| Betreft: | evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
gezellig, neem jij een touw mee dan? hehe
beter zonder touw, dat verzinnen we er wel bij....oog-hand coordinatie zal wellicht niet helemaal goed zijn...
haha het 'sinterklaassyndroom'
!!!!!!!!!!!!!KAARTJE LUXE VIP-BUS TIMEWARP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nog een kaartje over voor de Weiterbus naar TimeWarp.
Moddervette, ultraluxe VIP Bus met DJ's (onder andere Rauwkost)
Kan helaas zelf niet maar wil wel mijn busplekje kwijt. Plekje was 75 euro maar over de prijs valt te onderhandelen.
Wie o wie? Zijn er nog liefhebbers? Ik hoor het graag!
Mattijs
Ik heb nog een kaartje over voor de Weiterbus naar TimeWarp.
Moddervette, ultraluxe VIP Bus met DJ's (onder andere Rauwkost)
Kan helaas zelf niet maar wil wel mijn busplekje kwijt. Plekje was 75 euro maar over de prijs valt te onderhandelen.
Wie o wie? Zijn er nog liefhebbers? Ik hoor het graag!
Mattijs
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 april 2008 om 19:07:ijn time table voor zaterdag:
00:45 - 02:00 Karotte
02:00 - 04:00 Carl Cox
04:00 - 07:00 Laurent Garnier
07:00 - 14:00 Richie Hawtin
kan ik me ook enigszins in vinden...niet teveel rondlopen enzo...maar ik zie wel...
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 2 april 2008 om 19:39:kan ik me ook enigszins in vinden
Gezellig
Ik vind het wel lekker dat ik pas om 7 uur de zaal van vath en hawtin in ga
Tussen 12 en 6 is het daar zo druk!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 april 2008 om 20:02:Tussen 12 en 6 is het daar zo druk!
ja inderdaad! vorig jaar heel ff geprobeerd om bij vath binnen te lopen tijdens spits...heel snel weer omgekeerd!
Uitspraak van R. Manhouse op woensdag 2 april 2008 om 17:58:Heb ik nooit last van, ik drink op vrijdag (B). Werkt uitstekend tegen slapeloosheid. Maar niet teveel ivm brakheid.
dat heb ik 2 jaar geleden wel mee gemaakt op tw,had t de dag van te voren iets te bond gemaakt ,kwam er heel TW ook niet meer in ook
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 april 2008 om 19:07:Mijn time table voor zaterdag:
00:45 - 02:00 Karotte
04:00 - 07:00 Laurent Garnier
07:00 - 14:00 Richie Hawtin
zoiets zal t voor mij ook wel worden,met uiteraard een uitstapje naar Rush( maar dat heb ik al 10 keer verteld
ben benieuwd naar wat Carl Cox gaat doen idd... maar hij staat dus tussen Chris Liebing en Pet Duo... dan mag ik toch hopen dat ie lekker gaat knallen?
idd,als ie echt zo laf gaat draaien zoals ik de laatste tijd van hem hoor dan gaat zijn set
ten onder gaan als een hele slechte film
laatste aanpassing
Uitspraak van Arly de Parly op woensdag 2 april 2008 om 20:49:ja inderdaad! vorig jaar heel ff geprobeerd om bij vath binnen te lopen tijdens spits...heel snel weer omgekeerd!
Ben vorig jaar ook naar binnen gegaan tijdens Vath. Vond er niet veel aan ook. Waarschijnlijk dat ik dit jaar ook pas rond de klok van 7 binnenstiefel daar.
en belachelijk veel idioten!
Klopt ja, van die Duitse ravers met felgele broeken en fluoriscerende tribals en what not. Zo uit de jaren '90 weggelopen.
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op woensdag 2 april 2008 om 21:09:Is TDK Timewarp vooral minimal/electro feestje???
Nee urban jwt
Uitspraak van TECHNOFREAK® op woensdag 2 april 2008 om 21:16:Pfff... wat een gekkehuis gaat dat weer worden!!!!
Ik sluit me hier helemaal bij aan
Uitspraak van Pietjepotlood op woensdag 2 april 2008 om 18:54:Oke daar heb ik niet van terug
Uitspraak van technowaus op woensdag 2 april 2008 om 20:52:zoiets zal t voor mij ook wel worden,met uiteraard een uitstapje naar Rush( maar dat heb ik al 10 keer verteld
hmm nou je t zo zegt..
mss moet ik dat ook maar is een x doen, even een uurtje afwisseling met wat hardere techno..
niet dat ik dat miste matoch kan mss best leuk zijn.
alhoewel er wss toch weer niks van komt
Uitspraak van N@RCISSA & VORTEX op woensdag 2 april 2008 om 21:09:Is TDK Timewarp vooral minimal/electro feestje???
speedcore en raggae
De zin is duidelijk aanwezig hier
!!!!
Maareh..hoeveel man past er eigenlijk in die Duitse markthal??
als je het red ben je me held!!
...en dan mag je mij gaan uitleggen hoe je dat doet/trekt 
Maareh..hoeveel man past er eigenlijk in die Duitse markthal??
Uitspraak van Pietjepotlood op woensdag 2 april 2008 om 17:01:Mijn Timewarp toestand wordt de nuchtere toestand
laatste aanpassing
Uitspraak van TECHNOFREAK® op woensdag 2 april 2008 om 21:30:He Kerel, lang niet gezien.
Kunnen we meteen van het weekend even inhalen
hoe laat gaan jullie op pad?
dat komt helemaal goed.. even wat tijd inhalen.
Om 9 uur willen we vertrekken..
even veilig overkomen dacht ik zo
laatste aanpassing
Ook en zaal Hardstyle/Hardcore
Maar je moet het vinden..het is ergens achter de etenhal
Uitspraak van Alex Moulas op donderdag 3 april 2008 om 10:42:Ook en zaal Hardstyle/Hardcore
die hadden ze vorig jaar dan wel heel goed verstopt
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 3 april 2008 om 12:53:Nou daar doe ik het voor.
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 3 april 2008 om 12:53:Zullen we er een weddenschap op afsluiten ?
cool, als je wint krijg je een paar pillen van me
laatste aanpassing
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 3 april 2008 om 12:53:Zo ontzettend moeilijk moet het niet zijn lijkt me. Gewoon niet gaan zittenlaatste aanpassing 3 april 2008 13:12
Je zou ook legale pepers mee kunnen nemen als cafeine of guarana. Anders gewoon koffie en redbull drinken...máar...dan ben je ook niet nuchter meer
FLOOR 1
19:30 - 20:30 Stefano Libelle
20:30 - 21:30 Nekes
21:30 - 22:00 Johnny D. -live-
22:00 - 23:00 Nick Curly
23:00 - 00:00 Brian Sanhaji -live-
00:00 - 02:00 Chris Liebing
04:00 - 06:00 Pet Duo
06:00 - 08:00 Rush
08:00 - 10:00 DJ Murphy
19:30 - 20:30 Stefano Libelle
20:30 - 21:30 Nekes
21:30 - 22:00 Johnny D. -live-
22:00 - 23:00 Nick Curly
23:00 - 00:00 Brian Sanhaji -live-
00:00 - 02:00 Chris Liebing
04:00 - 06:00 Pet Duo
06:00 - 08:00 Rush
08:00 - 10:00 DJ Murphy
Rush en Pet Duo zijn omgedraaid, dus Rush nu van 4-6. Krijgen we misschien weer eens een ouderwetse set met een mooie opbouw.
Mijn Timewarp toestand wordt de nuchtere toestand
als je het red ben je me held!!...en dan mag je mij gaan uitleggen hoe je dat doet/trekt
mij lukte het 2 jaar geleden ook van 21.00 tot 14.00 nuchter..
ok wel alcohol dan.. (weet niet of dat meetelt
helemaal alleen op spa rood is helemaal leip
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 3 april 2008 om 14:59:Hahaha fijn vooruitzicht..
ja, zou het niet weten, want drink het zelf niet, en zeker geen hele avonden, maar volgens mjij heb je echt een bubbelbuik dan
in Storm zit geen prik
ja, maar dat vind ik juist ook weer niet relaxed.. eerste keer wist ik dat niet, had toen zoveel water met caffeine op dat ik er echt naar van werd.. dit jaar dus maar gewoon flesje water af en toe bijvullen, want ik drink al nooit koffie, dus zoveel caffeine in 1 keer is echt niet goed voor me anders
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 3 april 2008 om 15:10:(maar oke, 19 uur is weer een ander verhaal + heen en weer bussen)
je moet erop rekenen dat je zaterdagochtend opstaat, en dan pas de nacht van zondag op maandag weer in je bed ligt.. uurtje of 40 is dat dus
ik kan nl echt nooit slapen in de bus met al die herrie enzo
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 3 april 2008 om 15:10:Hahaha elke keer als je even flink gaat dansen klotst je buik ook zo naar. Ieeeh *klots klots*.
ja, en dat dan ook nog met bubbels
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 15:35:ohw ja, voordat je t vergeet tes!
ja, vind het echt heul heul stom dat je er niet bijbent dit jaar *snik*
maar snap het wel, ga jij maar ff ass kicken met je examens, ik eis nu wel een 8 gemiddeld dat snap je hè..?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 april 2008 om 15:35:vergeet niet raresh heel veel liefde door te geven van mij
gaan we doen
Uitspraak van Pietjepotlood op donderdag 3 april 2008 om 14:25:Oke, alleen Spa Rood dan. Zelfs geen alcohol
jezus! hoe trek je dat..
zeker als je keihard losgaat..dan ben je tog voor 7en al kapot. of worden wij echt te oud. die jonge chicks hebben natuurlijk wel wat meer energie