| Betreft: | evenement: ROCKIT open air, zaterdag 28 juli 2007 om 11:00 |
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 3 juli 2007 om 09:33:Nice
Jaaaa en eindelijk Charly eens horen draaien
Uitspraak van Debby&Henk op dinsdag 3 juli 2007 om 09:36:Jaaaa en eindelijk Charly eens horen draaien
Ik verwacht jullie ook op Dance Valley vooraan het hek hoor!!!!
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 6 juli 2007 om 12:07:Ik verwacht jullie ook op Dance Valley vooraan het hek hoor!!!!
zie jullie daar!!
echt wel
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 6 juli 2007 om 12:07:Ik verwacht jullie ook op Dance Valley vooraan het hek hoor!!!!
En of!!! ben er vanaf het begin bij
De eerste 50 Rockit Bezoekers die zich melden bij de TranceSetterZ Stage krijgen gratis de TranceSetterZ cd deel 7!!
Is dat dezelfde die de laatste keer uitgedeeld is op Trancesetterz of weer een nieuwe
Maar ff back on topic.... Aanwazig
laatste aanpassing
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 6 juli 2007 om 19:12:Wordt wel vroeg je bed uit dan
moet je openen? HQ stage?
Nee, deel 7 is nog niet uit, op het moment is t/m deel 6 in de omloop.
Wil je deel 6 downloaden ga dan naar djbasenram op 'www.hyves.nl' en meld je aan als vriend. Daar kan je gratis deze promo mix downloaden om vast in de stemming te komen voor Rockit Open air!!!
grtz..
Wil je deel 6 downloaden ga dan naar djbasenram op 'www.hyves.nl' en meld je aan als vriend. Daar kan je gratis deze promo mix downloaden om vast in de stemming te komen voor Rockit Open air!!!
grtz..
Afgelopen zaterdag héél erg genoten van de set van MENNO DE JONG op Intuition in Bloemendaal......!
Toen hij begon met draaien was het nog redelijk rustig, maar binnen no time had deze gozer de dansvloer vol met dansende, feestende en genietende mensen
Super dat hij ook komt in de TranceSetterz tent op Rockit
Toen hij begon met draaien was het nog redelijk rustig, maar binnen no time had deze gozer de dansvloer vol met dansende, feestende en genietende mensen
Super dat hij ook komt in de TranceSetterz tent op Rockit
Uitspraak van Debby&Henk op dinsdag 10 juli 2007 om 13:24:Trancesetterz is gewoon super, dat weet je toch.
Bas&Ram nodigen alleen maar toppers uit
niets aan toe te voegen!!!!
De eerste 50 Rockit Bezoekers die zich melden bij de TranceSetterZ Stage krijgen gratis de TranceSetterZ cd deel 7!!
zie jullie daar!!
nou ik sta weer met mn neus tegen het hekkie aan gekleefd!! want ik wil die cd!!!!
was keigoeie set die jullie weg gaven op dance valley ( ging helemaal uit mn bolletje)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 juli 2007 om 17:50:whaaaaa! we komen er weer aan samen met stan en debby
jaaaa gezellie, jullie moeten er bij zijn hoor!!
He Stan & Debby, ik heb ook een kaartje.
Dus ik kom lekker mee knallen in de Trancesetterz tent
Topper, kijken of ik bij de eerste 50 ben
gaat je vast wel lukken, zo'n super line up daar wil je geen minuut van missen hoor
Uitspraak van Debby&Henk op donderdag 19 juli 2007 om 22:02:leuk om je daar te zien
eengelijks
vorig jaar was de Dejavu podium echt geweldig
jij kan goed dansen, dus vertrouw op jou
uiteraard
komt helemaal goed met de foto's
Uitspraak van Debby&Henk op vrijdag 20 juli 2007 om 16:19:verwacht wel weer zo'n mooie foto van jou hoor
uiteraard
komt helemaal goed met de foto's
Uitspraak van feestbeest-2 op vrijdag 20 juli 2007 om 20:15:Maar dit was voor mij wel de man " Sean Tyas "
Helemaal mee eens!!!!
zo nu kunnen we eindelijk gaan aftellen voor dit superfeest 
Uitspraak van Debby&Henk op zondag 22 juli 2007 om 06:04:zo nu kunnen we eindelijk gaan aftellen voor dit superfeest
Wil je weer een stickertje verdienen soms???
Uitspraak van ***Wil je weer een stickertje verdienen soms???Miss Guardian Angel
*** op zondag 22 juli 2007 om 12:09:
jaaaaaaa
Uitspraak van Debby&Henk op zondag 22 juli 2007 om 13:21:jij deelt die toch uit??
Ja joh, speciale Rocket-stickertjes

of deze:

Mag je zelf kiezen
Uitspraak van ***Ja joh, speciale Rocket-stickertjesMiss Guardian Angel
*** op zondag 22 juli 2007 om 13:37:
ow wat een mooie zeg
Uitspraak van ***Mag je zelf kiezenMiss Guardian Angel
*** op zondag 22 juli 2007 om 13:37:
nou dat wordt moeilijk hoor, ga voor alle twee
Uitspraak van Debby&Henk op zondag 22 juli 2007 om 14:31:nou dat wordt moeilijk hoor, ga voor alle twee
Jij kleine hebbert
Alles eerlijk delen poes
en ik dan?
Niet getreurd
Afgelopen zaterdag héél erg genoten van de set van MENNO DE JONG op Intuition in Bloemendaal......!
Hele goede zet van TranceSetterZ om deze topper in hun line-up te zetten
*** The only way is up 4 TranceSetterZ ***
Uitspraak van ***Stickertjes zatMiss Guardian Angel
*** op zondag 22 juli 2007 om 19:44:
Oh, ik wilde eigenlijk een lekker ijsje
Moejedaarallemaalvoordoendan?
Uitspraak van ***The only way is up 4 TranceSetterZ ***Miss Guardian Angel
*** op zondag 22 juli 2007 om 19:48:
En zo is dat!!!!!Dat wordt weer heerlijk zweven en knallen in die tent!!!!