6 volgers · 97001x bekeken
goedemiddag 
Raad gevraagd!
Jullie weten dat wij sinds feb. 2007 alle remmen hebben los gegooid
nu normaal gezien zouden vlg week (21 juni)de duiveltjes er zijn, maar nu ging ik gisterenavond naar't toilet en had een veegje bloed.
Nadien kreeg ik wat buikpijn, maar niet zoals anders, nu vandaag heb ik zeer weinig bloedverlies gehad. Ik heb al eens horen zeggen dat je soms bloedverlies hebt tijdens de innesteling. Ik zal nog wat afwachten misschien komen ze nog harder door, maar ik betwijfel het.
Weten jullie wanneer je eigenlijk best kan testen in mijn geval
t'ja wat moet je nu denken, zou ik zwanger zijn of niet
Wat zouden jullie doen?
Ik ben een beetje in de war en bang voor hoe dit zal evalueren!
Raad gevraagd!
Jullie weten dat wij sinds feb. 2007 alle remmen hebben los gegooid
nu normaal gezien zouden vlg week (21 juni)de duiveltjes er zijn, maar nu ging ik gisterenavond naar't toilet en had een veegje bloed.
Nadien kreeg ik wat buikpijn, maar niet zoals anders, nu vandaag heb ik zeer weinig bloedverlies gehad. Ik heb al eens horen zeggen dat je soms bloedverlies hebt tijdens de innesteling. Ik zal nog wat afwachten misschien komen ze nog harder door, maar ik betwijfel het.
Weten jullie wanneer je eigenlijk best kan testen in mijn geval
t'ja wat moet je nu denken, zou ik zwanger zijn of niet
Wat zouden jullie doen?
Ik ben een beetje in de war en bang voor hoe dit zal evalueren!
Kan iets of helemaal niets betekenen.
Heb je ook last van opgezette adres in je borsten en heb je erg gevoelige tepels?
Dan kan het een eventuele innesteling zijn.
Maar maak je niet druk, bel maandag even de huisarts op.
Iedereen op PF kan weeriets anders zeggen en daar wordt je al helemaal gek van, want je wilt natuurlijk weten wat het betekend.
Maar wel spannend hoor!!!
Heb je ook last van opgezette adres in je borsten en heb je erg gevoelige tepels?
Dan kan het een eventuele innesteling zijn.
Maar maak je niet druk, bel maandag even de huisarts op.
Iedereen op PF kan weeriets anders zeggen en daar wordt je al helemaal gek van, want je wilt natuurlijk weten wat het betekend.
Maar wel spannend hoor!!!
wij hebben vandaag de eerste echo gehad
ooh leuk leuk!
Kan je die niet gewoon bij de kruiszorg (Groene kruis) huren?
ik heb niks gevonden daaro, heb nu een andere die zijn net begonnen en daar zijn ze niet zo duur en het is in Utrecht dus vlakbij, ga hem daar maar reserveren
Ik mag a.s woensdag (20jun) een echo laten maken.
Echt wel spannend
gefeliciteerd
Ik zal wel afwachten
ik zal voor je duimen!!!!! hoop het echt voor je maar ik zal me er niet op instellen anders zal het een flinke tegenvaller zijn
heb nu een andere die zijn net begonnen en daar zijn ze niet zo duur en het is in Utrecht dus vlakbij, ga hem daar maar reserveren
ik zal voor je duimen!!!!! hoop het echt voor je maar ik zal me er niet op instellen anders zal het een flinke tegenvaller zijn
nee, dat doe ik ni meer want het is al telkens neg. geweest! (allee dat denk ik toch, heb nooit getest)
Maar dit heb ik nog nooit voorgehad, t'ja we zullen zien.
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte
Het is me eerste echo!! . hihi.
lekker gezellig naar uitkijken natuurlijk, geniet ervan
en PROFICIAT
laatste aanpassing
Ik had voordien al wat menstruatiepijn maar ze kwamen niet door en toen had ik ook paar druppeltjes bloed echt zo raar,nadien nog niet doorgekomen en dan maar testje gedaan en ja positief.
Twee vriendinnen van mij zijn ook pas zwanger,ze weten het nog maar juist.Dus wie weet
Twee vriendinnen van mij zijn ook pas zwanger,ze weten het nog maar juist
Ik had voordien al wat menstruatiepijn maar ze kwamen niet door en toen had ik ook paar druppeltjes bloed echt zo raar,nadien nog niet doorgekomen en dan maar testje gedaan en ja positief.
was dat ook vroeger dan dat je je menstruatie verwachte?
Hoe gaat het met je?
Twee vriendinnen van mij zijn ook pas zwanger,ze weten het nog maar juist.Dus wie weet
ooh dat is leuk!!
even een vraagje aan de zwangeren onder ons of aan de meiden die al een kleine hebben... over striae's? hebben jullie ze gekregen en zo ja, wanneer in de zwangerschap was dat ongeveer???
gefeliciteerd weet je hoe ver je bent of geen idee?
Ik ben bijna 11 weekjes zwanger.
lekker gezellig naar uitkijken natuurlijk, geniet ervan
en PROFICIAT
Ja dank jullie wel
Kijk er nu al naar uit.
even een vraagje aan de zwangeren onder ons of aan de meiden die al een kleine hebben... over striae's? hebben jullie ze gekregen en zo ja, wanneer in de zwangerschap was dat ongeveer???
ik heb het heel erg gekregen en ik kreeg het pas in de 7e maand jammer genoeg
maarja er is niks aan te doen ik heb vanaf het begin af aan altijd gesmeert maar dat heeft helemaal niks geholpen je krijgt het of je krijgt het niet
ik ben nu 6 maanden zwanger en ik hoop niet dat het nu erger word maarja dat is even afwachten
Gefeliciteerd Mamapris!!
En als je het echt niet houdt naar de huisarts gaan
Mooizo
Dus het staat vast dat jij in bad gaat bevallen?
Heb hele lichte striae.
En om precies te zeggen wanneer men die krijgt ligt er nog maar net aan hoe snel je baby groeit en hoe groot je buik wordt e.d.
Heb je al snel een aardig zichtbaar buikje heb je er al kans op dat je met 12 weken al lichte striae hebt.
Sommigen hebben pas tegen de 7 maanden een aardige buik, en begint het dan langzaamaan.
Maar het kan ook zijn dat je er helemaal geen last van krijgt.
En smeren met allerlei zogenaamd wondermiddeltjes helpt idd helemaal niks.
Ik zal wel afwachten
ik heb niks gevonden daaro, heb nu een andere die zijn net begonnen en daar zijn ze niet zo duur en het is in Utrecht dus vlakbij, ga hem daar maar reserveren
Mooizo
Heb hele lichte striae.
En om precies te zeggen wanneer men die krijgt ligt er nog maar net aan hoe snel je baby groeit en hoe groot je buik wordt e.d.
Heb je al snel een aardig zichtbaar buikje heb je er al kans op dat je met 12 weken al lichte striae hebt.
Sommigen hebben pas tegen de 7 maanden een aardige buik, en begint het dan langzaamaan.
Maar het kan ook zijn dat je er helemaal geen last van krijgt.
En smeren met allerlei zogenaamd wondermiddeltjes helpt idd helemaal niks.
laatste aanpassing
ik heb het heel erg gekregen en ik kreeg het pas in de 7e maand jammer genoeg
ok
Ja sommige zeggen ja maakt het uit je hebt er wat moois voor terug... is natuurlijk ook zo! maar ja ik zou het echt heeel erg vinden als ik het zou krijgen
Dus het staat vast dat jij in bad gaat bevallen?
nou ja zo goed als
Bij mij zag iedereen al heel snel dat ik zwanger was en nu denkt iedereen dat ik al op springen sta
ik zal het wel houden hoor want ik vermoedt dat het niet raak zal zijn!
vandaag heb ik zeer zeer weinig bloedverlies gehad
Ja sommige zeggen ja maakt het uit je hebt er wat moois voor terug...
ja, dat wel!
Maar ik zou het helemaal niet leuk vinden moest mijn buik vol striemen staan
Heb ze nog niet dus ja,smeer me elke avond in met zwitsal mama maar ja voorkomen kan je toch niet hé
Bij mij zag iedereen al heel snel dat ik zwanger was en nu denkt iedereen dat ik al op springen sta
Jij hebt echt wel een mooie buik!!!Vind die van mij nog altijd nie zo heel dik voor de weken die ik al ben...straat trouwens bij mijn foto's.
was dat ook vroeger dan dat je je menstruatie verwachte?
Hoe gaat het met je?
Nee niet echt het was rond de periode van men regels dus ja.
Tgaan echt super met me,totaal geen last tot nu toe ff hout vast houden
Kduim echt voor je !!!!
Heb ze nog niet dus ja
smeer me elke avond in met zwitsal mama
hoe
Tgaan echt super met me,totaal geen last tot nu toe ff hout vast houden
daar ben ik blij om, hoever ben je nu eigenlijk?
Kduim echt voor je !!!!
ooh dat is leuk!!
Ow ja had gezien bij je foto's dat jij je navelpiercing nog gewoon inhebt.Ik heb die van mij deze week uitgedaan ze begon van de ene dag op de andere te zweren.Raar want men huid is nog niet echt veel strakker.En ik vond niet direct een langere piercing spijtig want zou niet willen dat het toegroeit.
vandaag heb ik zeer zeer weinig bloedverlies gehad we zullen wel zien. Ik zou pas echt zekerheid hebben & happy zijn als ze volledig uitblijven. Dan zou ik ook nadien testen, maar dit is weer een twijfel maand van of
wanneer ga/kan je nu testen dan?
Maar ik zou het helemaal niet leuk vinden moest mijn buik vol striemen staan . We hebben het allemaal niet te kiezen hé
nee jammer genoeg niet
Jij hebt echt wel een mooie buik!!!
dank je
Vind die van mij nog altijd nie zo heel dik voor de weken die ik al ben...straat trouwens bij mijn foto's.
ik was toen veel dikker maar dit is ook lekker hoor een mooie bescheiden buik!!
Ow ja had gezien bij je foto's dat jij je navelpiercing nog gewoon inhebt
het is wel een speciale... kan je bij de piercingshop halen zodat ie mee kan groeien dan heb je er als het goed is geen last van... want als je hem eruit hebt gehaald en je buik groeit nog kan het een heel lelijk litteken worden... (zag ik bij mijn vriendin)
het is wel een speciale... kan je bij de piercingshop halen zodat ie mee kan groeien dan heb je er als het goed is geen last van... want als je hem eruit hebt gehaald en je buik groeit nog kan het een heel lelijk litteken worden... (zag ik bij mijn vriendin)
Ja vlug maar één gaan halen dan,thx vo de info
goedemiddag!! Wat een vrolijkheid mystery, *smilesmiley*
(ik ben niet zo computertechnisch, vandaar).
ik ben ruim 28 weken zwanger en heb nog geen straie, gelukkig.
maar al wel een behoorlijke buik. ik smeer ook elke avond met kruidvat mama-lijn.
ik heb dit forum al een paar keer gezien en ik hoop dat je snel zwanger zult worden mystery. *duim-duim*
en voor de andere zwangeren op dit forum, succes met zwanger zijn en straks met de baby.
(ik ben niet zo computertechnisch, vandaar).
maar al wel een behoorlijke buik. ik smeer ook elke avond met kruidvat mama-lijn.
ik heb dit forum al een paar keer gezien en ik hoop dat je snel zwanger zult worden mystery. *duim-duim*
en voor de andere zwangeren op dit forum, succes met zwanger zijn en straks met de baby.
ben jij één van de gelukkige
Proficiat alvast!
ik heb dit forum al een paar keer gezien en ik hoop dat je snel zwanger zult worden mystery.
maar al wel een behoorlijke buik
me buikje begint nu ook al aardig te groeien
moet wel zeggen dat ik van de jongens dikker was
ze zeggen met een meisje ben je altijd wat dikker nou,
we krijgen een meisje en me vriendin is een maand verder zwanger en ook 3 keer zo dik hahaha
gelukkig heb ik tot nu toe nergens last van gehad.
gr jessica ben 4 sep uitgerekend
laatste aanpassing
Ik mag ook nog niet van mezelf gaan aftellen hoor. Vanaf 10 augustus, dan duurt het nog 4 weken. Dan mag ik beginnen : D
13 augustus...half juli verlof?
ja 15 juli dus nog 17 werkdagen
Blaast ontsluiting 
Nog 17 dagen, wat een vooruitzicht. heerlijk!!
Ik moet nog 3 weekjes langer.
ah het is eigenlijk zo om! maar als je gaat aftellen lijkt het veel langer
Heb je kamertje enzo al klaar of moet je nog veel doen?
nee nee het kamertje is denk ik al iets van 2 maanden klaar ofzo
Nog 22 nachtjes
OOOhh wat een lekker idee! voel je je nog goed of is het nu zwaar??
Ben donderdag uitgerekend!
hoop voor je dat hij/zij lekker op tijd komt
nog 2!
Ben donderdag uitgerekend!
Spannend, veel succes alvast voor de bevalling!! Duurt niet lang meer.
Hallo dames!! Nog 22 nachtjes
Jij ook natuurlijk! schiet al op zeg.
Iedereen is zwanger zeg, IK WIL OOK!!
Andere zwangere, gefeliciteerd!!! 
Straks moet je nog 2 weken extra lopen.
Jij moet nog 4 weken, 2 weken nog wachten minimaal
Is ook zo, en zodra de kleine er eenmaal is, vliegt de tijd!
Thnx!
Hopen dat het werkt dan...
Straks moet je nog 2 weken extra lopen.
kom maarrrrrrrrrrrrrrr
Jij moet nog 4 weken, 2 weken nog wachten minimaal
ah het is eigenlijk zo om! maar als je gaat aftellen lijkt het veel langer
Is ook zo, en zodra de kleine er eenmaal is, vliegt de tijd!
nee nee het kamertje is denk ik al iets van 2 maanden klaar ofzo eigenlijk alles toen al, vond ik wel een lekker idee dat ik later in de zwangerschap niks meer hoefde te doen (foto's staan in mijn album)... en jullie al klaar??
Leuke kamer Nancy!
Volgens mij wordt het een meisje...
Iedereen is zwanger zeg, IK WIL OOK!!
Oefenen
Straks moet je nog 2 weken extra lopen
Dat kan ook gebeuren natuurlijk, maar ik kan wel zeggen dat ik binnen nu en 2 weken mama zal zijn