Partyflock

Forumonderwerp · 942041
5 volgers · 84775x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
hallo toekomstige mama's & mama's

Welke symptonen hadden jullie in het begin van jullie zwangerschap? En hoelang heeft het geduurd vooraleer jullie in verwachting waren?

hallo toekomstige papa's & papa's

Hoe ervaren jullie het vaderschap?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 13:45:
Als het nog langer duurt ga ik idd naar de huisarts maar ik hoor wel dat de huisarts gewoon zegt dat je nog moet wachten omdat je lichaam wel een half jaar tot een jaar nodig kan hebben om weer normaal op gang te zijn.

Nou daar ga ik niet op wachten want ik wil wel snel zwanger proberen te raken.

Dit staat er op het internet over de Diane 35 ik slik hem ook en wilde ook wel even weten waar ik aan toe was :)

Zwangerschap
U mag Diane-35 NIET gebruiken tijdens de zwangerschap of als u binnenkort zwanger wilt worden. Als tijdens het gebruik van Diane-35 de menstruatie wegblijft, is dat reden om te controleren of u misschien zwanger bent. Het zou kunnen zijn dat u de pil vergeten bent of dat u last heeft gehad van erge diarree of overgeven. In deze situaties kan de betrouwbaarheid van de pil zijn verminderd. U kunt een zwangerschapstest uitvoeren als u nog maar een paar dagen over tijd bent. U kunt hierover ook contact met uw arts opnemen. Gebleken is dat het innemen van de pil schadelijk is voor de ongeboren vrucht. Het kan de mannelijke geslachtskenmerken van een jongetjesbaby vrouwelijk maken.

Als u graag zwanger wilt worden en stopt met Diane-35, is er geen enkele reden om nog een aantal maanden te wachten met zwanger worden. De hormonen uit Diane-35 zijn namelijk binnen twee dagen uit het bloed verdwenen. Sommige artsen adviseren één gewone menstruatie af te wachten voordat u zwanger wordt. Dit heeft te maken met het feit dat dan de datum van de bevruchting en dus de 'uitgerekende' datum beter is te bepalen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 09:26:
Dit staat er op het internet over de Diane 35 ik slik hem ook en wilde ook wel even weten waar ik aan toe was

Nou dank je wel! Dat is wel een stuk duidelijker, dus er staat in dat het binnen 2 dagen uit het bloed verdwenen is en dat ze adviseren om een gewone menstruatie te wachten, maar ik heb nu al een cyclus van 51 dagen en ik word gek van dat wachten.

:lol: Ach ik zie het wel! Kan me er nog niet zo druk om maken alleen is het gewoon vervelend om niet te weten hoe of wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 mei 2007 om 19:29:
nee aan de ene kant wel jammer maar we waren te laat... jullie wel dus?

:yes:

het was mooi we hebben het bij de vorige ook gedaan dus we wisten al hoe dat zou gaan.

maar bij ons heeft t andere oorzaken dat we dat gedaan hebben anders hadden wij t ook niet gedaan

wij krijgen weer een jongen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 10:05:
maar bij ons heeft t andere oorzaken dat we dat gedaan hebben anders hadden wij t ook niet gedaan

ooh okee :S maar alles was verder goed??

gefeliciteerd :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 10:34:
ooh okee maar alles was verder goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 mei 2007 om 10:01:
Ach ik zie het wel!

meer kan je toch ni doen

maar ik versta je wel, het is vervelend dat je lichaam ontregeld is nu je gestopt bent met de pil.

PROFICIAT :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op vrijdag 1 juni 2007 om 19:56:
maar ik versta je wel, het is vervelend dat je lichaam ontregeld is nu je gestopt bent met de pil.

Ja vind ik ook vervelend maar ik moet gewoon maar wachten en het komt vanzelf, zo'n haast hebben we ook niet! En even niet ongesteld zijn is ook wel lekker maar ja binnenkort wil ik het toch wel een keer worden om verder te gaan voor een kindje! :D

Waarschuw beheerder
mijn vriendin is net bij de dokter geweest daar had ze te horen gekregen dat ze bekkeninstabiliteit heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:23:
mijn vriendin is net bij de dokter geweest daar had ze te horen gekregen dat ze bekkeninstabiliteit heeft

Veel rusten dus? Nou sterkte voor haar!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:42:
Veel rusten dus

ja dat was wel het advies maar of ze zich daar aan houd is ten 2e want zo zit ze niet in elkaar.

Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:42:
Nou sterkte voor haar

dank je

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 11:51:
ja dat was wel het advies maar of ze zich daar aan houd is ten 2e want zo zit ze niet in elkaar.

Ja dat lijkt me ook moeilijk maar als het het beste is dan kan ze beter rust houden.

dank je

:bah:
Waarschuw beheerder

dan houdt jij je vriendin maar in toom ;)

hebben jullie een top 5 in jongens & meisjes namen?

onze namen staan zo goed als vast, alleen nog een kleintje hé :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op maandag 4 juni 2007 om 13:56:
hebben jullie een top 5 in jongens & meisjes namen?

onze namen staan zo goed als vast, alleen nog een kleintje hé

Wij weten de namen ook al meer dan een jaar! Nou voor een meisje direct al en voor een jongen weten we het ook, maar dat kan nog een discussie worden! :lol:

Maar idd wij nu ook alleen nog een kleintje!!

Waarschuw beheerder
Ik had Microgynon 30, Ben na het stoppen 1 keer ongesteld geworden en de maand daarop was ik zwanger. Ik heb geen vervelende symptonen gehad, alleen in de eerste 15 weken veel vermoeidheid. Na 41 weken is mijn dochter geboren. De bevalling was een HEL !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2007 om 13:59:
Wij weten de namen ook al meer dan een jaar!

mogen wij die ook weten :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op maandag 4 juni 2007 om 19:22:
mogen wij die ook weten

Nee natuurlijk niet! :no: niemand weet ze alleen mijn vriend en ik! En dat wil ik ook zo houden!

En wil jij die van jullie wel vertellen dan?

Waarschuw beheerder
dan houdt jij je vriendin maar in toom

dat gaat bijna niet ze heeft een eigen wil en ik ga het niet iedere dag zeggen

hebben jullie een top 5 in jongens

1- Django
2- Diego
3- Divano

het zijn er geen vijf want ik vind het zo al moeilijk genoeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 09:20:
En wil jij die van jullie wel vertellen dan?

:yes: als je ze wil weten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 10:24:
dat gaat bijna niet ze heeft een eigen wil en ik ga het niet iedere dag zeggen

:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 10:24:
1- Django
2- Diego
3- Divano

(y)

en voor een meisje?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 15:09:
als je ze wil weten

tuurlijk wil ik ze weten ;)

nee joh zoiets moet je niet vertellen want dan weten we bijna zeker als je zwanger bent hoe het kindje gaat heten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:26:
nee joh zoiets moet je niet vertellen want dan weten we bijna zeker als je zwanger bent hoe het kindje gaat heten!

de namen wil ik je vertellen

maar ik zeg niet of het een meisje of jongen is :no:

hoor ons, precies of we zijn al in verwachting :lol:

Waarschuw beheerder
Nee ik zou juist het geslacht wel willen vertellen want je gaat denk ik onbewust in de hij of zij vorm praten, maar de namen is eigenlijk niet leuk om al te vertellen. En vooral als iemand in je omgeving die namen hoort en die toevallig eerder zwanger zou zijn of moet bevallen en die naam zou nemen.

Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 15:32:
hoor ons, precies of we zijn al in verwachting

:lol: was het maar zover!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:39:
was het maar zover!!

:lol:

de kans bestaat nog dat we samen zwanger zijn :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 15:42:
de kans bestaat nog dat we samen zwanger zijn

Wie weet maar dan moet ik wel een keer ongesteld worden :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:44:
Wie weet maar dan moet ik wel een keer ongesteld worden

ja, hoe zit het daar mee?

nog steeds niets, ook geen krampen ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 15:48:
ja, hoe zit het daar mee?

nog steeds niets, ook geen krampen ofzo?

nou nog steeds niks, soms heb ik wel krampen en dan denk ik dat het wel gaat komen maar dan komt er toch niks!

Erg vervelend!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 15:52:
nou nog steeds niks

nou duurt het toch lang hé

anders moet je nog eens testen, misschien is het toch +

of

raadpleeg je arts eens hierover, eventueel via de telefoon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 16:03:
anders moet je nog eens testen, misschien is het toch +

of

raadpleeg je arts eens hierover, eventueel via de telefoon

Ja ik zou nog eens kunnen testen maar ik weet voor 99% dat ik niet zwanger ben dus eigenlijk haal ik een test voor niks!

En mijn arts ken ik wel bellen maar die geeft toch alleen maar door dat mijn lichaam weer op gang moet komen na mijn pilgebruik dus dan doet ze ook nog niks!

Ben al bezig met slikken van Monnikspeper en hopen dat het hiervan op gang komt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 16:28:
Ben al bezig met slikken van Monnikspeper en hopen dat het hiervan op gang komt!

Foliumzuur! (y)
Waarschuw beheerder
@ Cilla nog even geduld en jullie kleintje is er :cheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 17:44:
Foliumzuur!

neem ik al 4maanden (y)
Waarschuw beheerder
ik had helemaal nergens last van :cheer:
bij beide zwangerschappen niet...!
en bij deze zwangerschap ook niet
heb dus niks te klagen....
heb wel overal trek in hihi :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 17:44:
Foliumzuur!

Nee monnikspeper, das wat anders dan Foliumzuur! :D

dat is voor een regelmatige cyclus en dus alles op gang te brengen, foliumzuur slik ik ook al sinds ik gestopt ben met de pil maar dat is wat anders dan monnikspeper!

Zie hieronder: (effe gegoogled) ;)

Toepassingen
Herstelt hormonaal evenwicht, ook na pilgebruik
Onregelmatige en pijnlijke menstruatie
Overmatige bloeding
Onvruchtbaarheid
PMS
Verhoging melkproductie
Libido versterkend (m/v)
Menopauze, depressie

Monnikspeper stimuleert de functie van de hypofyse (de belangrijkste hormoonklier) en brengt zo de vrouwelijke hormoonfunctie in evenwicht. Het heeft een sterk regulerend effect bij onregelmatige en pijnlijke menstruatie en overmatige bloeding.

Voor een hormonale balans
Na langdurige gebruik van de anticonceptiepil helpt Monnikspeper de normale ovulatie en menstruatie weer op gang te brengen. Tevens verbetert de plant de vruchtbaarheid, door de eierstokken te ondersteunen bij het vormen van hormonen in de tweede helft van de cyclus. Monnikspeper heeft daarnaast een stimulerende invloed op de melkproductie en werkt voor zowel mannen als vrouwen libidoverhogend.

Klachten die samenhangen met het premenstrueel syndroom (PMS), zoals pijnlijke en gevoelige borsten, vochtophoping in gezicht, voeten en handen en hoofdpijn, kunnen met Monnikspeper doeltreffend aangepakt worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@Angela een vriendin van mij is net ongesteld geworden na 3 maanden. Inderdaad veel te lang, maar tis toch gekomen! Nog ff geduld hebben.

Ik wil je niet bang maken, maar soms kan het ook zijn dat de eileiders verstopt zitten. Heb er eens iets over gelezen. Volgens mij is dit relatief gemakkelijk te verhelpen. Dus als het TE lang duurt zou ik toch even een verwijsbriefje naar de Gynaecoloog vragen. Je kan ook ff googlen op "verstopte eileiders"!

Hopelijk is het dit niet en is je lichaam gewoon ff vervelend, dan kan je niets anders doen dan heeeeeerlijk ongeduldig afwachten :/

Suc6

Waarschuw beheerder
@Cheetah: dank je wel! je maakt me ook niet bang hoor, want aan zulke dingen denk ik niet eens hoor! Tuurlijk zal die kans er zijn maar daar denk ik nog niet aan, het komt hoogstwaarschijnlkijk gewoon door mijn pilgebruik en heeft het idd gewoon wat langer nodig.

ja en ik moet idd maar ongeduldig afwachten tot het echt te lang duurt en dan ha ik naar de dokter en dan zien we wel verder!

het is trouwens wel lekker om even niet ongesteld te worden maar ja het is niet fijn als je binnenkort zwanger wil worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ***Cheetah*** op dinsdag 5 juni 2007 om 19:31:
de eileiders verstopt zitten

mijn vriendin heeft dit gehad, maar menstrueerde wel (onregelmatig) zij heeft een behandeling gehad omdat ze na één jaar nog niet in verwachting was.

De éérste maand na de behandeling was ze zwanger (eileiders zaten strop en er werd een vloeistof ingespoten om ze vrij te maken, met resultaat :D )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 18:12:
@ Cilla nog even geduld en jullie kleintje is er

Ja, nog 2 weekjes te gaan! (als het goed is :cheer: )

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 18:48:
Nee monnikspeper, das wat anders dan Foliumzuur!

Oh sorry! :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 19:36:
aan zulke dingen denk ik niet eens

Gelukkig maar!! Wat ik al zei bij mn vriendin kwam het ook gewoon na 3 maanden. Bij de een kan het wat langer duren.. Maar je kan nooit teveel info hebben toch?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 19:36:
wel lekker om even niet ongesteld te worden

Vertel mij wat!! Nou is het wel zo dat ik er helemaal niet aan denk, maar als ik dan iemand in mn omgeving hoor dat ze het zijn, heb ik wel zoiets van oh ja heeeeeeerlijk dat ik daar geen last van heb :p

Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 19:41:
er werd een vloeistof ingespoten

Ja contrast vloeistof heet dat geloof ik..

Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 19:41:
met resultaat

Dat heb ik ook veel gelezen, veel vrouwen worden na die behandelijk gelijk zwanger, dus tis idd niet zo ernstig, alleen vervelend!

@Cilla: lekker voor je meid, nog ff volhouden! Ik ben bijna op de helft en hij/zij begint al lekker te schoppen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 22:48:
Ja, nog 2 weekjes te gaan! (als het goed is )

Spannend! :cheer:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 juni 2007 om 22:48:
Oh sorry! laatste aanpassing 5 juni 2007 22:48

Geeft niks! :D

Uitspraak van ***Cheetah*** op woensdag 6 juni 2007 om 08:44:
Gelukkig maar!! Wat ik al zei bij mn vriendin kwam het ook gewoon na 3 maanden. Bij de een kan het wat langer duren.. Maar je kan nooit teveel info hebben toch?

Daarom en ik heb ook regelmatig lopen googlen hoe of wat dus vandaar!

Vertel mij wat!! Nou is het wel zo dat ik er helemaal niet aan denk, maar als ik dan iemand in mn omgeving hoor dat ze het zijn, heb ik wel zoiets van oh ja heeeeeeerlijk dat ik daar geen last van heb

Lijkt me dan ook heerlijk, om zwanger te zijn en niet na te denken dat je ongesteld moet worden enzo. nu word ik het ook wel niet maar nu kan het wel komen dus moet ik er nog erg in houden. :D

Dat heb ik ook veel gelezen, veel vrouwen worden na die behandelijk gelijk zwanger, dus tis idd niet zo ernstig, alleen vervelend!

Het lijkt me sowieso vervelend als het maken van kindjes niet zo makkelijk gaat. Als je aan kinderen begint dan ga je er eigenlijk vanuit (nou dat hoop je)dat het wel snel raak zou zijn en dat je niks mankeert maar dat is vaak toch niet zo en heel veel mensen doen er gewoon een stuk langer over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op dinsdag 5 juni 2007 om 15:09:
en voor een meisje

ja daar hebben wij niet over na gedacht kan alleen maar jongens maken :lol:

nee maar als ik nog een meisje erbij krijg dan noemen wij haar

Demy die word dan vernoemd naar haar overleden broertje Damien

voor de rest zou ik t niet weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 09:29:
Uitspraak van Cilla® bijna mama :cheer: op dinsdag 5 juni 2007 om 22:48:
Ja, nog 2 weekjes te gaan! (als het goed is )

zo weinig :cheer:

dat is zo maar je moet er maar op komen (of je dokter) als hun je maar laten aanmodderen weet je ook niet beter :s
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 10:59:
nee maar als ik nog een meisje erbij krijg dan noemen wij haar

ooh dat vind ik een mooie naam en de reden waarom al helemaal (L)

Waarschuw beheerder

Demy is ook een naam, die bij ons is langsgekomen voor een meisje maar die hebben we niet als 1e keuze maar is zeker wel een optie!

En met de gedachte die jullie er achter hebben dan is het zeker een hele mooie naam.
Waarschuw beheerder
Demy

Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juni 2007 om 11:14:
ooh dat vind ik een mooie naam en de reden waarom al helemaal

Waarschuw beheerder
Kimberley vonden wij ook een mooie naam maar dan loop ik nu wel heel erg voor want ik heb altij gezegd dat ik niet meer dan 3 wil
Waarschuw beheerder
onze namen staan hier tussen ;)

jongen: Axl
Wytse
Tristan

meisje: Romy
Michelle
Benthe

ons kleintje gaat ook de naam van mijn overleden grootouders krijgen:
dus voor een meisje komt als 2de naam: Maria
en voor een jongen komt als 2de naam: Michaël

Dit is een eerbetoon, omdat ze altijd goed zijn geweest voor mij en ik hen ontzettend mis.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op woensdag 6 juni 2007 om 18:52:
ons kleintje gaat ook de naam van mijn overleden grootouders krijgen:
dus voor een meisje komt als 2de naam: Maria
en voor een jongen komt als 2de naam: Michaël

Wel leuk dat jullie dat doen, wij doen dat niet!

Wij persoonlijk doen dat niet omdat ik vind dat de namen wel een beetje bij elkaar moeten passen, dus als je een hele moderne 1e naam hebt en dan ineens een ouderwetse 2e naam dan vind ik dat niet passen.

Al is het gedachte erachter natuurlijk heel mooi!
Waarschuw beheerder
Hoe staat het ermee dames? :)

én heer. :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 juni 2007 om 16:03:
Wij persoonlijk doen dat niet omdat ik vind dat de namen wel een beetje bij elkaar moeten passen, dus als je een hele moderne 1e naam hebt en dan ineens een ouderwetse 2e naam dan vind ik dat niet passen.

ja, maar hij/zij wordt alleen met de éérste naam genoemd ;)
Uitspraak van Funtje (F) op donderdag 7 juni 2007 om 18:54:
Hoe staat het ermee dames?

ik weet het niet :bloos:

eind van de maand weten we meer :lol:

en hoe gaat het met jullie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MYSTERY * op donderdag 7 juni 2007 om 20:59:
ja, maar hij/zij wordt alleen met de éérste naam genoemd

Dat weet ik ook wel, maar voor het idee! :lol:

Uitspraak van Funtje (F) op donderdag 7 juni 2007 om 18:54:
Hoe staat het ermee dames?

Goed hoor, nog steeds wachtende! :D

Waarschuw beheerder
21 juni krijgen we inspectie het zal me benieuwen wat er allemaal afgekeurd word