Sja wat zal ik zeggen

..
Kwamen binnen met Hitmachine maar het was vooral nog beginselende voorbereidingen treffen door het bouwen van een fakkel en het halen van een biertje dus niet specifiek op gelet

..
Na wat sfeer proeven, handjes schudden en rondlopen begon eindelijk reyes die zijn tracks ten gehore liet brengen

, geluid was erbarmelijk slecht tijdens zijn set dus eigenlijk amper los kunnen gaan jammmer! Hoge tonen leken wel weggefilterd en zelfs zijn diepe kicks klonken zeer schraal toen

.
Omar Santana draaide precies wat hij moest draaien

, al zijn uptempo H2Oh klappers kwamen ten gehore dus dat was eindelijk los

! Jammer wel van het wisselvallige geluid hier en hij moet niet zoveel met die ffecten kloten

. Prima set verder

!
Bij Leviathan vond k het geluid ook te slap maar had nog geen cenobite gehoord dus ging er wel goed in

, btw: half uur is te kort als ie opbouwt

Nosferatu mixte zeer strak en zijn platenkeuze vond ik bij tijd en wijlen erg lekker + natuurlijk dat we de nodige ruffneck tracks kregen te horen

TOA vond ik wisselvallig qua tracks maar ze hebben we move as one & hardcore headz gedraaid

tot het ultieme heldenmoment daar was door Zenith's flowers of intelligence te draaien

! Wakkerde de energie weer aan voor de laatste set van Frantic freak & Dana!
Klappers van Tiesto, Alex, Sgam sgam etc kwamen weer voorbij maar had helaas geen greintje fut meer

dus het laatste kwartier hebben we geskipt

.. Al zegt het natuurlijk wel wat als je al strompelend naar buiten wandelt hehe

!
Eindelijk weer een feest waar ik me ieder uur (vanaf Omar santana) goed vermaakt heb en vooral weer is een keer continu goed los kon gaan!
Enige minpunt was het geluid (werd later beter maar toch erg wisselvallig) en nja de wcs waren echt te ranzig voor woorden
Tot de volgende keer
Owja, volgende keer weer gewoon in Amsterdam Studio's met een goed geluid