Partyflock

Forumonderwerp · 947958
Waarschuw beheerder
donateur

Helaas ben ik alweer thuis, na een paar uurtjes te hebben rondgebracht in de westergas fabriek. Maar dit had een reden. Ben namelijk oom geworden :D.
De tijd dat ik er was was net tet kort om een goede impressie van deze locatie neer te zetten. Dus hoop dat jullie met meer komen.

Enige 2 minpunten die ik heb zijn: dat er helemaal niks speciaals was aan de vip, behalve een eigen tribune (als dat het was) en dat er van die eikels waren :@ die het zo nodig vonden om het knipperlicht en de spiegel van me scooter te slopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wel grappig die verschillende reacties.... weet je nog niet hoe het écht was ;)
Sowieso wist ik wel dat het voor 12en saaie oldschool meuk zou zijn... maja dat het daarna ook niet veel wat is? Niet verw8. Zonde!
Ben blij dat ik niet gegaan ben...... misschien als t weer in de Amsterdam Studio's is!
Waarschuw beheerder
was wel leuk hoewel ik er niet was

Waarschuw beheerder
Prima vermaakt in ieder geval. Nu lekker slapen :)

het geluid vond ik zelf ook niet echt denderend tot ze wat harder gingen draaien.

Dat sigeretten idd niet te koop zijn op zon feest vind ik waardeloos. Wat heeft dat voor zin gehad? Er kwamen van alle kanten mensen naar me toe die een chagie wilden draaien van me :) Had zo nog geld kunnen verdienen ook haha

Waarschuw beheerder
het bier en sigaretten waren waardeloos.
die rand op de plee waar ik vanafpleurdeook waardeloos zit onder de blauwe plekken kut plee
maar ik heb echt een grootse nacht gehad met mn maatje
staan hoelahoepen....
maar de studios zijn pandemonium.
op naar intox
Waarschuw beheerder
donateur
Vond het feest zelf tegenvallen, de muziek, entourage en sfeer. Iedereen stond stil op de dansvloer. Maar door mijn leuke :lief: gezelschap en de gezellige groep waar ik mee was, is het toch helemaal goedgekomen. Heb me goed vermaakt.

Flyeren was weer gezellig! 'Annie hou jij me tassie ff vast' ;)

Waarschuw beheerder
echt wel heftig feest....
Nosferatu,s beste set die ik ooit van hem gehoord heb....tering wat een plaatjes en wat een mix werk..
hitmachine was ook vet!! goeie shit die nieuwe producties!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 09:59:
ik wilde eigenlijk horen dat ik niks gemist heb

Heb je ook niet :D

Alleen mij dan... O:)

Vond het een tegenvaller :yes:
Maar opzich wel vermaakt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 08:32:
gefeliciteerd man

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 09:23:
Gefeliciteerd :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 10:03:
perfect blood congratz :D

Bedamkt mensen (F)
Waarschuw beheerder
Ik vond er weinig aan. De muziek was saai, veel te langzaam, zat weinig lijn, veels te onregelmatig. De bas werd constant weggedraaid.

Vanaf half vijf werd het een beetje leuk, toen ging ook eindelijk de bas er een beetje in. En ging de zaal voor het eerst een beetje los.
De indeling van de zaal was ook bagger, met dat gare podium in het midden. Had af en toe het idee dat ik op Sensation stond.

Niet voor herhaling vatbaar voor mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportfriek op zondag 13 mei 2007 om 09:32:
Al dat Cenobyte spul gaat aardig vervelen.
zo ging ik vorig jaar naar een feestje van Ruffneck.
Daar werd ook 5 uur lang de zelfde ruffneck stijl gedraait.
dat gaat echt vervelen.

:nee:

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 12:06:
Nosferatu,s beste set die ik ooit van hem gehoord heb....

Predator vs. Nosferatu Nightmare in Rotterdam 2006 (f)

Uitspraak van sportfriek op zondag 13 mei 2007 om 09:32:
alleen als er heel even een normaal early rave nummer begon zag je iedereen tegelijk in beweging komen.

Had juist het idee dat de early rave niet echt aansloeg. Ikzelf hou ook meer van early hardcore. Een mooie hardcore beat is als een paard in galop :lief: Helaas weinig gehoord vannacht afgezien de sets van

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 11:37:
Leviathan (Tellurian), Omar Santana, Nosferatu, TOA

Waarschuw beheerder
Net thuis. En kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet verstandig ben geweest met mn opkomende keelontsteking. Had thuis moeten blijven. Heb van 2 tot 5 in de auto gelegen, de laatste 2 uurtjes nog wel effe kunnen genieten (Dana en Frantic draaiden echt werelds (l) ) maar de terugreis was gewoon niet te doen. Met koorts en een keel die zo dik is als Sugar Lee Hooper gaat dat dus gewoon niet en dan duurt je ritje zo 5,5 uur. %)

Tnx aan mijn reddende engel o:) (l) Had 't echt niet meer geweten anders.

Ik weet niet eens wat ik nu over het feest moet neerzetten, ga eerst maar eens een paar dagen goed uitzieken en dan hoop ik dat ik toch nog genoeg mooie momentjes van mn favo feestje of all times tevoorschijn weet te toveren. Keek er zo naar uit gewoon :( Ik baal er echt van.

Ik vond het iig sowieso beter dan welke keer dan ook dat ik ooit in de gas geweest ben op Awake. Maar heb te weinig meegemaakt om er echt iets zinnigs over te kunnen zeggen. :(
Waarschuw beheerder
Snap t niet hoor de mensen die er geen reed aan vonden ga nou al een tijd naar feesten maar dit is feesten gewoon knallen was top links voor aan iedergeval top sfeer was eeen vet vet vet feest
en ja er valt altijd wel wat te zeikn maar t was vet punt uit
Waarschuw beheerder
Ik lees hier veel gezeik, begrijp totaal niet waar het vandaan komt

Ik zeg :respect: voor gisteravond
Waarschuw beheerder
En er moet zeker meer early hardcore komen in gas
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 12:06:
echt wel heftig feest....
Nosferatu,s beste set die ik ooit van hem gehoord heb....tering wat een plaatjes en wat een mix werk..
hitmachine was ook vet!! goeie shit die nieuwe producties!

Als deze nog vetter was dan z'n set op Pandemonium in november 2005 dan ga ik echt effe janken vrees ik :( :( :(
Waarschuw beheerder
Ik vond het toch eerlijk gezegd wel geweldig :D

TOA Nosferatu en Omar Santana :respect:

En tja in het begin gewoon vette oldschool , vond ik niks mis mee:)

Artiest Tha Dodge jr
Waarschuw beheerder
donateur
feest was opzich (Y)
van begin was het idd een beetje aan de softe kant, omar santana draaide opzich wel lekker maar gebruikte veel te veel dat appr klonk het niet echt meer...Nosferatu was de Held van de avond met z'n vele ruffneck platen :respect: we zijn om 10 over 5 vertrokken

maar wel verders geslaagd sfeertje (Y)

Waarschuw beheerder
zouden er ook sets te vinden zijn op t net?????

Waarschuw beheerder
donateur
dat er helemaal niks speciaals was aan de vip
ja er werd smirnoff verkocht
Nosferatu draaide idd het beste van iedereen

de sfeer ontbrak helaas :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op zondag 13 mei 2007 om 09:48:
verder had ik de locatie toch echt groter verwacht

Ze hadden het danceoppervlak opzekkers met 1/3 ingekort waardoor het meteen stuk kleiner oogte.

bij binnenkomst moest ik wel even wennen, geluid stond niet lekker afgesteld tot halverwege de avond. vooral tijdens de set van S&O was dit hoorbaar, naald sloeg ook nog een paar keer over en de platenkeus vond ik persoonlijk tegenvallen hmmmzzz...

Leviathan! omar santanna, TOA!! nosferatu en dana & patrick :yes:

een van mn muziekale wensen is gister toch wel uitgekomen! dikke ruffneck sound in de gas :yes:

wat meer mensen ook zeggen; ik mis toch ook de andere soort early hardcore zoals bijvoorbeeld french conection, Promo What the Fuck, rave creator met atmos fear en PINO D'AMBINI

heb me verder prima vermaakt! dope feesje
Waarschuw beheerder
Ik heb organisatorisch niets te klagen eigenlijk. Ja de plees waren ranzig *pjoek* maar ben niet anders gewend in de Gas. Ik vond het geluid wel goed eigenlijk. Shows waren mooi, DJ's zagen er tof uit, wat ik dan gehoord heb aan muziek klonk ook prima (haha ik vond het wel vet toen Dov en Mark 'Born Slippy' draaiden. Daar hebben we Awake dus ook niet voor nodig! :[ ), vond de zaal wel tof ingedeeld...

Wat mij het meeste tegenviel was dat er zo weinig mensen iets met de dresscode gedaan hadden. :( Dat had de sfeer wel verhoogd. Kleine moeite dacht ik zo. Die trainingspakkies zie ik nu ook al 15 jaar :p

Ik heb trouwens niet 1 opstootje gezien. helemaal niks. Dus dahaaaag Rocco! :zwaai:

Zo en nu echt maar eens dringend bijslapen. (k)
Waarschuw beheerder
Mensen die klagen over aankleding en hoe goed het feest moet zijn moeten eens weten wat voor een werk er aan vast zit om het voor een ieder een beetje leuk te maken. Je moet het zelf maar eens proberen voor je iemands werk afkraakt. Heb je zelf wel eens een feest georganiseerd. Nee! maar ik hou dan ook wijselijk mijn mond dicht over iemand anders zijn organisatie talent. Wat een werk gaat daar aan vooraf. Mensen zijn al maanden van te voren bezig om alles bij elkaar te verzamelen, te bedenken en lokaties te regelen, die soms ook weer afgezegd worden om dan last minute een beetje leuke lokatie weer te moeten verzinnen.

En dan zeuren over 2 euro die je moet betalen voor de wc, Mensen mensen waar hebben we het over. Dus je betaalt 1 keer 2 euro, of je betaald iedere keer 1 euro. Want bij de meeste feestjes is het precies dat. Iedere keer dat je je neus in die wc laat zien mag je een euro ophoesten. (al waren ze inderdaad te vies om aan te pakken!)

Enne is een lokatie wat het feest maakt of doe je dat zelf? Pandemonium mag wel op meer verschillende plaatsen gedaan en gezien worden. Altijd maar dezelfde lokatie wordt op een gegeven moment ook zwaar saai.

Veel te veel mensen verwachten maar dat het feest voor je gemaakt wordt. Maar het is: Jij en je goede humeur maken een feestje leuk. Als je met een pestbui daar gaat zitten, dan is een feest natuurlijk niet leuk. Iedereen doet zijn best om het leuk te maken, maar dat betekent niet dat je zelf geen moeite moet doen. ;)
Waarschuw beheerder
Feest viel me erg tegen, het was geen Pandemonium feestje, muziek weergalmde, beetje variatie in de muziek had best gemogen. Jammer dat er grootse dingen zijn "belooft" en niet zijn gedaan. "Om 12 barst het los dan gaat er iest groots gebeuren" Ik zit er eerlijk gezegd nog steeds op te wachten net zoals op het gezegde laserspectacel. Nee het viel mij erg tegen. Sfeer? Waar was de sfeer? Foto's komen spoedig op www.tw-m.nl
Waarschuw beheerder
Patrick nog bedankt ouwe :)

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Was leuk feestje weer. :bier:

Waarschuw beheerder
lauw bier :s

ik verwachtte wel wat vette lasers, maar die waren amper aanwezig dit keer...

Als je de foto's bekijk van de Awekenings feesten, dan zou je bijna het idee krijgen dat het bij Pandemonium ook zo zou wezen met die lasers, maar helaas.

en ik vond dat op het eind pas lekker gedraaid werd. Ik had gehoopt op veel rauwe early... Toen in de Expo werd echt lekker gedraaid. Dit keer vond ik het wel wat tegenvallen. Maar evengoed een top avond gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 13 mei 2007 om 14:24:
lauw bier

oja oook dat nog :/

en geen sigaretten meer (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Locatie was kleiner dan ik had verwacht maar vond het qua grootte prima locatie. Temperatuur was ook perfect (Y)

Jammer dat het geluid niet zo denderend was. En in de setjes had wat meer variatie gemogen.

Maar het belangrijkste was.....ik miste de "Pandemonium sfeer". Vond dat er ook redelijk veel mensen stil stonden :/
Ook had ik het gevoel dat wij als een van de weinig met een masker liepen :lol: maar goed dat stoorde me dan nog niet echt.

Heb me prima vermaakt....maar voor mij was het niet de Pandemonium waar ik op gehoopt had!

oja tijd vloog wel evengoed voorbij voor mijn gevoel :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angelyka op zondag 13 mei 2007 om 14:00:
Mensen die klagen over aankleding en hoe goed het feest moet zijn moeten eens weten wat voor een werk er aan vast zit om het voor een ieder een beetje leuk te maken.

als ze dingen beloven die ze dan uiteindelijk niet waar maken, dan krijg je gezeur ja ;) en als de vorige edities vetter waren dan deze, dan krijg je ook gezeur. Helaas, maar zo gaat dat

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 11:43:
Het is geen locatie voor hardcore feesten dat is wel gebleken

Dus wel hè, vet underground gevoel daaro, met die weerkaatsing van de muziek. Was wederom een top feesie!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 11:21:
Ik vond het helemaal te gek. En je kon lezen dat het oldstyle en early rave was en dat het helemaal anders dan anders zou worden. Ik heb niets te klagen, ik heb het onwijs gaaf gehad. Het concept is onwijs goed neergezet De locatie was top! En dat wat er gedraaid werd was heerlijk Just like the good old days Toen early rave nog hardcore was En Hitmachine was onwijs goed

[img width=15 height=15 cacheid=000033f2000068fad2dacd351a01e1b734]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Angelyka op zondag 13 mei 2007 om 14:00:
Mensen die klagen over aankleding en hoe goed het feest moet zijn moeten eens weten wat voor een werk er aan vast zit om het voor een ieder een beetje leuk te maken. Je moet het zelf maar eens proberen voor je iemands werk afkraakt. Heb je zelf wel eens een feest georganiseerd. Nee! maar ik hou dan ook wijselijk mijn mond dicht over iemand anders zijn organisatie talent. Wat een werk gaat daar aan vooraf. Mensen zijn al maanden van te voren bezig om alles bij elkaar te verzamelen, te bedenken en lokaties te regelen, die soms ook weer afgezegd worden om dan last minute een beetje leuke lokatie weer te moeten verzinnen.

En dan zeuren over 2 euro die je moet betalen voor de wc, Mensen mensen waar hebben we het over. Dus je betaalt 1 keer 2 euro, of je betaald iedere keer 1 euro. Want bij de meeste feestjes is het precies dat. Iedere keer dat je je neus in die wc laat zien mag je een euro ophoesten. (al waren ze inderdaad te vies om aan te pakken!)

Enne is een lokatie wat het feest maakt of doe je dat zelf? Pandemonium mag wel op meer verschillende plaatsen gedaan en gezien worden. Altijd maar dezelfde lokatie wordt op een gegeven moment ook zwaar saai.

Veel te veel mensen verwachten maar dat het feest voor je gemaakt wordt. Maar het is: Jij en je goede humeur maken een feestje leuk. Als je met een pestbui daar gaat zitten, dan is een feest natuurlijk niet leuk. Iedereen doet zijn best om het leuk te maken, maar dat betekent niet dat je zelf geen moeite moet doen.

[img width=29 height=15]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
En nu heb ik zere poten en flinke krampen [img width=15 height=15 cacheid=0000345b00006f09666855451a01e1b7c3]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/confused.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 13 mei 2007 om 14:51:
En nu heb ik zere poten en flinke krampen

ik heb ook sinds lange tijd weer spierpijn :|

Waarschuw beheerder
o was dat jouw scooter:P Sorry
Waarschuw beheerder

Pff hou op schei uit. Wij waren met een vette omweg naar centraal gelopen op een of ander manier:S Tering wat was dat zwaar :rot:
Waarschuw beheerder

en ik een knie die 3 keer zo dik is (N)

8)
Waarschuw beheerder
Moet je maar niet van het pad afgaan :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
:rot:

Waarschuw beheerder
De sfeer was iets anders... helaas.

Ik vond Buzz Fuzz weinig aan... boek hem aub niet meer!
Ominous en Sequence vond ik ook wat tegenvallen, vond hun de vorige
keren echt stukken beter(vooral qua tempo)! :)

Reyes was erg sterk, alleen het geluid stond te zacht... erg jammer.

Hitmachine was leuk, eindelijk wat nieuwe tracks in deze style... :)

Toen kwam Omar Santana... wat draaide hij vet zeg... heerlijke platen gehoord. Hij draaide alleen maar oude H2oh's en gaf me een goede indruk van hoe vet dit label een aantal jaar geleden wel niet was. Top! (Y)

Leviathan was ook weer vet, hou zou beginnen met een nieuwe track welke erg goed klonk, verder weer natuurlijk de vette Cenobite knallers. Ook super!

Toen kwam Nosferatu welke veel Ruffneck draaide(wat we nog niet hadden gehoord die avond...) Erg lekkere set, van mij mag hij deze style ook wel weer gaan oppakken. :D

Daarna kwam TOA, heb hier maar een kwartiertje van meegepakt omdat we alweer naar huis gingen, maar het klonk erg lekker... hoorde o.a. Hardcore Headz nog.

De sfeer was echt anders, er waren ook wat andere mensen dan normaal helaas... Ik kon helaas niet veel uit mijn dak gaan(paar weken geleden operatie gehad bij mijn onderbuik dus volledig losgaan zoals altijd lukte niet), ik heb alleen voorraan gestaan te beuken tijdens Leviathan.. vond het erg jammer, maar vanaf het vip deck naar de zaal kijken was ook wel lachen. Maar volgende keer sta ik weer voorraan te knallen de hele avond. Want verder heb ik me prima vermaakt. (Y) :)
laatste aanpassing