Partyflock

Forumonderwerp · 958505
ik krijg zaterdag meth,
is slecht spul hoorde ik,maar wil et toch proberen,,
mensen met ervaring..??:smoke:
Methamphetamine (methylamphetamine or desoxyephedrine), popularly shortened to meth, is a psychostimulant drug. It is prescribed for attention-deficit hyperactivity disorder or narcolepsy under the brand name Desoxyn. It is also used illegally for recreational purposes. "Crystal meth" refers to the crystalline, smokeable form of the drug and is not used for the drug in pill or powdered form.

Methamphetamine acts as a dopaminergic and adrenergic reuptake inhibitor and as a sympathomimetic. Since it stimulates the mesolimbic reward pathway, causing euphoria and excitement, it is prone to abuse and addiction. Methamphetamine rapidly enters the brain and triggers a cascading release of norepinephrine, dopamine and serotonin. Users may become obsessed or perform repetitive tasks such as cleaning, hand-washing, or assembling and disassembling objects. Withdrawal is characterized by excessive sleeping, eating and depression-like symptoms, often accompanied by anxiety and drug-craving.[2] Users of methamphetamine often take one or more benzodiazepines as a means of "coming down".

Bron:http://en.wikipedia.org/wiki/Methamphetamine

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 23:36:
Of is dat hetzelfde

:yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:14:
Bij deze weet ik niet of ze mooier of lelijker is geworden van meth:lol:

die is er toch op vooruit gegaan of ligt het aan mij :p

lekker zelf weten als je snel kapot wil vooral doen

veel sucses ermee

Uitspraak van Kleuzzz²³ op maandag 2 juli 2007 om 23:15:
Blikbaar met gewone Vicks hoestpastilles. Was vorige week nog docu op National Geographic. Erg Amerikaans dat wel maar redelijk boeiend...

Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden.
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 22:34:
Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen

En dat zou voor Nederland niet gelden? Als je het in Amerika makkelijk kan maken, dan kan het in Nederland toch ook? Dus zou je er hier op een duur toch ook makkelijk aan kunnen komen?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:10:
Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden

hmmmm met de "juiste" connecties valt over al aan te komen, dus ook aan efidrine....
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 11:10:
Als je goed had opgelet; 't wordt gemaakt van o.a. efidrine, mag in nederland niet meer verkocht worden.

Als jij goed oplet zul je zien dat het in sommige winkels gewoon verkocht word ;)
anders word jij ff verslaafd, :loser:

Mensen maken zig wel erg snel druk hier :o
nee hoor :no:
hij vraagt om ervaring..heb ik niet, meeste slimme mensen denk ik niet.
dus tja, probeer het lekker zou ik zeggen (Y)
goed feessie :/

Uitspraak van Shoppie ;) op dinsdag 3 juli 2007 om 11:49:
En dat zou voor Nederland niet gelden? Als je het in Amerika makkelijk kan maken, dan kan het in Nederland toch ook? Dus zou je er hier op een duur toch ook makkelijk aan kunnen komen?

Uitspraak van Shoppie ;) op dinsdag 3 juli 2007 om 11:49:
hmmmm met de "juiste" connecties valt over al aan te komen, dus ook aan efidrine....

Genoeg andere drugs hier slimmerik

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 12:19:
Als jij goed oplet zul je zien dat het in sommige winkels gewoon verkocht word

Efedrine is al een aantal jaar verboden in nederland ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 20:35:
Base is gewoon heel erg link para word je alles moet afgesloten zijn en je krijg een tik van

Er bestaat geen base van Meth, het hci zout wordt gewoon gerookt (al dan niet in de vorm van kristallen)

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 23:06:
dus het is ook al op de nederlandse markt, jammer maar was te verwachten.

Het meeste wat verkocht wordt als speed is verkapte methamphetamine of dextro amphetamine
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 12:19:
Als jij goed oplet zul je zien dat het in sommige winkels gewoon verkocht word

in België wel, onder de naam Alfavit. Kost maar een paar euro.
xtc kan je in van die toeristen shops kopen in a'dam, dus tja kijk er niet vreemd van op.
Uitspraak van Boy op dinsdag 3 juli 2007 om 16:13:
in België wel, onder de naam Alfavit. Kost maar een paar euro.

Dat is toch al sinds 2005 uit de handel?
Uitspraak van Scally op dinsdag 3 juli 2007 om 18:22:
Dat is toch al sinds 2005 uit de handel?

dan loop ik op achter :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 13:45:
Mensen maken zig wel erg snel druk hier :o

die amerikaanse antidrugspropaganda met die nepfoto's en verhalen werkt dus goed, de helft hier is zo dom om erin te trappen :/

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 08:12:
die amerikaanse antidrugspropaganda met die nepfoto's en verhalen werkt dus goed, de helft hier is zo dom om erin te trappen :/

lol idd. Beetje 't zelfde als met die anti wiet filmpjes van vroeger, dat je er helemaal gek van werd en van gebouwen sprong enzo.

Je ziet meteen op die plaatjes linksonder al dat die foto's van de regering komen, de amerikaanse regering nog wel. De amerikaanse regering staat er nou niet om bekend echt eerlijk te zijn richting haar burgers en al helemaal niet wat betreft drugs.

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:21:
:X of ben ik de enige die dat niet weet?

jep

google it...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2007 om 09:27:
De amerikaanse regering staat er nou niet om bekend echt eerlijk te zijn richting haar burgers en al helemaal niet wat betreft drugs.

hehe

Net als de cia, komt nu naarbuiten wat altijd al bekent was, dat ze onvermoedende personen lsd hebben gevoert

heil amerika
Uitspraak van T@mmie op dinsdag 3 juli 2007 om 18:03:
xtc kan je in van die toeristen shops kopen in a'dam, dus tja kijk er niet vreemd van op.

sjah, en de paus is heilig aan satan

Pffffffff, volgens mij valt de verslavingskans reuze mee. dat er in Amerika zoveel meth junkies zijn komt omdat dit door veel mensen wordt gebruikt. En hoe meer mensen een bepaalde drug gebruiken, hoe meer verslaafden er zijn aan dat middel. Et zelfde als met coke en gewone pep. Je hebt ook best vaak gewoon meth als pep. Dus ik zie het probleem nou niet.
ken ook mensen die meth hebben gebruikt.zijn ook niet verslaafd.al dat prpoganda komt uit amerika...dus dat moet je zowiezo niet serieus nemen.
als je daar blowt ben je al drugsverslaafd :s

meth is best een bekende partydrugs in canada en amerika en australie. wat ik ervan hoorde dat je gaat hallucineren en dat je best lang wakker blijft.

Uitspraak van stardust (k) op woensdag 4 juli 2007 om 11:52:
wat ik ervan hoorde dat je gaat hallucineren en dat je best lang wakker blijft.

Dat doe je met alles als je te lang wakker blijft

zijn er hier mensen die het al gebruikt hebben en uit eigen ervaring spreken?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juli 2007 om 16:08:
Genoeg andere drugs hier slimmerik

ja en in Amerika niet zeker??? Slimmerik ;) (F)

Uitspraak van Shoppie ;) op woensdag 4 juli 2007 om 12:34:
ja en in Amerika niet zeker??? Slimmerik

XTC Coke etc etc zijn in Amerika niet zo makkelijk te verkijgen als in nederland, en de prijzen liggen er ook stukken hoger.
Coke is over het algemeen net zo duur in de VS. Een 8-Ball (3.5 gram)kost ongeveer 150 dollar in NYC

In Colombia betaal je 2 dollar :p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 17:31:
XTC Coke etc etc zijn in Amerika niet zo makkelijk te verkijgen als in nederland, en de prijzen liggen er ook stukken hoger

daar zit wel wat in, maar toch is het gewoon niet verstandig om aan meth te beginnen...
volgens mij weten de helft van de mensen niet eens wat het is en wat het doet.
Meth is amfetamine, alleen dan met een -N methyl groep eraan, je kan ook zeggen meth is (pseudo)ephedrine zonder de OH groep...

Meth is qua uitwerking euforischer dan speed en intenser.
Meth wordt in de USA als medicijn DESOXYN verstrekt daar hoor je niets over :vaag: al die filmpjes en foto's van zwaar verlepte mensen, dat zijn dus de exces-gevallen zoals je die ook hebt bij cocaine, heroine en speedgebruikers. de mensen hier oordelen zonder dat ze echt weten waar ze het over hebben...
(pseudo)Ephedrine wordt als anti-astma medicijn gebruikt en tegen (neus)verkoudheid....
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:14:
Bij deze weet ik niet of ze mooier of lelijker is geworden van meth

ze is tenminste wat afgevallen
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 19:27:
(zoals wanneer het toegepast wordt als medicijn)

hahaha jah my ass die troep word in een uur gemaakt :S allemaal chemise rommel zit derin. ik heb foto;s gezien was iemand aan meth die heeft zn eigen buik opengesneden en zn ingewanden eruit getrokken :vaag: zalt nie probere
Uitspraak van SuburbanKnight op donderdag 5 juli 2007 om 18:45:
volgens mij weten de helft van de mensen niet eens wat het is en wat het doet.
Meth is amfetamine, alleen dan met een -N methyl groep eraan, je kan ook zeggen meth is (pseudo)ephedrine zonder de OH groep...

Meth is qua uitwerking euforischer dan speed en intenser.
Meth wordt in de USA als medicijn DESOXYN verstrekt daar hoor je niets over :vaag: al die filmpjes en foto's van zwaar verlepte mensen, dat zijn dus de exces-gevallen zoals je die ook hebt bij cocaine, heroine en speedgebruikers. de mensen hier oordelen zonder dat ze echt weten waar ze het over hebben...
(pseudo)Ephedrine wordt als anti-astma medicijn gebruikt en tegen (neus)verkoudheid....

Ehm, het verschil zit em in het feit dat Desoxyn maar 5mg methylmethamphetamine bevat en dat verslaafden het per grammen tegelijk halen. Het is dus weldegelijk de, tot nu toe, meest verslavende drug en is bovendien zeer makkelijk te produceren.

Die zwaar verlepte mensen zijn trouwens ook geen grap. Ik ken mensen die al jaren coke gebruiken en blowen, of al jarenlang van alles wat gebruiken, en er prima uitzien. Maar bij verschillende onafhankelijke documentaires zie je mensen die van het ene jaar op het andere jaar echt totaal zijn veranderd. Komt door de methyl-groep die eraan vastzit. Die zorgt ervoor dat de drug gemakkelijk langs de bloedbreinbarriere komt, die normaal voorkomt (zoals bij normale afmetamine) dat een drug gemakkelijk bij de hersenen komt, waardoor de rush heftiger wordt en de kans op verslaving groter. Doordat mensen helemaal opgaan in de drug, vergeten ze zichzelf (want het wordt namelijk: live your live, or live the drug). Tanden poetsen, genoeg drinken, wassen en dergelijke dingen worden vaak nagelaten en dat zie je terug aan hun uiterlijk.

In de VS wordt het misschien overschat, maar je moet het zeker niet onderschatten.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juli 2007 om 22:34:
Goh allemaal meningen van mensen die het nooit gebruikt hebben.
Denk dat de nederlandse overheid deze propaganda ook over alle andere drugs op de buis moet brengen. Iedereen hier is wel erg goedgelovig!

Ik heb er geen ervaring mee, maar denk echt niet dat je meteen verslaafd bent en na een jaar onder de bulten en schrammen zit.

Het grote probleem in amerika is gewoon dat het te makkelijk te maken is en dat je er makkelijk aan kan komen. Hun anti coke en pott campagnes waren net zo.

zo toch nog een beetje wijsheid hierzo :respect:,
Uitspraak van Rooie Gamba aka Scampie op maandag 2 juli 2007 om 18:38:
mensen met ervaring..??

ja, de ice junkies die ieder dag buiten mijn werk lopen, tegen hun eigen en iedereen die er voorbij loopt agressief te schreeuwen (Y)

Ophalen en Meth nemen! :D

ik krijg zaterdag meth,
mensen met ervaring..??

Nou als je al die enge foto's ziet..
dan durf je al niet meer...

Herbal xtc ja, oftewel stackers..

En heb je nu onderhand die meth al op? we wachten op een ervaringsdeskundige..
laatste aanpassing

De Kartoffelsalade niet vergeten:smoke:
laatste aanpassing

Uitspraak van MasterGuido op zaterdag 7 juli 2007 om 10:59:
we wachten op een ervaringsdeskundige..

4 dagen lang actief en Suuuuuuper vrolijk...en daarna voel je je 2 dagen lang een depressieve parkinsonpatient.

gewoon speed++ en niks anders.

edit: en door dat gebrek aan slaap zie je ook wel wat rare dingen en ging ik op een gegeven moment ook stemmen horen.
laatste aanpassing
ik krijg zaterdag meth,

zou het nie doen als ik jou was ,, tijdje trg was er op discovery een stukje over die kk zooi en je wil nie weten hoe kk lelijk je ervan word majah eigen keus hea ;)

Uitspraak van de ekster op zaterdag 7 juli 2007 om 18:29:
discovery

en alles wat ze op discovery zeggen is waar! :jaja:
xtc kan je in van die toeristen shops kopen in a'dam, dus tja kijk er niet vreemd van op

:roflol: groen als gras...
die kartoffel salade niet vergeten!! hahahaha

laat em dat mr roken,verslaafde is het!!! meer niet....

ik krijg zaterdag meth,
mensen met ervaring..??:smoke:

miss moet je maar die aflevering opzoeken op youtube van oprah winfrey..:) daar zijn heel wat mensen langsgeweest met hun (alleen maar nare) ervaringen met meth:) binnenkort sta jij ook in een afkickcentrum ingeschreve:S of ben je dood kan ook natuurlijk...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 15:23:
ging ik op een gegeven moment ook stemmen horen

Daar heb ik wel vaker last van..
en tja meth, lijkt me gewoon rotzooi