Partyflock

Forumonderwerp · 947251

Waarschuw beheerder
Wie heeft er ervaringen met www.hollandticketservice.com?

Graag reactie, evt PB!
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/06/bende_valse_tickets_opgerold.html

:o

Waarschuw beheerder
zouden ze dat zijn?

hoorde het op de radio maar dat ging vooral over Tiesto kaartjes..weet niet of die ook op hollandticketservice te koop stonden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medicman op donderdag 14 juni 2007 om 10:10:
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/06/bende_v­alse_tickets_opgerold.html

Er zijn genoeg oplichters actief..alleen bij deze personen kreeg je tenminste wel een kaartje (vals, dat wel)....maar ze deden er iets meer moeite voor door kaarten te printen...en ze waren professioneel, dat was HTS niet.

HTS is z'n geld misgelopen door Mollie BV -een door zichzelf ingeschakelde partij- daar kwam geen agent aan te pas.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "The Mad One" op donderdag 14 juni 2007 om 18:34:
Er zijn genoeg oplichters actief..alleen bij deze personen kreeg je tenminste wel een kaartje (vals, dat wel)....maar ze deden er iets meer moeite voor door kaarten te printen...en ze waren professioneel, dat was HTS niet.

En jij kan het weten (y) :gaap:

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
voor alle mensen die geld terug hebben gekregen:

heb zelf het vermoeden dat al die opgekochte kaarten voor geen ene flikker kwijt te raken zijn! Net zoals bij de 2e defqon, kaarten gingen daar voor de deur voor een tientje weg!!!

ik denk dat als je er gewoon naartoe gaat, kans hebt op nog goedkopere kaarten dan via de officiele kanalen...:)

wat een kutverhalen om te lezen dit trouwens, echt ik zou de moeite doen om op weet ik veel welke manier die gast(en) te achterhalen en het m maar even lekker te laten voelen.. kots echt op dit soort duistere zaakjes: handelaren, en ook de amateur mensjes die een paar kaarten extra bestellen..bij deze: val dood en ga eens nadenken over hoe je echt kan werken voor je geld. net zoals het overgrote deel van de maaqtschappij doet!!!
Waarschuw beheerder
zo is t maar net. Sluit me helemaal aan wat SinSuline zegt (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juni 2007 om 14:27:
voor alle mensen die geld terug hebben gekregen:

heb zelf het vermoeden dat al die opgekochte kaarten voor geen ene flikker kwijt te raken zijn! Net zoals bij de 2e defqon, kaarten gingen daar voor de deur voor een tientje weg!!!

ik denk dat als je er gewoon naartoe gaat, kans hebt op nog goedkopere kaarten dan via de officiele kanalen...

wat een kutverhalen om te lezen dit trouwens, echt ik zou de moeite doen om op weet ik veel welke manier die gast(en) te achterhalen en het m maar even lekker te laten voelen.. kots echt op dit soort duistere zaakjes: handelaren, en ook de amateur mensjes die een paar kaarten extra bestellen..bij deze: val dood en ga eens nadenken over hoe je echt kan werken voor je geld. net zoals het overgrote deel van de maaqtschappij doet!!!

Absoluut... sowieso dikke naaiers. Geen gevoel en medeleven met anderen. Totaal geen besef hoe erg ze anderen benadelen. Sommigen voor 100en tot 1000en Euro's. Wie weet hoe hard die mensen daarvoor hebben moeten werken. Misschien zitten zij financieel in een dal en denken nog even lekker er tussenuit te kunnen gaan na hard sparen.

Echt te ziek en daarom blijf ik erbij dat IEDEREEN alsnog aangifte doet! dit soort lui mogen ze van mij gewoon afschieten.

Waarschuw beheerder
Ik wil even reageren op Mark Schutten zijn bericht.
Ten eerste vind ik het een beetje vreemd dat de eigenaar niet mans genoeg is om zelf te reageren.

Ten tweede hoeft het niet lang te duren om een bv op te richten.
Er zijn 2 manieren om een bv te starten.
OF je koopt een bv die inactief is, of je zorgt dat je voor 1 dag 18.000 euro op een bankrekening hebt staan.
Ga hiermee naar de notaris en deze regelt binnen no-time een bv.

wat jullie betreft kunnen mensen die geld terug moeten krijgen naar mollie.nl ??
Wat is dat voor BS !
Klanten kopen bij JULLIE de kaarten, dus JULLIE zijn verantwoordelijk voor de goede overdracht!

Maak van jullie probleem niet andermans probleem.
Ik hoop dat jou "werkgever" die geen bv heeft persoonlijk aansprakelijk gehouden wordt en zo zijn lesje leert.