Partyflock

Forumonderwerp · 947251

Waarschuw beheerder
Wie heeft er ervaringen met www.hollandticketservice.com?

Graag reactie, evt PB!

Waarschuw beheerder
donateur
nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 15:35:
Graag reactie, evt PB!

hoe werkt dat?
PB??

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik koop mijn kaartjes wel zonder toeslag, ik sponsor niet graag van die flikkers die partygangers af proberen te troggelen ;).

ticketonline zou ik eens proberen als ik jouw was, scheelt je waarschijnlijk heeeeeeel veel geld.
Artiest {SHOWLIST artist 131933, 38686, 28145}
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee.

Waarschuw beheerder
Ja, dat weet ik... maar Defqon kaartjes zijn er niet meer, en zij bieden ze aan voor 85,=!

Dus vandaar...

PB? Persoonlijk berichtje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 15:59:
PB? Persoonlijk berichtje!

:o ohhh
ben ik te verlegen voor :$
Waarschuw beheerder
Gewoon al het feit dat het originele Defqon 1 2007 logo er niet staat zegt al genoeg denk ik :)
Waarschuw beheerder
Ik zie geen kvk handel staatn :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ^VonDutch® op woensdag 9 mei 2007 om 17:46:
k zie geen kvk handel staatn

ziet het ook niet, als je zoekt op kvk.nl kan je ook geen inschrijving vinden! nep meuk, oplichters! mensen die zelf niks kunnen en op de succeses van andere meeliften, haat dat soort mensen.
Waarschuw beheerder
Ik heb er zelf wel 1 besteld voor 85 euro site ziet er betrouwbaar uit..
nu nog maar hopen dak uhm krijg
Waarschuw beheerder
lol ja, waar gaat dit dan over dan?

V - Hoe snel worden de tickets geleverd?
A - De tickets worden 10 dagen voor aanvang van het evenement aangetekend opgestuurd, in de regel zullen deze 7 dagen voor aanvang van het evenement bij u in huis zijn.

Artiest Capo
Waarschuw beheerder
Logies toch, of snap jij dat niet ? Dat handelaren ze niet op kunnen kopen snapte!

P.S. Ze staan wel ingeschreven bij de K.V.K!

Greetzz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoSlut op dinsdag 15 mei 2007 om 17:32:
heb er zelf wel 1 besteld voor 85 euro site ziet er betrouwbaar uit..
nu nog maar hopen dak uhm krijg

die krijg jij niet :no: en je hebt toch zeker geen geld overgemaakt??
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een handelaar die een site gemaakt heeft..
Waarschuw beheerder
Site http://www.hollandticketservice.com Last reboot unknown Uptime graph
Domain hollandticketservice.com Netblock owner OpenHosting, Inc
IP address 128.177.28.214 Site rank unknown
Country US Nameserver ns1.openhosting.com
Date first seen unknown DNS admin hostmaster@openhosting.com
Domain Registry unknown Reverse DNS 128-177-28-214.ip.openhosting.com
Organisation unknown Nameserver Organisation OpenHosting, Inc., 2106F Gallows Rd., Vienna, 22182, United States

Domain Name: HOLLANDTICKETSERVICE.COM
Registrar: TUCOWS INC.
Whois Server: whois.tucows.com
Referral URL: http://domainhelp.opensrs.net
Name Server: NS1.OPENHOSTING.COM
Name Server: NS2.OPENHOSTING.COM
Status: ok
Updated Date: 04-may-2007
Creation Date: 04-may-2007
Expiration Date: 04-may-2008

Registrant:
OpenHosting, Inc.
344 Maple Ave. West #231
Vienna, VA 22180
US

Domain name: HOLLANDTICKETSERVICE.COM

Administrative Contact:
Administrator, Domain hostmaster@openhosting.com
344 Maple Ave. West #231
Vienna, VA 22180
US
+1.7035551020
Technical Contact:
Administrator, Domain hostmaster@openhosting.com
2106F Gallows Rd.
Vienna, VA 22182
US
+1.8778424805

Registration Service Provider:
OpenHosting, Inc., domains@openhosting.com
703 555 1122
This company may be contacted for domain login/passwords,
DNS/Nameserver changes, and general domain support questions.

Registrar of Record: TUCOWS, INC.
Record last updated on 04-May-2007.
Record expires on 04-May-2008.
Record created on 04-May-2007.

Domain servers in listed order:
NS2.OPENHOSTING.COM
NS1.OPENHOSTING.COM

The Data in the Tucows Registrar WHOIS database is provided to you by Tucows
for information purposes only, and may be used to assist you in obtaining
information about or related to a domain name's registration record.

Dit is genoeg informatie om de eigenaar aan te pakken
Je kan dus ook nog contact opnemen met Tucows.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 23 mei 2007 om 16:00:
Organisation unknown Nameserver Organisation OpenHosting, Inc., 2106F Gallows Rd., Vienna, 22182, United States

Lijkt me geen zuivere koffie..........aanpakken wordt ook wel lastig, zo via Amerika
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2007 om 15:45:
P.S. Ze staan wel ingeschreven bij de K.V.K!

Dat is Ticket Service Holland (dat is ook de naamstruc)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De FEESTFee B) op dinsdag 15 mei 2007 om 22:33:
De tickets worden 10 dagen voor aanvang van het evenement aangetekend opgestuurd, in de regel zullen deze 7 dagen voor aanvang van het evenement bij u in huis zijn.

En?? Kaartjes binnen mensjes? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 15:59:
Defqon kaartje 85,=!

:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koeng :d op woensdag 6 juni 2007 om 19:44:
En?? Kaartjes binnen mensjes?

het geld van de 3 geannuleerde kaartjes is niet terug gestort !
en krijg geen reactie meer van de website..

&*#!&^!@
Waarschuw beheerder
Ik zou ze eerst even bellen: Wij zijn telefonisch bereikbaar van 17:30 tot 22:00 uur op 06-1844.4295
wij geven er echter de voorkeur aan dat u ons contact formulier op de website gebruikt.

Aangeven dat je direct je geld terug wilt hebben, dat je ze uiterlijk nog 1 week de tijd geeft en anders aangifte doet van oplichting.

De gegevens van een medewerker van die site staat ook in het andere topic. En PF heeft zijn IP gegevens en kan je dus in samenwerking met PF aangifte doen tegen dit persoon. Ik neem aan dat ze liever geld uitkeren dan een aangifte aan hun broek.

Altijd handig om dit soort drame verhalen hier te posten:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi

http://kopersbelangen.nl/

markschutter 23 mei 2007 03:24
Beste Mensen,

Mijn naam is Mark Schutter en ik werk voor de persoon achter de website www.hollandticketserivce.com.

Een klant verwees mij naar dit topic. dat het wel eens wijs zou zijn om te reageren. bij deze dus.

Ik zal proberen het een en ander uit te leggen mocht er iemand nog vragen hebben of de order willen annuleren ben ik bereikbaar op mark@hollandticketservice.com of via het contact formulier op de website.

Mijn werkgever heeft een lange tijd als particulier kaarten verkocht via het oude cirquit, advertenties in kranten en dergelijke.

Ongeveer 2 maanden terug kwam hij met het idee om dit ook via een website te gaan doen echter om dit te doen als particulier was niet meer mogelijk, overwegend te gaan handelen uit een eenmanszaak of een b.v. heeft hij gekozen voor een besloten vennootschap echter de oprichting van een besloten vennootschap is niet zo makkelijk te realiseren als een eenmanszaak zijn notaris is hier nog mee bezig
je moet je binnen 6 maanden na start van een onderneming inschrijven bij de kamer van koophandel dit proces is gestart door de notaris opdracht te geven tot oprichting van de besloten vennootschap.

om deze reden zijn wij nog niet ingeschreven bij de kamer van koophandel, dit betekend niet dat wij niet ter goede trouw handelen dit doen wij wel.

Wat betreft het gebrek aan gegevens op de website ; gezien het grote aantal kaarten wat is ingekocht door mijn werkgever en hij op dit moment niet over kantoor ruimte beschikt en de kaarten dus bij hem thuis aanwezig zijn wil hij voor zijn veiligheid en voor die van zijn gezin geen klanten aan de deur hebben en geen cash geld in huis dit allemaal omdat hij in het verleden hier nare ervaringen mee heeft gehad.

Daarom is gekozen dat er alleen via de website besteld en betaald kan worden, alle bestelde kaarten zullen 10 dagen voor aanvang van het evenement worden aangetekend verstuurd, makkelijker voor ons en makkelijker voor de klant.

dit alles staat duidelijk op de website vermeld onder de link meer info.

Wanneer er via het contact formulier een vraag binnen komt zal deze binnen 24 uur worden beantwoord, we zijn dus wel bereikbaar.

wat betreft de Advertentie op marktplaats waarin wordt gemeld dat wij oplichters zijn, deze advertentie is geplaatst door een concurent hiervan zal ik de naam niet noemen omdat ik me niet wil verlagen tot zijn niveau, deze man wil ons duidelijk zwart maken, Marktplaats heeft inmiddels al actie ondernomen en de advertentie verwijderd.
nadat wij een klacht hadden ingediend.

Wij kopen onze kaarten in van particulieren die extra kaarten hebben gekocht om door te verkopen of van particulieren die niet meer gaan.
dit doen wij dagelijks voor diverse evenementen.

wij controleren de echtheid van deze kaarten door bij de aankoop te vragen naar het origineel aankoopbewijs.

Nu is het in het meest extreme geval mogelijk dat de persoon waarvan wij de kaarten inkopen niet ter goede trouw is en zijn kaarten als niet ontvangen of als kwijt heeft gemeld bij ticketbox of ticketonline
waardoor deze kaarten ongeldig worden en je er dus niets aan hebt bij de ingang, in dit geval hebben staan wij garant voor de aankoop prijs en zul je deze ook terug ontvangen van ons, wij noteren naam en adres gegevens en ID nummer van de persoon waar wij kaarten van inkopen op die manier kunnen ook wij ons geld terug krijgen.

Met vriendelijke groeten,

Mark Schutter.

Mark Schutter: https://partyflock.nl/user/602874:markschutter

mark@hollandticketservice.com

Daarnaast kan je bij marktplaats informatie opvragen mbt hollandticketservice omdat zij VELE advertenties daar hebben gehad. Je zou kunnen vragen of er meerdere gevallen van oplichting gemeld zijn eventueel of de diverse advertenties allemaal via hetzelfde IP adres zijn gepost. Dan weet je in ieder geval dat er een persoon achter zit met een vast IP adres... anders wordt het helemaal een ramp. Als dan ook nog het IP adres dat PF heeft van die Mark overeenkomt met die van marktplaats dan ben je weer een stap verder. Echter zullen zij jou nooit deze gegevens geven.

Wat je wel kan en MOET doen is ALLE mail uitwisselingen opslaan en eventueel de headers ervan hier posten (waarin de IP adressen staan van de ONTVANGEN mailtjes). Als deze keer op keer hetzelfde zijn, kan je wel vragen of PF en marktplaats wil controleren of deze adressen overeenkomen!!! Hier mogen zij wel antwoord op geven. Zij mogen dus wel zeggen of het gelijk is of niet.... zij mogen volgens de wet niet aangeven welk IP adres het is.

Met de betreffende IP adressen kan je ook weer contact opnemen met de ABUSE afdeling van zijn/haar internetprovider en melding doen van oplichting.

Het is allemaal erg omslachtig, kost enorm veel tijd! voordat je je geld via rechterlijke wijze terugkrijgt kan maanden duren!

Maar bel eerst gewoon dat nummer

Je kan ook nog even dit lijstje afgaan en vragen naar Mark Schutter: http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekInDeTelefoongids.do?locationType=LOCALITY&req_source=homepage&type=basic&wie=schutter&waar=amsterdam&x=0&y=0

Daarnaast moet je ook bankgegevens hebben van de persoon waar je het naar hebt overgemaakt... ga eens bij de bank langs wat zij voor jou kunnen betekenen. Gaat het om een Nederlands rekeningnummer? zoja welk nummer, naamgegevens, plaats.

Post zoveel mogelijk informatie die je hebt hier. Anders is het erg moeilijk en dit soort zaken kan je beter openbaar bespreken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb hem al gemailt ik krijg geen reacties meer erop
en eerst kreeg ik meteen een reactie

Uitspraak van Alexander op zondag 10 juni 2007 om 18:55:
Ik zou ze eerst even bellen: Wij zijn telefonisch bereikbaar van 17:30 tot 22:00 uur op 06-1844.4295
wij geven er echter de voorkeur aan dat u ons contact formulier op de website gebruikt.

is een optie... als die ook aan zou staan...

kga dr in ieder geval achteraan..Thx

Waarschuw beheerder
Daarnaast kan je bij marktplaats informatie opvragen mbt hollandticketservice omdat zij VELE advertenties daar hebben gehad. Je zou kunnen vragen of er meerdere gevallen van oplichting gemeld zijn eventueel of de diverse advertenties allemaal via hetzelfde IP adres zijn gepost. Dan weet je in ieder geval dat er een persoon achter zit met een vast IP adres... anders wordt het helemaal een ramp. Als dan ook nog het IP adres dat PF heeft van die Mark overeenkomt met die van marktplaats dan ben je weer een stap verder. Echter zullen zij jou nooit deze gegevens geven.

marktplaats reageerd niet, had ik week terug al gedaan..

Je kan ook nog even dit lijstje afgaan en vragen naar Mark Schutter: http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekInDeTelefoongids.do?locationType=LOCALITY&req_source=homepage&type=basic&wie=schutter&waar=amsterdam&x=0&y=0

denk ook niet dat het zijn echte naam is.. zou wel erg dom zijn
Waarschuw beheerder
Het zou dom zijn, maar je kan het altijd proberen. Post eens de oude mailtjes van hem of van ticketservice die je gehad hebt inclusief de headers (waar de IP adressen in staan) dit kan je bv in hotmail ook aanzetten.

Bankgegevens posten, en alles wat je hebt. Marktplaats nog een keer mailen ivm oplichting. PF inlichten! (even bij tommie melden) en dat nr bellen eventueel navraag doen van welke provider dat nummer is. Desnoods gewoon elke provider opbellen.
Waarschuw beheerder
je kan die lui niet bereiken
die kerel heb ze telefoon uit staan...
en ze voicemail staat al vol

Waarschuw beheerder
die mark vraagt ook kaarten te koop aan.. zo komt hij ook aan zijn kaarten en die verkoopt hij door.. alle kaarte die hij verkoopt zou hij dus hebben gekocht van particulieren, hij vraagt kaarten te koop aan op zijn site.. wanneer jij hem kaarten aanbied zou je die dus moeten opsturen? naar welk adres? hoe gaat dat? misschien dat je zo aan gegevens kan kome?

als dit niet mogelijk is is het zowiezo oplichterij?
Waarschuw beheerder
Hee Joover...ouwe pisnicht

Je bent ook niet zo slim, dat opkopen van kaarten is een schijnbeweging..zo lijkt het alsof ze ter goed trouw zijn.

Er is helmaal geen adres...
Waarschuw beheerder
Aangezien ik aardig wat pbtjes krijg omtrent deze situatie

- Ik heb zelf geen kaarten daar besteld en de stappen die je zal moeten ondernemen zijn gewoon standaard om een sterke zaak te hebben tegen deze oplichter.

Stappenplan:

1) Bewaar alle mailwisselingen met Mark en hollandticketservice.com, zorg er ook voor dat je de originelen in je mail box laat staan eventueel met de berichten die jijzelf hebt verzonden. (deze zal je bij aangifte allemaal uitgeprint moeten overhandigen).

2) Zorg ervoor dat de headers zichtbaar zijn, headers zijn gegevens over de servers en afkomst van de mailtjes. Zo kan je dus direct zien (met een beetje geluk) uit welk land de mailtjes afkomstig zijn en eventueel welk persoon erachter zit.
Aangezien de meeste mensen hotmail hebben, leg ik het hiervoor uit hoe je dit zichtbaar kan maken

Ga naar options -> mail -> Mail Display Settings. Vink dan bij Message Headers "Advanced" aan.

Als je dan bij je mailtjes kijkt zal je zien dat er bovenaan allemaal extra informatie staat met nummers en adressen. Handig zou zijn als elk persoon alle ontvangen mailtjes van deze personen zou posten, waar het dan voornamelijk om deze headers gaat.
Dan kan ik of eventueel anderen controleren of het om 1 en dezelfde persoon gaat en of elke keer vanaf hetzelfde adres is gemaild. Als dit overeenkomt met alle andere gedupeerden wordt het al een stuk makkelijker ;)

3) Plaats alle bankgegevens die jullie hebben gekregen, controleer jullie afschriften dus. Maak melding bij de bank van oplichting, misschien kunnen zij jullie ook verder helpen of medewerking verlenen wanneer je aangifte doet.

ps: hebben jullie ook allemaal deze bankgegevens:
Naam begunstigde MOLLIE BV inzake MOLLIE BV
>Rekeningnummer 4246.12.984

Zoja, dit is dus niet hun directe bank! dan weet je dus al gelijk dat het om oplichting gaat ;)
Met Mollie BV kan je gewoon contact opnemen. Doe daar ook melding van oplichting
http://www.mollie.nl/contact/
Adres
Mollie B.V.
Joop Geesinkweg 125
1096 AT Amsterdam

Contact
info@mollie.nl
020-4688951
084-7249687

Ongetwijfeld hebben zij ALLE gegevens van de oplichter in kwestie.

4) Neem contact op met helpdesk@partyflock.nl of Franzelare https://partyflock.nl/user/1426:Franzelare
En maak melding van de oplichting en vraag of hij alle IP adressen kan controleren mbt https://partyflock.nl/user/602874:markschutter (Mark Schutter). Hij kan dan controleren of het IP adres waarop hij geregistreerd is en elke keer op heeft ingelogged hetzelfde is en eventueel overeenkomend met de IP adressen uit de mailwisseling

5) Neem contact op met Marktplaats http://verkopen.marktplaats.nl/contact_form.php en maak melding van oplichting. Meldt dat er een gebruiker was die tickets aanbood van hollandticketservice. Zij zullen vast nog logs hebben waar alle IP adressen in staan. Vraag om hun medewerking.

6) Misschien dat iemand kan uitzoeken van welke provider zijn mobiele nummer is: 06-18444295. Als je dat weet kan je melding maken van oplichting bij zijn provider. Als het een abonnement is dan hebben zij alle adres gegevens die zij aan de politie door kunnen spelen.

7) Het adres. www.hollandticketservice.com is via www.tucows.com gehost. Dit houdt in dat zij jullie verder kunnen helpen omtrent de eigenaar van de site. De whois gegevens had ik al eerder gepost. Die is niet volledig en daarom moet je ook melding doen van misbruik van de website www.hollandticketservice.com bij http://www.domaindirect.com/support.html (dit is van Tucows). Maak melding (in het ENGELS) van oplichting en dat de WHOIS gegevens niet compleet zijn. Vraag of zij jullie verder aan registratie gegevens kunnen helpen of deze anders doorspelen aan de Nederlandse politie.

*

8) Misschien was het echt een Mark Schutter uit Amsterdam, dan kan je altijd even dit lijstje afbellen ;) http://dtgi.detelefoongids.nl/dtgi/ZoekInDeTelefoongids.do?locationType=LOCALITY&req_source=homepage&type=basic&wie=schutter&waar=amsterdam&x=0&y=0

9) Verzamel allemaal deze gegevens en print het uit. Breng het naar de politie en doe daarmee aangifte van oplichting. Ik raad jullie ALLEMAAL aan dit te doen en niet laks afwachten. Ik heb alle stappen gepost, daarmee moet het te doen zijn. Veel meer kan ik ook niet betekenenen ;)

Succes allemaal

En post ook hier:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181554816/2

En eventueel hier
http://kopersbelangen.nl/

Zoals ik het nu allemaal zie, zit er een dom persoon achter die een website heeft laten hosten via tucows amerika om zo anoniem mogelijk te blijven. Daarnaast maakt dit persoon gebruik van een internetbetaalservice zodat zijn gegevens niet direct zichtbaar zijn voor iedereen. Ongetwijfeld is het mobiele nummer een prepaid nummer die niet geregistreerd staat. Op partyflock posten was waarschijnlijk een wanhoopspoging om eerlijk over te komen en meer zieltjes te winnen!

Met een beetje mazzel heeft dit persoon niet zijn IP adressen gemaskeerd door via anonymous proxy te posten.

* Ik ben er ook achter gekomen dat de website www.hollandticketservice.com eigenlijk verwijst naar ticket.user.openhosting.com

En dat maakt het weer lastiger. Dit persoon heeft dus een referer naar www.openhosting.com. Dit betekent dat jullie ook aangifte van oplichting moeten doen (in het engels) bij http://www.openhosting.com/contact

Zie ook punt 7.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181554816/2

zer hier zoveel mogelijk info op mensen
Waarschuw beheerder
tip tros opgelicht!! kheb ze een mail gestuurd, als iedereen dat doet! pakken ze hem misschien wel...

Ennog vager is, als je kaarten besteld en gewoon iets heel doms invult, postcode met 8 getallen en rare woordene n enzo gaat ie gewoon door! helemaal geen check dat het misschien niet zou kunnen kloppne!

en:: " De betaling is goed verlopen. U zult uw kaarten conform onze voorwaarden tussen 10 en 7 dagen voor aanvang van het door uw gekozen evenement aangetekend per post ontvangen."

hoop dat ze hem pakken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Als ie toch al zo goed bezig is met oplichten, zal ie echt niet z'n echte naam en woonplaats neerzetten hoor ;P

Waarschuw beheerder
pffffffff ik word er niet goed van...
ik heb net marktplaats al gemailt...
via pf krijg ik het IP adres niet hoor !!!:S:S:S
Waarschuw beheerder
Puttelaar>

Sorry maar erg naief. Tros kan weinig voor je betekenen. Ik denk dat mijn stappenplan meer zal helpen dan je verhaal mailen naar Tros. Internetoplichtingspraktijken gaat velen de pet te boven omdat er vele manieren zijn om jouw gegevens te verhullen.

De grootste kans om die eikel te pakken is via Partyflock (IP Adres van die zogenaamde Mark Schutter) en via Mollie BV die waarschijnlijk alle bank en adresgegevens heeft van deze oplichter.

Verder mijn advies: houdt het topic overzichtelijk, laat iedereen die opgelicht is alle gegevens posten zonder andere onnodige vervuiling.

Bij aangifte van de politie zal je toch grotendeels het stappenplan wat ik gepost heb uitgeprint mee moeten nemen om uberhaupt een aangifte te kunnen doen.

> *Lieve*Ine*

please volg gewoon alle stappen en post alles wat je hebt ;)
Zoals ik al zei zal partyflock nooit dat adres geven dat is in strijd met de wet. Maar jij kan wel de mailwisselingen met die headers waar ik het over had posten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
%^@^@$%!@#$%#$&#&

Omfg, De site zag er wel redelijk normaal uit, ik dacht echt dat 't geen oplichters waren:|

NOOO IK WIL DEFQON!!!!!

Gvd...Ik heb ze vorige week ook al emailtje gestuurd, maar nog niks teruggehad. Je gaat me toch niet wijsmake dat 't écht oplichterij is? :S
Artiest Lanoz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcell. op maandag 11 juni 2007 om 21:49:
Je gaat me toch niet wijsmake dat 't écht oplichterij is?

dat zou me onlogisch lijken...met zon groot feest als dit en het aantal mensen dat er heen gaat...de aandacht dat het dus kan krijgen als het echt oplichting is is erg groot, denk niet dat iemand zon risico zou neme
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 11 juni 2007 om 20:32:
4) Neem contact op met helpdesk@partyflock.nl of Franzelare https://vip.partyflock.nl/user/1426:Franzelare
En maak melding van de oplichting en vraag of hij alle IP adressen kan controleren mbt https://vip.partyflock.nl/user/602874:markschutter (Mark Schutter). Hij kan dan controleren of het IP adres waarop hij geregistreerd is en elke keer op heeft ingelogged hetzelfde is en eventueel overeenkomend met de IP adressen uit de mailwisseling

Uitspraak van Alexander op maandag 11 juni 2007 om 21:46:
please volg gewoon alle stappen en post alles wat je hebt ;)
Zoals ik al zei zal partyflock nooit dat adres geven dat is in strijd met de wet. Maar jij kan wel de mailwisselingen met die headers waar ik het over had posten.

We geven in principe helemaal geen informatie die men niet actief openbaart via zijn of haar profiel, dus ook geen IP adressen.

Waarschuw beheerder
ik ben met marktplaats aan t mailen...
maar ik heb hun advertentie op marktplaats nodig of hun adverteerders nummer dan helpen ze mij verder..maar zover ik zie is dat verwijderd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van t0mm1e op maandag 11 juni 2007 om 22:04:
We geven in principe helemaal geen informatie die men niet actief openbaart via zijn of haar profiel, dus ook geen IP adressen.

in principe niet nee..
maar dit is ook niet echt een normaal iets wel ?

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een ellende Ine

hoop dat het goedkomt dit is te triest voor woorden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 11 juni 2007 om 22:17:
hoop dat het goedkomt

Ik hoop met je mee:)

Ik ben alleen blij dat mijn kaartje "maar" 85 was... Sommige hebben 255 euro ofzo neergelegd:S

Waarschuw beheerder
ja 3 kaarten... 255 euro kwijt !

ja hoop het ook word er beetje gek van.. zo te zien al best veel mensen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 22:06:
in principe niet nee..

Partyflock doet er verstandig aan om dit soort gegevens niet openbaar te maken. Dat zou in strijd zijn met de wet. ja ik weet het! De nederlandse wetgeving is nogal krom en daders worden altijd in bescherming genomen waardoor slachtoffers meestal aan het kortste eind trekken. Daarom probeer ik jullie ook allemaal waar mogelijk te helpen.

Marktplaats en Partyflock kunnen ook controleren of de gegevens overeenkomen met de IP adressen in de mailtjes. Zo ver ik weet mogen zij wel antwoord geven op de vraag of deze adressen overeenkomen.
Waarschuw beheerder
Maar even serieus... Voordat ik ga slapen wil ik weten of het écht 100% zeker is dat dit oplichterij is. Please zeg me wat ik wil horen:x Anders kan ik niet slapen vanancht :dood:

Waarschuw beheerder
wat denk je zelf?:S
Waarschuw beheerder
Jaah ik weet het echt niet zeker...

Is het echt zeker dat ik vol ben opgelicht?
Waarschuw beheerder
Laat maar ik weet genoeg... Ik ga nu slapen met een verrot gevoel en zo snel mogelijk maar even langs de bank...
Waarschuw beheerder
Ik heb daar ook kaartjes bestelt ik hoop egt dat ze komen ik kan een uitdraai maken van het geld dat is overgemaakt maar dat geld vind ik niet eens het belangrijkst wil gewoon naar defqon :S!
thnx voor me mensen die helpen!

Waarschuw beheerder
nou je bent zelf 200 % zeker opgelicht.. lijkt me nogal logisch
Waarschuw beheerder
Naja, iig bedankt:) Dan weet ik dat teminste,hoef ik niet meer te wachten op mn kaartje ;)
Waarschuw beheerder
Maar ff langs de bank en hopen dat ik op eenofandere manier tóch nog mn geld kan terugkrijgen...

Waarschuw beheerder
weet iemand misschien nog hun avertentie op marktplaats te vinden?

ben met marktplaats aan t mailen dat kunnen hun actie ondernemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 22:41:
weet iemand misschien nog hun avertentie op marktplaats te vinden?

ben met marktplaats aan t mailen dat kunnen hun actie ondernemen

Die zijn allang weer verwijderd, maar marktplaats kan zelf even hier kijken: http://www.google.nl/search?q=hollandticketservice&meta=

Zij kunnen dan zelf wel bij de marktplaats linkjes komen.

Maar mensen post al die info...
Waarschuw beheerder
je kan t ook zo bekijken:
- die gast is pas begonnen voor zichzelf in zn huis en heeft moeite de zending op tijd rond te krijgen, defqon zullen meerdere tientallen kaarten dus verzendingen zijn
- defqon is een dermate groot evenement en zijn methodes die hij hanteert, de dekking via dat Mollie BV, die bij oplichting 100% zijn gegevens kunnen doorgeven, die methodes zijn zo onprofessioneel dat de pakkans vrijwel 100% is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hsmarkhs op maandag 11 juni 2007 om 22:53:
je kan t ook zo bekijken:
- die gast is pas begonnen voor zichzelf in zn huis en heeft moeite de zending op tijd rond te krijgen, defqon zullen meerdere tientallen kaarten dus verzendingen zijn
- defqon is een dermate groot evenement en zijn methodes die hij hanteert, de dekking via dat Mollie BV, die bij oplichting 100% zijn gegevens kunnen doorgeven, die methodes zijn zo onprofessioneel dat de pakkans vrijwel 100% is

Onwaarschijnlijk:
-een domein forwarding via Tucows en dan moeilijk gaan doen met Linux virtuele servers bij openhosting.com en daar je website opzetten (allemaal in de VS).
- Dan Mollie BV als tussenpersoon voor je bankgegevens (en voor hetzelfde geldt wordt dat geld weer naar een buitenlandse rekening doorgesluisd).
- Geen contact gegevens op je website
- Mobiele nummer dat onbereikbaar is en de voicemail staat vol
- 's nachts registreren op partyflock en dan 1x reageren dat je een medewerker bent en dat alles legaal etc is. Verder nooit meer reageren of inloggen.
- Marktplaats advertenties die verwijderd zijn en waar anderen nog waarschuwden dat het allemaal oplichting betrof
- Niet reageren op email
- Ook geen mailing de deur uitdoen dat alles vertraagd is.

Nee man, dit is zo doorzichtig als wat: OPLICHTING.

Waarschuw beheerder
Kijk ook eens bij de voorwaardes:

4.2 Wijze van totstandkoming van de Overeenkomst bij betaling middels een acceptgiro en middels bankoverschrijving:
i. indien en zodra de Cli�nt en Holland Ticket Service de datum van de reservering, de rang van het Ticket, het aantal Tickets, de prijs van de Tickets en eventuele extra kosten hebben bepaald, wordt de reservering als 'voorlopig' in het geautomatiseerde reserveringssysteem van Holland Ticket Service ingeboekt;
ii. de Overeenkomst komt definitief tot stand indien en zodra de door de Cli�nt geplaatste voorlopige reservering schriftelijk aan de Cli�nt is bevestigd. Holland Ticket Service streeft ernaar om deze bevestiging binnen 7 dagen na de plaatsing van de voorlopige reservering aan de Cli�nt te verzenden. Indien en voorzover de bevestiging niet binnen 7 dagen door de Cli�nt is ontvangen, wordt de Cli�nt geadviseerd terzake contact op te nemen met Holland Ticket Service, aangezien na ommekomst van deze termijn - mede met het oog op de hierna vermelde betalingstermijn - de reservering niet meer kan worden gegarandeerd door Holland Ticket Service;
iii. de hiervoor genoemde bevestiging bevat de acceptgiro en een omschrijving van de van toepassing zijnde betalingsvoorwaarden. Indien de betaling van de Cli�nt door Holland Ticket Service niet overeenkomstig de in de bevestiging genoemde termijn is ontvangen, behoudt Holland Ticket Service zich het recht voor de Overeenkomst eenzijdig te ontbinden en de gemaakte reservering te annuleren zonder nader bericht aan de Cli�nt. Holland Ticket Service is alsdan niet langer gehouden de Tickets aan de Cli�nt te leveren.

En dit:

4.4 i. Holland Ticket Service streeft er naar de Tickets spoedig na ontvangst van de betaling te sturen. Indien en voorzover de Tickets door de Cli�nt niet binnen 7 dagen na aantoonbare afschrijving van het verschuldigde bedrag zijn ontvangen, wordt de Cli�nt geadviseerd terzake contact op te nemen met Holland Ticket Service. Na het verstrijken van voormelde periode gaat Holland Ticket Service ervan uit dat de Tickets door de Cli�nt in goede orde zijn ontvangen.
ii. Indien door Holland Ticket Service een bevestiging van verzending van de Tickets wordt verstuurd, dient de Cli�nt uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van verzending hiervan contact op te nemen met Holland Ticket Service indien geen Tickets zijn ontvangen. Na deze periode vervalt het recht op vervangende Tickets.

---

Er staat eigenlijk: na betaling krijg je je kaartjes binnen 7 dagen, heb je ze niet dan moet je met ons contact opnemen, doe je dit niet heb je geen recht meer op kaarten.

Dit in tegenstelling tot wat op de voorpagina staat.
Waarschuw beheerder
okeej :S

Maar ik weet niet of jij het weet maar hoe verkoopt nog veel meer
kaarten voor ook andere evenementen zijn daar problemen mee?

Waarschuw beheerder
Lijkt mij niet dat t bij die evenementen anders is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 23:03:
Er staat eigenlijk: na betaling krijg je je kaartjes binnen 7 dagen, heb je ze niet dan moet je met ons contact opnemen, doe je dit niet heb je geen recht meer op kaarten.

Colportage wet ;)

Site voldoet naar mijn bescheiden mening ook niet echt aan de 'wet koop op afstand'. Ik zou hier geen kaartjes gekocht hebben.

Tip: http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181554816/2
Laat iedereen hier het verhaal posten, zij weten goed hoe te handelen.

Succes iedereen met het halen van je geld (y)
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 22:06:
in principe niet nee..

In principe betekend in dit geval dat we geen informatie aan derden afstaan die daar niet toe bevoegd zijn.
Alleen de politie/justitie kan hierom verzoeken met een bevel.

Daarvoor zal je dus eerst aangifte moeten doen en eventueel verwijzen naar dit topic of naar http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181554816/2

Succes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 23:03:

Dit in tegenstelling tot wat op de voorpagina staat.

Met alle respect, maar je snapt totaal niet wat er dus staat. Die voorwaarden hebben enkel betrekking op de reserveringstijd voor niet of onvolledig betaalde tickets.

Daarnaast wat er ook moge staan in die voorwaarden, het betreft oplichting dus die voorwaarden hebben 0,0 aan wettelijke betekenis.

Gaarne, laat alleen de gedupeerden posten met alle gegevens die ze hebben, anders wordt het een onoverzichtelijk topic met loze postings

Waarschuw beheerder
Kut man wij zijn ook genaaid. 4 kaarten besteld. wat voor mailtje hebben jullie terug gekregen, wij alleen van : Onlangs heeft u op Tickets (http://www.hollandticketservice.com) een reaktie, vraag of een opmerking ingevuld.
Deze hebben wij goed ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Tickets

Verder hebben we het rekeningnummer nog.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 11 juni 2007 om 23:12:
Gaarne, laat alleen de gedupeerden posten met alle gegevens die ze hebben, anders wordt het een onoverzichtelijk topic met loze postings

Laat die beslissing maar over aan medewerkers van Partyflock (f)
Waarschuw beheerder
Jo

Hier nog een gedupeerde! 2 kaarten á 85 p.s. Maar idd net als alle anderen na de eerste keer geen reactie meer gekregen op de mailtjes die ik verzonden heb.

1e contact: Gevraagd of de bestelling correct was verlopen.
1e reactie: Kunnen ze niet nakijken en hadden de bestelgegvens nodig.

2e contact: bestelgegevens doorgegeven met weer de vraag of de bestelling goed was gegaan.
2e reactie: uw bestelling is correct verlopen. u zult de kaarten een week voor aanvang van het evenement aangetekend thuis ontvangen.

3e contact: Vraag waar de kaartjes bleven.
3e reactie: Welke 3e reactie?? Die was er dus niet meer!!!!

Inmiddels bezig met alle gegevens verzamelen via bepaalde stappenplannen. Morgen doe ik aangifte bij de politie.

Hou idd ook http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181554816/0 in de gaten. Hoop dat deze mensen wat voor ons kunnen betekenen!

Bedankt iedereen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :BIER: TvandeB :BIER: op maandag 11 juni 2007 om 23:31:
Hoop dat deze mensen wat voor ons kunnen betekenen!

Ik zou je willen adviseren ook daar je verhaal te doen als je aangifte hebt gedaan.
Vermeld dan ook het aangiftenummer.

Waarschuw beheerder
Dikke oplichterij!!! GVD!! Hopen dat we er snel achter komen wie die gek is!!

Waarschuw beheerder
Had 4 kaarten besteld, wel betaald, later geannuleerd... niets terugontvangen... Als ik die lul te pakken krijg is hij zwaar aan de beurt....

Waarschuw beheerder
Mensen, zojuist onderstaand bericht geplaatst op www.internetoplichting.nl;

Beste mensen,

Wij van Mollie zijn op de hoogte van de oplichting-praktijken die op HollandTicketService.com zijn gebeurt. Wij accepteren dit soort taferelen via ons betaalsysteem uiteraard niet. Bij deze wil ik iedereen die via iDEAL heeft betaald erop wijzen dat wij deze betalingen vandaag en morgen terug zullen boeken. Wij hebben alle betalingen voor HollandTicketService.com die via iDEAL zijn gegaan nog aan onze kant kunnen houden.

Voor de duidelijkheid: wij handelen betalingen af voor derde en wij hebben iDEAL-betalingen voor deze partij afgehandeld, maar wij hebben voor de rest totaal geen affiniteit met deze partij.

Hoop zo alvast wat mensen gerustgesteld te kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,
Adriaan

Dit naar aanleiding van mijn mailtje naar Mollie;

Beste Matthijs,

Betalingen worden door ons teruggestort, zie ook:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?
num=1181554816/20#20

Met vriendelijke groet,
Mollie B.V.
www.mollie.nl

[t] +31 20 4688951
[f] +31 84 7249687

On Jun 11, 2007, at 10:16 PM, Matthijs Zomer wrote:

> Beste heer,
>
> Enige tijd terug heb ik telefonisch contact met u gezocht m.b.t.
> het bedrijf www.hollandticketservice.com .
> We hebben het toen gehad over de betrouwbaarheid van dit bedrijf, en
> mijn twijfels daaromtrent. Ik had via jullie betaalservice een 4-tal
> kaarten besteld, en later geannuleerd. Wat blijkt; ik heb nog steeds
> geen geld teruggestort gekregen, en dat zou reeds de 7e juni al
> gebeuren.
>
> Gelijk nadat ik de kaarten besteld heb, heb ik via partyflock een
> profiel geopend, en hieruit blijkt dus dat we zaken gedaan hebben met
> een louche firma, die zijn afspraken niet nakomt. Zie hiervoor
> https://partyflock.nl/topic 947251:Holland_ticket_service_com.html .
>
> Je hebt me destijds verteld, dat, als het NIET goed is met deze firma,
> ik altijd een beroep op je kan doen, om zo toch mijn geld terug te
> kunnen ontvangen... Bij deze doe ik dat dus...
>
> Graag zou ik een reactie van je krijgen....
>
> Mijn gegevens;
>
> Matthijs Zomer, Jan Wintersdijkje 50, 7913 TG Hollandscheveld Rekening
> Rabobank Hollandscheveld 31.66.14.912
>
> Morgen kan ik je eventueel de betalingsbevestiging sturen, die ik op
> mijn laptop op kantoor heb staan...
>
> Ik hoor graag van je...
>
>
> Groet,
>
> Matthijs Zomer
>
>

Waarschuw beheerder
Beste mensen,

Wij van Mollie zijn op de hoogte van de oplichting-praktijken die op HollandTicketService.com zijn gebeurt. Wij accepteren dit soort taferelen via ons betaalsysteem uiteraard niet. Bij deze wil ik iedereen die via iDEAL heeft betaald erop wijzen dat wij deze betalingen vandaag en morgen terug zullen boeken. Wij hebben alle betalingen voor HollandTicketService.com die via iDEAL zijn gegaan nog aan onze kant kunnen houden.

Voor de duidelijkheid: wij handelen betalingen af voor derde en wij hebben iDEAL-betalingen voor deze partij afgehandeld, maar wij hebben voor de rest totaal geen affiniteit met deze partij.

Met vriendelijke groet,
Adriaan

Waarschuw beheerder
Bericht van Mollie BV op Internetoplichting.nl

Beste mensen,

Met vriendelijke groet,
Adriaan

Waarschuw beheerder
EDIT:

Zo, ik ben niet de eerste die dit post iig:P

Maar kunnen we hem wél vertrouwen...?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geachte Klant,

Wegens het uitblijven van betaling aan ons door onze IDEAL Partner Mollie B.V., zijn wij genoodzaakt onze verkoop via deze website te staken. Mollie B.V heeft de uitbetaling aan ons "BEVROREN" de reden hiervoor is dat er een aantal klachten zijn binnengekomen over ons en dat er op internet verhalen staan over ons, dit is voor ons een reden om niet langer zaken te doen met Mollie B.V. Wij krijgen van Mollie B.V. geen keiharde garantie dat wij uitbetaald krijgen wanneer wij de resterende kaarten toesturen dit is voor ons een te groot financieel risicio.

Om deze reden hebben wij besloten de rest van de bestellingen waarvan de betaling via Mollie.nl is verlopen vanaf niet langer te verzenden.
Het gaat hier voornamelijk om kaarten voor Defqon 1 en Sensation White.

Wanneer u tussen 15 mei 2007 en 13 juni 2007 via onze website kaarten heeft gekocht, en deze zijn afgerekend via Ideal zijn wij genoodzaakt deze kaarten niet toe te sturen. voor teruggave van uw volledige bedrag kunt u wat ons betreft terecht bij de voorheen genoemde Ideal betaal partner Mollie.nl

Wanneer u bij ons een bestelling heeft geplaatst en deze betaald heeft, maar binnen 7 dagen na de bestelling heeft geannuleerd kunt u voor teruggave van het volledige aankoop bedrag wat ons betreft terecht bij Mollie.nl

Dit is voor ons een groot financieel verlies en waarschijnlijk een persoonlijk faillisement.
Juridische stappen richting mollie.nl worden overwogen.

Defqon 1 Kaarten:

Door dat wij deze kaarten niet zullen opsturen vanwege de boven genoemde reden zullen wij onze kaarten a.s. zaterdag bij het Festival te koop aanbieden voor € 50,- per kaartje.

Is bericht op hollandticketservice.com. Ik snap er eerlijk gezegd vrij weinig van... Waren het nou oplichters of niet? Ik denk het wel mnja... Dit is lulkoek denk, dat ze hun kaarten zaterdag daar gaan verkopen. :)
Deze site-aanpassing hebben ze vrij snel gedaan, maar mensen terugmailen over hun kaarten, ho maar! Stelletje smeerkezen:(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 08:49:
Maar kunnen we hem wél vertrouwen...?laatste aanpassing 12 juni 2007 09:01

Nou aangezien het een normaal bedrijf is en er ook vacatures / een adres e.d. staan ga ik nu toch maar wel vanuit...
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 09:05:
Dit is voor ons een groot financieel verlies en waarschijnlijk een persoonlijk faillisement.
Juridische stappen richting mollie.nl worden overwogen.

Zware bullshit, zoiets zet je niet op de voorpagina van je site. Stelletje amateurs.

Die pagina die eerst stond op ticketservice holland was ook al dubieus. 'We hebben liever dat u mailt ipv belt'. of wat stond er?
Waarschuw beheerder
donateur
Hier dus ook een gedupeerde.. 5 kaartjes maar liefst.. nou is dat bericht van Mollie Bv wel fijn maarre eerst zien dan geloven..:nocheer:
Baal er wel van dat dit op deze manier moet... wat een stelletje noobs zeg om zo een feest te vern**ken voor anderen zeg... BAH BAH
Waarschuw beheerder
Deze jongen is ook kei hard opgelicht!!
Hoop dat hij van mijn 85 euro drugs haalt en kapot gaat!!
Waarschuw beheerder
post hier dan een berichtje zodra mensen hun geld terug krijgen...
en wordt het hele bedrag terug gestort of minder?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 09:05:
Ik snap er eerlijk gezegd vrij weinig van... Waren het nou oplichters of niet? Ik denk het wel mnja... Dit is lulkoek denk, dat ze hun kaarten zaterdag daar gaan verkopen.

Jij bent echt naief, als het aan jou ligt laat je jezelf volgens mij gewoon nog een keer door deze figuren oplichten

En wat heeft iedereen die zich heeft laten oplichten een ongelovelijke mazzel dat een groot bedrijf als vangnet fungeert omdat ze zelf geen IDEAL betaling konden laten uitvoeren.....

Komen jullie (dit keer) goed weg....

Waarschuw beheerder
Alleen heb ik m'n kaartje dus weer op 14 mei betaalt :'(

Waarschuw beheerder
Kijk nu maar eens op de site, van Hollandticketservice. Daar staat alles op.

Het komt erop neer dat MOllie BV, bedrijf wat de ideal betalingen verricht, Hollandticketservice niet vertrouwd en al het geld vasthoudt.
Nu zegt Hollandticketservice op hun beurt weer dat zij de kaartjes hierdoor niet opsturen.
Nu heb ik via Kvk.nl de gegevens van Mollie BV gezocht en ze opgebeld. Hier kreeg ik te horen dat alle betalingen weer automatisch zijn terug gestort.
Dus als het goed is krijgt iedereen wel zijn geld terug, maar geen DEFQON voor ons dit jaar.

Wel staat er op de site dat de kaartjes nu voor 50 euro per stuk bij Defqon zelf worden verkocht, nou dan laat de ambulances maar vast uitrukken want dat wordt een massale knokpartij :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 10:04:
Wel staat er op de site dat de kaartjes nu voor 50 euro per stuk bij Defqon zelf worden verkocht, nou dan laat de ambulances maar vast uitrukken want dat wordt een massale knokpartij

Er zijn geen kaarten

Anders had je ze allang in bezit gehad.......het zijn oplichters en ze slaan hun slag bij goedgelovigen

Er stond ook op de site dat ze de kaartjes zouden opsturen, heb jij ze?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 09:55:
Alleen heb ik m'n kaartje dus weer op 14 mei betaalt

:yes: ik dus ook... :(

Afw8te gewoon..
Waarschuw beheerder
gvd man kk zooi vuile kut honde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 08:47:
Bij deze wil ik iedereen die via iDEAL heeft betaald erop wijzen dat wij deze betalingen vandaag en morgen terug zullen boeken

Iedereen...dus ook de mensen van de 14e..alle betalingen via Mollie en ten gunste van HTS zullen hun geld terugkrijgen...dat die oplichters nu een datum van overmaken noemen doet er niet toe...

Normaal is het bijna altijd uitgesloten dat je met internetoplichting je geld nog terugziet..

Het waren nog geen echte profs, anders hadden ze nooit het geld laten staan bij een derde (Mollie)...maar aldoende leert men...

Waarschuw beheerder
Hmmm wat een kutzooi dat word aan de deur kaartje scoren :S!
Waarschuw beheerder
HollandTicketService.com
Mollie is een betaalprovider en is facilitair van betalingen tussen verschillende partijen. Vandaar dat u MOLLIE BV bij uw betaling kunt zien.

Alle betalingen die gedaan zijn voor HollandTicketService.com via iDEAL hebben wij terug gestort! U ontvangt dit geld dus binnen enkele werkdagen.

Belt u ons alstublieft niet, gezien wij enkel een betaalprovider zijn. U kunt er 100% zeker van zijn dat uw geld terug gestort is.

Staat op de site van mollie
Waarschuw beheerder
Defqon 1 Kaarten:

Door dat wij deze kaarten niet zullen opsturen vanwege de boven genoemde reden zullen wij onze kaarten a.s. zaterdag bij het Festival te koop aanbieden voor € 50,- per kaartje.

Dat word knokken dan, of zouden ze er zoveel hebben dat iedereen kan worden voorzien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "The Mad One" op dinsdag 12 juni 2007 om 09:39:
Jij bent echt naief

Ik werk eraanO:)

Ben nog nooit opgelicht, dus deze situatie is nieuw voor mij:dood:

Waarschuw beheerder
Ja mensen als het goed is krijgen we allemaal ons geld terug. Ik heb contact met mijn bank op genomen en die vertelde mij dat het rekening nummer 42.46.12.984 MOLLIE BV geen ABN AMRO bank is. Ze kon niet zien welke bank het wel is. Als er mensen zijn die een andere bank hebben zouden die dan ook contact met hun bank maken en kijken of het een rekeing nummer is van jullie bank.

Omdat als het een abn bank was het binnen 24 uur op je rekening zou moeten staan. Mocht het nu een postbank zijn kan het wat langer duren dan 2 dagen. Alle andere banken doen er ongeveer 1 1/2 dag over vertelde ze mij bij de ABN.

Abn Amro vertelde mij dat het ongeveer 1 1/2 dag zou kunnen duren voordat je het geld terug gestord hebt. Dus als je donderdag avond nog niks hebt gehad zou ik AAN DE BEL TREKKEN!!!!!!!!!!!!!!

M.V.G,
Jos
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Woow Ook al zo hard Genaaid wordt gek!!!

Mij maakt die 85E idd niet uit als k lees dat andere wel 250E kwijt zijn!!

Maar het idee dat ik zaterdag als nog niet op defqon sta daar wordt k helemaal gek van!!!

Woow argggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!

Hinderlijke Chapsels!!!!

Waarschuw beheerder
Wat een lul verhaal op Hollandticketservice.com Afgelopen vrijdag stond op de site dat ALLE kaartjes waren verstuurd!!!!!!

Hier klopt dus niks van weer een leuge, want nu zeggen ze ineens dat ze ze NIET gaan op sturen ???? Dat was toch al gebeurt?

Het lekt aan alle kanten en nu maar hopen dat we ons geld binnen 2 dagen terug hebben.

Greetzzz
Waarschuw beheerder
Dankje Jos, zodra ik thuis ben ga ik eerst ff kijken of het gestort is... Daarna ga ik pas de hond uitlaten!!

:rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 12:28:
ga ik eerst ff kijken of het gestort is...

Jaaa Staat er al op hier!! hele bedrag is terug!!! Pfff opluchting zeg...

Waarschuw beheerder
Hoppa, ik heb het ook terug!
Waarschuw beheerder
JAH!!!!

Deze man heeft zijn geld terug op zijn rekening!!!!!!!!

Het gehele bedrag is er weer bij! Mollie B.V. Bedankt

Ik denk dat ik meer vertrouwen heb in Mollie dan In &^*@#! Hollandticketservice!!
Waarschuw beheerder
Vriendin van mij ook!
Woehoee.. Wie had dat gedacht.

Toch maar geen risico's meer nemen met onbekende onlineverkoop, helemaal niet wat betreft Defqon, altijd gezeik naar wat ik hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :BIER: TvandeB :BIER: op dinsdag 12 juni 2007 om 12:49:
Ik denk dat ik meer vertrouwen heb in Mollie dan In &^*@#! Hollandticketservice!!

Lijkt me dat 'denk' zeker weten moet zijn.
Waarschuw beheerder
Owkee, Ik WEET ZEKER dat ik meer vertrouwen heb in Mollie dan In &^*@#! Hollandticketservice!!

Waarschuw beheerder
Maar zijn er nu nog mensen die aangifte gaan doen? Als het online kan dan wil ik dat wel doen... vieze laaienlichters..

Waarschuw beheerder
Yes!! heb mijn 85 euro terug!!
Waarschuw beheerder
Weet je wat het mooie is, je kan gewoon nog kaarten bestellen net even geprobeerd.
Als ze echt zo eerlijk waren, hadden ze die sectie gewoon gesloten hoor.
Waarschuw beheerder
aaaaagg ik heb medelijde met jullie .. jullie zijn allemaal genaait door die gaste:) gelukkig heeft er al 1 iemand zijn geld trug. Blij dat ik met ticket online heb betaald

Waarschuw beheerder
khoop dat ik ook me geld terug krijg heb voor 4 kaartjes besteld
alsk niet terug krijg dan voelk me egt niet goed hoor
het kutste is dak niet op defqon sta wss
Waarschuw beheerder
we zijn gewoon keihard genaaid met zn allen!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 13:34:
Yes!! heb mijn 85 euro terug!!

via holland ticket service??
hoe heb je dat gefixt?
Waarschuw beheerder
Geachte klant,

Om technische redenen is het door u gevraagde onderdeel momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Arf, gvd...wat een timing van Rabobank. Nu kan ik nóg niet checken of ik mijn money terug heb...:S

Waarschuw beheerder
Nou, mijn vermoeden was dus op 9 mei wel degelijk waar....
Maar moet zeggen dat ik er zelf wel ingetrapt ben...

Gelukkig heeft Mollie woord gehouden... TOPPIE!

En nog gelukkiger, ik heb al kaarten via een ander, dus helemaal zin aan zaterdag....

Mensen, succes...

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X. x. B. op dinsdag 12 juni 2007 om 14:44:
we zijn gewoon keihard genaaid met zn allen!

Heerlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
hoe heb je dat gefixt?

Is gewoon terug gestort hier..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geld trug :D
Waarschuw beheerder
eind goed al goed dus...alleen jammer voor de mensen die geen kaarten hebben.
Maar wel je geld terug!
blijf zoeken op marktplaats en dergelijke en hoop dat iedereen nog voor een beetje normale prijs aan kaarten kan komen!
tot zaterdag!

Waarschuw beheerder
hebben jullie contact opgenomen met mollie of is het geld allemaal automatisch terug gestord... bij ons staat het er nog niet op.
Waarschuw beheerder
Mensen! Hollandticketservice probeert zich via leugens constant eruit te lullen

Doe allemaal alsnog aangifte tegen deze oplichter en vraag medewerking van Mollie BV! (ook al hebben jullie je geld terug).

Het mag duidelijk zijn dat Mollie BV totaal geen blaam treft en dat zij correct hebben gehandeld. Heb is wel elke keer ERG toevallig dat hollandticketservice alleen reageert wanneer er negatief nieuws is!!! op andere zaken reageren zij gewoon niet.

Zorg met zijn allen dat deze oplichter (bende) NOOIT meer de kans krijgt om ooit nog iemand op te lichten!!! en doe die aangifte!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 16:45:
hebben jullie contact opgenomen met mollie of is het geld allemaal automatisch terug gestord... bij ons staat het er nog niet op.

Ze boeken ALLES automatisch terug wees gerust :) Het ligt aan je bank he. Van Bank - giro en Giro - Bank duurt altijd even. Tevens geven ze aan vandaag én morgen te zullen terugboeken.

Wat voor rekeningen hebben degenen die het al teruggeboekt hebben?
Waarschuw beheerder
heb t geld vandaag terug gestort gekregen via Mollie... echt bedrijf dus

Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwt of Mollie b.v aangifte gaat doen, zij hebben wel de gegevens van de man achter hollandticketservice omdat hij dat account bij mollie heeft aangevraagt.

Heb ook mijn geld terug :)

Greetzzz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
www.willemholleederticketservice.com
Heb gelukkig 510 eurie terug moet wel ff kaarten zien te regelen. Want me 5e keer DefQon wil ik niet missen GVD. Desnoods ga ik er zwemmend heen :D

Waarschuw beheerder
Ze zeggen dat ze geen zaken meer doen met mollie maar dat doen ze dus wel:

Ik bestel meer kaarten dan ze aangeven op voorraad te hebben en vul dit in:

http://img104.imageshack.us/img104/1439/clipboard01xe2.png

Vervolgens zou ik dit moeten betalen:

http://img104.imageshack.us/img104/7651/clipboard02xz9.png

En de iDEAL pagina... Inderdaad.

http://img104.imageshack.us/img104/8334/clipboard03yf1.png

Helaas zit ik iets te krap bij kas ;)

Waarschuw beheerder
Geld ook terug :) wij hebben rabobank.

Nu nog aan andere kaarten zien te komen hehe.

Waarschuw beheerder
hoe heb je dat gefixt?

heb vandaag gebeld met mollie B.V. en daar werd verteld dat iedereen zijn geld terug gestort krijgt. ik heb postbank, misschien duurt het gewoon wat langer bij een andere bank. ga er gewoon maar vanuit dat je geld terug komt.
Waarschuw beheerder
Jaahaa!!! Gelukkig, net 340 euro teruggestort gekregen van 4 kaarten! Echt lelijk en verrot dat Defqon niet doorgaat voor mij maar dit is een geluk bij een ongeluk. Alle dank aan de oplettende Mollie B.V.

Waarschuw beheerder
ik ben blij dat ik mijn munten terug heb toch ff gauw €360,- naar de maan mollie bedankt!!

hollandticket service de tering voor jullie!!!!

Waarschuw beheerder
ook 255 euro teruggggg !!

had ik echt NIET verwacht meer...

aangifte is inderdaad slim...hoop dat hun gepakt worden hoor !!
en de tekst op hun site... lachwekkend !

Waarschuw beheerder
Wat zijn er toch een fuckers he het begon al met de kaartverkoop mensen die 10 kaartjes opkopen en voor belachelijke prijzen doorverkopen en dan dit belachelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Defqon 1 Kaarten:

:lol: humor hebben ze wel :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo en voor het zelfde bedrag een kaartje op Marktplaats gekocht... dus alles toch nog goedgekomen...

Zal een kijken of ik online aangifte kan doen tegen die teringlijers

Waarschuw beheerder
geloof niet dat het online kan..
hoop dat ze gepakt worden.,

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 21:30:
humor hebben ze wel

nou kon niet echt lachen om ze hoor ;)

ach dr klopt niets van ! gelukkig waren ze nog niet goed genoeg :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 12 juni 2007 om 16:45:
Doe allemaal alsnog aangifte tegen deze oplichter en vraag medewerking van Mollie BV! (ook al hebben jullie je geld terug).

Ja maar dan moet je dus naar het politiebureau... en dat kost je weer een halve dag :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 21:54:
Zo en voor het zelfde bedrag een kaartje op Marktplaats gekocht... dus alles toch nog goedgekomen...

Hopen voor je dat het een echte is...anders ben je alsnog genaait!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vliegje op dinsdag 12 juni 2007 om 22:03:
Hopen voor je dat het een echte is...anders ben je alsnog genaait!

:d Nou de naam van de persoon staat op het kaartje... en ik heb het thuis bij die persoon opgehaald dus zal wel goedkomen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 22:00:
Ja maar dan moet je dus naar het politiebureau... en dat kost je weer een halve dag

half uur...
gaat er toch om dat die gasten gepakt worden...

Waarschuw beheerder
Schijt aaaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 21:30:
Defqon 1 Kaarten:

Dus...als jullie mensen zien staan die ze voor 50 euro verkopen geef ze maar n pak rammel dan :[

K**Lijers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van COÑO op dinsdag 12 juni 2007 om 22:26:
Dus...als jullie mensen zien staan die ze voor 50 euro verkopen geef ze maar n pak rammel dan

Er zijn Nooit kaarten geweest (diepe zucht)......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
word pogo,n voor de deur !!! rellen!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 22:00:
Ja maar dan moet je dus naar het politiebureau... en dat kost je weer een halve dag

En door dat lakse gedrag zijn in de toekomst dus weer een zooi mensen de lul. Denk je dat mensen ook zoals ik keer op keer weer zin hebben om dezelfde moeite te steken in lakse mensen ;)

Dit soort lui moeten keihard aangepakt worden liefst gelijk de galg ;)
Waarschuw beheerder
Jaa kheb gister ook nog 2 kaarten ergens weg kunnen halen. Wel alles even gecheck natuurlijk.. wil niet weer een telleurstelling krijgen!:P Nou maar hopen dat het weer beetje meewerkt zaterdag.... maar gelukkig is dit meer een luxe-probleem.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "The Mad One" op dinsdag 12 juni 2007 om 22:53:
Er zijn Nooit kaarten geweest (diepe zucht)......

Je valt een beetje in herhaling *diepe zucht*

Waarschuw beheerder
gelukkig defqon alsnog
wel hoop gezeik mee gehad maar het is het allemaal waard
nou nog hopen dat het weer ee nbeetje mee zit dan komt alles goed
bedankt DEUS en de rest die alles nog hadde uitgezocht
iedereen kei hard zaterdag ofwa :P
Waarschuw beheerder
Hoe kan je je geld terug krygen? Kan iemand uitleg geven.. ?
Waarschuw beheerder
ook m,n geld terug :)

en ook noggis het geluk gehad dat ik een kaartje kon overkopen van iemand die niet kan gaan... :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :SODELICIOUS op woensdag 13 juni 2007 om 16:52:

Pfff gelukkig wel me geld terug gehad dit gebeurt automatisch ze hadden het gisteren op mijn rekening terug gestort.

Nu alleen gewoon geen defqon dit jaar :( gewoon genaaid :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :SODELICIOUS op woensdag 13 juni 2007 om 16:52:

Als je gewoon eens terugleest lambal!
Artiest {SHOWLIST artist 126027, 42331, 59629}
Waarschuw beheerder
donateur
Laat de hele rotzooi maar wat krijgen. Ik ga niet meer. Ik heb m'n geld terug en basta! Dan maar geen Defqon, wat een gezeik allemaal. Negatief beeld krijg je zo van het festival. Toestand!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BKBobby op woensdag 13 juni 2007 om 17:11:
Nu alleen gewoon geen defqon dit jaar gewoon genaaid

Kaartjes zat te krijgen voor die prijs hoor op Marktplaats...
Waarschuw beheerder
en de site werkt niet meer (iig bij mij) :lol:
Waarschuw beheerder
Wat een honden!!

Zo bang dat ze ervan weglopen... Durf idd je oplichtings-site gelijk met je mee te nemen?!

Dag Dag Hollandticketservice!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 15:12:
Geachte klant,

Om technische redenen is het door u gevraagde onderdeel momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Arf, gvd...wat een timing van Rabobank. Nu kan ik nóg niet checken of ik mijn money terug heb...:S

Had hetzelfde vanmiddag, je kan nog wel gewoon op de link "betalen & sparen klikken" alleen het menu'tje doet/deed het ff niet :)
Waarschuw beheerder
Wat een leiers joh!
Echt klote voor iedereen die daar een kaartje heeft gekocht, maar gelukkig word al het geld weer terug gestort.
Iedereen die door hollandticketservice is genaaid moet gewoon aangifte doen! Boeiend dat het je wat tijd kost.
Beter dan dat je volgende x weer genaaid word, niettan!?

Heb net mn kaartje voor een normale prijs ook verkocht, had toch geen zin om te gaan. Maarja iedereen die wel gaat. Veel plezier :cheer:!!
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/06/bende_valse_tickets_opgerold.html

:o

Waarschuw beheerder
zouden ze dat zijn?

hoorde het op de radio maar dat ging vooral over Tiesto kaartjes..weet niet of die ook op hollandticketservice te koop stonden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op donderdag 14 juni 2007 om 10:10:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/06/bende_v­alse_tickets_opgerold.html

Er zijn genoeg oplichters actief..alleen bij deze personen kreeg je tenminste wel een kaartje (vals, dat wel)....maar ze deden er iets meer moeite voor door kaarten te printen...en ze waren professioneel, dat was HTS niet.

HTS is z'n geld misgelopen door Mollie BV -een door zichzelf ingeschakelde partij- daar kwam geen agent aan te pas.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "The Mad One" op donderdag 14 juni 2007 om 18:34:
Er zijn genoeg oplichters actief..alleen bij deze personen kreeg je tenminste wel een kaartje (vals, dat wel)....maar ze deden er iets meer moeite voor door kaarten te printen...en ze waren professioneel, dat was HTS niet.

En jij kan het weten (y) :gaap:

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die geld terug hebben gekregen:

heb zelf het vermoeden dat al die opgekochte kaarten voor geen ene flikker kwijt te raken zijn! Net zoals bij de 2e defqon, kaarten gingen daar voor de deur voor een tientje weg!!!

ik denk dat als je er gewoon naartoe gaat, kans hebt op nog goedkopere kaarten dan via de officiele kanalen...:)

wat een kutverhalen om te lezen dit trouwens, echt ik zou de moeite doen om op weet ik veel welke manier die gast(en) te achterhalen en het m maar even lekker te laten voelen.. kots echt op dit soort duistere zaakjes: handelaren, en ook de amateur mensjes die een paar kaarten extra bestellen..bij deze: val dood en ga eens nadenken over hoe je echt kan werken voor je geld. net zoals het overgrote deel van de maaqtschappij doet!!!
Waarschuw beheerder
zo is t maar net. Sluit me helemaal aan wat SinSuline zegt (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 14:27:
voor alle mensen die geld terug hebben gekregen:

heb zelf het vermoeden dat al die opgekochte kaarten voor geen ene flikker kwijt te raken zijn! Net zoals bij de 2e defqon, kaarten gingen daar voor de deur voor een tientje weg!!!

ik denk dat als je er gewoon naartoe gaat, kans hebt op nog goedkopere kaarten dan via de officiele kanalen...

wat een kutverhalen om te lezen dit trouwens, echt ik zou de moeite doen om op weet ik veel welke manier die gast(en) te achterhalen en het m maar even lekker te laten voelen.. kots echt op dit soort duistere zaakjes: handelaren, en ook de amateur mensjes die een paar kaarten extra bestellen..bij deze: val dood en ga eens nadenken over hoe je echt kan werken voor je geld. net zoals het overgrote deel van de maaqtschappij doet!!!

Absoluut... sowieso dikke naaiers. Geen gevoel en medeleven met anderen. Totaal geen besef hoe erg ze anderen benadelen. Sommigen voor 100en tot 1000en Euro's. Wie weet hoe hard die mensen daarvoor hebben moeten werken. Misschien zitten zij financieel in een dal en denken nog even lekker er tussenuit te kunnen gaan na hard sparen.

Echt te ziek en daarom blijf ik erbij dat IEDEREEN alsnog aangifte doet! dit soort lui mogen ze van mij gewoon afschieten.

Waarschuw beheerder
Ik wil even reageren op Mark Schutten zijn bericht.
Ten eerste vind ik het een beetje vreemd dat de eigenaar niet mans genoeg is om zelf te reageren.

Ten tweede hoeft het niet lang te duren om een bv op te richten.
Er zijn 2 manieren om een bv te starten.
OF je koopt een bv die inactief is, of je zorgt dat je voor 1 dag 18.000 euro op een bankrekening hebt staan.
Ga hiermee naar de notaris en deze regelt binnen no-time een bv.

wat jullie betreft kunnen mensen die geld terug moeten krijgen naar mollie.nl ??
Wat is dat voor BS !
Klanten kopen bij JULLIE de kaarten, dus JULLIE zijn verantwoordelijk voor de goede overdracht!

Maak van jullie probleem niet andermans probleem.
Ik hoop dat jou "werkgever" die geen bv heeft persoonlijk aansprakelijk gehouden wordt en zo zijn lesje leert.