mischien niet echt repressbaar maar bv alle ouwe thunderdome vinyltjes repressen zou wel es cool zijn
voor de thunderdome 3 ep ( 2x12 )
en waar blijven de represses van enzyme 1 t/5 en K7-2, die zouden ook snel komen toch of?!? weet iemand dat toevallig?
die plaat is zo gehyped
hoorde gisteren nog een nieuwe remix van the dreamer (dus niet de promo mix) ik gok op een buzz fuzz mix.. hij was overigens echt belabberd..
mixen kan ie anders nog als 1 van de beste
dat IS een buzz fuzz remix, die is echt al oud
die is mij ook onbekend!
nouja opzich wel leuk, maar veel te onafwisselnd helaas..
Nou dat valt dik mee. Veel van zijn platen worden veels te veel opgehemeld. Ben zelf nooit echt een liefhebber geweest van zijn werk.
Nou dat valt dik mee. Veel van zijn platen worden veels te veel opgehemeld. Ben zelf nooit echt een liefhebber geweest van zijn werk.
t blijft smaak he.. in mijn ogen heeft ie heel veel goede tracks gemaakt + geremixed..
er is al een remix van the dreamer van buzz fuzz?
die is echt al oud (werd op x-qlusive de profeet gedraaid op t end, als ik de tracklist van profeet zn site moet geloven)
Uitspraak van E-Razer op donderdag 20 september 2007 om 11:05:
gaat niet meer gebeuren ben ik bang, id&t doet niks meer met vinyl en de rechten liggen bij hun...
De rechten liggen niet bij ID&T helaas ben ik bang.
Dj Sim - Looney Tunes
The Viper kan zelf zeker geen nummers meer maken, dan jat ie t maar van anderen Heb al in tijden geen goede productie van m gehoord...
huh?
zekers cartoons in progress