ben alleen bang dat de week erna ik met mn benen wijd loop ofzo.
gewoon katoenen broekjes dragen zal wel helpen tog?
beetje jodium af en toe
laat staan daar beneden
gewoon een kwestie van goed verzorgen, net als bij je navelpiercing.. Als je die niet goed verzorgd gaat ie ook ontsteken, maar dat is bij alle piercings een belangrijke regel..
ja daarom kheb maandenlang last gehad van die aan mn oor, laat staan daar beneden (ik ontsmette het eerste maanden wel verschillende keren per dag!)
is mij niks van bekend, beste werkt nog je eigen urine er iver heen doen verder niks er op doen, gewoon afspoelen met water en desinfectie zeep
Vind clithood wel super mooi maaruhm hoelang erna kun je weer sexen dan?
Pppff natuurlijk kan je je spijkerbroek aan hey.. of heb je een kaloenkut ofzo?
Ik zat 5 min na dat ik hem had laten zetten op de fiets dus je kan alles hoor.
Ik heb 2 dagen erna meteen seks gehad, nergens last van gehad.. De ene shop zegt een week niet, de ander zegt drie weken niet.. Dus dat verschilt heel erg.. Ik heb gewoon gedaan wat mezelf het beste aanvoelde, ik had er met aanzitten geen last meer van dusja
Ik had juist met een slappe broek dat het zeer deed, want als ik dan ging zitten dan gaat die broek helemaal strak om je kruis zitten
Mij is trouwens verteld (maar das overal anders vreemd genoeg) dat ik er niks op mocht smeren. Niet wassen met zeep (tenzij 't lactacyd is) maar gewoon spoelen en schoonhouden met water. En ranzig maar waar, je urine geneest het wondje ook sneller.
En ehh..ik voel dat ding dus echt niet he..niet als ik fiets, niet als ik loop, niet als ik zit, zelfs niet als ik seks heb. Tenzij iemand er echt opzettelijk aanzit uiteraard, maar das ook alles. Ik vind 't gewoon mooi, maar voor de extra impuls bij seks of andere dingen hoef je 't niet te doen
Ik vind 't gewoon mooi, maar voor de extra impuls bij seks of andere dingen hoef je 't niet te doen
Klopt.. Gewoon met water spoelen enzo.. En dat van urine is ook waar.. En niet bang zijn om te plassen als jem gezet hebt, daar voel je niks van.. Het prikt niet ofz
Maar hee.. Dat kan ook met de vingers..
En voor de mannen is het een handig aanwijspijltje
Maar hee.. Dat kan ook met de vingers
En dat vind ik persoonlijk veel beter
Ach ik vind het gewoon een leuk sieraad.. En voor de mannen is het een handig aanwijspijltje.. Want sommigen hebben er echt geen verstand van
anders gaat t niet zomaar ontsteken,
Ik had juist met een slappe broek dat het zeer deed, want als ik dan ging zitten dan gaat die broek helemaal strak om je kruis zitten
wedde? je lichaam kan hem echt wel proberen af te stoten hoor..heb nooit geen onstekingen gehad,alleen bij clithood kreeg ik er een klein bultje bij die naar een paar dagen weer weg was..
Alsof het zo'n pijn doet.. Je voelt alleen het prikje..
Vind clithood wel super mooi maaruhm hoelang erna kun je weer sexen dan?
ik durfte niet meer op te staan toenie net was gezet
Alsof het zo'n pijn doet.. Je voelt alleen het prikje..
Ik fietste erna meteen terug naar huis, zonder pijn te hebben..