Partyflock

Forumonderwerp · 942882
Waarschuw beheerder
donateur
Net zoals vorig jaar is er dit jaar weer een miss verkiezing voor jonge gehandicapte vrouwen. 14 April zijn er voorrondes geweest, en van de 60 vrouwen die zich opgegeven hebben zijn er nu 20 over.

[img width=511 height=341 cacheid=000dd1e80027924486ebc19a1a01d94c8f]http://tros.nl/uploads/RTEmagicC_groep.jpg.jpg[/img]
( Op de foto ontbreekt er 1 persoon )

Sinds vanochtend kun je je stem uitbreken op jouw favoriet..
http://tros.nl/index.php?id=1039

Mijn stem gaat uit naar een vriendin van me, Leena..
[img width=318 height=500]http://modulo7.rendered.hyves.org/55450001-55500000/55499501-55499600/55499513_5_8P_X.jpeg[/img]

Wie is er ook van plan om te kijken, wie is jouw favoriet, of wie doet er mee?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk het vast niet, maar vind het wel super dat het er is!

Waarschuw beheerder
een meisje van PF heeft hier vorig jaar ook aan meegedaan:D

Waarschuw beheerder
zitten toch best lekker wijven bij!!!zou het er best op kunnen doen

Waarschuw beheerder
ga het wel af en toe kijken ja, echt goed dat ze dat doen vind k(Y)
Waarschuw beheerder
Wow, prachtige meid, die Leena ! :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:31:
een meisje van PF heeft hier vorig jaar ook aan meegedaan :D

Klopt, Shushila :D

Waarschuw beheerder
vind die 2e van rechts, voorste rij ook mooi(Y)

Waarschuw beheerder
ja ik ook die is echt heel erg lekker..krijg het er gewoon een beetje warm van

Waarschuw beheerder
allemaal sletjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:43:
allemaal sletjes

jij bent een sletje
Waarschuw beheerder
donateur
Wederom doet er dit jaar weer een flocker mee, Debbie

:)

Waarschuw beheerder
misschien blijven er wel een paar aan het douche putje vast zitten omdat ze geen benen hebben????
Waarschuw beheerder
Is idd goed dat het er is.:)
maar kijk het niet
Waarschuw beheerder
pff wat staan hier idiote en lullige reacties bij zeg.. doe ff normaal ofzo triestelinge

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:46:
misschien blijven er wel een paar aan het douche putje vast zitten omdat ze geen benen hebben????

Hoe triest kun je zijn, zelfs zo triest om er een fake account voor aan te maken.

Jammer dat deze meiden niet in 'normale' missverkiezingen mee mogen/kunnen doen.

Waarschuw beheerder

triest hoor faker
Waarschuw beheerder
donateur

:looser:

Uitspraak van nel.nl op maandag 16 april 2007 om 20:57:
pff wat staan hier idiote en lullige reacties bij zeg.. doe ff normaal ofzo triestelinge

Nou inderdaad.. Gatverdamme..

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:59:
Jammer dat deze meiden niet in 'normale' missverkiezingen mee mogen/kunnen doen.

Idd.. Maar dit is ook een goed initiatief :)
Waarschuw beheerder
Ja super! Ga zeker kijken!
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn stem gaat naar Ruth :jaja:

Is een oude vriendin en klasgenootje van me :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Op RTL Boulevard was vandaag een stukje te zien over de miss verkiezing,
vanavond om kwart over 11 is de herhaling :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

nerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 16 april 2007 om 20:35:
Klopt, Shushila

mooie meid hoor :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 23:02:
mooie meid hoor :)

Erg mooie meid inderdaad, die is vorig jaar 2de geworden :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op maandag 16 april 2007 om 21:08:
Maar dit is ook een goed initiatief

Is wel zo, maar het zou niet nodig moeten zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 07:37:
het zou niet nodig moeten zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 07:37:
maar het zou niet nodig moeten zijn

Tjaa, de gedachten over gehandicapten zijn gewoon verkeerd.

Gister op RTL Boulevard zei Lucille al dat als hun bijvorbeeld gaan solliciteren,
en mensen zien dat ze gehandicapt zijn, ook meteen denken dat er iets mis is met de bovenkamer.
Maar dat is dus totaal niet zo.

Vind het wel goed dat gehandicapten zo in een goed daglicht worden geplaatst :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:31:
meisje van PF heeft hier vorig jaar ook aan meegedaan

Welk meisje dan?:P

Mijn stem is trouwens ook voor Leena:D

En voor alle mensen die nog zulke lieve dingen over/tegen mij zeggen HEEL erg bedankt!!:D En als jullie het leuk vinden om mijn werk in de gaten te houden, kan je een kijkje nemen op mijn site: www.impactfolios.com/shushila Er is ook een gastenboek;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind wel super dat ze dit doen hoor:)
maar wanneer is dat dan?di aflevering?

Waarschuw beheerder
ik vind het egt heel leuk .
ga ckr wel stemmen weet al1 nog niet op wie :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 16:44:
vind wel super dat ze dit doen hoor

Op 06 juni 2007 op Ned 2 om 20.30 zal de live show zijn;)..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 17 april 2007 om 14:50:
Welk meisje dan? :P

Ze leek verdacht veel op jou ;)

Zometeen op Ned.3 "De wereld draait door" ook een stukje over de miss verkiezing :)

Waarschuw beheerder
Mijn stem gaat naar Karin...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op dinsdag 17 april 2007 om 19:50:
Ze leek verdacht veel op jou ;)

Sh*t betrapt!!:d
Waarschuw beheerder
donateur
ga voor die ramona,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb gestemt op Evelien,
omdat ik haar het spontaanst eruit vond zien en het leukst :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:23:
https://vip.partyflock.nl/user/370226.html

En Shushila zelf ook hoor ;)

Maar wist niet dat er nog een meisje op flock had meegedaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op woensdag 18 april 2007 om 17:30:
En Shushila zelf ook hoor

IK?????? Ach nee joh!!:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 20:30:

dat ben ik met je eens :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 078_DEBAAS_078 op woensdag 18 april 2007 om 18:01:

Misschien zou je toch eens moeten kijken!

Ieder meisje dat meedoet heeft een doel wat ze wil bereiken! en ieder meisje wil een boodschap over brengen.

Daarom is het zo belangrijk dat er wel gekeken word
Ik doe zelf ook mee en hoop dat iedereen die denk van "oow leuk maar kijk het niet" toch de moeite neemt om wel te kijken alleen daardoor kan die beeldvorming al voor een groot deel veranderen :D

Waarschuw beheerder
ik heb op Debbie gestemt
ik zat in dezelfde bus die verongelukte
waardoor ze haar arm is kwijt geraakt
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vandaag samen met Leena flyers uitgedeelt enz,
en het verbaasd me toch nog steeds hoe mensen naar gehandicapten kijken (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 16:44:
vind wel super dat ze dit doen hoor

Op 6 juni is de grote live show op de tros
op 4 & 5 juni word documantaire uitgezonden waarin je kunt zien wat Roos winnares van vorig jaar als Ambassadeur van (on)beperkt nederland allemaal heeft gedaan en de voorrondes van dit jaar worden daarin ook uitgezonden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zaterdag 21 april 2007 om 22:53:
Ik heb vandaag samen met Leena flyers uitgedeelt enz,
en het verbaasd me toch nog steeds hoe mensen naar gehandicapten kijken

Heej negatieve reacties gehad??
ik heb gelukkig tot nu toe gelukkig alleen nog maar positieve reactie's gehad! alleen op internet niet mja daar moeten we maar doorheen kijken :)

geef leen een dikke kus van me!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op zaterdag 21 april 2007 om 23:02:
Heej negatieve reacties gehad??

Nee dat niet, maar sommige mensen keken heel minderwaardig, zo stom (N)

ik heb gelukkig tot nu toe gelukkig alleen nog maar positieve reactie's gehad! alleen op internet niet mja daar moeten we maar doorheen kijken :)

Leen stond vandaag in DVHN met een hele grote foto b)

geef leen een dikke kus van me!

Komt goed, ik promoot me helemaal zuf voor dat lieve meisje ;)

Waarschuw beheerder
Het is Mis[s] verkiezing niet Miss verkiezing ;-) vanwege de handicap

Ik ga zeker kijken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 23:04:
Het is Mis verkiezing niet Miss verkiezing vanwege de handicap

Goh meen je dat nou?? hahaha :P

officieel is het Mis( s ) verkiezing maar dan krijg (s) zo'n slaappopje

dus met 2 S-en maar de 2e s tussen haakjes
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 23:04:
Het is Mis verkiezing niet Miss verkiezing

Uitspraak van D3bs op zaterdag 21 april 2007 om 23:07:
officieel is het Mis( s ) verkiezing maar dan krijg (S) zo'n slaappopje

Je was me net voor ;)

Waarschuw beheerder
Ja, ik had het later ook zelf door ;-)
Waarschuw beheerder
maar tis idd beetje verwarrend :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D3bs op zaterdag 21 april 2007 om 23:11:
maar tis idd beetje verwarrend

Jij doet ook mee begrijp ik uit je profiel?
Waarschuw beheerder
Ja idd!
2 jaar geleden ben ik bij een bus ongeluk in zuid frankrijk mijn rechterarm verloren.
Ik ben zelf heel nuchter en was blij dat het alleen mijn arm was en niet mijn leven.

Toen ik nog geen ongeluk had gehad leefde ik met oogkleppen op ik zag wel mensen met een handicap maar dacht "oow we leven in nederland zal vast wel goed geregeld zijn".
Na mijn ongeluk kwam ik er snel achter dat er nog steeds zoveel vooroordelen zijn! en dat er nog zoveel kan veranderen denk aan toegankelijkheid van openbare gebouwen openbaar vervoer en de werkgelegenheid
En ieder meisje droomt ervan om in de spotlights te staan en ik kan niet zingen dus x-factor en idols is niks voor mij dus is dit een geweldige kans zonder mijn beperking had ik dit nu niet meegemaakt

Daarom heb ik me opgegeven.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Oké!
Heavy maar vind het wel knap dat je aan zoiets mee doet. Er zijn volgens mij genoeg mensen met een handicap die zich meer in een hoekje proppen en niet mee durven te doen. En als je wel een mooie zangstem had gehad en mee had gedaan aan x-factor of idols dan had je het met het volgens mij best ver geschopt, omdat men het denk ik wel dapper vind..
Ik heb trouwens laatst de aflevering wel gezien bij de wereld draaid door. Wel jammer dat het item niet zo lang duurde (of ik heb de helft gemist)

Hoe schat je eigenlijk je eigen kanzen in?
Waarschuw beheerder
Ik ga voor de eerste plaats natuurlijk!
Ik wil voor eens en voor altijd duidelijk maken dat we niet zielig dom of gek zijn en laten zien dat dit iedereen kan overkomen.

Ik hoop bij de laatste 12 te zitten maar heb natuurlijk ook mijn eigen favorieten onder andere Leena Karin & Ramona

maar het ligt nu totaal bij de stemmers het einige wat ik nu kan doen is mezelf heel erg promoten :D

Waarschuw beheerder
Natuurlijk streef je naar de eerste plaats, wie niet in een wedstrijd verband?

Uitspraak van D3bs op zaterdag 21 april 2007 om 23:58:
Ik wil voor eens en voor altijd duidelijk maken dat we niet zielig dom of gek zijn en laten zien dat dit iedereen kan overkomen.

Ik denk dat iedereen dat wel heeft die daar aan mee doet, die indruk kreeg ik vorig jaar wel en dit jaar weer. Dus daar zal het denk ik niet aan liggen.

Leena Karin & Ramona

Waarom hen als ik vragen mag? Vanwege hen karakter, handicap, kracht, doorzettings vermogen of wat?

maar het ligt nu totaal bij de stemmers het einige wat ik nu kan doen is mezelf heel erg promoten

Ik heb iig op je gestemd :-)
Je moet denk ik, vooral die dagelijkse programma's doen om jezelf te promoten. TV: Pauw & Witteman, desnoods lingo ;-) En natuurlijk zoveel mogelijk radio omroepen, stap desnoods buiten je regio..

iig succes (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen :gaap:

Ik hoop bij de laatste 12 te zitten maar heb natuurlijk ook mijn eigen favorieten onder andere Leena Karin & Ramona

Leena leena leena :D

Ik ga me wederom weer suf promoten vandaag, maar eest heb ik zelf een fotoshoot :)

maar het ligt nu totaal bij de stemmers het einige wat ik nu kan doen is mezelf heel erg promoten

Goeie instelling :yes:

Wat doe jij trouwens allemaal nu om jezelf te promoten en wat heb je nu nog op de planning staan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mijn computer doet vaag :S geeft aan dat ik algestemd heb dus kan ik nu niet eens doen, maar er zitten echt hele mooie dames tussen

debby je bent echt een prachtig meidje, succes en zal op je stemmen over 24 uur alsie dan niet aangeeft dak al gestemd heb :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zondag 22 april 2007 om 07:04:
Wat doe jij trouwens allemaal nu om jezelf te promoten en wat heb je nu nog op de planning staan?laatste aanpassing 22 april 2007 07:04

Ik ben Deze week bij de wereld draait door van de vara geweest op omroep brabant tv en radio geweest stond in de zaterdagoplage van eindhovensdagblad en in gratis krant de Pers.
voor volgende week heb ik een fotoshoot staan ik ben in gesprek met verschillend grote tv shows op de nationale tv natuurlijk het flyeren
en zaterdag 28 april heb ik een grote "vote 4 for Debbie party" in de shooters in boxmeer

Dus heel erg druk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op zondag 22 april 2007 om 12:28:
de wereld draait door

Moet steeds aan dat meisje denken die gebeld werd door 3FM, die haar vroegen of ze alles ook schoor..

Alsof dat Nederland boeit :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 23 april 2007 om 10:58:
Moet steeds aan dat meisje denken die gebeld werd door 3FM, die haar vroegen of ze alles ook schoor..

Hahaha ik vond het wel een goede vraag!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op maandag 23 april 2007 om 18:29:
Hahaha ik vond het wel een goede vraag!!

Ik niet sorry..

Iemand die serieus genomen wil worden en de politiek moet beinvloeden moet zich een beetje kunnen bedaren in dat opzicht vind ik.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 23 april 2007 om 21:08:
Iemand die serieus genomen wil worden en de politiek moet beinvloeden moet zich een beetje kunnen bedaren in dat opzicht vind ik..

Daar heb je mischien gelijk in maar je weet dat als giel beelen belt om in de uitzending te komen je het risico loopt om dat soort vragen te krijgen!

Ik kan er wel heel erg om lachen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op dinsdag 24 april 2007 om 07:38:
Daar heb je mischien gelijk in maar je weet dat als giel beelen belt om in de uitzending te komen je het risico loopt om dat soort vragen te krijgen!

Dan is het aan jou de kunst om zulke vragen op een style volle manier te beantwoorden i.p.v. er zo giechelig over te gaan doen!!;) Als je serieus genomen wil worden door de mensen die van hoger af wat voor je kunnen betekenen op het moment dat je Miss bent, zal je als Miss zijnde toch echt wel wat slimmer moeten overkomen!! En het is meer dan belangrijk om op te letten hoe je op bepaalde situaties zal gaan reageren, maar als je in de live show terecht komt, zal je daar wel achter komen..;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op dinsdag 24 april 2007 om 07:38:

Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 12:06:
Dan is het aan jou de kunst om zulke vragen op een style volle manier te beantwoorden i.p.v. er zo giechelig over te gaan doen!!

Zo bedoelde ik dat dus ook :flower:

Als je serieus genomen wil worden door de mensen die van hoger af wat voor je kunnen betekenen op het moment dat je Miss bent, zal je als Miss zijnde toch echt wel wat slimmer moeten overkomen!!

(Y)

Waarschuw beheerder
ik heb op debbie gestemd
(Y) mooie meid..
zijn ze trouwens allemaal :D

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:DMensen STEM op LEENA!!:D

Haar dank is meer dan groot!!:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 24 april 2007 om 20:25:
Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!Mensen STEM op LEENA!!

Elke dag, om de 24 uur, jwt b)

Leena Leena Leena! :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Leena Leena Leena Leena...allemaal Leenatjes in je hoofd!! Elke dag stemmen op www.misverkiezing.nl en elke dag maar weer elke keer....:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op dinsdag 24 april 2007 om 19:41:
i.p.v. er zo giechelig over te gaan doen!!

Ik weet niet of je het gesprek hebt gehoord maar yvette vond het zelf ook heel grappig en als ze het echt erg vond had ze er bovendien niet op terug gekomen bij de wereld draait door

Als je serieus genomen wil worden door de mensen die van hoger af wat voor je kunnen betekenen op het moment dat je Miss bent, zal je als Miss zijnde toch echt wel wat slimmer moeten overkomen!!

Ik denk dat dit niks met slimheid te maken heeft en dat je als mis( s ) ook mens mag blijven dus waarom zou ik hierom niet mogen lachen!

En het is meer dan belangrijk om op te letten hoe je op bepaalde situaties zal gaan reageren, maar als je in de live show terecht komt, zal je daar wel achter komen..

Ik zal zeker er op letten wat ik wanneer zeg maar ik zal altijd mezelf blijven en me niet anders voor doen want denk dan dat je het helemaal niet haalt in de live shows
laatste aanpassing

Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Waarschuw beheerder
donateur
debbie voor mis 2007 :woop: ze is er veeeeeeeel sterker allemaal door uitgekomen en veel zelfvertrouwder (y) zoveel respect voor haar :jaja: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Chicaaaa thnxxx dat heb ik ook wel aan jullie steun te danken hoor! :D

oowjah Zaterdag 28 april VOTE4DEBBIE party @ shooters Boxmeer :D tussen 11 en 12 GRATIS BIER WIJN EN FRIS!!! PER GLAS dat jullie in dat uur drinken krijg ik 1 smsje van de eigenaar en van mijn sponsor het blad DE MAAS DRIEHOEK

en gewoon debbie blijven smsen naar 7373 of op www.misverkiezing.nl
Waarschuw beheerder
Ik ken die meiden nu eenmaal niet, dus heb puur op uiterlijk gestemd. Het is Meike geworden.

Vreemd trouwens dat je die verhaaltjes pas te zien krijgt als je al gestemd hebt. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op woensdag 25 april 2007 om 13:30:
oowjah Zaterdag 28 april VOTE4DEBBIE party @ shooters Boxmeer :D tussen 11 en 12 GRATIS BIER WIJN EN FRIS!!! PER GLAS dat jullie in dat uur drinken krijg ik 1 smsje van de eigenaar en van mijn sponsor het blad DE MAAS DRIEHOEK

whaha jij vraagt mij om zoveel mogelijk in een uur GRATIS te drinken HEAVEN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 25 april 2007 om 13:31:
Vreemd trouwens dat je die verhaaltjes pas te zien krijgt als je al gestemd hebt.

ja dat is idd heel krom dan is het echt zo uiterlijk gebonden :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op woensdag 25 april 2007 om 13:15:
Ik weet niet of je het gesprek hebt gehoord maar yvette vond het zelf ook heel grappig en als ze het echt erg vond had ze er bovendien niet op terug gekomen bij de wereld draait door

Gaat er niet om of ze het erg vond of niet, gaat om het principe dat het word gevraagd en hoe je daar mee omgaat. Ik neem in ieder geval Yvette niet serieus..

Ik denk dat dit niks met slimheid te maken heeft en dat je als mis( s ) ook mens mag blijven dus waarom zou ik hierom niet mogen lachen!

Je mag er wel om lachen, dat zegt ze toch ook nier?

Maar kijk, jij weet zelf ook dat de mis verkiezing niet alleen ook looks draait, maar ook aan wat de persoon te bieden heeft mentaal.. In haar hoofd dus..

Uitspraak van lindaaatje op woensdag 25 april 2007 om 13:31:
Vreemd trouwens dat je die verhaaltjes pas te zien krijgt als je al gestemd hebt. :/

ja erg jammer inderdaad (N)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op Debbie gestemd, mooie en natuurlijke dame (Y)
Zet hem op meid!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op woensdag 25 april 2007 om 13:50:
Gaat er niet om of ze het erg vond of niet, gaat om het principe dat het word gevraagd en hoe je daar mee omgaat. Ik neem in ieder geval Yvette niet serieus..

nou wil ik oo het hele verhaal weten wat had ze geantwoord dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op woensdag 25 april 2007 om 13:50:
Je mag er wel om lachen, dat zegt ze toch ook nier?

Dan is het aan jou de kunst om zulke vragen op een style volle manier te beantwoorden i.p.v. er zo giechelig over te gaan doen!!

Zo komt het wel over.. maargoed..
iedereen heeft zijn eigen grenzen en eigen mening hierover en waar maken we ons druk om want het heeft eigenlijk niets met de verkiezing te maken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 13:44:
whaha jij vraagt mij om zoveel mogelijk in een uur GRATIS te drinken HEAVEN

Ja beter toch dus kom allemaal naar de SHOOTERS IN BOXMEER ZATERDAG 28 APRIL!! TUSSEN 23.00 & 24.00 gratis bier wijn en fris VOOR ELK GLAS DAT JIJ DRINKT KRIJG IK EEN STEM
zijn we allebei blij toch?? :P

Waarschuw beheerder
donateur
Vreemd trouwens dat je die verhaaltjes pas te zien krijgt als je al gestemd hebt.

Als je alle verhalen van de dames wil zien voordat je gaat stemmen kan je eerst de code van [img width=33 height=23 cacheid=00001fcb0027b8f1876dd2be1a01dc7d11]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_swing.gif[/img]Leena[img width=33 height=23 cacheid=00001fcb0027b8f1876dd2be1a01dc7d11]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_swing.gif[/img] gebruiken: http://tros.nl/index.php?id=1108 Moet je dezelfde code pakken, maar dan b.v. 1110 pakken het begint vanaf 1101[img width=20 height=24 cacheid=0000917b001c28733404ea081a01dc7d11]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_superwink.gif[/img]

Er word nergens gesproken over dat Yvette het erg vind, maar er word gesproken over het feit dat het niet bepaald snugger overkomt![img width=20 height=24]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_superwink.gif[/img]

[img width=42 height=31]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_lol.gif[/img]....Zo komen dus de praatjes in de wereld dat meiden die aan een Miss Verkiezing meedoen geen brain hebben!! Je moet als Miss zijnde juist jezelf blijven, maar een pakketje goeie brains staat toch echt wel vooraan!! Er word juist naar gestreven om aan de mensen thuis te laten zien dat mensen met een handicap meer in hun mars hebben dan de handicap & er dus niks aan de hersenen mankeert!![img width=35 height=35]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_flower.gif[/img]

En er word in dit forum nergens gesuggereerd dat je er niet om zou mogen lachen..So Smile Girl[img width=28 height=30]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_cheer.gif[/img]!!

Ik zal zeker er op letten wat ik wanneer zeg maar ik zal altijd mezelf blijven en me niet anders voor doen want denk dan dat je het helemaal niet haalt in de live shows

Je valt in herhaling....zou ik ook maar niet in de show doen[img width=20 height=24]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_superwink.gif[/img]....als je erin komt..

Uitspraak van D3bs op woensdag 25 april 2007 om 15:53:
Zo komt het wel over.. maargoed..
iedereen heeft zijn eigen grenzen en eigen mening hierover en waar maken we ons druk om want het heeft eigenlijk niets met de verkiezing te maken:)

Druk maken om zoiets???? Hahahaha....maak mij echt niet druk om andere mensen die mij niks aangaan!! Vind het meer dan grappig hoe anderen zich belachelijk kunnen maken op TV, interviews.. En gelukkig leven wij in vrij NL & kunnen we heerlijk ons mening uiten. En het gaat toch wel degelijk de hele tijd over de verkiezing, dus het heeft niks met de Verkiezing te maken???? Mwuahahaha...[img width=61 height=20]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_goaway.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 13:53:
nou wil ik oo het hele verhaal weten wat had ze geantwoord dan?

Yvette, ook een deelneemster van de miss verkiezing die werd gebeld door Gielen van 3M,
die haar dus even vroeg of ze alles ook schoor..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op woensdag 25 april 2007 om 18:48:
Yvette, ook een deelneemster van de miss verkiezing die werd gebeld door Gielen van 3M,
die haar dus even vroeg of ze alles ook schoor..

ja dat snap ik maar wat was haar antwoord
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 19:47:
ja dat snap ik maar wat was haar antwoord

het is niet alsof ik dat precies heb opgeslagen in mijn geheugen.. :vaag:

Maargoed, ze deed er erg lacherig over enz..
Waarschuw beheerder
Ik heb op Karin gestemd, mooie meid en een dorpsgenootje ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op woensdag 25 april 2007 om 20:01:
Maargoed, ze deed er erg lacherig over enz..

moet ze dan gaan huilen :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 april 2007 om 21:14:
moet ze dan gaan huilen :S

Anders moet je alles hierboven nog eens goed doorlezen :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 25 april 2007 om 18:40:
En er word in dit forum nergens gesuggereerd dat je er niet om zou mogen lachen..So Smile Girl­!!

Dus ik mag er niet giechellig over doen maar wel om lachen?? ok :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op donderdag 26 april 2007 om 13:29:
Dus ik mag er niet giechellig over doen maar wel om lachen?? ok:s

Damn hé[img width=24 height=30]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_slaphead.gif[/img]....er is een verschil tussen giechelen & lachen!! Net zoals er een verschil is tussen dom lopen janken & echt huilen (verdriet hebben..en kom nu niet met: "Ja maar ik heb het toch niet over huilen!", want het is gewoon een voorbeeld!![img width=20 height=24]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_superwink.gif[/img])!! Maar het is alweer meer dan overduidelijk dat je het of niet snapt of gewoon iets zegt om iets te kunnen zeggen..[img width=20 height=20]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_huh.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja maar volgens mij is deze discussie losgebarsten omdat ik zei dat ik er wel om kon lachen??

Dus idd ik snap het niet!

Waarschuw beheerder
donateur
o volgens mij deed yvette dus giegelig agja sommige mensen zin onzeker als ze ineens in de volle aandacht zijn so what
Waarschuw beheerder
Eej chica kom je zaterdag ff langs op mijn:

VOTE4DEBBIE PARTY ?? IN DE SHOOTERS BOXMEER!

iedereen is welkom tussen 23.00 en 24.00 uur gratis BIER WIJN EN FRIS DRANK.. en voor ieder glas dat jullie drinken krijg ik een SMSstem! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op donderdag 26 april 2007 om 14:49:
Ja maar volgens mij is deze discussie losgebarsten omdat ik zei dat ik er wel om kon lachen??

Lachen en giegelen zijn dus 2 vershillende dingen,
dat is wat Shushila probeert te zeggen ;)
Waarschuw beheerder
Jeetje mensen, doe even normaal!!!

Het lijkt wel alsof humor direct als dom betiteld wordt!!! Ik vind vooroordelen dom! Dat Debbie en Yvette dit grappig vinden wil niet zeggen dat ze dom zijn of niet geschikt als Mis(s). Hou op met die vooroordelen.

Ik vind het erg fijn als ik merk dat een Mis(s) humor heeft. Zowel Yvette als Debbie hebben dat. Laat het daar bij en ga een ander afkraken. Prima dat er mensen zijn voor Leena, maar laat de andere 19 meiden in hun waarde...
Waarschuw beheerder
....Zo komen dus de praatjes in de wereld dat meiden die aan een Miss Verkiezing meedoen geen brain hebben!! Je moet als Miss zijnde juist jezelf blijven, maar een pakketje goeie brains staat toch echt wel vooraan!! Er word juist naar gestreven om aan de mensen thuis te laten zien dat mensen met een handicap meer in hun mars hebben dan de handicap & er dus niks aan de hersenen mankeert!!

Dit vind ik nu ook humor! Iemand afzeiken dat ze dom is omdat ze ergens de humor van inziet en vervolgens zelf niet eens correct Nederlands kunnen schrijven!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kebiha op vrijdag 27 april 2007 om 01:34:
Ik vind vooroordelen dom! Dat Debbie en Yvette dit grappig vinden wil niet zeggen dat ze dom zijn of niet geschikt als Mis

Waar haal je deze zin vandaan? :vaag:
Ik heb nog nooit gezegd dat Debbie of Yvette te dom zijn om miss te worden :S

De discussie ging er alleen om hoe sommige vragen worden gesteld, en hoe je daar het beste mee om kan gaan.. Moet je het niet omdraaien (N)

Uitspraak van Kebiha op vrijdag 27 april 2007 om 01:34:
Ik vind het erg fijn als ik merk dat een Mis humor heeft. Zowel Yvette als Debbie hebben dat. Laat het daar bij en ga een ander afkraken. Prima dat er mensen zijn voor Leena, maar laat de andere 19 meiden in hun waarde...

Mag jij mij vertellen waar ik iemand aan het afkraken ben.. (Y)

Vind het trouwens erg stoer dat je hiervoor speciaal een fake profiel moest aanmaken :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fakeprofiel? Omdat ik geen naam heb? Mijn naam was al in gebruik :-)

Ik ben Janneke, heb ook meegedaan met de Mis( s ) Verkiezing. En ja, misschien heb ik het allemaal wel verkeerd opgevat. Ik kreeg echt het idee dat mensen werden afgekraakt. Niet specifiek door jou Nona, dus val jou niet persoonlijk aan. Het is meer algemeen!

Ik hou er niet van om in termen van dom enzo te spreken. Dat is letterlijk gezegd, lees maar terug in de tekst! Je kunt best verschil van mening hebben over iets, maar om (krachtige) termen van dom te spreken, dat gaat mij te ver... Dan is het geen mening meer, tenminste in mijn beleving.

Dus laten we het gewoon vrolijk houden!

Enne ik stem op iedereen :-) Ook op Leena omdat zij mede Groninger is :D:D Heb geprobeerd haar in de huis-aan-huisbladen te krijgen en haar op OOG-radio te krijgen. Maar vlot niet zo erg omdat er ziekte is bij de personen die ik ken.
Dus iedereen stemmen op je favoriet of op iedereen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kebiha op vrijdag 27 april 2007 om 10:54:
Fakeprofiel? Omdat ik geen naam heb?

Nee, omdat je je gisteren hebt aangemeld :)

Ik ben Janneke, heb ook meegedaan met de Mis( s ) Verkiezing. En ja, misschien heb ik het allemaal wel verkeerd opgevat. Ik kreeg echt het idee dat mensen werden afgekraakt. Niet specifiek door jou Nona, dus val jou niet persoonlijk aan. Het is meer algemeen!

Nee okee..

Maar je sprong meteen zo in de verdediging.. (N)

Je kunt best verschil van mening hebben over iets, maar om (krachtige) termen van dom te spreken, dat gaat mij te ver... Dan is het geen mening meer, tenminste in mijn beleving.

We hebben volgens mij niemand hier dom genoemd, maar spraken van domme opmerkingen ;) Dus niet bedoelt meteen op de persoon zelf..

Enne ik stem op iedereen :) Ook op Leena omdat zij mede Groninger is :D:D Heb geprobeerd haar in de huis-aan-huisbladen te krijgen en haar op OOG-radio te krijgen. Maar vlot niet zo erg omdat er ziekte is bij de personen die ik ken.

Tjaa, daar kun je niets aan doen :aai:

Dus iedereen stemmen op je favoriet of op iedereen ;)

Wel om de 24 uur, anders kan het niet he 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Beste Janneke voordat je je grote mond[img width=15 height=16 cacheid=00005ec30027beaba8507f431a01dcf997]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_sealed.gif[/img] open trekt zou ik eerst het hele verhaal GOED doorlezen!! Er word hier niemand voor DOM uitgemaakt en er word ook helemaal niemand aangevallen!![img width=36 height=26 cacheid=0000289a0027beb0199bd70f1a01dcf997]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_nah.gif[/img] Daar gaat het hele verhaal niet over & we zijn er over in discussie met Debbie & die dame kan het heel goed zelf af, want die is niet op haar mooie smoeltje gevallen!![img width=18 height=18 cacheid=0000334b000b4cf5d8f744f01a01dcf997]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_blink.gif[/img]

En betreffende het NL gaat het wel goed hoor dame.....wat doe je trouwens in het dagelijkse leven Janneke???[img width=42 height=31 cacheid=000004890000093e418e01961a01dcf997]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_lol.gif[/img] En wat vervelend dat je vorig jaar niet zo ver bent gekomen met de Verkiezing[img width=61 height=20 cacheid=000004e400000a1975030d5e1a01dcf997]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_goaway.gif[/img], dit jaar weer meegedaan?[img width=20 height=24 cacheid=0000917b001c28733404ea081a01dcf997]http://cache2.hyves.nl/images/smilies/default/smiley_superwink.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 27 april 2007 om 11:12:
Beste Janneke voordat je je grote mond­ open trekt zou ik eerst het hele verhaal GOED doorlezen!!

­Hahaha, misschien wel handig. Zoals ik al eerder zei: misschien heb ik het verkeerd opgevat! Blijkbaar wel, want jullie geven beiden anders aan. Kan helaas niet op mijn knieen vallen, dus geen genadesmeek ;-)
Enne, die grote mond? Heb ik van je dinnetje Amanda geleerd :p Onthoud wel dat ik met haar ga trouwen ;)

En wat vervelend dat je vorig jaar niet zo ver bent gekomen met de Verkiezing­, dit jaar weer meegedaan?­laatste aanpassing 27 april 2007 11:20

Huh? Vorig jaar heb ik niet meegedaan, alleen dit jaar :-) En geeft niet dat ik niet zover ben gekomen. Mijn eigen schuld, had me niet voldoende voorbereid. Maar heb er wel een supergave dag aan overgehouden. Volgens mij zit jij op de hyves toch van de Mis(s) verkiezing? Heb er laatst een berichtje neergekwakt met een idee. Lees het ff, wil je?

wat doe je trouwens in het dagelijkse leven Janneke???

Veel vrijwilligerswerk, werk zoeken, heb een eigen zwemstichting opgezet, werk paar uurtjes voor de Hanzehogeschool en de Rijksuniversiteit :)
En jij?
Waarschuw beheerder
Mijn stem gaat naar Ruth, zet hem op.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ploiink ? op vrijdag 27 april 2007 om 12:27:

Uitspraak van iniminipiepmuisje O:) op vrijdag 27 april 2007 om 12:40:
Ik heb op Debbie gestemd, leuke meid!

Goed zo mensen!! Het maakt niet uit voor wie je stemt, als je maar elke dag ff stemt op jou favoriet!!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ploiink ? op vrijdag 27 april 2007 om 12:27:

Ooow Ruth gun ik het ook zo graag! die doet er alles voor!
echt respect voor haar :D

Waarschuw beheerder
Ene Lisanne doet ook mee, die hangt hier op posters door de hele stad heen en delen ze zelfs flyers voor uit in de trein, haha ze wilt wel heel graag stemmen krijgen..

Maar goed, ik wens alle meiden veel succes :)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 april 2007 om 19:32:
Ene Lisanne doet ook mee, die hangt hier op posters door de hele stad heen en delen ze zelfs flyers voor uit in de trein, haha ze wilt wel heel graag stemmen krijgen..

Hier in Groningen drop ik ook allemaal flyers voor Leena :D
Volgens mij is dat in elke provincie zo 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op zaterdag 28 april 2007 om 19:37:
Volgens mij is dat in elke provincie zo

Idd! iedereen doet zo z'n best echt respect hoor :D want ik spreek uit eigen ervaring het is slopend die promotie tour :P
Ik ga over 2 uurtjes naar mijn vote 4 Debbie party dus wie me wil helpen kom naar de shooters in boxmeer drink tussen 23.00 en 24.00uur zoveel als je kan en ik ben je eeuwig dankbaar :P;)

Waarschuw beheerder
Ik heb op debbie gestemd.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom net terug uit de stad en er lagen overal op de grond flyers van leena :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C aroline op zondag 29 april 2007 om 13:18:
lisanne !

Lisanne is ook tof! volgens mij zit ze morgen samen met mij nicolette en susan op de bank bij jenssen
iig we hebben morgen opnames! :D echt zo gaaf

<------ foto's gemaakt door JOHN GEVEN bedankt john :D ze zijn harstikke mooi! www.johngeven.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Leena Leena Leena! b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D3bs op zaterdag 21 april 2007 om 23:40:
2 jaar geleden ben ik bij een bus ongeluk in zuid frankrijk mijn rechterarm verloren.
Ik ben zelf heel nuchter en was blij dat het alleen mijn arm was en niet mijn leven.

Wauw meid!
Ik stem op je!
En ik hoop dat je je doel bereikt door de verkiezing te winnen en hopelijk kun je zo op die manier je positieve kijk op t leven aan nóg meer mensen showen!
Ga zo door topper (Y)
(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 mei 2007 om 23:23:
Wauw meid!
Ik stem op je!

Dankjewel! (k)
Waarschuw beheerder
Vanavond zit ik bij JENSEN! half 11 kijken dus ;)

Waarschuw beheerder
leuk intervieuw hoor!

julie 4 hebben allemaal een heel bijzonder verhaal zeg!
succes in ieder geval!

deb je teentjes waren wel mooi gelakt! :D

Waarschuw beheerder
Mijn stem gaat naar Karin:)
Waarschuw beheerder
donateur
Leena Leena Leena! :cheer:

Ze was gister op Wadapatja bij TV Noord :9
Voor de herhaling kun je kijken op www.rtvnoord.nl

Even zoeken bij uitzending gemist van gister :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb op m'n naamgenoot gestemd :) Debbie :cheer:

Gister bij jensen gezien, leuke meid (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.rtvnoord.nl/streaming/streamingtv2.asp?cid=wmp&pid=Noord&progid=tvod&gidsid=30946&file=070502Wadapatja.asf

:D

Waarschuw beheerder
Ik geef een complient vooor gehandicapte meiden die willen druven meedoen dan verdienen hun eigen zelfvertrouwen in het openbaar laten zien. Wat knap van die gehandicapte meiden!!!! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 mei 2007 om 18:37:
deb je teentjes waren wel mooi gelakt!

teennagelacryl ideaal! hahaha
Waarschuw beheerder
Voor alle geintresseerde onder ons de uitzending van jensen staat nu op zijn site online! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 16 april 2007 om 20:28:
jonge gehandicapte vrouwen

Gehandicapt? In een zeer laag niveau :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:07:
Gehandicapt? In een zeer laag niveau :S

Waar slaat die opmerking op als ik vragen mag? :nosmile:

Waarschuw beheerder
Mijn stem gaat na Esther, ken haar van het revalidatiecentrum!
-!Respect voor alle meiden die mee doen!-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 mei 2007 om 17:07:
Gehandicapt? In een zeer laag niveau

?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je moet als Miss zijnde juist jezelf blijven, maar een pakketje goeie brains staat toch echt wel vooraan!!

uhhhhhhhhhhhhhh
kweet niet ik denk dat er misschien toch af en toe ook geselecteerd wordt op uiterlijk? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 mei 2007 om 08:28:
ik denk dat er misschien toch af en toe ook geselecteerd wordt op uiterlijk? :/

Klopt, maar ze kijken ook wat je te bieden hebt als Miss 2007.. :flower:

Waarschuw beheerder
ik vind deb geweldig
spontane meid
mooi en verzorgd uiterlijk
hoe ze er mee om gaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 mei 2007 om 09:56:
ik vind deb geweldig
spontane meid
mooi en verzorgd uiterlijk
hoe ze er mee om gaat

Dankje :D
blijf stemmen via HTTP://WWW.MISVERKIEZING.NL of sms DEBBIE naar 7373

De uitzending van jensen! staat nu online :D http://www.jensentv.nl

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D3bs op zaterdag 5 mei 2007 om 12:41:
Dankje
blijf stemmen via HTTP://WWW.MISVERKIEZING.NL of sms DEBBIE naar 7373

De uitzending van jensen! staat nu online http://www.jensentv.nl

Ik weet niet op wie moet ik stemmen...ik heb toch Debbie gestemd.
Want ze is ook een prachtige vrouw net als andere vrouwen die ook meedoen bij de Missverkiezing vooor de gehandicapte vrouwen.
Waarschuw beheerder
Heeeej mensen,

je kunt nog maar een paar uur stemmen!! dus..

STEM OP DEBBIE SMS "DEBBIE" NAAR 7373
OF SURF NAAR WWW.MISVERKIEZING.NL (VIA I-NET 1X PER 24 UUR STEMMEN)
Waarschuw beheerder
Nog 25 minuten en dan sluiten de lijnen!!!!

dus stem nog even please!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou is het wachten op de uitslag.. :)
Wat is jouw gevoel erover Debbie, en hoe vind je dat het promoten is gegaan?

Waarschuw beheerder
donateur
oe spannend wanneer is de uitslag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 07:49:
oe spannend wanneer is de uitslag?

Vandaaagg aaahhhh!!! ik word zo met de taxi opgehaald dan gaan we naar schiphol daar krijg ik de uitslag!!!

Uitspraak van Nona op maandag 7 mei 2007 om 05:36:
Wat is jouw gevoel erover Debbie, en hoe vind je dat het promoten is gegaan?

tis wel oke gegaan JENSEN! was echt het hoogtepunt maar de lokale omroepen waren ook leuk.. mja je kunt mensen geen stemmen afdwingen uiteindelijk kiezen ze toch echt zelf! ik hoop iig door te gaan :) nog een paar uurtjes en dan weet ik het zeker!

Waarschuw beheerder
donateur
ik kan al vertellen dat Debbie bij de laatste zit en dus door is :woop: op naar 6 juni :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op maandag 7 mei 2007 om 08:07:
mja je kunt mensen geen stemmen afdwingen uiteindelijk kiezen ze toch echt zelf!

Klopt, maar als je een goeie indruk hebt gemaakt zit dat wel goed ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 12:54:
ik kan al vertellen dat Debbie bij de laatste zit en dus door is :woop:

Dank je wel voor het verklappen..

Zo hoeft bijna niemand meer de uitzending te bekijken waar het duidelijk word gemaakt :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op maandag 7 mei 2007 om 19:47:

Zo hoeft bijna niemand meer de uitzending te bekijken waar het duidelijk word gemaakt :rot:

bemoei je lekker met je eigen leventje zeikwijf :loser:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 20:01:
bemoei je lekker met je eigen leventje zeikwijf :looser:

Anders ga je niet even zo frustrerend reageren joh.. :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op maandag 7 mei 2007 om 21:30:
Anders ga je niet even zo frustrerend reageren joh.. :rot:

jij maakt een domme opmerking betwetertje iedereen die door is moet zichzelf toch blijven promoten als je niet door bent heeft het geen zin dus ga niet janken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 21:31:
jij maakt een domme opmerking betwetertje

Niks domme opmerking, keiharde feit (Y)

iedereen die door is moet zichzelf toch blijven promoten als je niet door bent heeft het geen zin

Doe ik mee dan? :rot:

Maar Leena wel, Leena Leena Leena! b)

dus ga niet janken

Lekker kinderachtige opmerking (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo hoeft bijna niemand meer de uitzending te bekijken waar het duidelijk word gemaakt

Uhhhm weet niet hoor maar er is al een persbericht naar buiten gegaan.. morgen staat het in alle grote kranten en vandaag was het op verschillende nieuwssite's en lokale omroepen :S en op de TROSsite

De finalisten zijn: Bauke Bachman uit Breda, Mariëtte de Boer uit Rijnsburg, Reni de Boer uit Leiden, Leena de Wilde uit Groningen, Ruth Hassing-Mulder uit Stadskanaal, Lisanne Hink uit Zaandam, Nicolette van der Drift uit Utrecht, Debbie van der Putten uit Helmond, Evianne van Gijn uit Middelburg, Karin van Rossum uit Boven-Leeuwen, Ramona Waelen uit Heerlen en Yvette van Zutphen uit Bovenkarspel.

In totaal werden ruim 45.000 stemmen uitgebracht op internet, per telefoon of via sms.

en er komt geen aparte uitzending waar bekent word gemaakt wie de finaliste zijn!
op 4+5 juni komt er een documantaire op de tros waarin je beelden kunt zien van Roos als amabassadrice van onbeperkt nederland.
Op 6 juni de grote Liveshow! om 21.25uur op de tros daar worden de beelden van de voorondes in verwerkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nona op maandag 7 mei 2007 om 21:33:
Niks domme opmerking, keiharde feit

waar haal jij die feiten vandaan? als ik dat vragen mag? want volgens mij heb je het verkeerd begrepen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op maandag 7 mei 2007 om 21:34:
De finalisten zijn: Bauke Bachman uit Breda, Mariëtte de Boer uit Rijnsburg, Reni de Boer uit Leiden, Leena de Wilde uit Groningen, Ruth Hassing-Mulder uit Stadskanaal, Lisanne Hink uit Zaandam, Nicolette van der Drift uit Utrecht, Debbie van der Putten uit Helmond, Evianne van Gijn uit Middelburg, Karin van Rossum uit Boven-Leeuwen, Ramona Waelen uit Heerlen en Yvette van Zutphen uit Bovenkarspel.

je verklapt alles ja nu hoeft nona helemaal niet meer te kijken aaah :aai:

Uitspraak van Nona op maandag 7 mei 2007 om 21:33:
Doe ik mee dan? :rot:

je kan geeneens lezen IQ (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D3bs op maandag 7 mei 2007 om 21:34:
Uhhhm weet niet hoor maar er is al een persbericht naar buiten gegaan.. morgen staat het in alle grote kranten en vandaag was het op verschillende nieuwssite's en lokale omroepen :S

Daar doelde ik dus op, maargoed nu weet ik dus al welke dames er door zijn.. :flower:

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 21:36:
nu hoeft nona helemaal niet meer te kijken aaah :aai:

En voel je je nu beter nu je dat hebt gezegd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 21:36:
je kan geeneens lezen IQ

als je niet door bent heeft het geen zin dus ga niet janken

:rot:

Lekker doorgaan, blijven happen, i love it O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nona op maandag 7 mei 2007 om 21:39:
En voel je je nu beter nu je dat hebt gezegd?

uuhh :jaja:
Uitspraak van Nona op maandag 7 mei 2007 om 21:40:
Lekker doorgaan, blijven happen, i love it O:)

me to bring it on
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 21:41:
uuhh :yes:

Dat lucht op he? 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 21:41:
me to bring it on

* Hap hap hap? *
Waarschuw beheerder

Zo hoeft bijna niemand meer de uitzending te bekijken waar het duidelijk word gemaakt

zal ik nog een geheimpje verklappen..
8)

DEBBIE gaat winnen..
:cheer:

betekend dat dat je nu ook niej meer naar de finale gaat kijken..
O:)

deb ik vin je een kanjer..
(L)
hoop egt dat je wint..
you got my vote!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 7 mei 2007 om 21:48:
zal ik nog een geheimpje verklappen..

DEBBIE gaat winnen..

haha, dat merken we vanzelf ;)

Gun het alle meiden van harte, maar ik stem op Leena :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op maandag 7 mei 2007 om 21:52:
moet jij weten..

Don't worry, doe ik ook wel :)

Ben benieuwd hoe alle dames het eraf gaan brengen in de live uitzending..
Waarschuw beheerder
ik ben voor debbie natuurlyk :D mijn lieve zuske ben trots op je en je gaat winnen :D
Waarschuw beheerder
Dit jaar zal de deskundige jury bestaan uit Wilma Nanninga (journaliste Telegraaf), Irene van der Laar (voormalig Miss Universe Nederland/presentatrice), Marc de Hond (radio dj) en Jeroen van der Mast (directeur Elite Agency).

Zij beslissen op woensdag 6 juni, samen met de kijkers thuis, wie de titel Mis(s ) 2007 en het kroontje verdient.

Als Mis(s ) 2007 word je een jaar lang Ambassadeur van Onbeperkt Nederland.Maar dat is niet het enige. Er vallen natuurlijk ook mooie prijzen te winnen! Ten eerste een prachtige reis naar Zuid Afrika, waar je op safari gaat en tevens kunt genieten van de ondergaande zon in Kaapstad. Het hotel is, uiteraard zeer luxe en alle accommodaties zijn rolstoel toegankelijk...

Daarnaast wordt fietsen ook mogelijk, want met een aangepaste fiets is geen enkele afstand meer een probleem.

Verder moeten we natuurlijk niet de felbegeerde kroon die speciaal ontworpen is voor de winnares vergeten!

De winnares krijgt professionele make up spullen mee om goed voor de dag te komen en gaat ze bij een bekend modeagency een fotoshoot maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Overmorgen is het zover! Dames, veel succes! :flower:
Waarschuw beheerder
De 4e plaats is ook niet mis( s ) ;)
enne hahaha ik heb een mooie afterparty gehad :D
mooi samen met de premier een borrel gedronken!
laatste aanpassing