Partyflock

Forumonderwerp · 956552
1 volger · 2709x bekeken
Waarschuw beheerder
De Nederlandse militairen hebben bij de plaats Chora een grote veldslag met de taliban gewonnen.

Aanval taliban afgeslagen

De Commandant der Strijdkrachten, generaal Dick Berlijn, zegt dat hij diep respect heeft voor de Nederlandse militairen. Bij de zware gevechten waren bijna alle 500 militairen betrokken.

Huisgehouden
Berlijn zegt dat de taliban 'als beesten tekeer zijn gegaan'. Burgers zouden zijn gedwongen mee te vechten. Volgens niet bevestigde meldingen zijn er 30 tot 70 burgerdoden. Berlijn houdt er rekening mee dat er burgers zijn gedood door Nederlands vuur.

Keel doorgesneden
De taliban hebben burgers die niet aan hun kant wilden meevechten direct geëxecuteerd, zegt Berlijn. "Ik heb harde rapportages gezien van de executie van twee broers en over acht vrouwen van wie de keel werd doorgesneden."

Compound
In de straatgevechten die de Nederlanders in Chora moesten leveren, werden zij in het weekeinde teruggedrongen op hun compound in het centrum van de stad. De verantwoordelijke Nederlandse commandant besloot die plek niet prijs te geven. "Hij heeft de juiste beslissing genomen door te blijven", vindt generaal Berlijn. "Ze hebben niet opgegeven toen de Taliban dreigden de bevolking uit te moorden."

Vernietigd
Tijdens de gevechten zijn tientallen woningen vernietigd. De bevolking is volgens Berlijn 'zo goed en zo kwaad als het ging' van tevoren gewaarschuwd voor de luchtaanvallen. Veel mensen zouden niet zijn weggegaan omdat de taliban dat hadden verboden

bron rtl

applaus voor onze jongens

hiep hiep !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rollie op zondag 24 juni 2007 om 01:32:
en pleur op met je fatwa's.... er zijn genoeg sjiitische fatwa's tegen de taliban tegen osama en tegen al qaida...

Sjiieten... Sjiieten Z zeggen dat de heilige Koran gewijzigd is en dat de echte Koran in het bezit is van hun verwachte Mahdi. Zij zeggen: Aboe Bakr en Omar zijn ongelovigen en degene die hen liefheeft is ook een ongelovige.

De Sjiieten zijn zeer dwalend, en de Soennten van Al-Qaida en Taliban wat het leiderschap van de Taliban bestaat uit top geleerden 0,0 procent serieus.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rollie op zondag 24 juni 2007 om 01:42:
jaja tis goed met je

als amerikanen moslims vermoorden loop je te zeiken

als moslims, moslims vermoorden met aanslagen kijk je weg.... de taliban vermoord ook vrouwen en kinderen...

hypocriet...

Natuurlijk komen er ook vrouwen en kinderen om, het is oorlog hey. In de tijd van de profeet (vzmh) kwamen ook vrouwen en kinderen om tijdens veldslagen. De Taliban doen het alleen niet expres, NAVO/VS wel.
Waarschuw beheerder
De Taliban doen het alleen niet expres, NAVO/VS wel.

voordat de taliban de aanval opent roepen ze nog snel dat alle vrouwen en kinderen wegmoeten?

voordat ze 100 kilo explosiefen op een markt laten ontploffen halen ze eerst nog ff vrouwen en kinderen weg?

voordat ze weer een school verwoesten en vrouwen lynchen roepen ze nog ff dat ze het niet express doen ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoeveel aanslagen op markten hebben de Taliban en Al-Qaida gepleegt in Afghanistan? Alsof zij de enige zijn die actief zijn in Afghanistan.

Die aanslagen op markten zijn criminelen daden en dat is geen Jihaad.
Waarschuw beheerder
Ik heb liever niet dat ze Afghanen vermoorden, maar als de Taliban of andere moslims er zelf kan van kunnen profiteren dan hebben ze uiteraard mijn steun.

Die aanslagen op markten zijn criminelen daden en dat is geen Jihaad.

je spreekt jezelf tegen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Taleban "Warned US of huge attack"

[img width=315 height=180 cacheid=000e1ed1002858bf436a96d21a01ee76a2]http://img149.imageshack.us/img149/5421/38240779presser2300afpnq7.jpg[/img]

An aide to the former Taleban foreign minister, Wakil Ahmad Muttawakil, has revealed that he was sent to warn American diplomats and the United Nations that Osama bin Laden was due to launch a huge attack on American soil.

Neither organisation heeded the warning, which was given just weeks before the 11 September attacks.

The aide said he had urged the Americans to launch a military campaign against al-Qaeda but was told that this was politically impossible.

Mr Muttawakil, who was known to be deeply unhappy with the Arab and other foreign militants in Afghanistan, learned of Osama bin Laden's plan in July.

The attack was imminent, he discovered, and it would be huge. Bin Laden hoped to kill thousands of US citizens.

The information had come not from other members of the Taleban but from the leader of the Islamic movement of Uzbekistan, Tohir Yuldash, who had found refuge in Afghanistan and had good links with al-Qaeda.

The minister was deeply worried that the US military would react with deadly vengeance against Afghanistan.

As he put it, al-Qaeda, the Taleban's guests, were going to destroy the guest house.

The Taliban minister, the US envoy and the warning of September 11 that was ignored
[img width=150 height=180 cacheid=000e1edd002858da9c91dd3a1a01ee76a2]http://img217.imageshack.us/img217/9199/613764mutawakil150lk0.jpg[/img]

Weeks before the terrorist attacks on 11 September, the United States and the United Nations ignored warnings from a secret Taliban emissary that Osama bin Laden was planning a huge attack on American soil.

The warnings were delivered by an aide of Wakil Ahmed Muttawakil, the Taliban Foreign Minister at the time, who was known to be deeply unhappy with the foreign militants in Afghanistan, including Arabs.

Mr Muttawakil, now in American custody, believed the Taliban's protection of Mr bin Laden and the other al-Qa'ida militants would lead to nothing less than the destruction of Afghanistan by the US military. He told his aide: "The guests are going to destroy the guesthouse."

The minister then ordered him to alert the US and the UN about what was going to happen. But in a massive failure of intelligence, the message was disregarded because of what sources describe as "warning fatigue". At the same time, the FBI and the CIA failed to take seriously warnings that Islamic fundamentalist students had enrolled in flight schools across the US.

Mr Muttawakil's aide, who has stayed on in Kabul and who has to remain anonymous for his security, described in detail to The Independent how he alerted first the Americans and then the United Nations of the coming calamity of 11 September.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rollie op zondag 24 juni 2007 om 01:54:
je spreekt jezelf tegen?

Ja? Jij wilt dus beweren dat de aanvallen op de marketen etc. gericht zijn tegen de murtadeen? De murtadeen staan niet op de markt, de munafiqeen zijn geen vrouwen of kinderen.. die worden aangevallen in hun basisen, in hun huizen en in hun kantoren.

Die aanvallen op markten zijn gericht tegen de burgerbevolking omdat ze bijvoorbeeld Sjiiet zijn. Of omdat ze Soenniet zijn. De murtadeen aanvallen, doden, de munafiqeen aanvallen, doden is Jihaad... de aanvallen op markten zoals in IRAK zijn geen Jihaad operaties.
Waarschuw beheerder
leg mij dan toch is uit waarom al qaida wel de aanslagen claimt die er op markten/burgerbevolking worden gedaan ?

of moskeeen...

Die aanvallen op markten zijn gericht tegen de burgerbevolking omdat ze bijvoorbeeld Sjiiet zijn.

ow dan mag het dus weer wel :lol:

doden is Jihaad

jihad is niet doden, de echte jihad is de innerlijke strijd van een moslim.
de echte jihad is de relatie tussen een moslim en allah

goede dingen doen... naar de moskee gaan.. de islam volgen,gewoon een goed moslim zijn.

dat is jihad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rollie op zondag 24 juni 2007 om 02:02:
leg mij dan toch is uit waarom al qaida wel de aanslagen claimt die er op markten/burgerbevolking worden gedaan ?

of moskeeen...

Kun je een voorbeeld geven? Ik heb hier alle verklaring van Al-Qaida in Irak, en Afghanistan van de afgelopen 2 maanden. Er zit geen 1 claim bij van een markt of moskee. Het is zelfs zo dat Al-Qaida, die worden verdacht van de bom op de al-Kilani moskee vorige week gewoon ontkennen!
http://siteinstitute.org/bin/articles.cgi?ID=publications289107&Category=publications&Subcategory=0
Waarschuw beheerder
uhm... de gouden moskee in samarra ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rollie op zondag 24 juni 2007 om 02:02:
jihad is niet doden, de echte jihad is de innerlijke strijd van een moslim.
de echte jihad is de relatie tussen een moslim en allah

goede dingen doen... naar de moskee gaan.. de islam volgen,gewoon een goed moslim zijn.

dat is jihad

Zodra een Islamitisch land wordt bezet door Kufar of in dit geval (Afghanistan) Christelijke naties, is het voor de moslims in dat land een must om er voor te vechten voor het verdedigen van Islam.

Zoals de profeet (vzmh) heeft gezegt; ''Geen twijfel, ik zou wensen dat ik tijdens Jihad (vechten in het pad van Allah) een martelaarsdood zou sterven, en weer tot leven komen om opnieuw een martelaarsdood te sterven''
Sahih Bukhari, Volume 4, Boek 52, Hadith 216.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rollie op zondag 24 juni 2007 om 02:15:
uhm... de gouden moskee in samarra ?

Oh die.. geen enkele organisatie heeft daar voor verantwoordelijk opgeeist, ook Abu Musab al Zarqawi's tawieed en Jihad of Al-Qaida niet. Misschien volgens CNN, of de BBC of zo wel..

Hier is een rar bestand met alles boodschappen van Al-Qaida in Irak.

Als je er eentje gevonden hebt waarin ze verantwoordelijkheid opeisen voor 1 van die aanslagen mag je het me laten weten.
http://ia350620.us.archive.org/2/items/alameer654/alameer.rar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 01:39:
Als een moslim zich afdoet van zijn religie, dood hen dan

Waarom moeten jullie dat zelf doen eigenlijk. Is die mohammed geen flinke vent? Is het oordeel niet van God/Allah zelf? Dat is nu juist zo slecht aan die onzin, voor eigen rechter spelen maar wel vragen om begrip van het westen :S Sterf zelf lekker uit wil je.
*en hier zeg ik dan precies hetzelfde in andere bewoording*

Waarom ben je zelf nog niet aan het moorden geslagen, er zitten er hier zat in Nederland, wat doe je hier?

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 01:22:
De Taliban hebben een pure Islamitische staat opgebouwt

Zou je zo vriendelijk willen zijn om ze allemaal daar naartoe mee te nemen dan? Hebben wij er geen last van.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 01:27:
Niet een of andere Rawa

Oh ja das waar, vrouwen hebben geen recht! :S Sick fuck!

Bedankt voor de bevestiging in ieder geval. (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 02:25:
Zou je zo vriendelijk willen zijn om ze allemaal daar naartoe mee te nemen dan? Hebben wij er geen last van.

Ik denk dat veel moslims dat wel zouden willen. Maar ja.. Zo lang Nederland en haar bondgenoten dat land bezetten is er geen kans om weer een pure Islamitische staat op te bouwen. En blijven ze dus allemaal hier.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 juni 2007 om 02:25:
Waarom ben je zelf nog niet aan het moorden geslagen, er zitten er hier zat in Nederland, wat doe je hier?

Kan ik andersom ook vragen. Waarom zijn de Taliban/Al-Qaida haterz.. op dit forum niet in Uruzgan/Helmand etc?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 02:29:
Ik denk dat veel moslims dat wel zouden willen. Maar ja.. Zo lang Nederland en haar bondgenoten dat land bezetten is er geen kans om weer een pure Islamitische staat op te bouwen. En blijven ze dus allemaal hier.

Dat is niet helemaal waar want als je puur bent ga je juist. Dan vecht je samen met je broeders tegen het "kwaad". Dat zeg je toch net is lees ik dat verkeerd?

Of is er dan toch de twijfel dat dood dood is en er helemaal geen beloning is? (terecht overigens hoor)

Als de bovenstaande teksten door "jullie" (extremisten) letterlijk gelezen worden kots ik moslims met deze opvatting vanaf nu in ieder geval uit en wens ik er ook geen 1 een meter toe te geven. Niet voor religie, niet voor werk en niet voor een stukje droog brood. Maar ik denk dat je dat wel kan begrijpen als wij ongelovig zijn en ook dood moeten of niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Iedereen moet dood. ongelovige of niet.. Ieder mens is gemaakt om te sterven, zelfs de profeten. Ik vecht niet met mijn broeders op het slagveld, omdat ik daar de middelen en kennis niet voor bezit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 02:32:
Kan ik andersom ook vragen. Waarom zijn de Taliban/Al-Qaida haterz.. op dit forum niet in Uruzgan/Helmand etc?

Kan ik kort in zijn. Wij doen dat via de politiek en spelen als burger niet voor eigen rechter. Staat bij ons ook niet in de bijbel dat je dat mag doen, dan zul je juist branden...... Wij hebben daar een leger voor.

Wel ben ik er voor om het geloof te scheiden zodat je niet in elkaars vaarwater hoeft te zitten en bloed hoeft te vergieten. Scheiding van kerk en staat is voor jullie (extremisten) helaas niet mogelijk dus kunnen we eigenlijk ook niet eens samenleven. Wij wel met jullie maar jullie niet met ons. *(mocht jij je teksten letterlijk nemen)* Daar zit ook het probleem. Wij hebben geen probleem met jullie, maar helaas heeft alles goedkeuring in de naam van Allah (bij extremisten) en staat dat boven onze wet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 02:41:
Iedereen moet dood. ongelovige of niet.. Ieder mens is gemaakt om te sterven, zelfs de profeten. Ik vecht niet met mijn broeders op het slagveld, omdat ik daar de middelen en kennis niet voor bezit.

Moet helemaal niks, een mens gaat wanneer de engeltjes je komen halen.
Niet omdat een ander het niet met je eens is en je strot door wil snijden of je als een beest afslacht midden in Amterdam zoals Theo is overkomen. Dat "steekt" mij in deze....
(leuke woordspeling trouwens)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ik kots jullie soort bijna uit man tering wat een onzin kraam jij uit :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 23 juni 2007 om 15:18:
Jullie nationalisten zouden hetzelfde doen met een buitenlandse agressor in huis

Kelen van eigenburgers doorsnijden? Muziek verbieden? Vrouwen helemaal gehuldig laten lopen.

Ik denk dat gemiddelde afghaan toch beter af is. Met bezeting. Dan met Taliban hoor. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 24 juni 2007 om 02:32:
Waarom zijn de Taliban/Al-Qaida haterz.. op dit forum niet in Uruzgan/Helmand etc?

Ik vecht niet met mijn broeders op het slagveld, omdat ik daar de middelen en kennis niet voor bezit.

Voor ons geldt dezelfde reden he...NIet iedereen is geschikt om te vechten :looser:
En de Taliban vermoord wel degelijk onschuldige burgers,ook vrouwen en kinderen!
Ga jij lekker naar je woestijnland man,wtf doe je hier als je zo over de Westerse wereld denkt??
Waarschuw beheerder
TARIN KOWT - ‘Het water stond ons echt aan de lippen,’’ zegt luitenant-kolonel Rob Querido.
,,We hebben duizend man ingezet. Op anderhalf peloton na hebben we de hele Battlegroup in de strijd geworpen.’’

Querido is commandant van de Battlegroup, bestaande uit de gevechtseenheden die de opbouwers van de Uruzgan-missie beveiligen. Hij spreekt over de tegenaanval door Nederlandse ISAF-troepen tegen zo’n 1500 talibanstrijders in de Chora-vallei. De Nederlanders werden bijgestaan door ongeveer honderd militairen van het Afghaanse Nationale Leger. Maar het waren de Nederlanders die de zwaarste gevechten voor hun rekening namen.

Het districtscentrum Chora is een kruispunt van belangrijke handelswegen in Uruzgan. Vredelievende Afghanen verhandelen er hun goederen. Maar ook de taliban hebben Chora nodig. Zij gebruiken het om wapens en opium te vervoeren. Sinds eind april voerden taliban-strijders de druk op met aanvallen op politieposten, bemand door Afghaanse strijders en agenten die door ISAF worden ondersteund.

Zondagnacht om vier uur zetten de taliban een massale aanval in waarbij ze politieposten onder de voet liepen. De Nederlanders in de Chora-vallei raakten omsingeld. Querido: „Kapitein Lerry, de commandant van de eenheid, vroeg me over de radio: ‘Hoeveel is Chora ons waard? Het is hier geen vredesmissie meer’.’’ Er was geen mogelijkheid de eenheid te ontzetten. Haar enige kans was zich een weg naar buiten te vechten. „We wisten dat de taliban moorden aan het plegen waren in het gebied dat ze veroverd hadden,’’ zegt Querido. „We konden de bevolking niet aan haar lot overlaten. We hadden beloofd dat we niet uit Chora zouden weggaan. Chora geldt als een voorbeeld in de regio. De mensen daar konden iets opbouwen omdat ze niet meer werden geterroriseerd. Wij besloten toen dat Chora niet mocht vallen. Als Chora valt, is dat het einde van de missie.’’

Dat liet slechts één optie over voor de Nederlanders: ze zouden de aanval inzetten. Eerst vonden zware bombardementen plaats. Volgens Querido waren op dat moment de dorpen leeg of in handen van de taliban. ,,Via geluidswagens en dorpsoudsten riepen we de mensen op te vluchten naar het oosten. Maar we kunnen niet uitsluiten dat er burgers zijn omgekomen. Er waren meldingen dat mensen belet werd hun huizen te ontvluchten.’’

Op dinsdagochtend om tien uur begonnen de Nederlanders de grootste tegenaanval in de naoorlogse vaderlandse geschiedenis. Er vielen geen slachtoffers onder de Nederlanders en Afghanen die de taliban terugsloegen. Het dodental onder de taliban wordt geschat op vier- tot vijfhonderd. Chora was gered van de taliban. Maar ten koste van hoeveel burgerslachtoffers, is nog niet duidelijk. De Defensie-voorlichters in Tarin Kowt meldden gisteravond het voorlopige aantal van 63 gewonden, en ongeveer dertig doden.

Dit verhaal is voor publicatie gelezen door het ministerie van Defensie.

Waarschuw beheerder
hm dit ruikt naar propagenda..

eerst zeiken dat ze de troepen uit afghanistan weg willen halen ivm doden etc bla bla..
en nu is het op eens een winst voor hun :S :vaag:

Waarschuw beheerder
Er vielen geen slachtoffers onder de Nederlanders en Afghanen die de taliban terugsloegen. Het dodental onder de taliban wordt geschat op vier- tot vijfhonderd.

dit kun je ook niet serieus nemen idd.

duidelijk stuk propaganda:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 11:53:

Vraag me af hoe ze dat weten. Tellen ze lijken??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 11:53:
Er vielen geen slachtoffers onder de Nederlanders en Afghanen die de taliban terugsloegen. Het dodental onder de taliban wordt geschat op vier- tot vijfhonderd.

duidelijk stuk propaganda:S

Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juli 2007 om 14:10:
Vraag me af hoe ze dat weten. Tellen ze lijken??

Ik zal niet zo goed weten waarom het niet zou kunnen?
Je hebt het hier over getrainde soldaten en special forces. Nederlandse commando's behoren daarnaast tot de top van de wereld, daar spot je niet mee. Die Taliban bestaat uit mensen die in hun hoofd de vijand aan kunnen maar werkelijk nog geen olifant raak kunnen schieten.

Het is als Ajax tegen FC bal op het dak.
Grootste gevaar komt van bermbommen.

Zie hier het resultaat van de engelse SAS tegen de Taliban.
Score: SAS 0 - 300 Taliban doden.
http://www.youtube.com/watch?v=qDujnyf2jDw

Hier zijn de dutchies.... ook die lachen erom.
http://www.youtube.com/watch?v=bnzA_8Juw94
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zul je zien,
over 10 jaar komt er een debiel die de Nederlandse staat aan gaat klagen om de burgerdoden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2007 om 09:04:
hm dit ruikt naar propagenda..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja nee ja nee op zaterdag 7 juli 2007 om 05:47:
zul je zien,
over 10 jaar komt er een debiel die de Nederlandse staat aan gaat klagen om de burgerdoden.

Laten we het hopen, en dat alle schuldigen in Den Haag mogen hangen (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juli 2007 om 23:02:
Die Taliban bestaat uit mensen die in hun hoofd de vijand aan kunnen maar werkelijk nog geen olifant raak kunnen schieten.

Is vaak zo wanneer het verzet bestaat uit burgers, die niks met de oorspronkelijke Taliban of zijn ideologie te maken hebben. Gewoon boertjes die tegen de bezetter willen vechten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 7 juli 2007 om 10:44:
Is vaak zo wanneer het verzet bestaat uit burgers, die niks met de oorspronkelijke Taliban of zijn ideologie te maken hebben. Gewoon boertjes die tegen de bezetter willen vechten

Wat een onzin. Alles wat diezelfde boertjes willen is dat de taliban opflikkeren en dat het land weer wordt zoals voordat de taliban kwamen. Je zou niet zo vroeg moeten beginnen met drinken :no:

Waarschuw beheerder
op linie voorwaarts en het hele land hier schoon vegen net als in chora ..... dat werkt tenminste! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 7 juli 2007 om 10:59:
Wat een onzin. Alles wat diezelfde boertjes willen is dat de taliban opflikkeren en dat het land weer wordt zoals voordat de taliban kwamen

Makkelijk he. Ook is het niet vreemd dat de echte Taliban direct verlagen werd maar toch steeds terug bleef komen. Waarom worden deze mensen nog steeds taliban genoemd? De echte Taliban zijn de mensen waar we nu zaken mee doen, zoals de goeverneur van Uruzgan en zijn maatjes. En dat die lui niet kunnen vechten zegt ook wel genoeg, en dat terwijl ze nog zijn opgeleid in "de vele trainingscampen voor terroristen" van Bin laden 8) Boeeehhooee

"De Taliban? Alles wat op ons schiet"
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je hebt het hier over getrainde soldaten en special forces.

jochies van 20?:S

zegt allemaal geen ene flikker. Taliban zijn speciaal getraind in het voeren van guerilla oorlog. of dacht je dat de
Vietcong zo super getraind was in Vietnam? Ze maakten daar ook gehakt van de o zo getraind Amerikanen....

Het is pure propaganda, 300 doden kom maar met lijken ipv gewoon wat zeggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 11:13:
jochies van 20?

bij 12 jaar zijn ze hier volgens hun volwassen en krijgen ze hun eerste vuur wapen ... de gemiddelde maximale leeftijd hier is 45 !!!!
Waarschuw beheerder
"Romeo groep ...... let the body`s hit the fucking floor !!!"

Domme cowboy, zulke mensen sturen we dus naar Afghanistan. Lekker mensen dood maken.. whoohoo :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 7 juli 2007 om 11:25:
Domme cowboy, zulke mensen sturen we dus naar Afghanistan. Geen wonder van al die burgerdoden

jaloers :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 11:30:
jaloers

Niet op dode kinderen.
Waarschuw beheerder
't Is maar net wat je wil geloven, knoalster. Kijk, Bin Laden is al lang naar allah, daar kunnen we kort over zijn, maar de taliban zijn gewoon echt hoor. Stel dat iedereen die er niet hoort morgen nog uit Afghanistan zou vertrekken, dan is het taliban regime binnen de kortste keren weer established. Hou jezelf niet voor de gek man.

En als die bevolking zo strijdlustig is dat ze duizenden met de modernste middelen uitgeruste militairen het land uit proberen te gooien, waarom lieten ze zich dan zwaar op hun huid zitten door een clubje religie-fanaten die van hun vrije land een dictatuur maakten waarin hen verteld werd hoe lang hun baard moet zijn, dat vrouwen niet naar school mogen, wat ze moeten geloven, WAT ZE MOGEN DENKEN etcetera?

Leg dat maar uit dan
Waarschuw beheerder
Die Taliban bestaat uit mensen die in hun hoofd de vijand aan kunnen maar werkelijk nog geen olifant raak kunnen schieten.

http://nl.youtube.com/watch?v=MrVm2VshSxM

http://nl.youtube.com/watch?v=1QRJA2YKzlU

http://video.google.nl/videoplay?docid=-557645542047074034&q

Waarschuw beheerder
Zie hier het resultaat van de engelse SAS tegen de Taliban.
Score: SAS 0 - 300 Taliban doden.

SAS vergelijken met NL commando's.

is hetzelfde als een Audi met een alfa

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ftlom op zaterdag 7 juli 2007 om 11:43:
http://nl.youtube.com/watch?v=MrVm2VshSxM

http://nl.youtube.com/watch?v=1QRJA2YKzlU

http://video.google.nl/videoplay?docid=-557645542047074034&q

Bij deze voorvallen is nog geen 1 militair te zien. Enkel politie, private beveiliging of wat dan ook. Die filmpjes gaan dus nergens over ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 11:57:
SAS vergelijken met NL commando's.

is hetzelfde als een Audi met een alfa

Je hebt er wienig kaas van gegeten zie ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 11:58:
Je hebt er wienig kaas van gegeten zie ik.

toon maar eens acties in het verleden aan van nl commando's aan die vergelijkbaar zijn met SAS......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 7 juli 2007 om 11:36:
't Is maar net wat je wil geloven, knoalster

Hou jezelf niet voor de gek man.

Lees es beter wat ik zeg man, ik heb niks over het goed of slecht zijn van de Taliban gezegd. Hou jezelf voor de gek.

Leg dat maar uit dan

Ik denk niet dat er zoveel vrouwen zijn die tegen de agressor vechten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op zaterdag 7 juli 2007 om 12:10:
ik heb niks over het goed of slecht zijn van de Taliban gezegd

Ik ook niet..

Uitspraak van Knoalster op zaterdag 7 juli 2007 om 12:10:
Ik denk niet dat er zoveel vrouwen zijn die tegen de agressor vechten

[img width=15 height=15]http://home.orange.nl/chambone/item/emoticons/rolleyes.gif[/img]

En als die bevolking zo strijdlustig is dat ze duizenden met de modernste middelen uitgeruste militairen het land uit proberen te gooien, waarom lieten ze zich dan zwaar op hun huid zitten door een clubje religie-fanaten die van hun vrije land een dictatuur maakten waarin hen verteld werd hoe lang hun baard moet zijn, wat ze moeten geloven, WAT ZE MOGEN DENKEN etcetera?

Leg dat maar uit dan

Ik probeer het gewoon nog een keer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 juli 2007 om 11:57:
Bij deze voorvallen is nog geen 1 militair te zien. Enkel politie, private beveiliging of wat dan ook. Die filmpjes gaan dus nergens over

http://www.youtube.com/watch?v=aexoo-mSMPc
http://www.liveleak.com/view?i=760_1175460277

De Taliban bestaat heus niet alleen maar uit onervaren mannen maar ook gewoon mensen die ook al tegen de Sovjets hebben gevochten, of in Bosnie, Ttjetjenie etc. Dus met veel ervaring en zovoort.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ftlom op zaterdag 7 juli 2007 om 12:28:
De Taliban bestaat heus niet alleen maar uit onervaren mannen maar ook gewoon mensen die ook al tegen de Sovjets hebben gevochten, of in Bosnie, Ttjetjenie etc. Dus met veel ervaring en zovoort.

Eigenlijk denk ik dat jij best weet wat ik bedoel. Je mag het van mij onder een loep leggen hoor, geen probleem.....
Waarschuw beheerder
Lekker naar huis, we hebben er niets te zoeken. Afghanistan is al decennia lang een teringzooi en dat zal nog decennia zo blijven. Fok al die oorlogen, laat ze het lekker zelf uizoeken die opiumtelers.
Stakkers zijn het!!