Een gabber was heel wat anders dan die massa's terreurpubers, Lonsdale wazi's en de doorsnee hardcore folks van nu. 
Ik wil niet over een kam scheren, maar de gabber van toen was toch heel iets anders het hardcore volk van nu.
Wat een kortzichtige bullcrap.
Ik wil niet over een kam scheren, maar de gabber van toen was toch heel iets anders het hardcore volk van nu.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 16:45:meeste mense hier op pf zijn gabbers!!
Wat een kortzichtige bullcrap.
Een gabber was heel wat anders dan die massa's terreurpubers, Lonsdale wazi's en de doorsnee hardcore folks van nu.
Ik wil niet over een kam scheren, maar de gabber van toen was toch heel iets anders het hardcore volk van nu
Het klopt.
Gabbers van toen zijn anders dan de Hardcore liefhebbers van nu, maar wil je daarmee zeggen dat dat niet goed is?
Uitspraak van Minigabberaussi is van gabbers als ik iemand ermee zie lopen verscheur ik hetop vrijdag 13 april 2007 om 19:16:
Ho Ho Niet zo kort door de bocht.
Bekijk het eens van de andere kant. Als de vraag naar Australian trainingspakken weer gaat toenemen dan komen er weer hele mooie collecties uit waar iedereen weer van kan genieten.
Always look it from the bright side of life...
Een gabber was heel wat anders dan die massa's terreurpubers, Lonsdale wazi's en de doorsnee hardcore folks van nu
amen
Uitspraak van Corenalyzer op zaterdag 14 april 2007 om 20:29:in ieder geval ik ben blij dat me 2 broers nog oldskool gabbers zijn. kan ik het misschien overnemen en er ook 1 worden
hahahahah, er een worden, een die hard gabber worden, hahahahahahaha
ik kom niet meer bij...
laatste aanpassing
Een gabber was je in je hele doen en laten, oke je had een Aussie of weet ik veel wat, maar het gevoel stond boven kleding en alles...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 21:33:wat boeit mij dat nou wat ze dragen.. ik luister geen seconde minder hardcore door hoor
Als het je niet boeit had je niet moeten antwoorden
Dus het boeide je wel anders had je nooit op deze topic geklikt!
Meer met een hype waar jij je als stoer hatertje en nep-gabber ook dik schuldig aan maakt. Alleen meelopers dragen iets wat de ander ook draagt. Dus als ik jou was zou ik maar braaf mijn mondje houden en je met je eigen kortzichtige zaakjes bezighouden. Grow up.
Hahaha
En dan noem je mij een stoer hatertje
Ik heb niemand nagedaan kerel
Ik draag wat ik mooi vind
En Ga jij soms komen zeggen wat ik moet dragen ofwat?
Ik dacht het niet eh
En Grow Up? Ik ben volwassener dan jij denkt kerel
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 april 2007 om 16:45:dat zal ja!
meeste mense hier op pf zijn gabbers!!
haha grapjas
ik vind gabbers de mensen die in 1992 rondliepen, in trainingspakken. je kan nu wel zeggen dat je helemaal gabber bent, maar om dan neophyte merchandise rond te lopen?
Uitspraak van Dhr. Avada op zondag 15 april 2007 om 13:04:haha grapjas
ik vind gabbers de mensen die in 1992 rondliepen, in trainingspakken. je kan nu wel zeggen dat je helemaal gabber bent, maar om dan neophyte merchandise rond te lopen?
Wat een onzin, waarom zou je alleen gabber kunnen zijn als je dat ook al was in 1992? En waarom zou je als gabber niet met merchandise van Neophyte kunnen lopen? Beetje vreemd punt...
Wat een onzin, waarom zou je alleen gabber kunnen zijn als je dat ook al was in 1992? En waarom zou je als gabber niet met merchandise van Neophyte kunnen lopen? Beetje vreemd punt...
dan ben je gewoon een hardcore van tegenwoordig, vind ik iets heel anders dan een gabber.
jij bent niet kortzichtig wou je zeggen
waarom zou je alleen gabber kunnen zijn als je dat ook al was in 1992?
het gaat toch om het gevoel zeggen ze allemaal hier,dat gevoel kan je nu ook hebben..
Uitspraak van Dhr. Avada op zondag 15 april 2007 om 14:23:vind ik iets heel anders dan een gabber.
wat is jouw defenitie van een gabber dan
en de grootste schande vindt ik nog dat er op internet een filmpjh staat met een kerel die aan het jumpen is met een pet van Hardcore en een pull van lonsdale
volges mij tog 2 uitersten van elkaar
Éen filmpje? ik dacht eerder aan 1234513153 filmpjes...
Uitspraak van Dhr. Avada op zondag 15 april 2007 om 22:38:maar dat zijn gewoon mislukte aftreksels die zich zelf nog hardcore vinden maar die door de hele hardcore scene worden uitgelachen
hahaha idd ja
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 21:24:Éen filmpje? ik dacht eerder aan 1234513153 filmpjes...
Jah... Normaal doen kan ook niet meer
dat bedoelen ze dus met meelopers ik ken mense die eerst "gabber" waren en 2 dagen later moetten we ze jumper noemen
en tog nog lonsdale of zelfs pitbull dragen
GATVER DAT IK DAT FILMKE HEB GZN IK VOEL ME SMERIG
en tog nog lonsdale of zelfs pitbull dragen
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 april 2007 om 21:10:http://www.youtube.com/watch?v=10NpHy1AD-E
GATVER DAT IK DAT FILMKE HEB GZN IK VOEL ME SMERIG
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 18:14:of zie ik dat nou verkeerd...
Neen ik zou het ook gedaan hebben
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 18:14:wooow als je door de supermarkt loopt en je ziet van die flikkers zo bezig, dan smijt je die toch vol in de rekken, of zie ik dat nou verkeerd...
ik word ok al zo opgefokt van die kutkindjes... vorige week had zo'n blije mongool nog een pilske in zn nek hangen
ik vind dat jump gedoe echt te erg
met die 'pasjes'
nee dat heb je goed

met die 'pasjes'
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2007 om 18:14:wooow als je door de supermarkt loopt en je ziet van die flikkers zo bezig, dan smijt je die toch vol in de rekken, of zie ik dat nou verkeerd...
nee dat heb je goed
laatste aanpassing
ik laat lekker iedereen doen wat ze willen, maar ik ga dus echt niet iemand serieus nemen die zegt gabber of jumper te zijn als ze fucking net 17 zijn ofzo
nog nooit naar een feest geweest etc.
En ook dat is onzin, toen ik 13 was voelde ik me echt op en top gabber, was altijd met hardcore bezig, ook al ging ik pas een paar jaar later naar m'n eerste feest...
Uitspraak van Dhr. Avada op zondag 15 april 2007 om 14:23:Wat een onzin, waarom zou je alleen gabber kunnen zijn als je dat ook al was in 1992? En waarom zou je als gabber niet met merchandise van Neophyte kunnen lopen? Beetje vreemd punt...
dan ben je gewoon een hardcore van tegenwoordig, vind ik iets heel anders dan een gabber.
ik dacht dat gabber zijn niks te maken had met kleren
En ook dat is onzin, toen ik 13 was voelde ik me echt op en top gabber, was altijd met hardcore bezig, ook al ging ik pas een paar jaar later naar m'n eerste feest...
ja ik was precies zo, luister al vanf mn 7e non stop. maar de eerste de beste knuppel noemt zichzelf gabber. in mijn ogen ben je gabber als je leeft voor die muziek en dan hoeft een aus of cavello niet eens. je bent geen jumper of gabber omdat je t leuke muziek vind
Uitspraak van Gabber Anthony op woensdag 18 april 2007 om 23:46:die gaste die lonsdale drage in dat filmpje moeste hun SCHAMEN
hoezo? laat hun lekker in lonsdale lopen, zolang ze australian maar niet jatten
Uitspraak van Gabber Anthony op woensdag 18 april 2007 om 23:46:die gaste die lonsdale drage in dat filmpje moeste hun SCHAMEN
jij zou je moeten schamen
MSN: screwdriver_89@hotmail.com
stumpertje