Partyflock

Forumonderwerp · 940905

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Welcome to the future – nieuw festival van ID&T

Op zaterdag 4 augustus presenteert ID&T in recreatiegebied Het Twiske een nieuw open air festival: Welcome to the future. Het Twiske, onder de rook van Amsterdam, is de ideale locatie voor dit evenement: relatief klein en intiem, met een maximale capaciteit van tienduizend bezoekers.
Van 12.00 uur ’s middags tot middernacht is er muziek op vier podia, waarin alle eigentijdse techno - van de klassieke Detroit-stijl tot de nieuwste minimal - vertegenwoordigd zal zijn in een line-up met 25 nationale en internationale top-acts.

Het festival in Het Twiske, op een heuvel tussen de dorpen Landsmeer en Oostzaan, bouwt voort op de veertienjarige traditie van Welcome to the future, dat sinds 1993 een platform is geweest voor nieuwe en vernieuwende techno. Zo introduceerden de legendarische feesten in het Amsterdamse Paradiso een groot aantal technonamen voor het eerst aan het Nederlandse publiek – van Underworld en Ken Ishii tot Funk ‘d Void, Rolando en Trentemöller. Bovendien heeft Welcome to the future altijd veel aandacht besteed aan de muziek van eigen bodem. Alle grote namen van de Nederlandse techno stonden er al eens, zoals onder andere Speedy J, Orlando Voorn, Quazar, Steve Rachmad en Michel de Hey.
In de afgelopen jaren verzorgde Welcome to the future eigen area’s op festivals als Dance Valley, Free Your Mind en Rockit, terwijl de tweemaandelijkse feesten in het Amsterdamse Studio 80 een podium bieden aan een nieuwe generatie minimal- en techno-dj’s en producers, onder wie Dandy Jack, Le Clic, Julien Chaptal, Lauhaus, Boris Werner, Kabale und Liebe en Amsterdam 661.

Voor ID&T voelt het als thuiskomen. Op een steenworp afstand van het Twiske is het namelijk 14 jaar geleden allemaal begonnen voor de organisatie. Ook keert ID&T, dat indertijd het succesvolle Shockers organiseerde, na 5 jaar weer terug met een techno-evenement. Het is de eerste keer dat ID&T en de Welcome to the future-organisatie de krachten hebben gebundeld.

Op woensdag 9 mei wordt de line-up van het festival bekend gemaakt. De voorverkoop start zaterdag 12 mei bij Ticketonline.nl. Een week daarna volgt de reguliere verkoop bij Ticketbox en de overige bekende verkooppunten.
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 april 2007 om 18:32:
ik mis juist nog een hardcore-only festival. De zachtere stijlen zijn juist op dance valley, mysteryland, awake etc veel te horen.

Ground zero is ook techno en hardstyle/jump. er mist nog iets waar echt alleen maar hardcore, terror, french/uk etc te horen is, ja en speedcore zal er dan ook wel were bij moeten vrees ik.

Daar ben ik het mee eens ja oke je hebt dominator ergens in the middle of nowere

Maar idd een feest dat wat meer hardcore gericht is en dan outdoor
met stylen als:

Old school
Mainstream
darkcore
Industrial
frence core/uk
Terror
(L) ik kijk echt onwijs uit naar de line up :D
Werkzaam bij Vier
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zondag 6 mei 2007 om 15:49:
Daar ben ik het mee eens ja oke je hebt dominator ergens in the middle of nowere

met stylen als:

fok op met die hardcore festivals
ben benieuwd wat dit wordt!
ook gewoon wat lekkere stevige namen pls;

damian keane en dave miller
dimi angelis
couterpart live
tresor mannekes
petar dundov
Uitspraak van anders op maandag 7 mei 2007 om 13:52:

dimi angelis
couterpart live
tresor mannekes
petar dundov

ga gewoon naar nature one!!!!!
rij jij?
ja mazzel, sux man
Jaaaa hier moet ik bij zijn! :lol:
laatste aanpassing
:S lineup is nog niet eens bekend... jij komt dus niet voor de muziek
Uitspraak van anders op maandag 7 mei 2007 om 15:53:
lineup is nog niet eens bekend... jij komt dus niet voor de muziek

bij mij is er altijd al vroeg ingepraat dat techno en id-t niet samen gaan! (Y)

geef mij maar dus een lekker intiem feestje!
:)
Van 12.00 uur ’s middags tot middernacht is er muziek op vier podia, waarin alle eigentijdse techno - van de klassieke Detroit-stijl tot de nieuwste minimal - vertegenwoordigd zal zijn in een line-up met 25 nationale en internationale top-acts.

Uitspraak van DeKaleAas op zondag 8 april 2007 om 18:32:
ik mis juist nog een hardcore-only festival. De zachtere stijlen zijn juist op dance valley, mysteryland, awake etc veel te horen.

Ground zero is ook techno en hardstyle/jump. er mist nog iets waar echt alleen maar hardcore, terror, french/uk etc te horen is, ja en speedcore zal er dan ook wel were bij moeten vrees ik.

Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zondag 6 mei 2007 om 15:49:
met stylen als:

Old school
Mainstream
darkcore
Industrial
frence core/uk
Terror

dimi angelis
couterpart live
tresor mannekes
petar dundov

Mensen lees eerst de promo, Dit is een techno festival, geen herrie/hardcore/industrial/schranz festival!!!!!
Genoeg festival die dat wel bieden!!!!!!

Uitspraak van ReyZaMa op maandag 7 mei 2007 om 16:17:
Dit is een techno festival

:yes:
Duidelijk (Y)

Uitspraak van ReyZaMa op maandag 7 mei 2007 om 16:17:
Uitspraak van Sanderos op maandag 7 mei 2007 om 13:52:

dimi angelis
couterpart live
tresor mannekes
petar dundov

Maar dan passen deze namen er toch juist wel in?..Lijkt mij wel degelijk techno! Niks mis met LEKKERE stevige TECHNO..Toch?
dimi angelis
couterpart live
tresor mannekes
petar dundov

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 mei 2007 om 16:41:
Maar dan passen deze namen er toch juist wel in?..Lijkt mij wel degelijk techno! Niks mis met LEKKERE stevige TECHNO..Toch?

Ja maar dat zijn de namen die ik op prijs stel. Geen speedcore of darkocore. bleeehhh!!!!!
Heb Damian en Dave in roosje megemaakt, ze hadden toen een magnefieke set neergezet
couterpart live moet even ontdekt worden :D

vet zo'n nieuw festival, jammer dat ik dan op vakantie ben!

ben benieuwd met welke vette namen ze gaan komen!
Uitspraak van dance.blog.nl op vrijdag 6 april 2007 om 14:08:
Shockers

(l)
Uitspraak van actief op vrijdag 4 mei 2007 om 14:32:
Het wordt dus een techno-evenement.

daar heeft het alle schijn van ja. :jaja:
Maar ja, ID&T dus kaartje 60 euro? :vaag:
niet voor 10000 man...
Uitspraak van Audionysos op maandag 7 mei 2007 om 22:49:
dus kaartje 60 euro?

Nee denk het niet joh, althans hoop ik niet

Uitspraak van Audionysos op maandag 7 mei 2007 om 22:49:
, ID&T dus kaartje 60 euro?

Dat zal toch zeker niet? Lijkt mij in ieder geval niet zo slim om zo'n bedrag te vragen voor een nieuw en redelijk `kleinschalig` festival..

Nature one :P

Uitspraak van anders op maandag 7 mei 2007 om 18:05:
couterpart live moet even ontdekt worden

ALLEMAAL GVD COUNTERPART BOEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIE GASTEN ROCKEN HARDER DAN IEDEREEEEEN!!!!

zo dat moest er even uit
Eigenlijk heb ik totaal niks met IDT en ik heb met mezeld afgepsroken niet meer naar hen feesten te gaan, maar ben stiekem toch wel benieuwd wat ze hier gaan neerzetten.
Gelukkig kom ik niet in dilemma want dan zit ik ergens rond de evenaar b)
mja

Uitspraak van Am:D op maandag 7 mei 2007 om 15:55:
bij mij is er altijd al vroeg ingepraat dat techno en id-t niet samen gaan!

tegenwoordig wel ja maar vroeger....

ik ben ook wel erg benieuwd. als de prijs redelijk is ga ik wel een kijkje nemen.

Uitspraak van Pimm0 op dinsdag 8 mei 2007 om 11:48:
ik heb met mezeld afgepsroken niet meer naar hen feesten te gaan

don, matti van jou?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 12:14:
don, matti van jou?

zou kunnen, maar die afspraak ben ik nog niet met mezelf aangegaan.

Heb je nog tentamens of kom je effe een damp roken? Ik kan niet meer weg want ik ben kapot!
ja heb zo spaans 6 schriftelijk en moet daarna nog ff leren voor het mondeling tentamen van morgen. Vanavond ga ik een waterpijp roken ( die me huisgenoot net heeft gekocht :D )

kom miscch. wel effe langs. Morgen vinologie :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 12:29:
kom miscch. wel effe langs. Morgen vinologie

ik heb hier nog een chardonnaytje... staat pas een weekie open in de koelkast :P

hoe lang zou t nog duren voordat iemand gaat zeiken dat we msn moeten gebruiken?
msn pootjes :)

ze mogen wel eens met de line-up komen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 20:39:

Komt morgen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 20:39:

Woensdag 9 mei (Y) Morgen dus :)

Twee maal..is extra duidelijk ;)

haa ow hja is ook zo
denk de hle week al dta dag later is echt verrot:S:S

nein
wedje leggen dat de line-up bagger wordt?
laatste aanpassing

Uitspraak van DanD46 op dinsdag 8 mei 2007 om 21:21:
wedje leggen dat de line-up bagger wordt?

waar basseer je dta op
Ik weet iig dat Derrick May komt.

Artiest {SHOWLIST artist 45954, 17276}
kom op mensen,niet zeiken man.....eindelijk weer een groot techno evenement erbij!!!betekend dat de scene niet stil zit.we hebben nu maar 2 grote echt vette festival in nl,,,MESS op 23 juni,gratis entree...
.....ehehehehehnee geintje,,,we hebben eigenlijk alleen awake..
vind je de line up nix van dit feest kom je toch niet. maar ga niet lopen zeiken omdat het jouw smaak niet is...organiseer dan zelf wat als je het. zo goed weet te vertellen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 21:27:
waar basseer je dta op

Dat vraag ik me ook een beetje af :S
Ben je bang dat met een sterke line up je opeens naar ID&T feestje wil?
Misschien bedoel je het niet zo, maar op mij komt het nu een beetje zo over..
Wat Maakt het uit wie het organiseert..Zo lang je de line up goed vindt, je het geld voor over hebt(wat het ook gaat kosten)..Gewoon lekker gaan feesten! (Y)

Uitspraak van Twenty-Eight op dinsdag 8 mei 2007 om 21:29:
Derrick May

Daar is alvast niks mis mee..

Werkzaam bij Struikgewas
darko esser
david labeij
chris liebing
paul kalkbrenner
derrick may
nuno dos santos
laatste aanpassing