Partyflock

Forumonderwerp · 933621
1 volger · 1855x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wordt door politiek Den Haag ‘gedemoniseerd’...

Dat vindt hoogleraar staatsrecht Twan Tak van de Universiteit Maastricht.

,,Het minste dat je kunt zeggen, is dat het daar verdacht veel op lijkt,’’ meent Tak. ,,Wilders krijgt een stempel op zijn hoofd gedrukt: ‘Die man deugt niet’. Inhoudelijk wordt hij compleet genegeerd zodat er niet naar zijn kritiek hoeft te worden geluisterd. Dat is het stomste dat je kunt doen.’’

Tak doet zijn uitlatingen na felle kritiek van politici op Wilders. Aanleiding is een motie van wantrouwen die de PVV overmorgen indient tegen de PvdA-staatssecretarissen Albayrak en Aboutaleb. Wilders vindt het onaanvaardbaar dat zij een dubbele nationaliteit hebben.

‘Platte politiek’, oordeelt het CDA en vice-premier Rouvoet stelt dat Wilders ‘buiten de parlementaire fatsoensnormen’ treedt.

VVD’er Henk Kamp doet Taks opmerkingen af als ‘gelul’. ,,Ik heb die jongen (Wilders, red.) vaak gesteund. Zo ben ik het met hem eens dat boerka’s moeten worden verboden. Maar ik vind niet dat je twee uiterst succesvol geïntegreerde politici die staatssecretaris worden zo moet aanpakken.’’

Rouvoet wilde gisteren niet reageren.

CDA’er Mirjam Sterk stelt dat zij Wilders helemaal niet demoniseert. ,,Ik ben het niet met hem eens en dat mag ik zeggen.’’

Tak vindt dat Wilders op dezelfde manier wordt behandeld als Filip Dewinter van het Vlaams Belang in België. Hij wijst er op dat Kamervoorzitter Verbeet Wilders’ fractie onlangs het woorde dreigde te ontnemen over de kwestie. ,,Bijna was de microfoon uitgedraaid, dat kan echt niet,’’ stelt Tak. Volgens hem kaart Wilders de dubbele nationaliteit van Albayrak (Turkse afkomst) en Aboutaleb (Marokkaans) terecht aan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het gros van Nederland is het met Wilders eens, maar toch word er in politiek Den Haag niet naar hem geluisterd. Hoe democratisch...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 10:28:
Het gros van Nederland is het met Wilders eens

Dan had het gros van Nederland wel op Wilders gestemd.
Waarschuw beheerder
Het gros van Nederland is het met Wilders eens, maar toch word er in politiek Den Haag niet naar hem geluisterd. Hoe democratisch...

Jij leeft in een dromenwereld. :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 10:25:
gedemoniseerd

:gaap:

daar gaan we weer

Waarschuw beheerder
gros

gros (het ~, ~sen)
1 een klein deel => minder dan 16%
2 twaalf dozijn of 144 stuks van bepaalde artikelen
Waarschuw beheerder
des te meer groeit zijn aanhang :D

Waarschuw beheerder
demoniseert

en dan uiteindelijk wordt wilders vermoord omdat hij gedemoniseerd wordt. of misschien omdat hij dingen niet normaal kan zeggen?

Vrouwen liever geen hoofddoek op straat in het 'Wilders':
die snorkutten moeten hun beflap afgooien anders bijt ik de lul van Mohammed eraf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
www.wildersflock.nl
Waarschuw beheerder
Ze spelen het wel in de hand zo inderdaad. Wilders heeft gelijk met veel argumenten, maar door de manier waarop hij het brengt wordt hij niet serieus genomen in de kamer. Best logisch, want geen blad voor de mond nemen heeft weinig met de hedendaagse politiek te maken. Wat jammer is.

Echter zal dit uiteindelijk alleen maar in het voordeel van Wilders werken, want zo krijgt hij alleen maar meer kiezers op zijn hand.

Tak vindt dat Wilders op dezelfde manier wordt behandeld als Filip Dewinter van het Vlaams Belang in België

Jep, en je ziet wat daar met het aantal zetels is gebeurd in de loop van de jaren.
Waarschuw beheerder
foto??
Waarschuw beheerder
Wilders wil dit nou eenmaal hij heeft goed van de winter af gekeken en bij het slotdebat van een tijdje terug zat hij er ook al naar te hengelen

Maargoed als geschiedenis wel iets uitwijst is dat het negeren van dit soort partijen/mensen die als extreem worden opgevat juist averechts werken. Je moet juist veel praten, veel in beeld komen, veel discussieren en dan kunnen mensen hun eigen oordeel trekken, die dan vaak genormaliseerd raakt als het echt iets extreems betreft. Dus ab-so-luut niet negeren, maar mee laten doen dan zet hij zich zelf wel buitenspel wat hij nu ook al een beetje aan het doen is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Klssy op dinsdag 27 februari 2007 om 10:39:
foto??

het foute kabinet

[img width=325 height=480]http://www.mijnalbum.nl/Foto=37SCJ3OR[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 10:44:
het foute kabinet

:lol:
Waarschuw beheerder
Die hoogleraar heeft ook gelijk, Wilders wordt ook gemuilkorft. Zijn ideejen worden bij voorbaat al gezien als extreem rechts en blablabla. En dat terwijl hij niet voor niets zoveel stemmen kreeg. Nederland wil verandering, en dat gaan we echt niet krijgen door CDA,CU en PVDA.

Deze partijen zijn onrealistisch. En ik weet niet of het een spelletje spelen omdat ze hun echte meningen niet mogen laten blijken, of dat ze echt zo dom zijn en de problemen hier in NL gewoon niet WILLEN zien.... :(
Waarschuw beheerder
Hij maakt zichzelf belachelijk met zijn domme voorstellen. Hij mag blij zijn dat er moslims in de regering zitten anders had hij (als single-issuepartij) nu niks om ophef over te maken en simpele zieltjes mee te winnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 10:30:

hebben ze toch ook gedaan?:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van marthijn op dinsdag 27 februari 2007 om 11:00:
hebben ze toch ook gedaan?

Ah, vandaar die kamermeerderheid :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:01:
Ah, vandaar die kamermeerderheid :S

Tja 600.000 is volgens sommigen de meerderheid van nederland :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 27 februari 2007 om 10:57:
Zijn ideejen worden bij voorbaat al gezien als extreem rechts en blablabla. En dat terwijl hij niet voor niets zoveel stemmen kreeg. Nederland wil verandering, en dat gaan we echt niet krijgen door CDA,CU en PVDA.

Niks aan toe te voegen.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 10:31:
gros (het ~, ~sen)
1 een klein deel => minder dan 16%
2 twaalf dozijn of 144 stuks van bepaalde artikelen

LEES

Waarschuw beheerder
"Gros wordt ook gebruikt als een onbepaald telwoord aanduiding voor een meerderheid. "Het gros is het er mee eens.""

Niet dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:06:
"Gros wordt ook gebruikt als een onbepaald telwoord aanduiding voor een meerderheid. "Het gros is het er mee eens.""

in dit geval vind ik van niet :P
volg het woordenboek:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 februari 2007 om 10:59:
Hij maakt zichzelf belachelijk met zijn domme voorstellen. Hij mag blij zijn dat er moslims in de regering zitten anders had hij (als single-issuepartij) nu niks om ophef over te maken en simpele zieltjes mee te winnen.laatste aanpassing 27 februari 2007 11:02

vind jou nogal erg simpel :frusty:

Deze partijen zijn onrealistisch. En ik weet niet of het een spelletje spelen omdat ze hun echte meningen niet mogen laten blijken, of dat ze echt zo dom zijn en de problemen hier in NL gewoon niet WILLEN zien....

ze zijn vooral bezig hun eigen zakjes vol te storten met geld van ons. het zijn een stel ratten van de smerigste soort vooral die bakelende en die Wouter Bosneger :rot:

nederland helpt zich zelf wel naar de klote hebben wij als burger niks over te zeggen !

Waarschuw beheerder
Die hoogleraar heeft ook gelijk, Wilders wordt ook gemuilkorft. Zijn ideejen worden bij voorbaat al gezien als extreem rechts en blablabla. En dat terwijl hij niet voor niets zoveel stemmen kreeg. Nederland wil verandering, en dat gaan we echt niet krijgen door CDA,CU en PVDA.

Ik denk dat Wilders zichzelf buitenspel zet door de dingen niet op een normale manier aan te kaarten. Niemand in het kabinet zal met hem gaan praten over de helft van de koran eruit scheuren. Wel zullen ze met hem praten over probleemjongeren.

Maar ja dan benoem je het te netjes natuurlijk. Die geitenneukers moeten thuis maar hun echtgenote stenigen om een appel en een ei. aldus wilders die de werkloosheid porbeert aan te kaarten onder allochtone vrouwen.

get my point?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:19:
vind jou nogal erg simpel

Want?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:19:
ze zijn vooral bezig hun eigen zakjes vol te storten met geld van ons. het zijn een stel ratten van de smerigste soort vooral die bakelende en die Wouter Bosneger

nederland helpt zich zelf wel naar de klote hebben wij als burger niks over te zeggen !

Laat maar 8)
Waarschuw beheerder
wilder speelt het spel heel slim en duidelijk, hij staat voor iets en komt het ook na... zolang mensen hem verafschuwen wordt hij alleen maar interessanter

hij had van niets toch 9 zetels.. en als er nu gestemd mag worden dan komt hij er heel hoog uit, dit is al onderzocht door meerdere buro's mensen kunnen zich steeds meer vinden in zijn denken

hetgeen wat nu aan de macht staat vind nederland over 2 jaar ook niet meer goed dan zijn ze het zat en dan komen toch de rechtse partijen naar voren....

Waarschuw beheerder
maar dta is toch zonde?? is er iemand die kritiek levert kan hij dta niet normaal doen waardoor er ook niemand met hem hoeft te praten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 10:30:

:respect:
Uitspraak van crisjecris op dinsdag 27 februari 2007 om 11:28:
en als er nu gestemd mag worden dan komt hij er heel hoog uit,

gaarne met bewijzen komen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op dinsdag 27 februari 2007 om 11:28:
en als er nu gestemd mag worden dan komt hij er heel hoog uit, dit is al onderzocht door meerdere buro's mensen kunnen zich steeds meer vinden in zijn denken

volgens de peilingen staat hij nu op 8 zetels dus een verlies van 1 zetel
: http://www.politiekebarometer.nl/

en volgens maurice de hond stijgt hij

het is maar net wat je betrouwbaar wil vinden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 februari 2007 om 11:21:
Laat maar

geloof jij nog maar in sprookjes

:X (anders is er weer een linkse rakker hier die bans geeft)

Waarschuw beheerder
maar dave.. wat vind je hier dan van
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:20:
Ik denk dat Wilders zichzelf buitenspel zet door de dingen niet op een normale manier aan te kaarten. Niemand in het kabinet zal met hem gaan praten over de helft van de koran eruit scheuren. Wel zullen ze met hem praten over probleemjongeren.

niet dat dat het laatste woord is, maar ik ben wel benieuwd wat je daarvan vind.t

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:41:
geloof jij nog maar in sprookjes

(anders is er weer een linkse rakker hier die bans geeft)

Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen, maar je gedraagt je nog beperkter als ik

Ongelofelijk wat een zwakzinnigen zitten er toch op deze site, die topic opener ook %)

Dream on knul, in jouw vuilnismannen en uitkeringstrekkerswijkje misschien :lol:

Wilders wordt ook gemuilkorft.

En terecht, die mierenneuker..... pfff beetje zwakzinnige zieltjes winnen over de rug van
twee uiterst succesvol geïntegreerde politici

Waarschuw beheerder
wat ik er van vind persoonlijk is.

ze komen hier in ons klein landje en denken meteen dat nederland hun eigendom is. en ze maar gaan eisen dat hier en daar lelijke gebouwen worden neergezet om hun geloof er bij iedereen in te stampen.

kort samengevat, ze komen hier dus passen zich maar aan.

en als die het deel bedoelt waar mensen mee worden gekwetst vind ik dat die gelijk heeft. en het dus niet in een boek thuis hoort in nederland.

en dat die slijmjurken in den haag niet naar hem willen luisteren was wel te verwachten. die zijn alleen bezig hunzelf rijker en rijker te maken en daar moeten geen mensen aan komen want dan zijn de rapen gaar.

ik hoop op een val van deze regering:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 11:52:
Ik heb vannacht 3 uurtjes geslapen, maar je gedraagt je nog beperkter als ik

Ongelofelijk wat een zwakzinnigen zitten er toch op deze site, die topic opener ook

zegt een kneus :dood:

moest je daar nou speciaal een profiel voor aanmaken :rot: WEG
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:54:

maar wat vind je van de opmerking dat Wilders zlef het debat onmogelijk maakt door er op deze manier over te praten? Ik weet ook zeker dat Balkende niet met mij praat als ik zeg dat ik pis op de bijbel. Maar praat wel met me als ik zeg dat ik vind dat er dingen in de bijbel staan waar ik eht niet mee eens ben.

Vind je dan ook niet dat als Wilders echt iets wil veranderen dat hij zijn toon juist moet matigen? Of matigen... gewoon wat netter uitdrukken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:58:
maar wat vind je van de opmerking dat Wilders zlef het debat onmogelijk maakt door er op deze manier over te praten? Ik weet ook zeker dat Balkende niet met mij praat als ik zeg dat ik pis op de bijbel. Maar praat wel met me als ik zeg dat ik vind dat er dingen in de bijbel staan waar ik eht niet mee eens ben.

Vind je dan ook niet dat als Wilders echt iets wil veranderen dat hij zijn toon juist moet matigen? Of matigen... gewoon wat netter uitdrukken.

hij kan het meschien iets anders brengen maar wij weten zijn doel niet waarom die het op zijn manier brengt meschien heeft hij er een reden voor die later vruchten afwerpen..

nogmaals ik hou wel van een beetje duidelijke taal en brutaal zijn en kan me totaal niet vinden in mensen die alles maar van geloof aflaten hangen komen tot nu toe de meeste oorlogen van...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:01:
Je bent een beetje para

Zeg is eerlijk.. tijdens WO II zou jij ook joden verraden hebben in ruil voor voedselbonnen hè?

je moest je graf mondje eens tegen mij persoonlijk open doen zou er weinig van je over zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:03:
je moest je graf mondje eens tegen mij persoonlijk open doen zou er weinig van je over zijn

Besteed je tijd is nuttiger. Je zou je eens kunnen gaan verdiepen in de politiek en de maatschappij, misschien praat je dan minder onzin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 11:54:

ze komen hier in ons klein landje en denken meteen dat nederland hun eigendom is. en ze maar gaan eisen dat hier en daar lelijke gebouwen worden neergezet om hun geloof er bij iedereen in te stampen.

kort samengevat, ze komen hier dus passen zich maar aan.

en als die het deel bedoelt waar mensen mee worden gekwetst vind ik dat die gelijk heeft. en het dus niet in een boek thuis hoort in nederland.

en dat die slijmjurken in den haag niet naar hem willen luisteren was wel te verwachten. die zijn alleen bezig hunzelf rijker en rijker te maken en daar moeten geen mensen aan komen want dan zijn de rapen gaar.

ach jee, ze bestaan echt :O
Ik dacht dat dit soort onthutsend kortzichtige mensen alleen maar als jiskefet of Koefnoen typetje bestonden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:06:
Besteed je tijd is nuttiger. Je zou je eens kunnen gaan verdiepen in de politiek en de maatschappij, misschien praat je dan minder onzin

tot nu toe heb ik anders ook zeer weinig nuttigs uit jouw mond te horen gekregen. t enige waar jij je op richt is mensen over de zeik krijgen ipv discussiëren over politiek. oftewel je bent n nerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:06:

:gaap: doen meschien werklozen als jou maar ik werk net iets te veel om me nog met die tering zooi bezig te houden ik vat voor mezelf samen wat ik mee krijg...

en als jou mijn mening niet aan staat boeit me geen drol iedereen is vrij om een reactie op het forum te geven en als een kneus met een fake profiel dan denkt mij een andere mening te willen opdringen moet die het persoonlijk komen doen dan ben je een vent internet kleuter :dood:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Busty. op dinsdag 27 februari 2007 om 12:09:
tot nu toe heb ik anders ook zeer weinig nuttigs uit jouw mond te horen gekregen.

Ik heb mijn mening gegeven hoor (y)

Uitspraak van Busty. op dinsdag 27 februari 2007 om 12:09:
oftewel je bent n nerd

:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op dinsdag 27 februari 2007 om 12:06:
ach jee, ze bestaan echt
Ik dacht dat dit soort onthutsend kortzichtige mensen alleen maar als jiskefet of Koefnoen typetje bestonden...laatste aanpassing 27 februari 2007 12:06

ach jee heb je nog zo een die uit de poep is getrokken heerlijk brullen uit dat bekrompen gebiedje maar in de echte stad durven ze niet alleen overstraat kneus

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:09:
doen meschien werklozen als jou maar ik werk net iets te veel om me nog met die tering zooi bezig te houden ik vat voor mezelf samen wat ik mee krijg...

Als je je school had afgemaakt, had je misschien eits meer van de politiek begrepen

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:09:
en als jou mijn mening niet aan staat boeit me geen drol iedereen is vrij om een reactie op het forum te geven en als een kneus met een fake profiel dan denkt mij een andere mening te willen opdringen moet die het persoonlijk komen doen dan ben je een vent internet kleuter

Je hebt helemaal gelijk, kneus,kleuter

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:11:
ach jee heb je nog zo een die uit de poep is getrokken heerlijk brullen uit dat bekrompen gebiedje maar in de echte stad durven ze niet alleen overstraat kneus

Je hebt echt geen inhoud he :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:12:
Als je je school had afgemaakt, had je misschien eits meer van de politiek begrepen

haha knap dat je mijn verleden zou weten te kennen (Y) fantasie nerd

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:12:
Je hebt echt geen inhoud he

als je jou inhoud bedoelt die emmerstront waar je naast zit nee dankje ben iets beter voorzien :respect:
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wanneer het "kerk-in-marokko" argument erin wordt gegooid.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:11:

:aai:
jouw wereld is best klein hè

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:14:
haha knap dat je mijn verleden zou weten te kennen

Aan je niveau valt wel meer af te lezen hoor

fantasie nerd

Heb je het nou tegen jezelf? :lol:

ben iets beter voorzie

(y) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op dinsdag 27 februari 2007 om 12:15:
jouw wereld is best klein hè

:dood: denk dat ik meer van de wereld heb gezien dan jij ooit zal kunnen betalen met je zieltje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:16:
denk dat ik meer van de wereld heb gezien dan jij ooit zal kunnen betalen met je zieltje

Zeker 50x Flodder in Amerika gekeken :gaap:

Waarschuw beheerder
voor de linkse rakkers

het zijn de stakkers van de samenleving

END work to do :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:16:
denk dat ik meer van de wereld heb gezien dan jij ooit zal kunnen betalen met je zieltje

wel leuk dat jij mensen beschuldigt van het feit dat ze jouw verleden niet kunnen kennen, maar dat je er ondertussen voor het gemak maar van uit gaat dat de ene werkeloos is en de andere arm (Y)
Maar verder ga ik maar geen discussie met je aan, want je hebt een plaat voor je kop daar kom je met een klopboor nog niet doorheen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:19:
voor de linkse rakkers

het zijn de stakkers van de samenleving

END work to do

Ik denk dat je beter op de NCPN kan stemmen ipv op Wilders, die onderhouden je wel als je later groot en werkloos bent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voor de linkse rakkers

Als je niet voor Wilders bent ben je een linkse rakker toch :lol:

END work to do

Karper vissen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geert heeft gelijk, net zoals Pim dat had.

Ga zo door ...... ondanks dat ze je in het verdomhoekje stoppen. Overheidsfuncties vragen 100% loyaliteit. Hoe kan iemand met een Turks of Marokkaans paspoort nu objectief blijven wanneer het Turkije of Marokko betreft...... DAT KAN DUS NIET!! En dus horen ze niet thuis in de politiek.

Het ontkennen van de Armeense kwestie kan dus ook niet en dat is wat hier ook gebeurd.

KOM MAAR, KOM MAAR ........ het volgende kabinet bestaat voor 50% uit allochtonen met een dubbele nationaliteit.
Wanneer ik met pensioen ga llopt mij vrouw in een burka ben ik bang.

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:21:

Ga zo door ...... ondanks dat ze je in het verdomhoekje stoppen. Overheidsfuncties vragen 100% loyaliteit. Hoe kan iemand met een Turks of Marokkaans paspoort nu objectief blijven wanneer het Turkije of Marokko betreft...... DAT KAN DUS NIET!! En dus horen ze niet thuis in de politiek.

Het ontkennen van de Armeense kwestie kan dus ook niet en dat is wat hier ook gebeurd.

KOM MAAR, KOM MAAR ........ het volgende kabinet bestaat voor 50% uit allochtonen met een dubbele nationaliteit.

:roflol:

:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De hele policor zit als een hert te staren in de koplampen van de PVV.
.
Het enige dat eruit komt is: "Dat mag je niet zeggen!".
.
Welnu, wen er maar aan. Vanaf nu wordt het wél gezegd. En de heren en dames zullen de gehele beker leegdrinken.
.
Quotje van Wilders in interview met NRC:
.
„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega's in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan."
.
www.geertwilders.nl..
.
Binnenkort in dit theater :-)
.
Ghehehe.

Waarschuw beheerder
Wilders aka Relnicht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:34:
.
.
Welnu, wen er maar aan. Vanaf nu wordt het wél gezegd. En de heren en dames zullen de gehele beker leegdrinken.
.
.
„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega's in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan."
.

eindelijk gebeurd er iets in dat corrupte hol. laat de gevestigde orde nu nog maar huilen, wilders pakt ze allemaal :cheer:
Waarschuw beheerder
.
.
.
.
.
www.geertwilders.nl..
.
Binnenkort in dit theater
.
Ghehehe.

What's next? Meldplicht voor moslims? Avondklok? :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Busty. op dinsdag 27 februari 2007 om 12:36:
eindelijk gebeurd er iets in dat corrupte hol. laat de gevestigde orde nu nog maar huilen, wilders pakt ze allemaal

Waarschuw beheerder
wie werden er laatst nou weer bij bosjes gearresteerd tijdens de betoging van extreem rechts?

niet dat ik extreem rechts goedkeur , maar wat links daar flikte valt ook niet goed te lullen.

als je tegenwoordig rechts bent dan is het al meteen fout. maar links daar zitten nog grotere schurken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 februari 2007 om 12:38:
What's next? Meldplicht voor moslims? Avondklok?

overdrijven is ook een vak...
Waarschuw beheerder
Als Islamitische (want daar gaat het om) regeringsleden lastigvallen over hun paspoort nog maar het begin is zoals hij zelf zegt, want moet ik dan van zo iemand verwachten?

Het was ook Sarcastisch bedoeld.. voor zijn fans. O:)
Waarschuw beheerder

wilders met pim vergelijken :x
Waarschuw beheerder
Je moet Pim Fortuyn wel heel erg haten om hem met die mafkees van Geert Wilders te willen vergelijken. ;)
Waarschuw beheerder
Op naar veel zetels, w8 maar af... :lol:
Waarschuw beheerder

ik ben al bang en je vrouw moet je slaan :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 27 februari 2007 om 12:53:
overdrijven is ook een vak...

maar dat is dus wel de angst van veel Nederlanders.. een tsunami van Islamitisering. Zij denken gewoon echt... dat mensen als balkenende net zolang alles toelaten totdat alle vrouwen hier hoofddoekjes moeten dragen.

ik kan er niets psychologisch van maken, behalve gewone ouderwetse xenofobie.

Waarschuw beheerder

Heb ik een tip voor hem: gewoon roepen dat de moeder van balkenende aan ****** mag sterven. Gewoon puur om het debat aan te scherpen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 februari 2007 om 13:17:
Je moet Pim Fortuyn wel heel erg haten om hem met die mafkees van Geert Wilders te willen vergelijken.

zitten heel veel verschillen tussen maar op het gebied van de islam waren ze het wel eens, pim noemde het een achterlijke cultuur, wilders heeft vergelijkbare kreten.

ik denk ook dat best veel lpf stemmers om die reden wilders hebben gestemd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 13:23:
Gewoon puur om het debat aan te scherpen.

en je hebt toch een inleiding nodig om je punt te maken. Go Wilders! Alle negers moeten als ratten vergast worden! Alle moslims zijn homofiele varkens die elkaar in hun reet neuken. En dit alles natuurlijk om het debat omtrent de hoofddoekjes aan te zwengelen.

daar moet je respect voor hebben.

oh en natuurlijk een handleiding voor de admins om deze post te lezen:

Hij is sarcastisch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:02:
hij kan het meschien iets anders brengen maar wij weten zijn doel niet waarom die het op zijn manier brengt meschien heeft hij er een reden voor die later vruchten afwerpen..

nogmaals ik hou wel van een beetje duidelijke taal en brutaal zijn en kan me totaal niet vinden in mensen die alles maar van geloof aflaten hangen komen tot nu toe de meeste oorlogen van...

zijn enige doel kan dan zijn alle allochtonen van het land vervreemden. Zijn doel is om de grootste partij te worden, en als hij dat zo doet wordt hij de grootste partij waar alle allochtonen/islamieten een hekel aan hebben.

En wat heb je dan... een land met allemaal allochtonen die schijt hebben aan de maatschappij*!

gefeliciteerd!!

* wat betekent schijt hebben aan de maatschappij?
Dat is in feite een hekel hebben aan de mensen die erin leven.
Wat is daar het gevolg van?
Dat een allochtoon geen respect meer heeft voor die mensen en dat zijn geweten ook niet zo bezwaard wordt als hij die mensen iets aandoet. Waren zij het niet die uit het niet zeiden dat je de koran moet doorscheuren of het land uit moet, waren zij het niet die ... enz.

kortom je moet de maatschappij zoveel mogelijk fucken want jij wordt al gefucked door de maatschappij!

Wilders... wat ben je toch een toppertje.

Waarschuw beheerder
wilders hier wilders daar ja je ziet er veel dit jaar

Waarschuw beheerder
eeey schoonmaakster... vieze vuile kutpauper!!

nee sorry ik wilde alleen bespreekbaar maken dat de vuilniszak vervangen moet worden. Gooi jezelf erin vuile lelijke vuilniskut die je bent!!! Ja ik moet toch het debat aanzwengelen over dat vuilnis.

Waarschuw beheerder
vuilniszak is nog niet vervangen.. ze is boos weggelopen.

hoe kan dat nou? ik wil toch alleen maar bespreekbaar maken?

ok en beste Widlersfans, probeer nu.. wordt ingewikkeld, dit als vergelijking te zien voor wat Wilders doet.

is pittig dat geef ik toe.

Waarschuw beheerder
OK omdat het nog geen van de Widlersposse is gelukt hier een tip:

Ik = wilders
schoonmaker = Moslims

Ik zeg tegen moslims: dat ze lekker allemaal de tering mogen krijgen.
Moslims.. niet blij.

Ik zeg: ZIE JE NOU WEL MOSLIMS WILLEN HELEMAAL NIETS MET DE SAMENLEVING TE MAKEN HEBBEN ASOS CRIMINELEN ETC

Waarschuw beheerder
toch mooi hoe ik een topic dood kan posten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 14:00:
toch mooi hoe ik een topic dood kan posten

Wees blij dat ik geen envelopjes drukker ben,want uitspraken van jou daar denk ik vrij wel ook zo over,
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 13:25:
Alle moslims zijn homofiele varkens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 14:07:
Wees blij dat ik geen envelopjes drukker ben,want uitspraken van jou daar denk ik vrij wel ook zo over,

daarom zet ik er ook een handleiding bij voor de admin, voor hoe hij ze moet lezen.

Waarschuw beheerder
Kamer muilkorft Wilders'

het lijkt net op een pitbull

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 14:07:

:S Logica is moeilijk...
Waarschuw beheerder
muilkorven heheheh weer van die mooie passende termen.
Waarschuw beheerder
haha KaleAas :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
Wilders vindt het onaanvaardbaar dat zij een dubbele nationaliteit hebben.

En dat is het toch ook?? Of je bent nederlands OF je bent van een andere nationaliteit. Waarom moet je 2 paspoorten hebben...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 13:33:
Dat is in feite een hekel hebben aan de mensen die erin leven

het is een feit dat er veel van die gasten schijt hebben aan de maatschappij waarin ze leven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op dinsdag 27 februari 2007 om 17:03:
het is een feit dat er veel van die gasten schijt hebben aan de maatschappij waarin ze leven...

en dat wil je ombuigen door te zeggen dat de koran in voor de helft de prullenbak in kan als je hier wil blijven?

En zo wil je de 'goeden' gemotiveerd houden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:46:
niet dat ik extreem rechts goedkeur , maar wat links daar flikte valt ook niet goed te lullen

Extreem rechts --> Domme knuppels
Extreem links --> OOk domme knuppels, we zijn tegen geweld en we zullen het uiterste geweld gebruiken om dit te bereiken... mafketels
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op dinsdag 27 februari 2007 om 17:03:

Ja dat hebben veel pubbers wereldwijd ...

Maarja een reden waarom zoveel dingen afgeschoven worden op het zogenaamde failliet van de multiculturele samenleving, wat dat ook moge zijn, is het kunnen wegduwen van negatieve gebeurtenissen. Een beroving of andere dilicten zijn niet fijn en het is voor een samenleving niet fijn dat het gebeurt, het is zelfs onderdeel van die samenleving. Nu, door te stellen dat het niet aan de samenleving ligt, maar aan andere culturen, en dus de multiculturele samenleving, kan men rustig slapen: onze samenleving is perfect, het zijn alleen anderen die het verzieken. Een soortement struisvogelgedrag dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 februari 2007 om 13:17:
Je moet Pim Fortuyn wel heel erg haten om hem met die mafkees van Geert Wilders te willen vergelijken.

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 27 februari 2007 om 13:24:
zitten heel veel verschillen tussen maar op het gebied van de islam waren ze het wel eens, pim noemde het een achterlijke cultuur, wilders heeft vergelijkbare kreten.

nog een overeenkomst :

beide spreken ze hun meningen uit !! en zijn niet bang om geen allemandsvriendjes te zijn ...

helaas heeft pim zijn woorden niet kunnen bekrachtigen... mischien kan wilders dat wel

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft mag Wilders wel een jaartje of 2 op het pluche. Puur om het feit dat die simpele zielen dan kunnen zien dat hij er niets van bakt. Ongeacht of ik het met zijn standpunt(en) eens ben: hij brengt het gewoon zo ontzettend fout. Kan ik gewoon niet serieus nemen.

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 27 februari 2007 om 13:24:

ik denk ook dat best veel lpf stemmers om die reden wilders hebben gestemd...

En bedankt, je hebt zojuist bevestigd dat Wilders een one-issue partij heeft (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ben het meestal wel met hem eens, soms brengt hij het wat lomp maar dat heeft dan ook tot gevolg dat veel mensen van uit het midden naar rechts gaan
Waarschuw beheerder
Ik ben het 100% met Wilders eens. En de islam hoort niet in Nederland, dus dag moskees,dag burkas en dag ander vuilnis.
Waarschuw beheerder
dag ander vuilnis

dus jouw moeder en jij moeten ook weg?

Waarschuw beheerder
donateur
aanhang Wilders stijgt inderdaad met de dag,komen duizenden mailtjes per dag binnen over de standvastigheid van Geert.

die hele afaire over het dubbel paspoort en meer punten komen aan het licht.

de laatste peilingen ( die ik overigens niet vertrouw) zou hij op 14 zetels komen.

wacht allemaal a s donderdag af, komt een mooie actie van hem.

wie weet valt het kabinet donderdag b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:54:
wie weet valt het kabinet donderdag

:honger:

Waarschuw beheerder
donateur
Groot interview Wilders - NRC Handelsblad
dinsdag 27 februari 2007

Geert Wilders gaat volgende week bij de regeringsverklaring van het nieuwe kabinet-Balkenende ‘enorme ophef veroorzaken’. „Ik ga een motie van wantrouwen indienen tegen de staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb.”
Geert Wilders is niet de politiek ingegaan om vrienden te maken. „Er is al een D66 dat in onbegrijpelijk proza vriendelijke meninkjes verkondigt”, zegt de fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid (PVV). „Ik zit hier niet voor de andere fracties. Het zal me worst zijn wat ze van me vinden.”
‘Het koninkrijk van Allah zal er nooit komen’

Geert Wilders, leider van de Partij voor de Vrijheid, over de islam, de dubbele nationaliteit en het nieuwe kabinet-Balkenende

Sinds de PVV negen zetels heeft, zit Geert Wilders niet langer op een onooglijk klein zolderkamertje in het gebouw van de Tweede Kamer. Hij heeft nu een ruime werkkamer, die hij heeft ingericht met het meubilair van Frits Bolkestein, de oud-VVD-leider voor wie Wilders jarenlang werkte. In het midden van de kamer staat een gigantische televisie. Op teletekst verschijnt het bericht dat het vierde kabinet-Balkenende voor het eerst in vergadering is. „Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei”, zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega’s in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan.”

Wilders is boos op „die tante van de Partij van de Arbeid, van wie ik de naam steeds vergeet”. Hij bedoelt minister Ella Vogelaar van Wonen, Wijken en Integratie. Zij zei donderdagavond, op de avond van haar beëdiging, dat het onhandig kan zijn als islamitische vrouwen op hun werk een boerka dragen. Maar, zei ze, een boerka op straat moet kunnen. Wilders: „Dat zegt ze even tussen neus en lippen door. Daar zakt mijn broek van af. Op deze manier gaat het volledig bergafwaarts in Nederland, en dat terwijl de Kamer tot twee keer toe per motie heeft bepaald dat er een verbod moet komen. Zo’n PvdA-dame moet je verketteren.” Wilders gaat het nu „zelf regelen”, zegt hij. Binnenkort komt hij met een initiatiefwetsvoorstel. „Morgen zal ik niet de meerderheid hebben, maar wie weet, wie weet, zal het ooit tot een verbod komen.”

Volgende week donderdag gaat Geert Wilders (43) opnieuw „een enorme ophef veroorzaken”. Zoals hij dat de afgelopen weken vaker deed. „Ik ga het weer over de dubbele nationaliteit van twee bewindslieden hebben, tijdens het debat over de regeringsverklaring. Ik laat me de mond niet snoeren. We zullen zien wat de socialistische Kamervoorzitter gaat doen.”
De storm is nog niet eens begonnen, zegt hij. „Ik ga volgende week een motie van wantrouwen indienen tegen de staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb. Ik kan hun benoeming niet langer tegenhouden, maar ik kan wel alles wat in mijn macht ligt in het werk stellen om hun benoeming ongedaan te maken. Het is onacceptabel dat mensen met een loyaliteit aan een ander land in het kabinet plaats mogen nemen.”

Een motie van wantrouwen tegen twee bewindspersonen die pas deze week zijn benoemd. Ze hebben in hun nieuwe rol nog geen woord in de Kamer gezegd. De motie past bij wat Wilders zelf noemt ‘het opzoeken van de rand’. In debatten wordt hij vaak bekritiseerd om zijn woordgebruik en stijl van opereren. Vorige week ging een debat over dubbele nationaliteiten plotseling over de twee staatssecretarissen van de PvdA. Wilders’ fractiegenoot Sietse Fritsma zei dat „het feit dat het voor veel mensen mogelijk is om een dubbele nationaliteit te hebben, een probleem is”.

Dat geldt voor Kamerleden en aanstaande bewindslieden. Aboutaleb (Nederlands-Marokkaans) en Albayrak (Nederlands-Turks) zouden niet moeten worden benoemd, omdat ze beiden een dubbel paspoort bezitten. Kamervoorzitter Gerdi Verbeet greep in toen het over de Kamerleden ging. Die hebben allen een eed gezworen, zei ze, waarin ze trouw aan de Grondwet beloven: „Ik stel u echt voor om hier niets meer over te zeggen.” Wilders zegt dat zijn partij de mond wordt gesnoerd in het parlement. „Het was het duidelijkste voorbeeld van een proces dat al langer gaande is. Wij worden weggezet als een groep met een extreme boodschap.”

Later ging Wilders een stap verder. Hij schreef in een column op de weblog geenstijl.nl dat „nu de heer Aboutaleb en mevrouw Albayrak lid worden van het kabinet, de Marokkaanse en Turkse overheden feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum [zijn] geïnfiltreerd”. Wilders, nu: „De koning van Marokko is niet alleen het staatshoofd, maar ook de religieuze leider van zijn land. Aan hem is Aboutaleb loyaliteit verschuldigd. Dat is nogal wat.”

Heeft u ooit iets van een dubbele loyaliteit gemerkt?
„Nebahat Albayrak krijgt nog steeds niet uit de strot dat er in 1915 een Armeense genocide heeft plaatsgevonden en dat dat verwerpelijk is. Sterker nog, als ze dat als Turks onderdaan zou zeggen, dan zou ze opgepakt kunnen worden. Zo zit Turkije in elkaar. Dit nog los van het feit dat het pervers is dat uitgerekend zij vreemdelingen- en asielbeleid in haar portefeuille heeft en dus moet oordelen over de nationalisatie van andere Turken. Bij Aboutaleb ligt het iets anders, hij kan zijn paspoort niet inleveren door de Marokkaanse wet. Dat is wrang voor hem, maar in feite irrelevant. Dan moet hij maar in Marokko gaan wonen en daar staatssecretaris worden.”

Albayrak gaat niet over naturalisaties.
„Dat maakt niet uit. Ze doet vreemdelingen.”

Als staatssecretaris moet zij gewoon de Nederlandse wet uitvoeren.
„Ik zeg niet dat ze misbruik van haar dubbele nationaliteit zal maken, ik zeg alleen dat ze de schijn van belangenverstrengeling oproept. Stel dat er ooit eens een oorlog uitbreekt, wiens belangen dien je dan?”

Dat argument gaat over nationalisme, maar zit ook de religieuze achtergrond van Aboutaleb en Albayrak u dwars?
„Als Aboutaleb een christen was geweest en uit een West-Europees land was gekomen, had ik het ook gezegd. Maar het is waar, ik ben niet blij met islamieten in het kabinet. Ik wil niet in een land wonen waar misschien ooit wel eens zes of zeven bewindslieden de islam aanhangen. Ik ben geen racist of xenofoob door te zeggen dat ik dat niet wil. Dat laat onverlet dat als zij geen islamiet waren geweest, hetzelfde principe had gegolden. Zij moeten een gebaar maken en niet langer van twee walletjes eten.”

U heeft een overeenkomst met Aboutaleb. U wordt allebei ernstig bedreigd.
„Ik heb daarom geen extra sympathie voor Aboutaleb, als je dat bedoelt. Ik gun niemand de bedreigingen en de impact die dat op je leven heeft. Maar dat speelt nu geen rol, ik probeer er zakelijk naar te kijken. Hij had nooit staatssecretaris mogen worden.”

Een motie van afkeuring tegen Albayrak en Aboutaleb maakt, weet Wilders zelf ook, geen enkele kans. De Tweede Kamer zal zijn voorstel niet steunen. Maar dat maakt Wilders weinig uit. Ofschoon hij parlementair weinig gedaan krijgt, sorteert hij wel steeds een groot maatschappelijk effect. Twee weken geleden ontstond er commotie over uitspraken van Wilders in dagblad De Pers. Wilders zei dat als moslims in Nederland willen blijven, zij de helft uit de Koran moeten scheuren.

Het lijkt erop dat uw boodschap steeds radicaler wordt.
„Ik heb geen radicale boodschap. Dat zit alleen maar in uw hoofd.”

Het wordt door uw collega’s wel zo opgevat.
„Ja, maar we zijn niet gekozen door 600.000 kiezers omdat we zulke genuanceerde standpunten hebben. Het lijkt wel alsof er hier op het Binnenhof geen Fortuyn-revolte heeft plaatsgevonden.”

Eerst had u het over een ‘tsunami van islamisering’ in Nederland, nu moeten moslims de helft van de Koran verscheuren. Kiest u er bewust voor steeds een stapje verder te gaan?
„Ik ben er niet op uit geweest om de wereldpers te halen. Het interesseert me niet dat er ophef ontstaat. Ik zeg niet zomaar wat, ik heb de Koran bestudeerd. De profeet Mohammed is in eerdere gedeelten van de Koran mild gestemd, maar zodra hij zich in Medina vestigt, wordt hij steeds gewelddadiger. Er wordt haat en geweld gepredikt, tegen ongelovigen, joden en ik weet niet wie nog meer. Latere interpretaties van de schriftgeleerden hebben dat alleen maar erger gemaakt. Het boek is daarin tegengesteld aan de Bijbel, waar het Nieuwe Testament juist milder is.”

Hoewel hij er naar eigen zeggen niet op uit was, volgden al snel internationale reacties op Wilders’ uitspraken. Dinsdag veroordeelde de Iraanse ambassade in Den Haag in een brief de „vooroordelen en kwaadaardige uitspraken” van Wilders. „Dergelijke uitspraken zijn een directe belediging aan het adres van de heilige en ethische waarden van de islam”, aldus de brief. De ambassade van Saoedi-Arabië beklaagde zich informeel bij het ministerie van Buitenlandse Zaken.

Na dit gesprek met Wilders wacht hem een cameraploeg van de Saoedische televisiezender Channel 2. „Dit weekend heb ik mijn debuut in Saoedi-Arabië”, zegt Wilders, die al eens te zien was op de Arabische televisiezender Al-Jazeera. „Ik ga zeggen dat het een gotspe is dat Saoedi-Arabië zich met mij bemoeit. Deze week zijn er vier Sri-Lankanen in dat land onthoofd, de lichamen zijn in het openbaar tentoongesteld. De islamitische wetgeving, de sharia, is gebaseerd op de Koran. Een beter bewijs van de barbaarsheid van de sharia is er niet. Ben ik nou gek of zijn zij dat?”

Legt u daarmee een verband tussen de sharia in Saoedi-Arabië en de gematigde islam in Nederland?
„Er bestaat geen gematigde islam, net zomin als een Europese islam. Ik kan het niet genoeg zeggen: die moeten we vergeten. Als er al ooit een verlichte islam komt, dan pas over duizend jaar. Daar moeten we niet in investeren. We moeten wel in mensen investeren. De meeste moslims in Nederland zijn van zichzelf gematigde mensen, dat wel. Maar moslims moeten een deel van de islam naast zich neerleggen.”

Draagt u bij aan de Verlichting van moslims door dit te zeggen?
„Ik wil ze op deze manier uitnodigen zich te distantiëren van de verkeerde passages uit de Koran. Hoe moeilijk het ook is: het koninkrijk van Allah zal er nooit komen. En voor het overige zullen we ze moeten helpen met het vinden van een opleiding en een baan. Als ze integreren en assimileren, dan zijn ze ook volwaardige burgers. Niet meer en niet minder dan wie dan ook.”

Hoe valt dat te rijmen met uw opmerking dat u moeite hebt met moslims in het kabinet? Daarmee suggereert u dat moslims, ook als ze gematigd zijn, geen volwaardige burgers zijn.
„Twee moslims in het kabinet is een teken van het feit dat er nu al een miljoen moslims in Nederland zijn. Dat is dus logisch als je naar de getalsverhoudingen kijkt. Maar ik wil niet dat er méér moslims in Nederland komen, ik wil liever dat het er minder worden. Dus wil ik de grenzen voor migranten uit moslimlanden dichtgooien. Bovendien wil ik moslims aanmoedigen om Nederland vrijwillig te verlaten. De demografische ontwikkeling moet zo worden, dat de kans klein is dat er weer twee in het kabinet komen. Er is nu te veel islam in Nederland.”

De Grondwet maakt geen onderscheid tussen de vrijheid van godsdienst en de vrijheid van meningsuiting. Wilt u ook een debat over de grondrechten gaan voeren?
„Ik wil het anders doen. Ik wil dat we de Leitkultur in Nederland in artikel 1 van de Grondwet gaan vastleggen. Onze dominante waarden zijn gebaseerd op de joodse, humanistische en christelijke traditie. Daar moeten we trots op zijn, want daarin ligt besloten wie wij zijn. Bovendien kunnen wij daarmee vastleggen wat wij niet willen. We moeten niet willen dat een andere cultuur, de islamitische, gaat overheersen. Nu ligt er nog een taboe op. Het CDA opperde een paar jaar geleden onze tradities in de Europese Grondwet vast te leggen. Maar toen de andere partijen tegen bleken te zijn, is er niets meer mee gebeurd.”

De eerste reactie van Wilders na de bekendmaking van het regeerakkoord was: „Verschrikkelijk”. Nederland gaat volgens Wilders nu „met dit kabinet regelrecht de helling af”. „Dit is het slechtste en meest linkse kabinet sinds het kabinet-Den Uyl, in de jaren zeventig. De belastingen worden niet verlaagd. Aan immigratie wordt bijna niets gedaan, integratie is opeens een probleem voor de minister van Volkshuisvesting geworden. Er komt een generaal pardon.”

Toch staan er ook teksten in die u moeten aanspreken. Het kabinet wil volgens het akkoord breken met de individualisering van de jaren negentig en meer investeren in gemeenschapszin. Dat had ook uit uw pen kunnen komen.
„Bij dit kabinet zijn het loze woorden. Het straalt de maatschappijvisie van het CDA uit. De christen-democraten hebben hun soevereiniteit in eigen kring gekregen: alle gemeenschapszin is in het regeerakkoord geïnstitutionaliseerd. We vinden het gezin belangrijk, dús komt er een minister voor Jeugd en Gezin. Het woord ‘samen’ komt 10.000 keer voor in het regeerakkoord, maar dat zegt niets over de verbanden tussen mensen. We moeten het debat gaan voeren over onze culturele identiteit, maar dat negeert Balkenende volledig.”

Het kabinet bestaat met CDA en ChristenUnie uit twee partijen die, net als de SP en uw PVV, weinig op hebben met een onbeperkte individuele vrijheid van burgers. Zo beschouwd kunt u toch zaken doen met het kabinet?
„Maar het kabinet lijkt meer op de SP dan op de PVV. Het kabinet had net zo goed het kabinet-Marijnissen I kunnen heten. SP en PVV hebben de verkiezingen gewonnen, beide met een conservatieve boodschap. Maar de SP wil alles van de sociale zekerheid in stand houden, wij zijn meer cultureel conservatief. Dit kabinet bedient meer de SP-invulling van conservatisme.”

Heeft u het idee dat u op een of andere manier voet aan de grond kunt krijgen?
„We hebben negen zetels. Dat telt. Maar helaas wordt hier alles in het werk gezet om ons tegen te werken. Maar ik reageer op de manier zoals ik dat tot nu toe heb gedaan: nog meer lawaai maken. Alles is geoorloofd.”

www.pvv.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hoop leesvoer, maar dan weet je nu alles :)

:bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:57:
: het koninkrijk van Allah zal er nooit komen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooi stuk tekst kerel, en hij heeft in alle punten gelijk! en hij pakt het slim aan, nog n paar jaar en dan is heel Nederland om! Wilders is de man! :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B) Esco op dinsdag 27 februari 2007 om 23:04:
Vertrouwelijke krant
Amsterdam 27 februari 2007

Waarheid achter woede Wilders

Een grote neger die zei dat hij moslim is (maar dit in werkelijkheid niet is) heeft Wilders eens goed in zijn poepgaatje genomen, terwijl hij hard aan zijn haren trok.
Vervolgens heeft hij alles vol in zijn haren gespoten. Daarom ziet Wilders er ook zo genaaid uit.
Het spijt ons om deze waarheid over Wilders openbaar te maken, maar we doen alles voor de waarheid toch.

:looser:
Waarschuw beheerder
Asjemenou ga nou lekker rukken, want anders heb je geen arisch zaad meer over en wordt heel Nederland straks nog moslim... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat heel Nederland om gaat :nee:

Hij heeft wel sterke punten, hij is standvastig en laat zich niet de mond snoeren! En dat moet hij ook zeker niet laten doen! Des te meer de gevestigde orde zich blijft verzetten des te meer zal GW in aanhang winnen! Laat ze daar maar eens over nadenken in de tweede kamer.

Waarschuw beheerder
donateur
Thijs lees het stuk, kan je precies zien welke kant Geert heen wil,veel steun zou hij donderdag niet krijgen, maar hij maakt wel weer een mega punt.

waar overigens veel mensen achter staan.

:bier:
Waarschuw beheerder
Jullie praten teveel poep, want als een imaam zelfde dingen zou gaan roepen dan roepen jullie met zn allen;

"HEEEEEEEELPPP, ze gaan ons allemaal vermoorden....""

Stelletje hypocrieten... :/

maar feit blijft dat die neger Wilders goed hard heeft genomen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B) Esco op dinsdag 27 februari 2007 om 23:12:
Stelletje hypocrieten...

Zegt er 1 wat,help Nederland maar naar de klote kerel,haal ze maar binnen,wie is hier hypocriet?? :looser:
Waarschuw beheerder
Zegt er 1 wat,help Nederland maar naar de klote kerel,haal ze maar binnen,wie is hier hypocriet??

Wie is ze? Wie helpt Nederland naar de klote? Verklaar hypocriet?

Ik zal niet meer vragen gaan stellen, want dan kun je niet meer rukken... rukker... :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van B) Esco op dinsdag 27 februari 2007 om 23:18:
Wie is ze?

Jij,hoe kan jij die gasten goedkeuren,sorry hoor.maar zij doen in mijn ogen niets goed,ja lekkker van onze centen genieten,plus de rest.ik ga verder niet in meer op deze discussie want dat heeft blijkbaar geen zin met jou ,want jij wilt elke murk hier binnen halen en verwelkomd ze met liefde,hoe kan je zo denken, gatverdamme,.

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat er nog steeds mensen zijn die niet normaal een discussie kunnen voeren :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 22:57:
root interview Wilders - NRC Handelsblad
dinsdag 27 februari 2007
Radicaal geblaat

Woede over Wilders blijft uit
Nederlandse Turken en Marokkanen maken zich niet heel druk over de uitspraken van Kamerlid Geert Wilders. „Hij is wel heel creatief, hij weet steeds in het nieuws te komen.”
Door Brian van der Bol en Derk Walters
Rotterdam, 26 febr. Discussiediscussie - Mogen bewindslieden een dubbele nationaliteit hebben?
Archief:overzicht - Meer binnenlands nieuws
print artikel mail artikelRotterdam, 26 febr. - Wat moeten we met de uitspraken van Tweede Kamerlid Geert Wilders? Dat is de vraag die Turkse en Marokkaanse organisaties in Nederland zichzelf stellen, nadat de fractievoorzitter van de Partij voor de Vrijheid de discussie over een dubbele nationaliteit van bewindslieden dit weekeinde opnieuw op scherp heeft gezet. De organisaties negeren de uitspraken niet, maar zijn allesbehalve woedend.

Eigenlijk gaat het helemaal niet om de dubbele nationaliteit van bewindslieden, zeggen zij. Sommige Nederlandse Turken en Marokkanen zijn wel ontstemd over uitspraken van Wilders, maar eerder omdat het de zoveelste keer is. Directeur Yusuf Altuntas van Milli Görüs Noord Nederland: „Eerst was er de ‘tsunami van islamisering’, toen de opmerking dat moslims de helft uit de Koran moeten scheuren. Het gaat maar door.”

Geert Wilders veroorzaakte afgelopen week politieke ophef door aan te kondigen dat hij een motie van wantrouwen gaat indienen tegen de staatssecretarissen Aboutaleb (Sociale Zaken) en Albayrak (Justitie). Het Marokkaanse paspoort van Aboutaleb en het Turkse van Albayrak zouden volgens Wilders een dubbele loyaliteit tot gevolg hebben. Andere politici reageren overwegend negatief, maar bij Turkse en Marokkaanse organisaties blijft de woede uit.

Wilders verdient eigenlijk geen aandacht, reageert voorzitter Ugur Pekdemir van het Turks Academisch Netwerk (Tannet). „Het is stemmingmakerij, platte politieke propaganda. De discussie gaat nergens over.” Je moet je niets van Wilders’ uitspraken aantrekken, zegt ook voorzitter Kasim Akdemir van de Turks Islamitische Culturele Federatie. „Al vind ik het wel kwalijk wat hij zegt.”

Pekdemir vermoedt dat het Wilders zelf ook niet om de dubbele nationaliteit van bewindslieden te doen is, zegt hij. „Volgens Wilders deugt het nooit. Eerst moeten allochtonen integreren, vervolgens doen ze dat door de politiek in te gaan en dan is het weer niet goed.” Om die reden maakt Pekdemir zich niet zo druk om de discussie over de paspoorten van Aboutaleb en Albayrak. „Wilders zoekt gewoon iets om moslims tegen zich in het harnas te jagen.”

De meeste Turkse en Marokkaanse jongeren reageren laconiek op de commotie rond Geert Wilders. „Het is natuurlijk weer een roep om aandacht”, zegt Yassmine Elksaihi, voorzitter van de Amsterdamse studentenvereniging Khmisa, die gericht is op de Marokkaanse cultuur. „Wilders is in ieder geval heel creatief.”

Studentenvoorzitter Elksaihi: „Ik heb er eigenlijk wel respect voor dat Wilders toch elke keer weer in het nieuws weet te komen.”

Volgens Ali Susan, voorzitter van de Haagse Turkse studentenvereniging Eurasia, is Wilders vooral uit op „sensatie”. „Er wordt van een mug een olifant gemaakt. Als je weet uit welke hoek het komt, dan moet je het allemaal niet zo serieus nemen”

Toch leeft de kwestie wel, merkt Elksaihi. „Onze achterban heeft er mee te maken. Bij onze studentenvereniging heeft zeker negentig procent ook een Marokkaans paspoort.” En al zou het mogelijk zijn – de Marokkaanse nationaliteit opgeven is verboden –, dan nog zouden de meesten geen afstand doen van hun Marokkaanse paspoort, denkt Elksaihi. „Marokko is toch hun vaderland, maar dat heeft zeker niets te maken met hun loyaliteit ten opzichte van Nederland.”

Iemand die zeker zijn loyaliteit aan Nederland heeft getoond, is Ahmed Aboutaleb. Dat zegt Mohamed Azahaf, woordvoerder van het Amsterdamse jongerencentrum Argan. „Na de moord op Theo van Gogh heeft Aboutaleb alles gedaan om de boel bij elkaar te houden. Hij heeft meer voor de samenleving gevochten dan Geert Wilders”, zegt Azahaf. Zijn jongerencentrum keert zich fel tegen de „stomme uitspraken” van Wilders. Er werd onder meer een open brief aan het nieuwe kabinet op de website www.maroc.nl geplaatst, waarin wordt opgeroepen „op te treden tegen vandalen als de heer Wilders”.

Het heeft geen zin om boos te worden, zegt Kasim Akdemir van de Turks Islamitische Culturele Federatie. „Wilders is maar één van de honderdvijftig Kamerleden. Je mag afstand nemen van zijn uitspraken, maar het is belangrijk om je te beheersen.” Ugur Pekdemir van Tannet signaleert „woede” bij sommige hoogopgeleide Turkse Nederlanders. „Dat praat ik niet goed, maar ik snap dat sommige mensen zich in een hoek gedrukt voelen. Het is nooit goed genoeg.”

Diverse organisaties zien wel de gevaren van de strategie van Wilders. Volgens Pekdemir drijft Wilders „een wig in de samenleving” en gaan mensen door uitspraken van het Kamerlid „meer in wij-zij-termen denken”. Akdemir maakt zich vooral zorgen over de „verharding in de samenleving” die Wilders teweeg zou brengen. Maar, zegt Akdemir, zijn missie zal niet slagen. „Ik heb er alle vertrouwen in dat Nederlanders dit naast zich neer kunnen leggen.”

Yusuf Altuntas van Milli Görüs wil „het hoofd koel houden”. „We moeten ons niet laten provoceren. Wilders probeert zijn gal te spuien op een bekrompen manier, maar zijn opmerkingen zijn geen discussie waard. We negeren hem volledig.”

kijk zo hoort het (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:23:
Jammer dat er nog steeds mensen zijn die niet normaal een discussie kunnen voeren :/

Tja elke keer nieuws berichten plaatsen, vind ik geen discussie voeren ok ,1 keer is ok maar telkens ? en kan Wilders wel normaal discussie voeren ?het is net een imam alleen dan met een baard boven op zn hoofd
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tja elke keer nieuws berichten plaatsen, vind ik geen discussie voeren ok ,1 keer is ok maar telkens ? en kan Wilders wel normaal discussie voeren ?het is net een imam alleen dan met een baard boven op zn hoofd

nee reageren op onzin uitspraken die nergens op slaan wel dan?

kan je alleen vertellen wat er werkelijk gaande is, en wat wel of niet waar is.

maar op de meeste quote's valt er gewoon niet te reageren omdat die klink klare onzin zijn.

Dus vandaar dat ik inderdaad "nieuws" wat er werkelijk gaande is post.

maar als je wat wil weten vraag gerust.

:)

Waarschuw beheerder
donateur
en kan Wilders wel normaal discussie voeren

en ja, Wilders kan dat zeker.
Waarschuw beheerder
Jij,hoe kan jij die gasten goedkeuren,sorry hoor.maar zij doen in mijn ogen niets goed,ja lekkker van onze centen genieten,plus de rest.ik ga verder niet in meer op deze discussie want dat heeft blijkbaar geen zin met jou ,want jij wilt elke murk hier binnen halen en verwelkomd ze met liefde,hoe kan je zo denken, gatverdamme,.

Hahaha kerel je hebt het tegen een Turk, dus ik weet niet wat je aan het lullen bent... En deze Turk heeft een betere opleiding gehad en veel meer respect voor zijn medemens dan een "uber(myass)mensch" als jij... B)

Ga jij maar weer op een envelopje drukken... :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:40:
maar op de meeste quote's valt er gewoon niet te reageren omdat die klink klare onzin zijn.

Goed excuus als je er niet weet op te reageren of dat het miss toch wel klopt, ga je maar zeggen *onzin* heel makkelijk allemaal maargoed als je wat serieus over wil komen moet je juist in discussie gaan en niet telkens het zelfde zeggen 'hij heeft gelijk':x

Waarschuw beheerder
donateur
Goed excuus als je er niet weet op te reageren of dat het miss toch wel klopt, ga je maar zeggen *onzin* heel makkelijk allemaal maargoed als je wat serieus over wil komen moet je juist in discussie gaan en niet telkens het zelfde zeggen 'hij heeft gelijk'

doel meer op uitspraken als " hitler" extreem recht's enz.

mensen die Geert niet kennen hebben Uberhaupt het recht niet om die uitlatingen te doen.

Wil best met jou in discussie gaan, maar of het zin heeft.

ik respecteer jou standpunt, jij de mijne niet.

Waarschuw beheerder
feit is dat er genoeg mensen het met de visie van wilders eens zijn om hem zetels te geven in het kabinet.

laat de politiek zich maar eens afvragen waar deze stemmen vandaan komen. het is erg makkelijk om te zeggen dat het domme volk op wilders stemt en nog makkelijker om de voor veel mensen blijkbaar dringende en stekende kwesties af te doen als racistisch of buiten de parlementaire fatsoensnormen.

dat is pas onzin.. de mening van 600.000 mensen kun je niet wegpoetsen door simpelweg te stellen dat het niet in binnen de parlementaire fatsoensnormen past.. lijkt mij eerder dat deze normen dan eens onder de loep genomen moeten worden

Waarschuw beheerder
Heb het stuk gelezen, maar kan Wilders nog steeds niet serieus nemen.
Op deze manier wordt de afstand alleen maar groter.
Zijn argumenten zijn uitermate zwak en gebaseerd op angst.
Angst die de samenleving toch al regeerd, al met al dus zeer goedkoop.
Dat veel mensen hier mee eens zullen zijn, zegt meer over hun perceptievermogen en de mate waarin zij zich verdiepen in de problematiek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
kom hier al lang genoeg om te zien dat dit er in dit soort topic's niet normaal te discuseren valt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:45:
ik respecteer jou standpunt, jij de mijne niet.

Hoezo respecteer ik de jouwe niet ? beetje kritiek moet kunnen toch ?heeft niks met respecteren te maken dat woord word tegenwoordig te pas en vooral ontepas gebruikt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:45:
doel meer op uitspraken als " hitler" extreem recht's enz.

Och dat komt amper voor maar soms komt er zo'n reactie langs idd beetje pot verwijt de ketel niet ?
Waarschuw beheerder
dat is pas onzin.. de mening van 600.000 mensen kun je niet wegpoetsen door simpelweg te stellen dat het niet in binnen de parlementaire fatsoensnormen past.. lijkt mij eerder dat deze normen dan eens onder de loep genomen moeten worden

Heb je wel eens in een callcentre gewerkt? Weet je hoeveel "domme" Nederlanders er rondlopen die nog niet eens weten wat ze kopen of wat hun eigen adres is...? En dan heb ik het over autochtonen ;) Geen wonder dat hij 600.000 stemmen heeft kunnen halen... had eigenlijk meer stemmen verwacht :D

Waarschuw beheerder
donateur
nee vind ik niet, mensen die kwakkeloos uitspraken van pers/media overnemen en die niet weten hoe het echt zit heb ik weinig mee.

en als je kritiek uitspraken noemt zoals de bovengenoemde is dat geen kritiek.

maar praten over zaken waar je ballen verstand van hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:53:
nee vind ik niet, mensen die kwakkeloos uitspraken van pers/media overnemen en die niet weten hoe het echt zit heb ik weinig mee.

Ok jij plaatst elke keer artikelen over wilders hier op pf,uit de media of zn site, zonder iets te onderbouwen, en dan wil jij beweren dat ik alles overneem uit de media ?:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op dinsdag 27 februari 2007 om 23:52:
Heb je wel eens in een callcentre gewerkt? Weet je hoeveel "domme" Nederlanders er rondlopen die nog niet eens weten wat ze kopen of wat hun eigen adres is...? En dan heb ik het over autochtonen Geen wonder dat hij 600.000 stemmen heeft kunnen halen... had eigenlijk meer stemmen verwacht

ja ik heb wel eens in een callcentre gewerkt.
maar wie ben jij om te oordelen dat die mensen dommer en minder zijn dan jou? die mensen hebben net zo goed stemrecht. hun stem is net zoveel waard als die van jou.. dat is wettelijk vastgelegd..

makkelijk om dan achteraf te gaan zeuren dat die partij nooi in de kamer had mogen komen en dat er geprobeerd wordt die partij de mond te snoeren..
dat is niets minder dan de poten onder de democratie uitzagen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ok jij plaatst elke keer artikelen over wilders hier op pf,uit de media of zn site, zonder iets te onderbouwen, en dan wil jij beweren dat ik alles overneem uit de media ?

wil je dat ik het onderbouw?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B) Esco op dinsdag 27 februari 2007 om 23:52:
Geen wonder dat hij 600.000 stemmen heeft kunnen halen... had eigenlijk meer stemmen verwacht

Een hoop mensen hebben nog niet echt op Wilders durven stemmen, heb ik ook in mijn eigen omgeving gehoord,
de "volgende ronde" zal dit aantal verdubbeld zijn nu Wilders zo vaak in het nieuws is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:01:
il je dat ik het onderbouw?

je doet maar (y) dat zal dan de eerste keer zijn ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
wat wil je weten No nonsens?

dat ik bv medewerker ben?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:05:
dat ik bv medewerker ben?

Dan moet je juist in discussie gaan.

Wilders heeft meestal gewoon ongelijk. Wilders spreekt onwaarheden, Wilders mist de nuance en zet daarmee een situatie neer die helemaal niet bestaat. Met zo'n houding kun je onmogelijk aan een regering deelnemen.

Maar het ergste is het bestaan voor Wilders voor eerder genoemde doodnormale, onschuldige islamitsiche medelanders. Deze mensen doen gewoon hun best, weken hard, proberen hun kinderen te laten studeren, gewoon wat ieder andere (autochtone) ouder zou doen. Er is niets mis met deze mensen, maar door Wilders worden ze steevast afgeschilderd als gevaarlijke gekken waar onmogelijk mee samengeleefd kan worden.

Als iemand de hele dag tegen mij zou schreeuwen dat ik levensgevaarlijk ben en dat er met mij niet valt samen te leven, terwijl ik gewoon mijn best doe en er niets mis met mij is, komt er een dag waarop ik die persoon flink op zijn bek ga timmeren. Hoe beschaafd en intelligent ook, als je dagelijks gediscrimineerd en zwartgemaakt wordt, breekt ooit het lontje, dat kan niet anders.

Maar ach.. de meeste Wilders stemmers zullen zich hier niet in kunnen verplaatsen. Lekker de man achterna lopen die roept wat terecht niet kan, want ja, dat is tenminste lekker duidelijk. Mooi medium om je frustratie af te reageren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het vooral eng dat erg veel Wilders-stemmers de man als een soort halfgod beschouwen en het klakkeloos eens zijn met alles wat ie zegt...

Waarschuw beheerder
donateur
dan heb je wederom niet gelezen wat ik eerder geschreven heb.

het is nutteloos om hier te reageren op mensen die niet weten wat er gaande is, en puur om media of pers afgaat.

Maar het ergste is het bestaan voor Wilders voor eerder genoemde doodnormale, onschuldige islamitsiche medelanders. Deze mensen doen gewoon hun best, weken hard, proberen hun kinderen te laten studeren, gewoon wat ieder andere (autochtone) ouder zou doen. Er is niets mis met deze mensen, maar door Wilders worden ze steevast afgeschilderd als gevaarlijke gekken waar onmogelijk mee samengeleefd kan worden

om geheel op jou quote te reageren, cijfers liegen niet over de werkeloosheid, criminaliteit.

dan ben jij ook niet goed op de hoogte.

verdiep je eerst eens in de pvv, kom dan met uitspraken.

nogmaals reageren doe ik graag.maar niet op mensen die kwakkeloos uitspraen over nemen van media.

Of die als ze er echt niet meer uitkomen het maar op extreem recht's gooien of vergelijkingen met hitler gaan maken.

kan je 1 ding zeggen:

als de heer Wilders ergens een hekel aan heeft is het extreem recht's.

en geloof me, ik kan het weten.

Waarschuw beheerder
donateur
en trouwens deze discussie heb ik al zovaak gehad, heeft geen zin.

je hebt nu emaal links&recht's

dat zal altijd zo blijven.

maar sta gewoon erg vaak versteld hoe mensen denken en hoe mensen kwakkeloos berichten overnemen zonder zich er werkelijk er in te verdiepen.

kan je zoveel voorbeelden geven....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:20:
reageren doe ik graag.maar niet op mensen die kwakkeloos uitspraen over nemen van media.

media ? dit is gewoon mijn mening hierover en niet gevormd door de media
m geheel op jou quote te reageren, cijfers liegen niet over de werkeloosheid, criminaliteit.

Totaal aantal gedetineerden in Nederland: 16 455
Nederlanders: 7 330
Suriname: 1 415
Antillen: 1 415
Marokkanen: 1 050
Turken: 640
Algerijnen: 360
Joegoslaven: 255
Andere Landen: 3 990 (Dus inclusief West Europa, VS, Canada en andere westerse landen)(dit is dan van eind 2005) redelijk recent

Niet alle allochtonen zijn moslim, dat er problemen zijn weet ik wel maargoed wilders kan alleen de problemen bedoemen he..en ook al zou het zo zijn: Wat is je punt: Omdat er (kennelijk) cijfers bekend zijn over de criminaliteit van allochtonen, moeten we alle allochtonen met een scheef oog aankijken en ze hier door het slijk halen? Frustratie mag geuit worden, maar wees aub wel reeel en vooral eerlijk naar jezelf.

verdiep je eerst eens in de pvv, kom dan met uitspraken.

Dat heb ik allang gedaan, zie andere topics over wilders.
alleen jij hebt daar op 1 of andere manier nooit op gereageerd
als de heer Wilders ergens een hekel aan heeft is het extreem recht's.

en waar heb ik gezegt dat hij extreemrechts is ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:23:
maar sta gewoon erg vaak versteld hoe mensen denken en hoe mensen kwakkeloos berichten overnemen zonder zich er werkelijk er in te verdiepen.

Is dat nou een vraag naar jezelf toe ?

Waarschuw beheerder
donateur
maakte een opmerking algemeen, kan jou nu wel antwoord geven, maar dan komt na jou weer en na jou weer...

dus nutteloos om te reageren.

Totaal aantal gedetineerden in Nederland: 16 455

nu praat je over gedetineerde...

maar wat dacht je van de "geregistreerde" bij de politie?

het aantal uitkeringen onder allochtonen?

dat punt van jou komt er nog eens bij.

pak eerst dat probleem aan, ga dan verder kijken.

Ook voor de allochtonen die hier al zijn zou dat beter zijn, uitkeringen omlaag onder allochtonen, ze aan stage plekken helpen, de criminaliteit aanpakken door strenger te straffen, enz

en waar heb ik gezegt dat hij extreemrechts is ?

jij misschien niet, maar oh zo veel die het wel ff komen schreeuwen hier.

Wat is je punt: Omdat er (kennelijk) cijfers bekend zijn over de criminaliteit van allochtonen, moeten we alle allochtonen met een scheef oog aankijken en ze hier door het slijk halen? Frustratie mag geuit worden, maar wees aub wel reeel en vooral eerlijk naar jezelf.

ben reeel.

kijk je wel eens opsporing verzocht?

dat strenger straffen geld voor iedereen.

woon zelf in denhaag, als ik jou eerlijk zeg dat je niet eens op koop avond de stad in kan gaan, en hele wijken getto's geworden zijn denk je dat ik onzin praat.

de criminaliteit hier onder allochtonen zeer hoog is, de allochtonen in het algemeen " oververtegenwoordigd" zijn in criminaliteit, werkeloosheid,geregistreerd bij de politie, enz

mij hoor je ook niet zeggen dat " alle" allochtonen criminelen zijn, nog een uitkering hebben, maar de cijfers liegen er niet om dat ze wel oververtegenwoordigd zijn.

pak eerst die problemen aan, inplaats van het erger te maken.

gaf je voorbeelden zoals:

aan stage plekken helpen,helpen aan werk, strenger straffen, aanpassen, nederlands praten/leren,aanpassen aan de nederlandse cultuur.

als je ziet dat die mensen hier eigen banken,slagers/winkels in het algemeen hebben hebben we inderdaad een milticulturele samenleving, alleen die samenleving is heel ver te zoeken.

en daar wil de pvv wat aan doen.

je kan nergens in de plannen van Wilders lezen dat " ZE" er allemaal uitmoeten....

maar aanpassen en een samenleving creeeren is welkom.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Is dat nou een vraag naar jezelf toe ?

nee ik weet wat er gaande is.

Waarschuw beheerder
donateur
kan dit verhaal wel 100x per dag neerzetten, maar het heeft geen zin als men niet weet wat er gaande is.

en op elke uitspraak ingaan.. heeft geen zin.

:)

Waarschuw beheerder
Ook de regering heeft zich te houden aan verdragen dus ook marmot Wilders en voor de eigenwijze flockers, die kunnen eventueel terecht op http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_verdragen

zie dan:
Internationaal recht, Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, Verdrag van Geneve en verder niet meer ouwehoeren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 00:47:
pak eerst die problemen aan, inplaats van het erger te maken.

En dat lukt alleen door het wij /zij gevoel groter te maken ?:x

Ja en dat zijn de wat lichte vergrijpen, heb je daar toevallig cijfers van ?

en nederlanders staan blijkbaar wat bekender om de wat zwaarder dilicten ? ook allemaal het land uit bonjouren dan ?

Criminaliteit in grote steden hardst gedaald

ANP
Gepubliceerd: maandag 22 januari 2007 10:49
BinnenlandsDe criminaliteit is in de grote gemeenten een stuk sterker gedaald dan in de rest van Nederland. Vergeleken met het piekjaar 2002 nam de in kaart gebrachte criminaliteit in deze gemeenten met 17 procent af.

Voor de overige gemeenten was die daling gemiddeld 6 procent, concludeert het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) uit maandag gepubliceerde cijfers.

Criminaliteit verder afgenomen
In 2005 heeft de politie ruim 1,2 miljoen misdrijven geregistreerd. Dat is een daling van 5 procent ten opzichte van een jaar eerder. Vergeleken met 2002 was de afname 11 procent. Daarmee was de geregistreerde criminaliteit in 2005 weer terug op het niveau van de jaren 1997/1998.

In Utrecht is het aantal misdrijven per duizend inwoners van 12-79 jaar het sterkst gedaald van de grote gemeenten: van 277 in 2001 naar 173 in 2005. Desondanks bleef Utrecht de gemeente met de meeste misdrijven per duizend inwoners. Ook in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Arnhem, Nijmegen, Dordrecht, Haarlem en Tilburg lagen de aantallen geregistreerde misdrijven per hoofd van de bevolking aanzienlijk lager dan een aantal jaren eerder.

Minder diefstal en inbraak
De daling van de totale geregistreerde criminaliteit komt vooral door een daling van het aantal vermogensmisdrijven zoals diefstal en inbraak (20 procent sinds 2002) Vooral het aantal autokraken is sinds 2002 fors gedaald. Het aantal geregistreerde vernielingen is juist met 6 procent toegenomen. Deze toename vond vooral plaats van 2004 op 2005.

Het aantal geregistreerde geweldsmisdrijven is sinds 2002 van jaar op jaar toegenomen. Daarbij is het aantal geregistreerde geweldsmisdrijven per duizend inwoners echter stabiel gebleven doordat ook de omvang van de bevolking is toegenomen. De meeste geweldsmisdrijven werden in 2005, net als in de voorgaande jaren, in Amsterdam en Rotterdam geregistreerd (17 per duizend inwoners), gevolgd door Den Haag, Arnhem, Eindhoven en Tilburg (alle met 14 per duizend inwoners).

zeer recent..
getto's

Getho's bestaan niet hier in nl

Definitie Getto:

*Geinstitutionaliseerd woongebied met een bepaalde deelpopulatie

*100% van de bevolking behoort tot deze groep

*Leden van deze deelpopulatie worden buiten het getto niet aangetroffen

Nederland kent overigens wel concentratiebuurten en etnische buurten

...Bestaan er achterstandswijken in de Nederlandse steden. Wijken met een opeenstapeling van sociale problemen zoals armoede, werkloosheid, geringe onderwijskansen, overlast, criminaliteit en geen uitzicht op verbetering. Het is bekend dat in Amerika deze wijken veelvuldig bestaan. Hier wordt ook wel gesproken over gettos, maar of deze situatie ook binnen nederlandse steden op gaat is onderwerp van discussie.
In Nederland is de situatie anders dan in Amerika zo wordt verklaard door onderzoekers. Dit om de volgende redenen:

1. Binnen achterstandswijken ontwikkelen de bewoners bepaalde overlevingsstrategieën en is er sprake van een zogenoemde armoedecultuur. Deze situatie ontstaat wanneer bewoners van deze wijken langdurig in een financieel problematische situatie verkeren. In Nederland is ook sprake van armoede maar de langdurige armoede is gering in vergelijking met de Amerikaanse situatie. Een groot deel van de Nederlandse huishoudens (ongeveer 10%) heeft een inkomen rond het sociaal minimum, maar in veel gevallen gaat het om een kortdurende financiële krapte.

2. Er is in Nederland geen sterke ruimtelijke concentratie van armoede en uitkeringsafhankelijkheid in wijken.

aan stage plekken helpen, strenger straffen, aanpassen, nederlands praten/leren,aanpassen aan de nederlandse cultuur.

en wat betreft de werkloosheid, heb ik in dit topic al uitgebreid gereageerd

https://partyflock.nl/topic/930772
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 28 februari 2007 om 01:18:
en wat betreft de werkloosheid, heb ik in dit topic al uitgebreid gereageerd

http://www.nu.nl/news/990888/36/Buitenlanders_vullen_personeelstekort_door_vergrijzing_op.html

Waarschuw beheerder
donateur
En dat lukt alleen door het wij /zij gevoel groter te maken ?

nee er een grens aan geven tot hier en niet verder.

Ja en dat zijn de wat lichte vergrijpen, heb je daar toevallig cijfers van ?

http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/_unique/_search/default.htm?querytxt=criminaliteit%20allochtonen

*100% van de bevolking behoort tot deze groep

zie de groei en je komt aan je 100%

http://denhaag.nl.eu.org/

en nederlanders staan blijkbaar wat bekender om de wat zwaarder dilicten ? ook allemaal het land uit bonjouren dan ?

nee strenger straffen.

waarom nou weer zo'n " ik schreeuw" maar wat het land uit opmerking?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:10:
hij maakt wel weer een mega punt.

waar overigens veel mensen achter staan.

:jaja:

Waarschuw beheerder

hahahah Gekke Wilders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 01:30:
zie de groei en je komt aan je 100%

Je kunt hier niet spreken van getto's dat hebben ze in amerika hier niet..hooguit achterstandswijken ;-)
waarom nou weer zo'n " ik schreeuw" maar wat het land uit opmerking?

och zo'n opmerking moet je met een korrelzout nemen ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt hier niet spreken van getto's dat hebben ze in amerika hier niet..hooguit achterstandswijken

kom een x kijken zou ik zeggen... :)

heb zo ooit eens " gabbermamma" ( pvda) ook overtuigd, moest ook rennen voor der leven.

och zo'n opmerking moet je met een korrelzout nemen

zal ik doen.

zie je dat er met mij best wel te discuseren valt :)

massel, ik ga slapen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 10:33:
Ze spelen het wel in de hand zo inderdaad. Wilders heeft gelijk met veel argumenten, maar door de manier waarop hij het brengt wordt hij niet serieus genomen in de kamer. Best logisch, want geen blad voor de mond nemen heeft weinig met de hedendaagse politiek te maken. Wat jammer is.

Echter zal dit uiteindelijk alleen maar in het voordeel van Wilders werken, want zo krijgt hij alleen maar meer kiezers op zijn hand.

Tak vindt dat Wilders op dezelfde manier wordt behandeld als Filip Dewinter van het Vlaams Belang in België

Jep, en je ziet wat daar met het aantal zetels is gebeurd in de loop van de jaren.

inderdaad, ik weet niet of hij het expres doet, maar het werkt zeker...

Waarschuw beheerder
nee strenger straffen.

Is ook al gebleken dat het niet gaat werken. Mooiste voorbeeld: VS. :flower:

Waarschuw beheerder

het aantal uitkeringen onder allochtonen?

dat punt van jou komt er nog eens bij.

Maar dan nog ben ik benieuwd wat Wilders wil bereiken.
Ok laten we de situatie even stevig neerzetten:

40% van de allochtonen is crimineel/werkeloos.

Wilders zegt: als je in NL wil leven moet je de helft van de Koran eruit scheuren. (en nog wat dingen in deze trent)

Wat bereikt Wilders daarmee bij die criminelen? niets.. een wetsvoorstel om ze van straat te houden zou beter zijn.

Belangrijker is: wat bereikt wilders bij de andere 60% (mensen die gewoon hun leven leiden, ja die zijn er)

Dat zij schijt krijgen aan de Nederlandse samenleving!

Dus kritiek... ja heel goed.. maar wel genuanceerd en opbouwend. Zodat mensen het idee hebben dat ook voor hun er een goed plekje in de maatschappij is. Anders voel en wordt je een outlaw.

Waarschuw beheerder
"Alle" leden van de Kamer zijn doof.
Ze zijn alleen maar bang dat het vingertje naar hun persoon/Parij wordt opgestoken als ze maar 1 motie steunen of overnemen,van een partij met een andere gedachte goed, die 1 voor hun ogen een oorlogse gedachte goed er op nahouden.
Ook werd er vroeger zo voor de oorlog gedacht over de Nazi's. Ach joh komt wel goed.
Tot dat ze aan de macht waren, en iedereen zich achter zijn oren zat te krabben,van hoe heeft dit nou zo ver kunnen komen?
En oh oh oh wat vonden die Nederlanders het zo erg voor al die Joden en andere slachtoffers.
Terwijl ze aan de deportatie van Nederlandse Joden,zelf hebben meegeholpen hun in te laden in die wagons.

Nu wil ik niet zeggen dat de heren Albayrak en Aboutaleb
er op uit zijn om de macht over te nemen, want dan krijgen ze toch onderling ruzie hoe Nederland verdeeld moet gaan worden.
(of ze hebben dat al met een spelletje Baccara? geregeld)
Maar toch moeten we de invloeden van buitenaf zoveel mogelijk beperken...
Voordat we straks weer achter ons oren zitten te krabben waar het fout is gegaan.
Wat nu...als er in Amerika straks een hele grote ramp gebeurd..waardoor we niet meer door hen beschermd (*lees gedicteerd) kunnen/willen worden?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 10:27:
er op uit zijn om de macht over te nemen, want dan krijgen ze toch onderling ruzie hoe Nederland verdeeld moet gaan worden.
(of ze hebben dat al met een spelletje Baccara? geregeld)
Voordat we straks weer achter ons oren zitten te krabben waar het fout is gegaan.
Wat nu...als er in Amerika straks een hele grote ramp gebeurd..waardoor we niet meer door hen beschermd (*lees gedicteerd) kunnen/willen worden?

:vaag:

Jij bent wel een typische xenofoob zeg.
Waarschuw beheerder

Wat heeft Amerika met Albayrak en Aboutaleb te maken? Wat zal er volgens jou gebeuren met deze twee wanneer Amerika eindelijk naar de klote is?
Denk je dat deze twee nu door Amerika beschermd worden omdat Turkije en Marokko goede bondgenoten zijn van de US? Waar doel je op?

En wat bedoel je met invloed van buitenaf? Ik denk dat Wilders meer invloed van buitenaf heeft dan beide PvdAers, met zijn Israelobsessie. Zo hoor ik Albayrak en Aboutaleb niet over andere landen praten.

Ook werd er vroeger zo voor de oorlog gedacht over de Nazi's. Ach joh komt wel goed.

Ik denk dat mensen daar juist bang voor zijn, wanneer ze dat anti-joden... oeps.. Anti-moslim gezeik horen.

Waarschuw beheerder

dat is het met die xenofoben ze zijn heel bang over de toekomst... alleen ze denken niet na over of dat uberhaupt kan gebeuren.

typisch: straks dragen alle vrouwen hier hoofddoekjes.
Denk je nou echt... echt... dat iedereen opeens ZO erg veranderd dat ze tegen hun buurman zeggen dat zn vrouw een hoofddoekje op moet. Hoe zie je dat voor je???
of in dit geval: De moslims (2 mensen met dubbel paspoort) gaan Nederland overnemen!!

denk eens na over de stap ertussen.
Waarschuw beheerder
er op uit zijn om de macht over te nemen

Waarom begint Wilders nu pas te zeiken???
Aboutaleb is al jaren wethouder van Amsterdam, maar dat was blijkbaar geen probleem..
Albayrak zit geloof ik al negen jaar in de kamer, ook nooit een probleem geweest.
Zou Wilders misschien een beetje makkelijk willen scoren nu?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 28 februari 2007 om 10:42:
Aboutaleb is al jaren wethouder van Amsterdam, maar dat was blijkbaar geen probleem..
Albayrak zit geloof ik al negen jaar in de kamer, ook nooit een probleem geweest.

;)
Waarschuw beheerder

Hij was hier al op uit:

„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan.

http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=702&Itemid=76

Waarschuw beheerder
die imbeciel van een wilders krijgt teveel aandacht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 01:13:
Ook de regering heeft zich te houden aan verdragen dus ook marmot Wilders en voor de eigenwijze flockers, die kunnen eventueel terecht op http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_verdragen

zie dan:
Internationaal recht, Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, Verdrag van Geneve en verder niet meer ouwehoeren

Wilders heeft idd de verdragen van de rechten van de mens en de verdragen van Geneve ondertekend.... dat zou je niet zeggen wanneer je hem in Israel (over belangen elders gesproken) hoort blaten:

http://www.planet.nl/planet/show/id=420508/contentid=630474/sc=a21fb7
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 23:10:
Thijs lees het stuk, kan je precies zien welke kant Geert heen wil,veel steun zou hij donderdag niet krijgen, maar hij maakt wel weer een mega punt.

waar overigens veel mensen achter staan

Ja meer niet heel NL gaat om voor Wilders :bier: maar hij heeft wel een sterk punt met die dubbelle nationaliteit. Het zou heel veel schelen als de media en andere politici hem niet proberen weg te cijferen. Maarja dat is helaas iets typisch menselijks, als je met je kop boven het maaiveld uit komt dan is het *hak* athans dat probeert men.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 10:47:
die imbeciel van een wilders krijgt teveel aandacht.

tot zo ver wederom het respect voor mensen met een ander standpunt

Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 11:21:
als je met je kop boven het maaiveld uit komt dan is het *hak* athans dat probeert men

Waarschuw beheerder
donateur

Zijn standpunt was al vaker duidelijk gemaakt maar het is nu veel meer in de media, en de betreffende personen gaan nu in de regering des lands zitten met nationale belangen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 11:24:
Zijn standpunt was al vaker duidelijk gemaakt maar het is nu veel meer in de media, en de betreffende personen gaan nu in de regering des lands zitten met nationale belangen.

Dus? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 11:29:
Dus?

Is al zovaak gevraagd.. enige argument blijft dat zij zgn belangen in het buitenland zouden hebben. Wat deze belangen zijn heeft ook niemand kunnen beantwoorden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op woensdag 28 februari 2007 om 11:31:
Is al zovaak gevraagd.. enige argument blijft dat zij zgn belangen in het buitenland zouden hebben. Wat deze belangen zijn heeft ook niemand kunnen beantwoorden

Haha, loos argument weer.
As usual.

Wacht toch even Thijs z'n argument af.
;)
Waarschuw beheerder
donateur
zgn belangen

zogenaamde dus???

Het klinkt wel weer erg typisch, ja wilders is tegen meer islam. En dat is de schuld van Israel??? Athans dat wordt gesuggereerd. Lekker makkelijk weer %) vingertje vingertje en:
als je met je kop boven het maaiveld uit komt dan is het *hak* athans dat probeert men

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 11:24:
en de betreffende personen gaan nu in de regering des lands zitten met nationale belangen.

oh dus als het een bestuurlijke functie in Amsterdam betreft geldt het niet???
En een kamerlid zit er ook niet voor het nationaal belang??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 11:36:
Het klinkt wel weer erg typisch, ja wilders is tegen meer islam. En dat is de schuld van Israel??? Athans dat wordt gesuggereerd. Lekker makkelijk weer vingertje vingertje en:

:|

Ontspan kerel.

Leg jij eens die zogenaamde belangen eens uit dan. Want ik zie ze niet. ;)

Waarschuw beheerder
Is al zovaak gevraagd.. enige argument blijft dat zij zgn belangen in het buitenland zouden hebben. Wat deze belangen zijn heeft ook niemand kunnen beantwoorden.

]
en ik ben toch ook wel benieuwd wat die 14 miljoen autochtonen in godsnaam doen als het land overgenomen wordt.. of komt er een soort zombiewending aan het verhaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 11:36:
zogenaamde dus???

Het klinkt wel weer erg typisch, ja wilders is tegen meer islam. En dat is de schuld van Israel??? Athans dat wordt gesuggereerd. Lekker makkelijk weer vingertje vingertje en:

Wat is dit voor reactie? :vaag:

En wie heeft in godsnaaam gezegd dat het de schuld is van Israel? :/
Kom es met met argumenten ipv anderen de woorden in de mond te leggen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 28 februari 2007 om 11:37:
En een kamerlid zit er ook niet voor het nationaal belang??

Oftewel.. Makkelijk scoren, Zieltjes winnen etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 11:47:

zoals het een populist betaamt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 11:39:
en ik ben toch ook wel benieuwd wat die 14 miljoen autochtonen in godsnaam doen als het land overgenomen wordt.. of komt er een soort zombiewending aan het verhaal?

Papaver verbouwen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 11:39:

Haha, overgenomen? :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 28 februari 2007 om 11:37:

Nee maar aangezien GW niet in de gemeenteraad van Amsterdam zit kon hij niet meer zeggen dan dat hij tegen de dubbele nationaiteit is.
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 28 februari 2007 om 11:48:
Uitspraak van Oxygen op woensdag 28 februari 2007 om 11:47:

zoals het een populist betaamt

Als het zo makkelijk is om zieltjes te winnen dan leeft dit standpunt blijkbaar onder de mensen in de samenleving en verdient het dus alle aandacht!

Uitspraak van Knoalster op woensdag 28 februari 2007 om 11:44:
Wat is dit voor reactie?

En wie heeft in godsnaaam gezegd dat het de schuld is van Israel?
Kom es met met argumenten ipv anderen de woorden in de mond te leggen

wie de bal kaatst vriend met je pb's :[ je moet op het forum eens zo bijdehand doen!

Er wordt veels te makkelijk gesugereerd dat iets wat mogelijk uit isreael zou komen gelijk negatief is. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn. De meeste moskeeen in dit alnd zijn ook gefinancierd met geld uit het midden oosten, dat is ook niet per definitie negatief. We hebben hier de AIVD die dat soort dingen nakijkt!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:15:
Het het zo makkelijk is om zieltjes te winnen dan leeft dit standpunt blijkbaar onder de mensen in de samenleving en verdient het dus alle aandacht!

Je kan het ook anders zien, als Geertje er niet zo'n punt van had gemaakt. Had geen haan er naar gekraaid.. ;)

Problemen maken heet dat, onrust stoken..

Waarschuw beheerder
Het het zo makkelijk is om zieltjes te winnen dan leeft dit standpunt blijkbaar onder de mensen in de samenleving en verdient het dus alle aandacht!

Angst wat weer aangepraat is door....... :flower:
Waarschuw beheerder
Nee maar aangezien GW niet in de gemeenteraad van Amsterdam zit kon hij niet meer zeggen dan dat hij tegen de dubbele nationaiteit is.

en over Albayrak als kamerlid dan?
Waarschuw beheerder
Er wordt veels te makkelijk gesugereerd dat iets wat mogelijk uit isreael zou komen gelijk negatief is.

:Vaag:

WIE? WANNEER? laat es zien dan! Niemand heeft hier nog iets negatiefs opver Israel gezegd. Tenzij jij het woord Israel bij voorbaat als negatief ziet.

De meeste moskeeen in dit alnd zijn ook gefinancierd met geld uit het midden oosten, dat is ook niet per definitie negatief.

Dus? En ben benieuwd welke Moskee in Nederland door de staat Israel is gefinancierd?

"er wordt gesugereerd" is geen argument. Zeg dan niks.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:18:
Je kan het ook anders zien, als Geertje er niet zo'n punt van had gemaakt. Had geen haan er naar gekraaid..

Problemen maken heet dat, onrust stoken..

Blijkbaar is het dan dus toch een probleem dat veel mensen ook zien.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:18:
Angst wat weer aangepraat is door.......

Angst en standpunt zijn twee verschillende dingen. Ik vindt gewoon dat als mensen onze regering dienen, dat ze dan ook alleen staatsburgs zijn van ons lanf alleen, en dan maakt het niet uit of hij of zijn marokaans / turks chinees zimbabwaans enzenz is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van luckyBastard13 op woensdag 28 februari 2007 om 12:19:
en over Albayrak als kamerlid dan?

Ze zat in de opoositie voor de verkiezingen, en GW had toen ook nog niet de zetels / slagvaardigheid om van dit soort dingen echt een punt te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:22:
Angst en standpunt zijn twee verschillende dingen. Ik vindt gewoon dat als mensen onze regering dienen, dat ze dan ook alleen staatsburgs zijn van ons lanf alleen, en dan maakt het niet uit of hij of zijn marokaans / turks chinees zimbabwaans enzenz is.

En voor mij maakt het geen fuck uit, als ze hun werk maar goed doen.. :flower:

Liever 2 mensen met 2 paspoorten die uitmuntend werk afleveren, dan twee onbekwame Gelderlanders..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knoalster op woensdag 28 februari 2007 om 12:19:
WIE? WANNEER? laat es zien dan! Niemand heeft hier nog iets negatiefs opver Israel gezegd. Tenzij jij het woord Israel bij voorbaat als negatief ziet

Vooral jij moet weten wat ik bedoel, ik ga er geen woroden vuil aan maken, als kleine gedoseerde beetjes van jou maken 1 hele grote, je moet niet het heilig boontje uithangen, verder zeg ik niets meer tegen je! En reageer zeker niet meer op die achterlijke pb's van je merneer "op het forum heilig boontje" :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:22:

Waar is men dan zo bang voor dan? :vaag:

Want door zijn standpunt onstaat er angst. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:23:
Ze zat in de opoositie voor de verkiezingen, en GW had toen ook nog niet de zetels / slagvaardigheid om van dit soort dingen echt een punt te maken.

Oh dus als hij een kamermeerderheid heeft zet hij alle Moslims op de trein naar concentratiekamp Venlo?

Beetje laf van Geert, pas je bek opentrekken als je genoeg mensen achter je hebt staan..
Waarschuw beheerder
Ze zat in de opoositie voor de verkiezingen

dus? dan dient ze het landsbelang ineens niet?
en GW had toen ook nog niet de zetels / slagvaardigheid om van dit soort dingen echt een punt te maken.

hij kon er nog niet mee scoren bedoel je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:25:
Vooral jij moet weten wat ik bedoel, ik ga er geen woroden vuil aan maken, als kleine gedoseerde beetjes van jou maken 1 hele grote, je moet niet het heilig boontje uithangen, verder zeg ik niets meer tegen je! En reageer zeker niet meer op die achterlijke pb's van je merneer "op het forum heilig boontje"

Duidelijk. Zeg dan niks als je het niet kan onderbouwen.

Niemand in dit topic heeft Israel de schuld gegeven van wat dan ook. Anderen de woorden in de mond leggen omdat je verder geen argumenten hebt.
En Vip Anti-Israel noemen omdat hij zei dat Wilders belangen in Israel heeft is net zo smerig.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:25:
Uitspraak van Thijs1984 op woensdag 28 februari 2007 om 12:22:

En voor mij maakt het geen fuck uit, als ze hun werk maar goed doen..

Liever 2 mensen met 2 paspoorten die uitmuntend werk afleveren, dan twee onbekwame Gelderlanders

Ken ik op zich in meengaan. Het is natuurlijk al de aanloop naar dat werk wat al belangenverstrengeling met zich mee kan brengen, kan je je het stemadvies herinneren die turkse Nederlanders kregen vanuit een ministerie in Ankara?? Kijkt dat soort dingen moet je willen voorkomen lijkt mij. Het kan niet de bedoling zijn dat een buitenlandse regering hier invloed gaat zitten uitoefenen op die manier.
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:25:
n

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:26:
Beetje laf van Geert, pas je bek opentrekken als je genoeg mensen achter je hebt staan

Tja en dan gaan huilen als hij weerstand krijgt als hij harde uitspraken doet, als je wilt uitdelen moet je ook kunnen incasseren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:29:
Het is natuurlijk al de aanloop naar dat werk wat al belangenverstrengeling met zich mee kan brengen, kan je je het stemadvies herinneren die turkse Nederlanders kregen vanuit een ministerie in Ankara?? Kijkt dat soort dingen moet je willen voorkomen lijkt mij. Het kan niet de bedoling zijn dat een buitenlandse regering hier invloed gaat zitten uitoefenen op die manier.

Wat hebben Albayrak en Aboutaleb hiermee te maken? Als zij nooit geboren waren dan had Ankara hetzelfde gedaan. We krijgen zoveel Adviesen van rechtsconservatieven uit Washington.. moeten we Wilders dit aanrekenen?
Waarschuw beheerder
donateur
Wat jullie allemaal willen:

tot straks
h dus als hij een kamermeerderheid heeft zet hij alle Moslims op de trein naar concentratiekamp Venlo?

eetje laf van Geert, pas je bek opentrekken als je genoeg mensen achter je hebt staan

Dat doet toch iedere partij, de SP heeft nu ook een erg grote muil. dus wat dat betreft is dat compleet menselijk1

Waarschuw beheerder
donateur
Maar dan nog ben ik benieuwd wat Wilders wil bereiken.
Ok laten we de situatie even stevig neerzetten:

Wilders zegt: als je in NL wil leven moet je de helft van de Koran eruit scheuren. (en nog wat dingen in deze trent)

Wat bereikt Wilders daarmee bij die criminelen? niets.. een wetsvoorstel om ze van straat te houden zou beter zijn.

Belangrijker is: wat bereikt wilders bij de andere 60% (mensen die gewoon hun leven leiden, ja die zijn er)

Dus kritiek... ja heel goed.. maar wel genuanceerd en opbouwend. Zodat mensen het idee hebben dat ook voor hun er een goed plekje in de maatschappij is. Anders voel en wordt je een outlaw.

dit bedoel ik dus no nonsens...

kan wel blijven reageren maar het is nutteloos.

zucht..

dat stuk van de helft uit de koran eruit scheuren was een citaat van een intervieuw van 1,5 uur waar Geert in vertelde dat zowel de bijbel als de koran niet geheel meer van deze tijd is.

en dat er delen in staan die er niet meer in thuis horen.

dat de media dit stuk gelijk opdikt is nu wel bekend.

40% teveel

dat die een voorbeeld functie zijn/hebben in de Nederlandse samenleving.

Dus kritiek... ja heel goed.. maar wel genuanceerd en opbouwend. Zodat mensen het idee hebben dat ook voor hun er een goed plekje in de maatschappij is.

wederom een teken dat je niet goed volgt wat Geert zegt, juist deze woorden gebruikte hij bij zijn eind debat voor de verkiezingen.

dat hebben de meeste nu al door zich niet aan te passen, hoofddoek,boerka, niet nederlands te praten op straat, eigen cultuur handhaven in Nederland.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:35:
dat stuk van de helft uit de koran eruit scheuren was een citaat van een intervieuw van 1,5 uur waar Geert in vertelde dat zowel de bijbel als de koran niet geheel meer van deze tijd is.

Van de bijbel mag je dat zegen.........

Maar van de Koran, how dan krijg je dit:
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:33:

De conservastieve islam heeft te veel greep op de moslims hier, Er zitten gelukkig ook veel tussen die de koran niet de hele dag in de hand hebben, respect voor die mensen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:35:
dat hebben de meeste nu al door zich niet aan te passen, hoofddoek,boerka, niet nederlands te praten op straat, eigen cultuur handhaven in Nederland.

NAF, je bekijkt weer lekker alles van één kant.
Ga zo door, en je snapt het volledig.
NOT.

Zo kan ik ook wel even doorgaan over het Nederlandse volk. Want dan moet je beginnen bij een paar generaties terug.

Wil je weer zo'n discussie voeren?
Of zoek je liever naar oplossingen? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:41:
Of zoek je liever naar oplossingen?

Wat is voglens jou dan de oplossing?

Waarschuw beheerder
donateur
NAF, je bekijkt weer lekker alles van één kant

nee die kant is hier oververtegenwoordigd, vandaar.

als ik er geen last van zou hebben zou je mij niet horen.

Of zoek je liever naar oplossingen?

daar ben ik niet voor, daar zou depolitiek voor moeten zijn, die hebben de afgelopen jaren flink lopen slapen en de problemen onder het tapijt geschoffeld.

ben blij dat er nu een partij is die helder is en duidelijk in zijn standpunten.

en dat geld voor het hele programma.

Ga zo door, en je snapt het volledig.

heeft te maken met mijn mening en beleving, respecteer dat nou maar gewoon.

doe ik ook met die van jullie, ben het er niet mee eens, maar respecteer het wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:47:
Wat is voglens jou dan de oplossing?

Ook ik heb 'm niet. Ik gedraag me er dus ook niet naar. Zoals bijna iedereen hier wel doet. ;)

Want eigenlijk zijn de oplossingen niet zo heel erg moeilijk, maar erg moeilijk uitvoerbaar. Puur omdat het probleem te gecompliceerd is.

Het klinkt erg cliché allemaal, maar de media speelt een te grote rol hierin.
Wat zij berichten wordt bijna klakkeloos overgenomen.
Gevolg: stigmatisering en een intollerante samenleving.

Iedereen het land uittrappen die anders is, is een utopie.
Mensen die dat denken voor elkaar te krijgen, word wakker.
Met elkaar een dialoog aangaan is de beste optie.
Inzicht krijgen in het probleem, openstaan voor andere meningen etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:55:
nee die kant is hier oververtegenwoordigd, vandaar.

als ik er geen last van zou hebben zou je mij niet horen.

Bekijk jij de geschiedenis van het Nederlandse volk maar eens. En zijn kenmerken van deze tijd.
Negeer dat maar.

daar ben ik niet voor, daar zou depolitiek voor moeten zijn, die hebben de afgelopen jaren flink lopen slapen en de problemen onder het tapijt geschoffeld.

ben blij dat er nu een partij is die helder is en duidelijk in zijn standpunten.

en dat geld voor het hele programma.

Lekker makkelijk of niet?
Niet zelf nadenken, en alles van die partij klakkeloos overnemen?

heeft te maken met mijn mening en beleving, respecteer dat nou maar gewoon.

doe ik ook met die van jullie, ben het er niet mee eens, maar respecteer het wel.

Zeg ik dat ik je mening niet respecteer? :vaag:

Jij bent te selectief met je feiten. Dat is storend.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 12:59:
Want eigenlijk zijn de oplossingen niet zo heel erg moeilijk, maar erg moeilijk uitvoerbaar. Puur omdat het probleem te gecompliceerd is

Dat kunnen we geen van allen ontkennen lijkt mij ;)

Gevolg: stigmatisering en een intollerante samenleving

Geldt ook niet voor iedereen. Ik heb mijn mening juist gebaseerd op ervaringen en die zijn helaas niet allemaal positief :x

Mensen die dat denken voor elkaar te krijgen, word wakker

die mensen zijn gek, ik dank niet dat dat een oplossing is.

Met elkaar een dialoog aangaan is de beste optie.
Inzicht krijgen in het probleem, openstaan voor andere meningen etc

Maar soms blijft zelfs die dialoog moeilijk.

Waarschuw beheerder
donateur

ben het met je eens.

hoor je mij ng de pvv NIET zeggen.

Niet zelf nadenken, en alles van die partij klakkeloos overnemen?

je volgt het dus niet.

Inzicht krijgen in het probleem, openstaan voor andere meningen etc.

precies, en daar heb je heldere politiek met duidelijke standpunten voor nodig, en die heeft de pvv in mijn ogen.

Jij bent te selectief met je feiten.

nee, ik benoem de problemen waar dit land mee te maken heeft, en eerst problemen oplossen in plaats van ze erger te maken.

Dat is storend.

als jij goed onderbouwe argumenten storend vind is dat gewoon niet eens zijn met een aantal standpunten, en net zoals er vele in de kamer het onder het tapijt schoffelen van de dagelijke problemen in de samenleving.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 12:38:
De conservastieve islam heeft te veel greep op de moslims hier

Onderbouwing?

Waarschuw beheerder
Kamer muilkorft Wilders'

[img width=186 height=283 cacheid=000da2bd0027161cbba4b4e61a01c9f434]http://img219.imageshack.us/img219/7091/williels2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
wilders heb het goed gedaan, maar verneukt het voor hemzelf met opmerkingen over verscheuren delen van de koran!!
hij gaat weer net te ver met alles!
dat is echt jammer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 28 februari 2007 om 13:09:
Geldt ook niet voor iedereen. Ik heb mijn mening juist gebaseerd op ervaringen en die zijn helaas niet allemaal positief

zo kan ik ook genoeg basseren, ik ken iemand die haar geloof aan het verplichten is naar anderen toe, dan zeg dat is nou juist waaropm ik GW heb gestemd. ik heb respect voor ieders geloof maar heb ook respect voor die van mij !

maar nu ff ontopic verder...

De discussie hier laait aardig op alleen wat jullie allemaal vergeten is dat een bos balkende of rouvoet geen beslissingen hier neemt. Onze politiek hangt aan de EU, deze bepaalt daardoor ook.. goed voorbeeld het rookverbod.. het is de EU die dat wil
Het is de EU die wil dat elk land zoveel % vluchtelingen opneemt enz enz
GW maakt iedereen wakker met bepaalde uitspraken, maar hij kan toch nooit ver komen als leider omdat die EU alles dwarsboomt.

ik denk dat we ons eerder moeten gaan afvragen hoe we er voor gaan zorgen dat de politiek naar iedereen weer gaat luisteren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 13:13:
hoor je mij ng de pvv NIET zeggen.

Beweer ik ook niet. Voel je je aangevallen?

precies, en daar heb je heldere politiek met duidelijke standpunten voor nodig, en die heeft de pvv in mijn ogen.

:vaag:

nee, ik benoem de problemen waar dit land mee te maken heeft, en eerst problemen oplossen in plaats van ze erger te maken

Door één kant te belichten? :x

als jij goed onderbouwe argumenten storend vind is dat gewoon niet eens zijn met een aantal standpunten, en net zoals er vele in de kamer het onder het tapijt schoffelen van de dagelijke problemen in de samenleving.

Je haalt het wéér uit z'n verband.

Hoe moet je met jou discusiëren zeg?
(n)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Morgen is de grote dag voor Wilders!
donderdag gaat Geert Wilders (43) opnieuw „een enorme ophef veroorzaken”. Zoals hij dat de afgelopen weken vaker deed. „Ik ga het weer over de dubbele nationaliteit van twee bewindslieden hebben, tijdens het debat over de regeringsverklaring. Ik laat me de mond niet snoeren. We zullen zien wat de socialistische Kamervoorzitter gaat doen.”
De storm is nog niet eens begonnen, zegt hij. „Ik ga volgende week een motie van wantrouwen indienen tegen de staatssecretarissen Nebahat Albayrak en Ahmed Aboutaleb. Ik kan hun benoeming niet langer tegenhouden, maar ik kan wel alles wat in mijn macht ligt in het werk stellen om hun benoeming ongedaan te maken. Het is onacceptabel dat mensen met een loyaliteit aan een ander land in het kabinet plaats mogen nemen.”

Een motie van wantrouwen tegen twee bewindspersonen die pas deze week zijn benoemd. Ze hebben in hun nieuwe rol nog geen woord in de Kamer gezegd. De motie past bij wat Wilders zelf noemt ‘het opzoeken van de rand’. In debatten wordt hij vaak bekritiseerd om zijn woordgebruik en stijl van opereren. Vorige week ging een debat over dubbele nationaliteiten plotseling over de twee staatssecretarissen van de PvdA. Wilders’ fractiegenoot Sietse Fritsma zei dat „het feit dat het voor veel mensen mogelijk is om een dubbele nationaliteit te hebben, een probleem is”.

Dat geldt voor Kamerleden en aanstaande bewindslieden. Aboutaleb (Nederlands-Marokkaans) en Albayrak (Nederlands-Turks) zouden niet moeten worden benoemd, omdat ze beiden een dubbel paspoort bezitten. Kamervoorzitter Gerdi Verbeet greep in toen het over de Kamerleden ging. Die hebben allen een eed gezworen, zei ze, waarin ze trouw aan de Grondwet beloven: „Ik stel u echt voor om hier niets meer over te zeggen.” Wilders zegt dat zijn partij de mond wordt gesnoerd in het parlement. „Het was het duidelijkste voorbeeld van een proces dat al langer gaande is. Wij worden weggezet als een groep met een extreme boodschap.”

Later ging Wilders een stap verder. Hij schreef in een column op de weblog geenstijl.nl dat „nu de heer Aboutaleb en mevrouw Albayrak lid worden van het kabinet, de Marokkaanse en Turkse overheden feitelijk in het hart van het Nederlandse machtscentrum [zijn] geïnfiltreerd”. Wilders, nu: „De koning van Marokko is niet alleen het staatshoofd, maar ook de religieuze leider van zijn land. Aan hem is Aboutaleb loyaliteit verschuldigd. Dat is nogal wat.”

Heeft u ooit iets van een dubbele loyaliteit gemerkt?
„Nebahat Albayrak krijgt nog steeds niet uit de strot dat er in 1915 een Armeense genocide heeft plaatsgevonden en dat dat verwerpelijk is. Sterker nog, als ze dat als Turks onderdaan zou zeggen, dan zou ze opgepakt kunnen worden. Zo zit Turkije in elkaar. Dit nog los van het feit dat het pervers is dat uitgerekend zij vreemdelingen- en asielbeleid in haar portefeuille heeft en dus moet oordelen over de nationalisatie van andere Turken. Bij Aboutaleb ligt het iets anders, hij kan zijn paspoort niet inleveren door de Marokkaanse wet. Dat is wrang voor hem, maar in feite irrelevant. Dan moet hij maar in Marokko gaan wonen en daar staatssecretaris worden.”

Als staatssecretaris moet zij gewoon de Nederlandse wet uitvoeren.
„Ik zeg niet dat ze misbruik van haar dubbele nationaliteit zal maken, ik zeg alleen dat ze de schijn van belangenverstrengeling oproept. Stel dat er ooit eens een oorlog uitbreekt, wiens belangen dien je dan?”

Dat argument gaat over nationalisme, maar zit ook de religieuze achtergrond van Aboutaleb en Albayrak u dwars?
„Als Aboutaleb een christen was geweest en uit een West-Europees land was gekomen, had ik het ook gezegd. Maar het is waar, ik ben niet blij met islamieten in het kabinet. Ik wil niet in een land wonen waar misschien ooit wel eens zes of zeven bewindslieden de islam aanhangen. Ik ben geen racist of xenofoob door te zeggen dat ik dat niet wil. Dat laat onverlet dat als zij geen islamiet waren geweest, hetzelfde principe had gegolden. Zij moeten een gebaar maken en niet langer van twee walletjes eten.”

U heeft een overeenkomst met Aboutaleb. U wordt allebei ernstig bedreigd.
„Ik heb daarom geen extra sympathie voor Aboutaleb, als je dat bedoelt. Ik gun niemand de bedreigingen en de impact die dat op je leven heeft. Maar dat speelt nu geen rol, ik probeer er zakelijk naar te kijken. Hij had nooit staatssecretaris mogen worden.”

Een motie van afkeuring tegen Albayrak en Aboutaleb maakt, weet Wilders zelf ook, geen enkele kans. De Tweede Kamer zal zijn voorstel niet steunen. Maar dat maakt Wilders weinig uit. Ofschoon hij parlementair weinig gedaan krijgt, sorteert hij wel steeds een groot maatschappelijk effect. Twee weken geleden ontstond er commotie over uitspraken van Wilders in dagblad De Pers. Wilders zei dat als moslims in Nederland willen blijven, zij de helft uit de Koran moeten scheuren.

Het lijkt erop dat uw boodschap steeds radicaler wordt.
„Ik heb geen radicale boodschap. Dat zit alleen maar in uw hoofd.”

Het wordt door uw collega’s wel zo opgevat.
„Ja, maar we zijn niet gekozen door 600.000 kiezers omdat we zulke genuanceerde standpunten hebben. Het lijkt wel alsof er hier op het Binnenhof geen Fortuyn-revolte heeft plaatsgevonden.”

Eerst had u het over een ‘tsunami van islamisering’ in Nederland, nu moeten moslims de helft van de Koran verscheuren. Kiest u er bewust voor steeds een stapje verder te gaan?
„Ik ben er niet op uit geweest om de wereldpers te halen. Het interesseert me niet dat er ophef ontstaat. Ik zeg niet zomaar wat, ik heb de Koran bestudeerd. De profeet Mohammed is in eerdere gedeelten van de Koran mild gestemd, maar zodra hij zich in Medina vestigt, wordt hij steeds gewelddadiger. Er wordt haat en geweld gepredikt, tegen ongelovigen, joden en ik weet niet wie nog meer. Latere interpretaties van de schriftgeleerden hebben dat alleen maar erger gemaakt. Het boek is daarin tegengesteld aan de Bijbel, waar het Nieuwe Testament juist milder is.”

Hoewel hij er naar eigen zeggen niet op uit was, volgden al snel internationale reacties op Wilders’ uitspraken. Dinsdag veroordeelde de Iraanse ambassade in Den Haag in een brief de „vooroordelen en kwaadaardige uitspraken” van Wilders. „Dergelijke uitspraken zijn een directe belediging aan het adres van de heilige en ethische waarden van de islam”, aldus de brief. De ambassade van Saoedi-Arabië beklaagde zich informeel bij het ministerie van Buitenlandse Zaken.

Na dit gesprek met Wilders wacht hem een cameraploeg van de Saoedische televisiezender Channel 2. „Dit weekend heb ik mijn debuut in Saoedi-Arabië”, zegt Wilders, die al eens te zien was op de Arabische televisiezender Al-Jazeera. „Ik ga zeggen dat het een gotspe is dat Saoedi-Arabië zich met mij bemoeit. Deze week zijn er vier Sri-Lankanen in dat land onthoofd, de lichamen zijn in het openbaar tentoongesteld. De islamitische wetgeving, de sharia, is gebaseerd op de Koran. Een beter bewijs van de barbaarsheid van de sharia is er niet. Ben ik nou gek of zijn zij dat?”

Legt u daarmee een verband tussen de sharia in Saoedi-Arabië en de gematigde islam in Nederland?
„Er bestaat geen gematigde islam, net zomin als een Europese islam. Ik kan het niet genoeg zeggen: die moeten we vergeten. Als er al ooit een verlichte islam komt, dan pas over duizend jaar. Daar moeten we niet in investeren. We moeten wel in mensen investeren. De meeste moslims in Nederland zijn van zichzelf gematigde mensen, dat wel. Maar moslims moeten een deel van de islam naast zich neerleggen.”

Draagt u bij aan de Verlichting van moslims door dit te zeggen?
„Ik wil ze op deze manier uitnodigen zich te distantiëren van de verkeerde passages uit de Koran. Hoe moeilijk het ook is: het koninkrijk van Allah zal er nooit komen. En voor het overige zullen we ze moeten helpen met het vinden van een opleiding en een baan. Als ze integreren en assimileren, dan zijn ze ook volwaardige burgers. Niet meer en niet minder dan wie dan ook.”

Hoe valt dat te rijmen met uw opmerking dat u moeite hebt met moslims in het kabinet? Daarmee suggereert u dat moslims, ook als ze gematigd zijn, geen volwaardige burgers zijn.
„Twee moslims in het kabinet is een teken van het feit dat er nu al een miljoen moslims in Nederland zijn. Dat is dus logisch als je naar de getalsverhoudingen kijkt. Maar ik wil niet dat er méér moslims in Nederland komen, ik wil liever dat het er minder worden. Dus wil ik de grenzen voor migranten uit moslimlanden dichtgooien. Bovendien wil ik moslims aanmoedigen om Nederland vrijwillig te verlaten. De demografische ontwikkeling moet zo worden, dat de kans klein is dat er weer twee in het kabinet komen. Er is nu te veel islam in Nederland.”

De Grondwet maakt geen onderscheid tussen de vrijheid van godsdienst en de vrijheid van meningsuiting. Wilt u ook een debat over de grondrechten gaan voeren?
„Ik wil het anders doen. Ik wil dat we de Leitkultur in Nederland in artikel 1 van de Grondwet gaan vastleggen. Onze dominante waarden zijn gebaseerd op de joodse, humanistische en christelijke traditie. Daar moeten we trots op zijn, want daarin ligt besloten wie wij zijn. Bovendien kunnen wij daarmee vastleggen wat wij niet willen. We moeten niet willen dat een andere cultuur, de islamitische, gaat overheersen. Nu ligt er nog een taboe op. Het CDA opperde een paar jaar geleden onze tradities in de Europese Grondwet vast te leggen. Maar toen de andere partijen tegen bleken te zijn, is er niets meer mee gebeurd.”

De eerste reactie van Wilders na de bekendmaking van het regeerakkoord was: „Verschrikkelijk”. Nederland gaat volgens Wilders nu „met dit kabinet regelrecht de helling af”. „Dit is het slechtste en meest linkse kabinet sinds het kabinet-Den Uyl, in de jaren zeventig. De belastingen worden niet verlaagd. Aan immigratie wordt bijna niets gedaan, integratie is opeens een probleem voor de minister van Volkshuisvesting geworden. Er komt een generaal pardon.”

Toch staan er ook teksten in die u moeten aanspreken. Het kabinet wil volgens het akkoord breken met de individualisering van de jaren negentig en meer investeren in gemeenschapszin. Dat had ook uit uw pen kunnen komen.
„Bij dit kabinet zijn het loze woorden. Het straalt de maatschappijvisie van het CDA uit. De christen-democraten hebben hun soevereiniteit in eigen kring gekregen: alle gemeenschapszin is in het regeerakkoord geïnstitutionaliseerd. We vinden het gezin belangrijk, dús komt er een minister voor Jeugd en Gezin. Het woord ‘samen’ komt 10.000 keer voor in het regeerakkoord, maar dat zegt niets over de verbanden tussen mensen. We moeten het debat gaan voeren over onze culturele identiteit, maar dat negeert Balkenende volledig.”

Het kabinet bestaat met CDA en ChristenUnie uit twee partijen die, net als de SP en uw PVV, weinig op hebben met een onbeperkte individuele vrijheid van burgers. Zo beschouwd kunt u toch zaken doen met het kabinet?
„Maar het kabinet lijkt meer op de SP dan op de PVV. Het kabinet had net zo goed het kabinet-Marijnissen I kunnen heten. SP en PVV hebben de verkiezingen gewonnen, beide met een conservatieve boodschap. Maar de SP wil alles van de sociale zekerheid in stand houden, wij zijn meer cultureel conservatief. Dit kabinet bedient meer de SP-invulling van conservatisme.”

Heeft u het idee dat u op een of andere manier voet aan de grond kunt krijgen?
„We hebben negen zetels. Dat telt. Maar helaas wordt hier alles in het werk gezet om ons tegen te werken. Maar ik reageer op de manier zoals ik dat tot nu toe heb gedaan: nog meer lawaai maken. Alles is geoorloofd.”
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 februari 2007 om 17:16:

Lekker simpel Geert, zo kennen we je weer.. :\

Héél realistisch Geert, zo kennen we je ook weer.. (Y)

Maar ik reageer op de manier zoals ik dat tot nu toe heb gedaan: nog meer lawaai maken. Alles is geoorloofd.”

Veel gescheer, weinig wol..

Had het artikel al afgelopen zaterdag gelezen, en het betuigt van weinig realistisch inzicht..

Go Geert.. :cheer: :dood:
Waarschuw beheerder
knnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiip

laatst

TERREUR: 'HET IS EEN SUPEROORLOG'

Elsevier,
Geschreven door Eric Vrijsen in Tel Aviv (Israel)

'Hier voel ik me veiliger dan in Nederland,' zegt Geert Wilders. Het bedreigde kamerlid reist door Israel, waar hij gesprekken voert met politici en terreurbestrijders. Hij wil weten hoe zij over de situatie in Nederland oordelen en wat het Nederlandse antwoord moet zijn op het moslimextremisme.

'Iedereen in Israel heeft van de moord op Theo van Gogh gehoord. Ik hoef hier niks uit te leggen,' stelt Wilders vast. Zijn gesprekken met vice-premier Ehud Olmert, hoge functionarissen van de inlichtingendienst en parlementariërs bevestigen hem in zijn opvatting dat Nederland nog maar aan het begin staat. Wilders: 'Er zullen nog veel ergere dingen gebeuren. Nog heel veel troep ligt onder het moslimtapijt. Het terrorisme kost niet alleen mensenlevens; het wil de staat vernietigen en ons bestaan verwoesten. Deze existentiële dreiging kun je dus niet temperen door allerlei vrijheidsrechten toe te kennen aan etnische minderheden. Of door, zoals premier Balkenende doet, bezoekjes te brengen aan gematigde moslims. Terroristen laten zich niet behagen. Je moet ze keihard aanpakken. En hoe langer we daarmee wachten, hoe moeilijker het wordt.'

Wilders werkte na zijn middelbare school enkele jaren in Israel. Hij had er los-vaste baantjes. Naderhand reisde hij tientallen keren terug naar de joodse staat. In Tel Aviv, Jeruzalem en in dorpen op het platteland heeft hij nog altijd veel vrienden. 'Dit is weer je jaarlijkse pelgrimage,' zegt een oude kennis die hem de hand schudt op het militaire ereveld Quiriat Saul, waar Wilders een herdenking bijwoont voor oorlogsheld Moshe Yalon. Even later komt oud-premier Ehud Barak hem de hand schudden en hem complimenteren met een paginagroot interview in het dagblad Yediot Ahronot. Na de herdenking is Wilders te gast op de boerderij van kolonel b.d. Assaf Shavit. 'Ik ben blij dat je nu in een beschermingsprogramma zit,' zegt Shavit. 'Jongens, pas goed op hem,' richt hij zich tot de lijfwachten van de Dienst Koninklijke en Diplomatieke Beveiliging (DKDB), die Wilders ook in Israel bewaken. Het onafhankelijke kamerlid loopt ook buiten de landsgrenzen gevaar.

Shavit was troepencommandant in de Gazastrook toen Palestijnse sluipschutters hem te grazen namen. Hij raakte zwaargewond en moet sindsdien een deel van zijn been missen. Op een zware motorskelter maakt hij met Wilders een tochtje over zijn landerijen. Ze keren lachend terug met een grote zak avocado's en fruit. Maar al snel gaat het weer over de politiek. 'Het Arabische gevaar is diepgeworteld. In Nederland komen jullie daar nu ook achter,' zegt Shavits echtgenote Hanna. Ondanks alle pogingen tot dialoog staat een ding vast: het zal Israel nooit aan vijanden ontbreken. Of zoals Hanna zegt: 'Ook onze kinderen en kleinkinderen hebben nog meer dan genoeg Arabieren om te doden.' Even later vraagt Wilders haar gekscherend: 'Wil jij misschien mijn tekstschrijver worden?'

Alledaagse terreur

In gesprekken met politici slaagt Wilders er niet in uit te leggen 'waarom Nederland zo slap optreedt tegen moslimradicalen'. Na een week Israel staat voor hem vast: 'Er is geen principieel verschil tussen de moord op Van Gogh door Mohammed Bouyeri en het straatterrorisme van groepjes Marokkaanse jongeren in bijvoorbeeld de Amsterdamse Diamantbuurt. Het gaat niet alleen om aanslagen, maar ook om alledaagse terreur op straat, waar tienduizenden Nederlanders in grote en kleine steden dagelijks onder gebukt gaan.'

Wilders: 'Scholen treden niet op tegen antisemitisme. Leraren durven geen les meer te geven over de Tweede Wereldoorlog. Nederland laat over zich heen lopen. Zo wordt de kiem gelegd voor terrorisme. De aanpak van terreur begint bij een consequente handhaving van de wetgeving in alledaagse situaties. Dit soort islamitische jongeren moet terstond in de kraag worden gegrepen. Want als Nederland allerlei misstanden ongestraft laat passeren, krijg je een heleboel Bouyeri's. Het gaat om het voortbestaan van Nederland. Als we ons dat niet realiseren, dan redden we het niet.'

Wilders wil geen tijdelijke straatverboden voor probleemjongeren of andere 'halfzachte' maatregelen: 'Je moet ze oppakken en meteen uit Nederland verwijderen. De overheid reageert met sociale werkers en buurthuizen. Maar ik zeg: gewoon weg. Als het volgens de Grondwet niet mag, dan veranderen we de Grondwet. Als het in strijd is met het Europees Verdrag voor de rechten van de mens, dan zeggen we dat verdrag op. Het beschermen van de Nederlandse gezinnen is een belang dat veel zwaarder weegt.'

In Israel houdt Wilders zichzelf een spiegel voor. Hij vraagt zijn gesprekspartners: 'Vinden jullie dat ik overdrijf? Heeft rabbijn Soetendorp gelijk als hij de critici van de islam vergelijkt met het beginnend nazisme in de jaren dertig?' De Israëlische joden vinden dat allemaal onzin. Ze drukken hem op het hart dat hij vooral zo door moet gaan.

Wilders: 'Hier maakt iedereen zich zorgen over de islamisering van West-Europa. Omdat er steeds meer islamitische kiezers zijn, houden politieke partijen steeds meer rekening met de islam. Dat is een dreigend perspectief voor Israel en voor iedereen die - net als ik - niet in een islamitisch land wil leven.'

Hoe verstandig is het om te polariseren? Speelt Wilders terroristen niet in de kaart door de gematigde moslims te dwingen te kiezen tussen hun geloof of het liberalisme? 'De tijd van gepsychologiseer is voorbij. We zijn in de penarie gekomen doordat de politiek zich nooit van gematigde moslims durfde te verwijderen. Nu zijn we het zwakste land van Europa. Geloof me, die gematigde moslims doe je een groot plezier door hard op te treden tegen de radicalen.'

Israel heeft het aantal slachtoffers van het terrorisme afgelopen jaar kunnen beperken tot ruim honderd. In 2003 kwamen zeker twee keer zoveel mensen om het leven bij aanslagen. De bouw van een muur/hek op en nabij de grens met de Palestijnse gebieden sorteert effect. Bovendien heeft de geheime dienst veel infiltranten onder de Palestijnen. Terroristische groeperingen worden voortdurend opgejaagd, zodat ze alleen al uit tijdgebrek minder aanslagen kunnen plegen.

Kan Nederland hiervan leren? 'Jazeker,' zegt Wilders. Hij heeft geen bezwaar tegen een hekwerk, maar in Nederland is dat onmogelijk omdat de islamieten tussen autochtone Nederlanders wonen. 'Dat maakt de dreiging diffuser. De vijand is niet duidelijk herkenbaar. We voeren een oorlog, maar geen conventionele oorlog. Zelfs geen burgeroorlog. Het is een superoorlog. Tien procent van de Nederlandse islamieten heeft in het hoofd gekozen voor het terrorisme.'

Wat vraagt hij dan van de overige 90 procent? Dat ze het islamitisch geloof afzweren, omdat het niet samengaat met democratie? 'Ik vraag helemaal niks van mensen. Ik wil alleen dat ze zich aan Nederlandse wetten en regels houden. En inderdaad, als je de islamitische regels puur neemt, zal dat niet lukken. Een liberale islam is onmogelijk.'

Wilders krijgt van veiligheidsdeskundigen te horen dat de Nederlandse geheime dienst medewerkers moet werven onder Arabische christenen in Libanon en Syrië. 'Dat is de beste manier om snel in terroristische netwerken te infiltreren. Spionnenwerk is essentieel. De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) is daar veel te laat mee begonnen. AIVD-chef Sybrand van Hulst roept nu dat de politiek zijn rapportages jarenlang negeerde. Maar daar heb ik hem al die tijd niet over horen klagen.'

In de peilingen mag Wilders de laatste weken iets zijn gedaald, het politieke landschap ligt er voor hem ideaal bij. Pas in 2007 zijn er landelijke verkiezingen, zodat hij de tijd krijgt een kandidatenlijst samen te stellen. In de tussentijd kan hij zich dit jaar op de kiezersmarkt krachtig bewijzen bij het referendum over de Europese Grondwet. Als het aan Wilders ligt, draait het referendum over de vraag of Turkije in de Europese Unie hoort. Een meerderheid van de bevolking vindt van niet, maar de grote gevestigde politieke partijen vinden van wel.

Wilders: 'Als uitvloeisel van de Europese Grondwet krijgt Turkije straks meer invloed op de Nederlandse wetgeving dan Nederland zelf. Ik ga mensen voorhouden dat het referendum alles te maken heeft met Turkije. Als we de Turken niet kunnen tegenhouden, moeten we op zijn minst zorgen dat ze het hier niet voor het zeggen krijgen. Een stem tegen de Grondwet is een stem tegen Turkije in de Europese Unie.'

En een stem voor Wilders? 'Zo wil ik het niet formuleren. Maar ik ben een van de weinigen die zich verzetten, terwijl de politieke elite voor de Grondwet is. Dus krijgt het referendum wel het karakter van een wedstrijd tussen mij en de gevestigde politiek.'

Vanuit Tel Aviv vliegt Wilders deze week naar de Verenigde Staten voor gesprekken met senatoren, journalisten en intellectuelen van conservatieve instellingen. Het geld voor zijn politieke partij komt nu binnen in de vorm van kleine bijdragen van duizenden sympathisanten. Wilders zegt niet te veel afhankelijk te willen zijn van grote sponsors uit het bedrijfsleven. Maar hij is niet vies van een 'ideologische geldstroom' uit de Verenigde Staten. 'Zover is het nog niet. Ik ga me daar nu eerst gewoon presenteren.'

Ik vraag me af hoe loyaal wilders is

Waarschuw beheerder
Morgen is de grote dag voor Wilders

hoop het voor je anders zal het geen techno meer in je mind zijn

Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 28 februari 2007 om 17:51:
'Ook onze kinderen en kleinkinderen hebben nog meer dan genoeg Arabieren om te doden.' Even later vraagt Wilders haar gekscherend: 'Wil jij misschien mijn tekstschrijver worden?'

Kots, wat een zieke uitspraak.. (N)
Waarschuw beheerder
Mag hij wel netwerken met terroristen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 18:01:
Kots, wat een zieke uitspraak.. (N)

Tja dat bevestigd mijn vermoeden dat wilders net zo radicaal is als een haatprekende imam
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
'K ben persoonlijk geen fan van Wilders, maar ik vind toch dat hij een erg sterk punt heeft hierin.

Het is toch ook van de zotte dat mensen met een dubbele nationaliteit in de NEDERLANDSE volksvertegenwoordiging zitten. Al zullen ze vast en zeker perfect geïntegreerd zijn, je kan toch niet ons volk vertegenwoordigen en tegelijkertijd ook nog burger zijn in een ander land. In mijn ogen moet je dan 100% Nederlander zijn en niet 50/50. DAt kan niet en dat zou ook niet mogelijk moeten zijn.

Hulde voor Wilders die hier wat over zegt, al wordt het door een meerdeheid afgedaan als nonsens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wilders is de enige die niet om alles heen draait, maar dat deed pim fortuyn ook..

Waarschuw beheerder
donateur
morgen 10 uur :)

Door één kant te belichten?

dan volg je het wederom niet.

Je haalt het wéér uit z'n verband.

nee ik durf de problemen te benoemen, wat er velen niet doen.

zal aanraden, laat het volk er over stemmen, wel of geen 2 paspoorten, wel of geen euro enz.

achter kamertjes politiek is niet meer.

Ook al zal de heer Wilders geen meerderheid halen morgen... dat hij weer en stevig punt op de agenda gezet heeft waar het volk over praat is een feit.

Ben ook van mening dat dat het doel is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Teppertje op woensdag 28 februari 2007 om 18:39:
Hulde voor Wilders die hier wat over zegt, al wordt het door een meerdeheid afgedaan als nonsens.

Nou nee hoor, het wordt maar door een paar mensen afgedaan als nonsens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:13:
nee ik durf de problemen te benoemen,

benoemen van de problemen kan iedereen, maar oplossen kan op het moment niemand, wat wilders allemaal wil is te radicaal...daarmee los je niks op daarmee maak je het alleen maar erger
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:13:
aat het volk er over stemmen, wel of geen 2 paspoorten, wel of geen euro enz.

Bied dat de oplossing dan ?volgens andere wetten die gelden kun je een paspoort niet inleveren (marrokaanse)oa

Maargoed populisme werkt leuk totdat de populisten moeten regeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou nee hoor, het wordt maar door een paar mensen afgedaan als nonsens.

laat het volk er over stemmen zou ik zeggen nogmaals, ook met de euro verhaal.

maar als ik de peilingen zie is het weer feest.

zelfs bij pvda'er M de Hond staat hij op 14 zetels

[img width=600 height=399 cacheid=0001730c00054b8fef2916411a01ca1ca6]http://i6.photobucket.com/albums/y214/MARCNAF/uitslag13.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
benoemen van de problemen kan iedereen

staat ergens op zijn plannen " alleen voor allochtonen" ?

Bied dat de oplossing dan

kiezen voor een land en er achter gaan staan.

werken aan die samenleving die voor IEDER prettig is.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:30:
maar als ik de peilingen zie is het weer feest.

zelfs bij pvda'er M de Hond staat hij op 14 zetels

:jaja:

Hij gaat langzaam omhoog gelukkig! en dus gaan we in de goede richting!!

Ik heb zin in morgen de dag van de keiharde waarheid!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 februari 2007 om 20:47:
Hij gaat langzaam omhoog gelukkig! en dus gaan we in de goede richting!!

Ik heb zin in morgen de dag van de keiharde waarheid!!

Wordt een stormpje in een glas water, iedereen zal tegen zijn. En Geertje mag weer op ze plek gaan zitten en nadenken over de volgende 108 onzinnige kamervragen die die gaat stellen..

Morgen... is het gewoon donderdag..

Waarschuw beheerder
donateur
Morgen... is het gewoon donderdag

kan, ben er zelf ook zeker van, maar denk is door, nu bereikt hij wel heel veel, maakt dit punt landelijk bespreekbaar... heel het land praat erover.

netjes.

Doel bereikt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 21:18:
kan, ben er zelf ook zeker van, maar denk is door, nu bereikt hij wel heel veel, maakt dit punt landelijk bespreekbaar... heel het land praat erover.

netjes.

Doel bereikt.

Oh is dat ze doel..?

Dus toch een populist.. :loser:

Waarschuw beheerder
donateur
nee, iets aankaarten waar eigenlijk weinig mensen in de kamer over willen praten.

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 21:28:
nee, iets aankaarten waar eigenlijk weinig mensen in de kamer over willen praten.

Niemand die het ook boeit, een paar tokkies en Geert.. :loser:

Waarschuw beheerder
donateur
een paar? 9x 60.000 mensen toen nu 14 x 60.000 mensen ( volgens de peilingen)
jammer dat je er weer met zo'n onzinnig antwoord uitgooit.

jammer jammer jammer, geen normale discussie mogelijk met jou 0xygen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 21:42:

jammer jammer jammer, geen normale discussie mogelijk met jou 0xygen

Peilingen zeggen me helemaal niks, die veranderen om de week..

En ik heb lang en breed genoeg van de Wilders discussies, en volgens mij genoeg laten blijken dat ik WEL kan discussieren.

En generaliseren is Wilders ook niet vies van, maar je pikt het alleen als het in je straatje past zeker?

Gegroet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:32:
staat ergens op zijn plannen " alleen voor allochtonen" ?

wat bedoel je hier mee ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 20:32:
kiezen voor een land en er achter gaan staan

Het is volledig onnatuurlijk om met zijn allen net te doen alsof we allemaal zoveel voor elkaar over hebben. Het is en blijft toch echt altijd ieder voor zich, en dat is wel zo duidelijk. Daarbinnen moet iedereen elkaar wel gewoon in hun waarde laten.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 21:42:

http://www.politiekebarometer.nl/ verkoop je vel niet voor dat de beer geschoten is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat bedoel je hier mee ?

gaf antwoord op jou vraag/quote dat dat voor iedereen dan moet gelden die strengere straffen :)

gaf je al eerder aan dan ik geen enkele peiling meer geloof na de laatste overwinning.

;)

zie het als een korreltje zout terug no nonsens :)

Waarschuw beheerder
donateur
Die hele tweede kamer is een stel hypocriete leugenaars bij elkaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 22:13:
gaf antwoord op jou vraag/quote dat dat voor iedereen dan moet gelden die strengere straffen :)

daar ben ik het mee eens maar ik doelde wat meer op de muggensifertij /koran verscheuren/en andere uitspraken van wilders wat betreft dit ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 22:15:
Die hele tweede kamer is een stel hypocriete leugenaars bij elkaar.

Kijk dat soort vertrouwen hebben we nodig.. (Y)

Volgens mij zeg jij dat de rest van je leven bij elk nieuw kabinet.. :roflol:

:loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 28 februari 2007 om 22:01:
http://www.politiekebarometer.nl/

Die site voorspelde Wilders 2-4 zetels dus :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Disobedience op woensdag 28 februari 2007 om 23:01:
Die site voorspelde Wilders 2-4 zetels dus

ik zeg ook niet dat het klopt er is iig geen peil op te trekken peilingen van maurice moet je ook niet serieus nemen

Waarschuw beheerder
donateur
daar ben ik het mee eens maar ik doelde wat meer op de muggensifertij /koran verscheuren/en andere uitspraken van wilders wat betreft dit

hou er rekening mee dat "media" ook zelf uitspraken maakt he.

ik zeg ook niet dat het klopt er is iig geen peil op te trekken peilingen van maurice moet je ook niet serieus nemen

mee eens

Waarschuw beheerder
donateur
door hem en zijn peilingen hebben ze er nu maar 9

weet 100% zeker als hij rond de 10 zetels had gestaan zaten er nu meer leden in de kamer van de pvv.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 28 februari 2007 om 23:20:

ook mee eens.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 21:53:
En ik heb lang en breed genoeg van de Wilders discussies, en volgens mij genoeg laten blijken dat ik WEL kan discussieren.

Dat blijkt,jij zeikt over elk dingetje.niets is goed in jou ogen wat GEERT zegt! wat wil je dan kerel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 februari 2007 om 23:27:
hou er rekening mee dat "media" ook zelf uitspraken maakt he.

ik haal amper wat uit de kranten, alleen uitspraken van hem op tv en columns, en ik neem aan dat de columns van wilders zelf geschreven zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van No-nonsens op woensdag 28 februari 2007 om 23:39:
ik neem aan dat de columns van wilders zelf geschreven zijn

jazeker,maar de media die willen de verhalen ook aardig aandikken voor meer sensatie.en dat is dan niet Wilders zijn schuld.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 februari 2007 om 23:32:
Dat blijkt,jij zeikt over elk dingetje.niets is goed in jou ogen wat GEERT zegt! wat wil je dan kerel??

Geert is een clown, een verpersoonlijking van het onjuiste onderbuikgevoel van de ongeschoolde massa..

Geert comes, en Geert goes..

over 4 jaar is iedereen em vergeten..

Waarschuw beheerder
donateur
Geert is een clown,

en jij z'n schoenpoetser ;)

:P

over 4 jaar is iedereen em vergeten

mag jij hopen, respecteer je mening, deel hem niet.

ik denk dat Geert binnen een paar jaar 1 van de echte grote jongens is waar heel veel mensen op kunnen steunen.

ps,

weet je wie een clown is? die pechtold...