hoe moet hij in hemelsnaam dan aan die 'dingen/mening' zijn gekomen?
Moet toch ergens vandaan gehaalt zijn
dus als we jouw wijs maken dat je uit een vliegtuig kunt springen van 10 km hoogte zonder parachute en dat overleeft en jij gelooft dat dan klopt het omdat jij die stommiteit gelooft ???
Ja Toch was dat hem wel. Rexel was alleen niet mans genoeg om het toe te geven. Zebrapadracer.
Logisch dat je dan een pb te krijgt, voor een steen door zijn ruit reed hij te snel door over de volgende drempel..
Het mag dan wel niet realitisch zijn maar bewezen is het nooit
Je doet me echt denken aan mijn BMW dealer
dat ik de diesels niet kon chippen. Vent was ook heel heilig overtuigd... Nu nogsteeds.. Maar snappen waarom mijn 318td sneller is dan zijn 320td doet hij ook niet..
Hoeveel laaddruk kan volgens jou de r34 max hebben voor hij kapot gaat dan
Meestal kunnen de turbo's veel meer aan dan er bij een normale chiptuning bijkomt..
daar weet ik zelf net even te weinig van auto's voor..
Ben je nu opeens wel zo tof om het toe te geven?
Eerst zeggen dat je auto nieteens klaar is en andere slechte excuses
Leuk dat je er nu zelf om vraagt en in het openbaar opnieuw over begint na een halfjaar. Ben geregeld in driebergen dus kom je een wel keertje tegen dan. Hopelijk probeer jij dan net over te steken.. Moet je achteraf alleen niet huilen en politie bellen he
Weet niet of hij een uitzondering is op jouw regel, daar weet ik zelf net even te weinig van auto's voor..
Ik hoef me niet groot te houden, heb geen skyline en ook niet de behoefte er 1 te kopen.
Bewijzen kan, hoef, en wil ik nieteens.
Weet wat ik zelf gezien heb, en als iemand die gek is op die auto verteld dat hij die wil hebben omdat hij hem makkelijk kan tunen naar 600/700pk met ECU en wat andere aanpassingen geloof ik hem. Misschien heeft hij het over dezelfde aanpassingen als jij..
Rexel je spreekt jezelf nu voor de 3de keer tegen.
Auto's is zeker het enige waar je verstand van hebt, voor rest werkt het niet zo goed bij je daarboven wel??
En wat heeft het dan voor nut om daarover te beginnen in dit forum??? iets te maken met supercars of die skyline discussie???
Je wilt gewoon graag even uitdagen, ik was je eigenlijk alweer vergeten. Maar door je nutteloze opmerking over mij vraag je weer om mijn aandacht. Je had ook de hele conversatie erbij kunnen zetten??
Niks is hersenlozer dan racen over zebrapaden in een winkelstraat. Bang voor bochten of wil je gewoon aandacht hiermee???
als t me om aandacht te doen was had ik m wel roze met geel gespoten, 20 inch chrome spinners eronder en met mn lul uit mn broek rondrijden....oh nee, die stond al bij het zebrapad....
Nee ik denk dat jij 2 dingen door elkaar haalt die niks met elkaar te maken hebben, dit topic en mijn pb's naar jou.
Je had van mij echt geen pb's gekregen als je niet voor mijn ogen mijn ma bijna had overreden op een zebrapad. Dan moet je ook niet zo dom zijn om foto's op pf te zetten want dan weet je dat je herkent kan worden
Ik heb wel wat beters te doen dan beetje dreig pb's te sturen
Eerst heb je niks meer te zeggen en zwakke excuses, dan ga je in een forum 1 berichtje van mij posten en tof doen.
Dat is pas jezelf voor lul zetten en vragen om problemen
Heb je hier vanaf 4 oktober voor moeten nadenken?!?! En je ziet het heel verkeerd ja, want jou rijgedrag bezorgt je problemen. Als je normaal rijd is er niks aan de hand en krijg je ook geen pb's. Is er ook geen probleem.
Dat was er ook al niet tot je er zelf over begon uit het niets op dit forum...
Heb ik ergens gezegt dat het blok dan duurzaam is en lang meegaat?? Nee. Maar puur voor Straatraces en sprints kan het wel. Dan maakt dat turbogat dus niet uit.