Partyflock

Forumonderwerp · 936113
Betreft: evenement: Intuition, zaterdag 7 juli 2007 om 14:00
Waarschuw beheerder
Zo, een ruime week na Trance Energy, is het weer tijd om ons op het werk te storten. Het Intuition Summer Event zal het eerstvolgende Intuition Event zijn

23 Juni, behoorlijk wat eerder in de zomer dan vorig jaar, is het weer tijd voor het al bijna legendarische Summer Event. (Wat was de sfeer vorig jaar toch magisch !!) .

Dit jaar pakken we groter uit dan ooit tevoren, te beginnen met een absolute top locatie namelijk: 'Bloomingdale' . Deze beachclub zal op zaterdag 23 juni door het aanwezige publiek worden betoverd met de opzwepende beats van het beste in trance land at the moment. Welke dj's dat deze editie zullen gaan zijn zal in de komende weken stukje bij beetje bekend worden gemaakt.

Uiteraard zal Intuition Host Menno de Jong niet ontbreken.

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

Let op!!

Zoals in de agenda verandert zal worden, is het Summer Event van Datum verandert. Doordat de gemeente Bloemendaal op 23 juni verbiedt aan álle horeca gelegenheden om entree te heffen. Dit was voor ons dus niet haalbaar. Hierdoor is het ISE dus verzet naar 07-07-2007. 2 weken later.

Locatie blijft hetzelfde, line up wordt op het moment hard voor gelobbyd. Maar zal jullie in geen geval teleurstellen . Excuses voor dit ongemak.

Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !

[img  cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img] [img width=8 height=8 cacheid=000b495100021c0b0b5d39fa1a01cdc061]http://groups.msn.com/_Secure/0NgBpZaQToRZeZaEDbNQMMzNsxFUWZ8bvASTpJsyXD0tMkrb4barMYBIz!vaVNA39MFxkQ5bNnqABP!XDeUvHZg/redblink.gif[/img]

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op dinsdag 17 april 2007 om 15:46:
Ik wil terug naar gisteren! Heb met tegenzin mijn dikke trui weer aangetrokken

anders ik wel.. nog meer 'n kleurtje krijgen én een lekker glaasje rosé erbij.. :9 :mixje:
oh, en die dikke trui; is die mét of zonder kraagje? :lol:

Uitspraak van **Ice** op dinsdag 17 april 2007 om 15:46:
Gobb, nu zeg ik het eens tegen jou! Gedraag je! :lol:

:$

Uitspraak van LauWo op dinsdag 17 april 2007 om 17:12:
Het lijkt er toch een beetje op dat er zo wat gepraat over mij binnen 'de groep' rond gaat

dat lijkt niet zo, het ís zo.. wel netjes dat je 't nu ook inziet (eerlijk gezegd wel 'n beetje laat, aangezien ik 't al na Tranceformer hier met je over heb gehad), maar goed.. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauWo op dinsdag 17 april 2007 om 17:12:
Ook bied ik mijn excuses aan wegens het feit dat ik een grote rol heb gespeeld in het verzieken van het tranceformer topic

Goedzo :jaja:

En om het helemaal goed te Maken mag je deze dag voor me werken zodat ik kan feesten o:)

*knikkert morgen myn uitvoerder door zyn Kantoor*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 12 maart 2007 om 13:46:
Laten we er 7 Juli maar een feest van maken !

mij best. 23 juni ga ik namelijk al naar Indian Summer :yes:
Waarschuw beheerder
Hoe meer mannen hoe beter dus mannen allemaal aanwezig haha haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op woensdag 18 april 2007 om 13:48:
Hoe meer mannen hoe beter dus mannen allemaal aanwezig haha haha

Tat, wat ben je toch een slettebak.. laat nou ook eens wat voor mij over ;-) O:)
Waarschuw beheerder
haha, nou tis gezellig hier :)

http://www.intuitionrecordings.com update, incl events sectie, kaarten voor ISE zijn vanaf NU te koop :).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Tattie op woensdag 18 april 2007 om 17:10:
En dat zegt marijke haha

Ohhhh wat ben jij gemeen zeg! Je kan veel over me zeggen ,maar dat niet! Kom niet voor niets aan mijn bijnaam.. Ik als lief klein onschuldig verlegen meisje O:).

Ik ga gelijk de site checken!

Waarschuw beheerder
donateur
lief klein onschuldig verlegen meisje :O :O :O

jij???? :O

;-)

ik zal wel achter lopen wat betreft dit feestje, maar wanneer komen we de line up nou te weten :honger:
Waarschuw beheerder
In ieder geval na de line up van Dance Valley :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op woensdag 18 april 2007 om 17:22:
Ohhhh wat ben jij gemeen zeg!

kom maar hoor.. :knuf:
Waarschuw beheerder
Was het maar alvast 7 juli!!! :yes:
Heb zooooo'n zin in al die mooie feesten deze zomer! :cheer:

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miek op woensdag 18 april 2007 om 20:29:
Heb zooooo'n zin in al die mooie feesten deze zomer!

Anders ik wel :)
Waarschuw beheerder
Whoooooooooooo aanwezig met vriendin :bounce:.

Mooi chillen op het strand, zo lekker in bloemendaal :respect:.

:bounce: MENNO :bounce:

Artiest Sirius
Waarschuw beheerder
Line up..?!?!?!?! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 april 2007 om 11:00:
Line up..?!?!?!?!

Hehehe :D
Waarschuw beheerder
:D:D , mischien, volgende week.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op zaterdag 21 april 2007 om 11:09:
mischien,

Niks misschien!! :@

En alweer mooi weer... Hopelijk is het 7 juli nog niet op ;)
Waarschuw beheerder
Hoop toch stilletjes op Jon O'Bir
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Raar Figuur op zaterdag 21 april 2007 om 12:32:
Wil hem toch ook heel graag weten

Geduld mensen :yes:
Kwestie van de bekende "puntjes op i" ;)
Waarschuw beheerder
Manuel Le Saux zou ik graag eens live horen
zijn internet sets zijn heerlijk
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=290 height=287 cacheid=00129da9000114041c2292001a01db7110]http://over.web-log.nl/photos/uncategorized/zon.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Volgens mij heeft Jaqueline de zomer al in dr bol :D.
Heerlijk he? Met dit weer krijg je NOG meer zin in ISE
Waarschuw beheerder
Ja en in ijs ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehe, het ís toch zomer... althans het weer is zomers.

Heerlijk hoor!
En ja, ik heb wel zin in een feestje :P

(maar eerst volgende week dus)
Waarschuw beheerder
Jaa Armin in Leiden en vrijdag naar eindhoven :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anjunian op zondag 22 april 2007 om 19:10:
Jaa Armin in Leiden en vrijdag naar eindhoven

Ik ga toch liever voor tijs in amsterdam B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op zondag 22 april 2007 om 18:56:
En ja, ik heb wel zin in een feestje

wie niet? :yes: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 09:52:
Ik ga toch liever voor tijs in amsterdam

Ik zag net de rest van de line-up daar :S

Nee, dan liever Dordrecht :P
Waarschuw beheerder
donateur
we hadden 't over de Dancetour, HEIK :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 april 2007 om 09:52:
Ik ga toch liever voor tijs in amsterdam b)

Hhhhmz effe kyken of ik die dag erop vry kan fixxen 8)
Waarschuw beheerder
Ontopic? :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op maandag 23 april 2007 om 20:53:
Ontopic?:lol:

Was Dah :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dat we 't weer over 't Intuition Summer Event moeten hebben hier.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op maandag 23 april 2007 om 20:53:
Ontopic?

weet iemand nog een leuk en cheap hotelletje in de buurt van bloemendaal waar mijn mannetje en ik kunnen overnachten na 't intuition summer event?

want ik heb geen flauw idee, maar tis wel nodig: om 12 uur 's nachts rijden er zeker weten geen treinen meer terug naar hardenberg ;)

dus.. iemand?!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op dinsdag 24 april 2007 om 13:23:
weet iemand nog een leuk en cheap hotelletje in de buurt van bloemendaal waar mijn mannetje en ik kunnen overnachten na 't intuition summer event?

Bloemendaal heeft niet echt een aanbod. Probeer liever Zandvoort :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 24 april 2007 om 18:53:
Probeer liever Zandvoort

kijk, das een goeie tip. had ik al een beetje verwacht, maar toch. en een taxi van bloemendaal naar zandvoort kan niet zo heel duur zijn toch? en anders maken we er een lekkere romantische strandwandeling van ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poemma op dinsdag 24 april 2007 om 19:00:
kijk, das een goeie tip. had ik al een beetje verwacht, maar toch. en een taxi van bloemendaal naar zandvoort kan niet zo heel duur zijn toch? en anders maken we er een lekkere romantische strandwandeling van

Via het strand is het maximaal 10 minuten lopen naar de Zandvoortse boulevard :)

Ook voor de mensen die met het OV komen, lijkt een kleine wandeltocht vanuit Zandvoort de beste oplossing.
Waarschuw beheerder
nou nou nou, dan ben je wel goed afgetraind!

Half uurtje tot je ECHT in Zandvoort bent...helaas heb je na een intuition feest zelden nog energie in je benen, omdat je al helemaal los bent gegaan, ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KYA op dinsdag 24 april 2007 om 19:31:
Half uurtje tot je ECHT in Zandvoort bent

das toch niet zo ver?

helaas heb je na een intuition feest zelden nog energie in je benen, omdat je al helemaal los bent gegaan,

dan moeten we gewoon een beetje energie overhouden ;)

wordt dus een hotelletje in zandvoort (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 24 april 2007 om 19:09:
Ook voor de mensen die met het OV komen, lijkt een kleine wandeltocht vanuit Zandvoort de beste oplossing.

Ik ga dus ff checken of ik een auto kan regelen :yes:
Echt geen zin om daar te blijven hangen tenzij het echt warm is... (vrienden mee en) chillen op het strand tot de volgende ochtend :yes: Handdoekje... slapen... zo iets... kan alleen maar lekker zijn als de temp. een beetje goed is...
Mwa... toch maar achter auto aan :D
Half uurtje tot je ECHT in Zandvoort bent...helaas heb je na een intuition feest zelden nog energie in je benen,

Lopen kan eigenlijk altijd... als je maar bezig blijft. Ik kan na een feestje in principe me altijd nog een redelijke tijd bezig houden. Maar zodra ik dan echt stil ga zitten, zoals in een trein... dan ben ik ook echt zo weg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauWo op dinsdag 24 april 2007 om 23:49:
als je maar bezig blijft

mee eens!

Zodra je gaat zitte, is het over, uit... hehehe

Gewoon blijven dollen, kletsen, (dansend)in beweging blijven :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat even te kijken, waar mensen allemaal vandaan komen...

Het verst volgens mij: Bilzen en Hasselt(Belgie) 2,5 uur met de auto (laat staan met OV :) )

:respect:

En... natuurlijk gaan we er een mooi feest van maken Solar en friends!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 25 april 2007 om 00:02:
Het verst volgens mij: Bilzen en Hasselt(Belgie) 2,5 uur met de auto (laat staan met OV )

Je hebt gelijk... we moeten misschien niet zo zeuren als we maar een half uurtje zouden hoeven lopen...