donateur
brand los
laatste aanpassing door een beheerder
| Betreft: | evenement: Emporium, zaterdag 26 mei 2007 om 12:00 |

en het weer is goed
nou dacht het niet woon er om de hoek en het weer is goed
het zou vandaag in het hele lang gaan regene, heb nog geen druppel gezien
dus zo betrouwbaar zijn die sites ook niet
Voor de liefhebberts..
hey waarom was jij er niet was techno tamara? te lang niet gesproken en gezien
Voor de liefhebberts..
http://img518.im ... msmallsw7.th.jpg
Ik heb hem iets moeten verkleinen, orgineel is 8 x zo groot
vet. jammer van de letters eroverheen.
Tja, slechte ervaringen met een paar foto's van DefQon vorig jaar
Dus dan maar zo
Uitspraak van --J-O-E-P-- op zondag 27 mei 2007 om 01:53:
Dat fouilleren sloeg trouwens ook nergens op. Beetje Jomandastijl de handen langs je lichaam en doorlopen
Inderdaad! Grote woorden in het nieuws, maar daar bleef het ook bij...
(gelukkig )
Was super feestje!
Geen druppeltje regen gevoeld, lkker in het zonnetje staan dansen
alleen met het naar huis gaan was het ff een zooitje, maar goed dat kon ook niet anders als zoveel mensen in 1 keer door pad heen moeten...jammer van die mensen die dan superhard gaan duwen van achteren
alleen met het naar huis gaan was het ff een zooitje, maar goed dat kon ook niet anders als zoveel mensen in 1 keer door pad heen moeten...jammer van die mensen die dan superhard gaan duwen van achteren
in een woord: HEERLIJK!
kwam binnen bij hardstyle met Devon K, had hem nog nooit horen draaien maar was echt een heerlijk setje
en daarna afgesloten in Techno tent met Miss Djax, ben geen liefhebber van schranz omdat ik het weinig inhoud vind hebben maar dit was wel een leuke afsluiting van een topdag!
Nou, na de tracklist te hebben gezien van IQ, met een aantal nieuwe tracks.. Wat maakte zn set zoveel beter als op IQ dan?
Nog nieuwe nummers gehoord van m?
Er gaat nog flink wat water vallen daar vanavond.
Wat zeg ik dan?
Er gaat nog flink wat water vallen daar vanavond.
regenen doet het in Nijmegen waarschijnlijk na 00:00
dat er meer mogen volgen als deze.
idd geen regen gezien, hing een lekker sfeertje.
Pavo & Ruthless draaiden wel lekker
Vast een filmpje van Masters of Ceremony - alles naar de klote
Ik hou zelf ook meer van de vette techno dan schranz, maar naar mijn idee is hardstyle zo ongeveer de meest herzenloze muziekstroom die er is, dan is miss djax nog van een zeer hoog niveau als je dat gaat vergelijken
en vervolgens eeb drugshond rond laten lopen.....
Het was weer geweldig...!!!
13:15 - 14:45: Beholder
13:15 - 14:45: Max Enforcer
14:45 - 15:45: The Prophet
15:45 - 16:30: Equinoxx
16:30 - 17:30: Lady Tom
17:30 - 18:30: Deepack
18:30 - 19:00: Live: Headhunterz
19:00 - 20:00: Activator
19:00 - 20:00: Zatox
20:00 - 21:30: Tatanka
20:00 - 21:30: Technoboy
Allemaal
Vast een filmpje van Masters of Ceremony - alles naar de klote
Ik heb me echt super vermaakt
de dragon wall knalt er gewoon keihard overheen vanaf de andere kant van het meer.
drukt de sfeer toch altijd een beetje...
mja ik vond die vele surveilerende agenten ook niet bepaald sfeerverhogend werken.
Klopt, dat was wel een beetje jammer en storend. Maar ik vond het volume ook wel erg open staan op de Dragon Wall. Maarja, dat hoort bij hardstyle etc he
Top feestje! jammer alleen dat vooraan bij de hardstyle/core de boxen het niet meer deden vanaf 8,9 uur!
ik vond het geluid bij hardstyle echt zwaar teleurstellen
hoe heet dat nr dat ze daar draaien ..
echt heerluk..
pbtje ?
ik zit nog steeds helemaal in die sfeer in me eentje hier thuis, hoewel op bepaalde vlakken is het wat minder.
altijd als ik me zo voel een dag erna, dan heb ik echt een topfeest gehad. erg voldaan gevoel.
ohja trouwens iedereen die niet is gegaan vanwege het weer:
jullie hebben niks gemist hoor........
NOT!
whehehe damn wat zullen jullie een gruwelijke spijt hebben
Ondanks t mooie weer is een maat van me toch niet droog thuis gekomen. Hij dacht wel ff over t slootje richting de parkeerplaats te kunnen springen
10 eurie moeten betalen voor parkeren op een weiland en dan ook nog weet ik hoe lang in de bus moeten zitten om er te komen
10 eurie moeten betalen voor parkeren op een weiland en dan ook nog weet ik hoe lang in de bus moeten zitten om er te komen (n)
€10 voor het parkeren en met 4 man met de bus
eigenlijk moet je je auto ook helemaal niet daar op het terrein zetten, maar iets erbuiten
Was eerste keer voor mij daar, dus dan volg je gewoon de borden voor parkeren
wat is het toch heerlijk als je een keer lopend naar een feest kan
Ik lees niets over Stanton. Niemand opgevallen wat voor fucking goede set hij had neergezet?? Combi van oldskool en jump was wat mij betreft goed gelukt.
Hehe ja sorry die staat bij een vriend van me op de computer. Zal hem wel vragen of ie hem ff online wil zetten
klein feestje...
Defqon!
zijn wel minder bekenden ja maar nog steeds wel redelijk wat.
ja maar in vergelijking met een Emporium niet hoor. Kom hier echt teveel bekenden tegen. Niet dat Defqon daarom een minder feest is, maar als je binnen elke 10 meter een praatje kunt maken met iemand die je lang of kort niet hebt gezien geeft dat voor mij wel een extra sfeertje aan een feestje
Dat fouilleren sloeg trouwens ook nergens op. Beetje Jomandastijl de handen langs je lichaam en doorlopen
was blij dat er zo lange file stond bij de parkeerplek.. toen nog wel lekkere muziek
ohh shit.. helemaal vergeten
ik hele avond wachten enzo
Heej..Jouw heb ik helemaal niet gezien
Leuke dag gehad??
wat gingen we ook alweer doen.. weet het niet meer
En die hond was helemaal een lachertje.. Die wist van gekkigheid niet meer wat hij moest ruiken, stond daar een beetje op en neer te springen
(alleen wat was dat ineens met ruffian dan dat ie iemand uitdaagde )laatste aanpassing 27 mei 2007 19:50
zonde van de tijd en krijg toch nooit wat weg
ik heb topdag gehad
Bij die tentjes?
op andere plaatsen kon je met geld betalen.
volgende x echt een keer goed afspreken
gewoon niet kijken
wat deed die blackmail trouwens nog bij de hardstyle
die gast is echt gek
Het was echt een top feestje! Nu wel beetje brakjes maar goed dat hoort erbij.. Alleen de reistijd was een beetje jammer!
wat deed die blackmail trouwens nog bij de hardstyle
ik heb topdag gehad
lekker weer lekkere muziek tot 21:30
wil ook terug
hahaha das niet zo slim
jongens op naar defqon!
jemig
volgende x echt een keer goed afspreken
dit kan niet he
ik had met m'n wauze kop eetmunten gehaald ipv biermunten..
zag het verschil allemaal niet meer heur..
we zijn 24 uur later en ik wil terug! nu
Sommige momenten en ook sommige bekken van medebezoekers staan me nog echt op het netvlies
was er uberhaupt iemand nuchter?
ik vind mensen aan de pillen toch echt zoveel gezelliger dan allemaal zatte mensen....
maarja dat is vast niet iedereen met me eens...
was er uberhaupt iemand nuchter? heb alleen maar gesprekken gehad met lieve wause dames en heren.
ik vind mensen aan de pillen toch echt zoveel gezelliger dan allemaal zatte mensen
a precies!
vind mensen onder invloed van pillen veel socialer en gezelliger dan die zuipers.
je lach je toch dood om de humor die sommige mensen meebrengen met alleen al die bek die ze konstant trekken of hoe ze aan het malen zijn..
Je steekt je duimpjes op en iedereen is je vriend onderhand,vind dat gewoon horen bij een feessie,met zo'n zuiperd is dat vaak niet het geval,die worden naar mijn mening gewoon vervelend of agressief.
omerfeesten
Op vrijdag (laatste avond)
vechtpartij
iedereen uit Nijmegen e.o weet dat het vrijdag van 4daagse knokken is in de stad, is standaard elk jaar zo..
Uitspraak van Michael S op maandag 28 mei 2007 om 02:11:
Vond de sfeer bij de hardstyle alleen wel
Hoezo?
met zo'n zuiperd is dat vaak niet het geval,die worden naar mijn mening gewoon vervelend of agressief.
at er een behoorlijk opgefokte, ongezellige sfeer hing en bijna iedereen stil stond
hmm ik ben er tot 21.30 regelmatig geweest, maar heb niks gemerkt van een opgefokte agressieve sfeer hoor
Er liep wel 1 of andere bezopen kloothommel rond die
een beetje tof liep te doen. links laten liggen en
rechts voorbij gaan mop mop gas d'r op
Tatanka & Technoboy.... Dat was Geniaal!!
Na hun intro zag je ook echt een keer iedereen los gaan, hehe.....
Dik hulde voor die 2,
En wat was de Prophet ook weer lekker bezig zeg, super!!
Na hun intro zag je ook echt een keer iedereen los gaan, hehe.....
En wat was de Prophet ook weer lekker bezig zeg, super!!
Chris: Kun je vanaf nu aub effe zeggen dat het gewoon een ruk feest was, dat ik helemaal niks gemist heb, dat er vooral ook geen vette muziek is gedraaid en dat het keihard heeft geregend?
Micahel S: Ja jij mag ook meedoen. Alvast bedankt.
*gaat zielig in een hoekje zitten huilen*
Chris: Kun je vanaf nu aub effe zeggen dat het gewoon een ruk feest was, dat ik helemaal niks gemist heb, dat er vooral ook geen vette muziek is gedraaid en dat het keihard heeft geregend?
Waar was jij dan?
Kan ik best zeggen, maar zou niet op waarheid berust zijn Je hebt wel wat gemist, helaas.
Op Defqon gaan we 't wel ff dubbel en dwars voor je inhalen, denk dat ik voor die tijd geen feestje meer pak, dit weekend was behoorlijk erg
Thuis. Trok het niet. Geen energie.
Ja idd zeg Schaam je diep jij! Laten we iig zorgen dat we dan allebei weer fit, fris en fruitig zijn.
Thuis. Trok het niet. Geen energie.
Ja idd zegSchaam je diep jij! Laten we iig zorgen dat we dan allebei weer fit, fris en fruitig zijn.
Maar je had wel een dubbelgangster rondlopen, want ik dacht toch echt je even gezien te hebben (koekoek)
Volgende week FYM...
Heb je wel gemist maar toch zag ik je voor me tijdens het setje van TBY en Tat
ik schaam me ook wel n beetje moest mn grenzen ff verleggen ofzo..weet wel dat ik er vanavond vroeg in ga. enne voor defqon zijn we allebei zeker weer klaar om finaal gesloopt te worden
Oja dit kan ook per PB idd mensen
super feestje...alleen s'savonds beetje koud
Op vrijdag (laatste avond) was er op het allerlaatste moment ineens een grote vechtpartij aan de gang.
Dan duurt het een paar weken voordat we wat terug horen
Midden in het publiek viel het mee, maar aan de randen bij het water was het een stuk kouder.
Monika Kruse, Jan Liefhebber
Dan duurt het een paar weken voordat we wat terug horen
klopt, ik kom jou trouwens elk feest ook weer tegen heh
Heb jou ook gemist hoor!
kom hier ook niet meer terug
Wie kent dit nr..gedraaid bij jip deluxe aan het eind van zijn set...http://www.youtube.com/watch?v=i2vN7EZaRzY
kben opzoek naar foto's, weet iemand waar deze te vinden zijn?
zo boeiend was het nou ook weer niet
Was echt een super feest
Vooral toen de zon doorbrak 's middags, heerlijk
Wat een geweldig feest zeg!Superdag gehad..Technoboy vs Tatanka!Helemaal los gegaan
www.djguide.nl
En ik heb nu 2 sensation billboards van 100x70 aan mn muur hangen
die andere heb ik ook maar van het kaartje
Nooit gedacht dat ik die blije schilderijhaakjes op mn kamer nog zou gaan gebruiken
dus ik ga de komende tijd wel vaker een billboardje in mn binnenzak stoppen denk ik
Baal nog steeds dat ik vergeten ben terug te lopen voor die van hardbass.. Bij waar de bus stopte hing er nog 1 bedacht ik me later
En t gebouw hangt vol met haakjes, dus ik ga de komende tijd wel vaker een billboardje in mn binnenzak stoppen denk ik
dief
dief
We kunnen denk ik nog best wel zo'n poster regelen en dan inlijsten !
super feestje...alleen s'savonds beetje koud
als je jarig bent jat ik er 1 speciaal voor jou
klopt.. dan kan de poster in me huiskamer, billboard boven mn bed..
maar ik heb 3 kamers
Mijn Emporium
Je was gewoon niet de bob Thijs, en dat is duidelijk zichtbaar hier En dat nog geen uur na binnenkomst
pffff nog steeds naar de klote.....
maar is het helemaal waard. wat een feest!
Dan ga ik tot in de avond doorheisen. Maar dan hoop ik dat het bier me iets beter smaakt![]()
Baco's zijn op een gegeven moment zo duur
soo hier nog eentje.. ben geloof ik nog nooit zo futloos geweest als vandaag.
ga zo echt in coma, anders wordt het morgen helemaal niks.
maar wat een mooi weekend was ut!
alweer gehacked
een zonnebrilletje :B
Emporium was weer goed.. en voor de rest is alles al gezegd..
op één ding na:
de hufters van de sigarettenverkoop!
Dat ze op het gemiddelde feest aan het einde van de nacht geen wisselgeld hebben, daar had ik me al bijna bij neergelegd..
Dat het vaak alleen ranzige Camel is ook..
Maar dat ze om 17:30 uur zeggen (!) dat ze geen wisselgeld hebben is mij echt te gortig.. en dan gaat het me nu niet om dat centenwerk (feesten is immers toch al duur) maar om het principe..
En dat alles met zo'n stalen smoelwerk!
Muntgeld kun je gewoon bij elke willekeurige bank bestellen!!laatste aanpassing 28 mei 2007 22:55
Sanderrrrr Je had deze keer geen zonnebril nodig toch?
dat nr zal me altijd blijven herrineren aan Emporium 2007.
Emporium was weer goed.. en voor de rest is alles al gezegd..
op één ding na:
de hufters van de sigarettenverkoop!
Dat ze op het gemiddelde feest aan het einde van de nacht geen wisselgeld hebben, daar had ik me al bijna bij neergelegd..
Dat het vaak alleen ranzige Camel is ook..
Maar dat ze om 17:30 uur zeggen (!) dat ze geen wisselgeld hebben is mij echt te gortig.. en dan gaat het me nu niet om dat centenwerk (feesten is immers toch al duur) maar om het principe..
tot het donker begon te worden
hehe die lui zijn slim, dat zeggen ze tegen de meeste wause lui, want die vinden het toch meestal wel best als ze hun peuken maar hebben.....
andaar dat we jullie toen nie meer gezien hebben
Ik vond dat betalen bij de wc trouwens ook weer belachelijk.. Ben er 5x gratis langs gesneaked, oprotten met dat betalen
6e voor de vorm netjes betaald.. Kon die lul zn wisselgeld niet vinden, en ondertussen loopt er 20 man gratis naar binnen, zegt ie nix van.. Wáárom moet je dan betalen, als het hun toch geen donder uitmaakt? Fucking onzin..
Ik zal het je nog erger vertellen!
Ik was om 13.00 uur binnen...iets daarvoor had ik een vol pakje verloren, net buiten de ingang
Ik liep naar de 1e de beste sigaretten verkoop na de muntenverkoop en toen hadden ze al niks
is ook zware onzin.
Bij het hardstyle gebeuren heb ik een tijdje aan de waterkant gestaan, daar stond iedereen tegen de afzetting te zeiken en daar heb ik ookniet gezien dat mensen weggestuurd werden?
duidelijk terug van weggeweest. opende ie weer met Outsiders - Maneater? kwam wat later binnen, maar ik schat de kans groot van wel
Maargoed, ik heb dat ooit een keer in de Jaarbeurs geflikt toen je 20 minuten in gedrang kon gaan staan voor je eindelijk kon pissen.. Ik loop net 2 meter bij het hek vandaan, mn broek nog dicht te knopen.. Kwam er beveiliging aan, gast die naast me stond werd meteen eruit geflikkerd..
Had ik om een uur of 4 geen last van. Kreeg netjes mijn... 60 cent (of wtf het ook was) terug. Was ik zeer blij mee*voel de sarcasme*
Kan er toch niks meer mee
ik snap het sarcasme.
Heb ook aangegeven in m'n eerste post dat het me om het principe gaat.
pffff nog steeds naar de klote.....
Enigste minpuntje vond ik de hardcore op het eind
Maar dan hoop ik dat het bier me iets beter smaakt
Alleen jammer dat het geluid zo zacht stond bij de hardstyle
hmm had ik moeten weten.. stuk minder ver lopen
Maargoed, ik heb dat ooit een keer in de Jaarbeurs geflikt toen je 20 minuten in gedrang kon gaan staan voor je eindelijk kon pissen.. Ik loop net 2 meter bij het hek vandaan, mn broek nog dicht te knopen.. Kwam er beveiliging aan, gast die naast me stond werd meteen eruit geflikkerd.. Dus sindsdien pis ik meestal maar netjes waar het de bedoeling is
Ik weet niet meer precies of het nu in de Jaarbeurs of de Rai was maar ik kan me ook nog een feest herinneren waar de plees echt TE druk en ranzig waren en ik TE vaag was om daar in de rij te gaan staan. In tegenstelling tot normale mensen had xtc altijd een nogal ander effect op mij. Ik kreeg er vreetkicks van, moest de hele nacht pissen en viel ook nog eens regelmatig in slaap Maar dat plassen was dus aardig irritant hehe en daarom had ik die nacht maar besloten in een hoekje te gaan zitten. Jurk aan, vriend ervoor, ging prima dacht ik zo. Ik mn gat in de lucht richting muur achter me, beetje tegen de muur naast me aanleunen met mn arm en dan kwam er weer een liter...
Haha en vervolgens opstaan, je omdraaien en zien dat de muur helemaal geen muur was...maar een glazen wand/deur... waar dus een hele club gasten zat aan de andere kant die heerlijk zwaar close-up tegen mijn doos aan hadden kunnen kijken. Lachen die gasten. Was weer eens zo'n heerlijk charmante actie.
wat ben je soms toch ook een muts
*denkt terug aan Jacq die al plassend in een hoekje op ASOT herkent wordt *
naast de metro in parijs
Zal wel met de vergunning te maken hebben ofzo denk ik.. Ik kan me indenken dat de gemeente eist dat de geluidsoverlast (en dus het geluidsniveau) minder wordt na tijdstip x.
Die zullen ook wel gedacht hebben Kutherrie, iedereen aan de zooi, maffe dansjes
Misschien wat laat, maar voor wie het leuk vindt: we hebben een hele serie filmpjes op onze site gezet van Emporium 2007. Enjoy:
http://dance.blog.nl/festivals/2007/05/29/emporium-festival-2007-de-filmpjes
vuurwerk was ook weer heerlijk geil
jezus! ga boeven vangen dan tijdens je werkt te gaan beuqen..
http://www.youtube.com/watch?v=tiwC_WxjydQ&mode=related&search=
Ik zal het je nog erger vertellen!
Ik was om 13.00 uur binnen...iets daarvoor had ik een vol pakje verloren, net buiten de ingang
Ik liep naar de 1e de beste sigaretten verkoop na de muntenverkoop en toen hadden ze al niks
Neeeeeeej echt? Je hebt maar 4 feesten gehad afgelopen weekend, hoe kan dat nou? Ik snap er helemaal niks van!
Lachen die gasten. Was weer eens zo'n heerlijk charmante actie.
Monika Kruse, Jan Liefhebber
erg goed
maar monika kruse en jan liefhebber zo vroeg laten draaien.....matrixx spoort niet
shinedoe was over het algemeen erg zaai en vooral ook erg vermoeiend,
timetable niet klopten in de technotent, lag dit aan mij of was meer mensen dit opgevallen?
http://www.megaupload.com/?d=YVU9SYB2
FIlmpje van emporium (gemaakt door partypatrol.nl)
Uitspraak van *Mystica* op woensdag 30 mei 2007 om 08:44:
maar waar blijven de foto's!?!?!?!?
die staan online
Ik lust die sigaretten van die feesten sowieso nie. Smerige camel shit. Neem standaard 3 pakjes Lucky Strike mee. Nergens last van
Uitspraak van Lancher op dinsdag 29 mei 2007 om 23:27:
Die wacko op 1.55 geweldig
Uitspraak van Lancher op dinsdag 29 mei 2007 om 23:27:
Lekker uit je dak gaan, je weet wat ik bedoel toch
Hier is ie:
http://www.youtube.com/watch?v=tiwC_WxjydQ&mode=related&search=
Uitspraak van Stefffffff op dinsdag 29 mei 2007 om 22:17:
timetable niet klopten in de technotent, lag dit aan mij of was meer mensen dit opgevallen?
ik begreep dat Secret Cinema te laat was en dat Shinedoe daarom langer draaide.
ik begreep dat Secret Cinema te laat was
Het ergste is nog dat ik dan ineens zie, terwijl ik in de, overigens idd korte rij stond, dat zo'n kale opgeblazen uitsmijter in een blauwe jas zelf een dure deo uit de bak zoekt en gebruikt. Kan toch niet!!
mijn deo werd er ook vrij resoluut uit geflikkerd (waarom had ik die eigenlijk bij ) Andere verdachte pakketjes (propje met nog 1 kauwgommetje erin) en kleine vakjes enz werden niet eens nagekeken..
Uitspraak van Stefanovicop donderdag 31 mei 2007 om 13:20:
mijn deo werd er ook vrij resoluut uit geflikkerd (waarom had ik die eigenlijk bij ) Andere verdachte pakketjes (propje met nog 1 kauwgommetje erin) en kleine vakjes enz werden niet eens nagekeken..
Vreemd, een vriend van me had aftershave bij zich, die haalde hij er uit en hij mocht het weer in z'n tas stoppen en doorlopen.
het gaat erom dat de spuitflessen niet binnenkomen, omdat je die als wapen kan gebruiken
Ja leuk...sta al 30 jaar aan de deur c.q. op evenementen en heb nog nooit meegemaakt dat iemand dat als wapen ging gebruiken.
Krijgt ie ook echt de tijd voor bij problemen...
Wat dan met pennen, make-up spiegeltjes, gespen van riemen, turbo-aanstekers, schoenen met stalen neuzen, stevig opgerolde flyers...etc...zo kan je wel ff doorgaan.
Stond er zelf ook en werkte er dus niet aan mee...vind het echt belachelijk dat zaken als repen of koekjes ingenomen en weggegooid moesten worden. Of dat dát de omzet binnen drukt zeg...pfff. En je zal het maar nodig hebben als je pilletje verkeerd valt. Een vaste paraplu..OK..zit vaak een dikke punt aan...maar een opvouwbare? Wat kan je daar nou mee doen? Soms slaat de beveiliging en de politie een beetje door in hun drift het veilig te houden.
En biedt dan aan parapluus in bewaring te nemen. Nu moesten we ze weggooien. Op enkele na las ik... Ik kan daardoor ook niet ontkennen dat er zich vreemde zaken hebben voorgedaan waar ik niet achter sta.
gespen van riemen,
Geweldig!! Supergezellige mensen, ik heb me er goed vermaakt