Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 januari 2008 om 22:06:
Hyves is wel ... echt púúr met vrienden.
vind ik van partyflock niet echt..
Ten eerste zal ik maar ff vermelden dat ik ook hyves heb .. dit na lang aandringen van een aantal personen, wat doe ik ermee .. vrijwel niks maargoed..
Na een paar dagen/weekjes te zijn aangemeld en je echt vrienden te hebben toegevoegd stromen de uitnodigingen binnen van je o zo geweldige ex klasgenoten, of mensen van die je ooit ontmoet hebt... meestal ook nog zonder krabbel.. 80% komt puur door die geweldge connectie functie.. die de database van hyves zo geweldig licht belast. Dat ik die mensen niet meer spreek heeft een rede, ze boeide me waarschijnlijk in die tijd niet genoeg om contact te houden dus waarom nu wel. Die vriendjesrace houd ook maar niet op vandaar dat iedereen ook zo aardig tegenelkaar doet. Doe mij dan maar het PF forum.. gewoon je mening neerkwakken of heerlijk ouwehoeren
Wat voor meerwaarde heeft hyves dan tegenover andere profielsites .. eigenlijk helemaal niks, want chatten kun je ook over MSN met je vrienden. Hyves is eingenlijk alleen handig om foto's te delen via bijv de Hyves(die groepjes). Tevens is dat ook het idee waarmee hyves is begonnen. De rest van de functies hebben nooit dat succes bereikt. Dit kun je ook gewoon met Partyflock.. foto's online plaatsen. Eigenlijk schiet je er niks mee op
Waarom is hyves zo traag?? Heel simpel door al die o zo geweldige funcies en de slechte codering van al die amateur programmeurs die daar rondlopen.. Die ze er nou langzaam aan het uithalen zijn met wat betere mensen.
Opzich is hyves dus nu niet zo traag meer als het is geweest. Met een snelle pc (natuurlijk ook virus/spyware vrij) en een redelijke breedband verbingen is hyves helemaal niet traag. PF is op dat punt een stuk verder. JA dat lees je goed VERDER.. PF was in het begin ook slecht te bereiken dit is nu een stuk beter.
en dat feestje van hun waar HARDGEUX het een aantal keer over heeft .. geen wonder toch als je zo'n breed publiek hebt.