Partyflock

Forumonderwerp · 939637
5 volgers · 27515x bekeken

Artiest Faz
Waarschuw beheerder
Het valt me op dat er hier op PF weinig tot niks over Dub besproken wordt. Er zullen toch wel mensen warm worden van vette Dub-beats.

Helemaal tegek vind ik:

Basic Channel
Convextion
Deepchord

Op dit moment is mijn favo plaat: Marko Fürstenberg - Surphased EP

Sample

Zijn er hier nog meer liefhebbers te vinden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dit is ook een album van von Oswald.

Het is eigenlijk n plaat van Francesco Tristano.De plaat is wel gemasterd door von Oswald.Het zijn twee erg goede tracks vind ik zelf:D

Nog n setje van Marko Fuerstenberg voor de liefhebbers:)
http://rapidshare.com/files/249038037/marko_fuerstenberg_-_live___arena_club-berlin_22.05.2009.mp3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
volgens mij zijn de effecten/bewerkingen ook van von Oswald. Omdat het de composities zijn van Tristano is het wel juist het op zijn conto te schrijven
Waarschuw beheerder
yo die tristano is tof.. zag ook een filmpje van hem en carl craig lache
Artiest {SHOWLIST artist 44392, 12465}
Waarschuw beheerder
Nieuwe muziek op Silent Season: http://silentseason.com :)
Waarschuw beheerder
Benieuwdheid, ik ga luisteren. Helemaal omdat ik mp3s via mijn onlangs aangeschafte mediaplayer ook via mijn stereo kan afspelen. Jij bedoelt neem ik aan de collab met mensen van het Sublime Port netlabel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat vinden julie van deze deftige detroit op het M_nus label dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op vrijdag 3 juli 2009 om 19:35:
Benieuwdheid, ik ga luisteren. Helemaal omdat ik mp3s via mijn onlangs aangeschafte mediaplayer ook via mijn stereo kan afspelen. Jij bedoelt neem ik aan de collab met mensen van het Sublime Port netlabel.
laatste aanpassing 3 juli 2009 19:37

Inderdaad. :)

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Nice :)
Waarschuw beheerder
hehe ik moet echt een keer naar reverberate toe, t is ook fucking dichtbij enzo hehe, hoop er dit keer bij te zijn.. mja heb in die week een paar toetsen nog
Waarschuw beheerder
Kijk eens aan!
Ik heb er zin in :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
minilogue-animals_(beat_pharmacy_six_feet_under_mix) (Y)
Waarschuw beheerder
Even wat nieuw leven in de brouwerij blazen:

PS. Voor de gegadigden zaterdag, dit is wat ik zal spelen. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zaterdag?? wat is?

Waarschuw beheerder
Reverberate natuurlijk
Waarschuw beheerder
Secret Party in België!!!!

Whaaaaaaah, zo geweldig. Ik kan niet wachten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivo Music op dinsdag 28 juli 2009 om 20:38:
Secret Party in België!!!!

Inderdaad, Reverberate is over 2 weken. :D
Waarschuw beheerder
En we eindigen met Sonoloop waarschijnlijk. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is er nou iets deze zaterdag?
iksnap het niet :D
Waarschuw beheerder
We hebben een feestje met een man of tien in België in een vakantiehuisje. :)
Waarschuw beheerder
[img width=720 height=405 cacheid=0001aecb0003db4bf10bd0821a028add7a]http://www.stalcon.net/tuinfuif.jpg[/img]

Machtig! :D
Waarschuw beheerder
Fantastisch!

Woorden schieten te kort. Wat een ontzettend vette middag aldaar in dat naamloos Belgisch Bos

Waarschuw beheerder
Haha sick! Ziet er vet uit.
Waarschuw beheerder
Hier een kort geluidsfragment van m'n set: http://www.stalcon.net/works/Ohrwert_Live_Belgium.mp3 :)
Waarschuw beheerder
Die ken ik! Zie een paar posts eerder :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
cv313 - Live / D.E.M.F. After Party In 2008
Label: echospace [detroit]
Catalog#: 313 LIVE-1, ECHOSPACELI1JP
Format: CD, Album, Limited Edition, Promo, Mixed
Country: Japan
Released: 2009
Genre: Electronic
Style: Dub Techno
Credits: Performer, DJ Mix - Rod Modell, Stephen Hitchell
Notes: Presented in a digipak with additional CDr album "cv313 @ D.E.M.F. - after party in 2008", folded liner notes in Japanese and obi strip. Limited edition 300 copies for sale at Disk Union shop in Tokyo in person or Japanese only mail order. "Live": recorded live @ Smart Bar, Chicago, USA. Features cv313 remixes of Echospace, Deepchord & Soultek."cv313@D.E.M.F. - After Party In 2008" CDr has no track separation/index. This source was originally planned to be "Live" main disc.

Tracklisting:

Live @ Smart Bar

1.1 cv313 - Subtraktive (Live Mix)
1.2 cv313 - cv313 Dub
1.3 cv313 - Space (Live Mix)
1.4 cv313 - Midst Of Something Beautiful (cv313 Live Mix)
1.5 cv313 - A World Apart (Unreleased)
1.6 cv313 - Evening Sky (cv313 Live Mix)
1.7 cv313 - cv313 Edit (Live Mix)
1.8 cv313 - Lost Sequence (Unreleased)
1.9 cv313 - Spatial (cv313 Live Mix) (Live Conga's, Drums - The Howard Street Rhythm Section)

cv313 @ D.E.M.F. After Party In 2008

2.1 cv313 - Subtraktive (Unreleased Mix)
2.2 cv313 - Dimensional (Unreleased Mix)
2.3 Echospace - Spatial (cv313 Live Mix)
2.4 Intrusion - Intrusion Dub (cv313 Live Mix)
2.5 Echospace - OBMX (cv313 Live Mix)
2.6 Echospace - Sonorous (cv313 Live Mix)
2.7 cv313 - Space (Unreleased Mix)
2.8 cv313 - Additive (Unreleased)
2.9 Intrusion - Reflection I (cv313 Unreleased Mix)
2.10 cv313 - Dimention II (cv313 Unreleased Mix)
2.11 Intrusion - Dub (cv313 Unreleased Mix)
2.12 Intrusion - Seduction (cv313 Unreleased Mix)
2.13 cv313 - Variance (Unreleased)
2.14 cv313 - Astral Vector (Unreleased)

http://www.mediafire.com/?sharekey=134d24aaf1a4a4961686155677bb26859d25a2a2e8707eba

Waarschuw beheerder
Thanks, even checken.
Waarschuw beheerder
Niet echt dubtechno maar in beetje in de trant van oude BC: http://www.youtube.com/watch?v=10Vc1hempWo
Waarschuw beheerder
jaaa, hoe vet... gewoon ruig!
Waarschuw beheerder
Hehe, ik neem zaterdag wel de .wav mee, kunnen we 'm even door de Purple blazen. :D

Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag bij binnenkomst veel fijne plaatjes voorbij horen komen. Daarna aangenaam verrast door de live set van Robin Kampschoer. Erg dikke tracks gehoord en strak geproduceerd allemaal.

Aan het eind van de avond wederom verrast door Sonoloop knap dat je zo veelzijdig en kwalitatief sterke tracks kan produceren. Totaal andere sound dan de Ohrwert producties die ik heb gehoord. Erg dansbaar en origineel allemaal.
Waarschuw beheerder
Ook zeker vette platen gehoord en gedraaid. Heel gaaf. Was ook zeker verrast door wat Robin neerzette. Ontzettend dikke sound en toch ook weer heel anders dat hetgeen wat Arjen (voor ons) maakt hehehe.

Jammer dat ik er op tijd vandoor moest. Alhoewel ons feestje in Bootleg (of wat ik er van mee heb gemaakt) ook zeeeeeeeeeeer geslaagd was.

Ik wil tegen 't begin van 't nieuwe jaar nog eens met een clubje wat tofs opzetten. Heb nog niet direct iets in m'n hoofd maar er zijn zoveel mensen die iets nieuws en anders willen dan een avond duimendraaiend in een club zitten wachten op publiek wat niet komt of er geen reet van snapt.

Er moet meer mogelijk zijn...
Waarschuw beheerder
Volgens mij was het wel een mooi feestje.Helaas moest ik het weer missen ivm mn werk.Komen er nog setjes online?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivo Music op maandag 17 augustus 2009 om 19:38:
Heb nog niet direct iets in m'n hoofd maar er zijn zoveel mensen die iets nieuws en anders willen dan een avond duimendraaiend in een club zitten wachten op publiek wat niet komt of er geen reet van snapt.

Daarin volg ik je precies. Het voelt daarentegen als het lot ('Schicksal' in die lieflijke taal van de oosterburen). Op persoonlijk niveau kom je mensen tegen die barsten van de energie en vernieuwingsdrang etc., maar een samenhangende cultuur onstaat er maar niet. Het wordt toch eindelijk wel tijd voor een nieuwe anvant garde, een eenheid van geest. Theoretisch lijkt dat zo ongelooflijk simpel door de vooruitgang op gebied van informatietechnologie. Waarom vervangen we de verwerpelijke werkelijkheid niet door een eigen gekozen werkelijkheid van zuiver existentie? Een Second Life voor de nieuwe geniale generatie.[/droommodus]

Trouwens het album 'Fluxion - Constant limber' is ook uit geloof ik, in ieder geval wel te download. :) Is er verder nog iets uitgekomen wat men hier mij aanraadt te beluisteren?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :smoke: Dominic :smoke: op maandag 17 augustus 2009 om 22:34:
Komen er nog setjes online?

Ik meen dat Robin zijn set heeft opgenomen, wij hebben verder niets opgenomen.

Uitspraak van verwijderd op maandag 17 augustus 2009 om 14:32:
Aan het eind van de avond wederom verrast door Sonoloop knap dat je zo veelzijdig en kwalitatief sterke tracks kan produceren. Totaal andere sound dan de Ohrwert producties die ik heb gehoord. Erg dansbaar en origineel allemaal.

Dit was voor het eerst dat ik Sonoloop op een fatsoenlijke PA deed en daar komt het goed tot z'n recht al zeg ik het zelf (er werd in ieder geval gedanst). :)
De sound verschilt aardig met m'n Ohrwert producties inderdaad, dit is meer dansvloer gericht maar dan wel op een manier waar ik zelf goed mee uit de voeten kan (smaak en technisch gezien). Ik ben blij dat het gewaardeerd wordt in ieder geval. :)

Uitspraak van MDI op maandag 17 augustus 2009 om 23:01:
Is er verder nog iets uitgekomen wat men hier mij aanraadt te beluisteren?

De CD versie van The Setting Sun: http://www.discogs.com/release/1889753
Artiest {SHOWLIST artist 17364, 50778, 33453}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivo Music op maandag 17 augustus 2009 om 19:38:
Ik wil tegen 't begin van 't nieuwe jaar nog eens met een clubje wat tofs opzetten. Heb nog niet direct iets in m'n hoofd maar er zijn zoveel mensen die iets nieuws en anders willen dan een avond duimendraaiend in een club zitten wachten op publiek wat niet komt of er geen reet van snapt.

Er moet meer mogelijk zijn...

Meer in prive sferen en op uitnodoging... Minicamping steelo ofzo...
Hebben Arjen en ik het ook over gehad zaterdag... Heb het persoonlijk helemaal gehad met al dat MOETEN!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van OERWOUD_IS_TOF op dinsdag 18 augustus 2009 om 12:29:
Heb het persoonlijk helemaal gehad met al dat MOETEN!

Nou dat is het 'em vooral. Hoe lekker relaxed was het weekend in België. Even buiten het feit gezien dat ik me kapot heb gesleept met apparatuur en ongeveer een halve dag in de auto heb gezeten zeg maar.

Op die manier wil ik ook volgend jaar nog wel eens iets uitdenken. We kunnen echt wel een aardige groep bijeen rapen om iets leuks te organiseren. Als je komt, leuk. Als je niet komt, no problem zeg maar...

Heb ik ook eerder al eens met Arjen besproken. We zouden een mailinglist moeten gaan opzetten voor dit soort alternatieven. Maar zoals gezegd. Heb nu even andere dingen aan m'n hoofd maar begin volgend jaar wil ik daar nog wel eens op terug gaan komen.

We hebben geen haast natuurlijk!
Waarschuw beheerder
Van het album Beat Pharmacy - Wikkid times zijn een album met remixes als ook een album met versions uitgebracht. Remixes van o.a. XDB, Quantec en Intrusion. Ik heb alleen de versions gehoord en daar zaten een aantal echt goede dubs bij. Deze boeiden me meer dan het originele album.

Meer info en downloads
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op maandag 24 augustus 2009 om 23:23:
Van het album Beat Pharmacy - Wikkid times zijn een album met remixes als ook een album met versions uitgebracht. Remixes van o.a. XDB, Quantec en Intrusion. Ik heb alleen de versions gehoord en daar zaten een aantal echt goede dubs bij. Deze boeiden me meer dan het originele album. Meer info en downloads

Beat Pharmacy staat aanstaande zaterdag op Voltt. Ik hoop dat ik er op tijd bij kan zijn om hem te zien (vorig jaar was de pont naar NDSM een hel).

Waarschuw beheerder
Dit is toch ook wel een woeste Beat Pharmacy release:

http://www.discogs.com/Beat-Pharmacy-Here-To-Go-Floating/release/667176

Niet echt dub, maar wat een dikke drive zit hier toch in!
Waarschuw beheerder
Rhythm & Sound(Mark Ernestus) en Tikiman staan 13 en 20 september op het Incubate festival te Tilburg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDI op woensdag 26 augustus 2009 om 20:01:
Rhythm & Sound(Mark Ernestus) en Tikiman staan 13 en 20 september op het Incubate festival te Tilburg

Had Jordy me op gewezen ja. Wir sind dabei!
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd naar wat die boys gaan doen.. je weet t nooit!