Partyflock
 
Forumonderwerp · 947251
 
Waarschuw beheerder
Wie heeft er ervaringen met www.hollandticketservice.com?


Graag reactie, evt PB!
 
Waarschuw beheerder
weet iemand misschien nog hun avertentie op marktplaats te vinden?

ben met marktplaats aan t mailen dat kunnen hun actie ondernemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 22:41:
weet iemand misschien nog hun avertentie op marktplaats te vinden?

ben met marktplaats aan t mailen dat kunnen hun actie ondernemen


Die zijn allang weer verwijderd, maar marktplaats kan zelf even hier kijken: http://www.google.nl/search?q=hollandticketservice&meta=

Zij kunnen dan zelf wel bij de marktplaats linkjes komen.

Maar mensen post al die info...
Waarschuw beheerder
je kan t ook zo bekijken:
- die gast is pas begonnen voor zichzelf in zn huis en heeft moeite de zending op tijd rond te krijgen, defqon zullen meerdere tientallen kaarten dus verzendingen zijn
- defqon is een dermate groot evenement en zijn methodes die hij hanteert, de dekking via dat Mollie BV, die bij oplichting 100% zijn gegevens kunnen doorgeven, die methodes zijn zo onprofessioneel dat de pakkans vrijwel 100% is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hsmarkhs op maandag 11 juni 2007 om 22:53:
je kan t ook zo bekijken:
- die gast is pas begonnen voor zichzelf in zn huis en heeft moeite de zending op tijd rond te krijgen, defqon zullen meerdere tientallen kaarten dus verzendingen zijn
- defqon is een dermate groot evenement en zijn methodes die hij hanteert, de dekking via dat Mollie BV, die bij oplichting 100% zijn gegevens kunnen doorgeven, die methodes zijn zo onprofessioneel dat de pakkans vrijwel 100% is


Onwaarschijnlijk:
-een domein forwarding via Tucows en dan moeilijk gaan doen met Linux virtuele servers bij openhosting.com en daar je website opzetten (allemaal in de VS).
- Dan Mollie BV als tussenpersoon voor je bankgegevens (en voor hetzelfde geldt wordt dat geld weer naar een buitenlandse rekening doorgesluisd).
- Geen contact gegevens op je website
- Mobiele nummer dat onbereikbaar is en de voicemail staat vol
- 's nachts registreren op partyflock en dan 1x reageren dat je een medewerker bent en dat alles legaal etc is. Verder nooit meer reageren of inloggen.
- Marktplaats advertenties die verwijderd zijn en waar anderen nog waarschuwden dat het allemaal oplichting betrof
- Niet reageren op email
- Ook geen mailing de deur uitdoen dat alles vertraagd is.

Nee man, dit is zo doorzichtig als wat: OPLICHTING.
 
Waarschuw beheerder
Kijk ook eens bij de voorwaardes:

4.2 Wijze van totstandkoming van de Overeenkomst bij betaling middels een acceptgiro en middels bankoverschrijving:
i. indien en zodra de Cli�nt en Holland Ticket Service de datum van de reservering, de rang van het Ticket, het aantal Tickets, de prijs van de Tickets en eventuele extra kosten hebben bepaald, wordt de reservering als 'voorlopig' in het geautomatiseerde reserveringssysteem van Holland Ticket Service ingeboekt;
ii. de Overeenkomst komt definitief tot stand indien en zodra de door de Cli�nt geplaatste voorlopige reservering schriftelijk aan de Cli�nt is bevestigd. Holland Ticket Service streeft ernaar om deze bevestiging binnen 7 dagen na de plaatsing van de voorlopige reservering aan de Cli�nt te verzenden. Indien en voorzover de bevestiging niet binnen 7 dagen door de Cli�nt is ontvangen, wordt de Cli�nt geadviseerd terzake contact op te nemen met Holland Ticket Service, aangezien na ommekomst van deze termijn - mede met het oog op de hierna vermelde betalingstermijn - de reservering niet meer kan worden gegarandeerd door Holland Ticket Service;
iii. de hiervoor genoemde bevestiging bevat de acceptgiro en een omschrijving van de van toepassing zijnde betalingsvoorwaarden. Indien de betaling van de Cli�nt door Holland Ticket Service niet overeenkomstig de in de bevestiging genoemde termijn is ontvangen, behoudt Holland Ticket Service zich het recht voor de Overeenkomst eenzijdig te ontbinden en de gemaakte reservering te annuleren zonder nader bericht aan de Cli�nt. Holland Ticket Service is alsdan niet langer gehouden de Tickets aan de Cli�nt te leveren.

En dit:

4.4 i. Holland Ticket Service streeft er naar de Tickets spoedig na ontvangst van de betaling te sturen. Indien en voorzover de Tickets door de Cli�nt niet binnen 7 dagen na aantoonbare afschrijving van het verschuldigde bedrag zijn ontvangen, wordt de Cli�nt geadviseerd terzake contact op te nemen met Holland Ticket Service. Na het verstrijken van voormelde periode gaat Holland Ticket Service ervan uit dat de Tickets door de Cli�nt in goede orde zijn ontvangen.
ii. Indien door Holland Ticket Service een bevestiging van verzending van de Tickets wordt verstuurd, dient de Cli�nt uiterlijk binnen 14 dagen na de datum van verzending hiervan contact op te nemen met Holland Ticket Service indien geen Tickets zijn ontvangen. Na deze periode vervalt het recht op vervangende Tickets.

---

Er staat eigenlijk: na betaling krijg je je kaartjes binnen 7 dagen, heb je ze niet dan moet je met ons contact opnemen, doe je dit niet heb je geen recht meer op kaarten.

Dit in tegenstelling tot wat op de voorpagina staat.
Waarschuw beheerder
okeej :S

Maar ik weet niet of jij het weet maar hoe verkoopt nog veel meer
kaarten voor ook andere evenementen zijn daar problemen mee?
 
Waarschuw beheerder
Lijkt mij niet dat t bij die evenementen anders is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 23:03:
Er staat eigenlijk: na betaling krijg je je kaartjes binnen 7 dagen, heb je ze niet dan moet je met ons contact opnemen, doe je dit niet heb je geen recht meer op kaarten.


Colportage wet ;)

Site voldoet naar mijn bescheiden mening ook niet echt aan de 'wet koop op afstand'. Ik zou hier geen kaartjes gekocht hebben.

Tip: http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181554816/2
Laat iedereen hier het verhaal posten, zij weten goed hoe te handelen.

Succes iedereen met het halen van je geld (y)
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 22:06:
in principe niet nee..
maar dit is ook niet echt een normaal iets wel ?


In principe betekend in dit geval dat we geen informatie aan derden afstaan die daar niet toe bevoegd zijn.
Alleen de politie/justitie kan hierom verzoeken met een bevel.

Daarvoor zal je dus eerst aangifte moeten doen en eventueel verwijzen naar dit topic of naar http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181554816/2

Succes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juni 2007 om 23:03:
Er staat eigenlijk: na betaling krijg je je kaartjes binnen 7 dagen, heb je ze niet dan moet je met ons contact opnemen, doe je dit niet heb je geen recht meer op kaarten.

Dit in tegenstelling tot wat op de voorpagina staat.


Met alle respect, maar je snapt totaal niet wat er dus staat. Die voorwaarden hebben enkel betrekking op de reserveringstijd voor niet of onvolledig betaalde tickets.

Daarnaast wat er ook moge staan in die voorwaarden, het betreft oplichting dus die voorwaarden hebben 0,0 aan wettelijke betekenis.


Gaarne, laat alleen de gedupeerden posten met alle gegevens die ze hebben, anders wordt het een onoverzichtelijk topic met loze postings
 
Waarschuw beheerder
Kut man wij zijn ook genaaid. 4 kaarten besteld. wat voor mailtje hebben jullie terug gekregen, wij alleen van : Onlangs heeft u op Tickets (http://www.hollandticketservice.com) een reaktie, vraag of een opmerking ingevuld.
Deze hebben wij goed ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Tickets


Verder hebben we het rekeningnummer nog.
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 11 juni 2007 om 23:12:
Gaarne, laat alleen de gedupeerden posten met alle gegevens die ze hebben, anders wordt het een onoverzichtelijk topic met loze postings


Laat die beslissing maar over aan medewerkers van Partyflock (f)
Waarschuw beheerder
Jo

Hier nog een gedupeerde! 2 kaarten á 85 p.s. Maar idd net als alle anderen na de eerste keer geen reactie meer gekregen op de mailtjes die ik verzonden heb.

1e contact: Gevraagd of de bestelling correct was verlopen.
1e reactie: Kunnen ze niet nakijken en hadden de bestelgegvens nodig.

2e contact: bestelgegevens doorgegeven met weer de vraag of de bestelling goed was gegaan.
2e reactie: uw bestelling is correct verlopen. u zult de kaarten een week voor aanvang van het evenement aangetekend thuis ontvangen.

3e contact: Vraag waar de kaartjes bleven.
3e reactie: Welke 3e reactie?? Die was er dus niet meer!!!!

Inmiddels bezig met alle gegevens verzamelen via bepaalde stappenplannen. Morgen doe ik aangifte bij de politie.

Hou idd ook http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181554816/0 in de gaten. Hoop dat deze mensen wat voor ons kunnen betekenen!

Bedankt iedereen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :BIER: TvandeB :BIER: op maandag 11 juni 2007 om 23:31:
Hoop dat deze mensen wat voor ons kunnen betekenen!


Ik zou je willen adviseren ook daar je verhaal te doen als je aangifte hebt gedaan.
Vermeld dan ook het aangiftenummer.
 
Waarschuw beheerder
Dikke oplichterij!!! GVD!! Hopen dat we er snel achter komen wie die gek is!!
 
Waarschuw beheerder
Had 4 kaarten besteld, wel betaald, later geannuleerd... niets terugontvangen... Als ik die lul te pakken krijg is hij zwaar aan de beurt....
 
Waarschuw beheerder
Mensen, zojuist onderstaand bericht geplaatst op www.internetoplichting.nl;

Beste mensen,

Wij van Mollie zijn op de hoogte van de oplichting-praktijken die op HollandTicketService.com zijn gebeurt. Wij accepteren dit soort taferelen via ons betaalsysteem uiteraard niet. Bij deze wil ik iedereen die via iDEAL heeft betaald erop wijzen dat wij deze betalingen vandaag en morgen terug zullen boeken. Wij hebben alle betalingen voor HollandTicketService.com die via iDEAL zijn gegaan nog aan onze kant kunnen houden.

Voor de duidelijkheid: wij handelen betalingen af voor derde en wij hebben iDEAL-betalingen voor deze partij afgehandeld, maar wij hebben voor de rest totaal geen affiniteit met deze partij.

Hoop zo alvast wat mensen gerustgesteld te kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,
Adriaan


Dit naar aanleiding van mijn mailtje naar Mollie;

Beste Matthijs,

Betalingen worden door ons teruggestort, zie ook:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?
num=1181554816/20#20

Met vriendelijke groet,
Mollie B.V.
www.mollie.nl

[t] +31 20 4688951
[f] +31 84 7249687



On Jun 11, 2007, at 10:16 PM, Matthijs Zomer wrote:

> Beste heer,
>
> Enige tijd terug heb ik telefonisch contact met u gezocht m.b.t.
> het bedrijf www.hollandticketservice.com .
> We hebben het toen gehad over de betrouwbaarheid van dit bedrijf, en
> mijn twijfels daaromtrent. Ik had via jullie betaalservice een 4-tal
> kaarten besteld, en later geannuleerd. Wat blijkt; ik heb nog steeds
> geen geld teruggestort gekregen, en dat zou reeds de 7e juni al
> gebeuren.
>
> Gelijk nadat ik de kaarten besteld heb, heb ik via partyflock een
> profiel geopend, en hieruit blijkt dus dat we zaken gedaan hebben met
> een louche firma, die zijn afspraken niet nakomt. Zie hiervoor
> https://partyflock.nl/topic 947251:Holland_ticket_service_com.html .
>
> Je hebt me destijds verteld, dat, als het NIET goed is met deze firma,
> ik altijd een beroep op je kan doen, om zo toch mijn geld terug te
> kunnen ontvangen... Bij deze doe ik dat dus...
>
> Graag zou ik een reactie van je krijgen....
>
> Mijn gegevens;
>
> Matthijs Zomer, Jan Wintersdijkje 50, 7913 TG Hollandscheveld Rekening
> Rabobank Hollandscheveld 31.66.14.912
>
> Morgen kan ik je eventueel de betalingsbevestiging sturen, die ik op
> mijn laptop op kantoor heb staan...
>
> Ik hoor graag van je...
>
>
> Groet,
>
> Matthijs Zomer
>
>


 
Waarschuw beheerder
Beste mensen,

Wij van Mollie zijn op de hoogte van de oplichting-praktijken die op HollandTicketService.com zijn gebeurt. Wij accepteren dit soort taferelen via ons betaalsysteem uiteraard niet. Bij deze wil ik iedereen die via iDEAL heeft betaald erop wijzen dat wij deze betalingen vandaag en morgen terug zullen boeken. Wij hebben alle betalingen voor HollandTicketService.com die via iDEAL zijn gegaan nog aan onze kant kunnen houden.

Voor de duidelijkheid: wij handelen betalingen af voor derde en wij hebben iDEAL-betalingen voor deze partij afgehandeld, maar wij hebben voor de rest totaal geen affiniteit met deze partij.

Hoop zo alvast wat mensen gerustgesteld te kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,
Adriaan


Waarschuw beheerder
Bericht van Mollie BV op Internetoplichting.nl

Beste mensen,

Wij van Mollie zijn op de hoogte van de oplichting-praktijken die op HollandTicketService.com zijn gebeurt. Wij accepteren dit soort taferelen via ons betaalsysteem uiteraard niet. Bij deze wil ik iedereen die via iDEAL heeft betaald erop wijzen dat wij deze betalingen vandaag en morgen terug zullen boeken. Wij hebben alle betalingen voor HollandTicketService.com die via iDEAL zijn gegaan nog aan onze kant kunnen houden.

Voor de duidelijkheid: wij handelen betalingen af voor derde en wij hebben iDEAL-betalingen voor deze partij afgehandeld, maar wij hebben voor de rest totaal geen affiniteit met deze partij.

Hoop zo alvast wat mensen gerustgesteld te kunnen hebben.

Met vriendelijke groet,
Adriaan


Waarschuw beheerder
EDIT:

Zo, ik ben niet de eerste die dit post iig:P

Maar kunnen we hem wél vertrouwen...?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Geachte Klant,

Wegens het uitblijven van betaling aan ons door onze IDEAL Partner Mollie B.V., zijn wij genoodzaakt onze verkoop via deze website te staken. Mollie B.V heeft de uitbetaling aan ons "BEVROREN" de reden hiervoor is dat er een aantal klachten zijn binnengekomen over ons en dat er op internet verhalen staan over ons, dit is voor ons een reden om niet langer zaken te doen met Mollie B.V. Wij krijgen van Mollie B.V. geen keiharde garantie dat wij uitbetaald krijgen wanneer wij de resterende kaarten toesturen dit is voor ons een te groot financieel risicio.

Om deze reden hebben wij besloten de rest van de bestellingen waarvan de betaling via Mollie.nl is verlopen vanaf niet langer te verzenden.
Het gaat hier voornamelijk om kaarten voor Defqon 1 en Sensation White.

Wanneer u tussen 15 mei 2007 en 13 juni 2007 via onze website kaarten heeft gekocht, en deze zijn afgerekend via Ideal zijn wij genoodzaakt deze kaarten niet toe te sturen. voor teruggave van uw volledige bedrag kunt u wat ons betreft terecht bij de voorheen genoemde Ideal betaal partner Mollie.nl

Wanneer u bij ons een bestelling heeft geplaatst en deze betaald heeft, maar binnen 7 dagen na de bestelling heeft geannuleerd kunt u voor teruggave van het volledige aankoop bedrag wat ons betreft terecht bij Mollie.nl


Dit is voor ons een groot financieel verlies en waarschijnlijk een persoonlijk faillisement.
Juridische stappen richting mollie.nl worden overwogen.


Defqon 1 Kaarten:

Door dat wij deze kaarten niet zullen opsturen vanwege de boven genoemde reden zullen wij onze kaarten a.s. zaterdag bij het Festival te koop aanbieden voor € 50,- per kaartje.


Is bericht op hollandticketservice.com. Ik snap er eerlijk gezegd vrij weinig van... Waren het nou oplichters of niet? Ik denk het wel mnja... Dit is lulkoek denk, dat ze hun kaarten zaterdag daar gaan verkopen. :)
Deze site-aanpassing hebben ze vrij snel gedaan, maar mensen terugmailen over hun kaarten, ho maar! Stelletje smeerkezen:(
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 08:49:
Maar kunnen we hem wél vertrouwen...?laatste aanpassing 12 juni 2007 09:01


Nou aangezien het een normaal bedrijf is en er ook vacatures / een adres e.d. staan ga ik nu toch maar wel vanuit...
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 09:05:
Dit is voor ons een groot financieel verlies en waarschijnlijk een persoonlijk faillisement.
Juridische stappen richting mollie.nl worden overwogen.


Zware bullshit, zoiets zet je niet op de voorpagina van je site. Stelletje amateurs.

Die pagina die eerst stond op ticketservice holland was ook al dubieus. 'We hebben liever dat u mailt ipv belt'. of wat stond er?
Waarschuw beheerder
donateur
Hier dus ook een gedupeerde.. 5 kaartjes maar liefst.. nou is dat bericht van Mollie Bv wel fijn maarre eerst zien dan geloven..:nocheer:
Baal er wel van dat dit op deze manier moet... wat een stelletje noobs zeg om zo een feest te vern**ken voor anderen zeg... BAH BAH
Waarschuw beheerder
Deze jongen is ook kei hard opgelicht!!
Hoop dat hij van mijn 85 euro drugs haalt en kapot gaat!!
Waarschuw beheerder
post hier dan een berichtje zodra mensen hun geld terug krijgen...
en wordt het hele bedrag terug gestort of minder?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 09:05:
Ik snap er eerlijk gezegd vrij weinig van... Waren het nou oplichters of niet? Ik denk het wel mnja... Dit is lulkoek denk, dat ze hun kaarten zaterdag daar gaan verkopen.


Jij bent echt naief, als het aan jou ligt laat je jezelf volgens mij gewoon nog een keer door deze figuren oplichten





En wat heeft iedereen die zich heeft laten oplichten een ongelovelijke mazzel dat een groot bedrijf als vangnet fungeert omdat ze zelf geen IDEAL betaling konden laten uitvoeren.....


Komen jullie (dit keer) goed weg....
 
Waarschuw beheerder
Alleen heb ik m'n kaartje dus weer op 14 mei betaalt :'(
 
Waarschuw beheerder
Kijk nu maar eens op de site, van Hollandticketservice. Daar staat alles op.

Het komt erop neer dat MOllie BV, bedrijf wat de ideal betalingen verricht, Hollandticketservice niet vertrouwd en al het geld vasthoudt.
Nu zegt Hollandticketservice op hun beurt weer dat zij de kaartjes hierdoor niet opsturen.
Nu heb ik via Kvk.nl de gegevens van Mollie BV gezocht en ze opgebeld. Hier kreeg ik te horen dat alle betalingen weer automatisch zijn terug gestort.
Dus als het goed is krijgt iedereen wel zijn geld terug, maar geen DEFQON voor ons dit jaar.

Wel staat er op de site dat de kaartjes nu voor 50 euro per stuk bij Defqon zelf worden verkocht, nou dan laat de ambulances maar vast uitrukken want dat wordt een massale knokpartij :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 10:04:
Wel staat er op de site dat de kaartjes nu voor 50 euro per stuk bij Defqon zelf worden verkocht, nou dan laat de ambulances maar vast uitrukken want dat wordt een massale knokpartij


Er zijn geen kaarten



Anders had je ze allang in bezit gehad.......het zijn oplichters en ze slaan hun slag bij goedgelovigen

Er stond ook op de site dat ze de kaartjes zouden opsturen, heb jij ze?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 09:55:
Alleen heb ik m'n kaartje dus weer op 14 mei betaalt


:yes: ik dus ook... :(

Afw8te gewoon..
Waarschuw beheerder
gvd man kk zooi vuile kut honde
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 juni 2007 om 08:47:
Bij deze wil ik iedereen die via iDEAL heeft betaald erop wijzen dat wij deze betalingen vandaag en morgen terug zullen boeken


Iedereen...dus ook de mensen van de 14e..alle betalingen via Mollie en ten gunste van HTS zullen hun geld terugkrijgen...dat die oplichters nu een datum van overmaken noemen doet er niet toe...


Normaal is het bijna altijd uitgesloten dat je met internetoplichting je geld nog terugziet..

Het waren nog geen echte profs, anders hadden ze nooit het geld laten staan bij een derde (Mollie)...maar aldoende leert men...
 
Waarschuw beheerder
Hmmm wat een kutzooi dat word aan de deur kaartje scoren :S!
Waarschuw beheerder
HollandTicketService.com
Mollie is een betaalprovider en is facilitair van betalingen tussen verschillende partijen. Vandaar dat u MOLLIE BV bij uw betaling kunt zien.

Alle betalingen die gedaan zijn voor HollandTicketService.com via iDEAL hebben wij terug gestort! U ontvangt dit geld dus binnen enkele werkdagen.

Belt u ons alstublieft niet, gezien wij enkel een betaalprovider zijn. U kunt er 100% zeker van zijn dat uw geld terug gestort is.

Staat op de site van mollie
Waarschuw beheerder
Defqon 1 Kaarten:

Door dat wij deze kaarten niet zullen opsturen vanwege de boven genoemde reden zullen wij onze kaarten a.s. zaterdag bij het Festival te koop aanbieden voor € 50,- per kaartje.


Dat word knokken dan, of zouden ze er zoveel hebben dat iedereen kan worden voorzien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "The Mad One" op dinsdag 12 juni 2007 om 09:39:
Jij bent echt naief


Ik werk eraanO:)

Ben nog nooit opgelicht, dus deze situatie is nieuw voor mij:dood:
 
Artiest Capo
Waarschuw beheerder
Ja mensen als het goed is krijgen we allemaal ons geld terug. Ik heb contact met mijn bank op genomen en die vertelde mij dat het rekening nummer 42.46.12.984 MOLLIE BV geen ABN AMRO bank is. Ze kon niet zien welke bank het wel is. Als er mensen zijn die een andere bank hebben zouden die dan ook contact met hun bank maken en kijken of het een rekeing nummer is van jullie bank.

Omdat als het een abn bank was het binnen 24 uur op je rekening zou moeten staan. Mocht het nu een postbank zijn kan het wat langer duren dan 2 dagen. Alle andere banken doen er ongeveer 1 1/2 dag over vertelde ze mij bij de ABN.

Abn Amro vertelde mij dat het ongeveer 1 1/2 dag zou kunnen duren voordat je het geld terug gestord hebt. Dus als je donderdag avond nog niks hebt gehad zou ik AAN DE BEL TREKKEN!!!!!!!!!!!!!!

M.V.G,
Jos
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Woow Ook al zo hard Genaaid wordt gek!!!

Mij maakt die 85E idd niet uit als k lees dat andere wel 250E kwijt zijn!!

Maar het idee dat ik zaterdag als nog niet op defqon sta daar wordt k helemaal gek van!!!

Woow argggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!

Hinderlijke Chapsels!!!!
 
Waarschuw beheerder
Wat een lul verhaal op Hollandticketservice.com Afgelopen vrijdag stond op de site dat ALLE kaartjes waren verstuurd!!!!!!

Hier klopt dus niks van weer een leuge, want nu zeggen ze ineens dat ze ze NIET gaan op sturen ???? Dat was toch al gebeurt?

Het lekt aan alle kanten en nu maar hopen dat we ons geld binnen 2 dagen terug hebben.

Greetzzz
Waarschuw beheerder
Dankje Jos, zodra ik thuis ben ga ik eerst ff kijken of het gestort is... Daarna ga ik pas de hond uitlaten!!





:rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcell. op dinsdag 12 juni 2007 om 12:28:
ga ik eerst ff kijken of het gestort is...


Jaaa Staat er al op hier!! hele bedrag is terug!!! Pfff opluchting zeg...
 
Waarschuw beheerder
Hoppa, ik heb het ook terug!
Waarschuw beheerder
JAH!!!!

Deze man heeft zijn geld terug op zijn rekening!!!!!!!!

Het gehele bedrag is er weer bij! Mollie B.V. Bedankt

Ik denk dat ik meer vertrouwen heb in Mollie dan In &^*@#! Hollandticketservice!!
Waarschuw beheerder
Vriendin van mij ook!
Woehoee.. Wie had dat gedacht.

Toch maar geen risico's meer nemen met onbekende onlineverkoop, helemaal niet wat betreft Defqon, altijd gezeik naar wat ik hoor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :BIER: TvandeB :BIER: op dinsdag 12 juni 2007 om 12:49:
Ik denk dat ik meer vertrouwen heb in Mollie dan In &^*@#! Hollandticketservice!!


Lijkt me dat 'denk' zeker weten moet zijn.
Waarschuw beheerder
Owkee, Ik WEET ZEKER dat ik meer vertrouwen heb in Mollie dan In &^*@#! Hollandticketservice!!
 
Waarschuw beheerder
Maar zijn er nu nog mensen die aangifte gaan doen? Als het online kan dan wil ik dat wel doen... vieze laaienlichters..
 
Waarschuw beheerder
Yes!! heb mijn 85 euro terug!!