Partyflock

Forumonderwerp · 934641
1 volger · 30880x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00
Waarschuw beheerder
Vertel vertel.....:)
Waarschuw beheerder
Het is dat ik vandaag pas om 13:00 hoef te beginnen, moet eigenlijk nog een nacht slaap inhalen...waarom ben ik zondag ook gaan werken :X Had liever nog wat langer gebleven, maar moest om 07:00 toch echt weg om de trein te halen. MAAR WAT WAS HET TOCH EEN F*CKING VET FEEST !!! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgend jaar mag er een Classicsstage bij..

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 maart 2007 om 10:55:
Energy dan om de Trance

Meer techtno, eentonig en herhalende stukjes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 maart 2007 om 11:04:
Maar Noek-met-'t-bloemetje was dan weer net Celine Dion (l) Wow binnenkort hebben wij onze eigen stage op een of ander feest vermoed ik

Celine dion? nooouhw maak dr maar rustig mariah carey van ;) !

een eigen stage lijkt me niet slecht... maar of er dan ook toeschouwers staan, das een 2e :9 :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 11:17:

Dan word ik gek! :yes: Maar dan moeten ze ook wel echt de ouwe shit draaien hoor! De ouwe Sven Vath enzo. Wowwwwww haha dit moeten ze invoeren als TE 10 jaar bestaat, net als bij TD destijds. Dan kun je mij nadien in een dwangbuisje stoppen hoor :D Zullen we nu vast beginnen met ID&T te spammen met dit idee? (l)
Waarschuw beheerder
Nou dit was me 1e x Trance Energy, wist echt niet wat ik moest verwachten! Maar bij de Hardstage heb ik het heel de avond super naar me zin gehad :cheer: En de sfeer was ook prima! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op maandag 5 maart 2007 om 11:02:
Wat zou de wereld er dan toch mooi uitzien *zucht en denkt aan haar knuffelmomenten met Miss Tails, zucht*

:lief: echt wel!!!

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 maart 2007 om 11:05:
Die heb ik gemist helaas en die zijn altijd goehoeeeeeeed met haar

Ja Jackie, echt jammer dat wij niet ff hebben kunnen :knuffel:

Uitspraak van Tijgertjuh** op maandag 5 maart 2007 om 11:08:
die heb ik niet gemist
die zijn heerlijk
hahaha MissTails tilde me zelfs op de schat

Das ook niet zo moeilijk, lekker klein ding :kusje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 11:17:

jaaaaa! dan zal ik eindelijk weer Kamaya Painters - Endless Wave op een feest gaan horen :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
:( :( :( Die heb ik gemist helaas

We zijn de hele nacht bij elkaar geweest :yes:
die zijn altijd goehoeeeeeeed met haar! (l)

:yes:
Als je dat maar weet, ik vond 't erg toen we weg gingen :/
geen :knuffel: meer, maar we halen de schade wel weer in bij Tiesto 8)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 4 maart 2007 om 16:39:
2> http://video.google.nl/videoplay?docid=92459135311586763

Zeker een van mijn hoogtepunten dit ! werelds
Waarschuw beheerder
donateur
Kaat, ik heb ook de foto uit je album gepikt hoor (y) Bedankt!
Waarschuw beheerder
Zaterdagavond weer een hoop mooie herinneringen voor m'n oude dag erbij gekregen.

Trance Energy was echt weer helemaal zoals het hoorde, ontzettend prettige sfeer, heerlijke muziek en de hele avond los gaan op funky, zweverige of energieke trance.

Johan gielen met z'n laatste nummertje deed hem voor mij ook erg goed, het leven is mooi!
Waarschuw beheerder
Beetje naar alleen dat ik vanmiddag toch echt naar de tandarts moet om de verstandskies te laten trekken/snijden. Heb 't mooi uitgezongen dit weekend op de pijnstillers haha maar de lol is nu toch echt voorbij, bah bah :(

Waarschuw beheerder
:o sterkte ermee dan :flower:

lol is er bij mij nu ook wel af, ben echt gingatisch brak pffffff

maar ach, het was het allemaal waard (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 maart 2007 om 12:01:
Beetje naar alleen dat ik vanmiddag toch echt naar de tandarts moet om de verstandskies te laten trekken/snijden. Heb 't mooi uitgezongen dit weekend op de pijnstillers haha maar de lol is nu toch echt voorbij, bah bah

Good luck Jackie, zal aan je denken! :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 maart 2007 om 11:22:
De ouwe Sven Vath enzo.

:yes:

Ik zou ook graag Cosmic Gate, Tiesto en Armin van Buuren op de oude manier willen horen.

Waarschuw beheerder
Volgens mij is die wackiejacky een beetje fotogeil hahah:P. Ze staat op vet veel foto's op de id-t site:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **Ice** op maandag 5 maart 2007 om 10:23:
Waar stond dit stukje dan??

op het net www.ad.nl en dan Utrecht aanklikken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:06:
Volgens mij is die wackiejacky een beetje fotogeil hahah

of fotograaf geilt op jacky :lol:
Waarschuw beheerder
Leuke avond gehad...behalve bij Markus Schulz mist­e ik over t algemeen echt de 'Pingel en Zweef, Han­djes in de lucht Trance'...Sander van Doorn draaid­e t eerste half uur gewoon 'club/groove' t einde v­an Phynn was wel lekker zweven....meeste op de mai­n gebleven behalve bij Oakenfold (niks gemist lees­ ik dus) en Gielen heb ik n half uur aangehoord en­ langer kon ik dat niet aanhoren....al met al een ­gezellige avond gehad met als hoogtepunt dan toch ­Markus Schulz, Joop&Bolier live en Cosmic Gate
Waarschuw beheerder
Trance Energy was echt weer super!!! (Y)

Heb heerlijk genoten, en dan ook vooral met mijn lieverd (L)

De sfeer was ook echt super goed, vrolijke mensen en natuurlijk ook weer leuke lieve mensen van patyflock in het echt ontmoet :P
Artiest WQ
Waarschuw beheerder
Een van de beste feesten ooit voor mij.. Hoor eigenlijk weinig over Dave 202, die man had echt weer lekkere opzwepende hardtrance.. Zn een na laatste track was meesterlijk! Vaker boeken in NL!!!
Verder ontzettend genoten van Phynn (jammer dat hij als eerste moest), Markus Schulz, Scot P en natuurlijk Francois
Volgend jaar zeker weer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:15:
of fotograaf geilt op jacky

dat kan ook ja, daar leek ut meer op:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:11:
op het net www.ad.nl en dan Utrecht aanklikken

Gedreun Dansfeest houdt Utrechters wakker
Door BRAM LOGGER

UTRECHT - Veel Utrechters konden in de nacht van zaterdag op zondag ongewenst ’meegenieten’ van het dance-evenement Trance ...

In de Jaarbeurs van Utrecht was zaterdagavond het grootste Indoor Trance Event ter wereld. FOTO FBT... Energy in de Jaarbeurs. ,,Het leek op een goederentrein die voorbij dendert, maar dan de hele nacht door. Ik ben er herhaaldelijk wakker van geworden, ’’ zegt Utrechtse Ria Uiterwaal.

Door de windrichting waren de dreunende beats van de housemuziek in een groot deel van de binnenstad en Utrecht-Oost te horen.

Uiterwaal woont aan de Rijndijk, een zijstraat van de Koningsweg nog achter de Waterlinieweg op zeker drie kilometer van de Jaarbeurs. ,, Ik was verbaasd, dat ik het kon horen. In de binnenstad moet het nog veel erger zijn geweest.’’

Uiterwaal vindt dat de Jaarbeurs betere geluidsisolatie zou moeten hebben voor grote housefeesten. De politie bellen, deed ze niet. ,,Dat zullen anderen wel doen, dacht ik.’’

Zo dachten meer stadsbewoners er blijkbaar over. Volgens politiewoordvoerder Jens zijn er niet meer dan één of twee meldingen van geluidsoverlast van het feest binnengekomen.

Behalve wat klachten over de herrie, verliep Trance Energy relatief rustig. De politie hield een aantal jongeren aan wegens drugsbezit. Ook zorgde een aantal dronken feestgangers voor overlast.

Uiterwaal woont aan de Rijndijk, een zijstraat van de Koningsweg nog achter de Waterlinieweg op zeker drie kilometer van de Jaarbeurs.

Leuk, kunnen we d'r gelijk opzoeken (6)

Waarschuw beheerder
ik vond er dus weinig aan. teveel eentonige trance (techtrance). dooie momenten, dat gewoon iedereen stilstond. Cosmic Gate leek supervet te worden maar ineens de hele opbouw weg, draaiden ze human beings(L) erna gaan ze verder met vage electro trance. totaal niet mijn ding. ik wil zweeftrance horen. geen eentonige rommel.

en frozen flame draaien is al helemaal triest. wat ook opviel pulbiek ging alleen los op de hitjes. beetje jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:29:
frozen flame

:o :roflol:
Waarschuw beheerder
DJ Jean teaches Oakey a thing or Two!

As Trance Energy at Jaarbeurs Utrecht wraps up this weekend, rumors are surfacing that legendary Paul Oakenfold received a beating at the hands of DJ Jean (author responsible for 'The Launch').

Apparently, Oakey called DJ Jean's musical style 'Cheesy' and Jean immediately took offence to this. No sense in partying if there isn't a little drama now and again. Right?

bron: http://www.tracklists.ca/index.php?p=news&id=160

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qouri op maandag 5 maart 2007 om 12:36:
DJ Jean teaches Oakey a thing or Two!

As Trance Energy at Jaarbeurs Utrecht wraps up this weekend, rumors are surfacing that legendary Paul Oakenfold received a beating at the hands of DJ Jean (author responsible for 'The Launch').

Apparently, Oakey called DJ Jean's musical style 'Cheesy' and Jean immediately took offence to this. No sense in partying if there isn't a little drama now and again. Right?

ja vast :lol:
Waarschuw beheerder
Ik wil teruugggggg :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:03:
lol is er bij mij nu ook wel af, ben echt gingatisch brak pffffff

Heb gisteren tot half 5 geslapen en vannacht ook gewoon, benn nu zo fit als een hoentje.

Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 12:28:
Gedreun Dansfeest houdt Utrechters wakker
Door BRAM LOGGER

UTRECHT - Veel Utrechters konden in de nacht van zaterdag op zondag ongewenst ’meegenieten’ van het dance-evenement Trance ...

In de Jaarbeurs van Utrecht was zaterdagavond het grootste Indoor Trance Event ter wereld. FOTO FBT... Energy in de Jaarbeurs. ,,Het leek op een goederentrein die voorbij dendert, maar dan de hele nacht door. Ik ben er herhaaldelijk wakker van geworden, ’’ zegt Utrechtse Ria Uiterwaal.

Door de windrichting waren de dreunende beats van de housemuziek in een groot deel van de binnenstad en Utrecht-Oost te horen.

Uiterwaal woont aan de Rijndijk, een zijstraat van de Koningsweg nog achter de Waterlinieweg op zeker drie kilometer van de Jaarbeurs. ,, Ik was verbaasd, dat ik het kon horen. In de binnenstad moet het nog veel erger zijn geweest.’’

Uiterwaal vindt dat de Jaarbeurs betere geluidsisolatie zou moeten hebben voor grote housefeesten. De politie bellen, deed ze niet. ,,Dat zullen anderen wel doen, dacht ik.’’

Zo dachten meer stadsbewoners er blijkbaar over. Volgens politiewoordvoerder Jens zijn er niet meer dan één of twee meldingen van geluidsoverlast van het feest binnengekomen.

Behalve wat klachten over de herrie, verliep Trance Energy relatief rustig. De politie hield een aantal jongeren aan wegens drugsbezit. Ook zorgde een aantal dronken feestgangers voor overlast.

Maar 2 mensen hebben geklaagd :s dan zal het dus heel erg mee zijn gevallen.

AD :loser: altijd aandacht voor de zeikers in dit land, kutkrant! stelletje rode gekken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 12:06:
Volgens mij is die wackiejacky een beetje fotogeil hahah. Ze staat op vet veel foto's op de id-t site

Nou dat ik fotogeil ben is sowieso een gegeven (6)

Maar ik telde er maar 3 of 4 ofzo en die zijn allemaal genomen tijdens Schulz, toen stond ik helemaal vooraan zwaar te genieten. (l) Stonden toen ook 2 of 3 fotografen en als die allemaal 1x klikken dan krijg je dat. :) Valt wel mee geloof ik hoor :D
Waarschuw beheerder
En wat piept iedereen over die 'Frozen Flame'? %) Mag dat hier toevallig in de Top40 staan, dat wil toch niks zeggen over andere landen? Sowieso, omdat 't bekend is is het gelijk fout? 'Silence' stond destijds toch ook gewoon in de hitparades? Ik vind dat nummer zo fout nog niet hoor, TE is toch ook geen underground feest ofzo? Gaan we effe allemala huilen als er welgeteld 1 plaatje gedraaid wordt die ook op TMF komt, lekker boeiend!

Da's net als al die lui die altijd lopen te zeuren als 1,2 stampuhhhh gedraaid wordt op ene feest. terwijl juist bij zulke platen het dak er vaak vanaf gaat. House is geen underground meer hoor mensen :D Anders moet je naar andere feesten gaan. :yes:
Waarschuw beheerder
Het was beter dan geweldig!!

Waarschuw beheerder
hahah volgens mij stond jij bij X-Qlusive ook een aantal keren op de foto.

Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 maart 2007 om 12:45:
Valt wel mee geloof ik hoor

nee ik heb er 0:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 maart 2007 om 12:48:
En wat piept iedereen over die 'Frozen Flame'? Mag dat hier toevallig in de Top40 staan, dat wil toch niks zeggen over andere landen? Sowieso, omdat 't bekend is is het gelijk fout? 'Silence' stond destijds toch ook gewoon in de hitparades? Ik vind dat nummer zo fout nog niet hoor, TE is toch ook geen underground feest ofzo? Gaan we effe allemala huilen als er welgeteld 1 plaatje gedraaid wordt die ook op TMF komt, lekker boeiend!

Da's net als al die lui die altijd lopen te zeuren als 1,2 stampuhhhh gedraaid wordt op ene feest. terwijl juist bij zulke platen het dak er vaak vanaf gaat. House is geen underground meer hoor mensen Anders moet je naar andere feesten gaan.

Idd lekker boeiend, ik vond het juist wel grappig :D "probeerde" ook achterlijk erop te jumpen! :D beetje lol maken mensen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bloesem op maandag 5 maart 2007 om 11:49:
Kaat, ik heb ook de foto uit je album gepikt hoor (y) Bedankt!

super (y)
Fijn, dat je 't toch tof vond, ondanks dat je niet zo van die enorme grote feesten houdt :knuffel:

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was toch een remix die werd gedraait? niet die echte jump versie? weet het niet helemaal zeker meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 5 maart 2007 om 12:48:
En wat piept iedereen over die 'Frozen Flame'?

De DJ is zich van geen kwaad bewust, die gebruikt de plaat alleen omdat hij hem goed vindt en heeft geen idee dat het hier als jump wordt gezien.

Gebeurt wel vaker, Yoji Biomehanika op Mysteryland een track met de sample "Amsterdam waar leg dat dan" (dacht ik) er in, hij had geen idee wat dat inhield..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 13:12:
Gebeurt wel vaker, Yoji Biomehanika op Mysteryland een track met de sample "Amsterdam waar leg dat dan" (dacht ik) er in, hij had geen idee wat dat inhield..

haha sterker nog, hij draaide een track met de melodie van ''Hand in Hand kamerraden'' :roflol:

geweldig was dat :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 13:16:
''Hand in Hand kamerraden''

(Y) Dat was 'em :d

Waarschuw beheerder
hehe eindelijk men filmpjes op computer gezet, wat een kutwerk is dat:P
Werkzaam bij Deliciouz Events
Artiest {SHOWLIST artist 17860, 49085}
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil livesets:D

zijn ze al ergens te vinden?
Artiest {SHOWLIST artist 69437, 22984}
Waarschuw beheerder
Lijkt me dat bijna iedereen het over het algemeen wel een leuk feestje vond :D

13 waardeloos stemmen die waarschijnlijk allemaal van hardcore kaalkopjes afkomen die hadden gehoopt de sfeer te kunnen gaan verzieken... Wat hebben ze gefaald :D TOP sfeer :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sfeertje was idd supergoed.
meeste mensen hebben te hoge verwachtingen van een feest en als t dan tegenvalt....tja..;)

tuurlijk waren er hier en daar wel wat dingen aan te merken, zo heb ik ook nog wel es getwijfeld aan de muziek kwaliteit,maar t stond overal wel ontzettend hard vond ik;)
de ene dj draaide beter dan de ander,maar voordeel met zoveel verschillende stages dat als t ergens niet leuk is je doorloopt naar een andere plek:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ENROC op maandag 5 maart 2007 om 13:12:

dat is toch een eigen remake van hem? denk wel dat hij vooraf even heeft gevraagd waar die plaat uberhaupt over gaat of niet..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 13:03:
was toch een remix die werd gedraait? niet die echte jump versie? weet het niet helemaal zeker meer

Ja oakenfold draaide 1 of andere trance remix..

Hij weet waarschijnlijk dat dit een populaire plaat is in NL en draait hem daarom. Gewoon om in de smaak te vallen. Er is niemand die hier iets op af kan dingen..

Niet dat die plaat van mij hoeft of zo, maar hij heeft geen idee dat hij ontzettend uitgemolken is hier...

Hij draaide ook Southern sun, held (y)
Waarschuw beheerder
Mijn "enige" punt was dat de muziek zelf een beetje "slap" was zelfs in de hardstage :/
Marcel Woods maakte het overigens meer dan goed dus :) en heb mij zeker wel vermaakt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 13:37:
Hij draaide ook Southern sun, held

mja alleen niet de Tiesto remix :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 13:52:
Hij draaide ook Southern sun, held

mja alleen niet de Tiesto remix

Vind het sowieso meer een luisternummer, maar oakenfold draaide wel een paar andere leuke platen nog! het was iig geen hitjesfestijn!

Snap alleen niet waarom het mixen zo klote ging? Die man draait al 15 jaar mee of zo? Lijkt me dat ie normaal wel goed mixt? Misschein waren de monitorboxen uitgevallen of zo ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 maart 2007 om 13:58:
Vind het sowieso meer een luisternummer

eens :)

maar zeker ook niet verkeerd op feest voorbij te horen komen.