Partyflock

Forumonderwerp · 941503
15 volgers · 258915x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Het oude is alweer een tijdje split. Vond t wel weer tijd voor een nieuw

WIJ WILLEN @&*%*@& DETROIT TOPIC

Wie wil je dat er NL weer eens bezoekt?
Waarschuw beheerder
Hij is de afgelopen tijd wel iets verandert van stijl. Stuk donkerder geworden. Ik kon z'n set wel waarderen. Vooral de eerste 2 uur vond ik erg vet.
Artiest Stroef
Waarschuw beheerder
-1
Even een stukje promotie voor twee gasten waar ik van onder de indruk ben en een plaat van gekocht heb: Shanghai Ultra en MHP (Ma Haiping). Twee gasten uit China die net zoals Technasia en Ken Ishii het Oosten goed op de kaart zetten op technogebied want (goede0 electronische muziek vanuit die regionen is nog steeds vrij schaars.

Shanghai Ultra

Ma Haiping

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RiK :bounce: op vrijdag 4 januari 2013 om 13:21:
Hij is de afgelopen tijd wel iets verandert van stijl. Stuk donkerder geworden. Ik kon z'n set wel waarderen. Vooral de eerste 2 uur vond ik erg vet.

het ging geen een keer echt helemaal los. beter blijft ie bij zn oude stijl.

Waarschuw beheerder
mee eens
Waarschuw beheerder
Zoals Albino al zei, het mist wat aan pit.

Ik kan z'n nieuwe stijl zelf wel waarderen, maar het is ook een stijl die niet overal tot z'n recht komt. Toen ie in de Berghain in deze stijl draaide waren de 12 uur zo voorbij. Maar in het MC Theater vond ik Fengler toch een stuk beter tot z'n recht komen.

Of DVS1 de dag erna. Die was ook enorm sterk bezig.
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee hoe die disco achtige beukplaat heet die DVS1 tegen het einde van zijn set draaide de 31e in het MC theater?
Waarschuw beheerder
Hoe je het ook wendt of keert, Klock is eentoniger gaan draaien dan een paar jaar geleden, dus een allnighter lijkt me geen pretje. Fengler vind ik tegenwoordig de beste Ostgut-dj, ook al speelt hij veel bekende nummers.
Waarschuw beheerder
fengler vink ook leuker momenteel, wat agressiever
Waarschuw beheerder
wat een vette set is dit trouwens

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Line up: Jonas Kopp (ARG) // Alex Bau 🇩🇪 // Marcus Suckut 🇩🇪 // Unbalance (RUS) // Mattias Fridell (SWE) // Felix Lorusso 🇩🇪 // Jeff Rushin // Nicole Rosie // Folker Zwart // SHLTR

https://www.facebook.com/events/505543116162942/

erg interessante line up.. alleen bout locatie

Waarschuw beheerder
SONIC ACTS 2013 - THE DARK UNIVERSE

Indigo Aera meets Tape
Friday 22 FEB
Paradiso (Amsterdam)

Grote zaal hosted by INDIGO AERA:
James Ruskin (dj, uk)
Ø [Phase] (dj, uk)
Jasper Wolff & Maarten Mittendorff (dj, nl)
More tba.

Kleine zaal hosted by TAPE
Juju & Jordash (live)
John Heckle (live)
Gifted & Blessed (live)
Olff (dj)
Jeroen Kok (dj)

Leuke line-up, maar ik pas voor Paradiso
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2013 om 09:47:
Friday 22 FEB

Ga ik liever naar mulero in de oude zaal melkweg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van daveS op donderdag 10 januari 2013 om 10:06:
Ga ik liever naar mulero in de oude zaal melkweg

Ook dat en de dag erna een interessante event in Trouw. Eind januari en februari zijn er wel echt veel feesten trouwens..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2013 om 10:09:
Ook dat en de dag erna een interessante event in Trouw. Eind januari en februari zijn er wel echt veel feesten trouwens..

ja idd en het zijn voor mij persoonlijk altijd al de magere maandjes op financieel gebied :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 januari 2013 om 09:47:
More tba.

3 namen in 1 zaal lijkt me toch wel genoeg? Of krijgen alle artiesten straks maar een uurtje de tijd?
Waarschuw beheerder
http://www.residentadvisor.net/news.aspx?id=18586

trouw heeft de 24 uurs licentie binnen. Erg fijn :)

Waarschuw beheerder
ben vooral benieuwd wat ze er mee gaan doen, verder kom ik er eigenlijk steeds minder
Waarschuw beheerder
"In April we have some special weekends planned where we might do a Saturday event that goes into Sunday."

Begin dan maar meteen met zoiets

Ben Klock
Boris
DVS1
Fiedel
Marcel Dettmann
Marcel Fengler
Norman Nodge
Pete
Robert Hood

(Bron: Klubnacht Total, Berghain) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RiK :bounce: op donderdag 10 januari 2013 om 22:20:
trouw heeft de 24 uurs licentie binnen.

hier nog wat meer info over het onderwerp

http://www.djbroadcast.nl/news/newsitem_id=7052/Onduidelijkheid_over_24uursvergunningen_in_Amsterdamse_gemeenteraad.html
Waarschuw beheerder
Mooi dat de vergunning ook per direct ingaat. Dat mag ook wel, aangezien één van de andere vergunningen gaat naar een club die pas over 2,5 jaar open gaat. Ik vraag me ook af wat Tolhuistuin ermee gaan doen, aangezien daar tot nu toe maar 4 feestjes gegeven zijn ( https://partyflock.nl/location/14095/archive.html#archive ). Vreemd ook dat volgens Boswijk het Tolhuistuin meer als een concertzaal zou gaan opereren, aangezien de vergunning juist was gericht op danceclubs.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lateralus op vrijdag 11 januari 2013 om 17:15:
Vreemd ook dat volgens Boswijk het Tolhuistuin meer als een concertzaal zou gaan opereren, aangezien de vergunning juist was gericht op danceclubs.

Dat is niet helemaal waar.

Zie: http://www.residentadvisor.net/news.aspx?id=18586
Waarschuw beheerder
Hij zegt: "more like a concert venue". Maar ik denk dat we gewoon moeten wachten tot Tolhuis zelf hun plannen bekend maakt. Op de website van Paradiso staat dat Tolhuistuin in 2013 ipv 2015 opengaat ( http://www.paradiso.nl/web/Over-paradiso/Paradiso-en-de-Tolhuistuin.htm ).
Waarschuw beheerder
+2

Slices interview Shed
Waarschuw beheerder
+2-2
hoi

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Misschien een request sturen naar het beheer van Partyflock om de naam van de topic te veranderen van "Detroit" naar "Berlijn"?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op vrijdag 11 januari 2013 om 13:15:
hier nog wat meer info over het onderwerp

http://www.djbroadcast.nl/news/newsitem_id=7052/Onduidelijkheid_over_24uursvergunningen_in_Amsterdamse_gemeenteraad.html

Dit jaar nog gaan Tolhuistuin (september) en Overhoeks (K-dag) open: http://www.djbroadcast.nl/news/newsitem_id=7066/Dit_jaar_al_feesten_bij_Overhoeks.html
Goed nieuws lijkt me, alleen vraag ik me af of we qua programmering er wat van mogen verwachten. Tolhuistuin heeft kleine zalen, hopelijk bied dat ruimte aan een spannende programmering. Aan de andere kant, de boekingen worden gedaan door Paradiso, en die staan niet echt bekend om hun clubavonden.
Waarschuw beheerder
Misschien dat met deze mogelijkheid gaat veranderen?

Waarschuw beheerder
Volgens mij blijft het georienteerd op bandjes. Ben benieuwd hoe men zich naar andere locaties buiten het centrum gaat opstellen. Het zou natuurlijk een beetje vreemd zijn als de ene open mag zijn wanneer ze willen en een ander tentje 100m verderop tot 5u en een paar x per jaar later. Wat dat betreft is er nog genoeg te winnen in mijn optiek.
Waarschuw beheerder
De 24h vergunning die Tolhuistuin heeft is specifiek gericht op danceclubs. En daarnaast is langer openblijven voor bandjes ook niet erg logisch, want a) concerten duren veel korter ivm dj-sets en b ) wie zit er nou te wachten om een bandje om half 6 's ochtends te zien? Melkweg en Paradiso hebben volgens mij nu al de mogelijkheid om bandjes tot 5 uur 's ochtends te programmeren (in het weekend), maar op een uitzondering bij een festival als Londen Calling na stopt elke concertavond voor 12-en.
Wat je andere punt betref: clubs in t centrum mochten geen 24h vergunning, maar als compromis mogen ze nu wel 12x ipv 5x per jaar langer open. Maar dit geld dus alleen voor de clubs aan t Leidse en Rembrandt. Dus de tentjes 100m naast de 24h clubs hebben pech.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lateralus op donderdag 17 januari 2013 om 13:54:
Wat je andere punt betref: clubs in t centrum mochten geen 24h vergunning, maar als compromis mogen ze nu wel 12x ipv 5x per jaar langer open. Maar dit geld dus alleen voor de clubs aan t Leidse en Rembrandt. Dus de tentjes 100m naast de 24h clubs hebben pech.

Ik heb het over clubs/locaties buiten het centrum. In de nabije omgeving van Trouw bijv zitten ook andere locaties. Of ik noem een Pand14 in de middle of nowhere in Zuidoost.

Kijk, Trouw doet hun eigen boekingen en events, dat is ook allemaal prima en geen kritiek verder. Voor organisaties die zelf een locatie dienen te fixen, hebben daar echter vrij weinig aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat laatste is helemaal waar. Maar om die reden denk ik ook dat het tolhuis prima uit kan pakken. Een groot deel van de club avonden in paradiso worden al georganiseerd door andere organisaties(dekmantel tot voor kort bijvoorbeeld) dus daarvoor zou het tolhuis de ultieme uitkomst bieden, want dat zou andere organisaties in staat stellen om ook feesten die langer duren te kunnen organiseren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2013 om 13:59:
Ik heb het over clubs/locaties buiten het centrum. In de nabije omgeving van Trouw bijv zitten ook andere locaties. Of ik noem een Pand14 in de middle of nowhere in Zuidoost.

Daarop doelde ik dat ze pech hebben (dus dat ze maar tot 5:00 open mogen).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lateralus op donderdag 17 januari 2013 om 17:44:
Daarop doelde ik dat ze pech hebben (dus dat ze maar tot 5:00 open mogen).

En dat vind jij valide? Je moet toch als gemeente zijnde kunnen beargumenteren waarom Pietje wel mag open blijven wanneer die er zin in heeft en Jantje niet? "Willekeur" noemt men dat ook wel in de juridische scene...

Verder wel eens met Rik, dat zou dan inderdaad wel een uitweg kunnen bieden :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 januari 2013 om 10:37:
En dat vind jij valide?

Nee zeker niet, maar ik zeg alleen maar dat het pech is. Ik had het liefste ook gezien dat alle clubs in Amsterdam 24h open zouden kunnen zijn.
Waarschuw beheerder
Laten we vooral blij zijn dat Amsterdam de 24uurs economie gaat uit proberen. Nee het is niet eerlijk, maar ik snap compleet dat de stad niet ineens alle locaties maar 24 uur open gaat laten.

Het zou mij niet verbazen dat als straks blijkt dat de 24 uurs club licenties een succes zijn er naar meer locaties gekeken wordt. Of dat dan bijvoorbeeld heel ADE 24 uurs openstelling krijgt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RiK :bounce: op vrijdag 18 januari 2013 om 11:09:
maar ik snap compleet dat de stad niet ineens alle locaties maar 24 uur open gaat laten.

Daar pleit ik ook niet voor. Het onderscheid tussen in en buiten het stadsdeel Centrum kan ik goed mee komen, dat is ook een helder criterium.

Tussen een 24uurs-vergunning en tot na 5/6u mogen doorgaan zit ook wel een groot gebied trouwens.
Waarschuw beheerder
Nog iemand naar Tivoli morgen? Ik ga het er weer eens op wagen.
Waarschuw beheerder
Clubs buiten centrum boos om 24 uurshoreca: http://www.parool.nl/parool/nl/12/CULTUUR/article/detail/3379323/2013/01/18/Clubs-buiten-centrum-boos-om-24-uurshoreca.dhtml
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan iemand mij helpen met de track op 2 uur 4min uit de klock&dettmann set op nachtduik?
Waarschuw beheerder
Met langere openingstijden verschuif je de massa alleen maar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hangable Autobulb op vrijdag 18 januari 2013 om 20:16:
Blijft zo'n zieke podcast

Vooral heel vet hoe hij minus in die ser verwerkt op 26 min.
Zoals je ws. weet werkt CV ook samen Voidloss die gast die dat psychopatische nummer

Waarschuw beheerder
Lekker veel oldskool stuff

Waarschuw beheerder
+1
Primaa podcasts, maar om dat engelse accent van Invite moet ik stiekem altijd een beetje lachen
Waarschuw beheerder
Volgens mij doet ie het onderhand ook gewoon met opzet. Die "hey hellow" is wel redelijk kenmerkend :P
Waarschuw beheerder
leuk voor mensen die hem kennen maar t klinkt wel een beetje gay :)
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 4173}
Waarschuw beheerder
hahaha tim en gay... :no: tim is gewoon mans genoeg om de hee hellow erin te houden :D
tim = baas.
Waarschuw beheerder
schijnt er nog wel licht in dat holletje waar je in zit? :)
Waarschuw beheerder
als ik hem spreek op feesten heeft ie nooit zon hoge stem