Dan geloof je het niet. Ik weet dat het wel degelijk uit een 2.5 lijnmotor twin turbo blok te halen is zonder teveel aanpassingen. 700 pk door aanpassingen aan motormanagement en turbodruk. Skyline r34 GT-R.

heeft niks met geloven te maken de turbo's redden dat technisch niet, de ratio lucht die nodig is voor die 700 pk redden de 2 turbotjes niet
Het kan niet omdat het zo is niet omdat ik dat niet geloof plus een 100 tal getunde skylines met spec om het te onderbouwen.
Dat jij nou zo dom bent en alles kwakkeloos aanneemt
Ik zeg niet dat mines zelf NIET programmeerd maar dat ze de TURBODRUK niet maximaal op sprint instellen.
maximaal op sprint instellen wat is dat voor wartaal
Maar t blok kan het wel.
het blok is maar een element wat zonder de rest geen invloed heeft op jouw 700 pk war verhaal.
En wat dat in bochten scheelt?? Teveel of te weinig druk misschien en daardoor grip of tractieverlies???
de druk bepaalt je grip niet dat bepalen je banden schokbrekers en diffs jij snapt er ook echt geen ene kut van
Heb nog geen enkel FEIT gelezen waaruit blijft dat het NIET mogelijk is dit te doen
er zijn hier zat skylines getoond met spec list waaruit blijkt dat je het niet redt met een ECU aanpassing het is gvd geen playstation ombouwen
En alle mensen met al het autoverstand kunnen ook niet vertellen waarom het niet kan..
jij leest niet snapt niet beter praat/tik je ook gewoon niet.
Die rijd als hij gaat racen met veel meer druk dan als hij normaal gaat rijden.
ja met alle kans van te arm lopen bovenin en maar janken als er zuigers smelten.
Dus dat zou dan toch ook voor de skyline op moeten gaan??? En het feit dat hij in japan teruggeschroeft naar 280 pk wegens wetgeving is
ja dus
Dan kom je met een stage 2 toch wel op 600?

ff chippe 320 pk erbij jij zit echt met je hoofd in een beton volgegoten put kansloos figuur ga eens wat lezen ofzo!!!
Precies een turbogat van hier tot japan. Maar als hij gaat gaat hij ook hard (ideaal voor straat/sprintraces nu ).
nou echt ideaal hoor een turbo gat als je probeert weg te komen van de start met een 10 x te grote turbo begrenst je auto bij 7000 toeren komt de turbo bij 6500 in o jee schakelen kan je weer opnieuw wachten
Vandaar de eerdere vergelijking met die oude formule 1 turbomotoren want die hadden ook een turbogat
geen vergelijk dingen draaien dubbel aantal toeren gaan 1 weekend mee en zijn van 25 jaar geleden technisch al geen vergelijk.
Ik zeg niet dat ik er verstand van heb
nee je blijft herhalen dat de rest het niet heeft of wil geloven
maar doe ook niet alsof...
wie wel dan pannekoek
PETER X ZEG MET JE DOMME BEK BETER NIKS