was in 1 woord FANTASTISCH..... en idd de beste van de 3
Een deel 4 komt er zeker maar pas over een paar jaar!
zouden ze weer iets extra's hebben gedaan voor de geduldige kijkers
wat was dat dan bij die eerste 2?
Hahaha....
"Hi, how is mom??"
Jaaa wel leuke film alleen vond ik em soms iets te langdradig door de vele conversaties in de film.. ik miste soms de actie , het avontuur en de humor wat je in deel 2 wel wat meer had.
Maar goed, het blijft een schitterende film natuurlijk Het einde is ook erg gaaf gedaan
Blijf vooral zitten tot NA de aftiteling (ook al lijkt daar geen einde aan te komen), net als bij deel 1 en 2 ook een toegift
Nie waar, ze zat ook al in deel 2..
En ik kan maar niet snappen dat mensen deze deel zo geweldig vinden. In de bios waar ik zat was er alleen maar geklaag, gegaap en dichtslaande ogen. Deze film had "het" gewoon niet, maar de meeste mensen zien volgens mij alleen Johnny Depp en dan is het een geweldige film.
Hoe je het went of keert dit is gewoon een slechte 3de deel en ze hadden er wel wat leuks van kunnen maken als ze hem niet zo fokkin lang gemaakt hadden.
je schreef dat calypso een nieuw personage was en dat ze zo ineens uit het niets kwam!!
waarschijnlijk heb je dan het vorige deel dan niet gezien want daar kwam ze ook in voor!!!!!
En ik kan maar niet snappen dat mensen deze deel zo geweldig vinden. In de bios waar ik zat was er alleen maar geklaag, gegaap en dichtslaande ogen. Deze film had "het" gewoon niet, maar de meeste mensen zien volgens mij alleen Johnny Depp en dan is het een geweldige film.
Hoe je het went of keert dit is gewoon een slechte 3de deel en ze hadden er wel wat leuks van kunnen maken als ze hem niet zo fokkin lang gemaakt hadden. Absoluut totaal geen boeiende dialogen, er zijn qua kwaliteit zoveel betere films die de afgelopen tijd zijn uitgekomen.
Maar goed smaken verschillen.
Blijf vooral zitten tot NA de aftiteling (ook al lijkt daar geen einde aan te komen), net als bij deel 1 en 2 ook een toegift
De derde film duurde wel erg lang
het was geen super film idd, maar had hem niet willen missen
vond um tegenvallen, had er meer van verwacht, vind het einde erg dom. ik vind um ook minder grappig. maar over het algemeen un goede filmtoch wel.
had em beter gewoon thuis op dvd kunnen kijken, vond het de
bios niet waard