Ow... kom je van mars?
Gha, Alles fris in limbukkers planeet?
Toch kan het blok van de r34 puur door ecu 600/700 pk krijgen. Die upgrade kan je ook bij NISMO aanschaffen. Natuurlijk moet er dan nog wel wat meer gebeuren aan de auto, anders blijft het niet lang heel..
Wat ik weet telt dit voor deze auto. Dit soort winsten zijn niet gebruikelijk bij andere auto's.
Duitse tuner hier over de grens heeft meerdere van deze auto's gehad. Die kan het beter uitleggen dan ik, voor mij is het maar hobby... Maar ik weet wel wat ik zelf gezien heb.
Toch kan het blok van de r34 puur door ecu 600/700 pk krijgen. Die upgrade kan je ook bij NISMO aanschaffen. Natuurlijk moet er dan nog wel wat meer gebeuren aan de auto, anders blijft het niet lang heel..
Wat ik weet telt dit voor deze auto. Dit soort winsten zijn niet gebruikelijk bij andere auto's.
Duitse tuner hier over de grens heeft meerdere van deze auto's gehad. Die kan het beter uitleggen dan ik, voor mij is het maar hobby... Maar ik weet wel wat ik zelf gezien heb.
pffffffffffffffffffff gozer ga asjeblieft een miniatuur skyline kopen duw je lul erin en vier een feestje
pffffffffffffffffffff gozer ga asjeblieft een miniatuur skyline kopen duw je lul erin en vier een feestje
nou niet bepaald een supercar dat ding hierboven
Toch kan het blok van de r34 puur door ecu 600/700 pk krijgen. Die upgrade kan je ook bij NISMO aanschaffen. Natuurlijk moet er dan nog wel wat meer gebeuren aan de auto, anders blijft het niet
gisteren op topgearnieuwe mercedes bla bla bla cabrio
1000nm was iets teveel koppel,is ie maar terug getuned naar 800 nog wat720pk
en een nieuwe porsche biturbo met 480pk60 naar 100 in 1 seconden
die komen wel in de buurt van een supercar
Die jongen moet op zn handen leren lopen en uit zn kont leren praten...dan komen er waarschijnlijk wijzere woorden uit dan nu...
jup en waarschijnlijk ruikt dat nog beter ook