Partyflock

Forumonderwerp · 940905

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Welcome to the future – nieuw festival van ID&T

Op zaterdag 4 augustus presenteert ID&T in recreatiegebied Het Twiske een nieuw open air festival: Welcome to the future. Het Twiske, onder de rook van Amsterdam, is de ideale locatie voor dit evenement: relatief klein en intiem, met een maximale capaciteit van tienduizend bezoekers.
Van 12.00 uur ’s middags tot middernacht is er muziek op vier podia, waarin alle eigentijdse techno - van de klassieke Detroit-stijl tot de nieuwste minimal - vertegenwoordigd zal zijn in een line-up met 25 nationale en internationale top-acts.

Het festival in Het Twiske, op een heuvel tussen de dorpen Landsmeer en Oostzaan, bouwt voort op de veertienjarige traditie van Welcome to the future, dat sinds 1993 een platform is geweest voor nieuwe en vernieuwende techno. Zo introduceerden de legendarische feesten in het Amsterdamse Paradiso een groot aantal technonamen voor het eerst aan het Nederlandse publiek – van Underworld en Ken Ishii tot Funk ‘d Void, Rolando en Trentemöller. Bovendien heeft Welcome to the future altijd veel aandacht besteed aan de muziek van eigen bodem. Alle grote namen van de Nederlandse techno stonden er al eens, zoals onder andere Speedy J, Orlando Voorn, Quazar, Steve Rachmad en Michel de Hey.
In de afgelopen jaren verzorgde Welcome to the future eigen area’s op festivals als Dance Valley, Free Your Mind en Rockit, terwijl de tweemaandelijkse feesten in het Amsterdamse Studio 80 een podium bieden aan een nieuwe generatie minimal- en techno-dj’s en producers, onder wie Dandy Jack, Le Clic, Julien Chaptal, Lauhaus, Boris Werner, Kabale und Liebe en Amsterdam 661.

Voor ID&T voelt het als thuiskomen. Op een steenworp afstand van het Twiske is het namelijk 14 jaar geleden allemaal begonnen voor de organisatie. Ook keert ID&T, dat indertijd het succesvolle Shockers organiseerde, na 5 jaar weer terug met een techno-evenement. Het is de eerste keer dat ID&T en de Welcome to the future-organisatie de krachten hebben gebundeld.

Op woensdag 9 mei wordt de line-up van het festival bekend gemaakt. De voorverkoop start zaterdag 12 mei bij Ticketonline.nl. Een week daarna volgt de reguliere verkoop bij Ticketbox en de overige bekende verkooppunten.
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 21:47:
paul kalkbrenner
derrick may

die vind ik iig dope!

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 mei 2007 om 21:36:
we hebben eigenlijk alleen awake..

kvond FYm de eerste 2 jaar vetter,...
agelopen editie was dan weer net als bij awake weer erg hetzelfde qua opzet.
Line up Welcome to the future festival is zoals ie op de flyer staat als volgt:

- Josh Wink
- Steve Bug
- Shinedoe
- Luciano
- Chris Liebing
- Karotte
- Paul Kalkbrenner
- Derrick May
- Technasia
- M.A.N.D.Y
- Rejected ( Edwin Oosterwal & Joris Voorn)
- Quazar
- Le Clic
- Darko Esser & Nuno dos Santos
- Amsterdam 661
- Eric de Man
- Carlos Valdez & Sandrien
- Man Zonder Schaduw
- Kabale und Liebe
- Lauhaus
- David Labeij
- Dorine Dorado
- Makcim
- Juan Sanchez
- Dimi Angelis

:-)
Uitspraak van Neru op woensdag 9 mei 2007 om 00:27:
- Josh Wink
- Steve Bug
- Shinedoe
- Luciano
- Chris Liebing
- Karotte
- Paul Kalkbrenner
- Derrick May
- Technasia
- M.A.N.D.Y

Rejected ( Edwin Oosterwal & Joris Voorn

Makcim

Dimi Angelis

Man Zonder Schaduw

best oke namen!!
maar dacht dat ille er ook zou staan...

hoe duur is het eigenlijk?
laatste aanpassing

Werkzaam bij Struikgewas
Josh Wink
- Steve Bug
- Shinedoe
- Luciano
- Karotte
- Paul Kalkbrenner
- Derrick May
- Technasia
- M.A.N.D.Y
- Le Clic
- Lauhaus
- David Labeij
- Dorine Dorado
- Dimi Angelis

als de prijs niet debiel is kom ik zeker voor deze namen (y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 01:58:
als de prijs niet debiel is kom ik zeker voor deze namen

als ze slim zijn en begine met 25 eurie wil ik ook zeker een poging wagen als dr niks anders is........al is het aleen al voor een nieuwe locatie voor een festival met techno.(Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 02:05:
als ze slim zijn en begine met 25 eurie

klopt helemaal (y)
maargoed het blijft id-t :x
- Steve Bug
- Shinedoe
- Chris Liebing
- Karotte
- Paul Kalkbrenner
- Derrick May
- Technasia
- Man Zonder Schaduw
- Dimi Angelis

Hmm, best leuke namen. Nu nog een leuke prijs :)
- Technasia

en dan is altijd de vraag: Technasia Live of Charles Siegling? Ik gok de laatste...
9 van de 10x is het charles siegling dus ik ga daar ook maar van uit!

Werkzaam bij Vier
leuke line up hoor!!

kzit dan helaas in portugal!!:D
- Josh Wink
- Steve Bug
- Shinedoe
- Luciano
- Chris Liebing
- Karotte
- Paul Kalkbrenner
- Derrick May
- Technasia
- M.A.N.D.Y
- Le Clic
- Darko Esser & Nuno dos Santos
- Kabale und Liebe

Mooie namen!!!!! Kijk er erg naar uit. Wel jmmr dat er vanuit de NLse kamp erg veel Minimal vertegenwoordigd is. Ik mis bijvoorbeeld namen als Secret Cinema, 2000 And One, Steve Rachmad, Speedy J & Warren Fellow
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 02:05:
als ze slim zijn en begine met 25 eurie

:jaja:!!! Dan gaan we het zeker proberen!! Lijkt me wel een leuk festival. Mis alleen ook wat stevigere namen, maarja!
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
line up:
http://www.partyscene.nl/pages.php?page=287160
early bird prijs: 30,-
:D
Artiest Jayton
Daar zitten een paar leuken namen tussen, voor de rest muzikaal niet echt boeiend, had toch wel op iets meer detroit gehoopt. Maar ja... had ook niet veel anders van id-t verwacht . Denk dat ik hier maar geen geld aan uitgeef.

Klinkt zeer goed! Dit laat me toch wel sterk twijfelen tussen Loveland festival en Welcome to the future.....
-Josh Wink (USA, Ovum)
-Steve Bug (D, Pokerflat)
-Shinedoe (NL, Intacto/100% Pure)
-Derrick May (USA, Transmat)
-Luciano (CH, Cadenza)
-Le Clic live (NL, Wolfskuil)
-Boris Werner (NL, Remote Area)
-Speedy J (NL, Novamute)
-Technasia live (HK/FR, Technasia)
-Chris Liebing (D, CLR)
-Paul Kalkbrenner (D, Bpitch Control)
-Rejected: Joris Voorn + Edwin Oosterwaal (NL, Rejected)
-Dimi Angelis (NL, Audiosculpture)
-Juan Sanchez (NL, Smoke)
-Karotte 3 hrs set (D, Wow!)
-M.A.N.D.Y (D, Get Physical)
-Quazar live (NL, WTTF)
-Darko Esser & Nuno dos Santos (NL, Ovum) / (NL, Compost Black)
-Eric de Man (NL, Artform)
-Carlos Valdes & Sandrien 🇳🇱
-Lauhaus (NL, Elko)
-David Labeij (NL, Remote Area)
-Kabale & Liebe live (NL, Meerestief)
-Amsterdam 661 live (NL WTTF)
-Makcim 🇳🇱
-Dorine Dorado (NL, WTTF)
-Jason & The Argonauts live (NL, Redevice)
-Ille Bitch & De Man Zonder Schaduw 🇳🇱
-Daniel Sanchez (NL, Rotzooii)

Uitspraak van Anouk op woensdag 9 mei 2007 om 09:13:
en dan is altijd de vraag: Technasia Live of Charles Siegling? Ik gok de laatste...

daarmee is jouw vraag gelijk ook beantwoord :) .

Prijs is BTW: Let op: de eerste 500 kaarten kosten slechts 30 euro. Daarna is de prijs 37 euro.
laatste aanpassing
De festival bestaat uit 4 Stages:

JOSH WINK (USA, Ovum)
STEVE BUG (D, Pokerflat)
SHINEDOE (NL, Intacto/100% Pure)
DERRICK MAY (USA, Transmat)
LUCIANO (CH, Cadenza)
LE CLIC live (NL, Wolfskuil)
BORIS WERNER (NL, Remote Area)

TECHNASIA live (HK/FR, Technasia)
PAUL KALKBRENNER (D, Bpitch Control)
CHRIS LIEBING (D, CLR)
SPEEDY J (NL, Novamute)
REJECTED, JORIS VOORN (NL, Rejected)
DIMI ANGELIS (NL, Audiosculpture)
JUAN SANCHEZ (NL, Smoke)

KAROTTE 3 hrs set (D, Wow!)
M.A.N.D.Y (D, Get Physical)
QUAZAR live (NL, WTTF)
DARKO ESSER (NL, Ovum) & NUNO DOS SANTOS (NL, Compost Black)
ERIC DE MAN (NL, Artform)
CARLOS VALDES & SANDRIEN 🇳🇱

LAUHAUS (NL, Elko)
DAVID LABEIJ (NL, Remote Area)
KABALE & LIEBE live (NL, Meerestief)
AMSTERDAM 661 live (NL, WTTF)
MAKCIM 🇳🇱
DORINE DORADO (NL, WTTF)
JASON & THE ARGONAUTS live (NL, Redevice)
MAN ZONDER SCHADUW & ILLE BITCH 🇳🇱
DANIEL SANCHEZ (NL, Rotzooii)
ok dus speedy j komt niet meer, en een prijs vragen van 37 euro waarbij ook nog fee en bestelkosten op komen komt dus 42 euro. en dat voor 3 artiesten die ik eigenlijk wil zien. net zo duur als awfs dus.

mmmm, nu ik het zo in die 4 stages zie...eigenlijk best wel heel leuk! :yes: Vooral stage 1 & 2 (y)
Ok, en de prijs had ik eigenlijk wel zo verwacht! Moet ik eigenlijk mijn best gaan doen om bij de eerste 500 te zijn :)

Uitspraak van ReyZaMa op woensdag 9 mei 2007 om 12:46:
Prijs is BTW: Let op: de eerste 500 kaarten kosten slechts 30 euro. Daarna is de prijs 37 euro.

de eerste 500 :vaag:
muwhhaha wat een grapjasjes.

ik zeg...met zn allen niet gaan en ze verplichtten tot weer zo'n mooie IC 2 op 1 kaartje gaan actie...

en trouwens....tis daar voor de eerste keer.....dus zal vast wel een mooi plekkie zijn waar ik het hek over kan8)
Uitspraak van anders op woensdag 9 mei 2007 om 13:01:
ok dus speedy j komt niet meer

Ja wel hoor :)
Uitspraak van anders op woensdag 9 mei 2007 om 13:01:
ok dus speedy j komt niet meer

Die komt wel!!!!! Staat bij 2e area
waarom staat ie niet op flyer dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 13:04:
de eerste 500
muwhhaha wat een grapjasjes.

ik zeg...met zn allen niet gaan en ze verplichtten tot weer zo'n mooie IC 2 op 1 kaartje gaan actie...

Je kan ook om alles zeuren zeg. :vaag: Voor ID&T begrippen vind ik 30 euro helemaal niet duur. Sensation en ML kosten geloof ik 65 euro.
Uitspraak van anders op woensdag 9 mei 2007 om 13:13:
waarom staat ie niet op flyer dan?

Ze wouden op de laatste moment jou toch maar niet terleurstellen :)
hey die 500 kaarten is fucking 5% joh. rekensommetje:

verschil is 7 euro.
500 x 7 = 3500
9500 x 37 = 351500.

dus het "verlies" voor id-t op de early bird kaarten is 1% van de totale omzet. 1%!!!!

wanneer mensen een early bird kaart willen kopen maar deze is net uitverkocht zullen ze een normale kaart kopen. wanneer er 94 van deze mensen zijn is het verschil al rechtgetrokken.

conclusie, die 500 kaarten stelt geen drol voor voor id-t. dit is gewoon marketing.

en bianca: je kan die 500 kaarten verwaarlozen. dit festoval kost gewoon 42 euro.
Uitspraak van anders op woensdag 9 mei 2007 om 13:25:
en bianca: je kan die 500 kaarten verwaarlozen. dit festoval kost gewoon 42 euro

Alsnog vind ik dat geen geld. Het is dat ik niet van techno hou anders was ik voor dat bedrag wel gegaan. Kijk naar een Sensation, Mysteryland. Zelfs Defqon is duurder dan dit.
ja maar daar krijg je ook 5 x zoveel dj's voor en in verhouding is dit festival duurder
jezus wat zeurt iedereen zeg.. 8)

is er weer een keer een techno initiatief van ID&T, met een heel behoorlijke line up, voor een veel lagere prijs dan de andere ID&T evenemtenten, piept nog steeds iedereen 8)

de festivals zijn gewoon duur, alleen Free Your Mind en Rockit zijn dezelfde prijs, de rest is duurder..

Echt een relaxte line up zeg, stuk beter dan ik had verwacht (Y)
Uitspraak van Tish op woensdag 9 mei 2007 om 13:41:
jezus wat zeurt iedereen zeg..

is er weer een keer een techno initiatief van ID&T, met een heel behoorlijke line up, voor een veel lagere prijs dan de andere ID&T evenemtenten, piept nog steeds iedereen

Helemaal mee eens.

Ga er eerst een naartoe voordat iedereen bijvoorbaat al begint met zeiken.

Vind het geen verkeerd concept. Ben benieuwd.

jezus wat zeurt iedereen zeg..

als niemand wat te zeiken had of had aan te merken, dan zou er ook nooit wat veranderen en zouden we allemaal als makke schaapjes overal achteraan hobbelen, en elke keer dezelfde soort feesten krijgen voorgeschoteld.

damn.dat zou wel erg makkelijk zijn voor een organisator:)!
jezus wat zeurt iedereen zeg.. 8)

Alleen Sanderos hoor ;)

dit festoval kost gewoon 42 euro.

De ticketonline fee is nog altijd 2,75 dus dan kom je net onder de 40 euro uit :P

conclusie, die 500 kaarten stelt geen drol voor voor id-t. dit is gewoon marketing.

Duuh :P EN de mensen met een early bird kaartje slepen vrienden mee die al te laat zijn voor een early bird en die wel de volle mep moeten betalen. Best slim als je het mij vraagt, toch maar even proberen zo'n early kaartje te scoren :) Want de line-up is (Y)
Aardige line-up...helaas is mn festivalseizoen al vol...ook ivm werken op zaterdagen dus geen ruimte hiervoor....anders was ik wel gegaan...:respect: voor ID&T dat ze weer eens n keer een Techno-Only evenement doen...Slaat dit aan dan gok ik dat Shockers in n nieuwe jasje ook wel terug gaat komen :yes:

voor een veel lagere prijs

maar niet laag genoeg schat.
als je kijkt naar de line up van awake fest...voor dezelfde prijs toch heel wat meer e betere namen.
ik zeur niet, ik heb een kritische visie.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 14:37:
als je kijkt naar de line up van awake fest...voor dezelfde prijs toch heel wat meer e betere namen.

precies, en dan hoef je het al helemaal niet met festivals in duitsland te vergelijken want dan gaat deze prijs nergens over.

Uitspraak van DanD46 op dinsdag 8 mei 2007 om 21:21:
wedje leggen dat de line-up bagger wordt?laatste aanpassing 8 mei 2007 21:22

Nou dandy, antiminimalhomo, niet zo zeuren meer he;) Tis best een dope line-up toch:)
ik vind het nog best wel oke.. grote namen, nederlandse talenten..best leuk!

prijs iets te hoog ja..
ik las ergens anders 30 euro..

maar 37 vvk voor een ID&T feest is niet veel maar
Uitspraak van anders op woensdag 9 mei 2007 om 14:48:
festivals in duitsland

zijn idd nog veeel cheaper...

volgens mij was BS vorig jaar iets van 22 eurie...en een vettere locatie heb ik nog niet gezien
Derrick May
Josh Wink
Luciano
Shinedoe
Steve Bug
Rejected
Chris Liebing
Dimi Angélis
Paul Kalkbrenner
Speedy J
Live: Technasia
Darko Esser
Karotte
Ille Bitch & De Man Zonder Schaduw
Makcim

vind dat trouwens niet een verkeerd rijtje...
Jammer, stiekem hoop ik altijd op iets goeds na persberichten. Maar het blijkt maar weer dat de grote organisaties totaal geen ballen hebben en geen inspiratie om iets origineels neer te zetten.

Uitspraak van Moer op woensdag 9 mei 2007 om 15:44:
Jammer, stiekem hoop ik altijd op iets goeds na persberichten. Maar het blijkt maar weer dat de grote organisaties totaal geen ballen hebben en geen inspiratie om iets origineels neer te zetten.

terwijl zij juist een risico zouden moeten kunnen nemen....zou je denken.
Qua geld wel, maar wanneer is de laatste keer dat ze niet op safe hebben gespeelt met de line up. Aan de andere kant is het zo dat ze een mainstream doelgroep willen aanspreken. Maar juist als je een festival voor alleen techno gaat organiseren is er de mogelijkheid om met nieuwe namen op de proppen te komen, aangezien techno zo fucking breed is. Maar nu houden ze het weer alleen bij de standaard meuk die je overal voorschotelt krijgt tegenwoordig.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 14:16:
als niemand wat te zeiken had of had aan te merken, dan zou er ook nooit wat veranderen en zouden we allemaal als makke schaapjes overal achteraan hobbelen, en elke keer dezelfde soort feesten krijgen voorgeschoteld.

damn.dat zou wel erg makkelijk zijn voor een organisator:)!

nee kijk, tuurlijk is dat zo, maar feit blijft dat dit gewoon geen verkeerde line up is met namen als josh wink, derrick may, steve bug, luciano, shinedoe, technasia, etc, etc..

je kan gewoon met een hele line up vol exprerimentele dj's geen 10.000 man binnen halen, je blijft altijd mensen hebben die voor de bekende dj's willen gaan, en dan vind ik dat ze het met bovenstaande namen toch nog best heel leuk gedaan hebben..

aar niet laag genoeg schat.

awake is ook een slag apart.. ;)

Uitspraak van anders op woensdag 9 mei 2007 om 14:48:
precies, en dan hoef je het al helemaal niet met festivals in duitsland te vergelijken want dan gaat deze prijs nergens over.

ja, maar dat is natuurlijk ook appels met peren vergelijken, aangezien heir de regelgeving heel anders is en de vergunningen veel duurder..
Uitspraak van Tish op woensdag 9 mei 2007 om 15:59:
je kan gewoon met een hele line up vol exprerimentele dj's geen 10.000

Dit verwacht natuurlijk niemand van ID-T :o

Maar ook weer Derrick May om Detroit te vertegenwoordigen, die vent staat zo vaak op festivals in Nederland. Boek eens iemand anders uit Detroit voor de verandering. En al diezelfde minimal namen altijd en overal, binnen alle technostromingen zijn zoveel meer artiesten, ook met grote naam, die niet of zelden worden geboekt.
Uitspraak van DanD46 op dinsdag 8 mei 2007 om 21:21:
wedje leggen dat de line-up bagger wordt?

Is goed. :D

Vind dit namelijk een goede line-up en een mooie prijs ervoor. :) Qua datum alleen niet supergunstig maar goed...

Dat wel ja. :jaja:
Zo..line up is niet verkeerd! Moet ff kijken hoe het allemaal zit met geld tegen die tijd maar ben wel benieuwd!
37 euro is ook echt niet extreem duur ofzo..