1 volger · 33760x bekeken
| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
er liep ook nog een fotograaf rond met zo,n levi,skapsel wat totaal niet bij m paste.ben een paar keer met een heel mooi en tof vrouwtje op de foto gegaan.toen ik aan m vroeg voor welke site t was gaf tie een kort onverstaanbaar antwoord en draaide die zich ineens om en liep hard weg voor zover mogelijk tussen t publiek alsof tie thuis een pannetje melk op t vuur had laten staan. heeft iemand een idee over welke fotograaf ik t heb.beetje dik buitenlands type met een raar levi,skapsel
Heb ik ook eens, eindelijk, een duidelijk beeld van 'gewoon kaat'
lekker gewoon, he!!!
leuke is de foto geworden ik tjop he gelijk voor ons album
Die andere stuur ik je morgen wel, alhoewel, nog 1 hele leuke van jullie 2tjes
donateur
Die andere stuur ik je morgen wel, alhoewel, nog 1 hele leuke van jullie 2tjes
leuk
Voor iedereen die van een stukje tekst houdt: mijn verlsag van afgelopen nacht staat bij de verslagen!!!
Ik heb hem gelezen
Leuk! Lekker lang maar ik kwam wel in de mood
O ja en welke DJ draaide er nou het nummer "Perpetuous Dreamer - The sound of Goodbye"??
Wat dacht je van onze Duitse helden die een onverslaanbaar team vormen? En wel onder de naam 'Cosmic Gate'?
Verder koester ik feesten zoals deze, het lijkt misschien allemaal maar heel normaal al die grote feesten hier in NL met zo'n hogekwaliteit. Maar dat is het natuurlijk niet!
Ach ik ben volgens mij 1.73 ofzo dus je zat aardig goed!
Nou zie je wel eens op een ander feestje haha!
Idd, wie weet
laatste aanpassing
er liep ook nog een fotograaf rond met zo,n levi,skapsel wat totaal niet bij m paste.ben een paar keer met een heel mooi en tof vrouwtje op de foto gegaan.toen ik aan m vroeg voor welke site t was gaf tie een kort onverstaanbaar antwoord en draaide die zich ineens om en liep hard weg voor zover mogelijk tussen t publiek alsof tie thuis een pannetje melk op t vuur had laten staan. heeft iemand een idee over welke fotograaf ik t heb.beetje dik buitenlands type met een raar levi,skapsel
Erik Blokland? Zo ja; ID-T.COM of phono.nl
Ik heb achter de bar gestaan, bij de Food vlaknaast de Futurestage. Het was hard werken, gelukkig niet zo super druk maar de mensen bleven wel heel de nacht door komen. Ondanks het harde werken heb ik ook nog eens ontzettend veel gelachen. Zo leuk om te zien, al die mensen die uit hun dak aant gaan zijn en dan lekker waus wat te drinken gaan halen.. Grappig om eens de andere kant van de bar te zien 
Wat me opviel was dat er ongelofelijk veel buitenlanders waren. Veel uit de Oostblok landen en veel Fransen. Dikke
dat ze helemaal naar NL komen 
Grappig om te zien dat veel buitenlanders niet wisten wat ze met die muntjes moesten doen.. En van die halve muntjes werden ze helemaal eng
Enne, voor de bar is een ophoging. Hoeveel mensen ik niet bijna op hun bek heb zien gaan
Wat me opviel was dat er ongelofelijk veel buitenlanders waren. Veel uit de Oostblok landen en veel Fransen. Dikke
Grappig om te zien dat veel buitenlanders niet wisten wat ze met die muntjes moesten doen.. En van die halve muntjes werden ze helemaal eng
Enne, voor de bar is een ophoging. Hoeveel mensen ik niet bijna op hun bek heb zien gaan
laatste aanpassing
O ja en welke DJ draaide er nou het nummer "Perpetuous Dreamer - The sound of Goodbye"??
Wat dacht je van onze Duitse helden die een onverslaanbaar team vormen? En wel onder de naam 'Cosmic Gate'?
Ja toch wel he, ik zat te twijfelen
Ik heb hem gelezen
Leuk! Lekker lang maar ik kwam wel in de mood
Thanks
Dat is ook de bedoeling, mensen moet zicht erin terug kunnen vinden als ze een verslag lezen
donateur
Erik Blokland?
Ik vond het een zeer relaxt feestje!
Goeie muziek, lekkere sfeer...maar één "vechtpartijtje" gezien...
Voor de rest vond ik het geluid bij Hardstage bij de eerste set echt zwaar bagger...veeelste zacht, je stond los te gaan op muziek van clubstage...
Met Bas en Ram was de muziek ook zwaar beroerd, was zelfs eventjes helemaal uit...volgens mij hebben ze daarna een limiter die het niet meer goed deed er tussenuit gehaald want de bas stond echt ziekelijk hard.
Beetje jammer dat het bij Hardstage nogal galmde...maarja werd heerlijk gedraaid.
Kheb me bij elke stage goed vermaakt! Kvond het echt een lekker feestje!
Goeie muziek, lekkere sfeer...maar één "vechtpartijtje" gezien...
Voor de rest vond ik het geluid bij Hardstage bij de eerste set echt zwaar bagger...veeelste zacht, je stond los te gaan op muziek van clubstage...
Met Bas en Ram was de muziek ook zwaar beroerd, was zelfs eventjes helemaal uit...volgens mij hebben ze daarna een limiter die het niet meer goed deed er tussenuit gehaald want de bas stond echt ziekelijk hard.
Beetje jammer dat het bij Hardstage nogal galmde...maarja werd heerlijk gedraaid.
Kheb me bij elke stage goed vermaakt! Kvond het echt een lekker feestje!
Erik een beetje dik buitenlands type????? nou nee hoor
Ik roep ook maar wat
donateur
Kut-opstapje idd Ik loop er ook altijd tegenaan
Ik had zowiezo 't idee dat iedereen kleiner dan ik was (of lag 't nou toch aan m'n plateauschoen )
Hahahaha.... maar mijn 1.93m heb je niet overtroffen hoor....
En ik geloof dat 't zelfs bijna 1 van de laatste nrs van hun set was
omg, ik krijg nog kippenval als ik er aan denk
*weer ff in Trance
Erik een beetje dik buitenlands type????? nou nee hoor
nee, echt niet
Erik is juist slank
En hij zou je ten alle tijden netjes te woord staan
Hoeveel mensen ik niet bijna op hun bek heb zien gaan
Ik ben drie keer onderuit gegaan, de vloer was daarbij ook nog 's spekglad en dan met mijn schoenhoogte
*maar heb dus nu 'n ei op m'n enkel, auwww
maar mijn 1.93m heb je niet overtroffen hoor....
Nee, das waar en die zal ik ook nooit overtreffen
laatste aanpassing
en dan met mijn schoenhoogte
ja dat was echt niet normaal kaat!
Trouwens je waaier is stuk
Ik ga zorgen voor een nieuwe rooie met veren!
Ik zit nog in een rush, wat een nacht!!!!
Op naar Tiesto!
Trouwens je waaier is stuk
Das niet erg, schat
Waar ze die hadden, hebben ze er nog meer
Ik zit nog in een rush, wat een nacht!!!!
Op naar Tiesto!
Ik ga zo direct de kaartjes bestellen
Onze foto's zijn zo sweet
Lies goes Los!!!!
laatste aanpassing
Erik een beetje dik buitenlands type
Ppfff ik ben weer beetje boven Jan.
Ik heb vele gezien en vele weer niet,jammer.
Tja ogen te kort.
IK heb een keileuke nacht gehad,met veel slappe lach momenten.
Kaat je zag er toppie uit
Fas jij ook.
Och iedereen wel,want iedereen lachte en sfeer was super
IK heb veel tussen Main en HS gelopen.
Idd veel uit het buitenland en had een zweedse dame telkens naast me.
Ook veel Fransen
We moeten weer een jaar wachten,ben zekers weer van de partij.
Enige wat ik eraan over gehouden heb,geen stem op het moment,lekker rustig voor thuis
Voor me werk minders.
Ik heb er wel gestaan tot het einde, eigenlijk vooraan zowat.
ja jouw heb ik wel gezien, Ik stond ook lang bij Cor Fijneman gek te doen in ut midden
*maar heb dus nu 'n ei op m'n enkel, auwww *
Wat 'n leuke club feestbeesten
Oww!! Die is leuk geworden!!
*pikt 'm meteen in....*
Maar dat komt ook door de wierook
heh, misschien wel ja..
donateur
Dit stond in het AD
UTRECHT - -
Het dansevenement Trance Energy in de Jaarbeurs is zaterdag rustig verlopen. De politie hield een aantal jongeren aan wegens drugsbezit. Ook zorgden enkele dronken feestgangers voor overlast. De politie kreeg twee meldingen van gekluidsoverlast binnen, doordat de dreunende housemuziek door de windrichting in een groot deel van de binnenstad te horen was.
UTRECHT - -
Het dansevenement Trance Energy in de Jaarbeurs is zaterdag rustig verlopen. De politie hield een aantal jongeren aan wegens drugsbezit. Ook zorgden enkele dronken feestgangers voor overlast. De politie kreeg twee meldingen van gekluidsoverlast binnen, doordat de dreunende housemuziek door de windrichting in een groot deel van de binnenstad te horen was.
Die opstapjes bij de bar waren indd grappig. Ik was het ditkeer eens niet zelf die onderuit ging
Nu ik de foto's zie heb ik jou ook gezien kaat, volgende keer zal ik even zwaaien
Ik heb trouwens een ander stukje in het AD zitten lezen! Iets over dat trance energy weer heeft bewezen dat trance niet passe is zoals velen denken..
Waar stond dit stukje dan??
Nu ik de foto's zie heb ik jou ook gezien kaat, volgende keer zal ik even zwaaien
Ik heb trouwens een ander stukje in het AD zitten lezen! Iets over dat trance energy weer heeft bewezen dat trance niet passe is zoals velen denken..
Waar stond dit stukje dan??
laatste aanpassing
Damn, wat heb ik genoten zeg in de jaarbeurs!!!
Heerlijk feest, en er werd door de meeste heerlijk gedraaid.
Marcus Shulz zijn set is me toch het meeste bijgebleven, meesterlijke set
En als afsluiter Cor Fijneman, de platen van het systeemplafond lagen te trillen in het dak, het gruis kwam gewoon naar beneden
Volgend jaar zeker weer!
Heerlijk feest, en er werd door de meeste heerlijk gedraaid.
Marcus Shulz zijn set is me toch het meeste bijgebleven, meesterlijke set
En als afsluiter Cor Fijneman, de platen van het systeemplafond lagen te trillen in het dak, het gruis kwam gewoon naar beneden
Volgend jaar zeker weer!
ik ga vanavond een uitgebreid verslag maken over dit geweldige feest.
de foto's die ik heb gemaakt zullen daar ook in voorkomen.
de video's komen later, heb er 23 te uploaden
of ik ga de Magik Movie Maker video in elkaar zetten, ff kijken.
Leuk om ff gezellie op P1 met mijn internationale groep wat PF-ers te ontmoeten.
Karin nog bedankt voor de heerlijke Party Boosters
En was toch leuk om andere PF-ers te zien tussen de menigte.
Ik heb behalve van Gielen, echt megaveel genoten van Phynn, Markus, Cosmic Gate, Marcel Woods

, Rank 1.
Sander was ook wel okay. draaide wel een paar lekkere tracks, maar die deden niet zoveel als van de bovengenoemde DJs.
Maar meer in mijn verslag
de foto's die ik heb gemaakt zullen daar ook in voorkomen.
de video's komen later, heb er 23 te uploaden
of ik ga de Magik Movie Maker video in elkaar zetten, ff kijken.
Leuk om ff gezellie op P1 met mijn internationale groep wat PF-ers te ontmoeten.
Karin nog bedankt voor de heerlijke Party Boosters
En was toch leuk om andere PF-ers te zien tussen de menigte.
Ik heb behalve van Gielen, echt megaveel genoten van Phynn, Markus, Cosmic Gate, Marcel Woods
Sander was ook wel okay. draaide wel een paar lekkere tracks, maar die deden niet zoveel als van de bovengenoemde DJs.
Maar meer in mijn verslag
jammer altijd dat er in de krant na zo'n feest alleen maar over de incidenten wordt gesproken..
Dat is de media. Zelfs na 15 jaar House in Nederland kicken mensne blijkbaar nog steeds alleen op alle negativiteit. Ik lees 't niet eens meer want mn maag draait zich iedere keer weer om. vechten tegen de bierkaai ook, je krijgt dat beeld er blijkbaar toch niet uit, hoeveel rapporten KPMG ook nog uitbrengt en hopevaak het tegendeel al bewezen is. Dat is net zoiets als die bizarre war on drugs die we tegenwoordig kennen in Nederland, waarbij stillen je gewoon van de plee komen lichten en je een proces-verbaal krijgt omdat je wiet op zak hebt
En des te meer reden voor mij om juist lekker te blijven feesten want ik vind de 'realiteit' steeds idioter worden. Voor mij is 't ook geen vlucht ofzo, ik zie die realiteit meer als vlucht
laatste aanpassing
Oja, zelf 13 uur in coma gelegen
Nu weer rustig aan aan de slag, maar zit met mn hele wezen nog in de Jaarbeurs.
Gelukkig a.s. weekend weer 3 toffe feestjes, Hardstyle, Hardcore, Techno, Schranz en Techhouse
dus dan kom ik ook wel weer aan mn trekken. Scheelt als je van zoveel soorten muziek houdt hhi, alles heeft zn eigen charme.
Wat Trance betrft, dat bljft de muziek die 't meeste met mn gevoel doet. Maar dan wel meer de zweeftrance, die melancholische deuntjes en teksten enzo...Markus draait vaak dat soort platen. Zei 't in een ander topic al maar Trance Energy draait tegenwoordig meer om de Energy dan om de Trance. dat lijkt wel een vies woord te zijn geworden. je hoort ook zveel andere muziekstijlen erin terug...moet haast ook wel wil je tienduizenden mensen aan 't dansen houden, dan kun je die zwevers niet gaan draaien want dan slaat de sfeer dood. Da's misschien toch meer luistermuziek ook.
Ik zou 't wel zie zitten hoor, een Dream Stage...en dan alleen maar van die zweeftrance en een hele zaal vol met betraande oogjes hihi!
Wat Trance betrft, dat bljft de muziek die 't meeste met mn gevoel doet. Maar dan wel meer de zweeftrance, die melancholische deuntjes en teksten enzo...Markus draait vaak dat soort platen. Zei 't in een ander topic al maar Trance Energy draait tegenwoordig meer om de Energy dan om de Trance. dat lijkt wel een vies woord te zijn geworden. je hoort ook zveel andere muziekstijlen erin terug...moet haast ook wel wil je tienduizenden mensen aan 't dansen houden, dan kun je die zwevers niet gaan draaien want dan slaat de sfeer dood. Da's misschien toch meer luistermuziek ook.
Ik zou 't wel zie zitten hoor, een Dream Stage...en dan alleen maar van die zweeftrance en een hele zaal vol met betraande oogjes hihi!
Ze kalken maar neer wat ze willen, ik weet wel beter
You go girl!
ik moet toch even vermelden dat ik wéér een ontzettend vette trance enrgy achter de rug heb! tot de allerlaatste seconde staan swingen, heerlijk!! en complimenten voor dazzle, ron vd beuken, cosmic gate & uiteraard marcel woods
aankleding had misschien wat meer aandacht aan besteed kunnen worden, maar das verder niet iets waar ik me aan heb gestoord.
Vod t ook goed geregeld met de wc's, houden zo.
& wat heb ik me een mooie bizarre terugreis gehad, haha! t toppunt was toch wel toen met wackie jacky de coupé aan t zingen kreeg, hé meid!?
zo, en dan gaan we nu weer werken... bleeeh.
KAATJUHHHHHHHHHHde foto's zijn weer leuk
tenk joe, heb ze al uit je album gepikt
Is goed, meis, daar zijn ze tenslotte voor
komen er nog meer bij kaat???
Ben namelijk ook aan het stelen uit jou album
In de album niet meer, maar die andere stuur ik je wel via pb straksjes
Tja, die oortjes doen 't goed
jammer dat ik je er niet meteen kon uithalen
mhmhmmm, als dat ff zouden kunnen en er dan lekker met iedereen op los :knuffelen:
Wat zou de wereld er dan toch mooi uitzien *zucht en denkt aan haar knuffelmomenten met Miss Tails, zucht*
& wat heb ik me een mooie bizarre terugreis gehad, haha! t toppunt was toch wel toen met wackie jacky de coupé aan t zingen kreeg, hé meid!?
Maar Noek-met-'t-bloemetje was dan weer net Celine Dion
*zucht en denkt aan haar knuffelmomenten met Miss Tails, zucht*
knuffelmomenten met Miss Tails, zucht*
Die heb ik gemist helaas en die zijn altijd goehoeeeeeeed met haar!
die heb ik niet gemist
die zijn heerlijk
hahaha MissTails tilde me zelfs op de schat