Partyflock

Forumonderwerp · 939637
5 volgers · 27473x bekeken

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Het valt me op dat er hier op PF weinig tot niks over Dub besproken wordt. Er zullen toch wel mensen warm worden van vette Dub-beats.

Helemaal tegek vind ik:

Basic Channel
Convextion
Deepchord

Op dit moment is mijn favo plaat: Marko Fürstenberg - Surphased EP

Sample

Zijn er hier nog meer liefhebbers te vinden?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op woensdag 26 augustus 2009 om 20:01:
Rhythm & Sound(Mark Ernestus) en Tikiman staan 13 en 20 september op het Incubate festival te Tilburg

VET!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op maandag 17 augustus 2009 om 23:01:
Trouwens het album 'Fluxion - Constant limber' is ook uit geloof ik, in ieder geval wel te download.

hijs oke!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op woensdag 2 september 2009 om 22:28:
Interesse in een aantal King Tubby albums?

Cool!! Thanks:)

Beat Pharmacy @ Voltt loves Summer.
http://rapidshare.com/files/275274924/Beat_Pharmacy___Voltt_loves_summer_festival_-_Amsterdam_-_Netherlands_29-8-2009.mp3

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :smoke: Dominic :smoke: op vrijdag 4 september 2009 om 00:55:
Cool!! Thanks Beat Pharmacy @ Voltt loves Summer. http://rapidshare.com/files/275274924/Beat_Pharmacy___Voltt_loves_summer_festival_-_Amsterdam_-_Netherlands_29-8-2009.mp3

Ah thanks. Ik vond hem de als enige een goede set draaien op Voltt. Naast dat de muziek verder matig was (en mensen al helemaal uit hun dak als Richie Hawtin alleen een kickdrum laat lopen) vond ik het ook een matig festival.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 september 2009 om 01:07:
Ah thanks. Ik vond hem de als enige een goede set draaien op Voltt

Het is indd n heerlijk setje.Voor de rest heb ik volgens mij niet veel gemist zie ik. N paar jaar geleden vond ik het ook n behoorlijk saaie bedoeling daar op Voltt..
Waarschuw beheerder
Nóg een aardigheidje: http://www.sendspace.com/file/ik6ec1

Deze set is afgelopen maadag uitgezonden op Proton Radio tijdens Contemporary Vision Records' maandelijkse radioshow. :)
Waarschuw beheerder
Bedankt! :D
Floating Shores valt erg goed, ik heb alleen maar positieve reacties ontvangen over die track. :)

Oh ja, ik was ook weer geïnspireerd voor wat nieuw Ohrwert werk: http://ohrwert.stalcon.net/ohrplay.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben nu je sonoloop sessie aan het checkn...

Kan vandaag helaas niet naar Tilburg, verjaardag die ik moet attenden :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stalcon op zondag 13 september 2009 om 12:18:
Oh ja, ik was ook weer geïnspireerd voor wat nieuw Ohrwert werk: http://ohrwert.stalcon.net/ohrplay.html

Ben benieuwd naar de uitbreiding hierop :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OERWOUD_IS_TOF op zondag 13 september 2009 om 12:35:
Ben benieuwd naar de uitbreiding hierop

De loop heb ik uit de track geknipt, de track zelf duurt een minuut of 6 en verschilt niet veel van de loop. Er zit alleen wat variatie in de echo's. :)
Waarschuw beheerder
GAS speelt op eat this festival in theater kikker te utrecht 8 october!

10 okt oa T++ en Shackleton daar, ook episch natuurlijk
Waarschuw beheerder
Moet ik heen dus. :D :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stalcon op zaterdag 12 september 2009 om 22:44:
"Ohrwert - Gaussian Skies" is nu uit op Cism: http://cismsound.net/

Mooie tracks!!! Floating Shores is ook mijn favoriet:) Die Sonoloop set is ook erg goed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op maandag 14 september 2009 om 17:16:
Moet ik heen dus.

kaartje en overnachting zijn geboekt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bling2522 op maandag 14 september 2009 om 17:09:
GAS speelt op eat this festival in theater kikker te utrecht 8 october! 10 okt oa T++ en Shackleton daar, ook episch natuurlijk

Ga gelijk een kaartje kopen :D

Waarschuw beheerder
Dope!

Waarschuw beheerder
Is het trouwens zeker dat hij op de 8ste optreedt? Er staat op die Kompakt site ook 8 october, maar dat is wanneer het festival begint. Ik wil wel zeker weten dat ik een kaartje voor de goeie dag koop.
Waarschuw beheerder
Heb gemaild, inderdaad op donderdag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op donderdag 17 september 2009 om 13:31:
Heb gemaild, inderdaad op donderdag.

Thx

Waarschuw beheerder
Ik was voorheen niet zo weg van Rhythm & Sound (ook niet echt een kans gegeven) maar laatst "Smile" gehoord en die vond ik superchill. Als ik het goed begrijp hebben ze 1 album waarop hun eerdere releases zijn gecompileerd? Dan ga ik die even checken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 september 2009 om 01:14:
Als ik het goed begrijp hebben ze 1 album waarop hun eerdere releases zijn gecompileerd? Dan ga ik die even checken.

Ik meen dat niet alle releases er op staan maar het is mooie selectie.
Waarschuw beheerder
Gister kwam ik toevallig via een foto bij een site van Robin Kampschoer uit, leuke muziek :).
Toen zat ik eens wat te denken waar ik zoiets eerder gehoord had, en toen dacht ik al snel al Ohrwert :D.
Ik ben helemaal niet bekend met deze muziek en/of artiesten, iemand enige aanraders?
Waarschuw beheerder
Hehe, toevallig. :)

Aanraders zijn toch wel Maurizio, Deepchord / Rod Modell / Echospace, Substance & Vainqueur, Atheus, Quantec. Zo zijn er nog een hoop maar dit is een leuk lijstje om mee te beginnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stalcon op vrijdag 25 september 2009 om 10:38:
Ik meen dat niet alle releases er op staan maar het is mooie selectie.

ja en hoe!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stalcon op vrijdag 25 september 2009 om 11:18:
Hehe, toevallig.

Aanraders zijn toch wel Maurizio, Deepchord / Rod Modell / Echospace, Substance & Vainqueur, Atheus, Quantec. Zo zijn er nog een hoop maar dit is een leuk lijstje om mee te beginnen.

Zeker toevallig! :)

Maar idd, hierboven staat wel zo'n beetje het neusje van de zalm op dub gebied vermeld :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:34:
Convextion

Geweldige muziek van deze man, wat een drives en wat een sferen en geluiden :respect: Hij moet echt (weer) eens naar Nederland komen, dan ga ik er alles aan doen om erbij te zijn :D
Waarschuw beheerder
Onlangs kwam ik dit tegen op het net: Cirkel
Cirkel is created out of love and passion for mysterious monotone dub music. The deep and soulful soundscapes are the basic ingredients that make this label unique in every way. Cirkel planned six releases and the producers behind this new creation are Daniel Sanchez & Eelco Augustijn. Cirkel doesn’t need any more introductions, so let the music speak for it self and let it blow your mind. “ By going in cirkels we find things we miss the first time in a round.

Is er iemand die deze muziek kent en er wat over kan zeggen?
oja previews op de myspace
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op donderdag 8 oktober 2009 om 00:18:
Is er iemand die deze muziek kent en er wat over kan zeggen?

Klinkt interessant idd.
Ben zelf trouwens ook weer bezig met wat nieuwe dingen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op donderdag 8 oktober 2009 om 00:18:
Onlangs kwam ik dit tegen op het net: Cirkel

Ik ken het label niet, maar ben wel benieuwd:) De nieuwe cd van Quantec op Silent Season is trouwens ook erg mooi:D

Waarschuw beheerder
Wie was er vanavond nog meer bij het optreden van Wolfgang Voigt?

Ik vond het een geweldige ervaring. Door de visuals werd ik nog meer in de muziek gezogen (en andersom). Ik vond de beelden ook bijzonder goe passen bij de muziek.
Waarschuw beheerder
Circel ken ik niet, maar ik ken Eelco wel, en die is altijd wel met leuke dingen bezig, en nu dus ook met dub :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 oktober 2009 om 01:18:

ik was er niet.. beetje kut dus!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 oktober 2009 om 01:18:

Was het vet? Wel vroeg afgelopen zeker?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 oktober 2009 om 13:35:
Was het vet? Wel vroeg afgelopen zeker?

Het was echt heel vet. Ik weet dat hij in ieder geval track 5 van Königsforst, track 1 van Zauberberg en track 3 van Pop speelde, maar ik herkende zo'n beetje alle nummers. Hij speelde van elk album wel wat. De beelden variëerden van takken met dennenaalden, tot herfstbladeren, takken in de winter, sprinkhanen en insecten heb ik zelfs voorbij zien komen. Allemaal natuurlijk met het bos te maken, maar bij elk nummer toch heel andere beelden en erg mooie overgangen.
Hij speelde van ongeveer kwart over 9 tot kwart over 10/half 11. De zaal was helemaal donker en Wolfgang zelf stond (bijna niet zichtbaar) aan de zijkant met zijn laptop. Er was geen aankondiging of wat dan ook, de muziek en beelden spraken voorzich :) Na afloop liep hij gelijk naar achteren, maar kwam toch nog even terug om zijn bedankjes te halen :)

Waarschuw beheerder
Cool, jammer dat ik er niet bij was. Ben helaas student af, dus heb op vrijdagmorgen ook weer mijn verantwoordelijkheden....
Waarschuw beheerder
ik ga gelukkig wel naar de rest van het eat this festival vanavond en morgen
Waarschuw beheerder
Klinkt iig als een geslaagde avond daar :)

Waarschuw beheerder
Moritz von Oswald trio

donderdag 3 december 2009
22:00 - 00:00
TrouwAmsterdam
Amsterdam

GOETHE INSTITUUT & TROUW PRESENTEREN
LIVE: MORITZ VON OSWALD TRIO (Honest Jon’s)
feat. Moritz von Oswald (Basic Channel, Rhythm & Sound, Maurizio, Berlin), Vladislav Delay (aka Luomo, Berlin) & Max Loderbauer (NSI, Berlin)
Entree 12 euro // Trouwe Honden 10 euro // Deuren open 21.30 // Aanvang 22.30
Waarschuw beheerder
Eindelijk een full-length van Atheus! :)

Atheus - Soundscapes And Drones
Waarschuw beheerder
Ja, het werd eens tijd dat die uit zou komen. :)
Waarschuw beheerder
http://hardwax.com/XX/
Jammer dat ik niet kan. :(

Waarschuw beheerder
Dat ziet er wel interessant uit inderdaad, Soundstream is ook wel een favo die ik wil zien. Was vorige week in de Trouw geloof ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stalcon op maandag 30 november 2009 om 10:54:
http://hardwax.com/XX/
Jammer dat ik niet kan. :(

Wow! Dat is wel vrij bizar. Ik weet het inderdaad een beetje laat ennnnn, niet onbelangrijk... Sinterklaasavond natuurlijk. Daar ga ik ook niet onderuit komen ;)