Partyflock
 
Forumonderwerp · 941726
­ Nederland
 
Wie is hier nog meer zo vreselijk goed in?

De meest erge doemscenario's in je hoofd halen wanneer je je even zorgen over iets of iemand maakt of wanneer er iets te gebeuren staat, een bepaalde situatie, etc.

Ik ben hier zelf echt een ster in. Vind het echt een kuteigenschap van mezelf :P Ben soms zo paranoia als wat!

Zo dacht ik vroeger vaak als m'n ouders weg waren en te lang wegbleven dat ze verongelukt zouden zijn ofzo... of als m'n kat een nachtje niet thuis kwam dat ie aangereden was. En dan natuurlijk de hele buurt doorzoeken, langs de weg kijken en dat soort dingen.

En dit zijn nog kleine voorbeelden!

Wie kan er hier ook zo snel van de meest erge scenario's uitgaan en daar nog helemaal zeker van zijn ook op dat moment? :$

Gelukkig kan ik dit soort dingen meestal wel na een paar uurtjes weer relativeren... dat dan weer wel ;)
laatste aanpassing
 
Grrr...spelvaut in m'n topictitel :[
Ik ben vrij relaxt in alles eigelijk als het op mezelf aankomt. Maar om andere mensen kan ik me meer zorgen maken.
 
Ik herken het wel.:yes:
Gelukkig in de loop der jaren een heel stuk minder geworden.:D
Het kan je gaan overheersen, gelukkig kan ik nu beter relativeren.(Y)
Maak je je nu ergens druk om ?
Idd het gaat om de kunst het te relativeren, maar soms is het ook gewoon in het diepe springen.

Leer communiceren met je hart en je weet wat de waarheid is en wat niet ;)
Ik had dit afgelopen weekend:jaja:.
Was met de familie en mijn zoon naar Duinrell, voor een paar nachten. Jesse was lekker een beetje aan het spelen op de camping, we wisten waar hij was, maar toen we hem gingen ophalen was hij er niet meer!!!
Gelijk heel Duinrell afgezocht, ergste scenario's in mijn hoofd gehaald... Had hij juist een nieuw best vriendje leren kennen en daar was hij wat gaan drinken:frusty:.
Ik ging er eigenlijk al vanuit dat hij gewoon weg was en zat mezelf al te bedenken hoe ik dat aan anderen moest gaan vertellen:$.
 
:jaja: de bekende "buien" :x
 
Ik ken wel iemand die daar last van heeft :X
Pfff, ik heb er ook last van :O
helemaal als mijn moeder te lang weg blijft ofzo..
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 06:44:
Maak je je nu ergens druk om ?

Ja.. :P
 
als ik in bed lig zit ik meestal aan de meest erge dingen te denken die waarschijnlijk nooit zullen gebeuren.... vind het niet echt een fijne gewoonte maar goed...
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:11:
Ja..

Vertel!
 
gebruik je drugs?
Och hou op schei uit

soms word ik helemaal para en dan denk ik half uur later

Ok dat sloeg nergens op
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:26:
Vertel!

Iemand die ik ken heeft al 4 dagen niks meer van zich laten horen; telefoon uit, branden geen lichten in huis, totaal geen teken van leven. Terwijl dat helemaal niks voor diegene is eigenlijk. Ik leg het nu even heel beknopt uit als je het niet erg vind... ;)

Maarja, trek ik gisteren ineens zo'n runesteen... krijg ik de kaart "Rauw/verdriet" met zo'n hele beschrijving erbij. nou neem ik dat best met een korrelzout hoor normaal gesproken, maar op de een of andere manier schrok ik me er gisteravond echt helemaal wezeloos van. Uiteraard was zo'
n raar scenario al weer een keer door m'n hoofd gegaan, maar nam ik die gedachte verder niet zo serieus. Maar dan ineens zo'n soort "bevestiging". Ik schrok me echt helemaal kapot en dacht echt "Het zou toch niet waar zijn!?". Ook gewoon zo lekker klote dat ik op geen enkele manier contact nu kan krijgen met diegene die ik zoek. Vanavond ga ik nog maar eens even langs en anders ga ik eens even aanbellen bij buren om te vragen of zij meer weten. Want ja, je weet het maar nooit hè...
 
:yes: maak me altijd veel te druk over sommige dingen, kan ik hele dagen over piekeren, en achteraf valt het altijd mee :/
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 11:39:
Iemand die ik ken heeft al 4 dagen niks meer van zich laten horen; telefoon uit, branden geen lichten in huis, totaal geen teken van leven. Terwijl dat helemaal niks voor diegene is eigenlijk. Ik leg het nu even heel beknopt uit als je het niet erg vind

Aiiii, das minder.:( Meeleven mag, maar is verstandig om het niet te laten overheersen.
Het kan juist best zijn dat hij of zij juist even met rust gelaten wil worden om iets te verwerken. Een paar daagjes er tussen uit getrokken.
Straks heb jij totaal geen energie meer omdat jij je druk maakt en even goed komt de ander terug met oplossingen voor hem of haar zelf en ook alles weer terug op de rails.
Zit jij met de gebakken peren.
Een oplossing is inderdaad ff contact met iemand opnemen die hij of zij ook kent. Ben je misschien een stuk geruster.:D
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 02:33:
Ik ben hier zelf echt een ster in. Vind het echt een kuteigenschap van mezelf

:jaja: ik ook. Idd een klote eigenschap.
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 11 april 2007 om 09:09:
helemaal als mijn moeder te lang weg blijft ofzo..

hahah ja dat heb ik ook, en als ik dan voor de zekerheid dr ff bel en ze neemt niet op, word ik helemaal gek.
zoek een leven zielig figuur!!!!
 
weet je zeker dat je niet aan boordeline hebt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 02:33:
Wie is hier nog meer zo vreselijk goed in?

Ikke!
al 3 dagen!
Maar ben hard bezig om er iets aan te doen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 02:33:
Ik ben hier zelf echt een ster in. Vind het echt een kuteigenschap van mezelf Ben soms zo paranoia als wat!

herkenbaar.


Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 02:33:
Wie kan er hier ook zo snel van de meest erge scenario's uitgaan en daar nog helemaal zeker van zijn ook op dat moment?

Gelukkig kan ik dit soort dingen meestal wel na een paar uurtjes weer relativeren... dat dan weer wel

yup ik ook :jaja:

maar die paar uurtjes zijn er echt te veel aan, ik zweer het je..... :/
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:25:
Een oplossing is inderdaad ff contact met iemand opnemen die hij of zij ook kent. Ben je misschien een stuk geruster.

Idd, ga ik vanavond ook wel ff doen. :jaja:


Uitspraak van ! Miss Me ! op woensdag 11 april 2007 om 12:48:
zoek een leven zielig figuur!!!!

(K)


Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 12:48:
weet je zeker dat je niet aan boordeline hebt

Nee ik heb niet aan borderline. Jij wel aan dyslexie?


Uitspraak van Sacred Flame op woensdag 11 april 2007 om 12:53:
al 3 dagen!

Ah, jij ook al?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 13:03:
borderline

da's het magische woord tegenwoordig wel of zo ? :s m'n therapeut plakte me dat label ook al op :[
de trut, volgens mij is ze tegen mij :lol:
laatste aanpassing
Ja ik ken het... Meest gruwelijke scenario's schieten door mijn hoofd als ik even niets te doen heb en mijn op hol geslagen brein begint te fantaseren :S:S
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 02:33:
Wie is hier nog meer zo vreselijk goed in?

Hier present. Ben er zo wat in afgestudeerd. Ik ben er wel tegen aan het vechten by the way.
Carpe diem is het toch?
 
Soms wel ja! :S
Is maar 1 medicijn tegen niet teveel denken maar vooral doen. Bij voorkeur dingen die een kick geven! Met een snowboardje de helling af jakkeren werkt goed bij mij :P
 
Hehe, nou tis ook weer niet zo dat het m'n leven bepaalt ofzo. Ben opzich een vrij relaxt persoon verder gelukkig. Alleen als er iets aan de hand lijkt te zijn ga ik snel uit van het ergste... :P
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2007 om 02:33:
Ben soms zo paranoia als wat!
 
alleen na 5 capsules speed 3 dagen door en als me coke op is ga ik soms rare dingen zien en denken..


anders ben ik zwaar nuchter en helder
 
Je hebt faalangst :P
 
Ik denk meself ook gek..
kwa sommige dinge
laatste aanpassing
Ik ken het inderdaad.. en ik geloof ook pas vaak het tegendeel totdat dát dan bewezen is:P;p

Idd beste kuteigenschap..
ik maak soms gehele verhaallijnen op in m'n hoofd, die op niets gebaseerd zijn en zo intens dat het ook nog net alsof het waarheid is :/
Hier nog zo'n 1 :D

Het was echt erg toen ik nog elke dag wiet rookte, helemaal para soms maar k ben van nature al iemand die teveel nadenkt en dat schiet niet op dan.
Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 12 april 2007 om 01:22:
toen ik nog elke dag wiet rookte

van wiet ga je echt denken tot en met :jaja: alhoewel je ook soms over leuke dingen tot het oneindige kan doordenken (y) maar dat doe ik nu toch al een jaar of 7 niet meer ;)

de truc is ( maar ik ben er zelf nog niet goed in ) om meteen als je door hebt dat je verstand en je gedachten een loopje met je beginnen te nemen in de negatieve zin. om dat meteen te stoppen en aan iets anders te denken.

soms lukt het me, maar meestal nog niet :[
 
Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 april 2007 om 01:16:
ik maak soms gehele verhaallijnen op in m'n hoofd, die op niets gebaseerd zijn en zo intens dat het ook nog net alsof het waarheid is

Juist ja! Heel herkenbaar!


Uitspraak van Gila Selectah op donderdag 12 april 2007 om 01:22:
Het was echt erg toen ik nog elke dag wiet rookte, helemaal para soms maar k ben van nature al iemand die teveel nadenkt en dat schiet niet op dan.

Pfff, hou op zeg! Ik had dat ook echt te erg met blowen. Daar werd ik me toch altijd een partij para van. Niet normaal!! Ben ook echt blij dat ik dat nu niet meer doe. Want ik had dit op een gegeven moment echt standaard van wiet, maar toch bleef ik maar doorblowen. Lekker verslaafd.. :P Blowen is ook echt niks voor mij daarom :no:


Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 april 2007 om 01:29:
om dat meteen te stoppen en aan iets anders te denken.

soms lukt het me, maar meestal nog niet

Dat werkt zeker voor mij. Gewoon mezelf een halt toe roepen. Maar meestal komt dit pas na een tijdje...dan kan ik het weer wat meer relativeren zoals ik al zei, en zodoende dus ook de controle van m'n gedachten weer overnemen. :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 01:51:
Maar meestal komt dit pas na een tijdje...

dat is voor mij meestal al te laat, dan ben ik al of frusty :frusty: of het tegenovergestelde :cry:
 
Ja wie niet? ;) Maar ook daar ligt weer de kunst van het relativeren uiteindelijk...
laatste aanpassing
 
Hier nog 1 die daar erg goed in is :(


Ik bedenk ook hele scipten die nergens op gebaseerd zijn uiteindelijk en het blijkt altijd weer helemaal niet waar te zijn wat ik me allemaal in m'n hoofd haal :$
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 02:00:
en het blijkt altijd weer helemaal niet waar te zijn wat ik me allemaal in m'n hoofd haal

Ja dat heb ik dus ook. Ik leer er alleen niet van 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 02:07:
Ik leer er alleen niet van

ik ook niet, maar het is begonnen in m'n pubertijd denk ik toen ik begon met plannen maken ( ik ben meester in het maken van nutteloze onrealistische plannen (y) )
 
Uitspraak van bounz™ op donderdag 12 april 2007 om 02:11:
ik ben meester in het maken van nutteloze onrealistische plannen )

Hehe, van zulke mensen ken ik er ook heel veel ja. Ze zeggen wel eens: "Het probleem met doeners is dat ze niet denken, het probleem met denkers is dat ze niet doen". ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 02:14:
Het probleem met doeners is dat ze niet denken, het probleem met denkers is dat ze niet doen".

ze hebben gelijk :jaja:
 
Ze hebben altijd gelijk. Alles wat anderen zeggen is waar! :jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2007 om 02:27:
Alles wat anderen zeggen is waar!

how how how... zover zou ik toch nog niet gaan (y) sinterklaas bestaat niet hoor :no: en toch zeggen ze anderen dat hij wel bestaat o:)
 
En al iets meer bekend?
 
Bekend probleem , adhd ole
Ben een hypogonder.
 
Dat de omgang voor mijn dochtertje met haar vader niks word omdat het nooit wat geworden is en hij in het begin lief leuk en aardig doet totdat hij door de mand valt niet meer komt ect ect.
Ik wil geen omgang maak me idd druk we hebben een proefomgang gehad maar ik wil geen regeling officeel omdat de kans te groot is dat het op niks uitloopt en me dochtertje er niks aan zal hebben en haar hartje gebroken word, wil niet op de zaken vooruit lopen mensen kunnen veranderen maar geloof me hij niet nu zegt het hulp te willen ja omdat het moet van de raad maar vannuit hem zelf komt niks dus hoe lang nog...