Partyflock

Forumonderwerp · 947958
Waarschuw beheerder
donateur

Helaas ben ik alweer thuis, na een paar uurtjes te hebben rondgebracht in de westergas fabriek. Maar dit had een reden. Ben namelijk oom geworden :D.
De tijd dat ik er was was net tet kort om een goede impressie van deze locatie neer te zetten. Dus hoop dat jullie met meer komen.

Enige 2 minpunten die ik heb zijn: dat er helemaal niks speciaals was aan de vip, behalve een eigen tribune (als dat het was) en dat er van die eikels waren :@ die het zo nodig vonden om het knipperlicht en de spiegel van me scooter te slopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 13 mei 2007 om 13:52:
Ik heb trouwens niet 1 opstootje gezien. helemaal niks.

Ik 2, 1 keer bij de heren wc, dat viel wel mee. En toen we naar de parkeergarage liepen, liep er een gozer alleen voor ons met een Rotterdam Terror Corps bomber aan, die werd vol van achter in z'n rug getrapt, volgens mij door Ajax supporters:/ Vlak er na kreeg hij nog een klap:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy:bye: op zondag 13 mei 2007 om 15:29:
Rotterdam Terror Corps bomber aan, die werd vol van achter in z'n rug getrapt, volgens mij door Ajax supporters Vlak er na kreeg hij nog een klap

zielige actie, maar ook niet echt slim om met een jas van RTC in amsterdam te gaan lopen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 13 mei 2007 om 09:32:
Al dat Cenobyte spul gaat aardig vervelen.
zo ging ik vorig jaar naar een feestje van Ruffneck.
Daar werd ook 5 uur lang de zelfde ruffneck stijl gedraait.
dat gaat echt vervelen.

Misschien is MOH wat meer voor jou...
Wat wil je dan horen? De early rave van labels als Forze, ID&T en al die overige labels uit de jaren 90 waar voornamelijk troep op werd uitgebracht? Ga een potje huilen... De Ruffneck en Cenobite style = Pandemonium.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
een gozer alleen

vol van achter in z'n rug getrapt

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 15:31:
zielige actie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 15:31:
niet echt slim

niet echt nee
Waarschuw beheerder
Maar goed was gezellig :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 13 mei 2007 om 15:37:
niet echt nee

Beetje laffe actie, volgens mij waren die jongens ook niet op het feest geweest!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 15:34:
Misschien is MOH wat meer voor jou...
Wat wil je dan horen? De early rave van labels als Forze, ID&T en al die overige labels uit de jaren 90 waar voornamelijk troep op werd uitgebracht? Ga een potje huilen... De Ruffneck en Cenobite style = Pandemonium.

True, maar er is zoveel andere goede hardcore nog uitgebracht. Denk alleen al aan PCP.

Waarschuw beheerder
@ Painbringer: perfect alles verwoord in je 1e post, maar alleen

Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 15:34:
De early rave van labels als Forze, ID&T en al die overige labels uit de jaren 90 waar voornamelijk troep op werd uitgebracht?

hier ben ik het niet helemáál met je eens ;)(f)
Waarschuw beheerder
Ik 2, 1 keer bij de heren wc, dat viel wel mee. En toen we naar de parkeergarage liepen, liep er een gozer alleen voor ons met een Rotterdam Terror Corps bomber aan, die werd vol van achter in z'n rug getrapt, volgens mij door Ajax supporters Vlak er na kreeg hij nog een klap

ach doe normaal man, gebeurde amper wat

zo komen de verhalen in de wereld :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 15:59:
ben ik het niet helemáál met je eens

Dat kan... ieder zijn eigen smaak hé ;) :)
laatste aanpassing
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
vond het niet echt helemaal super, vooral begin van de avond was echt waardeloos, het geluid was gewoon echt 3x drama. af en toe was dreunde een plaat wel lekker door, maar over het algemeen kon op 5 meter afstand met elkaar praten, vanaf omar santana werd het geluid steeds beter en het feest eigenlijk ook..

nosferatu en TOA :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben blij dat er ook nog mensen zijn die het leuk hebben gehad.Ik vond het echt onwijs gaaf, ik baalde er van dat ik niet zo uit mn dak kon gaan dan anders, ik ben zwanger en zo'n buik danst niet zo makkelijk ;) bloep bloep bloep, haha

Ik weet hoe veel werk er vooraan het feest is afgegaan (echt máánden) en ik moet zegen dat ze het onwijs goed voorelkaar hebben gehad! Dit was een onwijs gaaf feest en we moeten ons niets aantrekken van de mensen die zeggen dat er geen pandemonium sfeer hing, die was er namelijk wel:
"De Pandemonium sfeer" dat ben je namelijk zelf!!!

HULDE AAN DE ORGANISATIE!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 13 mei 2007 om 16:01:
ach doe normaal man, gebeurde amper wat

zo komen de verhalen in de wereld

Dan vertel ik toch de waarheid?:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 13 mei 2007 om 16:01:
die werd vol van achter in z'n rug getrapt

dat is niet waar sjakie, als je t vertelt moet je t goed vertellen :looser:
Waarschuw beheerder
Ik had er meer van verwacht! De locatie heb wel wat, al had ik het iets groter verwacht.

Daarnaast moet je echt een bord voor je kop hebben wil je als organisatie geen sigaretten verkopen op een feest!:S Hoe gek kan je worden!

Er mocht van mij ook wel wat sneller gedraait worden, heb wel eens betere early rave gehoord!

Het verplicht betalen voor de WC ookal ga je niet vond ik trouwens ook een originele manier om de omzet te verhogen. Mijn complimenten!:-D

Ook heb ik nog een aantal vraagteken bij bepaalde uitspraken van de organisatie zelf:

Vooral de zeer vernieuwende en indrukwekende lasershow zal er één zijn om niet snel te vergeten

Heb ik iets gemist of hoe zit het?:S

Om 21.00 gaan de deuren open, zorg dat je er op tijd bent, want de officiële openingsshow start om 00.00 en zal een gedenkwaardige nacht inluiden.

Heb ik toevallig weer wat gemist?:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 14:58:
o was dat jouw scooter:P Sorry

hahaha wat een humor :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 13 mei 2007 om 16:19:
dat is niet waar sjakie, als je t vertelt moet je t goed vertellen

Diep triest iig:/
Waarschuw beheerder
donateur
[Daarnaast moet je echt een bord voor je kop hebben wil je als organisatie geen sigaretten verkopen op een feest! Hoe gek kan je worden!]

Mischien had je er zelf aan moeten denken om sigaretten mee te nemen??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roy:bye: op zondag 13 mei 2007 om 16:16:
Dan vertel ik toch de waarheid

eenjongen loopt naar een jongen
met een Rotterdam Terror Corps bomber aan,

en geeft een trap!
voor de rest niks aan het handje:looser:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ben bijna sprakeloos
viel me best wel tegen

al waren er geen grootse dingen beloofd, dan was ik niet zo telleurgesteld geweest

vette laser show?
beter geluid dan Awake?

sfeer, publiek en muziek was anders dan wat ik gewend ben van Pandemonium :/

jammer

Westergas blijft mijn (techno)temple
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op zondag 13 mei 2007 om 16:21:
Daarnaast moet je echt een bord voor je kop hebben wil je als organisatie geen sigaretten verkopen op een feest! Hoe gek kan je worden!

is het je eigen verantwoording om je gifstokkies mee te nemen? Of is het de verantwoording van iemand anders ?? Volgens mij had je zelf voor je sigaretten moeten zorgen en niet de schuld bij een ander leggen. Een ieder is verantwoordelijk voor zichzelf. Wil jij roken moet je zelf voor je kankerstaven zorgen! :P

En vertel eens dennis ? Heb je zelf wel eens een groot feest georganiseerd?? hmmm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het toch wel een fraai partijtje :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennis85 op zondag 13 mei 2007 om 16:21:
Het verplicht betalen voor de WC ookal ga je niet vond ik trouwens ook een originele manier om de omzet te verhogen

Dat is elke editie al zo geweest:) En die 2 euro heb ik er echt wel uitgehaald :rot:

Uitspraak van Lockjaw op zondag 13 mei 2007 om 16:25:

Juistem:) Ik zorg altijd dat ik genoeg bij me heb. Maar ja in direct was ik wel de dupe van het feit dat er geen sigaretten te koop waren aangezien iedereen kwam bietsen bij mij :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lockjaw op zondag 13 mei 2007 om 16:25:

die horen er gewoon te koop te zijn :/
had zelf 2 pakjes mee :yes: alleen waren die snel op omdat iedereen me plunderde :9

Uitspraak van xantrex op zondag 13 mei 2007 om 16:26:
vette laser show?

die was er ook zeker wel :yes:

waarom hoor je niemand over dat je nog geen min op je drinken hoefde te wachten?

vind beetje zielig al dat gezeik :/
maar goed mijn mening ;)

ik heb me iig goed vermaakt :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roy:bye: op zondag 13 mei 2007 om 16:24:
Diep triest iig

Nou dan had je lekker toen je bek open moeten trekken en er op dat moment wat van moeten zeggen...
maarja je was zeker heel erg bang voor ons he, en nu lekker veilig achter het internet verhalen de wereld in helpen :lol:
Waarschuw beheerder
Heb een hele leuke avond gehad!

Eerst Opbouwen, Parkeerwachter spelen (wat een prijs hea 10 €) daarna lekker tot het eind gefeest hoofdzakelijk op het vip deck of backstage.

Herhaling vatbaar alleen terug naar de studio's!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angelyka op zondag 13 mei 2007 om 16:29:
sigaretten

Beter helemaal geen sigaretten meer op een feest! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 13 mei 2007 om 16:31:
had zelf 2 pakjes mee alleen waren die snel op omdat iedereen me plunderde

Dat ken ik :rot:
waarom hoor je niemand over dat je nog geen min op je drinken hoefde te wachten?

Idd dat ging echt supersnel (Y)
Waarschuw beheerder
Sja wat zal ik zeggen :D..

Kwamen binnen met Hitmachine maar het was vooral nog beginselende voorbereidingen treffen door het bouwen van een fakkel en het halen van een biertje dus niet specifiek op gelet ;)..
Na wat sfeer proeven, handjes schudden en rondlopen begon eindelijk reyes die zijn tracks ten gehore liet brengen b), geluid was erbarmelijk slecht tijdens zijn set dus eigenlijk amper los kunnen gaan jammmer! Hoge tonen leken wel weggefilterd en zelfs zijn diepe kicks klonken zeer schraal toen :(.
Omar Santana draaide precies wat hij moest draaien :D, al zijn uptempo H2Oh klappers kwamen ten gehore dus dat was eindelijk los :respect:! Jammer wel van het wisselvallige geluid hier en hij moet niet zoveel met die ffecten kloten ;). Prima set verder (Y)!
Bij Leviathan vond k het geluid ook te slap maar had nog geen cenobite gehoord dus ging er wel goed in :), btw: half uur is te kort als ie opbouwt ;)
Nosferatu mixte zeer strak en zijn platenkeuze vond ik bij tijd en wijlen erg lekker + natuurlijk dat we de nodige ruffneck tracks kregen te horen :D
TOA vond ik wisselvallig qua tracks maar ze hebben we move as one & hardcore headz gedraaid :) tot het ultieme heldenmoment daar was door Zenith's flowers of intelligence te draaien :D:D:D :respect:! Wakkerde de energie weer aan voor de laatste set van Frantic freak & Dana!
Klappers van Tiesto, Alex, Sgam sgam etc kwamen weer voorbij maar had helaas geen greintje fut meer :P dus het laatste kwartier hebben we geskipt :(.. Al zegt het natuurlijk wel wat als je al strompelend naar buiten wandelt hehe :D!

Eindelijk weer een feest waar ik me ieder uur (vanaf Omar santana) goed vermaakt heb en vooral weer is een keer continu goed los kon gaan!
Enige minpunt was het geluid (werd later beter maar toch erg wisselvallig) en nja de wcs waren echt te ranzig voor woorden 8)

Tot de volgende keer :D

Owja, volgende keer weer gewoon in Amsterdam Studio's met een goed geluid ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 16:32:
Beter helemaal geen sigaretten meer op een feest!

Kijk dat ben ik nou met je eens!! Als niet-roker wordt je verplicht mee te roken. Het is beter om helemaal geen roken binnen meer toe te staan. Heb je ook geen gezeur meer over: er zijn geen sigaretten te koop.

Dat klopt. Dat mag je toch niet. Wil je toch roken, ga je lekker buiten staan waar je mensen niet met jouw rook lastig valt.

Waarschuw beheerder
donateur
had zelf 2 pakjes mee

Ik heb áltijd 2 pakjes mee :yes:
Of de een gaat in de gardarobe, of in dit geval in mijn kluisje (Y)

Uitspraak van Hardcore_lover op zondag 13 mei 2007 om 16:32:
Heb een hele leuke avond gehad!

Eerst Opbouwen, Parkeerwachter spelen (wat een prijs hea 10 €) daarna lekker tot het eind gefeest hoofdzakelijk op het vip deck of backstage.

Jij hebt zelfs nog geslapen :O luilak :[
maar was zéker gezellig :9 O:)
Waarschuw beheerder
Elke locatie verdient de muziek en sfeer die erbij past. Wat dat betreft was dit een zeer geslaagde editie!
Waarschuw beheerder
donateur
die was er ook zeker wel

uhh :x
ben zelf lasers geil, maar stond vannacht niet echt te :kwijl: helaas

omdat gewoon zo hoort
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angelyka op zondag 13 mei 2007 om 16:36:
Kijk dat ben ik nou met je eens!! Als niet-roker wordt je verplicht mee te roken. Het is beter om helemaal geen roken binnen meer toe te staan. Heb je ook geen gezeur meer over: er zijn geen sigaretten te koop.

Dat klopt. Dat mag je toch niet. Wil je toch roken, ga je lekker buiten staan waar je mensen niet met jouw rook lastig valt.

je hebt helemaal gelijk :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 13 mei 2007 om 16:34:
Dat ken ik

? :/

Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 13 mei 2007 om 16:34:
Idd dat ging echt supersnel

juist maar daar word blijkbaar niet naar gekeken :/

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:37:
k heb áltijd 2 pakjes mee
Of de een gaat in de gardarobe, of in dit geval in mijn kluisje

ik ook :yes: maar meestal heb ik er nog 1 over voor de terug weg nu dus niet :lol:
wel heeeeel veeeel lolly's :9 ;p

Uitspraak van xantrex op zondag 13 mei 2007 om 16:38:
omdat gewoon zo hoort

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mariëlle is Lief op zondag 13 mei 2007 om 16:32:
Nou dan had je lekker toen je bek open moeten trekken en er op dat moment wat van moeten zeggen...
maarja je was zeker heel erg bang voor ons he, en nu lekker veilig achter het internet verhalen de wereld in helpen

(Y)

Waarschuw beheerder
wat hebben lasers nou met een vet feest te maken...? Koop een laserpen. :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wareng wel bapsigaretteng.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ninanaomi :bye: op zondag 13 mei 2007 om 16:42:
?

Had dus ook 2 pakjes bij me en die zijn ook voornamelijk door andere opgerookt :frusty:

juist maar daar word blijkbaar niet naar gekeken

Idd. Alleen maar afkraken maar totaal niet naar de pluspunten kijken :)

Uitspraak van Angelyka op zondag 13 mei 2007 om 16:36:

:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
wel heeeeel veeeel lolly's

ik heb ook nog 2 lolly's :O

"Jezus zegt: Bij mij zul je rust vinden"

en

"Jezus verbindt de gebrokenen van Hart"
(In de bijbel: Jesaja 61:1,2)

Vond alleen die koffie uit de bus niet te zuipen (N)
Waarschuw beheerder
:lol:
Wat een domme gasten ook altijd bij die jezusbus. Vroeg aan hun wie in godesnaam Jezus is en dan gaan ze er uiteraard nog serieus op in ook :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 13 mei 2007 om 16:45:
Idd. Alleen maar afkraken maar totaal niet naar de pluspunten kijken

dat bedoel ik ;)

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 16:50:
ik heb ook nog 2 lolly's

"Jezus zegt: Bij mij zul je rust vinden"

en

"Jezus verbindt de gebrokenen van Hart"
(In de bijbel: Jesaja 61:1,2)

:lol:
zal maar niet al mijn teksten hier neer zetten 8)
Artiest Faniac
Waarschuw beheerder
1e keer voor mij Pandemonium dus en gelijk een toplocatie..

om 00.00 ging de 'show' dus beginnen, echt ik weet niet wat Cyndium bedoelde maar op een aankondiging van Ominous & Sequence na kan ik niets bedenken wat ook maar met een show te maken had.

de lasers zouden ook flink gaan knallen, maar ik vond ze vrij standaard en de combinatie van de groene Lasers met de gekleurde niet echt ideaal, of het één of het ander.
de vloer was niet te glad en niet te stroef en de temperautuur was TOP! geregeld, weinig bezwete/ontblote lijfen gezien :D.
drank had je binnen een minuutje en muntjes had je ook zo gehaald.

Omar Santana draaide trouwens wel gruwelijk net als Nosferatu en TOA. ben niet echt 'Early Minded' maar heb geprobeerd wat nummertjes eruit te halen.
'I hate this frequence' ging zoooo lekker bij Nosferatu, hele zaal op ze kop toen, echt gruwelijk :D:D

alles samengevat heeft Cyndium een topfeest neergezet op wat kleineminpuntjes na (lasers, Toiletten, soms geluid)
Cyndium is nog jong en om dan al zo'n locatie te regelen en zoiets neer te zetten heb ik alleen maar diep respect voor :respect:

Ciao,
Fabian
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Erg jammer dat mensen zich weer alleen maar met negatieve dingen bezig houden. Waar zijn toch die tijden dat het genoeg was als je gezellig met elkaar in 1 grote hal stond met vette muziek en de rest er niet meer toe deed? De ingrediënten waren er mijn inziens volop. Een vette lokatie en muziek zoals dat in Sporthallen-Zuid gebruikelijk was (ja, ook wat minder bekende langzamere platen mensen). En het publiek maakt de sfeer, niet de organisatie of een lokatie. Een lokatie is natuurlijk wel engiszins een factor die meespeelt, maar dan zou juist de Westergasfabriek in mijn ogen een ultieme lokatie moeten zijn. Vind het dan ook erg simpel om steeds maar te blijven zeggen dat de sfeer in de Amsterdam Studio's niet te evenaren blijft. Zie het al voor me dat ik nu elk feest nog ging vergelijken met Sporthallen-Zuid. Nou geloof me dan was elk feest qua sfeer pertinent minder geweest. Zo wordt het natuurlijk nergens meer wat met zo'n instelling. Nogmaals, de sfeer maak je als publiek zijnde zelf!

Hier wou ik het verder bij laten. Ben toch wel teleurgesteld in de reacties, want volgens mij was het verder een meer dan prima avond. Maargoed, wie ben ik?

PS. Deze post zal me wel fans gaan kosten, maar dat neem ik dan maar ik dan maar op de koop toe ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mike (Y)
Je hoort mij iig niet klagen en jullie set en die van Hitmachine vond ik zeker geslaagd ! :)