heb nu bijna 3 weken mijn verticale clithood, echt heel weinig last gehad, gewoon elke keer na het plassen paar druppels anti-infectie-spul erop doen en sóchtends en s avonds de sproeier ook erop. heb in het begin wel paar dagen last gehad van het bovenste bolletje, onderste helemaal niets! ben er echt superblij mee, alleen de sex was wel wennen maar wel supergeil hoor zon piercing! ik raad het iedereen aan! 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 augustus 2007 om 19:37:supergeil hoor zon piercing! ik raad het iedereen aan!
mee eens!!
hahaha ondervind het zelf maar..
ik bedoel me navel was 2 maanden onstokken...
jah mr een navel piercing is heel anders!!
daar zegge ze ook vn dat die bijna het langste nodig heb om
te genezen..omdat j buik constant beweegt..
en bij een clit geneest het allemaal juist heel snel!
binne een paar dagen ist
(ik heb er persoonlijk helemaal geen last vn gehad)
hoe lang duurt het dan voor dat je weer normaal sex kan hebben...?
tjah dat is verschillend mr k kon gelijk al sex hebbe..
nergens last vn gehad!!
en het is egt nie zo dat j weken zonder sex moet..
ik zou zegge probeer het!!
heel snel uitgroeit
nog nooit vn gehoord!!
en k ken genoeg mensen die hem hebbe mr die hebbe dat ook niet..
dus lijkt mij een btje gelul..
Mja ik heb heb mijn piercing onderhand al iets meer als een week, doet geen pijn maar het prikken wel, althans het brande nog al.. maar goed dat heb je met alles, eerst doet het pijn en later heb je er plezier van 
Idd, want sommige lichamen accepteren het en sommige stoten piercings af
Uitspraak van •†• *Bitch Eat Shit And Die* •†• op vrijdag 7 september 2007 om 10:29:mr het wil dus nie zegge dattie bij iedereen uitgroeid..
Idd, want sommige lichamen accepteren het en sommige stoten piercings af
Ja ik ken 1 meisje bij wie het binnen een week is uitgegroeid, dat is dus het meisje van de piercingshop.
dan is die gewoon slecht gezet
Uitspraak van inactief op vrijdag 7 september 2007 om 13:03:want sommige lichamen accepteren het en sommige stoten piercings af
maar de ene piercing heeft meer kans om afgestoten te worden dan de ander,en van een clithood piercing heb ik dat nog nooit gehoord,dus appart