| Betreft: | evenement: Time Warp, zaterdag 5 april 2008 om 19:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
anders heb wij Dimzen, Riketik, Don Donuts, Snow, en more acts voor jullie
Er zullen hoogstwaarschijnlijk een aantal 'stillen' rondlopen in de Maimarkthallen heb ik zoujuist vernomen... be aware!
die waren er toch voorgaande jaren ook al..?
staan dan midden in een set van richie om 10 uur 's ochtends nog helemaal fris met een spijkerjack aan voorin in een superdrukke warme zaal zonder te dansen en te zweten
Ik heb een missie!!!! Richie of Ricardo op de parking rave met uns allemal. Het is een droom...maar dit Griek zal zijn best doen voor zijn Nederlandse volk
It is sure that busses will be controlled by the police, before and after the event!
staan dan midden in een set van richie om 10 uur 's ochtends nog helemaal fris met een spijkerjack aan voorin in een superdrukke warme zaal zonder te dansen en te zweten
Uitspraak van Frank-k-k op vrijdag 4 april 2008 om 15:38:
*nee frank, ga het nou niet aan die weddenschap*
niet????
ga nu me kaartje uitprinten en me tas volproppen,
Je kan altijd nog in je eentje....
Maar nu zou ik dan nog een internationaal treinticket moeten fixen en zo
Met alle respect maar als je ff kijkt op de Busreis pagina's dan heb je (denk ik) zo een party bus vol met gezellige mensen
elke keer als ik nét lig bedenk ik me weer iets wat ik niet mag vergeten
ik heb een kaartje te koop !! voor 35,- euries istie voor jou
een aureooltje en een hengel mee?? ik verwacht wel een foto nu he
nu een beetje te laat denk ikik word helemaal gek...wil ook!!!
ik heb een kaartje te koop !! voor 35,- euries istie voor jou