Mensen, zojuist onderstaand bericht geplaatst op
www.internetoplichting.nl;
Beste mensen,
Wij van Mollie zijn op de hoogte van de oplichting-praktijken die op HollandTicketService.com zijn gebeurt. Wij accepteren dit soort taferelen via ons betaalsysteem uiteraard niet. Bij deze wil ik iedereen die via iDEAL heeft betaald erop wijzen dat wij deze betalingen vandaag en morgen terug zullen boeken. Wij hebben alle betalingen voor HollandTicketService.com die via iDEAL zijn gegaan nog aan onze kant kunnen houden.
Voor de duidelijkheid: wij handelen betalingen af voor derde en wij hebben iDEAL-betalingen voor deze partij afgehandeld, maar wij hebben voor de rest totaal geen affiniteit met deze partij.
Hoop zo alvast wat mensen gerustgesteld te kunnen hebben.
Met vriendelijke groet,
Adriaan
Dit naar aanleiding van mijn mailtje naar Mollie;
Beste Matthijs,
Betalingen worden door ons teruggestort, zie ook:
http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?
num=1181554816/20#20
Met vriendelijke groet,
Mollie B.V.
www.mollie.nl
[t] +31 20 4688951
[f] +31 84 7249687
On Jun 11, 2007, at 10:16 PM, Matthijs Zomer wrote:
> Beste heer,
>
> Enige tijd terug heb ik telefonisch contact met u gezocht m.b.t.
> het bedrijf
www.hollandticketservice.com .
> We hebben het toen gehad over de betrouwbaarheid van dit bedrijf, en
> mijn twijfels daaromtrent. Ik had via jullie betaalservice een 4-tal
> kaarten besteld, en later geannuleerd. Wat blijkt; ik heb nog steeds
> geen geld teruggestort gekregen, en dat zou reeds de 7e juni al
> gebeuren.
>
> Gelijk nadat ik de kaarten besteld heb, heb ik via partyflock een
> profiel geopend, en hieruit blijkt dus dat we zaken gedaan hebben met
> een louche firma, die zijn afspraken niet nakomt. Zie hiervoor
>
https://partyflock.nl/topic 947251:Holland_ticket_service_com.html .
>
> Je hebt me destijds verteld, dat, als het NIET goed is met deze firma,
> ik altijd een beroep op je kan doen, om zo toch mijn geld terug te
> kunnen ontvangen... Bij deze doe ik dat dus...
>
> Graag zou ik een reactie van je krijgen....
>
> Mijn gegevens;
>
> Matthijs Zomer, Jan Wintersdijkje 50, 7913 TG Hollandscheveld Rekening
> Rabobank Hollandscheveld 31.66.14.912
>
> Morgen kan ik je eventueel de betalingsbevestiging sturen, die ik op
> mijn laptop op kantoor heb staan...
>
> Ik hoor graag van je...
>
>
> Groet,
>
> Matthijs Zomer
>
>