| Betreft: | evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
En dan ben je niet meer nuchter
elke keer als je even flink gaat dansen klotst je buik ook zo naar. Ieeeh *klots klots*.
Trek zo'n busreis anders echt niet..
Edit: Bedenk me net dat ik de reisleider ben...
Ach schijt aan als je vragen hebt moet je bij William zijn..
die jonge chicks hebben natuurlijk wel wat meer energie
Nee zal me wel gedragen! Zal goed op iedereen letten..
Bij jou alles voor mekaar Tessa?
op zich moet het nuchter toch wel te doen zijn..
Keihard losgaan is juist makkelijker nuchter!
go with pink flow...
Ik moet tenniscompetitie spelen, half 8 verzamelen
Rush en Pet Duo zijn omgedraaid, dus Rush nu van 4-6. Krijgen we misschien weer eens een ouderwetse set met een mooie opbouw.
Ik zie het allemaal wel....had eerst voor mezelf ook gezegd het zo lang mogelijk nuchter uit te houden, maar dan ga ik me strax schuldig voelen als ik er toch iets in gooi..
a t dit jaar toch ook eens proberen zo lang mogelijk uit te stellen,ben natuurlijk ook geen 20 meer
Maar ja of het allemaal gaat lukken is maar weer de vraag .
De kans dat ik aanwezig ben is explosief gestegen thanx to Boes Aldr
go with pink flow...
jij verdient een lintje en heel veel
volgens mij ben jij er op de heenweg al aan
volgens mij ben jij er op de heenweg al aan
ik eis nu wel een 8 gemiddeld dat snap je hè..?
ik hengel wel een aureool op z'n kop
Heb jij nou zo'n slecht beeld van me ?
ik sta al een 8 gemiddeld nuja ik ben een nerd...
mooi fotomomentje
Heb jij nou zo'n slecht beeld van me ?
of worden wij echt te oud. die jonge chicks hebben natuurlijk wel wat meer energie
Niet dat ik al zo "oud" ben, maar ik begin toch wel een beetje te merken dat het steeds zwaarder wordt. Ik ga nog steeds gewoon los. Maar ik ben vervolgens wel de halve week erna halfdood haha.
volgens mij heb jij een slecht beeld van jezelf wausje
misschien gebaseerd op sommige afterfoto's die af en toe van jou voorbij schieten
Daar heb ik dan als 'jonge chick' geen last van (oke soms wel)
maarre jj gaat ook las ik? Effe R'dam representen to the fullest daar natuurlijk
Effe R'dam representen to the fullest daar natuurlijk
Anders kom je er mischien niet in, zijn nogal streng in Deutschland)
"Trouwens.. willen de mensen die met de bussen gaan extra voorzichtig zijn met hun kunstmatige energietjes!? Dit jaar worden nl óók de bussen gecontroleerd, met honden e.d..
nog nooit gecontroleerd daar..
sowieso, zodra je bus aan de kant wordt gezet, alles in het gangpad flikkeren.. ze kunnen nl moeilijk iedereen uit de bus oppakken..
als alles in het gangpad wordt geflikkerd, en iedereen zegt dat t niet van hem/haar is...wie pakken ze dan? de verantwoordelijke voor de bus...en dat ben jij tess....
ast...je zit echt vol met goeie ideeen...maar dit is toch één van je mindere moet ik zeggen...
gast...je zit echt vol met goeie ideeen...maar dit is toch één van je mindere moet ik zeggen..