als dat geen fotoshop is dan is het echt vreselijk
en die shirts komen uit dezelfde winkel hahahahaahha wat een uitmelkers
dat doen die jumpers toch niet.
dat is de schuld van australian zelf.
ga nou niet overal zo serieus op in
doe toch wa ik wil
euhm..het gaat hier over jumpstyle en niet over die stomme hiphop
kijk maar eens eerst naar u eigen flapdrol
achterlijke belg ga samson en gert kijken ofzo.
Zielig wijf!
waarom denken jullie gabbers dat jumpers nu jullie gaan nadoen?
waaarom zouden wij??? whaha
Maar waarom denken jullie dat australian van jullie is?
Aussie is niet van de gabbers maar hoort wel bij de gabbers.. Zoek gewoon een ander (onbekend) merk voor jumpers.. heb je dit gezeik ook niet
Met die dikke plofkop van jou krijg je de ander makkelijk in 1x KO.
omdat zogenaamd in de tijd ben blijven hangen met een aussie
aussi is van gabbers als ik iemand ermee zie lopen verscheur ik het
teringlijers moeten zelf eens wat verzinnen
eerst gaat die achterlijk patrick kicken met een hardcore vest lopen en jumpen en nu verneuken ze australian weer
het is niet iets VAN gabbers meer iets wat erbij hoort, australian is een tennismerk niet een merk dat speciaal voor gabbers is onwikkeld
het is niet iets VAN gabbers meer iets wat erbij hoort, australian is een tennismerk niet een merk dat speciaal voor gabbers is onwikkeld
Goed, maar die trainingspakken met prints die ze maken zijn toch wel vooral op de gabbermarkt gericht hoor. Ze hebben ook elk jaar wel een tenniscollectie, maar die bestaat vooral uit effen pakken, simpele kleuren en andere stoffen.
die jumpers pikke alle gabbermerke!
eerst cavello nu dit weer!
tot ze toch gvd hun eigen kleding uitvinde
Ik draag toevaling ook cavello en australian maar niet alleen omdat ik jump luister..
Maar omdat het gewoon mooie kleding is.
Maar wel zonder betekenis!
ik zie wel veel jumpers in replay en g-sus en g-raw lopen.
maken die gasten dat "hun" merk
Hebben jullie de nieuwe kledij al gezien voor Jumpers?
Wat Vinden Jullie Ervan?
Het profiel is totaal iets anders dan kleding overnemen!
meeste mense hier op pf zijn gabbers!!
Een gabber was heel wat anders dan die massa's terreurpubers, Lonsdale wazi's en de doorsnee hardcore folks van nu.
Ik wil niet over een kam scheren, maar de gabber van toen was toch heel iets anders het hardcore volk van nu
Een gabber was heel wat anders dan die massa's terreurpubers, Lonsdale wazi's en de doorsnee hardcore folks van nu
in ieder geval ik ben blij dat me 2 broers nog oldskool gabbers zijn. kan ik het misschien overnemen en er ook 1 worden
Een gabber was heel wat anders dan die massa's terreurpubers, Lonsdale wazi's en de doorsnee hardcore folks van nu.
Meer met een hype waar jij je als stoer hatertje en nep-gabber ook dik schuldig aan maakt. Alleen meelopers dragen iets wat de ander ook draagt. Dus als ik jou was zou ik maar braaf mijn mondje houden en je met je eigen kortzichtige zaakjes bezighouden. Grow up.
haha grapjas
ik vind gabbers de mensen die in 1992 rondliepen, in trainingspakken. je kan nu wel zeggen dat je helemaal gabber bent, maar om dan neophyte merchandise rond te lopen?
Wat een onzin, waarom zou je alleen gabber kunnen zijn als je dat ook al was in 1992? En waarom zou je als gabber niet met merchandise van Neophyte kunnen lopen? Beetje vreemd punt...
waarom zou je alleen gabber kunnen zijn als je dat ook al was in 1992?
vind ik iets heel anders dan een gabber.
en de grootste schande vindt ik nog dat er op internet een filmpjh staat met een kerel die aan het jumpen is met een pet van Hardcore en een pull van lonsdale
volges mij tog 2 uitersten van elkaar
maar dat zijn gewoon mislukte aftreksels die zich zelf nog hardcore vinden maar die door de hele hardcore scene worden uitgelachen
http://www.youtube.com/watch?v=10NpHy1AD-E
wooow als je door de supermarkt loopt en je ziet van die flikkers zo bezig, dan smijt je die toch vol in de rekken, of zie ik dat nou verkeerd...
ik laat lekker iedereen doen wat ze willen, maar ik ga dus echt niet iemand serieus nemen die zegt gabber of jumper te zijn als ze fucking net 17 zijn ofzo
nog nooit naar een feest geweest etc.
Wat een onzin, waarom zou je alleen gabber kunnen zijn als je dat ook al was in 1992? En waarom zou je als gabber niet met merchandise van Neophyte kunnen lopen? Beetje vreemd punt...
dan ben je gewoon een hardcore van tegenwoordig, vind ik iets heel anders dan een gabber.
En ook dat is onzin, toen ik 13 was voelde ik me echt op en top gabber, was altijd met hardcore bezig, ook al ging ik pas een paar jaar later naar m'n eerste feest...
die gaste die lonsdale drage in dat filmpje moeste hun SCHAMEN
die gaste die lonsdale drage in dat filmpje moeste hun SCHAMEN
en waarom moet je je schamen als je lonsdale draagt en jumpt?
en de grootste schande vindt ik nog dat er op internet een filmpjh staat met een kerel die aan het jumpen is met een pet van Hardcore en een pull van lonsdale
ik bekijk het als een gewoon merk , maar zeker niet iets voor een bepaalde jongeren cultuur
lonsdale wordt tegenwoordig gedragen door elke doorsnee idioot die vrij rondloopt.
als het een gewoon merk is waarom lopen er alleen idioten in dan?
voroal als de jumpers beginne te jumpen op hardcore
jaaa dat doen ze ook al dusja....teminste iedereen die zich gabber voelt met een legerbroek van 15 euro petje 15 euro en een pitbull trui
jumP is NEP!
dat hele jumpen is om te kotsen
Beter dan lonsdale dragers he.
wou ik net zeggen, 3 blonde meisjes waarvan er 1 een breezer vast houd en ze vind jump kicke.
nou dat stelt veel voor
Geweldig hoe iedereen reageert op mekaar
zoals jullie weten stond er op de ouwe thunderdome's ook al jump.(newstyle)
als ik nu 24jaar was ofzo deed je dan nog zo
en tis newstylehet is best wel chiek maar beetje te langzaam vind ik
maar newstyle
en btw. Jump is echt kicke Ja!
domme opmerking.
hardcore gasten hebben er zowiezo last van.
omdat het op hardcorefeesten gebeurd.
jah als je er last van hebt dan hoeft het nog niks met jump te maken hebben
das ook een kansloze opmerking van die gast
op radio 538 zeiden ze dat jump op pogo lijkt
Das zwaar iritant jah maar heeft niks met pogo te maken
Door die lui kan je niet eens stampuh
Uitspraak van Corenalyzer op donderdag 26 april 2007 om 16:11:
op radio 538 zeiden ze dat jump op pogo lijkt
jah net of hum er verstand van hebben
klopt toch ook wel.
met pogo irriteer je andere mensen door ze om te beuken, met jump heb je meestal hetzelfde, ze houden geen rekening met andere en schoppen zo tegen je schenen aan. en mensen worden er ook geirriteerd door
en dan durfen ze jump met hardcore te vergelijken.
en ga met je moeder lekker line-dancen. jiieeeeehaaaaa motherfuckers
na al een paar keer te hebben gejumped liet ie dus wel eens zien wat hakken is, om het verschil aan te tonen, nou dat leek dus echt ff totaal nergens op
Was op koppen te zien.. Wel lache reportage.. Zéker toen ze begonne te "hakkûh"
ma ik heb ni veel kamaraadjes gezien.
Achjah.. OOIT komt hij er wel achter
Da zegt ie toch zelf dat HC te snel is
nee, jumper
jah net of ZIJ er verstand van hebben
net aslof jumpstyle pas sinds 3 maanden bestaateerst vond ik het wel lache maar nu denkt iedereen oow oow jumpstyle oow oow ..
waar k dus helemaaaaaaaal gek van word.. moet es een keer een harde anti jump mix komen vind ik
..
wat doet iedereen toch moeilijk over jumpen
dus laat ieder lekker zn ding doen
die fucking onozele jumperkeuhs! moete egt van ons gabbers alles kunne inpikke wa vorn zielegaard zen da kunne die hun eige klere ni make ofwa!! inplaats alle logo's en dj-name te pikke ofwa!!!
mss vind iedereen dat ik iets tegen jumpers heb fzo
kom bij me op school kijken ik ben de enige gabber en ik word raar bekeken door bijna heel de school omdat ik gabber ben en niet zoals hun jumpertjes
ik leef natuurlijk in Belgie ...
eers al liedjes van ons inpikken