Partyflock

Forumonderwerp · 956930
1 volger · 7363x bekeken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 21 juli 2007 om 11:43:
Wel op je snelheidsmeter blijven kijken, he?

:nee: Kijk liever wat er gebeurt ;)

Artiest Zephyros
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juli 2007 om 11:22:
Met zo'n flitser gaan staan is echt niet om jouw en mijn veiligheid. Er zijn er genoeg die de maximumsnelheid aanhouden en bij het zien van de bekende flitskast of een flitser alsnog op de rem stappen om er maar zeker van te zijn dat ze geen bekeuring krijgen. Gevolg is vaak kop-staart botsingen.

Ja en er zijn er ook genoeg die op de rem gaan staan als ze wel te hard rijden. Kijk zo kun je voor elke aktie wel een excuus gaan verzinnen natuurlijk. Maar die controle op je snelheid is echt voor jouw en andermans veiligheid en niet om die schatkist te vullen. Als jij te hard rijd, ben je zelf verantwoordelijk voor je bijdrage aan die schatkist. Zo zie ik het, je hebt het tenslotte helemaal zelf in de hand!

Anderhalf jaar terug is er in mijn auto ingebroken in Amsterdam. Gewoon overdag, naar het politiebureau en moest maar een afspraak maken. Sorry dat ik het moet zeggen, maar daar zakte me broek echt van af.

Ik kan me je reactie wel voorstellen, alleen bedenk dat er bij de politie ook een capaciteitsprobleem zit. Aangiftes mbt geweldszaken zijn de laatste jaren enorm gestegen en dat zijn nou eenmaal niet aangiftes die je even snel kunt doen. Dus daarom werken ze tegenwoordig met afspraken, al zie ik daar het probleem niet zo van. Iedereen wil natuurlijk snel alles regelen, maar ja...dat kan nou eenmaal niet altijd.

Laatst nog uitgemeten en wel in jawel de media. Om even precies te zien Guusje ter Horst van binnenlandse zaken die heeft gezegd dat er afspraken moeten worden gemaakt over het aantal binnen te harken boetes en nu ook afspraken over de prestaties van de politie.

Ja en? Je bent bij elke overtreding die je maakt toch zelf bij? Ik snap niet dat mensen daar zo over zeuren. De media smult hiervan en inderdaad, die zetten dat uitgemeten in de krantjes. Maar volgensmij moeten de Nederlanders hier niet zo klagen en zeuren. Er zijn inderdaad afspraken mbt prestatiecontracten alleen zijn die niet zo opgezet en negatief zoals vele hier willen beweren. Zelfs met prestatiecontracten of quotums, heeft een agent op straat nog ruimte genoeg om overtredingen zelf te beoordelen en te beslissen om welke aktie hij/zij hierop neemt. Het wil dus niet zeggen, dat als jij een bekeuring krijgt voor je gordel, snelheid of weet ik veel wat..dat je die prent krijgt omdat men een quotum heeft. Dat slaat nergens op. Je kan ook je gordel gewonn dragen of je aan de snelheid houden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 juli 2007 om 11:35:
Politie? Door de politiek te zeer aan de lijn gehouden door middel van prestatiecontracten en boete-quota om nog serieus voor de openbare veiligheid in te staan. Mocht de nood ooit aan de man komen speel ik liever voor eigen rechter...

Net zoals deze, die snapt het gewoon echt niet...

openbare veiligheid

Alleen veiligheid in het openbaar? Of ook bij jou in huis? Of probeer je je zin mooi te laten klinken?
Waarschuw beheerder
Ik zou echt never nooit niet bij de politie gaan!

Waarschuw beheerder
Mocht de nood ooit aan de man komen speel ik liever voor eigen rechter...

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 juli 2007 om 08:03:
Ja en er zijn er ook genoeg die op de rem gaan staan als ze wel te hard rijden. Kijk zo kun je voor elke aktie wel een excuus gaan verzinnen natuurlijk. Maar die controle op je snelheid is echt voor jouw en andermans veiligheid en niet om die schatkist te vullen. Als jij te hard rijd, ben je zelf verantwoordelijk voor je bijdrage aan die schatkist. Zo zie ik het, je hebt het tenslotte helemaal zelf in de hand!

Kortom zo'n flitser zorgt er dus echt niet voor dat het veiliger op de weg wordt.

Ik kan me je reactie wel voorstellen, alleen bedenk dat er bij de politie ook een capaciteitsprobleem zit. Aangiftes mbt geweldszaken zijn de laatste jaren enorm gestegen en dat zijn nou eenmaal niet aangiftes die je even snel kunt doen. Dus daarom werken ze tegenwoordig met afspraken, al zie ik daar het probleem niet zo van. Iedereen wil natuurlijk snel alles regelen, maar ja...dat kan nou eenmaal niet altijd.

Helaas niet nee. En dat zal helaas wel zo blijven en die reacties blijft de politie ook gewoon houden als daar niks aan gedaan wordt.

Ja en? Je bent bij elke overtreding die je maakt toch zelf bij? Ik snap niet dat mensen daar zo over zeuren.

Mensen zeuren omdat ze vaak een boete krijgen voor de paar luttele kilometertjes. Ikzelf heb daar ook de balen flink van. Ik heb soms het gevoel dat ik meer naar me snelheidsmeter moet gaan kijken dan wat er voor me op de weg gebeurt. En met mij zijn er meerdere die er zo over denken.

De media smult hiervan en inderdaad, die zetten dat uitgemeten in de krantjes. Maar volgensmij moeten de Nederlanders hier niet zo klagen en zeuren. Er zijn inderdaad afspraken mbt prestatiecontracten alleen zijn die niet zo opgezet en negatief zoals vele hier willen beweren. Zelfs met prestatiecontracten of quotums, heeft een agent op straat nog ruimte genoeg om overtredingen zelf te beoordelen en te beslissen om welke aktie hij/zij hierop neemt. Het wil dus niet zeggen, dat als jij een bekeuring krijgt voor je gordel, snelheid of weet ik veel wat..dat je die prent krijgt omdat men een quotum heeft. Dat slaat nergens op. Je kan ook je gordel gewonn dragen of je aan de snelheid houden...

Ja natuurlijk. Ooit is de politie opgericht om de struikrovers te weren langs de paden waar mensen langs trok. Nu liggen ze zelf in de struikjes om de werkende mens die per ongeluk 5 kilometer harder gaat
gaat dan de maximumsnelheid wat geld afhandig te maken omdat een of andere gek heeft bepaald hoe hard we daar mogen rijden.

Daar bevestigen die prestatiecontracten in mijn hoofd ermee in het rond en ga er inderdaad zo over denken. Want het is niet alleen het aantal berovingen, verkrachtigen en moorden die ze moeten oplossen. Het zijn er ook aantallen voor verkeersovertedigen die ze moeten scoren. Dus weet niet wat jij nu recht probeert te praten wat eigenlijk krom is.
Waarschuw beheerder
mijn schuinboven buurman is aangehouden en het hele huis was overhoop gehaald, het bleek n drugsdealer :s
hoop coke en heroine gevonden

waren er met 10 agenten (ook in burger) en n hond

der woont ook n meisje in onderhuur, toen die kwam terug van vakantie en schrok zich rot toen haar kamer ook overhoop was gehaald en die heeft aangifte gedaan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op vrijdag 27 juli 2007 om 17:48:
hoop coke en heroine gevonden

heroine-dealers moeten ze standrechtelijk executeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 15:49:
Nu liggen ze zelf in de struikjes om de werkende mens die per ongeluk 5 kilometer harder gaat
gaat dan de maximumsnelheid wat geld afhandig te maken omdat een of andere gek heeft bepaald hoe hard we daar mogen rijden.

Maar wat wil je dan? Dat er helemaal niet meer op snelheid word gecontroleerd? Er is nou eenmaal een grens gesteld en daar moet iedereen zich aan houden. Dan kan je zeggen, het gaat maar om die 5 kilometer, maar dat is nou eenmaal de grens die is afgesproken. Als men zou zeggen: Nou weet je wat, dan gaan we pas bekeuren vanaf 10 kilomter te hard... Dan gaan mensen vanzelf weer zeiken als net die 11 kilomter te hard hebben gereden. Je kan het kinderachtig vinden, maar dat is nou eenmaal de grens. En als jij steeds op je snelheidsmeter moet kijken ipv voor je, dan doe je iets niet goed. Dan trap je toch het gaspedaal wat minder hard in?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 15:49:
Daar bevestigen die prestatiecontracten in mijn hoofd ermee in het rond en ga er inderdaad zo over denken. Want het is niet alleen het aantal berovingen, verkrachtigen en moorden die ze moeten oplossen. Het zijn er ook aantallen voor verkeersovertedigen die ze moeten scoren. Dus weet niet wat jij nu recht probeert te praten wat eigenlijk krom is

Nou er is weinig kroms aan. Met die prestatiecontracten heb jij helemaal niets mee van doen. Hou jij je aan de regels, is er toch niets aan de hand? Snap je probleem niet... Vind het een super slap excuus om je af te reageren op de politie. Ze hebben prestatiecontracten..jaja, maar men weet niet wat er werkelijk in staat, hoe de verhoudingen zijn. Complete onzin! Vergeet trouwens niet dat een groot percentage van de doden die in Nederland vallen, het verkeer de oorzaak is. 9 van de 10 keer heeft snelheid daar altijd een rol in. En zo lang jou niets overkomt, dan is het kinderachtig, maar als jou of een van je dierbaren wordt aangereden omdat iemand te hard heeft gereden, dan heb je ook graag dat de politie er iets aan doet...

Waarschuw beheerder
de politie is kut!!!!! je hebt er geen hol aan!!!!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan hier nu zo'n ontzettend lang verhaal gaan schrijven dat ik bij de gedachte eraan al geen zin meer krijg :p

laten we t dan maar bij n cliché houden > ze zijn r niet als je ze nodig hebt ( of ze zijn r wel maar doen niks ) en ze zijn r wel als je ze niet nodig hebt :)
Waarschuw beheerder
Politie: :loser:

Vroeger wilde ik politieagent worden, maar ik heb toch besloten de basisschool af te maken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 juli 2007 om 21:51:
Maar wat wil je dan? Dat er helemaal niet meer op snelheid word gecontroleerd? Er is nou eenmaal een grens gesteld en daar moet iedereen zich aan houden. Dan kan je zeggen, het gaat maar om die 5 kilometer, maar dat is nou eenmaal de grens die is afgesproken. Als men zou zeggen: Nou weet je wat, dan gaan we pas bekeuren vanaf 10 kilomter te hard... Dan gaan mensen vanzelf weer zeiken als net die 11 kilomter te hard hebben gereden. Je kan het kinderachtig vinden, maar dat is nou eenmaal de grens.

Ja tuurlijk moet er gecontroleerd worden, maar dan wel op de plaatsen waar het echt nodig is. Zoiets als een drukke straat met een basisschool, provinciale wegen waar veel ongelukken gebeuren en wat meer met de onopvallende politie auto's.

Wat jij zegt over 10 kilometer pas te hard bekeuren is een goede optie en daaronder gewoon iets van een systeem 3x iets te hard en dan pas een bekeuring.

En als jij steeds op je snelheidsmeter moet kijken ipv voor je, dan doe je iets niet goed. Dan trap je toch het gaspedaal wat minder hard in?

Zo vaak kijk ik er niet op, ben liever bezig met autorijden. Daarbij geef ik ook nog wel toe dat ik de snelweg ook echt als racebaan gebruik als het lekker rustig is. En daarbij probbeer maar eens een 6 cilinder in het gareel te houden :[ :)

Nou er is weinig kroms aan. Met die prestatiecontracten heb jij helemaal niets mee van doen. Hou jij je aan de regels, is er toch niets aan de hand? Snap je probleem niet...

Iedereen die deel neemt aan het verkeer heeft te maken met die prestatiecontracten. Draag jij je gordel niet bijvoorbeeld val je er al onder. Sla je iemand zijn hersenpan in voor de pinautomaat val je ook onder het prestatiecontract.

Vind het een super slap excuus om je af te reageren op de politie.

In jouw ogen een slap excuus, in de mijne dus niet. En compleet af reageren op de politie doe ik niet. Ben het niet eens met het huidige beleid wat nu gevoerd wordt. Is iets heel wat anders.

Ze hebben prestatiecontracten..jaja, maar men weet niet wat er werkelijk in staat, hoe de verhoudingen zijn. Complete onzin!

Volgens mij kan je die wel ergens op internet vinden. Nog een linkje voor je waar het is besproken. klikdeklik

Vergeet trouwens niet dat een groot percentage van de doden die in Nederland vallen, het verkeer de oorzaak is. 9 van de 10 keer heeft snelheid daar altijd een rol in. En zo lang jou niets overkomt, dan is het kinderachtig, maar als jou of een van je dierbaren wordt aangereden omdat iemand te hard heeft gereden, dan heb je ook graag dat de politie er iets aan doet...

Graag zou ik hier dan wel bewijs van willen zien. Zoals je op de door mij opgegeven link ziet ben ik ook lid bij Flitsservice. Ook daar wordt bijgehouden hoe dodelijke ongevallen en de oorzaak daarvan. Ik geef je de link mag je van mij even doorlezen. flitsservice

Zoals je ziet is dat niet alleen maar snelheid, grootste probleem is het niet voorrang verlenen, met drank op en ga zo maar door.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 juli 2007 om 12:31:
Ja tuurlijk moet er gecontroleerd worden, maar dan wel op de plaatsen waar het echt nodig is. Zoiets als een drukke straat met een basisschool, provinciale wegen waar veel ongelukken gebeuren en wat meer met de onopvallende politie auto's.

Maar zo zijn er zoveel mensen die zeggen dat de politie ergens wel of niet moet controleren. Iedereen heeft wel een idee voor zichzelf waar het wel of niet gevaarlijk is. Iedereen heeft daar wel ideeen over en iedereen denkt te weten hoe het wel of niet zou moeten... Zo denken we allemaal verschillend! Uiteindelijk is het de overheid die bepaald waar het op dat moment wel of niet nodig is, dus ja... Voor ons als burgers zou het gewoon niets uit moeten maken. Gedraag je je gewoon is er niets aan de hand en dan maakt geen reet uit waar er nou wel of niet gecontroleerd word. En ga je ergens wel te te hard rijden, tja...dan vind ik dat men ook zo sportief moet zijn om een eventuele bekeuring gewoon te accepteren en niet gelijk weer gaan lopen zeiken over hoe slecht de politie of onze overheid nou wel is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat jij zegt over 10 kilometer pas te hard bekeuren is een goede optie en daaronder gewoon iets van een systeem 3x iets te hard en dan pas een bekeuring.

Ik schreef ook dat deze methode dus geen zin heeft. Want als men dan weer net 11 kilomter te hard heeft gereden, gaat met men vanzelf weer zeuren en zeiken over net die ene kilometer. En waarschuwen voor die andere kilometers...dat is onbegonnen werk natuurlijk! En is trouwens ook meten met twee maten en wettelijk kan dat dus niet eens...

Iedereen die deel neemt aan het verkeer heeft te maken met die prestatiecontracten. Draag jij je gordel niet bijvoorbeeld val je er al onder. Sla je iemand zijn hersenpan in voor de pinautomaat val je ook onder het prestatiecontract

Dit is echt onzin! Als er geen prestatiecontracten zijn, dan heeft de politie nog steeds de bevoegdheid en de verplichting om bepaalde dingen aan te pakken. Dus draag jij je gordel niet en je krijgt daar een bekeuring voor, heeft dat helemaal niets met een prestatiecontract te maken. Dat staat gewoon in de wet en de politie heeft de bevoegdheid om je daarvoor een bekeuring te geven. Zo gaat dat al een heleboel jaar en dus ook zonder prestatiecontract. Met die prestatiecontracten heb jij helemaal niets van doen en is dus, nogmaals, een slap excuus om aan te dragen als iemand een bekeuring ergens voor krijgt..

Waarschuw beheerder
een verkeerd ontwikkeld wet-handhaver systeem.
vriendjespolitiek,intolerantie en vooroordelen

jammer dat op zo'n manier
het moeilijk word om zo "vrije" gedachten te delen

Waarschuw beheerder
Graag zou ik hier dan wel bewijs van willen zien.

Heel lang is het verkeer zelfs doodsoorzaaknummr 1 geweest in Ned. Inmiddels is dit wel iets anders, maar het verkeer is nog steeds 1 van de grootste oorzaken waardoor mensen overlijden..

http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o2305n18837.html

Deze cijfers zijn wel iets gedateerd, maar er is in de tussentijd niet heel veel veranderd. En anders moet je maar eens op de site van CBS kijken....

Zoals je ziet is dat niet alleen maar snelheid, grootste probleem is het niet voorrang verlenen, met drank op en ga zo maar door.

Ik ben ook niet de gene die het alleen maar over snelheid heb hoor. Maar ik zeg alleen dat snelheid vaak wel een rol speelt bij een ongeval!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb ook altijd dat ze niet willen komen of pas veel te laat zijn als je ze nodig hebt.

Ze maken veel te veel fouten,tot nu toe is dat alleen nog in ons voordeel geweest,maar dus wel te nadeel van een ander.
Iemand die aangifte tegen ons had gedaan woonde 2 deuren verderop maar heeft wel dezelfde achternaam....dan snappen ze er echt niks meer van.
Kreeg ik een brief over dat ik die aangifte gedaan gehad,terwijl het dus die buurvrouw was,ik bellen dat ik van niks weet,aanklacht ingetrokken....(Y) hahaha.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 08:27:
Heel lang is het verkeer zelfs doodsoorzaaknummr 1 geweest in Ned. Inmiddels is dit wel iets anders, maar het verkeer is nog steeds 1 van de grootste oorzaken waardoor mensen overlijden..

Laat me niet lachen, pannekoek...

Er sterven in Nederland alleen al aan het verkeerd voorschrijven van medicijnen meer mensen dan in het verkeer.
Ken je feiten; het verkeer is doodsoorzaak nummer 1 onder jonge mannen tussen de 16 en 23 jaar.
Aan ouderdom of ziektes gaan die niet zo snel dood en op die leeftijd maak je nog weleens een klappertje...

In Oostenrijk en Italie hebben ze op sommige stukken de max. snelheid naar 150 en 160 verhoogd en ineens waren daar veel minder ongelukken te betreuren.
Waarschuw beheerder
ik ben zeer te spreken over de deze blauwe dienders allemaal verrichten. Petje af. klasse werk leveren ze gewoon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 14:27:
In Oostenrijk en Italie hebben ze op sommige stukken de max. snelheid naar 150 en 160 verhoogd en ineens waren daar veel minder ongelukken te betreuren.

en ??

Waarschuw beheerder
Laat me niet lachen, pannekoek...

Nee jouw mening is ergens op gebasseerd poffertje...

Er sterven in Nederland alleen al aan het verkeerd voorschrijven van medicijnen meer mensen dan in het verkeer.
Ken je feiten; het verkeer is doodsoorzaak nummer 1 onder jonge mannen tussen de 16 en 23 jaar.
Aan ouderdom of ziektes gaan die niet zo snel dood en op die leeftijd maak je nog weleens een klappertje...

Ik ken de feiten heel goed kerel en je geeft het zelf al aan, doodsoorzaak nummer 1 onder de mensen tussen de 16 en 23 jaar... Dus wat lul je dan? Ik beweer toch ook niet dat het in het algemeen de doodsoorzaak nummer 1 is, leer lezen!!

Ik zeg dat het qua doodsoorzaak een heel groot aandeel heeft en dus verkeer een serieuze taak is bij de politie.

Ja en? Je vergeet dat de ongevallen die er dan wel plaatsvonden, vaak ook de meest ernstigste zijn. Je vergeet dat bij dat soort ongevallen er een enorme economische schade ontstaat door de elle lange file's.. Over de kosten van de hulpverlening maar te zwijgen.

Italie en Oostenrijk zijn iets andere landen dan Nederland, ook qua infrastructuur e.d. Daarbij hebben ze in Tailand de doodsstraf, in Curacao witte stranden en in Colombia coca plantage's... Hebben we in Nederland ook niet. Misschien moesten we daar ook maar een voorbeeld aan nemen.

Maak niet van die vergelijkingen met het buitenland als je het niet kan vergelijken...!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 17:53:
Ik beweer toch ook niet dat het in het algemeen de doodsoorzaak nummer 1 is, leer lezen!!

Heel lang is het verkeer zelfs doodsoorzaaknummr 1 geweest in Ned.

wil niet lullig doen gast maar je zegt toch echt dat het doodsoorzaak nummer 1 is

Waarschuw beheerder
Inmiddels is dit wel iets anders, maar het verkeer is nog steeds 1 van de grootste oorzaken waardoor mensen overlijden..

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 juli 2007 om 18:03:
wil niet lullig doen gast maar je zegt toch echt dat het doodsoorzaak nummer 1 is

Dat doe je dus wel, moet je wel de rest erbij citeren... Er staat duidelijk dat het 1 van de grootste oorzaken is, niet de grootste! Echt triest gewoon!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik beweer toch ook niet dat het in het algemeen de doodsoorzaak nummer 1 is

Dat beweer je wel :vaag:
Ik zou je lesgeld terug vragen want lezen is duidelijk niet je sterkste kant, of je schrijft niet op wat je bedoelt kan ook...

Italie en Oostenrijk zijn iets andere landen dan Nederland, ook qua infrastructuur e.d. Daarbij hebben ze in Tailand de doodsstraf, in Curacao witte stranden en in Colombia coca plantage's... Hebben we in Nederland ook niet. Misschien moesten we daar ook maar een voorbeeld aan nemen.

Hier ga ik niet eens op in :LOL:

Maar goed, even de doelgroep mannen van 16 - 23 jaar.
Je kunt auto's nog zo veilig maken als je wil, en ze niet harder laten gaan dan 30.
Jongens in die leeftijd houden gewoon van gekke dingen doen, en als je gekke dingen doet heb je ook meer kans om dood te gaan.

Geef mensen dan leeftijds- en ervaringsgebonden maximum snelheden.
Als je net je rijbewijs hebt: een sticker achterop je auto en je mag niet harder dan 130.
Heb je al 25 jaar je rijbewijs en maak je 40.000 km per jaar; 160 max.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 18:12:
Dat beweer je wel

Dat beweer ik niet!

Geef mensen dan leeftijds- en ervaringsgebonden maximum snelheden.
Als je net je rijbewijs hebt: een sticker achterop je auto en je mag niet harder dan 130.
Heb je al 25 jaar je rijbewijs en maak je 40.000 km per jaar; 160 max

Dit zou ik echt dom vinden. Iemand die 1 jaar zijn rijbewijs heeft kan misschien veel beter rijden dan iemand die al 25 jaar zijn rijbewijs heeft. Wie zou dat moeten beoordelen dan? En als dat beoordeeld wordt en je hebt even je dag niet?

Iedereen gelijke rechten gelijke kansen. Dus in mijn ogen is de verkeerswetgeving hier prima geregeld, maar mensen moeten altijd iets te zeiken hebben!

Hier ga ik niet eens op in

Nee tuurlijk niet, je ziet dit net zo'n domme vergelijking is als die je zelf maakte..!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 18:17:
Dus in mijn ogen is de verkeerswetgeving hier prima geregeld

In mijn ogen niet, als ik midden in de nacht 80 moet rijden vanwege 1 of andere trajectcontrole dan vind ik dat regelrechte bullshit

Waarschuw beheerder
donateur
Iemand die 1 jaar zijn rijbewijs heeft kan misschien veel beter rijden dan iemand die al 25 jaar zijn rijbewijs heeft

dat kan wel, maar gezien de sterftecijfers in het verkeer in die specifieke leeftijdsgroep lijkt mij dat sterk...

Iedereen gelijke rechten gelijke kansen

blijkbaar niet, jonge mannen maken sneller dodelijke ongelukken dus moeten ze ook andere rechten hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
... goed. ... En iedereen die een hekel heeft aan de politie is een enorme sukkel!!

Als je het niet eens bent met de wetgeving ... eerst even nadenken wat dan wel beter zou zijn, mocht je iets beter weten, dan naar DH
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Politie vooral met verkeerscontrole:s zijn het iritante ongedierte haha:P

voor de rest doen ze hun werk ook maar gewoon. kheb weinig last van iedergeval
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maurits op maandag 30 juli 2007 om 18:24:
... goed. ... En iedereen die een hekel heeft aan de politie is een enorme sukkel!!

Correctie:
Jij vindt iedereen die een hekel heeft aan de politie een enorme sukkel. Het is tenslotte geen vastgesteld feit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 18:21:
dat kan wel, maar gezien de sterftecijfers in het verkeer in die specifieke leeftijdsgroep lijkt mij dat sterk...

Ja maar als jij iedereen individueel wilt beoordelen op zijn/haar ervaring...moet je niet naar die cijfers meer kijken he, want dat gaat dan ook niet meer op! Iemand die 19 jaar is en 40.000 kilometer per jaar rijd... Of iemand die al 25 jaar zijn rijbewijs heeft en alleen zijn auto pakt om een brief te posten! Dus ja...

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 18:20:
In mijn ogen niet, als ik midden in de nacht 80 moet rijden vanwege 1 of andere trajectcontrole dan vind ik dat regelrechte bullshit

Jij misschien niet, maar andere vinden het misschien wel prettiger. Je leeft niet alleen he..! Die 80 kilometer is er voor de milieu-eisen ingesteld en de geluidshinder van omwonenden. En als dat je enigste probleem is... De wegenverkeerswet regelt niet waar wel en niet 80 gereden mag worden, dat is de betreffende gemeente of provincie die dat bepaalt! De wet zegt alleen dat jij je aan de aangegeven snelheid moet houden en dat heb je helemaal zelf in de hand. Dus er is niets mis met de wetgeving hier...!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 19:55:
Die 80 kilometer is er voor de milieu-eisen ingesteld

laat me niet lachen, er is nota bene een vliegveld naast de A13 waar men een 80 KM zone heeft ingesteld.
Men woonde daar trouwens al 20 jaar naast die snelweg en dat vliegveld dus met de geluidsoverlast zal het wel meevallen, dat went vanzelf.
Bovendien kosten die huizen een prikkie.
Na de aanleg van de 80 km zone op de A12 Utrechtsebaan is het aantal files met 300% toegenomen alsmede de luchtvervuiling dus ook weer een argument van lik me vestje.
Nu men de boel weer wil terugdraaien is er een procedure van 3 jaar nodig terwijl het plan zelf er binnen een jaar doorheen was.

Zal zeker niks te maken hebben met de tijd dat het systeem zichzelf moet terugverdienen??? $$$$$

Er is duidelijk een hoop mis met de wetgeving hier

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 21:27:

Ja nogmaals, die 80 km is mijn idee ook niet geweest, maar t heeft niets met wetgeving te maken. Kijk die 80 km zone is er nou eenmaal en dat is bepaald door de gemeente/danwel provincie. Dus ja..of je het er nou wel of niet mee eens bent, je weet dat je er dan maar 80 mag rijden. Als jij je aan de snelheid houd, kost t je ook niets... Dus qua wetgeving is daar niets mis, over het beleid kan je een andere discussie aangaan natuurlijk. Van mij mogen ze dat vandaag nog opheffen hoor!

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 juli 2007 om 21:27:

Daar ligt het dus echt niet aan!
Waarschuw beheerder
antwoord op de vraag simpel... stelletje Bonnenschrijvers :S

Een echte vent word geen agent !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb ze zo weer even nodig:[
Ik weet me ook altijd in de nesten te werken he..

Ben benieuwd of ik echt geholpen word.Zoja,dan zal ik dat ook vertellen,zal niet alleen maar de negatieve verhalen plaatsen :)

Dus we zullen zien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maikel076 op maandag 30 juli 2007 om 21:48:
Een echte vent word geen agent

Nee een echte vent wordt automonteur..whahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Molis, jij hebt best een woutenkop
Waarschuw beheerder
Ik vind mensen die altijd schelden op de politie vet stoer! en ik hoop dat ik ook nog eens zo stoer word!

Waarschuw beheerder
donateur
:x
Waarschuw beheerder
@ Nolis : beter Automonteur dan Agent zonder ons reden ze op koeien :p

maar volgens mij ben je ook zo`n agentje aangezien je overal gelijk op wil hebben :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maikel076 op woensdag 1 augustus 2007 om 00:29:
@ Nolis : beter Automonteur dan Agent zonder ons reden ze op koeien

Ja en paarden... En als ze dat niet bevallen, kunnen ze altijd nog automonteurtje gaan worden/spelen.

Uitspraak van Maikel076 op woensdag 1 augustus 2007 om 00:29:
volgens mij

Eerst zinloze niet onderbouwde opmerkingen maken en nu ook suggereren.... kansloos!
Waarschuw beheerder
Nu zeg je het zelfde als mij automonteurtje worden/spelen. terwijl je in je vorige post al zei dat ik het al was zijn we nu beide kansloos :P:P

Maar sorry meneer agent zal je niet meer bekritiseren ;)

Back On Topic !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maikel076 op woensdag 1 augustus 2007 om 09:45:
Nu zeg je het zelfde als mij automonteurtje worden/spelen. terwijl je in je vorige post al zei dat ik het al was zijn we nu beide kansloos

Ja goed van je, dat was om je met je eigen uitspraken te confronteren. Kom met iets origineels...

Uitspraak van Maikel076 op woensdag 1 augustus 2007 om 09:45:
Maar sorry meneer agent zal je niet meer bekritiseren

Maar toch blijven suggereren he..!?
Waarschuw beheerder
je krijgt je zin mannetje [img width=19 height=16 cacheid=000036a90028bc1d50c8056c1a01f8cf56]http://www.opeltuningteam.nl/forum/images/smiles/applause.gif[/img]
eindelijk tevreden want uit deze discussie komen we nooit !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maikel076 op woensdag 1 augustus 2007 om 18:05:
eindelijk tevreden want uit deze discussie komen we nooit !

Een discussie die je zelf aan bent gegaan door een zeeeeer originele opmerking te maken. Die hadden we nog nooit gehoord... Maar nu je tegenspraak krijgt wil je de discussie beeindigen. Je hebt gelijk hoor, het gaat nergens over...maar hou je dan zelf ook bij het onderwerp en geef gewoon een mening met wat onderbouwing ipv een of andere domme opmerking te maken. Om dan vervolgens bij een reactie hierop te bewereren als of je zelf serieus op het onderwerp reageert. Zeg dan gewoon niets!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ze vragen : Wat vind jij van politie ? ik geef er me mening over ja Dat jij op je teentjes getrapt word omdat ik die opmerking maak word ik niet warm of koud van. een domme opmerking is het niet het is gewoon een feit ! ook al is die opmerking zoooo oud volgens jou, weet zeker dat er meerdere personen mij gelijk geven qua betreft agentjes.

Ik wil best met jou die discussie blijven volgen als je dat persee wilt want je wil hoe dan ook gelijk krijgen :S maar ik blijf er bij politiemensen moeten nuttigere dingen doen dan mensen bekeuren die 7 km/h te hard rijden stel strepe jagers.

serieus op het onderwerp reageren doe jij blijk baar wel aangezien je op iedereen commentaar heeft en beter weet, respecteer ieder ze mening ga die echt niet veranderen voor je !

Zeg dan gewoon niets!
laatste aanpassing