jij goed oplet zul je zien dat het in sommige winkels gewoon verkocht word
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 20:35:Base is gewoon heel erg link para word je alles moet afgesloten zijn en je krijg een tik van
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 23:06:dus het is ook al op de nederlandse markt, jammer maar was te verwachten.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 13:45:Mensen maken zig wel erg snel druk hier
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 08:12:die amerikaanse antidrugspropaganda met die nepfoto's en verhalen werkt dus goed, de helft hier is zo dom om erin te trappen
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:21:of ben ik de enige die dat niet weet?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 09:27:De amerikaanse regering staat er nou niet om bekend echt eerlijk te zijn richting haar burgers en al helemaal niet wat betreft drugs.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:14:Bij deze weet ik niet of ze mooier of lelijker is geworden van meth
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:27:(zoals wanneer het toegepast wordt als medicijn)
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 5 juli 2007 om 18:45:volgens mij weten de helft van de mensen niet eens wat het is en wat het doet.
Meth is amfetamine, alleen dan met een -N methyl groep eraan, je kan ook zeggen meth is (pseudo)ephedrine zonder de OH groep...
Meth is qua uitwerking euforischer dan speed en intenser.
Meth wordt in de USA als medicijn DESOXYN verstrekt daar hoor je niets overal die filmpjes en foto's van zwaar verlepte mensen, dat zijn dus de exces-gevallen zoals je die ook hebt bij cocaine, heroine en speedgebruikers. de mensen hier oordelen zonder dat ze echt weten waar ze het over hebben...
(pseudo)Ephedrine wordt als anti-astma medicijn gebruikt en tegen (neus)verkoudheid....
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 22:34:Goh allemaal meningen van mensen die het nooit gebruikt hebben.
Denk dat de nederlandse overheid deze propaganda ook over alle andere drugs op de buis moet brengen. Iedereen hier is wel erg goedgelovig!
Ik heb er geen ervaring mee, maar denk echt niet dat je meteen verslaafd bent en na een jaar onder de bulten en schrammen zit.
Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen. Hun anti coke en pott campagnes waren net zo.
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 18:38:mensen met ervaring..??
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 18:38:mensen met ervaring..??
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 18:38:ik krijg zaterdag meth,
mensen met ervaring..??
Uitspraak van MasterGuido op zaterdag 7 juli 2007 om 10:59:we wachten op een ervaringsdeskundige..
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 18:38:ik krijg zaterdag meth,
mensen met ervaring..??
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 15:23:ging ik op een gegeven moment ook stemmen horen