ik weet het niet
eind van de maand weten we meer
en hoe gaat het met jullie?
Goed hoor, nog steeds wachtende!
Nee nog geen 3 maanden, mijn cyclus is nu 59 dagen ofzo!
Maar ach ik heb me erbij neergelegd en kan nog niet anders doen dan wachten.
Maar idd meid, je kunt ook niks anders helaas.
Hoop dat je er niet al te veel over loopt te piekeren of over na loopt te denken...
Hoever ben je nu?
Maar ach het is eigenlijk wel lekker om nog niet ongesteld te zijn, vooral met dit warme kleffe weer.
21 juni krijgen we inspectie het zal me benieuwen wat er allemaal afgekeurd word
Dit wordt de kinderkamer
in de 5de klutsmaand
Uitspraak vanMama
op vrijdag 8 juni 2007 om 11:42:
Maar idd meid, je kunt ook niks anders helaas.
Hoop dat je er niet al te veel over loopt te piekeren of over na loopt te denken...
Dat wil ik ook niet maar onbewust denk ik er toch aan!
wij hebben er nog niks over gehoord
wij moeste een dinsdag bellen om een afspraak te maken
maar ik snap niet waarom ze moeten komen alles was bij de vorige goedgekeurd en de kleine slaapt toch het eerste half jaar bij ons op de kamer in de wieg ivm borstvoeding
te zeiken
Ja dat is het enige voordeel ja, maar het schiet niet op als het nog maanden zo is want wij willen snel kindjes maken
hmmm,hoe zal ik het zeggen
in de 5de klutsmaand
vorige maand was ik 4dagen overtijd en wilde toen maandag testen indien ik ze niet doorkreeg, t'ja dat was niet nodig want zondag morgend waren de duiveltjes er...
normaal gezien zou ik ze nu rond de 20 juni krijgen, hopelijk niet natuurlijk
Dit wordt de kinderkamer
21 juni krijgen we inspectie het zal me benieuwen wat er allemaal afgekeurd word
ze zouden bij ons ook in juni komen maar heb nog niks gehoord maar dan hebben ze gewoon weer wat te doen/ te zeiken...
Je bent er nog mee bezig..
Sorry, dacht dat je al zwanger was...
Jij ook veel succes!!
Echt, wat een mensen hebben ze daar zeg.
Ze kon nog niet eens koffie zetten met een normaal koffiezetapparaat, kon ze alleen met een senseo apparaat
Snotverkouden zijn en het houden op een rokershoestje
(en dat terwijl je heel erg steriel moet zijn bij een te kleine baby)
Bij ons volgende kind neem ik geen kraamzorg, dan laat ik het mooi aan m'n vent over, of doe het nog liever zelf.
stel je voor dat het ondertussen raak is
na dit zou ik er ook zo over denken (hoewel niet al het personeel van kraamzorg zo zal zijn)
Ik duim voor jullie!!
na dit zou ik er ook zo over denken (hoewel niet al het personeel van kraamzorg zo zal zijn)
Uitspraak vanikke
op vrijdag 8 juni 2007 om 11:17:
Uitspraak van nancytjuh op zaterdag 9 juni 2007 om 06:56:
ze zouden bij ons ook in juni komen maar heb nog niks gehoord maar dan hebben ze gewoon weer wat te doen/ te zeiken...
zijn ze zo streng in Nederland?
Die doen of alles uit hunzelf of ze doen het gewoon als ze iets gevraagd wordt
Maar als ik zo k*twijf zou krijgen dan zou ik haar ook de deur uitzetten. Niet normaal!!
hier wel anders komen ze niet
hoop dat ik er zo eentje krijg, het lijkt me heerlijk als iemand ons helpt maar aan de andere kant kijk ik er een beetje tegenop eerlijk gezegd, want ik hou niet van die bemoeials ik wil alles gewoon op mijn eigen manier doen want als de kraamzorg weg is dan doe je dat ook! tuurlijk weet ik zelf niet alles waarbij zij me goed kan helpen als het maar niet TE is..
Dat zeiden ze bij ons ook
stel je voor dat het ondertussen raak is
Miracles can happen
Doe liever zelf mijn was, afwas, koken en dergelijke.
Niet dat ik dat kon, dat terzijde
Weet wel dat bepaalde kraamzorhelpenden het wél perse willen ivm risico op rugklachten enzo.
soms heb ik een rare smaak in mijn mond (precies zoals je zweet ruikt maar dan proeft )
Ik wil trouwens in bad bevallen nog meer mensen die dat hebben gedaan of willen doen???
ielgh bah
dat zou ik ook willen of toch zekers tijdens de weeën
idd, al een geluk is het snel over +/- half uurtje (heb dit nu 4x gehad sinds 3a4weken, raar hé
met kraamzorg bedoelen jullie toch hulp aan huis na de bevalling
maar is toch vervelend
als ze het niet aanstaan weten ze t gat van de deur te vinden zeg ik dan maar
nou ja aan de ene kant vind ik het wel logisch hoor, met het bed verschonen enz... maar ik denk niet dat wij er klossen onder moeten hebben want dan kom ik me eigen bed niet in omdat hij al zo hoog staatdus hoor wel wat ze zeggen!
Ik wil trouwens in bad bevallen nog meer mensen die dat hebben gedaan of willen doen???
met kraamzorg bedoelen jullie toch hulp aan huis na de bevalling of ook de zorg in het ziekenhuis?
k geloof dat de hoogte rond de 75-85 cm moet zijn.
Ik had mijn bed niet op klossen maar slaap wel al altijd op 2 matrassen (misschien ook een idee voor iemand die een matras overheeft en geen klossen wil )
Gewoon even vragen aan je VK, maar denk dat zij het je gaat afraden, alleen al om het feit dat het voor een VK heel moeilijk is, om in een bad alles goed te laten gaan. Gewoon ff aan je VK vragen dus!!
Met mij wel met jou ook?
Tis echt bijna zo ver voor je he!!!
morgen mijn vrije dag moet wel al om 09.00 bij de tandarts zijn
Uitspraak van MYSTERY * op zondag 10 juni 2007 om 19:53:
morgen mijn vrije dag moet wel al om 09.00 bij de tandarts zijn
hoe gaat het met de toekomstige ouders
joepie, na 1jaar 3 maand is mijn beugel eruit
Dan zul je wel erg blij zijn ofniet?
Heb gister bloemkool gegeten dus zal me benieuwen wat de nacht gaat brengen...
(bloemkool schijnt de weeen op te wekken of zoiets)
Heb gister bloemkool gegeten dus zal me benieuwen wat de nacht gaat brengen...
Nee dat niet, ik zal blij zijn als ik de kleine eindelijk in mijn armen vast kan houden...
dus ik ben nu ff aan het rondkijken voor zo'n bad
maar toch denk ik dat je je buik wel zal missen als die in 1x weg is denk je niet??
het valt te proberen en ik geloof ook wonderolie maar weet niet waar je het moet smeren
maar toch denk ik dat je je buik wel zal missen als die in 1x weg is denk je niet??
Kan je die niet gewoon bij de kruiszorg (Groene kruis) huren?
Je hebt het over een duur bad huren gehad, maar was dat daar?
Dat smeer je niet, dat moet je dan inslikken
mijn tanden schitteren en ik ook
Denk het ook wel ja
dat bedoelde ik eigenlijk ook
maar der is ook iets wat je moet smeren maar wat dat dan is??? i donno