Partyflock

Forumonderwerp · 941370
3782x bekeken

Waarschuw beheerder
Ferrari Enzo
Porsche carrera gt
Koenigsegg ccx
Slr Mclaren
Lamborghini Murciélago
Mclaren F1
Pagani zonda
Saleen s7

De onderhand bijna vergeten Edonis

En niet te vergeten de Bugatti Veyron

Welke verdiend de titel als beste supercar?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 18:05:
hoe moet hij in hemelsnaam dan aan die 'dingen/mening' zijn gekomen?
Moet toch ergens vandaan gehaalt zijn

:gaap: dus als we jouw wijs maken dat je uit een vliegtuig kunt springen van 10 km hoogte zonder parachute en dat overleeft en jij gelooft dat dan klopt het omdat jij die stommiteit gelooft ???

:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Je doet me echt denken aan mijn BMW dealer die me vertelde dat ik de diesels niet kon chippen. Vent was ook heel heilig overtuigd... Nu nogsteeds.. Maar snappen waarom mijn 318td sneller is dan zijn 320td doet hij ook niet..

Hoeveel laaddruk kan volgens jou de r34 max hebben voor hij kapot gaat dan??? Meestal kunnen de turbo's veel meer aan dan er bij een normale chiptuning bijkomt..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op dinsdag 17 april 2007 om 18:08:
dus als we jouw wijs maken dat je uit een vliegtuig kunt springen van 10 km hoogte zonder parachute en dat overleeft en jij gelooft dat dan klopt het omdat jij die stommiteit gelooft ???

Nee lieve schat, dit heeft weer met iets heel anders te maken..
het is een FEIT dat je dat niet overleeft ;) het is geen feit dat het niet kan wat die knul zegt.. Het mag dan wel niet realitisch zijn maar bewezen is het nooit..

:gaap:
Waarschuw beheerder
Hoe ik hieraan kom:

1 maat van me is IVA student laatste jaar en helemaal wild van deze auto.

Andere monteur werkt bij tunex en is ook waus van deze auto.
Ik doe welleens test werk voor ze en PR vandaar dat ze mij dit verteld hebben.

Ik vind het wel een leuke snelle wagen maar zou hem niet kopen, doe mij maar achterwiel aandrijving en pure motorpower(m3csl) ipv turbo's
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 17:43:
Ja Toch was dat hem wel. Rexel was alleen niet mans genoeg om het toe te geven. Zebrapadracer.
Logisch dat je dan een pb te krijgt, voor een steen door zijn ruit reed hij te snel door over de volgende drempel..

Tja weet je wat, ik was het wel, kom t maar regelen dan.....

Zal je een hint geven. de IVA zit bij me in de straat :)

Iva studenten weten over t algemeen technisch niet zoveel van auto's is mijn ervaring...miss dat die maat van je net die ene uitzondering is....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op dinsdag 17 april 2007 om 18:28:
Zal je een hint geven. de IVA zit bij me in de straat

oei..
wordt nog leuk O:)
Waarschuw beheerder
Ben je nu opeens wel zo tof om het toe te geven?
Eerst zeggen dat je auto nieteens klaar is en andere slechte excuses :S

Leuk dat je er nu zelf om vraagt en in het openbaar opnieuw over begint na een halfjaar. Ben geregeld in driebergen dus kom je een wel keertje tegen dan. Hopelijk probeer jij dan net over te steken.. Moet je achteraf alleen niet huilen en politie bellen he

Weet niet of hij een uitzondering is op jouw regel, daar weet ik zelf net even te weinig van auto's voor..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 12:06:
Welke verdiend de titel als beste supercar?

Veyron is de top
maar ik vind dat de RUF porsche ook in je rijdje mag staan!!!
deze mag er van mij cker tusse
http://video.google.nl/videoplay?docid=3514074663658443055&q=Ruf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van arjan-h4l op dinsdag 17 april 2007 om 18:42:
Veyron is de top
maar ik vind dat de RUF porsche ook in je rijdje mag staan!!!
deze mag er van mij cker tusse
http://video.google.nl/videoplay?docid=3514074663658443055&q=Ruf

Anders ga jij ff ontopic praten :[

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 18:14:
Het mag dan wel niet realitisch zijn maar bewezen is het nooit

de bewijzen liggen bij de meeste tuners opgestapeld vol met gaten of in twee en achter de garage van de zogehete prutsers 8)

Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 18:13:
Je doet me echt denken aan mijn BMW dealer

gek
dat ik de diesels niet kon chippen. Vent was ook heel heilig overtuigd... Nu nogsteeds.. Maar snappen waarom mijn 318td sneller is dan zijn 320td doet hij ook niet..

ok dus je vergelijkt de onderbouwde uitspraken uit dit forum van meerdere in japan gerespecteerde tuners met iemand die net zoveel inzicht heeft qua tunen aan diesels eigenlijk even veel als jij verstand hebt van het tunen van skylines bedoel je dat ?!

Hoeveel laaddruk kan volgens jou de r34 max hebben voor hij kapot gaat dan

100000 bar blok kan niet stuk b) JWT skyline de gekste

Meestal kunnen de turbo's veel meer aan dan er bij een normale chiptuning bijkomt..

idd mits je de verhouding kloppend houdt qua benzine.
Die waardes die jij roept kunnen niet qua turbo niet en qua brandstof niet, elke auto heeft een bepaalde overcapaciteit wat injectors betreft mede omdat rekening wordt gehopuden met slijtage van die delen over de jaren.
Maar geen enkele autofabrikant monteerd injectoren die 100 liter per seconde kunnen pompen terwijl er standaard maar 0,30 liter nodig is op max vermogen.
En dat gaat er bij jouw niet in :frusty:

Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 18:35:
daar weet ik zelf net even te weinig van auto's voor..

Hou dit vast (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van The-Beast op dinsdag 17 april 2007 om 18:48:
de bewijzen liggen bij de meeste tuners opgestapeld vol met gaten of in twee en achter de garage van de zogehete prutsers

ik hou me er wel fijn buiten :x
discuseer fijn verder met peterX (Y)
Waarschuw beheerder
Dus met ECU en injectoren ben je dan klaar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 17 april 2007 om 13:30:
Mini couper S

Nieuw model of 8)

Waarschuw beheerder
Mensen zullen we ff een Skyline topic openen?

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 19:00:

Nee :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 18:55:
Dus met ECU en injectoren ben je dan klaar?

ja jij wel de rest van japan niet :frusty:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 19:00:

regelt peter wel :lol:

[img width=640 height=480]http://www.autogaleria.pl/tapety/img/lamborghini/lamborghini_miura_sv_1971_03_m.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 17 april 2007 om 19:04:
Nee

O:)..

Positief bedoeld 8)

Waarschuw beheerder
Te***** Hond ;)

Wou ik doen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 18:35:
Ben je nu opeens wel zo tof om het toe te geven?
Eerst zeggen dat je auto nieteens klaar is en andere slechte excuses

Leuk dat je er nu zelf om vraagt en in het openbaar opnieuw over begint na een halfjaar. Ben geregeld in driebergen dus kom je een wel keertje tegen dan. Hopelijk probeer jij dan net over te steken.. Moet je achteraf alleen niet huilen en politie bellen he

Weet niet of hij een uitzondering is op jouw regel, daar weet ik zelf net even te weinig van auto's voor..

Tja ik ben t ook niet gewoon geweest, maar omdat je hier gelijk weer tof loopt te doen, waarom niet :)
ben niet echt onder de indruk van mannetjes zoals jij...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Peter je hebt geen poot om op te staan :/

Hou je niet groot, je hebt geen bewijs. Zo wel laat het ons zien :S

Waarschuw beheerder
Zoutvlakten :respect:
Waarschuw beheerder
Ik hoef me niet groot te houden, heb geen skyline en ook niet de behoefte er 1 te kopen.

Bewijzen kan, hoef, en wil ik nieteens.

Weet wat ik zelf gezien heb, en als iemand die gek is op die auto verteld dat hij die wil hebben omdat hij hem makkelijk kan tunen naar 600/700pk met ECU en wat andere aanpassingen geloof ik hem. Misschien heeft hij het over dezelfde aanpassingen als jij..

Rexel je spreekt jezelf nu voor de 3de keer tegen.
Auto's is zeker het enige waar je verstand van hebt, voor rest werkt het niet zo goed bij je daarboven wel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 19:40:
Ik hoef me niet groot te houden, heb geen skyline en ook niet de behoefte er 1 te kopen.

Weet wat ik zelf gezien heb, en als iemand die gek is op die auto verteld dat hij die wil hebben omdat hij hem makkelijk kan tunen naar 600/700pk met ECU en wat andere aanpassingen geloof ik hem. Misschien heeft hij het over dezelfde aanpassingen als jij..

Rexel je spreekt jezelf nu voor de 3de keer tegen.
Auto's is zeker het enige waar je verstand van hebt, voor rest werkt het niet zo goed bij je daarboven wel??

Hoezo spreek ik mezelf tegen?

ik heb t altijd ontkent :) bij mij werkt t boven beter dan bij jou denk ik....gezien t pbtje wat je me stuurde :) typisch gedrag van een hersenloze...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 19:40:

Doe het dan voor de mensheid :frusty:
Waarschuw beheerder
En wat heeft het dan voor nut om daarover te beginnen in dit forum??? iets te maken met supercars of die skyline discussie???
Je wilt gewoon graag even uitdagen, ik was je eigenlijk alweer vergeten. Maar door je nutteloze opmerking over mij vraag je weer om mijn aandacht. Je had ook de hele conversatie erbij kunnen zetten??

Niks is hersenlozer dan racen over zebrapaden in een winkelstraat. Bang voor bochten of wil je gewoon aandacht hiermee???

Waarschuw beheerder
True True

Maar skyline discussie..

Bewijs maar is :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 20:33:
En wat heeft het dan voor nut om daarover te beginnen in dit forum??? iets te maken met supercars of die skyline discussie???
Je wilt gewoon graag even uitdagen, ik was je eigenlijk alweer vergeten. Maar door je nutteloze opmerking over mij vraag je weer om mijn aandacht. Je had ook de hele conversatie erbij kunnen zetten??

Nou ik zie een overeenkomst, je zet je zelf hier nogal voor lul, en ik help je een handje mee door dit pb'tje neer te zetten..daar werd om gevraagd. eigenlijk is t dus gewoon heel aardig van mij :)
overigens heb ik ook t idee dat jij een beetje t idee hebt dat de hele wereld naar jou moet luisteren...

Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 20:33:
Niks is hersenlozer dan racen over zebrapaden in een winkelstraat. Bang voor bochten of wil je gewoon aandacht hiermee???

Ja, bij elke bocht ben ik weer bang dat ik doodga...daarom heb ik ook een R32 gekocht zodat ik wat langzamer door de bochten kan....als t me om aandacht te doen was had ik m wel roze met geel gespoten, 20 inch chrome spinners eronder en met mn lul uit mn broek rondrijden....oh nee, die stond al bij het zebrapad....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op dinsdag 17 april 2007 om 20:46:
als t me om aandacht te doen was had ik m wel roze met geel gespoten, 20 inch chrome spinners eronder en met mn lul uit mn broek rondrijden....oh nee, die stond al bij het zebrapad....

en dan chickies scoren JWT

zijn moeder stond al te wachten 8)

Hap hap hap
Waarschuw beheerder
Nee ik denk dat jij 2 dingen door elkaar haalt die niks met elkaar te maken hebben, dit topic en mijn pb's naar jou.

Je had van mij echt geen pb's gekregen als je niet voor mijn ogen mijn ma bijna had overreden op een zebrapad. Dan moet je ook niet zo dom zijn om foto's op pf te zetten want dan weet je dat je herkent kan worden
Ik heb wel wat beters te doen dan beetje dreig pb's te sturen :s

Eerst heb je niks meer te zeggen en zwakke excuses, dan ga je in een forum 1 berichtje van mij posten en tof doen.

Dat is pas jezelf voor lul zetten en vragen om problemen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 22:10:
Nee ik denk dat jij 2 dingen door elkaar haalt die niks met elkaar te maken hebben, dit topic en mijn pb's naar jou.

Je had van mij echt geen pb's gekregen als je niet voor mijn ogen mijn ma bijna had overreden op een zebrapad. Dan moet je ook niet zo dom zijn om foto's op pf te zetten want dan weet je dat je herkent kan worden
Ik heb wel wat beters te doen dan beetje dreig pb's te sturen

Eerst heb je niks meer te zeggen en zwakke excuses, dan ga je in een forum 1 berichtje van mij posten en tof doen.

Dat is pas jezelf voor lul zetten en vragen om problemen

Waarom zou ik smoesjes verzinnen? als ik t wel geweest was, dan had ik wel gezorgd dat ik je had geraakt :)

ik heb verder geen problemen, op het moment dat jij me pb tjes stuurt, met een redelijk kansloze inhoud en dreigementen, dan ben jij volgens mij de gene die problemen zoekt...of zie ik dat dan verkeerd?
Waarschuw beheerder
Heb je hier vanaf 4 oktober voor moeten nadenken?!?! En je ziet het heel verkeerd ja, want jou rijgedrag bezorgt je problemen. Als je normaal rijd is er niks aan de hand en krijg je ook geen pb's. Is er ook geen probleem.
Dat was er ook al niet tot je er zelf over begon uit het niets op dit forum...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 23:04:
Heb je hier vanaf 4 oktober voor moeten nadenken?!?! En je ziet het heel verkeerd ja, want jou rijgedrag bezorgt je problemen. Als je normaal rijd is er niks aan de hand en krijg je ook geen pb's. Is er ook geen probleem.
Dat was er ook al niet tot je er zelf over begon uit het niets op dit forum...

Nee t schoot me vanmiddag ineens te binnen. mijn rijgedrag bezorgt me niet zoveel problemen eigenlijk....alleen een irritante vlieg uit didam die solliciteert naar een ritje op de voorbumper van de chevy :P

Waarschuw beheerder
echt he...die rexel!! bengel dat het is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 9 april 2007 om 12:06:
Welke verdiend de titel als beste supercar?laatste aanpassing 9 april 2007 19:13

mijn mooie zwarte luXe twingo (L)
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=0013ece5000b5a70339d254d1a01d9c819]http://www.motorcities.com/media/image/640/05AUN455504526E/2005-Aston-Martin-DB9-jet-black-E-640.jpeg[/img]
[img width=719 height=428]http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto_big/ae_Aston_Martin_DB7_726_01.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doe mij er daar maar 1 van :)
Waarschuw beheerder
die GT vindt ik echt subtiel dik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeterX op dinsdag 17 april 2007 om 17:43:
Heb ik ergens gezegt dat het blok dan duurzaam is en lang meegaat?? Nee. Maar puur voor Straatraces en sprints kan het wel. Dan maakt dat turbogat dus niet uit.

Dan maakt turbogat alsnog uit, want met een standaard bak zijn de verhoudingen waarschijnlijk niet optimaal. Dus moet je ook een close-ratio bak gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op woensdag 18 april 2007 om 00:05:
Doe mij er daar maar 1 van :)

[img width=500 height=375]http://www.modellismo.com/kenny/Aston%20Martin%20V8%20Vantage%20%20%201024.[/img]

Doe mij dan deze maar :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sopje op dinsdag 17 april 2007 om 23:36:
mijn mooie zwarte luXe twingo

Alleen als jij er ook in zit. :)
Waarschuw beheerder
Kom maar met die Chevy, ik trek je er gelijk aan je oren uit, zo te zien is dat al vaker gebeurd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op woensdag 18 april 2007 om 12:31:
ik trek je er gelijk aan je oren uit, zo te zien is dat al vaker gebeurd...

**pakt een zak chips erbij**
Waarschuw beheerder
Smakelijk, ik ga maar eens eten en wat beters doen.

Benieuwd of ik nog geraakt word door een chevy vandaag..