Partyflock

Forumonderwerp · 933621
1 volger · 1844x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
DEN HAAG - Fractieleider Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid (PVV) wordt door politiek Den Haag ‘gedemoniseerd’...

Dat vindt hoogleraar staatsrecht Twan Tak van de Universiteit Maastricht.

,,Het minste dat je kunt zeggen, is dat het daar verdacht veel op lijkt,’’ meent Tak. ,,Wilders krijgt een stempel op zijn hoofd gedrukt: ‘Die man deugt niet’. Inhoudelijk wordt hij compleet genegeerd zodat er niet naar zijn kritiek hoeft te worden geluisterd. Dat is het stomste dat je kunt doen.’’

Tak doet zijn uitlatingen na felle kritiek van politici op Wilders. Aanleiding is een motie van wantrouwen die de PVV overmorgen indient tegen de PvdA-staatssecretarissen Albayrak en Aboutaleb. Wilders vindt het onaanvaardbaar dat zij een dubbele nationaliteit hebben.

‘Platte politiek’, oordeelt het CDA en vice-premier Rouvoet stelt dat Wilders ‘buiten de parlementaire fatsoensnormen’ treedt.

VVD’er Henk Kamp doet Taks opmerkingen af als ‘gelul’. ,,Ik heb die jongen (Wilders, red.) vaak gesteund. Zo ben ik het met hem eens dat boerka’s moeten worden verboden. Maar ik vind niet dat je twee uiterst succesvol geïntegreerde politici die staatssecretaris worden zo moet aanpakken.’’

Rouvoet wilde gisteren niet reageren.

CDA’er Mirjam Sterk stelt dat zij Wilders helemaal niet demoniseert. ,,Ik ben het niet met hem eens en dat mag ik zeggen.’’

Tak vindt dat Wilders op dezelfde manier wordt behandeld als Filip Dewinter van het Vlaams Belang in België. Hij wijst er op dat Kamervoorzitter Verbeet Wilders’ fractie onlangs het woorde dreigde te ontnemen over de kwestie. ,,Bijna was de microfoon uitgedraaid, dat kan echt niet,’’ stelt Tak. Volgens hem kaart Wilders de dubbele nationaliteit van Albayrak (Turkse afkomst) en Aboutaleb (Marokkaans) terecht aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:11:
ach jee heb je nog zo een die uit de poep is getrokken heerlijk brullen uit dat bekrompen gebiedje maar in de echte stad durven ze niet alleen overstraat kneus

:aai:
jouw wereld is best klein hè

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:14:
haha knap dat je mijn verleden zou weten te kennen

Aan je niveau valt wel meer af te lezen hoor

fantasie nerd

Heb je het nou tegen jezelf? :lol:

ben iets beter voorzie

(y) :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van luckyBastard13 op dinsdag 27 februari 2007 om 12:15:
jouw wereld is best klein hè

:dood: denk dat ik meer van de wereld heb gezien dan jij ooit zal kunnen betalen met je zieltje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:16:
denk dat ik meer van de wereld heb gezien dan jij ooit zal kunnen betalen met je zieltje

Zeker 50x Flodder in Amerika gekeken :gaap:

Waarschuw beheerder
voor de linkse rakkers

het zijn de stakkers van de samenleving

END work to do :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:16:
denk dat ik meer van de wereld heb gezien dan jij ooit zal kunnen betalen met je zieltje

wel leuk dat jij mensen beschuldigt van het feit dat ze jouw verleden niet kunnen kennen, maar dat je er ondertussen voor het gemak maar van uit gaat dat de ene werkeloos is en de andere arm (Y)
Maar verder ga ik maar geen discussie met je aan, want je hebt een plaat voor je kop daar kom je met een klopboor nog niet doorheen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:19:
voor de linkse rakkers

het zijn de stakkers van de samenleving

END work to do

Ik denk dat je beter op de NCPN kan stemmen ipv op Wilders, die onderhouden je wel als je later groot en werkloos bent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
voor de linkse rakkers

Als je niet voor Wilders bent ben je een linkse rakker toch :lol:

END work to do

Karper vissen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geert heeft gelijk, net zoals Pim dat had.

Ga zo door ...... ondanks dat ze je in het verdomhoekje stoppen. Overheidsfuncties vragen 100% loyaliteit. Hoe kan iemand met een Turks of Marokkaans paspoort nu objectief blijven wanneer het Turkije of Marokko betreft...... DAT KAN DUS NIET!! En dus horen ze niet thuis in de politiek.

Het ontkennen van de Armeense kwestie kan dus ook niet en dat is wat hier ook gebeurd.

KOM MAAR, KOM MAAR ........ het volgende kabinet bestaat voor 50% uit allochtonen met een dubbele nationaliteit.
Wanneer ik met pensioen ga llopt mij vrouw in een burka ben ik bang.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:21:

Ga zo door ...... ondanks dat ze je in het verdomhoekje stoppen. Overheidsfuncties vragen 100% loyaliteit. Hoe kan iemand met een Turks of Marokkaans paspoort nu objectief blijven wanneer het Turkije of Marokko betreft...... DAT KAN DUS NIET!! En dus horen ze niet thuis in de politiek.

Het ontkennen van de Armeense kwestie kan dus ook niet en dat is wat hier ook gebeurd.

KOM MAAR, KOM MAAR ........ het volgende kabinet bestaat voor 50% uit allochtonen met een dubbele nationaliteit.

:roflol:

:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De hele policor zit als een hert te staren in de koplampen van de PVV.
.
Het enige dat eruit komt is: "Dat mag je niet zeggen!".
.
Welnu, wen er maar aan. Vanaf nu wordt het wél gezegd. En de heren en dames zullen de gehele beker leegdrinken.
.
Quotje van Wilders in interview met NRC:
.
„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega's in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan."
.
www.geertwilders.nl..
.
Binnenkort in dit theater :-)
.
Ghehehe.

Waarschuw beheerder
Wilders aka Relnicht
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 12:34:
.
.
Welnu, wen er maar aan. Vanaf nu wordt het wél gezegd. En de heren en dames zullen de gehele beker leegdrinken.
.
.
„Hoorde je wat premier Balkenende gisteren zei", zegt Wilders. „Hij hoopt op vier rustige jaren. Ik beloof hem nu al: hij krijgt geen minuut rust. Bekijk het maar, vriend. Ik ben nog maar aan het opwarmen op de binnenbaan. Straks ga ik echt vlammen. Ik zal nog vaak in aanvaring komen met de collega's in de Kamer, of in het hoofdartikel van de NRC over de knie gaan."
.

eindelijk gebeurd er iets in dat corrupte hol. laat de gevestigde orde nu nog maar huilen, wilders pakt ze allemaal :cheer:
Waarschuw beheerder
.
.
.
.
.
www.geertwilders.nl..
.
Binnenkort in dit theater
.
Ghehehe.

What's next? Meldplicht voor moslims? Avondklok? :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Busty. op dinsdag 27 februari 2007 om 12:36:
eindelijk gebeurd er iets in dat corrupte hol. laat de gevestigde orde nu nog maar huilen, wilders pakt ze allemaal

:respect:

Waarschuw beheerder
wie werden er laatst nou weer bij bosjes gearresteerd tijdens de betoging van extreem rechts?

niet dat ik extreem rechts goedkeur , maar wat links daar flikte valt ook niet goed te lullen.

als je tegenwoordig rechts bent dan is het al meteen fout. maar links daar zitten nog grotere schurken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 februari 2007 om 12:38:
What's next? Meldplicht voor moslims? Avondklok?

overdrijven is ook een vak...
Waarschuw beheerder
Als Islamitische (want daar gaat het om) regeringsleden lastigvallen over hun paspoort nog maar het begin is zoals hij zelf zegt, want moet ik dan van zo iemand verwachten?

Het was ook Sarcastisch bedoeld.. voor zijn fans. O:)
Waarschuw beheerder

wilders met pim vergelijken :x
Waarschuw beheerder
Je moet Pim Fortuyn wel heel erg haten om hem met die mafkees van Geert Wilders te willen vergelijken. ;)
Waarschuw beheerder
Op naar veel zetels, w8 maar af... :lol:
Waarschuw beheerder

ik ben al bang en je vrouw moet je slaan :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 27 februari 2007 om 12:53:
overdrijven is ook een vak...

maar dat is dus wel de angst van veel Nederlanders.. een tsunami van Islamitisering. Zij denken gewoon echt... dat mensen als balkenende net zolang alles toelaten totdat alle vrouwen hier hoofddoekjes moeten dragen.

ik kan er niets psychologisch van maken, behalve gewone ouderwetse xenofobie.

Waarschuw beheerder

Heb ik een tip voor hem: gewoon roepen dat de moeder van balkenende aan ****** mag sterven. Gewoon puur om het debat aan te scherpen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 februari 2007 om 13:17:
Je moet Pim Fortuyn wel heel erg haten om hem met die mafkees van Geert Wilders te willen vergelijken.

zitten heel veel verschillen tussen maar op het gebied van de islam waren ze het wel eens, pim noemde het een achterlijke cultuur, wilders heeft vergelijkbare kreten.

ik denk ook dat best veel lpf stemmers om die reden wilders hebben gestemd...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 13:23:
Gewoon puur om het debat aan te scherpen.

en je hebt toch een inleiding nodig om je punt te maken. Go Wilders! Alle negers moeten als ratten vergast worden! Alle moslims zijn homofiele varkens die elkaar in hun reet neuken. En dit alles natuurlijk om het debat omtrent de hoofddoekjes aan te zwengelen.

daar moet je respect voor hebben.

oh en natuurlijk een handleiding voor de admins om deze post te lezen:

Hij is sarcastisch.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:02:
hij kan het meschien iets anders brengen maar wij weten zijn doel niet waarom die het op zijn manier brengt meschien heeft hij er een reden voor die later vruchten afwerpen..

nogmaals ik hou wel van een beetje duidelijke taal en brutaal zijn en kan me totaal niet vinden in mensen die alles maar van geloof aflaten hangen komen tot nu toe de meeste oorlogen van...

zijn enige doel kan dan zijn alle allochtonen van het land vervreemden. Zijn doel is om de grootste partij te worden, en als hij dat zo doet wordt hij de grootste partij waar alle allochtonen/islamieten een hekel aan hebben.

En wat heb je dan... een land met allemaal allochtonen die schijt hebben aan de maatschappij*!

gefeliciteerd!!

* wat betekent schijt hebben aan de maatschappij?
Dat is in feite een hekel hebben aan de mensen die erin leven.
Wat is daar het gevolg van?
Dat een allochtoon geen respect meer heeft voor die mensen en dat zijn geweten ook niet zo bezwaard wordt als hij die mensen iets aandoet. Waren zij het niet die uit het niet zeiden dat je de koran moet doorscheuren of het land uit moet, waren zij het niet die ... enz.

kortom je moet de maatschappij zoveel mogelijk fucken want jij wordt al gefucked door de maatschappij!

Wilders... wat ben je toch een toppertje.

Waarschuw beheerder
wilders hier wilders daar ja je ziet er veel dit jaar

Waarschuw beheerder
eeey schoonmaakster... vieze vuile kutpauper!!

nee sorry ik wilde alleen bespreekbaar maken dat de vuilniszak vervangen moet worden. Gooi jezelf erin vuile lelijke vuilniskut die je bent!!! Ja ik moet toch het debat aanzwengelen over dat vuilnis.

Waarschuw beheerder
vuilniszak is nog niet vervangen.. ze is boos weggelopen.

hoe kan dat nou? ik wil toch alleen maar bespreekbaar maken?

ok en beste Widlersfans, probeer nu.. wordt ingewikkeld, dit als vergelijking te zien voor wat Wilders doet.

is pittig dat geef ik toe.

Waarschuw beheerder
OK omdat het nog geen van de Widlersposse is gelukt hier een tip:

Ik = wilders
schoonmaker = Moslims

Ik zeg tegen moslims: dat ze lekker allemaal de tering mogen krijgen.
Moslims.. niet blij.

Ik zeg: ZIE JE NOU WEL MOSLIMS WILLEN HELEMAAL NIETS MET DE SAMENLEVING TE MAKEN HEBBEN ASOS CRIMINELEN ETC

Waarschuw beheerder
toch mooi hoe ik een topic dood kan posten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 14:00:
toch mooi hoe ik een topic dood kan posten

Wees blij dat ik geen envelopjes drukker ben,want uitspraken van jou daar denk ik vrij wel ook zo over,
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 13:25:
Alle moslims zijn homofiele varkens

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 14:07:
Wees blij dat ik geen envelopjes drukker ben,want uitspraken van jou daar denk ik vrij wel ook zo over,

daarom zet ik er ook een handleiding bij voor de admin, voor hoe hij ze moet lezen.

Waarschuw beheerder
Kamer muilkorft Wilders'

het lijkt net op een pitbull

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 14:07:

:S Logica is moeilijk...
Waarschuw beheerder
muilkorven heheheh weer van die mooie passende termen.
Waarschuw beheerder
haha KaleAas :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 88940, 7050}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 februari 2007 om 10:25:
Wilders vindt het onaanvaardbaar dat zij een dubbele nationaliteit hebben.

En dat is het toch ook?? Of je bent nederlands OF je bent van een andere nationaliteit. Waarom moet je 2 paspoorten hebben...?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 13:33:
Dat is in feite een hekel hebben aan de mensen die erin leven

het is een feit dat er veel van die gasten schijt hebben aan de maatschappij waarin ze leven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op dinsdag 27 februari 2007 om 17:03:
het is een feit dat er veel van die gasten schijt hebben aan de maatschappij waarin ze leven...

en dat wil je ombuigen door te zeggen dat de koran in voor de helft de prullenbak in kan als je hier wil blijven?

En zo wil je de 'goeden' gemotiveerd houden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 februari 2007 om 12:46:
niet dat ik extreem rechts goedkeur , maar wat links daar flikte valt ook niet goed te lullen

Extreem rechts --> Domme knuppels
Extreem links --> OOk domme knuppels, we zijn tegen geweld en we zullen het uiterste geweld gebruiken om dit te bereiken... mafketels
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op dinsdag 27 februari 2007 om 17:03:

Ja dat hebben veel pubbers wereldwijd ...

Maarja een reden waarom zoveel dingen afgeschoven worden op het zogenaamde failliet van de multiculturele samenleving, wat dat ook moge zijn, is het kunnen wegduwen van negatieve gebeurtenissen. Een beroving of andere dilicten zijn niet fijn en het is voor een samenleving niet fijn dat het gebeurt, het is zelfs onderdeel van die samenleving. Nu, door te stellen dat het niet aan de samenleving ligt, maar aan andere culturen, en dus de multiculturele samenleving, kan men rustig slapen: onze samenleving is perfect, het zijn alleen anderen die het verzieken. Een soortement struisvogelgedrag dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knoalster op dinsdag 27 februari 2007 om 13:17:
Je moet Pim Fortuyn wel heel erg haten om hem met die mafkees van Geert Wilders te willen vergelijken.

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 27 februari 2007 om 13:24:
zitten heel veel verschillen tussen maar op het gebied van de islam waren ze het wel eens, pim noemde het een achterlijke cultuur, wilders heeft vergelijkbare kreten.

nog een overeenkomst :

beide spreken ze hun meningen uit !! en zijn niet bang om geen allemandsvriendjes te zijn ...

helaas heeft pim zijn woorden niet kunnen bekrachtigen... mischien kan wilders dat wel

Waarschuw beheerder
donateur
Wat mij betreft mag Wilders wel een jaartje of 2 op het pluche. Puur om het feit dat die simpele zielen dan kunnen zien dat hij er niets van bakt. Ongeacht of ik het met zijn standpunt(en) eens ben: hij brengt het gewoon zo ontzettend fout. Kan ik gewoon niet serieus nemen.

Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 27 februari 2007 om 13:24:

ik denk ook dat best veel lpf stemmers om die reden wilders hebben gestemd...

En bedankt, je hebt zojuist bevestigd dat Wilders een one-issue partij heeft (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
ben het meestal wel met hem eens, soms brengt hij het wat lomp maar dat heeft dan ook tot gevolg dat veel mensen van uit het midden naar rechts gaan
Waarschuw beheerder
Ik ben het 100% met Wilders eens. En de islam hoort niet in Nederland, dus dag moskees,dag burkas en dag ander vuilnis.
Waarschuw beheerder
dag ander vuilnis

dus jouw moeder en jij moeten ook weg?

Waarschuw beheerder
donateur
aanhang Wilders stijgt inderdaad met de dag,komen duizenden mailtjes per dag binnen over de standvastigheid van Geert.

die hele afaire over het dubbel paspoort en meer punten komen aan het licht.

de laatste peilingen ( die ik overigens niet vertrouw) zou hij op 14 zetels komen.

wacht allemaal a s donderdag af, komt een mooie actie van hem.

wie weet valt het kabinet donderdag b)